Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [GoodSpeed:] ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
ML320
aktív tag
Az üzleti élet megköveteli, hogy minden vevőt egyenlően kezeljek, ne tegyek köztük különbséget, legyen milliárdos csemete, vagy büdös paraszt. Ez sehol sincs leírva, de szerintem ez az elvárt. A boltos ne játszon istent.
Emiatt lehet nyavalyogni, de jelenleg ez a törvény és kész, nem kötelező kereskedni. Ha meg nem tetszik a törvény, hát tessék lobbizni
Ezt csinálom... És próbálok lobbizni, ha visszaolvasol, tapasztalhatod. Sajnos le vagyok szarva. Elhiszem, hogy ez a törvény sokkal kedvezőbb a vevőknek, így hülyék lennének kezdeni ez ellen valamit. Ugyanígy a politikusaink se szeretik a konfliktust, inkább nem is kezdeményeznek semmi olyant, ami az ő karrierjüket veszélyezteti. Itt is felvetettem már valamit és más fórumon is leírtam ezt. Válasz eddig senkitől semmi...
A Mio PDA-d pont jó, mert forgalmazóhely vagyunk, és a gúnyos megjegyzésekre és is csak csöndesen válaszolok: nálunk két év a garancia. A vevők még mindig nem jöttek rá arra, hogy termék és termék között is van eltérés. Mi maximálisan a vevő igényeit próbáljuk kielégíteni, de ez csak így egy bolt. A konkurenciánál vett termék kicseréléséről egy társunk külön rémtörténetet tudna írni, azt meghagyom neki. Viszont egy-egy ilyen gennyes húzás miatt ''olyan mocsadék állapotok vannak a számtech piacon amilyenek vannak''. Te arrogáns hülyeségnek veszed a felajánlott cserét? Én meg sok arrogáns vevővel találkozom, akinek ha kicserélem újra a terméket, még feljebb áll, hogy miért nem kap nagyobbat. Talán azért, mert köcsög a boltos? Nem, sok esetben a vevők haszonleső viselkedése miatt kerül vissza a termék, és az ilyen alakok miatt van sok helyen olyan viselkedés, amit te elítélsz - joggal!!! És ha érdekel, joggal vagyok büszke arra, hogy anno az ügyfélnek tudtam szerezni egy alaplapot egy hét leforgása alatt. Megértette, és mivel neki az alaplap darab-darab, így most is boldogan használja a gépet. Az a lapka a boltunké, így a mi pénzünk áll benne. Jogszabályszerűen járjak el, és a lapka árát adjam vissza? Ebből még nem lesz gépe.... A nagykerre meg semmi nem vonatkozik...
És még folytathatnám. Meséljek arról, hogy szar a router, hiszen az internet szolgáltató szerint semmi gond sincs? A router tökéletesen működik... A végén kiderül, hogy a szomszéd már megvette, így inkább visszahozták, mert nem kell. De nem lehetett volna ezzel kezdeni... Alaplap máshonnan való, az ügyfél kibulizza, hogy átkonvertálják neki egy PCI-E-re. Szuper, márcsak azt kéne elintézni, hogy az AGP-s karit is kicseréljék. Elegendő behozni, hogy melegszik...
A vevőnek mindig igaza van. És elég a fogyvédhez olyan benyögéssel bemenni, hogy félretájékoztattak... Már jönnek és büntetnek, mert persze a fogyvéd csak a boltokat támadja. Még nem láttam se multinál, se nagykernél olyan szintű ellenőrzést, ami nálunk szokott lefolyni.
Vagy a szomszéd is ilyen kártyát vett, neki 4532 a 3DMark értéke, nekem meg 4466. Biztos át lettem b****va!!!
És meséljek arról, hogy a srác behozta a kártyáját, hogy eldurrant egy kondi? Elintéztem a cserét, a végén akart adni egy ötezrest, de még azt sem fogadtuk el. Látszott rajta, hogy jól esett neki. Vagy mi a véleményed erről: cserébe adtam egy kártyát a javítás idejére a kuncsaftnak. Persze a kártya matricái a gépén voltak, mikor visszahozta. (az vigasztal, hogy tényleg buzi, így nyugodtan mondhattom rá )
A boltos alapból nem szivatni akar. Sőt, inkább sokszor minket szivatnak (megsütött alkatrészek, vélt hibák...). Ennek ellenére nem az az érdekünk, hogy húzzuk halasszuk a kicserélést. Sőt, ami neked jó, nekünk meg nem rossz, az ellen miért tegyek? Nem vagyok tipikus magyar ember, és ha már pár helyen felfogják az itt leírtakat, akkor már volt értelme ennyit gépelnem. Ahogyan te azt érzed, hogy én törvénytelenül, nagy szavakat használva kamuzok itt, én azt látom, hogy a te véleményedből csöpög a rosszindulattól, és hiába is mondanék bármit, te nem tudod elfogadni. Biztos igazad van, de csak egy szintig. Mindig lesz a másik által felhozható ellenérv...
Ember tervez, Isten perverz...
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD