Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
joergie
őstag
Egyelőre úgy néz ki, hogy a 3adik csapat készülőben van, de nem most, mert most kezdtem újra, és még nem sikerült egy futamot sem elkezdeni, mindig lekésem a staff decisiont
Ennek folyamánya, hogy következő évadbna nem leszek amatőrben, ami feltétele a csapatalapításnak...[ Szerkesztve ]
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
Várjuk az új jelentkezőket, hogy tudjunk második csapatot indítani!
Az egyes számú csapat jelenleg teljes számmal üzemel, és egyelőre jelenleg mi vagyunk a legerősebb hazai csapat(16-17ből), de itt nem szeretnénk megállni
Szóval aki indíttatást érez megában, azt szívesen várjuk, akár kezdő, akár tapasztalt, az egyetlen feltétel a PH!-snak lenni.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
joergie
őstag
100OA-ig simán fel lehet vinni, ha 250 a motiv, simán leesik 85 alá 0 motivnál. Intézem a csapat dolgokat. Az a helyzet, hogy csapatlétrehozáshoz amatőr besorolás kell, és 5 milka, ami meg is lett volna nekem, csak egy kissebb kommunikációs probléma folytán mégsincs igazán fölös zsetonom
Egyelőre Dominiknak áll a zászló, de fel tudom ajánlani a GO adatfájlomat, szerintem elég hasznos cumó. Persze amíg kiderül, lesz e második csapat vagy sem(valszeg lesz, csak kérdés mikor).
Most úgy néz ki mi vagyunk az egyik legjobb magyar csapat. Itt van az összes magyar csapat:
Rank Team name Team leader Members Points
90. Forza Alfa János Nagy 10 189.40 (2,435.33)
129. PH! Fan Club György Faragó 9 162.40 (432.20)
144. Friends (Hungary) Miklós Palkó 9 156.93 (2,144.80)
179. Trabant Scuderia F1 László Szarka
223. Carpathia F1 Team Roland Láng
226. Hungarian Hattrick Community Robotka Attila
231. Anonym Alkoholisták Alakulata
265. Freaks of Cockpit
266. TotalCar Team Hungary
273. Go For Hungary! Racing Team
275. PowerPlay Manager F1-Team
325. PowerPlay Manager F1-Team(2)
338. Arrows-Footwork Team (Hungary)
381. Turtle Crazy
427. Balkay - HUNgary F1 GP
476. Speedy González Racing Team
717. SzoDa Hungary F1 TeamEgy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
zolynet
veterán
Az OA (overal) összetettségében nő, nem csak ha a motiváció pontjai nőnek. OA-t feles nézni ha jó a pilótád, nézzük csak az enyémet példának:
Overall: 112
Concentration: 173
Talent: 181
Aggressiveness: 1
Experience: 215
Technical insight: 136
Stamina: 4
Charisma: 113
Motivation: 8
Reputation: 0
Weight(kg): 88
Age: 35
Ugyan hol érdekel hogy 112-es az OA-ja és nem 130-140es körül mozog?Life is too short to stay stock!
-
Benőke
őstag
A Pilótádat könnyedén meg tudod tartani ha nincs 100 felett az overallja. Ugyanis szezon végére durván negatívba kell rántani az egyenleget, de előtte szerződést kell hoszabbítani vele. Ha verseny után is -15m alatt vagy a motivációja 0 lesz és beesik 85 alá az overallja. Másrészt a 162 -es talent jó. Arra edzed rendszeresen. De mielőtt feljutsz az amatőrbe min 30 -as stamina is kell hozzá... Persze 80 felett 100 körül lenne ideális de mire annyit edzed elfogy a pilótád
Staminához a tesztelés is ad, de az sokba kerül szal óvatosan
Nem az 1 misi a sok hanem hogy az autó is kopik rendesen tőlle... 200 as konc nagyon kívántatos. Azzal nagyon jó időket lehet menni még sz@r autóval is.
-
Benőke
őstag
Az enyémnek is 140 körül van most. A Talent akkor jó ha minimum 100 -as szint környékén van. Az alá nem annyira jó bemenni nagyon, kicsit lehet de a 49 -es megeszi az autót. Egyszer próbálkoztam 27 -es talents pilótával. a Konc nagyon magas volt, de a végére elfüstölt alatta az autó de így is 3 lett. Azóta is az a pilótának az egyetlen dogogós helyezése
-
Benőke
őstag
Ha csak 85km -t birt akkor hasonló talentes pilótával az 5 vagy 6 kiállás az az ESoft
A Box is hosszú 24 sec. Ez soknak számít a 20 alattiak a jók. 3 kiállás csak akkor jó ha über jó az autód és a pilótád is. a csapatban középmezőnyből ilyen taktikával csak a mezőny végére lehet kerülni...
[ Szerkesztve ]
-
Benőke
őstag
Hát ha neked 85km -t birt az Esoft 18-20 fokon akkor nem annyira talentes a pilótád, de 10 fokonként olyan 10-12km -el számolhatsz hasonló kopásminőségnél. Tehát ha Medium pályán volt 85km akkor 30 fok körül 70-75km, 40fok körül meg inkább csak 60km. Esoft felejtős. De ha csak ennyit birt a nagyon puha akkor lehet a medium sem birná a 2 kiállást esetleg Hard egy csak tetű lassú lennél... Ritka mezőnyben az öngyilok...
Lehet a Hard guma 2 kiállás a nyerő neked. verseny után kiderül úgy is hogy mit bir a gumid azzal is több adatod van. Egy ideje nem mentem Esoftal sehol semEgyszerűen nem volt jó a taktikához...
-
Benőke
őstag
800k nem kifejezetten kevés, nem is sok de igazán olcsónak sem nevezném. Minden ujj szerződés hosszabítás setén többe kerül a pilóta. 300k környékén keresgélj... A motivácó nem számít hosszabításkor, csak az overall érték. Rúkiban nem csak ez számít hanem szezon végén nem lehet 85 nél nagyobb, hiába van vele szerződésed akkor elveszik.
-
Benőke
őstag
-
Benőke
őstag
Szóvala a koncentrációtól függ egy adott pilóta sebessége, mármint h milyen gyors köröket tud menni. Szóval érdemes olyat választani akinek magas vagy ha nem magas de olcsó a pilóta és edzhető... Jógával lehet edzeni, cserébe a Staminát csökkenti.
Talent ez ami nem változik sosem, ez mutatja h milyen veleszületett képességei vannak úgymond. Nagyjából az a lényege hogy mennyire vigyáz az autóra. Ha alacsony akkor több benzin eszik az autó, jobban kopik a gumi és az autó alkatrészei, és kisebb riszket használhatsz.
Agresszió. Nem szorul magyarázatra, eleinte egyáltalán nem fontos, nem baj ha van egy kicsi, de egyrészt folyamatosan és lassan csökken másrészt ha sok szétveri a technikát...
Tapasztalat csak versenyekkel edzhető szóval minnél többbet futott annál magasabb lesz.
Tech : Minnél magasabb annál jobban be tudja állítani az autót, és szerintem annál kevésbé is kopik a verda, Ez edzhető...
Stamina: Erő nlét men szorul igazán magyarázatra. Rookiban nem olyan lényeges nem baj ha van egy kicsi mert a 0 az nagyon kevés de nem kell sok, fentebb viszont már sok kell belőlle. Minnél magasabb annál több gyors kört tud menni. nem csak 1-1 darabot. Edzhető tulajdonság, de csak lassan. Fitnesszel lehet edzeni, ami csökenti a súlyát a pilótának de a Motivációt is csökkenti.. Viszont teszteléssel szintén nől jóval gyorsabban mint a tréningtől.
Karizma nem feltétlenül jó ha magas az elején ez ugyanis csak a Szponzor szerzésben számít. Minnél több van annál gyorsabban tud tárgyalni...
Motiváció, értelem szerű. Ha maggas annál motiváltabban versenyez. Ha jó helyezéseket ér el akkor motivált, ha nem akkor esik a motivációja, ez edzhető tulajdonság szintén...
Reputacion : Foggalmam sincsen
Súly értelem szerű, minnél könyebb annál gyorabb a pilóta...
Életkor is értelem szerű de 35 évesen már elkezdenek romlani a tulajdonságai. Szóval öreg pilótával nem lehet hossszú időre tervezni.Ha min 2 szezont még Rúkizni akarsz akkor olyan pilótát kell keresni ami talentes de bitang módon, és olcsó de szemérmetlenül. Így ha minden futam előtt edzed koncentrációra akkor előbb utóbbb egy gyors és ügyes pilótád lesz amivel könnyedén fel lehet jutni amatőrbe. 0 ról hogy mags talentje legyen ahhoz kell 2 szezon de ahhoz h maximumra tornászd kell 3 szezon is. Sőtt ha Staminát is edzel neki még feljutás előtt akkor biza Masterben is jó lehet. A Többi tulajdonság meg jön magától. Agr nem kell egyáltalán, az elején legalábbbis...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest