Új hozzászólás Aktív témák
-
xbaggio
csendes tag
válasz
predator00 #784 üzenetére
Erre a WS-re hol találtál rá, csak hogy én is utánna tudjak nézni a legújabbnak?
-
xbaggio
csendes tag
válasz
predator00 #784 üzenetére
bocs a duplapostért, de én eddig úgy tudtam, hogy a szárnyaknak azonos értéken kell állniuk.
kipróbáltam már az első Q-n a külömböző számú állítást, de a pilótám panaszkodott, a szárnyakra.
vagy ezt a PS beállítása után kell alkalmazni?a válaszod előre is köszönöm.
-
erick_b
tag
válasz
predator00 #792 üzenetére
sejtettem miután leírtad de előtte még azt hittem az időjáráshoz van köze.
"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
cicmanyek
aktív tag
válasz
predator00 #784 üzenetére
A spai -+065 érték 5 tizedet hozott a gyakorláson
Philips Fizz-től kezdve egészen a HTC Desire 816-on át az iphone6-ig volt minden...még LG Flex is:) De újabban csak a Xiaomi.
-
erick_b
tag
válasz
predator00 #784 üzenetére
a fél vesémmel tartozok ezekért az infókért
"Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
cicmanyek
aktív tag
válasz
predator00 #784 üzenetére
Na ez meg rettentően kellemes kis infó ugyanis én is mindig azonosra állítottam a szárnyakat.
Már alig várom a futam végét , hogy a köv. kvalin kipróbáljam ezeket a beállításokat.Philips Fizz-től kezdve egészen a HTC Desire 816-on át az iphone6-ig volt minden...még LG Flex is:) De újabban csak a Xiaomi.
-
erick_b
tag
válasz
predator00 #736 üzenetére
én is így próbálok tenni csak az eddig 4 futam kicsit kevés infó arról nem is beszélve, hogy más pilótákkal futottam azokat a versenyeket. (és használom a GO-t)
Mindenesetre most Monte Carloban megpróbálok kemény gumin egy 1 kiállásos taktikát, elméletileg nem nagyon eszi a pálya a gumit és jó 40 kilométerrel rövidebb is a versenytáv, mint az átlag. Nem nagyon volt adatom egy pontos fogyasztás belövésére ezért inkább választottam egy keményebb gumis kevés kiállásos taktikát, hogy lehetőleg ne azért álljon be a boxba a pilótám mert elfogyott a gumi, mert ahogy láttam elég sokat lehet veszíteni a túl kopott abroncsokkal is, bár látok némi esélyt arra is, hogy esetleg közepessel is meg lehet csinálni az 1 kiállást."Ha a világ fejlődését az én technikai érdeklődésem mozgatná, még nem találták volna fel a kereket. – mondta egy ismerősöm, majd hozzátette – és azt hiszed, akkor valamivel is rosszabb lenne a helyzet?"
-
alratar
addikt
válasz
predator00 #713 üzenetére
Nos, ez érzésre megy nálam.
Minél melegebb van, annál melegebb az aszfalt, így annál keményebb keveréket rakok fel.
De lehet rosszul csinálom.10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
-
alratar
addikt
válasz
predator00 #711 üzenetére
Én hőmérséklet szerint szoktam választani.
10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Politika
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- iPhone topik
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Robotporszívók
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...