- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Gurulunk, WAZE?!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fogadj örökbe egy szervert, avagy hogyan építsünk otthoni labot II. (Avagy miért
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Játékba csomagolt malware 85 GB-ban
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Steel32
csendes tag
Azt tudja valaki kb. hány motivácio pontol nő egy pontot az overal?
-
zolynet
veterán
Nem is tudtam h van ilyen topik, pedig kerestem (eszek szerint rosszul).
Lényeg a lényeg 7szezont nyomtam le vele, meglehetősen vegyesen. Jelenleg csapatban vagyok, amatör ligában, és ez a mostani nagyon sz@rul alakult eddig.
A pénteki Spa-ra nekem ez a setup jött be:
580 580 990 320 430 700
Még agyalok hogy 2kiáll ES-el emegy-e, lev6-7es autóval.
risk-em általában 30-30-25-10 /támad-véd-normál-füstöl/
GL![ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
Benőke
őstag
Lehet csinálni még egy PH csapatot ha ennyien csatlakozni akartok
-
Steel32
csendes tag
Micsoda udvarias emberek forumoznak itt...
-
Steel32
csendes tag
Azt hiszem már tudom a választ!
Más. Irtátok, h van szabad hely a csapatba, vagy lesz egy második csapat is. Engem érdekelne. Vagy ha nincs hely, de valaki tudna ajánlani egy csapatott azt megköszönném. Már játszottam a játékkal, csak zavaros volt az életem, és ki kellet hagynom egy kis szünetett. A gond h közbe elvesztek az adatok, igy most totál nullárol kezdem ujra.
-
Steel32
csendes tag
Sziasztok!
Pilótának mennyire fontos az életkora edzés szempontjából? Sokkal lassabban fejlődik egy 28 éves mint egy 22 éves? Megéri egy fiatal pilótát venni, aki sokáig maradhat nálam, vagy jobb egy idősebb pár szezonra?
-
PRODIGY95
csendes tag
Akkor csatlakozhatok a csapathoz?Szeretném megtudni a választ, mivel a következő versenyig új csapatot szeretnék...
-
PRODIGY95
csendes tag
Megvan sorozatban a 3. győzelem, mexikóban is nyertem
Ezzel 1. wok a pontversenyben...
-
PRODIGY95
csendes tag
Én szívesen jelentkeznék, ha az nem probléma, h vajdasági magyar vagyok, és a szerb zászló alatt versenyzem...Mellesleg van csapatom, de ott szinte csk en gyujtom a nagyobb pontokat. a bajnoksagban is csk 428.ak wagyunk... Egyébként Bíró Dominik vagyok, az r179böl...Az utóbbi 2 versenyt megnyertem, 2. wok a bajnokságban 33 ponttal...
[ Szerkesztve ]
-
joergie
őstag
válasz
PRODIGY95 #581 üzenetére
Sajnos erre még nem tudok válaszolni. Ha nagy az eső valószínűsége, akkor szoktam figyelgetni, állítólag a fogyasztást befolyásolja, de nem tudom hogyan.
Más. Van egy hely a csapatban, várok aktív jelentkező(ke)t! Egyre jobban teljesít a csapat, most(S21R04) 9emberrel miénk lett az egy futamon szerzett legtöbb pont a fullmagyar csapatok közt. Szerintem elég impozáns
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
PRODIGY95
csendes tag
Mi a szerepe a paratartalomnak(humidity)?
-
joergie
őstag
válasz
PRODIGY95 #579 üzenetére
attól függ hova kell. rookieba és amatőrbe elég az alacsonyabb talent is, feljebb már kell a magasabb talent. olyan mint valami korlát. Nem tudjuk még pontosan, de talán az OA-al lehet összefüggésben. vagy a többi értékkel. egy bizonyos szint felett hiába nőnek, nem lesz tőle jobb gyorsabb a pilóta. hoszútávon mindenképp talentes pilótával érdemes próbálkozni.
szvsz 200 conc sokmindenre elég. 250 csak pro-tól felfelé kell csak 200 fölött.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
PRODIGY95
csendes tag
Melyik pilota er tobbet?az, amelyiknek conc=250, de a tobbi mutato 100 alatt, v aminek 120 es 180 kozt van a talent es a conc is?
-
joergie
őstag
Most vagyunk úgy, hogy megtelik a csapat, és lehetőség lenne, hogy megnyissuk a második csapatot, csak hát még nincs bele jelentkező
szóval akkor most lehet nem lesz(bár én személy szerint szeretném, ha most megalakulna a hajlandóság növelése végett).
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Aki regisztrál a játékba, az írjon ide, hogy tudjunk segíteni elindulni, mert ugye "minden kezdet nehéz". Szóval, ha nem utastjátok vissza a kisujjunkat, akkor az egész karunkat megkaphatjátok
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
-
joergie
őstag
Hát én konkrétan úgy emlékszem szerveráthelyezés volt, péntek este elvileg egy 6-12 órás leállás lett volna, ezért lett volna a futam szombaton, de biztos gubanc volt, és mivel azt mondták, szombat 18:30-ig lehet kvalizni, és nem lehetett, csak péntek estig, ezért inkább kitolták a következő verseny idejére, hogy senkinek az érdekei ne sérüljenek.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
-
DopeBob
addikt
Mi lett az oldallal?
MZ/X
-
mcsabee
senior tag
Franc, közben megtaláltam a választ erre.
Közben még egy kérdés. Azt írja a 'Practice Laps' részben, hogy az motor kopása 21%, ez azt jelenti, hogy 21% van hátra az élettartamából, vagy azt, hogy 21% kopott el belőle és még 79% hátra van?
[ Szerkesztve ]
Stay a while and listen...
-
mcsabee
senior tag
Sziasztok, gyors kérdés, a verseny taktikánál a benzin kiosztás hogy működik? Ha mondjuk 50 literrel kezdek neki és mondjuk a 'Fuel after stop 1'-hez azt írom, hogy 60, akkor addig tankolnak míg 60 liter nem lesz benne, vagy pedig a rajt óta megmaradt, mondok egy számot 8 literre, raknak még rá 60-at, tehát a pit-ből 68-cal fog kigurulni az autó?
Stay a while and listen...
-
joergie
őstag
Elsiklottam felette, mert két üzenetem jött akkor, és csak a legfelsőt figyeltem. már énis benn vagyok. meg jön még joey16, neki elküldöm gpro-ban az üzit amit benőkétől kaptam...amint hivatalosan is csatlakozik.
Lezárom a csapatnévakármit. PH! Fan Club oszt' jónapot. nem tökölünk rajta.
viszont elég gáz a helyzet pilóták terén. mit csináltatok ti elmúlt évadban? mindenkinek a pilótájának nulla motivációval 85ös OA-on kéne állnia a pilótának. vagy legalább 80 felett...Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
-
joergie
őstag
Ez lehet hogy az én kis "testi" hibám, de tudnom kéne hogy hol van az a fórum? amúgy egyel többen leszünk...azaz könnyen meglehet kettővel, tehát teljes lesz a létszám. joey16 jelezte csatlakozási szándékát.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
Benőke
őstag
A csapat név nem érdekel legyen amilyet akartok legyen PH fánklub azt kész.
A Csapat fórum már megy csak 2 regisztráció hiányzik a tiéd és még egy kollégáé. Ott már vannak beáállítások és egyebek.
A cset ahogy mondtam IRL miatt nem fog mindig menni. Szombaton délelőtt egy percem sem lesz. Gyerekekkel megyünk barlangozni, utánna negyed 12 -re gumishoz megyek, talán 2 körül haza érünk.
Tőllem lehet mibiten vagy ahol akarod csak írd le pontsan hol hogyan de a másik fórumba majd az zárt
Ill lehet egy levlistát is csinálni... Azon be tudod harangozni ha megbeszélést szeretnél...
-
-
joergie
őstag
válasz
Deathjay^ #559 üzenetére
Nekem már mindegy. igazából úgyis én döntök úgyhogy az lesz amit én akarok
jó ez a phantazi is, csak külön logó kell hozzá, amit vagy szerzel, vagy csináltok. Mármint a csapat többi tagja, mert én sehogy se tudok rajzolni. se gépen, se kézzel. És érzékem sincs hozzá...
Én a PH! Fan Club-ra szavazok. ha valaki tud olyat amiben van racing, akkor az is tetszhet.
mindenkit megkérek alkosson véleményt lassan, hétfőre szeretném eldönteni.
szóvalfanclub +
phantazi semleges
egyéb passz. részemrőlörülnék ha kialakulna, mert részemről csinálni szeretném az érdemi munkát. pilótákat átnézni, stratégiát az évre, az első versenyre stb. minél többünknek fel kéne kerülni amatőrbe.szombaton forma1 időmérő előtt ráértek egy cset jellegű megbeszélésre mibbiten pl? vagy utána is jó....
[ Szerkesztve ]
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
Deathjay^
tag
F1világon ilyen névvel zúzzuk az ipart: PH!antasy F1 Esetleg lehetne itt is valami hasonló
xbox ONE gamertag: DeathzOor
-
joergie
őstag
Jólvan, szeretem a fórumos dolgot, de úgy érzem nem ment át amit mondtam. szóval személytelen szerintem, és körülményes, nem csipog ha új poszt került ki stb stb.
a skype olyan, hogy vissza tudod nézni a beszélgetést, amit mások csináltak, bármikor.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
Benőke
őstag
A Gtalk, yahoo pont olyan mint az ICQ, meg az MSN van kismillió kliens hozzájuk
Tőllem lehet valami csetes is de legyen fórum is minden képpen. Ott gyakori vendég leszek
Csinálok is egyet hamarosan... Aztán a GPRO -ban írok a csapatnak velete hogy hol merre hogyan érhető el...
-
joergie
őstag
Megmondom őszintén, előző csapatunkban skype-ot használtunk. ha van 2 ember, akkor mindkettőhöz lementi a beszélgetést, és ha valaki új bejelentkezik, áttölti hozzá is. Gyakorlatilag nyoma is van, és eljut mindenkihez.
Gondolkodtam másikon, de ilyen funkció nem igen van másnál. bár gtalkot yahoo-t nem ismerem.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
Benőke
őstag
A csetel az a baj a fórummal ellentétben hogy nem lesz ott mindig mindenki és ha megbeszéltél valamit aki kimaradt az lemaradt. Márpedig sokunknak vannak egyéb programai is, szóval kinek hogy mikor sikerüll fórumhoz kapaszkodnia. Jómagam napközben vagyok MSN/ICQ/GTalk meg egyéb közelben. Esténként nem jellemző, illetve verseny közben ha a gép előtt tudok ülni akkor bejelentkezem, de akkor sem biztos hogy végig tudom ülni. Verseny közben mi is megbeszéljük a helyzetet de fórum minden képp legyen valamilyen szvsz... A Taktikát is napközben rágjuk át, Kávé cigi szünet ben vagy ha éppen nincs munkánk, ill ekkor is áligatjuk be az autót, meg kvalifikálunk...
Egy cégtől vagyunk de nem vagyunk fanok.
-
ixtom
tag
Akkor én a Prohardver! Fan Club-ra (vagy valami ilyesmire) szavazok. Jobb nekem se jut az eszembe. Esetleg "PH!an Club", de ezt csak hülyeségből írom.
Az a "Team chat" funkció az oldalon mennyire jó? (Dátummal egyvonalban, baloldalt)
Szerintem jobb, ha visszakereshető a szöveg. Persze a pörgős chat a legjobb
, de akkor ott kell lennie mindenkinek.
Tehát valami fórumszerű, de mégis zárt cucc kéne, hogy lehessen visszakeresni bizonyos dolgokat (pl. beállítás, taktika, stb.) -
joergie
őstag
baselinux: 1. ne higgyél neki
2. ne higgyél neki(a fordításnak. angolul olvasd és értelmezd. mikor visszaestem pro-ból amatőrbe, egy rossz (magyar)megfogalmazás miatt 10milliót vesztettem, és egy fasza pilótát...) De ha valamiben bizonytalan vagy, gpro magyar fórumon megkérdezed, segítenek. vagy persze mi is.
Végülis nem ragaszkodok a PH névhez.
Itt van Parci válasza a kérdésemre, logóra nem válaszolt, de remélem van valaki aki valamilyen szinten ért ilyesmihez, és a mostani alá beszerkeszt valami verdát...
szia!
esetleg Unofficial PROHARDVER! Team, vagy PROHARDVER! Fan Team vagy ilyesmi. szóval derüljön ki, hogy ez nem egy hivatalos, prohardveres szervezésű csapat. amúgy oké. hajrá! Ezt írta Parci.
Nekem a PH! vagy Prohardver! Fan Club hangzik még jól.
Hát igazából 4en egy cégtől vagytok, úgyhogy kilépek aztán csináljatok céges csapatot
Non-official annyira nem gyere be xD Akkor inkább unofficial, vagy aboriginal, vagy ilyen hülyeség.
Úgy gondoltam összegyűjtjük a lehetőségeket, és demokratikusan döntünk a csapat neve felől.Szvsz mindenképp kell egy olyan csatorna, ahol mondjuk hetente egyszer(avagy 2szer) cset jelleggel ott van lehetőleg mindenki. én ilyen versenybeállításokat nem akarok itt megadni, mert fogja bárki akárki feljön és kinézi a fasza beállításainkat.pl Dopebob-bocs most kicsit pikkelek Rád
nekem a fórum nehézkesnek tűnik bármilyen formában. lehet persze, akár kell is, de másodlagos szinten, dolgokat megbeszélni, de nem a mindig aktuális versenyt. de ahogy látjátok. meg a cset jelleg ugye személyesebbé is teszi a dolgot, kicsit összerázódunk...Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
ixtom
tag
"Non official PH team", ez nem rossz.
NO Prohardver! Team (NO = non official)Szerintem amiben benne van a PH név az amúgy is hivatalosnak tűnik, de most nem mindegy, hogy mi a neve? Létezik pl. "Jaguar Racing" is.
Az egy dolog hogy "hivatalosan nem támogatnak", de más részről meg örüljenek Parciék, hogy fanatikusok vagyunk és valamilyen szinten "reklámozzuk" az oldalt.(persze, ha azt mondják nem szabad, akkor nincs mit tenni.)
Az nem elég ha szerepel a leírásban, hogy nem hivatalos csapat? Egy szezont lehúzunk így, utána talán több verzió is lesz a névre, és majd akkor változtatunk.
Ez csak egy vélemény volt.Driverem most csak 2 kilot hízott (eddig minden resetnél +3 volt), lett még -5 stamina és +7 conc. Motív sajnos 0, hiába lett harmadik az utsó futamon...
-
Akos2110
tag
Én Monte Carlora esővel számolok és úgy gondolom lehet ki se kell jönnöm tankolni vagy szerintetek ez lehetetlen ?
mert fogyasztás kicsi+ eső +plusz a táv is kisebb az átlagnál
-
-
blaselinux
csendes tag
válasz
blaselinux #544 üzenetére
Közben megtaláltam a Gpro-n a választ a kérdésemre, idézem itt is, hátha valaki hasonló cipőben jár mint én. Íme:
K: A pilóta összesített képessége a limit felett van, de szeretném meghosszabbítani a kontraktusát, hogyan tehetem meg?
V: Sehogy – legközelebb -, ha hosszabb távra tervezel, amint a pilótád megköti a 17 versenyre szóló szerződését, azonnal köss vele 1 újabbat ismét 17 versenyre. Így legalább 34 versenyen neked dolgozik.K: Mikor hagy el a pilótám?
V: Ha lejár a szerződése (szerződtess újat!) vagy alacsonyabb osztályba kerülsz és az osztálylimit feletti pilótád van.http://linuxegyszeruen.hu | http://blaselinux.hogyan.org
-
-
-
Benőke
őstag
válasz
blaselinux #544 üzenetére
Mér kell mindent rám kenni?
-
Benőke
őstag
A csapat név nekem mindegy. Az a legkisebb de pölö lehetne "First PH Team" vagy akármi... "Non official PH team"
A csatorna is lehet bármi de valami fórum kéne. Akár a Free fórumon is csinálhatunk egy saját fórumot vagy bárhol máshol ahova szükséges a regisztráció és le lehet korlátozni a vendégek látogatását, vagy regelünk egy free oldalon és feltolunk egy ingyenes PHPBB fórum motrot... Azt úgy álítgatjuk ahogy akarjuk... E-mail -es meg MSN -es kapcsolat tartás nem frankó mert visszakeresni gyakorlatilag lehetetlen és bonyolult lenne ha vissza akarunk valamit nézni. Ill ha valaki épp nem elérhető akkor MSN nem is működik...
Ja igen pilóta nállam is változott -7 stamina + 5 konc + 4 kg -5 agr -20 motiv oa -3 (101 ről 98)
Erre edzettem egy kis fitnesst - 10 motiv -1 kg + 2 stamina
Majd meghoszabítottam a szerződését és most maxra ugrott a motivujra 101 -es
[ Szerkesztve ]
-
blaselinux
csendes tag
Szóval, amikor életbe lép a hosszabbítás, akkor már nem érdekes, hogy mekkora az Overall?
Szóval a hosszabbítást megkötöttem vele, csak még nem lépett életbe (csak 2 verseny múlva fog), ha a hosszabbítás érvénybelépésénél már 85 feletti, akkor még nálam marad a pilóta?Számomra az jött le a válaszodból, hogy nem lesz probléma vele, de Benőke elbizonytalanított.
[ Szerkesztve ]
http://linuxegyszeruen.hu | http://blaselinux.hogyan.org
-
joergie
őstag
válasz
blaselinux #541 üzenetére
JJJa.
Bővebben: hát persze! csak hosszabbításnál számít. szóval ha fölé mész az nem gáz. csak rookieban(és csak és kizárólag rookieban) számít évad elején a pilóta overallja, meg amikor hosszabítani akarsz. évadközben mindegy.
BAKKER amúgy. season reset pilótára nézve: +5kg
-8stamina
, 2 agr meg 7 stamina pluszba. de a staminaveszés meg súlyplusz az mellbevágott.
Meg kéne beszélni milyen csatornán szeretnétek megbeszélni a dolgokat. elég sok a lehetőség...valaki amúgy még hiányzik. nemtudom ki, de 1 ember biztosan. eg Dopebob válaszára várok...
JA igen. nagyon villámgyorsan van 7 napunk eldönteni, mi legyen a csapat neve... nekem a fórum team nem tetszik,mert az gagyi, szerintem. bár nincs jobb ötletem, szóval jogomban sem áll leszólni. de valami frapánsabb, vagy jobban hangzó kéne.
[ Szerkesztve ]
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie, kaptál privátot.
https://www.coreinfinity.tech
-
blaselinux
csendes tag
Sziasztok!
A segítségeteket kérem, hátha valaki tudja a választ.
Van egy pilótám aki jelenleg 75-ös overallal rendelkezik, úgy hogy a motivációja 0-a. Szóval igencsak esélyes, hogy 85 fölé kerül az OA. 2 versenyig van még szerződése, de már hosszabbítottam vele újabb 17 versenyre. A kérdésem az, hogy a szerződéshosszabbításnál fontos a 85 alatti overall, vagy szerződés váltásnál is alatta kellene lennem? Természetesen Rookie-ban vagyok.
http://linuxegyszeruen.hu | http://blaselinux.hogyan.org
-
Benőke
őstag
Nahh csatlakozásomat kérelmezem a PH tímhez
Első verseny montecarlo. Esőben!!! nahh érdekes lesz
A gumik nem válzoztak tulajdonságot illetően csak azoknál amik mater/Pro/ és elit managereket érinti Rúki amatőr pilótákat nem... Pipipipipiprelli tulajdonságai megyegyeznek a tavajival...
-
joergie
őstag
Üdvözlet! Csapatnévvel kapcsolatban el lett sietve a dolog. Megkérdeztem Parcit, és valahogy úgy kéne kombinálni a csapatnevet, hogy kiderüljön belőle, hogy ez nem egy hivatalos PH! szervezésű csapat, hanem "PH! fan" dolog. Várom a javaslatokat.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
Deathjay^
tag
Tegnap sikerült a szezon kupában 2.szor is legyőznöm ellenfelem a döntőben. Úgyhogy a harmadik futamon bármi lehet, max 2-1 lesz
xbox ONE gamertag: DeathzOor
-
joergie
őstag
válasz
Akos2110 #532 üzenetére
elvileg már -15milliótól nullára kéne csökkennie a motivációnak. 100as risktől talán mehet fel az agresszivitás. amiből veszteni lehet, az a stamina, agresszivitás és motiváció. többiből csak season resetnél lehet veszteni. vagyos concból, tech insightból meg talán charismából, de aban se agyok biztos. sulyból is lehet, de az nem számít bele az overallba. meg a korból se lehet veszteni xD
megvettem a 97es OA-u pilótát, és lemenet 78ra(220 motiváció vesztés). szóval még a 103-as oa-os pilóta is belefért volna.Aki eddig bennvan:
Akos2110
blaselinux
ixtom
bratyka(folyamatban)
többiek:
Benőke
sh4d0w
Deathjay^
DopeBobHa valakit kihagytam feltétlen szóljatok!!
[ Szerkesztve ]
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
Akos2110
tag
Százas riskel első kanyart nem tudtam bevenni
Ja és ki is estem
[ Szerkesztve ]
-
Akos2110
tag
Valaki le tudná írni szezon végén milyen módszerrel lehet 85 alá csökkenteni a pilótát? tudom motivációcsökkentés de hogyan? hátralevő 2 verseny elég lesz? mai versenyre beraktam mindenesetre a 100 as risket és minusz 30 millába vagyok
-
joergie
őstag
Rendicsek. Ketten jelezték, hogy ők még ebben a szezonban kívánnak csatlakozni, nekik várom a jelentkezésüket, már6+1en vagyunk
Készen van a csapat. PROHARDVER! Team néven. Előre is elnézést kérek a sietséges megalakulás miatt, így jött ki nekem, persze az anyagi része miatt.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
válasz
Deathjay^ #528 üzenetére
Szóval azt írtam mindenkinek priviben hogy négyen vagyunk, de a csatlakozók vannak négyen, és nem is négyen, hanem öten, mert DeathJay kollegát kihagytam. viszont mindenki csak kövi szezontól csatlakozna, nem probléma. tehát egyelőre 5+1 a felállás, az már egész jó
Névvel kapcsolatban Prohardver! Team vagy PROHARDVER! Team lesz a vége. de lehet nem engedik a nagybetűt, úgyhogy tiszta sor. aztán ha sokan leszünk lehet mobilarena meg gamepod meg ilyesmiEgy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
ixtom
tag
Írtam privit!
Névvel kapcsolatban: nekem inkább a Prohardver Team tetszik, de ha a másik csapat lehet PH! Team, akkor meg is van oldva a dolog.
PH-ra mostanában nem sokat járok, de GPRO-t tolom rendesen, csak ez a szezon marha szar lett...
Azért a Hungaroringen szerzett 3. helynek örülök. -
joergie
őstag
Nah. Manuálisan végignéztem, ennyi embert találtam. Az aktívabbakat természetesen szívesebben látom, meg a több tapasztalattal bírókat, de persze csak a PH! tagság lenne a feltétele a csapattagságnak. Itt vannak azok akiket találtam, és küldtem nekik privit:
Dopebob
Benőke
Steel32
sh4d0w
fradigeri
joey16
kvoaksz
ixtom
Akos2110
dandemate
mrsza
hamilton30
!MárkóÓó!
mutu18
apacs78
IreN!CuS
Deathjay^
zskrisz
lesliemagpieJa igen, és ugyebár csak 10 ember fér be a csapatba, tehát 9+én
, úgyhogy ha sokan lennénk, akkor kell csinálni egy akadémiát, vagy kettes számú csapatot.(most nézem, ez pont 10+9 ember, tehát 2 csapat kijönne, ha mindenki csatlakozna, de nem feltételezem hogy mindenki játszik még vele
)
Aki már nem tolja a játékot, kérem vegye tárgytalannak a dolgot. Köszi
[ Szerkesztve ]
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Na gyerekek, most úgy néz ki újracsinálom, lemegyek rookie-ba, de most még amateur vagyok, szóval tudok csinálni csapatot. Nagyon gyorsan el kéne dönteni hogy legyen e PH! Team. el kéne dönteni a nevét, hogy egyáltalán kell e, és ki kíván benne részt venni. mindenkinek írok egy levelet, aki írt a topikba. ugyanazt kapja mindenki, aztán lehet válaszoglatni. jó lenne hétfő estig lezavarni, mert most van 5,4 milkám, de ha megyek vissza amatőrbe, akkor pilótát kell vennem amíg magas az overallom, és le kell vinnem -15millióra(hogy lemenjen az overallja 85 alá-motiváció vesztéssel), ami nem lesz egyszerű.
Ja igen, és kérnék mindenkit, hogy ide, vagy nekem privátba linkelje be a gpro profiloldalát, így:
http://gpro.se/ManagerProfile.asp?IDM=48554Más. a suportnál nézzétek meg van e ingyen 6 versenyre supportlehetőségetek, nekem van.
[ Szerkesztve ]
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
Benőke
őstag
válasz
PRODIGY95 #523 üzenetére
Első körben ajánlott olvasni sokat. Newbie guide, FAQ, Game Rules
Gumik közűl majd ki kell tapasztalnod h neked melyik gumi milyen hőmérséklet melett mit tud, persze ez pilóta függő még... Pontosabban talent függő előssorban és ezen felül még a riszktől is függ.
A kezeteknél ha jól emlékszem alapból kapsz egy pilótát. A pilóta sokmindent meghatározhat rúkiban. Konkrétan az a győzelem ill feljutás kulcsa. NEm kell elkapkodni érdemes legalább egy teljes szezont rúkiban végig szenvedni, és közben összegyüjteni minden adatot. Alapvetően nem az Overall a lényeg hanem a következő tulajdonságok és a következő sorrendben. Koncentrácó, Talent, Stamina. Overall nem fontos. Érdemes egy olcsó szemtelenül keveset kérő de hihhetetlenül talentes piklótát keresni, és az sem baj haemellé fiatal az nem baj ha 50-60 körüli az overallja. Koncentrációra edzeni 200 fölé tornászni a koncot majd amatőrbe jutás előtt staminát adagolni neki kövéren...
tesztelni nem annyira érdemes rúkiban főlleg... A szezon elején első 5-6-7 versenyen nem is érdemes az autót fejleszteni csak utánna. persze az autó alkatrészeit cserélgetni kell nehogy elkopjanak. A pilótát akkor érdemes edzeni ha tuti megtartod hoszabb távon. Egyébként meg nagyon spórolni kell, ha költekezel akkor oda a pénzed és kész... -
PRODIGY95
csendes tag
Nemrég regisztráltam a gprora, és lenne egy néhány kérdésem...
Száraz pályás gumik közül melyiket érdemes használni?
A Q2ben sok vagy kevés benzinnel érdemes menni?
Elhamarkodtan leszerződtettem egy pilotát 5 futamra.Az overallja 85,de a többi adatot nem vettem figyelembe.Késöbb vettem észre h pl.Aggressiveness0,Stamina0,Concentration57...A következő alkalomkor vegyek egy jobb pilótát vagy inkább várjam meg amíg ennek lejár a szerződése?
Mire érdemes költeni a pénzünket, az autófejlesztésre,a pilótaedzésre vagy a tesztelésre?
Előre is köszi!!! -
Benőke
őstag
Hát azért vigyázz arra hogy amilyen autóval befejezed a szezont azzal kezded a következőt szóval nullára dowgradelni nem frankó dolog... Egy élhető L5 -ös szinten kell tartani a verdát... Sőtt esetleg az ucsó két versenyre is tartogathatod az ápgrédet, mert akkor efektíve még biztos h kibirja az utolsó 2 versenyt és a következő szezon első két versenyét is tutira a 3 -at már nem borítékolnám, az pálya függő..
-
Benőke
őstag
MEgszereztem az első amatőrös pontomat mit pontomat. pontjaimat. Begyüjtöttem egy 4 helyet. Majd nem 3 lett belőlle, de így is elégedett vagyok. Maradok Amatőrben
-
Benőke
őstag
A Pilótádat könnyedén meg tudod tartani ha nincs 100 felett az overallja. Ugyanis szezon végére durván negatívba kell rántani az egyenleget, de előtte szerződést kell hoszabbítani vele. Ha verseny után is -15m alatt vagy a motivációja 0 lesz és beesik 85 alá az overallja. Másrészt a 162 -es talent jó. Arra edzed rendszeresen. De mielőtt feljutsz az amatőrbe min 30 -as stamina is kell hozzá... Persze 80 felett 100 körül lenne ideális de mire annyit edzed elfogy a pilótád
Staminához a tesztelés is ad, de az sokba kerül szal óvatosan
Nem az 1 misi a sok hanem hogy az autó is kopik rendesen tőlle... 200 as konc nagyon kívántatos. Azzal nagyon jó időket lehet menni még sz@r autóval is.
-
Steel32
csendes tag
Végre megvettem a pilotát! 162 talent és 139 konc. 17 éves és csak 63 kg. Ha esetleg jövöre se jutok fel, nem baj, mert az overall 73, igy meg tudom tartani. Az elözö versenyen Q1-ben a 18.helyet autoztam, Q2-ben könyü köcsival lettem 15. Na ez az uj sráccal Q1-ben 5. hely, Q2-ben 70 liter benyával 6.hely (1-2 még az élbolybol nem futott idöméröt)!!!
-
Benőke
őstag
Az enyémnek is 140 körül van most. A Talent akkor jó ha minimum 100 -as szint környékén van. Az alá nem annyira jó bemenni nagyon, kicsit lehet de a 49 -es megeszi az autót. Egyszer próbálkoztam 27 -es talents pilótával. a Konc nagyon magas volt, de a végére elfüstölt alatta az autó de így is 3 lett. Azóta is az a pilótának az egyetlen dogogós helyezése
-
Akos2110
tag
eső lesz? (30-40%)
-
Benőke
őstag
Ha csak 85km -t birt akkor hasonló talentes pilótával az 5 vagy 6 kiállás az az ESoft
A Box is hosszú 24 sec. Ez soknak számít a 20 alattiak a jók. 3 kiállás csak akkor jó ha über jó az autód és a pilótád is. a csapatban középmezőnyből ilyen taktikával csak a mezőny végére lehet kerülni...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kilenc képet osztott meg idő előtt az iPhone SE-ről a Spigen
- Revolut
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Fűzzük össze a szavakat :)
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- Újként árulhatnak használt Seagate HDD-ket a piacon
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímet, 2FA-t)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Yettel topik
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
- Harisnyázott tápkábel hosszabbító / moduláris kábel / vezeték - egyedi - modding - cablemod
- ASUS TUF Gaming 1200W Moduláris Tápegység PCIE 5 ATX 3 2x 12VHPWR
- Asus Rog Thor 850W Platinum OLED RGB Moduláris Tápegység
- PNY Quadro RTX A5000 24GB GDDR6 384bit
- Ezüst MacBook Pro 16" M4 Pro 14C 20G 24GB, 512GB BRU-TÁ-LIS! Garancia, stb.
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest