- Candy: Okosvilágítás konyhai módon Shelly Plus 1 relével
- V.Milán: 04.15. Ki mit csinál ma?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Gurulunk, WAZE?!
-
LOGOUT
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolee3000
tag
válasz
#04441088 #37692 üzenetére
Szia,
Egy konkrét számsor sincs magában a levélben, csak általánosságok. Illetve van egy szám, amire kérték, hogy az e-mail subject mezőben hivatkozzak (AWB 2737225304 B2C), de ez csak a saját rendszerükben kiosztott regisztrációs számuk lehet szerintem, mivel köze sincs egyik tracking/shipping number-hez sem, amit a feladók megadtak - ez nem vitt közelebb hozzá, hogy beazonosítsam a csomagot.
@Beni2360 (#37693): Ár sem szerepel a levélben, csak általános vámtarifadíjak, raktárdíjak, meg hogy 14 napom van reagálni, különben megy vissza. Azt nem értem, hogy ezt miért nem konkrétan akkor küldik ki, amikor már itt van a csomag a határon.
Am. a dolog úgy történt, hogy kaptam egy sms-t, amiben megadták a fent nevezet AWB kezdetű alfabetikus karaktersort, hogy a tárgy mezőben arra hivatkozva írjam meg nekik az e-mail címemet, ahová elküldhetik a vámkezeléssel kapcsolatos tájékoztatást. Mondjuk ezt sem értem, hogy a mobilszámomat tudták, de az e-mai címemet nem? -
Beni2360
félisten
válasz
#04441088 #37688 üzenetére
Én a békés elintézések híve vagyok és adtam, erre ma jött a válasz. Ez lett a vége. és bármilyen értékes ügyfél vagyok talonba helyezem őket.
Thank you for your message.
As you are our valuable customer, we'd like to make an exception for you.
Please note this special offer is only for our valuable customer.
Kindly note such exceptions will not be applicable for future cases.
We are arranging the PayPal refund of 15.05 USD now.
-Please allow up to 3 - 7 business days for the refund to be processed.
You can view the status of your refund from your Account History;
> Log in to your PayPal account.
> Click HistoryIf you have further questions, please feel free to contact us.
Thank you very much for your support.Best Regards
Ennie
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/ -
*Mukeey*
addikt
válasz
#04441088 #37661 üzenetére
Durva.
Nagy mocsok egy cég lett a GB, én nem is rendelek tőlük többet semmit, pedig az évek alatt hagytam náluk pénzt. Vagy 5 telót, médiaboxokat, tabot stb., soha nem volt gondom velük. A vírus elött kezdtek így elhülyülni, tavaly őszi rendelésemmel már gond volt, nagyon lassan ért ide (2,5 hónap). Aztán utána kezdődött a gearbest-armageddon😂
Nem akarom fényezni, meg semmi reklám, de az Ali nálam 10/10 még mindig. Klasszisokkal komolyabb cég. -
bul07
nagyúr
válasz
#04441088 #37664 üzenetére
Szerinted ha első idők után ki a fenne fog rendelni Kínából ha tényleg meghagyják a 3800Ft-ot
Ez első pár hónapban beszednek pár milliárdot és utána meg nem lesz dolguk a csomagokkal mert senki nem fog rendelni
Át kell térni majd EU-ból szállító Kínaiakra, és a felárakra
Majd szívjuk a fogunkat hogy Kínából a üvegfólia lenne 1.5$, de EU országból ugyan azon eladónál lesz 3.5$Az ilyen apróbb dolgok rendelése teljesen megfog szűnni
Telefon kiegészítők, ilyen 1-2-5$ cuccokat egyáltalán nem fogja megérni rendelni Kínából
Visszatérünk a középkorba és trappolhatunk a GSM boltokba mert ki a fenne fogja kifizetni a hazai szállítási díjakat, 1000Ft a tok és még rá 1700Ft a futár, hát kösz nem -
*Mukeey*
addikt
válasz
#04441088 #37538 üzenetére
Vicc amit művelnek mostanában. Darabig tuti semmit tőlük.
Ali-n meg annyira okés most a szállítás, hogy egy hónapon belül megjött mindenem. Még dobtak egy olyat, hogy egyik cuccuk elfogyott az eu raktárukból, irtak, hogy mi legyen azonnal. Pénzt vissza vagy várok amíg újra kapható lesz? Irtam nekik, hogy inkább megvárom. Erre 2 nap múlva kapok egy tracking számot, feladták saját költségükön kínai raktárból dhl-el, ami már ugye nem free shippinges. 8 nap alatt ideért így.
-
Exelsior24
aktív tag
válasz
#04441088 #28841 üzenetére
Igazad van, megnéztem a review-ben a vásárlók által feltöltött képeket, és a dobozás is rajt a 3G. Bár fura volt így a sok ronda matrica nélkül látni, így tisztára olyan mint a sima 3-as verzió.
Ilyen China Telekom, meg QR kód, illetve az aljukra is került egy új matrica a 3G-knek, Gearbest-en nézegettem múltkor a vásárlók által feltöltött fotókat.
-
benfolds
őstag
válasz
#04441088 #27952 üzenetére
most már könnyen szórják a pontokat...sokra nem mész vele, mert az alapár általában olyan magas, hogy max egy átlag flash sale árat vagy kuponos árat érhetsz el (de ez ritka, ahogy néztem). amit pl. én aktuálisan venni akarok, még 30%-al pontozva is jóval drágább, mint a havi egyszeri kuponos ár. nincs értelme már pontokkal kínlódni.
lenne most kb 600 pontom, amit csinálhatnék, de minek...
-
-
cidalain
veterán
válasz
#04441088 #27885 üzenetére
írnék nekik ticketet, hogy benéztek valamit. kép+video+100 karakternél több+1 dollárnál több az nem 10 pontot ér, és linkelni nekik a terms and conditionst
(#27886) FingR86
kíváncsi leszek, de asszem te is sejted, hogy ez próbálkozásnak ötletes, de valószínűleg nem lesz belőle semmi -
agyarka
aktív tag
válasz
#04441088 #25962 üzenetére
A feladó a dpd oldalán meg tudja nézni az átvételi elismervényt. Az ő dolguk leboltolni a dpd vel. Esetleg annyit megtehetsz, hogy a kapott SMS el mail a dpd nek, amiben érdeklődsz a TN, telefonszám és a kézbesítési cím egyezősége felől ( külön kérve, hogy a válaszlevélben nyilatkozzanak arról, hogy történt e átirányítás). A dpd válaszát meg továbbítod a GB nek.
Amennyiben továbbra is csak a maguk hülyeségét hajtogatják, akkor mindent el kell küldeni a PP nek. -
Tommmysun
aktív tag
válasz
#04441088 #25920 üzenetére
Nézted a magyar DPD nyomkövetésen is, vagy csak a DPDUK oldalon? Csak azért kérdezem, mert ahogy már én is írtam róla, nekem az egyik EU Express szállításom a DPD UK számmal úgy néz ki, hogy Siófokon vette át párom, közben meg a magyar (1550-es "előhívóval" kiegészített) DPD oldalon rendesen látszik a helyes fehérvári cím!
Ezzel csak arra gondoltam, hogy lehet valami szomszéd, vagy rokon, akárki vette át a környékeden, csak elfelejtette ezt neked jelezni, te meg azt látod, hogy tök más városban vették át! -
IldiH
tag
válasz
#04441088 #25893 üzenetére
Furcsa, de elképzelhető, hogy a címzést és a telefonszámot, vevőt összekeverték csomagoláskor (bár ezt kevéssé hiszem). Mindenesetre ezt mind írd meg a GB-nek, azzal kiegészítve, hogy ennél több felvilágosítást nem ad neked a DPD. SOS nézzenek utána, hogy hol történt hiba (rossz címzés/másnak a trackszámát kaptad/stb).
-
IldiH
tag
válasz
#04441088 #25891 üzenetére
Ha te kaptad az sms-ket, akkor nem fake volt, hanem a te csomagod. Elsőnek a Dpd-t keresd meg. Ha itt nem sikerül, akkor jön a gb és csak utolsónak a PP. Én ilyen esetben a track és a saját adatok + levélváltás + sms mellé még szoktam egy gugli térképet is rakni az útvonaltervezőből, ahol látszik a távolság az átvevőtől.
-
ForzaLoki
csendes tag
válasz
#04441088 #25503 üzenetére
Én Nov. 27.-én rendeltem drónt. A traceben ez szerepel:
2017-11-28 14:40 Southall, Your parcel is on its way
A status: shipped outMár írtam nekik hogy hol a cucc, a szokásos bullshit jött hogy értsem meg, Karácsony van.
Érteném, csak 15-25 napot írtak szállítási időnek, az meg már lejárt (még business day-ben is)Még ezt a hetet megvárom, utána panaszkodom a Paypal-nél (ha lehet) és soha de soha többé nem rendelek ettől a csavargó bandától.
-
gonger
senior tag
válasz
#04441088 #23598 üzenetére
Sajnos a packed státusz az még semmit nem jelent. Nálam is azzal álcázták a problémát néhány levél után, majd mikor egy hét múlva is "packed" volt és rákérdeztem, azt mondták sorry, de még sincs készleten a termék.
Én nov elején rendeltem és fizettem ki a terméket egy akciós időszakban, ami után felnyomták az árat. Eddig azt gondoltam, hogy azokat a vevőket preferálják a készletből, akik a magasabb áron most vásárolják, de pár napja megint az akciós áron kínálják, szóval nem értem... -
Breki
veterán
válasz
#04441088 #23598 üzenetére
Most én is hasnló cípőben járok
Lenovo P8 tablet, nem adják fel írok nekik nyitottam egy ticketet.
Válasz.
válaszom.
ok, thanks your answer.
When is this black blue color laptop expected? and possible to change it to white colour if this colour have you got now?
Erre ma jön egy ilyen.
Dear Nagy,
Thanks for your reply.
I have changed as your requirement.
Please kindly wait 2-3 business days for the extra payment link.
If you haven't received the payment link after this date,please recontact us.We will do our best to assist you.
If there are any additional issue or further queries, please feel free to contact us.
Thank you for your patience.Best regards
Rafael
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/
És jön egy ilyen rögtön.
Most én nem értem, vagy ő nem ért engem?
Azért mert belemegyek esetlegesen, hogy fehéret kapjak én fizessek még 38 dollárt?Szóval ha nem gond átküldenéd nekem privátban azt a levelet mert átfogalmazva én is hasonlót írnék ezt így nem szeretném elfogadni.
-
sysrq
őstag
válasz
#04441088 #23639 üzenetére
Öntelt vagy, csak te számítasz. Volt már mikor várnom kellet, de nem kezdtem el hánykolódni (nem kíváncsi rá senki, vedd magadra) és mert sokkal többet ad az a pár ezer forint spórolás a (néma) tömegnek akik nem írogatnak ide, de örülnek hogy van egy ilyen lehetőség. De te biztos valami fontos ember lehetsz.
-
sysrq
őstag
válasz
#04441088 #23598 üzenetére
Kemény vagy csoki! Pirits oda nekik, nehogy már veled szórakozzanak! Igaz hogy mi páran áfa nélkül tudunk vásárolni náluk de ha neked olyan napod van akkor b@szd le őket ha nem akarnak normálisan kereskedni az ország lakóival, akkor majd mi inkább megvesszük drágábban. A lényeg hogy te tökös csávó vagy! Hajrá!
-
mexel
veterán
válasz
#04441088 #23454 üzenetére
Engem is kezd idegeíteni mert nagyobb tételt rendeltem, ott volt még hogy mennyi van készleten és 3-5 napot írtak. 2 csomagom is van. Hétfő óta csak Processing állapotben van az EU17 raktárból. Azért rendeltem mert máskor onnan pár nap alatt megjön, a hét végére már jó lett volna ha itt van. Érdemes írkálni nekik vagy tejesen felesleges? Ezért nem vettem máshol akciósat hanem itt berendeltem. Ennyire azért kár szívatniuk a népet. Írták volna oda hogy várni kell vagybármit mert akkor nyilván kihagyom. Jövő héten utaznom kellemne, ha tudom hogy most nem jön meg ezen a héten mentem volna. Kínából érkező terméknél nyilván tudom hogy 2 héttől 2 hónapig terjedhet a szálítás de itt euból mindig megkaptam pár napon belül.
-
gonger
senior tag
válasz
#04441088 #23454 üzenetére
Én több termékkel küzdök velük. Rendeltem 2 különböző drónt, egyenként 90 USD-ért ami egyébként nagyon jó ár lenne. Az egyiket most 2 hét után feladták, bár nyomkövető szerint a futár cég még nem lát semmit és nem tudnak infót adni arról, hog yátvették a csomagot..... A másikat nov 12-én fizettem ki, ticket után nov 18-án kaptam egy dpd-s sms-t a szállítási azonosítóról, de azóta sem adták fel. Időközben több levélváltás volt, beígérték, hogy nov 27-ig lesz készlet és feladják. Nov 28-án rákérdeztem, hogy miért nincs feladva a 'packed' státuszú csomagom, ma jött a válasz, hogy bocsi mégsincs készleten (bár ugyanúgy árulják, csak most 120 USD-ért) de ha várok még türelmesen akkor 100 extra pontot adnak a számlámra..
Tettem javaslatot, hogy mit csináljanak a 100 ponttal és arra is, hogy honnan tudják beszerezni maguknak azt a terméket amit már eladtak nekem és ki is fizettem.
Megbízhatatlan csaló banda, számtalan más webshop van akitől inkább érdemes rendelni. Ha megjönnek ezek a csomagok valaha, lezárom a kapcsolatomat velük, és soha többet nem rendelek innen. -
IMGM6
tag
válasz
#04441088 #22811 üzenetére
jó esetben 2-3 nap, de sokkal több is lehet,
úgy látom egy konténerben jön az enyémmel21.11.2017 19:30 Oldbury (GB)
A küldemény beérkezett az elosztó központba
21.11.2017 19:25 Middlesex (GB)
A küldemény beérkezett a feladó depóba
10.11.2017 10:11 DPD adatközpont
A megrendelési adatok továbbitva a DPD felé. -
vegyszer
addikt
válasz
#04441088 #22250 üzenetére
Nekem két hasonló kalandos rendelésem volt.
Egyszer egy telót vettem, ami valamiért a vásárlás során hibára futott. Egész pontosan tőlem a PayPal levonta, de náluk nem jötteg a pénz, fizetettlennek jelölte. Jeleztem, leveleztem, azt írták látják, feladják, majd jött a mail, hogy a PayPal vissza küldte a pénzem. Újabb levelezés, elnézés kérés, stb, majd a megjött pénzből újra megrendeltem. Majd jött a meglepetés, hogy a bolt törölte a megrendelésem. Kérdem miért, nem látják az okát, pénz jön vissza. Mondtam magamban, hogy ennyiben nem hagyom. Akkor is kell az a teló. Megrendeltem harmadszorra (kb 3 nappal az első után). Jött is rendben mail, jött tracking number is, de nem értettem, hogy miért dupláz a rendszer. Már a vám előtt volt a motyót, mikor kettő vámkezeléshez szükséges dokumentumot küldtek. És igen, csak ekkor jöttem rá, hogy nem egy jön. Elküldtem az adatokat, vámolták őket rendben.Lehetséges, hogy én egy szemét vagyok, de nem okozott lelkiismereti kérdést a másodikat eladni. (100$ bekerülési költségű telóról volt szó). Mondjuk tőlük már nem rendelek. Asszem az antelife oldala volt ez. Már 4 éve.
A második eset cifrább, mert rendeltem egy fehér, azaz fehér Xiaomi fülhallgatót, de nem azt, és nem fehérben, hanem feketében kaptam. Jeleztem is bontás után, pár nap alatt vissza is utálta a banggood az árát. Meg is jött az ára, majd másnap meg jött a rendelt füles fehérben. (8$-os tétel, az ügyfélszolgálat azt mondta, hogy remélik több ilyen hibát nem vétenek, de tartsam meg bátran, így, ingyen. Azóta is rendszeresen vásárolok tőlük, gyakorlatilag ők kértek elnézést. Szerintem nyelvi kompatibilitási okok miatt.
-
South Velen
addikt
válasz
#04441088 #22100 üzenetére
Én direkt azért rendeltem 1,5 hete Eu Express-szel, hogy elkerüljem a 11.11-es tumultust, bevállaltam, hogy drágábban kapom meg a cuccot (Mi max 2 220-ért), tegnap 169-ért is meg tudtam volna venni...
De pont ugyanott áll a csomagom, mint a 11.11-es rendelések. Elvileg feladták 1+ hete, de Angliába nem ért (gondolom még HK-ból se került ki), tehát pont össze fog jönni a 11.11-es csomagáradattal. Nice.
Persze ha olvastam volna ezt a topikot tudhattam volna, hogy ez az Eu Express, már nem az, amit még az SF vitt a Chronoposthoz, de nem olvastam. Ha tudom, meg se rendelem. Mindegy, ez van.
-
Real_Necro
veterán
válasz
#04441088 #22100 üzenetére
Eleg logikatlan ilyet kijelenteni, ha csak nem vicc volt. A szallitasi idorol nem a "kinai banda" tehet, ha csak nem adjak fel par napon belul, hanem ulnek rajta par hetig...
Regebben is elhuzodott 1,5-2 honapig 1-1 szallitas, ha csak nem valami extra futarral jon, nem ertem mit aggodalmaskodik a kollega. Azt is figyelembe kell venni, hogy az evek alatt egyre nagyobb divat tavolkeletrol rendelni. Ez minden szallitmanyozo ceget egyre jobban es jobban terhel. -
ZsoltG60
aktív tag
válasz
#04441088 #19765 üzenetére
Akkor én szerencsés vagyok tegnap hozta is a postás a csomagot
Original Xiaomi Power Bank 2 - WHITE
kupon : 11nov061
$24.99+2.42 shipping. (nemtudom mennyire jó ár érte
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG STRIX Z590-E Gaming Wifi alaplap garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Huawei Nova Y70 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 27GR95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest