- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Dany007: Kiakasztó frissítések
- ldave: New Game Blitz - 2025
- Fűtés és hűtés klímával, napelem segítségével
- [K2]: A vagyonvédelmi rendszerszerelővé válás rögös útja
- btz: Internet fejlesztés országosan!
-
LOGOUT
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
sanzi89
addikt
válasz
sanzi89 #34387 üzenetére
Kaptam választ a ticket-emre, és emiatt a SZARRÁGÓ stílus miatt is tele van a hócipőm a Gearbest-tel. Amúgy aki azt hiszi, hogy ezen egy rendelés miatt vagyok így ki a boltra, az olvasson vissza a topikban, van már előzményem korábbról. Opciók:
1. Várjak, 5-10 munkanapon belül küldik a terméket. Ezek totál hülyének néznem engem, vagy a többi vásárlójukat, a termék oldalán világosan ki van írva, hogy március 6 és 10 között szállítanak.
2. Válasszak mást, ami raktáron van.
Persze...
-
sanzi89
addikt
Megint elkövettem azt a hibát, hogy rendeltem a Gearbest-től valamit, mentségemre legyen szólva, hogy tesómnak kell a cucc.
A lényeg, hogy 2019.02.08.-án kifizettem, de a mai napig (10 nap telt el) fel sem adták a csomagot, holott a termék lapon "átlag" feladásra 3 napot hazudnak. Mik a tapasztalatok, mikorra adják fel a kifizetett termékeket? -
sanzi89
addikt
válasz
Beni2360 #10565 üzenetére
Abból indultam ki, hogy használható, normális anyagokból van összerakva, normálisan. Akkor nem lenne sok érte.
@petipetya
Köszönöm a kommentedet, így biztosan nem fogok venni ilyesmit.
Már sok-sok éve - talán 10? - egy Pepper Pack övtáskát használok, de már kicsit viharvert, plusz nem a mai nagy tepsi telefonokra lett kitalálva, így kellene valami olyan táska, amit a vállamon átvetve tudok hordani, és nagyobb, mint egy átlagos övtáska. De lehet veszek egy Quechua Arpenaz 5 WB övtáskát, ha járok majd egy Decathlon közelében, ha a megfelel. -
sanzi89
addikt
Van valakinek tapasztalata a GB-n kapható táskákról? Ezt néztem ki, ennyiért elég vicces áron van, de ha fos, selejt minőségű, akkor nem töltöm vele az időt.
-
sanzi89
addikt
válasz
WOT-H-A-C #2645 üzenetére
Rosszul esik, ha valaki direkt félrevezet másokat, majd aztán arra hivatkozik, hogy ja bocs, rosszul emlékeztem. Ne írjál hülyeséget, és győződj meg arról, hogy amit leírsz az megállja a helyét. Ennyi.
Mindegy, részemről törlöm magam GB-ről, meg a topikot is elfelejtem, remélem aki később rendelni akar innen az elolvassa a kommenteket - úgyse fogja - és jó döntést tud hozni.
-
sanzi89
addikt
válasz
WOT-H-A-C #2632 üzenetére
Atya ég ember, te helyből vagy ennyire gyenge vagy rágyúrtál erre a kommentre?
Nézz már egy kicsit utána annak amit írsz, hogy hülyeségek ne terjedjenek... Nagyon nem kártalanítottak még mindenkit, a GB !!!SENKINEK!!! sem adta vissza a pénzt a számlájára, aki visszakapta a pénzét - mint én is - a Paypal-tól kapta.
Ha téged nem zavar, hogy kifizetsz majdnem 40k-t, majd utána hetekig a pofádba hazudnak minden nap, túlzás nélkül egy tucat embernek kell leírnod ugyan azt részletekbe menően, majd várnod egy harmadik fél döntését...
Ha már ott tartunk, hogy kit károsítottak meg, amikor fizettem 37.141Ft-ot vontak le a kártyámról. Amikor a Paypal visszautalta az árat 36.805Ft-ot kaptam vissza. Értem az okát, de inkább rólam húztak le valamennyit...Ja, a GB-t meg kártalanítja a futárszolgálat irányába indított Claim - GB Ticket-ben írták - akkor miről is beszélünk?
De nekem meg nem akarták visszaadni a vételárat... Korrekt.
A lényeg:
Igen, jó cuccok vannak jó áron. Azonban ha gondod van - igen, reális eséllyel, nem urban legend - akkor készülj fel hetekig-hónapokig zajló kardoskodásra, a GB valószínűleg nem fogja visszaadni a teljes vételárat a számládra, úgyhogy a Paypal-lal kell harcolnod a saját pénzedért. Aki ezt a rizikót bevállalja, az rendeljen bátran. Akinek az a pár ezer forint nem ér ennyit, az meg nézzen másik webshop után. -
sanzi89
addikt
Én ezt fogom magamnak venni karácsonyi ajándéknak a Xiaomi Redmi 2 Pro telefonom mellé: Xiaomi Pocket 10.000mAh
-
sanzi89
addikt
válasz
sanzi89 #2001 üzenetére
A GB teljesen el van veszve. Már visszakaptam a pénzem - igaz csak a Paypal számlámig jutott el, de csak idő kérdése, hogy elfogyjon -, az ügyet zárta a Paypal, semmi se látszik már belőle a Resolution Center-ben. Erre ma kaptam ezt az üzenetet - csak a lényeget másoltam -:
"Our delivery team is now opening a claim with the delivery company.
Sometimes the confirmation process from the courier can take a while.However we have noticed that a/an dispute has been opened on your order. At this time, your order amount is being held by PayPal for a review. Due to Paypal settings, we are therefore unable to refund you as long as the Paypal case is open.
If you want a refund faster, we kindly ask close the dispute now so that we can reimburse you."
1. Eddig azt hazudták, hogy mivel nem kértem biztosítást, ezért semmit se tudnak tenni az elveszett csomaggal, se én se ők nem fognak ebből pénzt látni. Erre most elkezdték az intézkedést a DPD irányába...
2. Újfent azt hazudják, hogy csak akkor tudnak refund-ot küldeni, ha bezárom a Paypal ügyet - ami egyébként már nem is létezik.
Lehet megírom nekik, hogy ne foglalkozzunk a Paypal-la, írják rá a GB Wallet-omra a vételár felét és lezártnak tekintem az ügyet.
-
sanzi89
addikt
válasz
ricsi0307 #2018 üzenetére
Ilyen szituációban nekem a nyáron az alábbi úton adták vissza a pénzem:
1. Írtam Ticket-tet, hogy mégse kell a termék, kérem a pénzem. Ameddig a terméket nem postázzák, addig a GB szerint is nyugodtan elállhatsz a vásárlástól.
2. Válaszoltak rá, hogy ok, visszaadják a GB számlámra.
3. Írtam, hogy ez így nagyon nem ok, kérem a Paypal számlámla.
4. Válaszoltak rá, hogy ok, akkor a Paypal-ra küldök
5. Eltelt olyan 3-4 nap és megérkezett a pénz. -
sanzi89
addikt
válasz
tibcsi0407 #2002 üzenetére
Nem. Cancel-re változott szeptember végén.
-
sanzi89
addikt
válasz
tibcsi0407 #1995 üzenetére
Én is kaptam ma levelet a Paypal-tól:
"We've completed our review and decided this case in your favor. Due to the unique circumstances of this case, PayPal is issuing you this refund at no cost to your seller. You will receive a refund. The refund amount should reflect in your PayPal balance within 5 business days, if not sooner. If you paid with a credit card, the money is refunded to your credit card. Please note that it can take up to 30 days for the refund to appear on your card statement. "
Elvileg visszakapom a pénzem én is Paypal-tól. A te esetedet viszont így abszolút érthetetlen.
-
sanzi89
addikt
válasz
Outlander #1953 üzenetére
Töröld nyugodtan, nem kell a fizetett beépített ember.
Amúgy én is nehezen bírom, hogy kerek 1 hónapja ülnek majdnem 40.000Ft-omon. Én már órákat töltöttem el a levelek küldözgetésével, újra meg újra az x-edig embernek is leírjam ugyanazt az tök egyértelmű szituációt, mindenki a pofámba hazudik és totálisan hülyének néz. És örüljek, ha egyáltalán visszakapom a pénzem. És az a bolt amelyik ezt megtette vígan szedi továbbra is az áldozatait (kukkants be az Excel táblázatba, van szeptember közepén rendelt cucc is, ami elveszett).
-
sanzi89
addikt
válasz
tibcsi0407 #1926 üzenetére
Nekem október 22-ig ígért a Paypal döntést a kérdésben. Ezek után a Paypal egy bazári, megbízhatatlan szar ugyanúgy ahogy a Gearbest-is. Ha szerencsejátékra vágyom veszek ötöslottót, vagy bejön vagy nem. Azt hittem ez egy bolt, fizetek valamiért és azt megkapom.
Ha többünknek is hasonló döntés fog születni nem szabad hagyni, legalább a Ph keretein belül csinálni a dolognak egy kis médiavisszhangot, mert ez így egy szégyen! A GB-t hagyjuk, -1-es szinten állnak, de a Paypal-tól nem ezt várná az ember. -
sanzi89
addikt
válasz
tibcsi0407 #1915 üzenetére
EZT NEM HISZEM EL!!!
-
sanzi89
addikt
Van egy másfél dolláros augusztusi rendelésem GB-ről, ami nem jött meg. Gearbest Ticket, Paypal Dispute megvolt, amiben tájékoztattak, hogy nem kértem nyomkövetést, ezért így jártam. Pár napja megnyitottam a Paypal Claim-ot is, amire válaszként megadtak egy nyomkövetési számot, ami augusztus közepén elveszett Magyarországon.
Most akkor mivan? Ezt már csak a poén kedvéért is végigküzdöm ezekkel a mocskokkal. Persze a másik rendelésemből a 137 dollárom még sehol... -
sanzi89
addikt
válasz
Killer man #1685 üzenetére
Nekem 100%-ban ugyan ez van.
-
sanzi89
addikt
válasz
Killer man #1681 üzenetére
Most már nekem se mutatja...
De örülök, hogy legalább nem csak nálam van a hiba. Egyébként a véleményem, hogy ez a Paypal is egy vicc. Amikor minden rendben és fizetni kell, semmi gond. Ha valami gikszer van, és kellene a Paypal segítséget - amiért fizet nekik az ember - akkor hetekig megy a szarakodás. Komolyan, mintha egy biztosító lenne... Nagyot csalódtam bennük.
-
sanzi89
addikt
válasz
sanzi89 #1588 üzenetére
Most jött mail a Paypal-tól, hogy 3 napon belül mellékeljek valamilyen dokumentumokat, különben zárják az ügyet. Kérdem én, mi a péket akarnak még tőlem? Mi a szent szart mellékeljek? Követési számot megadtam, csomag nem mozdul, DPD-vel, GB-vel írt leveleket bemásoltam nekik, fizetés meg rajtuk keresztül folyt. Mit akarhatnak még?
Egyébként több órája próbálkozok belépni a Paypal accountomba, de nem megy. 3 gépről, kb minden böngészőből két külön internet elérésen keresztül próbálkoztam.
-
sanzi89
addikt
válasz
sanzi89 #1514 üzenetére
Utolsó GB üzenet az elhagyott csomagról:
"Dear XY,
We wish to apologize for any inconvenience for not replying you sooner.We are sorry that for this inconvenience.
We will follow this case on Paypal side now.Thank you for your understanding.
Once again we apologize for any inconvenience caused.Best Regards
Chantal
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/"Magyarul a Gearbest semmilyen formában nem adja vissza a pénzt közvetlenül, a Paypal-ban bízhatunk egyedül.
-
sanzi89
addikt
Nagyon bátor vagy.
Én most rendeltem meg Eustock-tól a telefont, most csak 46k ingyenes szállítással. Remélem nem lesz gond. Többet nem bohóckodok a GB-vel, az biztos. Csak arra vagyok már kíváncsi, hogy mikor és mennyit látok viszont a pénzemből.
-
sanzi89
addikt
válasz
sanzi89 #1422 üzenetére
Újabb fejlemény:
Dear XY,
We wish to apologize for any inconvenience for not replying you sooner.
We are so sorry for the inconvenience.As we mentioned above, we can process the refund for you after you closed the case.
If you do not agree with it,we have to wait for paypal's result.
We apologize again for any inconvenience caused.
We look forward to hearing from you.Best Regards
Chantal
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/Magyarul: Csak akkor refund-olnak, ha zárom a Paypal ügyet. Ha nem tetszik, várjam meg a Paypal döntését. Hát mocskos kedvesek, mondhatom. Kb a szarnak egy pofon...
-
sanzi89
addikt
válasz
thefreeman #1487 üzenetére
Nekem ugyan ez volt. Írtam két üzenetet is a Paypal-nak, egyikre se válaszolnak...
Úgyhogy megvan a véleményem a Paypal-ról is. -
sanzi89
addikt
Nagyon OFF:
eBay-ről egy n+1-edik kínai egy alig 4 dolláros terméket 10 nap (8 munkanap) alatt megküldött mindenféle hókuszpókusz nélkül. Azt hiszem ez az új rekordom.
-
sanzi89
addikt
válasz
LógaGéza #1441 üzenetére
Saját feliratot szeretnél rá? Reklámanyagnak lesz? Ha nem, szerintem nagyon gyorsan felejtsd el. Pendrive-os topikban van meghízható eBay-es eladó, aki tuti, hogy eredeti, ismert márkás terméket küld kb ennyiért.
@havri1
Nekem nem volt fotó a Xiaomi telefonról. -
sanzi89
addikt
válasz
sanzi89 #1409 üzenetére
Nafene, fejlemény a Gearbest-től:
"Dear XY,
We wish to apologize for any inconvenience for not replying you sooner.
We are sorry for this situation.I have checked the related ticket, please close the case and notify us, we will process the full refund for you.
We apologize again for any inconvenience caused.
We look forward to hearing from you.Best Regards
Chantal
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/"Be merjem zárni Paypal-on a case-t? Illetve egyáltalán mit csináljak vele? Csak azt tudom kiválasztani, hogy megjött a csomag. Ha ők visszaadják az összegét az adott tranzakciónak, akkor nem zárul automatikusan a Claim?
-
-
sanzi89
addikt
válasz
tibcsi0407 #1333 üzenetére
Egy kis olvasnivaló. Sitejabber. Van közte Best-es kolléga is, szóval nem magyar specifikus a dolog. Úgy gondolom itt is látszik, hogy a megbízhatatlanabb, kerülendő oldalak közé tartozik, csak az olcsó árak elcsábítják az embert - engem is, pedig a mostani gigaszopás előtt már volt egy szívásom a GB-vel. Tudom nem teljesen releváns, de eBay esetén 75%-os usert már rég kivágtak volna a picsába.
-
sanzi89
addikt
Nem tudom, mégis mire kellett volna még várnom? Minden határidőt, amit a GB kért bőven kivártam. Végül a GB legjobb megoldása a 70 dollár visszaadása. Szerinted ha a GB azt hinné, hogy a csomag bármikor is megérkezik, akkor felajánlana 70 dollárt? Innen egyértelmű, hogy én a csomagot soha nem fogom megkapni.
Természetesen leírtam az üzenetbe minden infót, köztük ezt is.
A csomagra szeptember 2-a óta várok EU-s raktárból, 5-7 napos ígért szállítási idővel. -
sanzi89
addikt
válasz
tibcsi0407 #1308 üzenetére
8-adika óta egy helyben áll.
-
sanzi89
addikt
válasz
tibcsi0407 #1304 üzenetére
Szeptember 2.
-
sanzi89
addikt
válasz
tibcsi0407 #1299 üzenetére
Paypal-lal is zátonyra futottam. A Gearbest elküldte a tracking számot, és a Paypal automatikusan továbbléptette a problémát. Semmit se tudok tenni jelenleg, se üzenetet írni, se semmit, csak választani aközött, hogy törlöm a claim-ot vagy megkapta a csomagot, de nem jó. Na, nálam egyik se áll fent, és az én lépésemre várnak. Kínomban írtam a Paypal Contact Us felületre egy szívhez szóló levelet, amiben megint leírtam mindent az elejétől a végéig. 24 órán belüli választ ígértek, kíváncsi leszek rá...
De ha a Paypal-lal is beszopom nem tudom mit csinálok... -
sanzi89
addikt
válasz
sanzi89 #1182 üzenetére
A Paypal Claim-ra reagált mail-ban a GB, hogy legyek türelmes, a csomagomat feladták és készségesen bemásolták a track-et, amiben látszik, hogy Best-ben akadt el 8-án. Kommentárjuk, hogy a csomag úton van, legyek türelmes és zárjam a Paypal ügyet.
Ezek ennyire hülyének néznek?
Válaszban megírtam, hogy olvassák el azt a lassan 20 üzenetet, amit küldtem nekik, és fejezzük be a bohóckodást.
-
sanzi89
addikt
Ezek után azt nem értem, hogy mi a túróért nem hagyják a fenébe az egészet, már rég újra postázhatták volna annak a pár embernek az elveszett csomagot, és mindenki boldog. Aztán majd lemeccselik a DPD-vel ahogy akarják, tuti kap a GB valamilyen kártérítést az elveszett csomag miatt.
-
sanzi89
addikt
válasz
Outlander #1179 üzenetére
Nem vetted a fáradtságot, hogy visszaolvas, összegyűjtöm neked. Még esetleg valami, amivel kiegészítsem?
-
sanzi89
addikt
Nos, zárult a GB-vel a szerencsétlenkedés. Ez az utolsó és végleges álláspontjuk:
"Dear XY,
Thanks for your reply.
As you know because you haven't purchased any insurance during the check-out, so we are unable to get compensation from the shipping company.
The shipping company is actually responsible for this loss which is sadly beyond our control.
I have consulted our supervisor and we can refund $70 on your payment account. That is the best way we can take.
We sincerely apologize for any inconvenience that may have been caused.Thank you for your understanding.
Best Regards
Alston
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/"Remélem a Paypal másképp dönt és 2 hét idegeskedésen kívül nem bánja majd 70 dollárom is... Indítom a Claim-ot.
-
sanzi89
addikt
válasz
tibcsi0407 #1103 üzenetére
Legyen igazad!
De korrektnek semmiképp sem nevezhető, hogy miután nem kapom meg a terméket, amiért fizettem egy harmadik félnek kell igazságot tenni (Paypal), mivel a GB a vételár szűk felét akarná visszaadni- Nem kérdés, a DPD trehánysága a probléma kialakulása, de a probléma továbbgerjedéséért csak a GB és a supportja okolható. Ez futárcég ide vagy oda, nem javítja a renomét.
-
sanzi89
addikt
válasz
kobipeti #1060 üzenetére
Kettő esetben visszaadta a GB a pénzt, mivel 2 hét alatt a postázásig se jutottak el. Természetesen végig rendelhető/raktáron lévő termékről beszélünk, ami mint utólag kiderült rég nem volt nekik, de rendelni, fizeti lehetett. Ott is volt minden, hogy csak kupont tudnak adni, várjak még, stb. A harmadikra várok lassan 2 hónapja, de az kínai rendelés, Paypal még vár. A negyedik esetben ma nyitottam Paypal ügyet.
-
sanzi89
addikt
válasz
sanzi89 #1048 üzenetére
Egy Xiaomi Redmo 2 Pro telefonnal.
Privátban várom a többi GB-s károsult/átvert adatait, történetét. Felveszem a Ph-val a kapcsolatot, hogy töröljék és tiltsák a topikot, ugyanis
A GEARBEST TUDATOSAN KÁROSÍTJA MEG A FELHASZNÁLÓKAT ÉS MEGPRÓBÁL LELÉCELNI A PÉNZZEL. EZ NÁLAM KIMERÍTI A CSALÁS FOGALMÁT!!!
-
sanzi89
addikt
Írtam egy újabb Ticket-et a GB-nek arról, hogy mit beszéltem telefonon a DPD-vel. Leírtam nekik egyértelműen, hogy a csomag nem fog továbbmenni, se 3, se 5, de 50 nap múlva se. Vagy küldjenek egy új csomagot, vagy pénz vissza.
Lehet tippelni mi történik (megfejtés holnap várható)...
a. Visszaadják a pénzt
b. Küldenek új csomagot
c. Törlik a Ticket-tet annyival, hogy várjak... -
sanzi89
addikt
Na, a GB szó nélkül zárta mindkét Ticket-tet, amit nyitottam...
És a mai napig azt hazudják az oldalukon, hogy 2-5 nap alatt megérkezik a cucc... Nekem az 5 nap volt, mire feladták. -
-
sanzi89
addikt
válasz
tibcsi0407 #855 üzenetére
Több száz kínai rendelésen túl vagyok már, soha, semmivel és senkivel nem volt ennyi gondom, mint a GB-vel. eBay-en feketén-fehéren ott van a postázás legkésőbbi dátuma, 1 napot késik, megy az üzenet, jön a refund. Nincs mellédumálás, ködösíts, terelés. Ez az ami NINCS meg a GB-ben, amit velem szemben idáig a legutolsó kis kínai is betartott.
Engem nem érdekel, hogy mi a gond. Vettem egy telefont, kifizettem, jogosan várom el, hogy a kereskedő által megígért határidőn belül megkapjam a terméket, amit kifizettem. Ha BÁRMI gikszer van, a GB-nek AUTOMATIKUSAN el kellene kezdenie a probléma orvoslását, és nem NEKEM kellene telefonálgatom, e-mail-eznem úgy, hogy a GB-nél csak hülyének néznek...
Ha a DPD tök egyértelműen megmondta nekem a telefonban, hogy a csomag NEM FOG TOVÁBB MENNI, akkor a GB mit szarakodik itt azzal, hogy várjak 5 napot? Ja, hogy ők már csesznek felvenni a kapcsolatot a futárszolgálattal, amivel kapcsolatban állnak. Ezt pont leszarom... -
sanzi89
addikt
válasz
tibcsi0407 #851 üzenetére
Nekem pont ugyanez a szitu, csak a GB tud tenni bármit is a csomag előre vagy hátra mozdításáért. És ettől félek én igazán...
u.i.: Az augusztus 9-ei rendelésemre azt mondták, hogy várjak október 9-ig (Paypal-on nyitottam a refund kérelmet, nem szarakodok én már velük...), a szeptember 2-es EU-ből jövő telefonra pedig azt mondták, hogy 3-5 nap... Na, erre leszek én kíváncsi, de kivárom az 5 napot, utána ha semmi előre mozdulás indul a Paypal refund. A topikot törlöm a kedvencek közül, és leírom objektíven a történetemet a 4 rendelésemmel kapcsolatban a PH-nak, és javasolni fogom nekik a topik/webshop tiltását.
-
sanzi89
addikt
Nagyon jó hír... Direkt azért vettem EU-ból a telót, hogy hamar megérkezzen. Ehhez képest várhatok 2 hónapos a saját pénzem visszakapására?
Miért nem tiltják a GB-t a Ph-n? Ha nem záródik hamar (max 1 hét) az ügyem felveszem a kapcsolatot a Ph-sokkal, hogy tiltsák ezt a webshopot, mert csalók és csak a pénzét nyúlják le az embereknek. Kamu termékek, hazudozós akciók, meg nem érkező termékek... Legalábbis nekem idáig CSAK ilyen tapasztalatom van.
-
sanzi89
addikt
válasz
freezer922 #801 üzenetére
Na, beszoptam, mint a torkos borz...
Magyar telefonszámon érdeklődve azt mondták, hogy továbbítási hiba miatt megakadt Hollandiában, nem is fog tovább menni, vegyem fel a kapcsolatot az eladóval....
Száradjon le a kezem, ha még egyszer a Gearbest-hez nyúlok... 4 rendelésből idáig 4(!) darab nem érkezett meg különféle okok miatt. A 200Ft-os eBayes kínai kütyükkel nem volt ennyi gondom...
u.i.: Egy augusztus 9-ei rendelésem se jött meg, azonnal refundot kértem, 2 nap múlva nyitom a case a Paypal-on. Ha a telefon nem jön meg 1 héten belül szintén nyitom a case-t miatta.
SOHA SENKI NE VÁSÁROLJON A GEARBEST-TŐL, MERT EGY MEGBÍZHATATLAN, KOMOLYTALAN CÉG!!!
-
sanzi89
addikt
Szóval így áll a telefon rendelésem:
08/09/2015 01:27 Best (NL) In transit.
07/09/2015 17:10 AMSTERDAM (NL) In transit.
07/09/2015 16:04 AMSTERDAM (NL) Received by DPD from consignor.
02/09/2015 21:01 DPD data centre6 napja semmi sem történt, EU-s raktárról. Kezdjek aggódni?
-
sanzi89
addikt
Adtam még egy esélyt a GB-nek, rendeltem egy XIAOMI Redmi 2 Pro telót, remélem most végre semmi gikszer nem lesz.
Link javítva.
[ Módosította: Qru ]
-
sanzi89
addikt
Elsősorban azok a lámpák tetszenek, amiken nincs SOS meg STROBE mód, fogadnak ipari 18650-es cellákat, széles skálán mozognak különböző fokozatok. Nagyon hasznos egy pár lumenes moonlight mód, illetve az ha jelzi valamilyen módon a lámpa azt, hogy merül benne az akku. Persze legyen ettől függetlenül erős fényű, és kompakt méretű. A fenti kritériumoknak nagyjából meg is felel az Olight SR Mini Intimidator, így nem véletlen, hogy szimpatizálok a típussal, az Olight márka nekem minőséget és megbízhatóságot jelent.
Tesztet pedig - hogy maradjunk az Olight-nál - az Olight H25-ös fejlámpáról olvasnék, bringás, túrás felhasználói szemmel.
-
sanzi89
addikt
Van egy augusztus 9-ei rendelésem, amit 12-én adtak elvileg postára. A kérdésem az volna, hogy miként tudom kideríteni, hogy mikorra várható a csomag, és mi az a dátum, amikor jelezzem a GB-nek, hogy gond van. Eddig ebay-en vásárolgattam, ott egyértelműen meg volt adva egy tól-ig, ha addig nem jött a csomag refund.
-
sanzi89
addikt
Csatlakozom:
-
sanzi89
addikt
Mivel nem írták ezt a lehetőséget, így nem.
De most már nagyon tele van velük a hócipőm. 4 dolgot rendeltem, ebből 2 nincs raktáron. Persze amikor fizettem érte, akkor még volt 2 nappal ezelőtt...
A másik kettő esetben szerettem volna módosítani egy másik termékre a rendelésem, amit nem sikerült kivitelezni. Utána jön a refund, ami a GB Wallet-ra jön...Leszarom az egész bagázst, törlök mindent, Paypal-ra adják vissza a pénzem és soha többet innen semmit. A customer service-szel gyakorlatilag semmit nem lehet elintézni, 1 nap mire válaszolnak értelmetlen sablon szöveget, vagy 2-3 levélváltás kell, mire felfogják, hogy mit akarok, ekkor írják, hogy a folyamat amit szeretnék 1-2 nap...
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- AliExpress tapasztalatok
- Házimozi belépő szinten
- Autós topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Mini-ITX
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- További aktív témák...
- Azonnali kézbesítés az év bármely pillanatában
- Honor 200 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Gamer PC - Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / 32GB DDR4 / RTX 2060 / 256SSD+500GB HDD
- LG 65C3 - 65" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Z790 i7 14700KF 32GB DDR5 1TB SSD RTX 4070S 12GB Be Quiet! Pure Base 501 750W