- Miért nincs szükségem egy darab elektromos rollerre se?
- Jól árasított edzett üvegek Samsung Galaxy A54-hez és POCO X6 PRO 5G -hez
- 1 Kis segítséget kérnék :)
- Így nem kell kidobni a gépet és friss Windows 10-en maradni 2029-ig
- Fogadj örökbe egy szervert, avagy hogyan építsünk otthoni labot I. (az alapok)
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Benőke
őstag
Hát azért vigyázz arra hogy amilyen autóval befejezed a szezont azzal kezded a következőt szóval nullára dowgradelni nem frankó dolog... Egy élhető L5 -ös szinten kell tartani a verdát... Sőtt esetleg az ucsó két versenyre is tartogathatod az ápgrédet, mert akkor efektíve még biztos h kibirja az utolsó 2 versenyt és a következő szezon első két versenyét is tutira a 3 -at már nem borítékolnám, az pálya függő..
-
Benőke
őstag
A Kocsid alaktrészeinek szintje nem változik feljutáskor, viszont mind 0 -s vacsi új lesz. Szal remélhetőleg az első 2 versenyen nem kell költeni semmire sem az autón. Épület fejlesztés tuti de a Stamina is fontos. 200 -as Konc? Az nagyon jó Sponzort csak a rúkik kapnak azt is csak kezdéskor meg resetkor mostantól magadnak kell kerítened mindig egyet
-
Benőke
őstag
-
ixtom
tag
Nálam 22-25% a váltó kopása, szóval beleférhet füstölés nélkül.
Szerintem utsó körökben azért számíts lassulásra, meg persze a random miatt korábban is jöhet a füstölés .Ha nagyon nincs pénz, akkor inkább spórolj. Én most rengeteget elcsesztem eddig a 8 tesztre, de még pozitív az egyenleg . (Csak kíváncsi vagyok. Tudom, hogy nem egészen éri meg tesztelni a sok kopás -> alkatrészcsere miatt)
-
kvoaksz
csendes tag
Rajta vagyok a listán!
Jó verseny volt, nagyon jó volt a taktika, 5 mp-s hátrányból a boxkiállásnáll megautóztam az 0,5 mp-s előnyt amivel 3. lehettem volna(12 körrel a vége előtt) de a következő körben már megint kint voltam, technikai problémával, ja és a boxban míg várakoztam leszívtak!!! egy kis benyát a fiúk a következő kiállásnak megfelelően ez nem semmi!!!
(ja, megírtam a srácnak a nevem k-val erre most kijavította c-re! , vagy nem tetszett neki, vagy nem ismeri a ctrl c, ctrl v-t, bár elütni is elég nehéz lehetet)
-
ixtom
tag
Esoft szerintem kb. 60-65 km-et bír, Soft 75-80-at, Medium 100-110, Hard 130-140. Ezek a mostani tesztpályán mért (Mexico City) tesztértékekből jöttek ki az én pilótámmal (35 és 41fokon). Sajnos azt nem tudom, hogy ehhez képest az osztrák pálya mennyivel eszi jobban/kevésbé a gumit.
Én is Med 2-őn megyek. Remélem megint lesz pontszerzés, de végülis most tökmindegy mert ezen a futamon két szponzor is fizet majd .
-
Benőke
őstag
Hát E soft gumival 4 kiállás kell Soft Gumival 3 mediumal 2 hard gumival talán megy az 1 kiállás de ez utóbbi elvetendő. Vagy Soft vagy Medium. Mi a Medium melett voksoltunk ugyanis az E soft és a Medium között összesen 3 tized van Így soha nem autózod ki Softal sem az egy kiállás miatti hátrányodat csak disznó gyors pilótával.
-
Benőke
őstag
200K Húhhúú Hát spórolni kell keményen. Ha fel akarsz jutni sok lóvé kell Mire ment el a pénzed? Nem kell minden verseny előtt mindenből újat venni. 8-9 milliónál versenyenként nem jön több bevétel. Szóval 2 versenyenként ha újj gépet veszel az ne legyen több 16-18 misinél Épületekre meg feleslegesen ne költsél egy vasat sem. Tesztelni jó lenne érdemes is lenne csak olyan magas a versenyenkénti kopás h egyszerűen max egy verseny és max egy teszte fér bele idén. Az meg zúzós. Próbáltam is 16 misim bánta pedig most bőven 40 misi felett lennék ha nem teszteltem volna de így "csak" 29 van Van még hátra pár verseny el is fog addig fogyni szépen a nagy része ennek is mire L3 és L4 -es lesz a verda. L4 -es autót itt ugyanis megspórolt pénzből lehet venni mert egyébként annyi bevétel nem igen van Mondjuk már most is van L4 -es alkatrészem amelett hogy egy csomó minden még L2 -es
-
kvoaksz
csendes tag
162-es hozzászólás!
joergie
(fanatikus tag)Kaptok egy ilyet dicsak.
Tehát ha száraz gumival van az egyik, akkor ennyit kell változtatni, hogy esős beálítottságú legyen az autó: +100 +100 -100 +50 -100 -100
Jelen esetünkben fordítva kell eljárni Q1 és Q2 viszonylatban. Remélem nem késői az információ
Ezt pl érdemes betenni a personal notebookba(gpro oldal jobb alján keressétek). -
-
-
-
-
-
joergie
őstag
érdemes tartalékolni, de ne a kocsin spórolj, annak 3-4-5re fel kell menni, hogy pontokat tudj szerezni amatőrben.
mondanám hogy tesztelj,de ahhoz épületeket kellene venni, hogy értelme is legyen. sok pro és kontra van a teszt mellett, ez igazából a Te döntésed. staffot esetleg érdemes edzeni.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
Benőke
őstag
Rossz hírem van. Pont elég volt még úgy is hogy riszkel mentem. Ugyanis Softal mentem 2 kiállásal, és csak azért lettem 4 mert elszált a fékem az ucsó 12 körre és vissza estem a 2 helyről...
Másik pilóta kell de olyan a tülekedés... Komolyan belicitálnak olyanra is ahol már vannak vagy 10 -en de nem baj. Direkte kiszemeltem egy pilótát hát jött is egy okostojás és licitált is... Viszont az nem jó ha nincs talentje az emberkének egyszerűen megeszi az autót... Pedig a koncentrációja jó -
-
-
-
joergie
őstag
fölöslegesen semmiképp ne cseréld le elhasználódás előtt, legfeljebb tesztelhetsz, és akkor hamarabb elhasználódik-lehet cserélni. De ha tényleg tesztre adnád a fejed, olvasd el a gpro wikiben a tudnivalókat.
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
Boxkiállások nálam is problémásak voltak, amíg foglalkoztam velük. Aztán letojtam, onnantól fogva mindig megcsinálták rendesen.
Autófejlesztés: lehetőleg addig maradj az alacsonyabb szinten, ameddig versenyképes vagy még a kitűzött céljaidhoz képest. Ezenkívül tényleg csak a leamortizált cuccokat cseréld, nem érdemes szezon elején rögtön lvl3-ra dobni az autót, mert nagyon sokba kerül - a fenntartása is.
https://www.coreinfinity.tech
-
-
-
mrsza
csendes tag
Esőben kisebb a fogyasztás. A pálya adatlapján a pályatulajdonság meg amolyan általános dolog, de mivel a legtöbb versenyt szárazon futjuk ezért kialakul bennünk hogy szárazon mit jelentenek. Mondhatni minden viszonyítás kérdése. No de aztán jön az eső ahol át kell gondolni a dolgokat pl kevesebb fogyasztás, szerencsére a kocsi sem romlik nagyon(már amikor) , több megcsúszás(pilótája válogatja) és persze a száraz - vizes beállítás dilemmája a válozó időjárás esetén.
Joey: direkt nem írtam még semmit , mert a pilóta tulajdonságoknál hogy ki mit tart fontosnak az változó, az hogy melyik pilótatudás mit takar azt csask tippeli szerintem mindenki, már csak azért is mert nem ismerjük a képletet.Sok féle véleményt hallottam én már a képességek hatásairól magam sem tudom pontosan melyik miben mennyire játszik szerepet.
Majd leírom eddigi tapasztalataim alapján, melyik csoportba milyen tulajdonságot tartok fontosnak, de az is lehet valamelyik tapasztalt gpro-s majd elöbb megteszi és akkor max véleményt kell mondanom. (Most azért nem írok mert ezt át kell gondolnom, nehogy hülyeséget írjak.)
[ Szerkesztve ]
-
mrsza
csendes tag
Emiatt kár bosszankodni. Én is nem egyszer elszámoltam, elszámolom a mai napig a benzint (bár inkább túltankolás fordul elő), pedig ez lesz a 13. szezon amit lehúzok a játékban. Az hogy az ilyen helyzeteket elkerüld érdemes picit ráhagyni, azaz nem pöccre kiszámolni a benzint,mert az nehéz dolog és a fogyasztás is függ pár dologtól, valamint tartalék benzint be kell tenni még 1 kiállásba, ez az amit korábban említettem ennek nem kell soknak lennie. Ez csak arra jó ha mégis vmi miatt nem lenne elég a benzin akkor legalább a kiállás a lehető legrövidebb legyen.
Remélem sikerült jól fogalmazni, helyesen írni már megsem próbálok a héten volt 3 zárthelyim és késő is van szóval nézzétek el nekem
-
-
Benőke
őstag
Okés, de ha agyig megtankolod az autót akkor lassú leszel nagyon. Körönként 2-3 sec -et is veszthetsz. Akkor az a 22 másodperc könnyedén kiautózható egy közepesen megtankolt autóval. Mentem már egy kiállásal de nagyon nem jött be... Utolsónak azért befutottam Mondjuk jó pilótával lehet h igazad van de olyannal mint az enyém nem szabad Ha jó a pilótád koncentrációja akkor tehetsz egy próbát. Level 1 -es cuccokal magas riszkel simán jó lesz... De ahhoz pilóta kell...
-
Benőke
őstag
A következő versenyre sacc per Kb Rúki szinten Level 1-2-3 -as Engine el 260 liter kellhet kábé. A Medium gumi elvileg birja a 160km -t persze az autótól a pilótától és a Riszktől meg a hőmérséjklettől meg a pálya adottságaitól függ. Szal elméletileg max 5 -s riszkel birnia kéne csak ha 160km -t akarsz menni egyhuzamban állandóan nehéz és lassú leszel. Szerintem a 2 vagy 3 kiállás kifizetődőbb. Spec Esoftal megyek 3 kiállás melett és kevés benyával. Meglássuk mire elég.
-
ixtom
tag
210 liter tuti nem elég (kivéve ha sokat esik ), inkább 235-250 liter autótól, pilótától, rizikótól függően. Medium gumi elég egy kiállásra, de ez megint függ az előbb említett tényezőktől. Plusz a hőmérséklet is befolyásolja, ami előrejelzés szerint a végén emelkedni fog (jobban kopik), és még az eső is bekavarhat .
mod: Ja és használj GO-t [link] ha még nem tennéd.
Más:
Eddig megvan a pole, de csinálnom kell egy rajtbalesetet, vagy marha sok kiállást, hogy lemenjen a pilóta OA-ja, mert feljutni nem akarok, de szerződést kell hosszabbítanom. A motor is 91%-os, magas risket állítottam be, szóval minden esély megvan a rossz szereplésre[ Szerkesztve ]
-
mrsza
csendes tag
A gumi kopásának az oka több dologtól függ:Hat rá a hőmérséklet, a kockázat, pilóta agresszivitása, pilóta súlya és most már gumi márkája is rendesen beleszól, pontosabban egy adott márka tulajdonságai. (Elméletben még ha feltartanak több körön át az is számíthat , de ez amolyan gyanú) Remélem tudtam segíteni , amennyiben bármiben tévedek nyugodtan szóljatok
[ Szerkesztve ]
-
Benőke
őstag
Hát olybá tünik, hogy igen elég lehet ha nem mész magas riszkel... Spec én is ezzel próbálkozom, de a Pilótámnak csak az Overallja jó amúgy katasztrófa. Practisen most már tud jókat menni, de Q1 - Q2 -ben eddig egyszer vagy 2x ment csak türhetően, versenyen folyton csak gyengélkedik, most is eltolta alaposan a Q1-Q2 -t. Sikerült bejönni az első helyre csak hátulról
Softal meg a 3 is necces, de mondjuk azt is vedd figyelembe hogy lehet hogy eső is lesz Ez meg fogja kavarni a dolgokat. Mivel magas a valószínűsége az esőnek ezért szerintem lesz is csak nem tudni mikor, és meddig ezért inkább sima 2 kiállást lőttem be, mert mi van ha eláll aztán megint elkezd esni majd valamikor, mert nagyon ilyen az előlre jelzés. Inkább kevesebb kiállás kell, mert esőben muszáj az eső gumi... Akkor pedig muszáj lesz pitelni legalább 2x de ha eláll és ujra elkezd és a vége előtt ujra eláll akkor az már +4 kiállás