Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#673) Hikvision válasza Ariadne (#672) üzenetére


Hikvision
senior tag

Én úgy tudtam,hogy már nics Időkorlátozva a Garanciális ügyintézés,Bár én örülnék a legjobban ha tévednék:) Jah ma Felhivtam a Gyökér Aspect-eseket És megkérdeztem,h holvan a kártya, errő Ő mondta,h Európában egyetlen egy Asus Szerviz van,és Mivel már nem forgalmazzák az adott kártyatípust ezért nemcserélik hanem javítják.! Erre megkérdeztem,h mégis mi a francot tudnak javitani egy Tökéletesen halott kártyán,erre ő aztmondta h bármit tudnak rajta forrasztani,és mivel nekem csak egy kondi púposodott fel,nemis érti,h miért nem cseréltem én ki otthon hasonló tipusúra...Na itt elöntötte a sz*r az agyamat és megmondtam nekik,h hol a helyük.Úgyhogy én az Aspect-et lezártam és akkor holnap egy kcisit keményebb hangon kell beszéljek a 3töestőr Computersel.Csak jólennep ontosan tudni a kötelezettségüket/Jogaimat mert igy azért elég cinkes.

20 éve a PH-n.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.