Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- bambano: Bambanő háza tája
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- droidic: Windows 11 önállóság nélküli világ: a kontroll új korszaka
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- [K2]: Synology NAS és a felhő
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
szmyky
aktív tag
válasz
thefreeman
#31632
üzenetére
Gondolom ott se a holland őslakosság dolgozott.
Egyébként tényleg... ott nekem is tűnt el cuccom.
😀 -
anarchimedes
csendes tag
válasz
thefreeman
#31602
üzenetére
Percre pontosan itt jár az én csomagom is! Reménykedjünk!😃
-
cidalain
veterán
válasz
thefreeman
#12195
üzenetére
ha az LVS-re gondolsz, akkor igen.
-
bazsimano
őstag
válasz
thefreeman
#9095
üzenetére
varj nyugalommal olyan 14-24 nap utamn megjelenik magatol az ikon ...
-
Beca1990
senior tag
válasz
thefreeman
#9095
üzenetére
feladástól számított 14 nap...
-
válasz
thefreeman
#9093
üzenetére
Lehet, kb 14 nap után jelenik meg.
-
Vertigo18
addikt
válasz
thefreeman
#8987
üzenetére
Nem, ez nem túlzás, ez tényleg nagyon jó termék, most is van kettő a két kezemen, meg kettő a bokáimon!

-
vandor01
senior tag
válasz
thefreeman
#8200
üzenetére
valamikor hajlando vagyok fizetni érte mert 7nap alatt itt van
reggel 6.00 kor leszáll a repcsi es 11.30 kor kezembe a cucc!
meg csak közelébe se megy a vamügyintézésnek! brx-be rendelek..
legutobb chuwi hi12-es jött vele nem kis darab, 200-250 dezso!
es csontnélkül jött.... örörm es booodogsáág
most volt olyan, hogy belgát fizettem es hollanddal jött nos az 3hét!
de akksik is voltak a csomiba... azt meg csak az NL hozza....
-
schawo
titán
válasz
thefreeman
#8200
üzenetére
Én mindig ingyenes szálítást választom, mégis a belgával küldik trackinggel.
-
schawo
titán
válasz
thefreeman
#8194
üzenetére
20-i rendeléseim jó része (a nagyobb értékűek) tegnap érkeztek. Nem egészen két hét volt.
-
Michele
tag
válasz
thefreeman
#8194
üzenetére
Nekem jött egy drón cirka 2 hónapja ,belga postával , egy hét alatt itt volt

-
vandor01
senior tag
válasz
thefreeman
#6244
üzenetére
En egy ilyen OV-t vettem: [link]
sebessegekrol nem tudok nyilatkozni mert nem az volt a cel....
inkabb hogy occco legyen
meg van a 64GB

kicsit vastagabb mint egy markas darab...
eröszalkolni kell hogy be-be tudjam dugni a helyere
-
Vertigo18
addikt
válasz
thefreeman
#4446
üzenetére
Nem értem mi a gond...
A tempered glassnak az a lényege, hogy a telefonod "helyett" törjön be, nem?
Betört? Be... Telefonod betört? Nem!
Hát akkor? 
Természetesen csak vicceltem...
-
sisu2
aktív tag
válasz
thefreeman
#4446
üzenetére
Szerintem mindenkinek ezt küldik ha hibás árut kap , lehet nem nézték meg a képet amit küldtél én küldtem nekik értékelést a termékekről amiket vettem képekkel minden de semmi nem történt 1 hónapja .
-
tibcsi0407
félisten
válasz
thefreeman
#2978
üzenetére
Szerintem nem lesz gond. Mióta beszéltem a csajjal, azóta pozitív vagyok velük kapcsolatban. Persze lehet csak jó a marketingérzéke.

-
tibcsi0407
félisten
válasz
thefreeman
#2976
üzenetére
Aha, nekem RS-el kezdődik és GB-vel végződik. Egyelőre még a státusza ennyi:
2015-10-30 13:03
OWE UK Hub, Received, Received
2015-10-28 00:00
Data Received, Parcel Data ReceivedTehát elvileg már úton van, legalábbis azt írja, hogy in transit.
-
tibcsi0407
félisten
válasz
thefreeman
#2974
üzenetére
Akkor a Oneworldexpress a Magyar Postának passzolja majd le. Az lenne a legjobb, mert az asszony sokszor nincs otthon és akkor így át tudná venni a postán.
-
Snoop27
őstag
válasz
thefreeman
#2820
üzenetére
A postarol fogsz kapni egy ertesitest, hogy megerkezett a csomagod, es te fog kelleni elmenj erte.
-
Outlander
addikt
válasz
thefreeman
#2820
üzenetére

-
Vagany
őstag
válasz
thefreeman
#2806
üzenetére
A legolcsóbbal, "Flat Rate Shipping" 6.56$.
-
janek69
senior tag
válasz
thefreeman
#2730
üzenetére
Komolyan ha én kínai webshopot nyithatnék az ilyen türelmes emberektől a földhöz verném a seggem örömömben. Kicsit gondolkodjunk. Adsz nekik 100 dollárt,hogy csak egy olcsóbb dologról beszéljünk és mondjuk a világ minden sarkából összejön havonta 1000 ilyen vevő,hogy ne mondjak sokat. Az 100 000 dollár.Siránkozok 1 hónapig,hogy várj,sajnálom.... és közben szépen benyomom a tőzsdére,vagy lekötöm valami elfogadható kamatra azt hajrá. Na szerintem így működik a GB,pandavill.......
Az Alin ezt nem tudja megcsinálni a kereskedői,mert egy rohadt fillért nem kap addig,amíg te vissza nem jelzel,hogy megkaptad,tetszik,azt kaptad,hibátlan. Gondolom ott meg az ali tőzsdézik vele,csak már nem szaros 100 000 dolláros címlettel. -
A texasi
aktív tag
válasz
thefreeman
#2712
üzenetére
Volt egy rendelésem, ami majd' 2 hónap alatt sem akart "valóra válni";
szokásos PayPal témakör, a végén Full Refund-dal:
nem a GearBest-ről szóló történet!
Azután írta az eladó, hogy az okozott kellemetlenség miatt
30 USD-t fog küldeni nekem a PP számlámra;
gondoltam is, hogy csak jó szöveg részéről,
de másnap rajta volt az egyenlegemen:
ez nagyon ritka eset, de lám; ilyen is van!
-
Avicularia
veterán
válasz
thefreeman
#2583
üzenetére
Én tuti nem zárnám, inkább vissza a pénzt. Ha egyszer zárod, utána csak a jóindulatukra vagy bízva, mivel még egyszer nem tudsz ügyet nyitni erre a dologra.
-
tibcsi0407
félisten
válasz
thefreeman
#2545
üzenetére
Nem is a Gearbest a hibás az elveszett csomagok miatt. De a szituációt borzasztó rosszul kezelik. A Gearbest addig tökéletes, amíg simán megy a vásárlás és a csomagküldés.
Nekem egy telefon akadt el, viszont a másik megjött, megjött a két telefonhoz a tok, jött egy Convoy C8 lámpa, akku hozzá, valamint egy töltő is. Kínából is meglepően hamar megérkeztek.
Így vegyesek az érzelmeim a Gearbest iránt, de még talán észbe kapnak. Nagyon rossz reklám ez nekik. -
Outlander
addikt
válasz
thefreeman
#2336
üzenetére
Hmmm.. akkor lehet h már nem érdekes annyira...

Nekem sajnos két ismerősömnek is van/volt ügye ebből, mondjuk tavaly... idén meg nem rendelt még senki sem.
-
Sas madár
őstag
válasz
thefreeman
#2279
üzenetére
Volt esetleg valami lehetőséged ott is nyomon követni a szállítás folyamatát?
-
tibcsi0407
félisten
válasz
thefreeman
#2100
üzenetére
Küldtem nekik egy screenshotot,hogy már zárva van. Megírtam azt is, ha kedvezően döntenek, akkor a létező összes oldalon, amit linkelnek, pozitív elismerésben részesítem őket.
Egyébként meg, ha tényleg korrekten visszafizetik a pénzt, vagy legalább a nagyobb részét, akkor meg is érdemlik. -
tibcsi0407
félisten
válasz
thefreeman
#1691
üzenetére
Nálam használhatatlanul lassú, biztos karbantartás van. Korábban is volt már ilyen, mikor a res centert nézegettem.
-
tibcsi0407
félisten
válasz
thefreeman
#1670
üzenetére
Úgy ajánlották, hogy zárjam be a claim-et és újraküldik. Azt nem teszem meg a kedvükért

-
tibcsi0407
félisten
válasz
thefreeman
#1495
üzenetére
Időhúzás. Tudják, hogy nem lesz belőle semmi, de minél később próbálják kifizetni.
-
tibcsi0407
félisten
válasz
thefreeman
#1487
üzenetére
Igen, de az email ezt írja:
No further action on your part is required at this time. We will continue
our investigation, and contact you with any updates.Persze hálás lennék, ha valaki claim-ben jártasabb megerősítene ebben minket.
-
sanzi89
addikt
válasz
thefreeman
#1487
üzenetére
Nekem ugyan ez volt. Írtam két üzenetet is a Paypal-nak, egyikre se válaszolnak...

Úgyhogy megvan a véleményem a Paypal-ról is. -
tibcsi0407
félisten
válasz
thefreeman
#1461
üzenetére
Nekem azt írja, hogy október 5-ig vár az eladó válaszára. Gondolom utána a PP dönt az eladó nélkül.
Ne zárd be semmiképpen, elvileg utána nem lehet követelésed az eladó felé. Korábban írta itt Outlander, hogy mire kell ügyelni, olvass kicsit visszább.Somogy:
Én 3 nap után eszkaláltam, azóta sem válaszolnak. Természetesen Gearbesten már 2x is írtak, szerintem holnap is fognak. Nem értik meg, hogy nem fogok elállni a claimtől, amíg ők nem kártalanítanak vagy újraküldéssel, vagy visszafizetéssel.
View case historySep 25, 2015 - PayPal: Email sent to seller
Sep 25, 2015 - PayPal: Email sent to buyer
Sep 25, 2015 - Buyer: Dispute escalated to claim
Sep 24, 2015 - PayPal: Email sent to seller
Sep 23, 2015 - PayPal: Email sent to seller
Sep 22, 2015 - PayPal: Email sent to buyer
Sep 25, 2015 - Buyer: Dispute filed
Sep 22, 2015 - PayPal: Email sent to seller
Sep 22, 2015 - PayPal: Email sent to buyer
Sep 22, 2015 - Buyer: Dispute filed -
tibcsi0407
félisten
válasz
thefreeman
#1458
üzenetére
Így van.
Egyébként jobb, ha egyből követelsz, mert az első válaszuk kb ugyanaz lesz, amit ticketben már legalább 6x megbeszéltél velük.
-
tibcsi0407
félisten
válasz
thefreeman
#1382
üzenetére
Ahogy jónak látod.
Mindenképpen segíthet mindenkin. -
tibcsi0407
félisten
válasz
thefreeman
#1380
üzenetére
Akár. De szerintem Wentworth még nem kellene bele. Még alig 10 napja rendelte a cuccot. Persze nekünk nincs jogunkban Őt kitörölni.
-
tibcsi0407
félisten
válasz
thefreeman
#1331
üzenetére
Jó ötlet!
Teszek bele egy PP case ID oszlopot is. Ha mindenki nyitott majd, akkor a PP jobban látja a problémát. -
werszomjas
addikt
válasz
thefreeman
#1319
üzenetére
Én 09.16-án rendeltem egy Redmi 2 Pro-t, 17-én postázták, 24-én hozta a DPD.
Szóval nekem megérkezett sikeresen és gyorsan. -
somogy
tag
válasz
thefreeman
#1317
üzenetére
Nálam is, szeptember 2. rendelés, 8. óta Bestben. Szerintem a Kínából való küldés sem álja meg a helyét, mert azóta már jópáran rendeltek és már rég megkapták. Nekem válaszolt a Holland DPD, megmondta, hogy nem fog tovább menni a csomag, ezért a feladó vegye fel a kapcsolatot velük. A GB először várjak 23.-ig.Vártam, ma válaszoltak, hogy rendszer hiba volt náluk és nem vették észre, hogy már három levelet írtam nekik.
Ja és természetesen azt írták, hogy várjak 30.-ig, de semmi konkrét dolgot nem mondanak. Ma meginditottam a PayPal vitát én is. -
tibcsi0407
félisten
válasz
thefreeman
#1319
üzenetére
Akkor nem lenne a trackingnél, hogy átvette a DPD és Amszterdamból Bestbe szállították. Megkapták a csomagot és elhagyták/ellopták, kb ennyi a történet
-
L4mie
veterán
válasz
thefreeman
#1317
üzenetére
nekem EU-WH-ból 6 munkanap alatt megjött a telefonom.
szóval nálatok komoly bajok vannak :S -
maroni
aktív tag
válasz
thefreeman
#1168
üzenetére
Szia!
Ez biztos így van de amennyiben elismernék a dpd elkeverte a csomagot a többség azonnal full refundot kérne!
Nem mondanák majd megoldják két hét múlva!
Nekem két rendelésem volt tőlük egy mlais telefon kínából azt ugyan nem adták fel időben , de kb 40 napra megjött ugyan nem volt rajta jó a rom nem működött rendesen, de írtam nekik a problémát és korrektül intézték! Jóváírtak 30$ a GB pénztárcába!
Ezt felhasználtam egy chuwi tabletre eu-ból kb két hét alatt jött meg az is járt az osztrákoknál is!
Ezt azért írtam velem korrektek voltak!
Amikor a telefont rendeltem még nem szállítottak EU-ból hozzánk!
Kitartás mindenkinek és remélem elrendeződik!
(A telót megvámolták kb 14-be fájt)
Üdv Mároni -
tibcsi0407
félisten
válasz
thefreeman
#1106
üzenetére
Nekem is ott akadt el 08.27-én. Október 1-re ígérte a Gearbest, hogy mehet a refund, vagy az újraküldés. Kaptam egy 10 dolláros ajándékkupont is, de addig nem használom fel, míg ezt a dolgot le nem rendeztük.
Én bízom bennük, meglátjuk mi lesz pár nap múlva. -
tibcsi0407
félisten
válasz
thefreeman
#1102
üzenetére
Egyértelmű, hogy nem a Gearbest hibája, tökéletesen látható, hogy a csomagot feladták, elindult és elveszett Best-ben. (az én esetemben ott tűnt el)
Azt is meg lehet érteni, hogy nem fognak 1-2 hét múlva refundolni, mert ha a csomag valami oknál fogva mégis megérkezik, akkor ők azzal nagyon sokat buknak. Így még a DPD-re rá tudják húzni a dolgot.
Én azt javaslom, hogy várjunk egy kicsit, míg rendberakják a dolgot, ki tudja, lehet többszáz ilyen esettel néznek most szembe, amit azért anyagilag lenyelni nem egy egyszerű dolog. Viszont komoly hírnév romlásra számíthatnak, ha nem kompenzálnak, így ettől nem tartok.Azért bezáratni a topikot, mert a DPD szar szolgáltatást nyújt nagyon abszurd dolognak tartom. Ha valakinek nem tetszik a Gearbest, meg most átverve érzi magát, akkor indítson egy refundot és többet ne vásároljon onnan, de nem hiszem,hogy a többi fórumtárssal ki kellene szúrni, aki szeretné továbbra is akár itt megtalálni a jó vételeket, vagy megvitatni a problémáit.
Nekem is most 180$ lóg így a levegőben, de meg lesz oldva a probléma. -
tibcsi0407
félisten
válasz
thefreeman
#1098
üzenetére
Nekik ez így nagy ráfizetés, mert így vagy úgy, de az összes vásárló visszakapja a pénzét. Most biztos megy a fight a DPD-vel, mert egy ilyen "baki" mellett nem lehet csak úgy elmenni.
-
atala
addikt
válasz
thefreeman
#1087
üzenetére
Csesszék meg. Mi a jó szart utaztatják annyi ideig? Hamarabb meg jön Kínából egy csomag mint Európából.
Ha nem lenne áfa akkor biztosan nem rendelnék EU raktárból. -
SirAlo
aktív tag
válasz
thefreeman
#1093
üzenetére
Amugy itt Gearbesten ha kinai raktarbol vasarolsz az ugyanolyan lassan jon meg mint ebayrol pl. ? Vagy onnan is valami futarceggel kuldik Magyarorszagra?
-
SSlyTR
senior tag
válasz
thefreeman
#1068
üzenetére
info@dpd.nl, ott van a tracking állomásnál
-
somogy
tag
válasz
thefreeman
#949
üzenetére
[link] Másnak is így van.
-
tibcsi0407
félisten
válasz
thefreeman
#949
üzenetére
Szerintem az emberek 90%-ának ott van elakadva, így a probléma is a besti depoban keresendő.
-
freezer922
aktív tag
válasz
thefreeman
#912
üzenetére
Szerintem is ott gond lesz a dpd oldalán :x Nekem ugyan olyan a track-em mint neked (pár perces eltérésekkel, szóval gondolom Best-ig együtt utaztak), viszont nekem már egy hete megjött a csomag.
Ez amúgy gáz, mert én még szeretnék 1-2 dolgot rendelni GB-ről de ez a sok negatív dolog nem picit tántorítja el az embert.
Új hozzászólás Aktív témák
- HATALMAS AKCIÓK! GARANCIA, SZÁMLA - Windows 10 11, Office 2016 2019 2021,2024, vírusírtók, VPN
- Azonnali kézbesítés az év bármely pillanatában
- FELVÁSÁRLÁS A GYŐRÚJBARÁTI BOLTUNKBAN!
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3667 100% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! Lenovo Legion 5 Pro 16 Gamer notebook - i7 13700HX 16GB DDR5 512GB SSD RTX 4060 8GB W11
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest








