- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- MasterDeeJay: Noname 1TB-os SATA SSD teszt
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- bambano: Bambanő háza tája
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- erkxt: A Roidmi becsődölt – és senki nem szól egy szót sem?
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
Új hozzászólás Aktív témák
-
kvoaksz
csendes tag
Jó ez a gyerek 2. lett!
Igaz a benzint majdnem benéztem, nem is tudta befejezni a levezető kört, igaz így legalább volt miért izgulni a végén, de ha több benyával indulok akkor csak 3. vagyok!
A szárnybeállításnál én arra gondolnék mint laikus, hogy ha a fékerő előre van állítva akkor az első szárnyaknál kell kisebb leszorító erő ha pedig hátra akkor előre nagyobb!
Persze lehet, hogy pont fordítva igaz, de valamilyen összefüggésnek lennie kell.hajrá!
-
zolynet
veterán
Jól mondod, a talent kevés, rúkiba elmegy, de amatőrbe meg már nagyon kevés. Nekem amatőrben 221-es a talentem, és egy picit nagyobb rizikónál esőben azonnal 2-t hibázik ami megengedhetetlen.
Megmutatod a pilótád együtthatóit? Illetve melyik csoportban vagy?
Pilótám az osztrák Roland:
Overall: 108
Concentration: 157
Talent: 211
Aggressiveness: 49
Experience: 97
Technical insight: 54
Stamina: 0
Charisma: 73
Motivation: 100
Reputation: 0
Weight(kg): 79
Age: 25Még koncira gyúrok kettőt és jöhet az erőnléti.
#648 kvoaksz: van mikor a hátsót lejjebb hagyom (-20) és úgy hozza jobban a köröket, de zömében azonos értékeken jó a pilótám ... ott keveseb a net time és lap time közötti difi
-
-
kvoaksz
csendes tag
Beletörődtem!
Overall: 87
Concentration: 239
Talent: 42
Aggressiveness: 0
Experience: 50
Technical insight: 121
Stamina: 30
Charisma: 238
Motivation: 5
--------------------------------------------------------------------------------
Reputation: 11
--------------------------------------------------------------------------------
Weight(kg): 89
Age: 20Jó nem egy nagy sztár, de szerintem a 6 futamból 4-et meg fog nyerni!
Keresek egy jobbat majd!ja, és már edzettem, a futam után meg majd nő a motiváció! e van!
-
-
ixtom
tag
"Non official PH team", ez nem rossz.
NO Prohardver! Team (NO = non official)Szerintem amiben benne van a PH név az amúgy is hivatalosnak tűnik, de most nem mindegy, hogy mi a neve? Létezik pl. "Jaguar Racing" is.
Az egy dolog hogy "hivatalosan nem támogatnak", de más részről meg örüljenek Parciék, hogy fanatikusok vagyunk és valamilyen szinten "reklámozzuk" az oldalt.(persze, ha azt mondják nem szabad, akkor nincs mit tenni.)
Az nem elég ha szerepel a leírásban, hogy nem hivatalos csapat? Egy szezont lehúzunk így, utána talán több verzió is lesz a névre, és majd akkor változtatunk.
Ez csak egy vélemény volt.Driverem most csak 2 kilot hízott (eddig minden resetnél +3 volt), lett még -5 stamina és +7 conc. Motív sajnos 0, hiába lett harmadik az utsó futamon...
-
Steel32
csendes tag
Végre megvettem a pilotát! 162 talent és 139 konc. 17 éves és csak 63 kg. Ha esetleg jövöre se jutok fel, nem baj, mert az overall 73, igy meg tudom tartani. Az elözö versenyen Q1-ben a 18.helyet autoztam, Q2-ben könyü köcsival lettem 15. Na ez az uj sráccal Q1-ben 5. hely, Q2-ben 70 liter benyával 6.hely (1-2 még az élbolybol nem futott idöméröt)!!!
-
Steel32
csendes tag
-
Steel32
csendes tag
És az ugy nem müködi, hogy mégis öt szerzem meg és eleinte nem edzek neki semmit, hogy meg tudjam tartani? Amikor meg a feljutos szezonba leszek akkor nyomom neki az edzést? 800 000/versenyt eszik, ez drágának számit? A másik: ha van egy pilotám, akivel hosszabitani akarok mikort tudok könyebben, ha magas a motivácio vagy ha alacsony?
-
Akos2110
tag
Most lecserélem a pilótát egy sokkal jobbra talentje, koncentrációja 100 fölött van + a agresszioja 0 (valahol azt olvastam ,hogy ez jó) + a statimán kívűl a többi tulajdonsága is egész jó + olcsóbb is + rajtam kívűl nem licitált senki még rá. (kicsit sok lett a plusz)
Most nagyon nem érdekel ha mínuszba megyek ez még úgyis csak a tanulóévem.
-
DopeBob
addikt
-
joergie
őstag
Ha nem muszáj ne költsetek ilyesmikre. gpo fórumban a pitstop training center-t, és a commercial-t ajánlják, bár én erről nem vagyok meggyőződve. nekem átlag minden 20as, és fizetek 750ezret vrsenyenként.
a lényeg hogy szerezz 3-4 pontot az egyik versenyen, elég csak 5ös szintig felvinni sztem, kicsit fölé több nem kell a bennmaradáshoz. na meg a jó taktika. előző szezonban voltak emberkék jobb kocsival és job pilótával, de valahol mindig elrontották, én meg tudtam hozni amit akartam, mert jó volt a taktikám. mindig van 1-2 aki elszáll(random hiba, kevés benya, elkopott gumi, ilyesmire gondolok) a pontszerző helyeken. ezeket kell kihasználni. -
DopeBob
addikt
Nekem is összejött a feljutás egy zsák pénz helyett $20M-al és egy roncsal lvl3-5 közötti alkatrészek de mind 99%os :I Első szezonban cél a bennmaradás
Amatőrben mire érdemes a pénzt költeni? Érdemes valami épületet fejleszteni? Az előző szezonban 200 fölé sikerült húznom a pilóta koncentrációját, most rágyúrok staminára, még amatőrbe szerintem megfelelő lesz a fickó.
Pontszerzéshez milyen szintű kocsi szükséges? 6-8-10? Szponzort kapok újat? A rookies lelépett egyet szereztem a szezon alatt, meg egyel 50%on állok, jó lenne minél több lóvé :]
-
ixtom
tag
Igen tudom, hogy nem éri meg, de ezt írtam is. Leginkább a pilóta miatt tesztelek. A pilótára és a csapatra is ráfér
Az érdekel, hogy mikor nő a driver experience és a tech. insight. Eddig az a tapasztalatom ennél a pilótánál, hogy akármit csinálok az exp. csak 2-3 teszt után nő, a TI pedig folyamatosan. Sőt, volt hogy utóbbira kettőt kapott. (A futamon szerzett értéket nem számolom bele!).Most öt értékkel nő a stamina tesztenként. A lényeg hogy használd ki a 100 kört, legfeljebb csak néhány kör maradjon ki (pl. hamarabb elkopik a gumi, vagy kifogy a benzin)
A kocsira kapott tesztpontok nálam most 11-8-12 (ebből már egyszer csökkent egyet az utsó két érték), de többet kapnék ha sokszor nem a beállítással szórakoznék.Bár javulok, de most nem elsődleges szempont az összesített jó helyezés. Majd a következő szezonban.
-
DopeBob
addikt
Volt olyan, hogy a vadi új motorm 9x%os lett egy verseny alatt. Ugyan ez váltóval, ezek nem olcsó cuccok
Tesztelni akkor szoktam ha 80% körül van az alkatrészek nagy része, akkor versenyen már félek elindulni velük, pár teszt kört lenyomok inkább.
Pit stop training centert huztam fel, meg a kocsit javítgatom, valamiért nagyon nagyon romlik
lvl2 és lvl4 közötti cuccok vannak rajta, illetve talán egy lvl5-ös, de csak valami nagyon olcsó fajta
Érdemes 3 kiállással menni a köv versenyen? Úgy vettem észre, könnyű autóval nagyon gyors a pilótám, itt meg elvileg könnyű lesz előzni
-
DopeBob
addikt
Nekem valamiért nagyon kopnak az alkatrészek, most megúsztam, de az előző három versenyen füstölés volt... most még pont volt annyi pénzem, hogy meg tudom javítani a kocsit, de a következő után nem tudom mi lesz... most olyan $200.000-van pedig igazán nem költök semmire, eddig 1x teszteltem oszt annyi
-
DopeBob
addikt
Elég alacsony riskel megyek, remélem elég lesz
Koncentrációt mivel tudom fejleszteni? Sports psychologist?
Sajnos elég későn kapcsolódtam be, ebben a szezonban már nem lesz feljutás, de legalább ki tudok próbálni mindent következmények nélkül :]
Szponzort elég nehéz szerezni. 30-60% között már a 2. lép le
-
ixtom
tag
Qualin nyomtál neki risket? Milyenek a tulajdonságai (koncentráció, motiváció meg stamina). Mekkora az OA és a fizetése? (Lehet hogy le kéne váltani)
Mert az enyém nagyon jó kvalifikáción (magas staminája van), de versenyen csak közepes, néha jó (akkor is inkább a taktika miatt
) conc. még csak 100 felett van nem sokkal.
Mai versenyre eső tippem: kb. 6 kör a 7.kör után, de lehet hogy nem is fog esni.
Jól meg vagyok tankolva gumi bírni fogja, és nyomok neki risket is rendesen, mert kupában legyőztem az ellenfelem, és most széthajtom a verdát (az alkatrészek is elkoptak.) Meg hamarosan lejár a szerződés a pilótával, és le kéne vinni az átlagát. Szóval pár futam és rontanom kell úgy is.
-
-
-
ixtom
tag
Ez a verseny így nem volt túl jó, én több esőre számítottam (min. 7-8 kör). Második heylről indultam és esőben vezettem is a mezőnyt
, de végül kilencedik lettem.
Nem is kezdett el füstölni a kocsi, pedig verseny előtt a négy 80% fölötti alkatrésszel azt hittem szét fog esni.Monacoban milyen taktika a nyerő, 1 vagy 2 kiállás? Ahogy látom itt nehéz előzni.
Új hozzászólás Aktív témák
- ZIDOO médialejátszók
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Autós topik
- Napelem
- iPhone topik
- Hiába az USA kritikája, az EU nem enged a technológiai törvényeiből
- Hardcore café
- Hová lett 1000 mAh?
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- További aktív témák...
- Gombászkönyvek egyben
- ÁRCSÖKKENTÉS LG 24" full HD LED IPS monitor (HDMI, DSUB, jack) eladó
- LG 27UL550-W - 27" IPS / 3840x2160 4K / 60Hz 5ms / HDR10 / AMD FreeSync
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- 1-12 részletre.Új noblechairs EPIC műbőr FEKETE - FEKETE. 2 év garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged