Hirdetés
- Egy korszak vége
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Asszociációs játék. :)
- ATI vs. NVIDIA kezdetektől napjainkig II.
- Digitális Állampolgárság Program
- Karácsonyi pofára esés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Kellemes Karácsonyi Ünnepeket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Benőke
őstag
Tagfelvétel van mindkét PH csapatban.
Jelentkezés bármilyen formában -
-
Benőke
őstag
Üdv mindenkinek.
Nos úgy áll a helyzetünk hogy az egyes PH csapatban is van egy szabad helyünk. Szóval PH -s managerek akik csapat nélkül versenyeznek vagy más csapatban vannak, és szeretnének ide csatlakozni azoktól várok PM -et. Itt vagy a GPRO -ban...
http://gpro.net/gb/ManagerProfile.asp?IDM=110391
-
Benőke
őstag
Mario Kimball
Overall: 122
Concentration: 205
Talent: 140
Aggressiveness: 41
Experience: 94
Technical insight: 102
Stamina: 45
Charisma: 40
Motivation: 250
Reputation: 0
Weight(kg): 62
Age: 2718 szezon óta van náállam és az eszem ágában sincs lecserélni. Esőben nem élmenő, de az exp szépen növöget és jó kis pilóta ez na meg piszok olcsó Alig 300k volt mikor megvettem 62-63 volt talán az OA...
Abban a szezonban benyaltam 9 randomot 7 -et zsinórban az első 7 futamon és így is csport másodikként jutottam fel A24 -be...
Remélem ebben a szezonban most már egyel feljebb megyek megint Most már jó lesz annyira a pilóta hogy megkapaszkodjak Pro -ban is... Remélem -
Benőke
őstag
Erre nincs jó taktika pálya függő de az elejn én is szimetrikusan álítottam be az egyszerűbb, de van olyan pálya ahol nincs olyan beállítás hogy szimetrikus szárnyak és elégedett pilóta.
Egyébként általában az első van lejebb... Ha megvan a szimetrikus szárnyállás akkor feljebb veszed a hástót egy 20 -al az elsőt meg lejebb, aztán megnézed. Van hogy olyan képtelen beálításokkal megy jól a pilóta hogy az ember nem is gondolná... NEm kell megijedni ha nagy a különbség az első és a hátsó szárnyak között. -
Benőke
őstag
Egy hibája van h kevés a Talent. Amatőrbe fel lehet jutni vele sőtt talán Amatőrből is fel lehet majd jutni vele, de Esőben mindig gyenge lesz, illetve ha hideg van a pályán.
Enyémnek is 140 -es a talentje mindig szenvedek vele ha eső van vagy hideg...
Az ár azért fontos, hogy ne vigye el a gatyádat feleslegesen, mert Amatőrben piszkosul megy a pénz... Minden Megmradt fillér számít majd -
Benőke
őstag
Ne sajnáld. Azt hittem Aggreszivitás van mert az lassan csökken, és lefelé húzza az OA -t. De nulla. Amőgy a pilóta alkalmas arra h feljuss vele Amatőrbe, hogy ott mennyire jó hogy a Talent ennyire alacsony azt nem tudom, de ne bánkódj keress másikat. 60-70 pilóták között sok jó van. Konc és a talent 100 felett legyen akkor abból sokminden kisüthető. Nekem is ilyen smmit mondó pilótám akadt. Most meg azért szenvedtem mert nem akartam amatőrből tovább jutni, pedig a szezon úgy indult hogy nem akarok kiesni...
Szóval Konc és Talent min 100. Talentes pilóta akkor jó ha szakad az eső egyébként kevésbé koptatja a verdát... Ill gyorsabb is kicit. Konc miatt megintcsak gyorsabb a pilóta ha van de nem kell hozzá über sok... 130-140 koncal vertem a mezőnyt... Aggreszivitás nem feltétel bármikor lehet neki csinálni néhány futam után... Amatőrben kell egy kicsi, hátránynak nem hátrány de nem alapvető igény... Exp -fontos de csak a korral és a versenyekkel jön meg. Azért ne félj ha közel van a nullához, ki lehet trenirozni bárkit. Tech edzhető, el lehet lenni nélküle... Stamina Rúkiban nem annyira fontos segít hogy egyenletesebb köröket menjen a versenyen ne csak a verseny elején hanem a végén is. Edzhető de a motiv kárára és jótékonyan hat a súlyára. Fitnessel edzhető ugyanis. Charisma nem lényeges verseny szempontjából szponzort segít találni... Motiv egyértelmű 200 alatt amatőrben nehéz bármit is produkálni vele...
Keress másikat ami keveset is kér... -
Benőke
őstag
Lehet csinálni még egy PH csapatot ha ennyien csatlakozni akartok
-
Benőke
őstag
A csapat név nem érdekel legyen amilyet akartok legyen PH fánklub azt kész.
A Csapat fórum már megy csak 2 regisztráció hiányzik a tiéd és még egy kollégáé. Ott már vannak beáállítások és egyebek.
A cset ahogy mondtam IRL miatt nem fog mindig menni. Szombaton délelőtt egy percem sem lesz. Gyerekekkel megyünk barlangozni, utánna negyed 12 -re gumishoz megyek, talán 2 körül haza érünk.
Tőllem lehet mibiten vagy ahol akarod csak írd le pontsan hol hogyan de a másik fórumba majd az zárt Ill lehet egy levlistát is csinálni... Azon be tudod harangozni ha megbeszélést szeretnél...
-
Benőke
őstag
A Gtalk, yahoo pont olyan mint az ICQ, meg az MSN van kismillió kliens hozzájuk Tőllem lehet valami csetes is de legyen fórum is minden képpen. Ott gyakori vendég leszek Csinálok is egyet hamarosan... Aztán a GPRO -ban írok a csapatnak velete hogy hol merre hogyan érhető el...
-
Benőke
őstag
A csetel az a baj a fórummal ellentétben hogy nem lesz ott mindig mindenki és ha megbeszéltél valamit aki kimaradt az lemaradt. Márpedig sokunknak vannak egyéb programai is, szóval kinek hogy mikor sikerüll fórumhoz kapaszkodnia. Jómagam napközben vagyok MSN/ICQ/GTalk meg egyéb közelben. Esténként nem jellemző, illetve verseny közben ha a gép előtt tudok ülni akkor bejelentkezem, de akkor sem biztos hogy végig tudom ülni. Verseny közben mi is megbeszéljük a helyzetet de fórum minden képp legyen valamilyen szvsz... A Taktikát is napközben rágjuk át, Kávé cigi szünet ben vagy ha éppen nincs munkánk, ill ekkor is áligatjuk be az autót, meg kvalifikálunk...
Egy cégtől vagyunk de nem vagyunk fanok.
-
Benőke
őstag
válasz blaselinux #544 üzenetére
Mér kell mindent rám kenni?
-
Benőke
őstag
A csapat név nekem mindegy. Az a legkisebb de pölö lehetne "First PH Team" vagy akármi... "Non official PH team"
A csatorna is lehet bármi de valami fórum kéne. Akár a Free fórumon is csinálhatunk egy saját fórumot vagy bárhol máshol ahova szükséges a regisztráció és le lehet korlátozni a vendégek látogatását, vagy regelünk egy free oldalon és feltolunk egy ingyenes PHPBB fórum motrot... Azt úgy álítgatjuk ahogy akarjuk... E-mail -es meg MSN -es kapcsolat tartás nem frankó mert visszakeresni gyakorlatilag lehetetlen és bonyolult lenne ha vissza akarunk valamit nézni. Ill ha valaki épp nem elérhető akkor MSN nem is működik...
Ja igen pilóta nállam is változott -7 stamina + 5 konc + 4 kg -5 agr -20 motiv oa -3 (101 ről 98)
Erre edzettem egy kis fitnesst - 10 motiv -1 kg + 2 stamina
Majd meghoszabítottam a szerződését és most maxra ugrott a motiv ujra 101 -es[ Szerkesztve ]
-
Benőke
őstag
Nahh csatlakozásomat kérelmezem a PH tímhez
Első verseny montecarlo. Esőben!!! nahh érdekes lesz
A gumik nem válzoztak tulajdonságot illetően csak azoknál amik mater/Pro/ és elit managereket érinti Rúki amatőr pilótákat nem... Pipipipipiprelli tulajdonságai megyegyeznek a tavajival...
-
Benőke
őstag
válasz PRODIGY95 #523 üzenetére
Első körben ajánlott olvasni sokat. Newbie guide, FAQ, Game Rules
Gumik közűl majd ki kell tapasztalnod h neked melyik gumi milyen hőmérséklet melett mit tud, persze ez pilóta függő még... Pontosabban talent függő előssorban és ezen felül még a riszktől is függ.
A kezeteknél ha jól emlékszem alapból kapsz egy pilótát. A pilóta sokmindent meghatározhat rúkiban. Konkrétan az a győzelem ill feljutás kulcsa. NEm kell elkapkodni érdemes legalább egy teljes szezont rúkiban végig szenvedni, és közben összegyüjteni minden adatot. Alapvetően nem az Overall a lényeg hanem a következő tulajdonságok és a következő sorrendben. Koncentrácó, Talent, Stamina. Overall nem fontos. Érdemes egy olcsó szemtelenül keveset kérő de hihhetetlenül talentes piklótát keresni, és az sem baj haemellé fiatal az nem baj ha 50-60 körüli az overallja. Koncentrációra edzeni 200 fölé tornászni a koncot majd amatőrbe jutás előtt staminát adagolni neki kövéren...
tesztelni nem annyira érdemes rúkiban főlleg... A szezon elején első 5-6-7 versenyen nem is érdemes az autót fejleszteni csak utánna. persze az autó alkatrészeit cserélgetni kell nehogy elkopjanak. A pilótát akkor érdemes edzeni ha tuti megtartod hoszabb távon. Egyébként meg nagyon spórolni kell, ha költekezel akkor oda a pénzed és kész... -
Benőke
őstag
Hát azért vigyázz arra hogy amilyen autóval befejezed a szezont azzal kezded a következőt szóval nullára dowgradelni nem frankó dolog... Egy élhető L5 -ös szinten kell tartani a verdát... Sőtt esetleg az ucsó két versenyre is tartogathatod az ápgrédet, mert akkor efektíve még biztos h kibirja az utolsó 2 versenyt és a következő szezon első két versenyét is tutira a 3 -at már nem borítékolnám, az pálya függő..
-
Benőke
őstag
MEgszereztem az első amatőrös pontomat mit pontomat. pontjaimat. Begyüjtöttem egy 4 helyet. Majd nem 3 lett belőlle, de így is elégedett vagyok. Maradok Amatőrben
-
Benőke
őstag
A Pilótádat könnyedén meg tudod tartani ha nincs 100 felett az overallja. Ugyanis szezon végére durván negatívba kell rántani az egyenleget, de előtte szerződést kell hoszabbítani vele. Ha verseny után is -15m alatt vagy a motivációja 0 lesz és beesik 85 alá az overallja. Másrészt a 162 -es talent jó. Arra edzed rendszeresen. De mielőtt feljutsz az amatőrbe min 30 -as stamina is kell hozzá... Persze 80 felett 100 körül lenne ideális de mire annyit edzed elfogy a pilótád Staminához a tesztelés is ad, de az sokba kerül szal óvatosan Nem az 1 misi a sok hanem hogy az autó is kopik rendesen tőlle... 200 as konc nagyon kívántatos. Azzal nagyon jó időket lehet menni még sz@r autóval is.
-
Benőke
őstag
Az enyémnek is 140 körül van most. A Talent akkor jó ha minimum 100 -as szint környékén van. Az alá nem annyira jó bemenni nagyon, kicsit lehet de a 49 -es megeszi az autót. Egyszer próbálkoztam 27 -es talents pilótával. a Konc nagyon magas volt, de a végére elfüstölt alatta az autó de így is 3 lett. Azóta is az a pilótának az egyetlen dogogós helyezése
-
Benőke
őstag
Ha csak 85km -t birt akkor hasonló talentes pilótával az 5 vagy 6 kiállás az az ESoft
A Box is hosszú 24 sec. Ez soknak számít a 20 alattiak a jók. 3 kiállás csak akkor jó ha über jó az autód és a pilótád is. a csapatban középmezőnyből ilyen taktikával csak a mezőny végére lehet kerülni...
[ Szerkesztve ]
-
Benőke
őstag
Hát ha neked 85km -t birt az Esoft 18-20 fokon akkor nem annyira talentes a pilótád, de 10 fokonként olyan 10-12km -el számolhatsz hasonló kopásminőségnél. Tehát ha Medium pályán volt 85km akkor 30 fok körül 70-75km, 40fok körül meg inkább csak 60km. Esoft felejtős. De ha csak ennyit birt a nagyon puha akkor lehet a medium sem birná a 2 kiállást esetleg Hard egy csak tetű lassú lennél... Ritka mezőnyben az öngyilok...
Lehet a Hard guma 2 kiállás a nyerő neked. verseny után kiderül úgy is hogy mit bir a gumid azzal is több adatod van. Egy ideje nem mentem Esoftal sehol sem Egyszerűen nem volt jó a taktikához... -
Benőke
őstag
Na mi a helyzet nagyon nagy itt a pangás?
Behúztam a 9 helyet egy helyezéssel a pontszerzésről le is maradtam ahogy az kell, úgy hogy az előttem lévő füstölt szóval kb még 2-3 kör és 8 vagyok ha még egy kör akkor 7 mert nem csak a8 helyezett de a 7. is füstölt
Viszont a gumi fura tulajdonságokat mutat. Van ahol kevesebbet bir mint kéne van ahol meg többet... Fura. Persze Pipiről van szó Amatőrben ez még mindig adott...Aki tud tuti pontszerzési taktikát az szóljon
-
Benőke
őstag
800k nem kifejezetten kevés, nem is sok de igazán olcsónak sem nevezném. Minden ujj szerződés hosszabítás setén többe kerül a pilóta. 300k környékén keresgélj... A motivácó nem számít hosszabításkor, csak az overall érték. Rúkiban nem csak ez számít hanem szezon végén nem lehet 85 nél nagyobb, hiába van vele szerződésed akkor elveszik.
-
Benőke
őstag
-
Benőke
őstag
Szóvala a koncentrációtól függ egy adott pilóta sebessége, mármint h milyen gyors köröket tud menni. Szóval érdemes olyat választani akinek magas vagy ha nem magas de olcsó a pilóta és edzhető... Jógával lehet edzeni, cserébe a Staminát csökkenti.
Talent ez ami nem változik sosem, ez mutatja h milyen veleszületett képességei vannak úgymond. Nagyjából az a lényege hogy mennyire vigyáz az autóra. Ha alacsony akkor több benzin eszik az autó, jobban kopik a gumi és az autó alkatrészei, és kisebb riszket használhatsz.
Agresszió. Nem szorul magyarázatra, eleinte egyáltalán nem fontos, nem baj ha van egy kicsi, de egyrészt folyamatosan és lassan csökken másrészt ha sok szétveri a technikát...
Tapasztalat csak versenyekkel edzhető szóval minnél többbet futott annál magasabb lesz.
Tech : Minnél magasabb annál jobban be tudja állítani az autót, és szerintem annál kevésbé is kopik a verda, Ez edzhető...
Stamina: Erő nlét men szorul igazán magyarázatra. Rookiban nem olyan lényeges nem baj ha van egy kicsi mert a 0 az nagyon kevés de nem kell sok, fentebb viszont már sok kell belőlle. Minnél magasabb annál több gyors kört tud menni. nem csak 1-1 darabot. Edzhető tulajdonság, de csak lassan. Fitnesszel lehet edzeni, ami csökenti a súlyát a pilótának de a Motivációt is csökkenti.. Viszont teszteléssel szintén nől jóval gyorsabban mint a tréningtől.
Karizma nem feltétlenül jó ha magas az elején ez ugyanis csak a Szponzor szerzésben számít. Minnél több van annál gyorsabban tud tárgyalni...
Motiváció, értelem szerű. Ha maggas annál motiváltabban versenyez. Ha jó helyezéseket ér el akkor motivált, ha nem akkor esik a motivációja, ez edzhető tulajdonság szintén...
Reputacion : Foggalmam sincsen
Súly értelem szerű, minnél könyebb annál gyorabb a pilóta...
Életkor is értelem szerű de 35 évesen már elkezdenek romlani a tulajdonságai. Szóval öreg pilótával nem lehet hossszú időre tervezni.Ha min 2 szezont még Rúkizni akarsz akkor olyan pilótát kell keresni ami talentes de bitang módon, és olcsó de szemérmetlenül. Így ha minden futam előtt edzed koncentrációra akkor előbb utóbbb egy gyors és ügyes pilótád lesz amivel könnyedén fel lehet jutni amatőrbe. 0 ról hogy mags talentje legyen ahhoz kell 2 szezon de ahhoz h maximumra tornászd kell 3 szezon is. Sőtt ha Staminát is edzel neki még feljutás előtt akkor biza Masterben is jó lehet. A Többi tulajdonság meg jön magától. Agr nem kell egyáltalán, az elején legalábbbis...
-
Benőke
őstag
válasz Akos2110 #485 üzenetére
Grat a ponthoz.
Szóval a pilótádat meg akarod tartani. Egy esély van erre mégpedig úgy hogy a Motivációt ejteni kell keményen. Na most 3 dologtól esik a motiváció. A legegyszerűbb esetben akkor ha az Egyenleged -15 milla alatt van, ekkor 1-2 verseny alatt hirtelen tud esni 150-200 -at is. Második eset ha folyamatosan rosszul szerepelsz lassan elkezd csökkeni, tehát ha kicsi hiányzik ahhoz h szerződést tudják hosszabítani vele akkor ez is elég lehet. A Harmadik amit én is a GPRO fórumán tanultam, ha a versenyre beállítasz 100 -as riszket, ez azért jó mert egyből van eredménye nem kell szórakázni vele, és nem kell negatívba rántani az egyenleget sem. Ekkor vagy okoz egy rajtbalesetet és kész is a motiváció vesztés vagy menet közben elszáll alólla a vas és azért esik drasztikusan. Persze valaki írta h kipróálta, de nem h rajtbaleset meg tönkremenő autó nem volt hanem még a máskor elérhtetetlen élmezőnynek is adott egy kört, szóval az egekbe szökött a motiváció Bár gondolom nem ez a gyakori eset.Egyéb iránt nem kell 85 -s pilótát szerződtetni tök felesleges. Túl nagy a tülekedés értük, és kevés az olcsó pilóta max Amatőrök által levetett pilóták, mikor elvesztik a motivációjukat esnek vissza 85 vagy az alá... Annó mikor rúkiban megtaláltam a pilótámat talán 67-68 as lehetett. Rúkiban a következő a tulajdonságok prioritása. Koncentráció mindenek felett, Talent, és ha van egy kis stamina nem baj de anélkül is vígan lehetsz top 4 -es. Az első kettő legyen 100 körül vagy felette, a töbi hiánya vagy megléte nem akadáj. Aggreszivitás felesleges, nem baj ha van egy kicsi de sok nem kell mert szétveri a gépsárkányt. Aztán végül de nem utolsó sorban a pilóta legyen olcsó 300-400 körüli fizuval. Amatőrhöz istentelen mennyiségű pénz kell. 100 körüli Talent melett már lehet használni riszket 20 körül... 2 szezon kell a Rúkiban de lehet talán több is a gyakorlathoz. Persze egy is elég a sima feljutáshoz...
-
Benőke
őstag
Biztos 6 helyet buktam agumi miatt és cseréltem el egy még sokkal jobb 13 helyre Franc
-
Benőke
őstag
válasz dandemate #477 üzenetére
Hali.
Vissza olvasva le van írva mit kell állítani akkor ha esik az eső. Ez egy kis munka a visszaolvasás de ennyit megér...Továbbá a GPRO szabájokat, hogyanokat és mindent olvas el. Ott le van írva a versenyek mikéntje. Szóval ha a Q2 -ben esik akkor a rajtnál is fog. Viszont az időjárás előlrejelzés szerint el is áll pár kör múlva szóval nem biztos hogy esőgumival érdemes indulni.
Spec szárazzal fogok indulni az biztos, de amatőrben kicsit más a helyzet mint Rúkiban... Ettől függetlenül fontold meg mert miután eláll az ső és ha nem esett sokáig egy fél pályányi előnyőd lesz azokhoz képest akikkel egy szinten vagy és esőgumival indultak... Ha sokáig esik ami megeset de nem sok rá az esély akkor bizony veszteni is lehet ezzel a taktikával de sokat is lehet vele nyerni...
A verenyre száraz beállításokat használj! -
Benőke
őstag
válasz Akos2110 #474 üzenetére
Neked a Medium? Hát olyan max 120km -t
Függ a felfüggesztésedtől, attól h milyen magas riszket állítasz be és hogy milyen talentes a pilótád...
Tehát 100 körüli vagy -a feletti talentel 85-90km -t bir a Soft az határ eset de nagyon, bár alacsony riszkel lehet végig megy. A Medium elvileg tuti birja persze 20 -as nál nem magasabb riszkel. Hard gumi birja az egy kiállást tutira. Amatőrben mondanám hogy egykiállás tuti, de rúkiban nem biztos mert lehet a többiek mind könnyű gyorsa autókkal menek és neked általában nehéz lesz az autód míg nekik sosem. Viszont előzni meg nehezen lehet majd... 1 Kiállás ettől függetlenül általában célravezetőbb. Tankolni nem kell túl sokat mert eleve csak 260km a verseny nem 300 mint máskor... viszont sok kör. L1 -es autóhoz nagyjából 215 l kell. rádobsz egy 5-10 litert és tuti elég lesz 1 kiállásal, mondjuk 113-113. -
Benőke
őstag
válasz Akos2110 #472 üzenetére
Csapat függő a taktika, a sok kiállás nem jön be csak földön túli gyors autóval. 1 max 2 kiállás. A beállításnél figyelni kel mit mond a pilóta az segít beállítani. Sajna nem mindenkinek ugyan azt a beállítást kell megtalálnia. Pilóta és autó függő a beállítás pályánként is változik A leggyorsabb beállítást használd mármint ahol a legjobb a nettó idő. Pilótánál kimelkedő fontosságú a koncentráció minnél több annál jobb a talent sem árt ha van egy kevés olyan 100 körül. és egy kevés stamina, a töbi nem fontos. Szóval érdemes edzeni a piklótát, és minden adatot elmenteni ami verseny alatt történik későbbi statiszikákban aranyat fog érni...
-
Benőke
őstag
válasz Akos2110 #469 üzenetére
2 kiállás inkább soft én is így megyek bár a franc tuggya. Függ a pilótád talentjétől, függ a felfüggesztés szintjétől és a riszktől. Szerintem az e soft neked 3 kiállás a soft meg 2. L2 -es mocihoz körönként 3,63 - 3,68L -es fogyi tartozik... de ne cetntizd ki, érdemes etaponként egy környit rádobni az tuti elég..
-
Benőke
őstag
válasz Akos2110 #463 üzenetére
Hali.
46% -os alkatrésszel végig lehet menni, nincs olyan pálya vagy nem tudok rólla ahol bármelyik alkatrész 50% feletti kopásértéket mutatna. Csökkenteni ezt sajna nem lehet ez folyamatosan nő ameddig le nem cseréled egy újjra. De ha sok pénzt költesz akkor a szezon felénél vagy vége előtt már egy fityinged sem lesz. 100% -on kiáll a versenyből, de 99% -on már megáll a kopás nincs 100% -os és 0 -s riszkel akár végig is megy a versenyen csak tök utolsóként füstöl...
A riszk magasságától függ a kopás mértéke, van egy alap amit ált elér, a riszk meg csak növeli a kopást. -
Benőke
őstag
Hát igen csak működötta száraz gumis rajt egy kiállásal. 10 hely nem olyan rossz. Driver mistake nélkül talán pontszerző is lehettem volna...
Viszont A1 ring jön és nincs kopás adatom. Valakinek nincs véletlenül elfekvőben egy?
-
Benőke
őstag
Bakker 38 -an kvalifikáltak a csoportomban és csak 25 startpozición vagyok. Ezt még szokni kell de nagyon . A nagy többség e Softal megy pedig annak nem sok értelme van csak ha forgalom mentesen tud gyorsan autózni... 38 autóból meg nem sok ilyen lesz Remélem a 2 kiállás medium gumin bejön és 20 felett végzek 10 -en belülről nem is álmodom még.
-
Benőke
őstag
Haligali. Gart a feljutóknak köztük magamnak is
Kérdést intéznék azokhoz akik tapasztaltabbak. Az épületekről lenne szó. Lévén eddig csak Rúkiban kocsikáztam. Szóval Amatőrben mely épületek lehetnek fontosak,, mert gondoltam felápgrédelem mindegyiket 20 -asra mert most még van pénzem Na de mennyi a versenyenkénti karbantartási költsége az épületeknek? Azt is olvastam h csökken a szint időnként de én ezt eddig nem tapasztaltam. Szal hogyan megy ez?
Egyenlőlre csak szeretnék bent maradni amatőrben stabilan 24 hely fölött kée teljesíteni
-
Benőke
őstag
A Kocsid alaktrészeinek szintje nem változik feljutáskor, viszont mind 0 -s vacsi új lesz. Szal remélhetőleg az első 2 versenyen nem kell költeni semmire sem az autón. Épület fejlesztés tuti de a Stamina is fontos. 200 -as Konc? Az nagyon jó Sponzort csak a rúkik kapnak azt is csak kezdéskor meg resetkor mostantól magadnak kell kerítened mindig egyet
-
Benőke
őstag
Nahh hát amilyen rosszul kezdődött a szezon a sok randomal, az utolsó előtti futamon ismét behúztam egy randomot ezzel 9 -et sikerült begyüjtenem ebben a szezonban. De a végére hála égnek megszüntek és behúztam egy pontos lemaradással a szezonban a második helyet. Így egy zsák pénzel megyek amatőrbe... Illetve a csapatban 5 továbbjutó is van...
Illetve a kupát is behúztam -
Benőke
őstag
Hát Rúúúkiban nem annyira éri meg tesztelni, fentebbb már hasznosabb. A Pilótád Staminája nőtt? Én egyszer teszteltem ugyan de a Stamina csak stagnált aztán csókolom. 0 maradt a teszt után is. Illetve sok épület kell hogy mondjuk a teszt pontok ne veszenek el a semmibe mire az autódig eljut.
-
Benőke
őstag
-
Benőke
őstag
Most egy kiálásal mentem és elég tekintélyes előnyel nyertem is (40 sec). 6 Deci benyám maradt a végére a Taktika abszolútte bejöt Vonatoztam a végéig a forgalomban míg nem szépen kiáltak előllem ahogy illik a végére
-
Benőke
őstag
Hát E soft gumival 4 kiállás kell Soft Gumival 3 mediumal 2 hard gumival talán megy az 1 kiállás de ez utóbbi elvetendő. Vagy Soft vagy Medium. Mi a Medium melett voksoltunk ugyanis az E soft és a Medium között összesen 3 tized van Így soha nem autózod ki Softal sem az egy kiállás miatti hátrányodat csak disznó gyors pilótával.
-
Benőke
őstag
200K Húhhúú Hát spórolni kell keményen. Ha fel akarsz jutni sok lóvé kell Mire ment el a pénzed? Nem kell minden verseny előtt mindenből újat venni. 8-9 milliónál versenyenként nem jön több bevétel. Szóval 2 versenyenként ha újj gépet veszel az ne legyen több 16-18 misinél Épületekre meg feleslegesen ne költsél egy vasat sem. Tesztelni jó lenne érdemes is lenne csak olyan magas a versenyenkénti kopás h egyszerűen max egy verseny és max egy teszte fér bele idén. Az meg zúzós. Próbáltam is 16 misim bánta pedig most bőven 40 misi felett lennék ha nem teszteltem volna de így "csak" 29 van Van még hátra pár verseny el is fog addig fogyni szépen a nagy része ennek is mire L3 és L4 -es lesz a verda. L4 -es autót itt ugyanis megspórolt pénzből lehet venni mert egyébként annyi bevétel nem igen van Mondjuk már most is van L4 -es alkatrészem amelett hogy egy csomó minden még L2 -es
-
Benőke
őstag
kaptam egy újabb randomot a Chassis meghalt, végig ment de azt monda a pilóta h így nehéz vezetni. Sikerült egy előkelő 12 helyet bekaszírolnom. 9 versenyből 8 random.
-
Benőke
őstag
Mostanában mindenkinek elszáll az autója és ultra magas alkatrész kopása van? Mert még egy egészséges versenyt sem sikerült végig futni hiába volt minden alkatrész vacsi újj elfüstöltek... Ha volt risk ha nem...
-
Benőke
őstag
Hát én arra számolok h eláll az eső aztán ujra elkezd esni majd a végén valamikor ujra elállhat, de ha nem áll el az sem baj mert eltolt 2 kiálláson vagyok, aztán ha eláll a kkor meg 3 kiálláson leszek. Kevés benyával megyek fél esős fél száraz beálítással. Meglátjuk mi lesz belőlle.
Az lenne a nagy szívatás ha végig száraz verseny lenne...Viszont magas riszkel fogok menni hogy nyomja neki mint süket a csengőt.
[ Szerkesztve ]
-
Benőke
őstag
Ha valakinek van tuti nyerő taktikája a következő futamra az ne fogja vissza magát
-
Benőke
őstag
Rossz hírem van. Pont elég volt még úgy is hogy riszkel mentem. Ugyanis Softal mentem 2 kiállásal, és csak azért lettem 4 mert elszált a fékem az ucsó 12 körre és vissza estem a 2 helyről...
Másik pilóta kell de olyan a tülekedés... Komolyan belicitálnak olyanra is ahol már vannak vagy 10 -en de nem baj. Direkte kiszemeltem egy pilótát hát jött is egy okostojás és licitált is... Viszont az nem jó ha nincs talentje az emberkének egyszerűen megeszi az autót... Pedig a koncentrációja jó -
Benőke
őstag
Na beléptünk egy tímbe is..
-
Benőke
őstag
Kezdődik az új szezon, lehet pilótát vadászni
Végre van pénzem is... jupijéé... -
Benőke
őstag
Na hát adtam a versenyre kövéren riszket, meg is lett az eredménye. Soha nem látott iramot diktált a pilótám A versenyen megfutotta a második legjobb időt, holott az elsőnek már bőven 5 -ös autója volt nekem meg félig 4 félig 3 -as De 2 driver mistake is belefért és sajna a gumi is 4 körrel előbb elfogyott a riszk miatt mint ahogy számítottam, emiatt a 2 kiállásos taktika 4 kiállásos lett de így is 5 helyre futottam be
Na majd a következő szezon jobb lesz már. Remélem Akkor nem lesz mese feljutok -
Benőke
őstag
Elszált az egyik kerekem, ezzel a box taktikám is és a biztos 3 helyemet elcseréltem egy 6 ra, de legalább ez is pontszerző De felápgrédeltem a verdát egy csomó mindent level 4 -re így jó nagy adósságba vágtam magam de legalább nem fogok feljutni, de beleadatok apait anyait az ucsó versenyre
-
Benőke
őstag
Becumiztam szintén az utosó 2 körre elálló esőt. Szerencsére csak egy helyet vesztettem 5 helyett 6 helyre jöttem be, igaz a fél banda kiesett.
A Pilótáknál én is azt vettem észre itt Rookiban h Koncentráció nagyon kell.. Nem edzettem, és meg is lett az eredménye. Amióta edzem folyamatosan javulunk. esőben meg a Talent számít de nagyon
-
Benőke
őstag
Nekem most jól sikerült. Ha lett volna pénzem jobban is mehetett volna, de így nem volt lé lecserélni a motoromat 72% -os volt 5,5,0 -as riszk melett 97% -ra kopott el. Kicsit több riskel mehettem volna jobban is, a 7 hely is frankó. A következő verseny után nem tudom hogy adok ki 10 millát a verdára
Most viszont olybá tünik hogy végig esős futam lesz. Talentes pilóták előnyben. -
Benőke
őstag
Zsír. Bejött a 3 kiállásos taktika. Pontszerzés lett belőlle (8 hely ), meg talán azért is mert sikerült konstansabb köröket mennia a pilótának. A koncentrációt tréningelem most, az sokat számít, ha az elején tudtam volna.
Hát h mit bir a Soft gumi azt nem tudni pontosan de 2 kiállásal határeset lesz. Pilóta függő is. Viszont az ucsó szaklaszban eső is lehet. Ha lesz eső akkor tuti nem kell kiálni 3-4 körrel a vége előtt a gumi miatt Előzni meg elég nehéz lesz most, szal a 3 kiállás nem nyerő medium gumival meg szerintem nem tudnám követni a többieket.
Egyébként 218 liter benyát számoltam a következőre, Level 1-2 -s autóknál ez nagyjából jó L3 -asnál -10 liter kábé
-
Benőke
őstag
Én fordítva számolom a fogyasztást Liter/km. A szezon eleje óta megvannak az adatok és az alapján számolok. Szal ha nem lesz eső akkor 250-260 liter kell autótól és piótától függően. 90/120 -as taktika azért nem jó mert A vége előtt 7-8 körrel ki fogsz menni tankolni 120 litert.
0,84l/km el kalkulálok, és ez körönként 4,32 liter/kör. 60 körrel felszorozva ez durván 260 liter, egészen pontosan 258,96liter. 260 litert fogok tankolni 65 literes leosztásokban. Remélem elég gyors lesz E softon a verda 3 kiállásal, és legalább egy 8 helyet megfoghatnék... A riszklet most kicsit megtolom... Csak a felfüggesztés birja ki mert az 71% -os
[ Szerkesztve ]
-
Benőke
őstag
Okés, de ha agyig megtankolod az autót akkor lassú leszel nagyon. Körönként 2-3 sec -et is veszthetsz. Akkor az a 22 másodperc könnyedén kiautózható egy közepesen megtankolt autóval. Mentem már egy kiállásal de nagyon nem jött be... Utolsónak azért befutottam Mondjuk jó pilótával lehet h igazad van de olyannal mint az enyém nem szabad Ha jó a pilótád koncentrációja akkor tehetsz egy próbát. Level 1 -es cuccokal magas riszkel simán jó lesz... De ahhoz pilóta kell...
-
Benőke
őstag
A következő versenyre sacc per Kb Rúki szinten Level 1-2-3 -as Engine el 260 liter kellhet kábé. A Medium gumi elvileg birja a 160km -t persze az autótól a pilótától és a Riszktől meg a hőmérséjklettől meg a pálya adottságaitól függ. Szal elméletileg max 5 -s riszkel birnia kéne csak ha 160km -t akarsz menni egyhuzamban állandóan nehéz és lassú leszel. Szerintem a 2 vagy 3 kiállás kifizetődőbb. Spec Esoftal megyek 3 kiállás melett és kevés benyával. Meglássuk mire elég.
-
Benőke
őstag
Hát olybá tünik, hogy igen elég lehet ha nem mész magas riszkel... Spec én is ezzel próbálkozom, de a Pilótámnak csak az Overallja jó amúgy katasztrófa. Practisen most már tud jókat menni, de Q1 - Q2 -ben eddig egyszer vagy 2x ment csak türhetően, versenyen folyton csak gyengélkedik, most is eltolta alaposan a Q1-Q2 -t. Sikerült bejönni az első helyre csak hátulról
Softal meg a 3 is necces, de mondjuk azt is vedd figyelembe hogy lehet hogy eső is lesz Ez meg fogja kavarni a dolgokat. Mivel magas a valószínűsége az esőnek ezért szerintem lesz is csak nem tudni mikor, és meddig ezért inkább sima 2 kiállást lőttem be, mert mi van ha eláll aztán megint elkezd esni majd valamikor, mert nagyon ilyen az előlre jelzés. Inkább kevesebb kiállás kell, mert esőben muszáj az eső gumi... Akkor pedig muszáj lesz pitelni legalább 2x de ha eláll és ujra elkezd és a vége előtt ujra eláll akkor az már +4 kiállás -
Benőke
őstag
A változatosság kedvéért nekem most a motorom szált el de annélkül is ucsó lettem volna szal mindegy Sok volt a 2 kiállás. Egy elég lett volna úgy is birta volna az eső gumi...
-
Benőke
őstag
Ma este Futam. Az időjárás és a taktika legyen mindenkivel!
-
Benőke
őstag
válasz !MárkóÓó! #261 üzenetére
A beállításokat próbálgatni kell, nekünk sem a polcról kelett leemelni. ) Azé van a Practis ott a saját pilótád megtalálhatja a saját magának megfelelő beállításokat. És azonos beálításokkal 2 pilóta közel sem lesz ugyan olyan jó.
Nekem a következőeket találta megfeleőenk :
400,400,700,900,450,100
Ez persze csak száraz pályára. Vizesre mást kell, az meg itt le van írva a fórumban csak keresgélni kell -
Benőke
őstag
Nem a PH fóruma hatására néztem meg az oldalt, de mindegy. Volt 10 percem regelés után a szezon első versenyére hát gondoltam nekimegyek. Különben is kell a gyakorlás... Ez a gyakorló tanuló szezon...
A tegnap verseny frankó volt. Szépen alakult 4-5 hely ki is nézett, erre a 3 ik etapban megadta magát a fék, és a végéig már nem húzta ki kiestem Pedig már csak 5 kör kelett volna és még 8 ik voltam, a mögöttem lévők fényévnyi távolságban voltak... 1 kiállásal jobb lett volna de a pilóta miatt az nem vált volna be, balfék, nem tud jó időket menni... Ezt a szezont már vele csinálom végig mert hülye fejjel meghoszabítottam a szerződését, de se baj következő szezonra újat kapok. Ha az is gyengusz lesz akkor kirúgom és nézek majd másikat... valami talentesebbet... Óccsóért... -
Benőke
őstag
Pitstop training center-t fejleszd 20-ra és javulni fog!
Hát ezen gondolkoztam én is de drága nagyon drága
Grat a pontokhozA Helyzet nállam az, h akkor szereztem pontot ha nem figyeltem a taktikára csak úgy vaktában lőttem be, ha taktikáztam akkor mindig mellé ment kivéve egy versenyen Eddigi legjobb helyezésem 5... A legroszabb pedig 11 Viszont még nem voltam sosem utolsó.
[ Szerkesztve ]
-
Benőke
őstag
Ma este futam. Eső nem lesz és elég érdekes ötletem is támad. Majd a végén leirom , ha bejön Előzni nehéz lesz, de nem lehetetlen...
Felfejlesztettem a verdát 2/3 -ban már level 3 -as de cserébe anyai kereteim is kezdenek kiürülni...Az elején elszórtam nem olvastam el a tudnivalókat meg semmitNa de a boxkiállások iszonyatosan hosszúak nállam toronymagasan a legroszabbak. Miért van ez? Tudja valaki?
-
Benőke
őstag
Hát a hives taktika nem jött be. Hamar elált az eső és mehettem boxolni. Visszaestem mint a retek. Az extra Soft nem birta... stb 7 boxkiállásal sikerült befutni 3 helyen persze csak hátulról így 11 ik lettem jó alaposan eltolt taktikával. De eldöntöttem a pilóta megy. A szezon végén kirúgom. Esőben második idővel kvalifikáltam és rajt után simán vissza estem a 6 helyre sőtt azt sem tudtam tartani folyamatosan jött fel rám a mezőny...
-
Benőke
őstag
Egyrészt ilyen melegben a Soft gumi nem biztos h kibir egy 2 kiállásos taktikát. Nekem 29 fokban hasonló pályán 94km -t birt volna ki, itt többet kéne neki - olyan 103 körül. (Erősen pilóta függő, melyik hogyan fogyasztja az autót enyém elég béne de 2x annyi időre nem elég a gumi de határon mozog...) Benzint elbir 180 litert is a gép csak annyival meg soha nem mennél jó időket. A 75 liter pilóta függő és autó függő is. Így első blikkre viszont kevés. 80-85 liter kell egy egy etapra ha 2 kiállást tervezel. De vedd figyelembe hogy Q1 -ben nem esik az eső a Q2 -ben viszont igen és a rajtnál is esni fog. A továbbiakban a versenyen magas lesz a hőmérséklet és a páratartalom is. Azt nem tudni mikor áll el az eső és azt sem tudni hogy eláll -e egyáltalán... Nehogy a verseny vége előtt néhány körrel boxolnod kelljen... az üzemanyag miatt... Folyamatosan mérem az autó fogyasztását így 1-3 literes eltéréssel simán megmondom mennyi lesz a versenyre szükséges mennyiség. Előző futamon mondjuk 0,8 litert tévedtem és összesen 2 liter maradt a tankban.
-
Benőke
őstag
Most kaptam még dezinformációt is, a fórumban írták hogy az előző szezonban bőven belenyúlt még a második szakaszba is az eső. Na erre állítsa be az ember az autóját
Pláne hogy az egyik szakasz 0% os esélye melett végig elég magas a páratartalom... Ennyi erővel akár végig eshet az eső is egy rövid száraz szakasz kivételével... -
Benőke
őstag
oké oké
Tudakozom csak. Nem voltam még ilyen versenyen nem tudom hogy szokott menni.
Ez az első szezonom aztán nem megy valami jól, de nem szeretnék ucsó lenni.
Ha pölö az első kör után eláll akkor esős gumival indulni öngyilkosság, de 3-4 esős kör után kevés benyával esős gumival simán jó lehet Jó lenne egy kis pontot is szerezni ha már a pilótám cefet...[ Szerkesztve ]
-
Benőke
őstag
Mennyi ideig szokott esni az első etapon az eső ha a Q2 -ben eső van de egyébként kevés az esély az esőre? Érdemes -e száraz gumival indulni vagy nem?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest