- Használható a Windows 11 aktiválás nélkül hosszú távon?
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Játékba csomagolt malware 85 GB-ban
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Csataálca
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Egy Biztonsági őr kalandos útja.
- Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DopeBob
addikt
Elég alacsony riskel megyek, remélem elég lesz
Koncentrációt mivel tudom fejleszteni? Sports psychologist?
Sajnos elég későn kapcsolódtam be, ebben a szezonban már nem lesz feljutás, de legalább ki tudok próbálni mindent következmények nélkül :]
Szponzort elég nehéz szerezni. 30-60% között már a 2. lép le
MZ/X
-
Benőke
őstag
Zsír. Bejött a 3 kiállásos taktika. Pontszerzés lett belőlle (8 hely ), meg talán azért is mert sikerült konstansabb köröket mennia a pilótának. A koncentrációt tréningelem most, az sokat számít, ha az elején tudtam volna.
Hát h mit bir a Soft gumi azt nem tudni pontosan de 2 kiállásal határeset lesz. Pilóta függő is. Viszont az ucsó szaklaszban eső is lehet. Ha lesz eső akkor tuti nem kell kiálni 3-4 körrel a vége előtt a gumi miatt
Előzni meg elég nehéz lesz most, szal a 3 kiállás nem nyerő medium gumival meg szerintem nem tudnám követni a többieket.
Egyébként 218 liter benyát számoltam a következőre, Level 1-2 -s autóknál ez nagyjából jó L3 -asnál -10 liter kábé
-
mrsza
csendes tag
Emiatt kár bosszankodni. Én is nem egyszer elszámoltam, elszámolom a mai napig a benzint (bár inkább túltankolás fordul elő), pedig ez lesz a 13. szezon amit lehúzok a játékban. Az hogy az ilyen helyzeteket elkerüld érdemes picit ráhagyni, azaz nem pöccre kiszámolni a benzint,mert az nehéz dolog és a fogyasztás is függ pár dologtól, valamint tartalék benzint be kell tenni még 1 kiállásba, ez az amit korábban említettem ennek nem kell soknak lennie. Ez csak arra jó ha mégis vmi miatt nem lenne elég a benzin akkor legalább a kiállás a lehető legrövidebb legyen.
Remélem sikerült jól fogalmazni, helyesen írni már megsem próbálok a héten volt 3 zárthelyim és késő is van szóval nézzétek el nekem
-
mrsza
csendes tag
Esetleg ha valakinek abszolult lövése sincs milyen beállításokkal kezdjen, akkor a pályaleírás alapján meg lehet saccolni kiinduló értékeket, mert ott ír egy két dolgot, pl downforce, suspension rigidity , persze ezek szavak de pl ha az van ott hogy medium akkor érdemes 500 ról indítani. Ezeken kívül érdemes a pálya más tulajdonságait is nézni kör hosszát és körök számát és ezeket is belevenni a kiállások számának meghatározására
[ Szerkesztve ]
-
DopeBob
addikt
90+80+80 ra módosítottam, a médium gumi rossz választás volt, lassu vagyok, viszont a benzin úgy néz ki kevés lesz
Mind1, végül is ez a pár futam a tapasztalatról szól, majd az első teljes szezonra leszek kíváncsi
[ Szerkesztve ]
MZ/X
-
Benőke
őstag
Én fordítva számolom a fogyasztást Liter/km. A szezon eleje óta megvannak az adatok és az alapján számolok. Szal ha nem lesz eső akkor 250-260 liter kell autótól és piótától függően. 90/120 -as taktika azért nem jó mert A vége előtt 7-8 körrel ki fogsz menni tankolni 120 litert.
0,84l/km el kalkulálok, és ez körönként 4,32 liter/kör. 60 körrel felszorozva ez durván 260 liter, egészen pontosan 258,96liter. 260 litert fogok tankolni 65 literes leosztásokban. Remélem elég gyors lesz E softon a verda 3 kiállásal, és legalább egy 8 helyet megfoghatnék... A riszklet most kicsit megtolom... Csak a felfüggesztés birja ki mert az 71% -os
[ Szerkesztve ]
-
-
Benőke
őstag
Okés, de ha agyig megtankolod az autót akkor lassú leszel nagyon. Körönként 2-3 sec -et is veszthetsz. Akkor az a 22 másodperc könnyedén kiautózható egy közepesen megtankolt autóval. Mentem már egy kiállásal de nagyon nem jött be... Utolsónak azért befutottam
Mondjuk jó pilótával lehet h igazad van de olyannal mint az enyém nem szabad
Ha jó a pilótád koncentrációja akkor tehetsz egy próbát. Level 1 -es cuccokal magas riszkel simán jó lesz... De ahhoz pilóta kell...
-
Benőke
őstag
A következő versenyre sacc per Kb Rúki szinten Level 1-2-3 -as Engine el 260 liter kellhet kábé. A Medium gumi elvileg birja a 160km -t persze az autótól a pilótától és a Riszktől meg a hőmérséjklettől meg a pálya adottságaitól függ. Szal elméletileg max 5 -s riszkel birnia kéne csak ha 160km -t akarsz menni egyhuzamban állandóan nehéz és lassú leszel. Szerintem a 2 vagy 3 kiállás kifizetődőbb. Spec Esoftal megyek 3 kiállás melett és kevés benyával. Meglássuk mire elég.
-
joergie
őstag
Itt az adatbázisom GO-hoz, ha valakinek kell szedje, fenn van folyamatosan, és néha frissítem is.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
ixtom
tag
210 liter tuti nem elég (kivéve ha sokat esik
), inkább 235-250 liter autótól, pilótától, rizikótól függően. Medium gumi elég egy kiállásra, de ez megint függ az előbb említett tényezőktől. Plusz a hőmérséklet is befolyásolja, ami előrejelzés szerint a végén emelkedni fog (jobban kopik), és még az eső is bekavarhat
.
mod: Ja és használj GO-t [link] ha még nem tennéd.
Más:
Eddig megvan a pole, de csinálnom kell egy rajtbalesetet, vagy marha sok kiállást, hogy lemenjen a pilóta OA-ja, mert feljutni nem akarok, de szerződést kell hosszabbítanom. A motor is 91%-os, magas risket állítottam be, szóval minden esély megvan a rossz szereplésre[ Szerkesztve ]
-
DopeBob
addikt
Még 1 kérdésem lenne, sajnos még nincs sok tapasztalatom. A következő versenypályára azt írja magas a várható fogyasztás, eddig egy ilyen pálya volt ott 1,52km/l lett a végén a fogyasztásom. Elvileg akkor ide elég 210L benzin? Kevésnek tűnik
(a 4. versenyem lesz, eddig még csak próbálgattam mi hogy van de pl az 2. on 3x100L+a kezdő volt a 3 kiállásra sajnos nem tudom mennyi maradt :S )
Mivel itt elég hosszúnak tűnik a boxkiállás, 1 látogatást tervezek, a medium gumi kibir 160km-t?
MZ/X
-
mrsza
csendes tag
A gumi kopásának az oka több dologtól függ:Hat rá a hőmérséklet, a kockázat, pilóta agresszivitása, pilóta súlya és most már gumi márkája is rendesen beleszól, pontosabban egy adott márka tulajdonságai. (Elméletben még ha feltartanak több körön át az is számíthat , de ez amolyan gyanú) Remélem tudtam segíteni , amennyiben bármiben tévedek nyugodtan szóljatok
[ Szerkesztve ]
-
DopeBob
addikt
6-8%-al romlik a medium gumi körönként, ez mi a faxtol lehet? :S
MZ/X
-
ixtom
tag
Qualin nyomtál neki risket? Milyenek a tulajdonságai (koncentráció, motiváció meg stamina). Mekkora az OA és a fizetése? (Lehet hogy le kéne váltani)
Mert az enyém nagyon jó kvalifikáción (magas staminája van), de versenyen csak közepes, néha jó (akkor is inkább a taktika miatt
) conc. még csak 100 felett van nem sokkal.
Mai versenyre eső tippem: kb. 6 kör a 7.kör után, de lehet hogy nem is fog esni.
Jól meg vagyok tankolva gumi bírni fogja, és nyomok neki risket is rendesen, mert kupában legyőztem az ellenfelem, és most széthajtom a verdát (az alkatrészek is elkoptak.) Meg hamarosan lejár a szerződés a pilótával, és le kéne vinni az átlagát. Szóval pár futam és rontanom kell úgy is.
-
Benőke
őstag
Hát olybá tünik, hogy igen elég lehet ha nem mész magas riszkel... Spec én is ezzel próbálkozom, de a Pilótámnak csak az Overallja jó amúgy katasztrófa. Practisen most már tud jókat menni, de Q1 - Q2 -ben eddig egyszer vagy 2x ment csak türhetően, versenyen folyton csak gyengélkedik, most is eltolta alaposan a Q1-Q2 -t. Sikerült bejönni az első helyre csak hátulról
Softal meg a 3 is necces, de mondjuk azt is vedd figyelembe hogy lehet hogy eső is leszEz meg fogja kavarni a dolgokat. Mivel magas a valószínűsége az esőnek ezért szerintem lesz is csak nem tudni mikor, és meddig ezért inkább sima 2 kiállást lőttem be, mert mi van ha eláll aztán megint elkezd esni majd valamikor, mert nagyon ilyen az előlre jelzés. Inkább kevesebb kiállás kell, mert esőben muszáj az eső gumi... Akkor pedig muszáj lesz pitelni legalább 2x de ha eláll és ujra elkezd és a vége előtt ujra eláll akkor az már +4 kiállás
-
DopeBob
addikt
A mai versennyel kapcsolatban kérdeznék egyet, ha nem túl nagy titok. A gumi kopásra a pálya leírásánál azt mondja, hogy magas. A medium gumi elég lesz két kiállásra?
MZ/X
-
Benőke
őstag
A változatosság kedvéért nekem most a motorom szált el de annélkül is ucsó lettem volna szal mindegy
Sok volt a 2 kiállás. Egy elég lett volna úgy is birta volna az eső gumi...
-
válasz
hamilton30 #267 üzenetére
Főképernyő bal oldalán: "Driver Contract".
https://www.coreinfinity.tech
-
hamilton30
csendes tag
Hol kell a pilotanak a szerzodest meghosszabbitani?Mert meg csak 2 futamon tud indulni.
-
Nah, monacói győzelem után, tegnap 4. hely... nem is rossz
https://www.coreinfinity.tech
-
Benőke
őstag
Ma este Futam. Az időjárás és a taktika legyen mindenkivel!
-
Benőke
őstag
válasz
!MárkóÓó! #261 üzenetére
A beállításokat próbálgatni kell, nekünk sem a polcról kelett leemelni.
) Azé van a Practis ott a saját pilótád megtalálhatja a saját magának megfelelő beállításokat. És azonos beálításokkal 2 pilóta közel sem lesz ugyan olyan jó.
Nekem a következőeket találta megfeleőenk :
400,400,700,900,450,100
Ez persze csak száraz pályára. Vizesre mást kell, az meg itt le van írva a fórumban csak keresgélni kell -
!MárkóÓó!
újonc
Urak
segítségre lenne szükségem
Beállításokkal nem nagyon vagyok tisztába
a köv versenyre tudna nekem valami tippet adni?
-
DopeBob
addikt
Jó kis verseny lett volna tegnap
Sikerült vennem egy egész jó pilótát (80), de a verseny napjára már 84-esre fejlődött.Az eslő kvalifikációs köröm egész jól sikerült, a második legjobb időt sikerült megszereznem. Aztán a Q2-re gondoltam egy merészet, és egy kiállásos versenystratégiát kezdtem el tervezni. 140L naftával a tankban hajtott ki szegény kis újoncom a Q2-re, de összetettben még így is a 12. helyről várhattam a rajtot. A nehéz autó hátrányai az első pár körben sajnos nagyon kiütköztek 3 helyet estem vissza 3 kör alatt, utána viszont sikerült egész jó tempót autózni. Az első boxkiállásra a 45. körben került sor, a boxkiállás után pedig a 9. helyen voltam. Bíztam benne, hogy előttem még valaki kimegy tankolni, az én gumijaim pedig kitartanak a végéig. A 75. körben már a 7. helyen haladtam, útban az első pontok felé...
...amikor is a pilótám sajnos rontott. Két helyet esett vissza és végül 9.-ként zárt. Kicsit szomorú voltam, de mivel most ismerkedek csak a játékkal ( ez volt a 3. verseny) végül is szép eredmény!
Remélem legközelebb összejön a pontszerzés
MZ/X
-
-
Benőke
őstag
Nem a PH fóruma hatására néztem meg az oldalt, de mindegy. Volt 10 percem regelés után a szezon első versenyére hát gondoltam nekimegyek. Különben is kell a gyakorlás... Ez a gyakorló tanuló szezon...
A tegnap verseny frankó volt. Szépen alakult 4-5 hely ki is nézett, erre a 3 ik etapban megadta magát a fék, és a végéig már nem húzta ki kiestemPedig már csak 5 kör kelett volna és még 8 ik voltam, a mögöttem lévők fényévnyi távolságban voltak...
1 kiállásal jobb lett volna de a pilóta miatt az nem vált volna be, balfék, nem tud jó időket menni... Ezt a szezont már vele csinálom végig mert hülye fejjel meghoszabítottam a szerződését, de se baj következő szezonra újat kapok.
Ha az is gyengusz lesz akkor kirúgom és nézek majd másikat... valami talentesebbet... Óccsóért...
-
joergie
őstag
Az elején elszórtam nem olvastam el a tudnivalókat meg semmit
Hát falrahányt borsó amit első hsz-ben írtam? Lusta ember vagyok(de alapos-erre varrjál gombot
), ugyhogy amire azt mondom, hogy el kell olvasni, azt kötelező jelleggel el kell olvasni.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
Benőke
őstag
Pitstop training center-t fejleszd 20-ra és javulni fog!
Hát ezen gondolkoztam én is de drága nagyon drága
Grat a pontokhozA Helyzet nállam az, h akkor szereztem pontot ha nem figyeltem a taktikára csak úgy vaktában lőttem be, ha taktikáztam akkor mindig mellé ment kivéve egy versenyen
Eddigi legjobb helyezésem 5... A legroszabb pedig 11
Viszont még nem voltam sosem utolsó.
[ Szerkesztve ]
-
Benőke
őstag
Ma este futam. Eső nem lesz és elég érdekes ötletem is támad. Majd a végén leirom
, ha bejön
Előzni nehéz lesz, de nem lehetetlen...
Felfejlesztettem a verdát 2/3 -ban már level 3 -as de cserébe anyai kereteim is kezdenek kiürülni...Az elején elszórtam nem olvastam el a tudnivalókat meg semmitNa de a boxkiállások iszonyatosan hosszúak nállam toronymagasan a legroszabbak. Miért van ez? Tudja valaki?
-
ixtom
tag
Ez a verseny így nem volt túl jó, én több esőre számítottam (min. 7-8 kör). Második heylről indultam és esőben vezettem is a mezőnyt
, de végül kilencedik lettem.
Nem is kezdett el füstölni a kocsi, pedig verseny előtt a négy 80% fölötti alkatrésszel azt hittem szét fog esni.Monacoban milyen taktika a nyerő, 1 vagy 2 kiállás? Ahogy látom itt nehéz előzni.
-
Benőke
őstag
Hát a hives taktika nem jött be. Hamar elált az eső és mehettem boxolni. Visszaestem mint a retek. Az extra Soft nem birta... stb 7 boxkiállásal
sikerült befutni 3 helyen persze csak hátulról így 11 ik lettem jó alaposan eltolt taktikával. De eldöntöttem a pilóta megy. A szezon végén kirúgom. Esőben második idővel kvalifikáltam és rajt után simán vissza estem a 6 helyre sőtt azt sem tudtam tartani folyamatosan jött fel rám a mezőny...
-
-
-
ixtom
tag
A fórumban leírt esős beállítás bevált Q2-ben, csak a váltót 100 helyett véletlenül 200-al vettem vissza
, de így is enyém a második idő (eddig).
Most tuti kiesek, mert nem fejlesztettem a kocsit és van pár 80% feletti alkatrészem.Kéne egy kis motiváció vesztés, hogy lássam mennyit fejlődött a pilóta, meg tudom-e tartani jövőre vagy mindenképpen fel kell jutnom
-
Benőke
őstag
Egyrészt ilyen melegben a Soft gumi nem biztos h kibir egy 2 kiállásos taktikát. Nekem 29 fokban hasonló pályán 94km -t birt volna ki, itt többet kéne neki - olyan 103 körül. (Erősen pilóta függő, melyik hogyan fogyasztja az autót enyém elég béne de 2x annyi időre nem elég a gumi de határon mozog...) Benzint elbir 180 litert is a gép csak annyival meg soha nem mennél jó időket. A 75 liter pilóta függő és autó függő is. Így első blikkre viszont kevés. 80-85 liter kell egy egy etapra ha 2 kiállást tervezel. De vedd figyelembe hogy Q1 -ben nem esik az eső a Q2 -ben viszont igen és a rajtnál is esni fog. A továbbiakban a versenyen magas lesz a hőmérséklet és a páratartalom is. Azt nem tudni mikor áll el az eső és azt sem tudni hogy eláll -e egyáltalán... Nehogy a verseny vége előtt néhány körrel boxolnod kelljen... az üzemanyag miatt... Folyamatosan mérem az autó fogyasztását így 1-3 literes eltéréssel simán megmondom mennyi lesz a versenyre szükséges mennyiség. Előző futamon mondjuk 0,8 litert tévedtem és összesen 2 liter maradt a tankban.
-
kvoaksz
csendes tag
Végre két 8. hely egymás után!
Azt mondjátok meg nekem mennyi benyát bír a soft gumi, jó lenne ha elvinne 76 litert, mert akkor elég lenne két kiállás(vagy nem), de nem akarom ezen elbukni.
köszi
[ Szerkesztve ]
-
mutu18
újonc
Sziasztok!
Valaki egy fék beálitást légyszives mondjon mert sajnos azt nem tudtam beálitani rendesen ...:Sköszi
-
Benőke
őstag
Most kaptam még dezinformációt is, a fórumban írták hogy az előző szezonban bőven belenyúlt még a második szakaszba is az eső. Na erre állítsa be az ember az autóját
Pláne hogy az egyik szakasz 0% os esélye melett végig elég magas a páratartalom... Ennyi erővel akár végig eshet az eső is egy rövid száraz szakasz kivételével... -
Benőke
őstag
oké oké
Tudakozom csak. Nem voltam még ilyen versenyen nem tudom hogy szokott menni.
Ez az első szezonom aztán nem megy valami jól, de nem szeretnék ucsó lenni.
Ha pölö az első kör után eláll akkor esős gumival indulni öngyilkosság, de 3-4 esős kör után kevés benyával esős gumival simán jó lehetJó lenne egy kis pontot is szerezni ha már a pilótám cefet...
[ Szerkesztve ]
-
Benőke
őstag
Mennyi ideig szokott esni az első etapon az eső ha a Q2 -ben eső van de egyébként kevés az esély az esőre? Érdemes -e száraz gumival indulni vagy nem?
-
-
-
Az előző versenyemet megfutottam 260 liter benyával, igaz, sem a kocsi, sem a pilóta nem teljesen kezdő már. Ennyinek szvsz most is elégnek kell lennie. Mégegyébként érdemes statisztikázni, előbb-utóbb azért nagy pontossággal ki lehet számolni, miből mennyi kell.
https://www.coreinfinity.tech
-
-
apacs78
csendes tag
Hali még új vagyok
Olyan gondom van, hogy a certificason -ra nem tudja valaki a válaszokat mert eddig 2 szer probálkoztam de 17-nél több jó válaszom nem volt.
Angolul nem tudok és ezekkel a webes fordítókkal nem teljesen egyértelmű mi a kérdé és mi a válasz.
segítséget elöre is köszönöm.
Ja és 1 lvl motorral mennyit eszik a következő futamon?Online F1 menedzser: http://www.gpro.net/?id=111532
-
-
joergie
őstag
többet számít a pilóta rookie-ban mint a kocsi. meg lehet magas riskkel megy. ebben az esetben lehet pénzügyileg jobban megéri magas riskkel alacsonyabb szintű verdával menni, mint alacsony riskkel, erősebb verdával. Ha magas a pilótája tapasztalata, akkor magasabb riskkel sem kopik annyira a verda.
Rookie-ban a 96os pilóta elég jónak számít. Ha kevés a pilótád motivációja, sportpszichológus edzéssel, illetve szerződéshosszabbítással tudsz extra motivációra szert tenni, az sokat tud dobni az időkön.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
zsiga06
csendes tag
Sziasztok!
Egy kis infó kellene. Átlag mennyit bír a medim gumi?
-
Nyugi, én is
Ennek ellenére azért tényleg jó lenne megnyerni végre egy futamot, aztán belazítok, az első 2-3 szezont Rookie-ként akarom eltölteni, hogy sikerüljön kitapasztalni a játék minden aspektusát.
joergie: az miért van, hogy valaki level1-es autóval rommá veri a teljes mezőnyt 96-os pilótával?
https://www.coreinfinity.tech
-
joergie
őstag
válasz
hamilton30 #227 üzenetére
normális kérdésekre szívesen válaszolok. Ha nincs minimális angoltudásod(ami manapság mindenkinek van), akkor szedd össze, vagy ne játsz. Gondolom a többiek is így vannak vele. Minimális szabadságfokod neked is legyen.
amúgy meg javaslom a google translate-etEgy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
válasz
hamilton30 #221 üzenetére
race setupban valamelyik beállítás. nemtudom melyik beállításra gondolsz.
ammúgy elnézést, jobban jártál volna ha esőgumin indulsz, de nem akartalak lebeszélni a taktikáról, ami utólag látva működött volna, elnézést.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
-
zsiga06
csendes tag
Köszi a tanácsot! :
Nem is figyeltem, hogy így van! Már fel is tettem a szárazat!
-
-
joergie
őstag
nee! nehogy esőgumival indulj. ha megnézed az időjárásjelentéseket, látod, hogy practice/q1 felhős q2/race start is, tehát nem fog esni a rajtnál. utána lehet...az magányügy, hogy készülsz rá.
esőgumi száraz aszfalton pillanatok alatt elkopik, ahogy az logikus.
a száraz gumi kevésbé kopik esőben, az esőgumi kb úgy kopik esőben, mint a hard szárazon.szóval van választott száraz gumi(extrasoft/soft/medium/hard), és ha esik, akkor esőgumi. be lehet állítani, hogy hány körrel az eső kezdete előtt menjen ki esőgumiért és ugyanígy vissza mikor jöjjön szárazért, ha elállt az eső.
[ Szerkesztve ]
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
zsiga06
csendes tag
Köszi a tanácsot! Az eső gumi mellett döntöttem, 2 kiállás! Majd meglátjuk mi lesz!
-
kvoaksz
csendes tag
Szia,
A profik nem tom hova lettek, már rég nem írtak, valószínűleg megunták a sok kérdést!
Mindenesetre Én esős gumival indulok, de 3 kiállással, így talán nem vesztek sok időt ha esetleg nem esne, pedig most lehetne nagyot nyerni, mert szerintem mindenki megijed a 60-70%-os előrejelzéstől és vízes gumival indul, nem hiszem, hogy sokan rizikóznak. Aztán ha nem esik akkor el lehet húzni!(lehet mégse esős gumival indulok
)
Te döntesz! -
zsiga06
csendes tag
Sziasztok!
Újonc vagyok nincs sok tapasztalatom, most nem tudok dönteni esős gumival induljak vagy nem? -
kvoaksz
csendes tag
válasz
hamilton30 #215 üzenetére
Nem vagyok egy nagy spieler, de természetesen mehetsz vizes gumival a Q2-ben, de most felesleges mert nem esik, csak a startnál várható eső, 2-4 szakaszban biztos nem lesz eső, így felesleges tudni mit bír a vizes gumi, de szerintem az végig birja.
A startnál választhatod a rain gumit, de ha nem esik addig mész vele amíg el nem fogy a benzin.
Van egy csóka a csoportomban aki úgy gondolkozik mint Én csak az a baj mindig előttem van, folyamatosan feltart most is elém került ha a startnál nem előzöm meg akkor megint lőttek a versenyemnek.
Az idén még egy pontot nem szereztem, 2 9. hely, a többiről ne is beszéljünk, most 5. helyről startolok, de az eső miatt 3 kiállással számolok!
Mindenkinek jó versenyzést! -
hamilton30
csendes tag
A rain gumi 2 kialast megbir-e?
-
hamilton30
csendes tag
30percel a futam megkezdese elott irja ezt.
-
hamilton30
csendes tag
Mikor azt irja hogy "Rain probabiliti 60%-70% akkor a rain gumit valasszthatom a kezdestol a futam vegeig?A Q2-ben lehet-e hasznalni a rain gumit?
-
-
hamilton30
csendes tag
Hogy lehet az agresszivitast csokkenteni?
-
110/110/70 és maradt 18 liter, ergo 272 elég volt a versenytáv teljesítéséhez. Pilóta nem volt túl agresszív, lévén, nem akarom az összes lóvét letudni 3 futam alatt
Előző két futamon 2 ill. 3 körrel a vége előtt kellett kimennem benyáért, de mindkétszer meglett még a pontszerzés.
https://www.coreinfinity.tech
-
Noh, tegnapi stratégia majdnem bejött, 2. helyen végeztem
https://www.coreinfinity.tech
-
-
kvoaksz
csendes tag
válasz
hamilton30 #205 üzenetére
Még dolgozok rajta:
egyenlőre: 1:38.294s 0.753s 1:37.541s 200 200 450 750 620 300 Extra SoftMost Én is kérdeznék, Srácok, hogy ilyen hideg a pálya így kíbirna vajon a soft két kiállást???
-
hamilton30
csendes tag
Valami jo bealitast nem tudnal kuldeni mert nem nagyon boldogulok? HAJRA HOLNAP
-
kvoaksz
csendes tag
válasz
hamilton30 #202 üzenetére
Hali!
Nekem sem kezdődött túl jól 13. és 9. hely, de fejlődök!
Nem értem mit nem értesz, a gumi márkája ugyanaz, ha erre lennél kiváncsi, azért tud tovább kintmaradni, mert keményebb keveréket használ, te milyen keverékkel mész és mennyi üzemanyaggal?
a lényeg a jó taktika(a sofőr se legyen szar), szerintem próbáld meg két kiállással, ha nem megy túl jól az autó, 80/88/88 liter ez biztos elég a gumi meg medium!üdv,
Hajrá, -
hamilton30
csendes tag
Hogy lehet hogy mas jatekosok tovabb tudnak a palyan maradni mint en?Pedig egy gumit hasznalunk.Nem ertem az egesz taktikat.
-
hamilton30
csendes tag
valaki nem tudna kuldeni valami bealitast?
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Használható a Windows 11 aktiválás nélkül hosszú távon?
- Milyen videókártyát?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- One mobilszolgáltatások
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- iPhone topik
- Samsung SmartTag2 teszt
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkBook 14" G7 Notebook! Intel Ultra 5 125U / 16GB DDR5 / 512GB NVME /
- Dell R630: 2x Intel Xeon E5-2680 v3 (24/48mag) 64GB - 1,5TB DDR4 ECC, 8x SFF, H730 1GB, ÁFÁs
- Harisnyázott tápkábel hosszabbító / moduláris kábel / vezeték - egyedi - modding - cablemod
- ASUS TUF Gaming 1200W Moduláris Tápegység PCIE 5 ATX 3 2x 12VHPWR
- Asus Rog Thor 850W Platinum OLED RGB Moduláris Tápegység
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest