Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#17552) gabor9991 válasza gabor9991 (#17549) üzenetére


gabor9991
őstag

A javítás 30. napján emailben további türelmemet kérték, alkatrész beszerzésre és további elhúzódó javításra próbáltak hivatkozni.
A javítás 31. napján emailben megírtam, hogy felvettem a kapcsolatot a Békéltető Testülettel, ma kaptam egy elnézést kérő levelet amiben már kérték a számlaszámom ahová visszautalhatják a vételárat. :)

(#17553) Peethy


Peethy
őstag

Sziasztok! Meghalt az okostelefonom, garanciaidőn belül (Emagnál vásárolt). Utánanéztem, nem javítható a hiba és már nincs raktáron belőle. A gond a következő: van egy kisebb esztétikai hiba is a telefonon (az objektív előtti védőüveg megrepedt). Lehetséges / jogos-e emiatt visszautasítani a jótállási igényt, és nem visszafizetni a pénzt? (A két hiba nincs összefüggésben.)

http://ungvaripeter.hu - brand, arculattervezés, marketing

(#17554) LuckyL válasza Peethy (#17553) üzenetére


LuckyL
őstag

simán lehetséges, hogy a fizikai sérülésre hivatkozva visszautasítják

cryptot minden termékemért elfogadom

(#17555) gabor9991 válasza Peethy (#17553) üzenetére


gabor9991
őstag

Csak akkor ha bizonyítják, hogy a repedés és a hiba, egymással ok-okozati összefüggésben állnak.
Ezt nem elég a forgalmazó saját szervizétől kapott igazolással bizonyítani, erre egy független szerviztől kapott igazolás lesz csak megfelelő.

(#17556) Peethy válasza gabor9991 (#17555) üzenetére


Peethy
őstag

Ebben az esetben a bizonyítási kötelezettség tehát náluk van?

http://ungvaripeter.hu - brand, arculattervezés, marketing

(#17557) gabor9991 válasza Peethy (#17556) üzenetére


gabor9991
őstag

Igen.Jótállási idő alatt mindent a forgalmazónak kell bizonyítania.Saját költségén, amit akkor sem követelhet tőled, ha bebizonyosodik ,hogy a hibát mégis a törött kameralencse okozta.
És nem elég a saját szervizétől kapott papírt lobogtatni, az semmit nem ér.Akkreditált, független szerviz kell kiállítsa a szakvéleményt.

(#17558) Peethy válasza gabor9991 (#17557) üzenetére


Peethy
őstag

Korábban voltam már hasonló helyzetben, de ott sajnos ezt az igényem nem tudtam érvényesíteni. Ha nem ismerik el a javítást és nem is vizsgáltatják be, milyen lehetőségem van?

http://ungvaripeter.hu - brand, arculattervezés, marketing

(#17559) gabor9991 válasza Peethy (#17558) üzenetére


gabor9991
őstag

Békéltető testület -> Bíróság

Épp tegnap ért véget a történetem az edigitallal, ők is egy hónapig szórakoztattak a hülyeségükkel, amikor írtam nekik, hogy a békéltető testülettel felvettem a kapcsolatot, akkor már tudták mit enged számukra a jogszabály és mit nem, kértek egy számlaszámot, amire visszautalhatják a pénzem :)

[ Szerkesztve ]

(#17560) Peethy válasza gabor9991 (#17559) üzenetére


Peethy
őstag

Köszönöm :R Még egy kérdés: mi a helyzet a tartozékokkal? Azokra csak 12 hónap jótállás van (most 19 hónapos a termék) tönkre is ment már a töltőkábel és a fülhallgató. Viszont ezeket is kérik. Kötelezhetnek arra, hogy ezeket is visszaszolgáltassam?

http://ungvaripeter.hu - brand, arculattervezés, marketing

(#17561) gabor9991 válasza Peethy (#17560) üzenetére


gabor9991
őstag

Kötelezni nem kötelezhetnek, ha tönkrement és kidobtad akkor nem tudnak veled mit kezdeni.
Nemrég a mediamarktban kötött biztosítás keretében cseréltettem egy lumia 640-et, ott pont ezzel kezdte az ügyfélszolgálatos, hogy csak akkor veszi át a telefont, ha minden tartozéka megvan.Persze a töltő nem volt benne, erre mondtam neki, hogy elromlott, már kidobtam.Nyelt egy nagyot és írta a papírokat :)
Írasd rá a jegyzőkönyvre, hogy a tartozékok korábban tönkrementek, nincsenek meg, nem elfelejtetted visszavinni.

[ Szerkesztve ]

(#17562) st6969


st6969
őstag

Üdv! Ha nem jó fórumot találtam, kérlek irányítsatok át. :R
Szerintem klasszikus esetem volt, de arra lennék kíváncsi, hogy hol követtem el a hibát, hogyan kellett volna hatékonyan érvényesíteni a jogaimat? Talán lehettem volna még kitartóbb, esetleg mégis be kellett volna írnom a vásárlók könyvébe? Legközelebb hogyan járjak el, ha kötik az ebet a karóhoz?
Előre is köszönöm :R

Íme a levelem a Pennynek:

Tisztelt Penny Market Vezetőség!

Úgy gondoltam, megosztom Önökkel a ma este nem sokkal 20 óra után történ esetet. Helyszín: xxx város, Penny Market.
Bementünk vásárolni néhány dolgot, köztük különböző "akciós" felvágottakat. Fizetés után derült ki, ahogy a blokkot visszaellenőriztük, hogy egyiket sem az akciós áron kaptuk. Ezt szóvá tettem, és rögtön meg is kaptam a választ, hogy azért, mert az holnaptól akciós, és most még "így hozza a gép". Erre én jeleztem, hogy a fogyasztóvédelmi törvény szerint jogom van a polcon feltüntetett áron elvinni a termékeket. Ekkor hívott egy kollégát, aki tisztában volt az eltéréssel, és közölte, hogy ez visszáru lesz. Én jeleztem, hogy nem szeretném visszaadni, hanem a polcon megjelenített áron elvinni, tehát kérném a különbözetet. Erre ő közölte, hogy sajnos azt nem lehet megoldani. Ők 20 órakor kicserélik a polcon az akciós árcímkéket, és az holnaptól lesz érvényes (a bolt 21 óráig van nyitva).
Egy pár percig még ezen udvariasan vitatkoztunk, én hivatkoztam a fogyasztóvédelmi törvényre, hogy ehhez jogom van, és amit most ő tesz az a törvény be nem tartása, ő pedig azt ismételgette, hogy annyit tud tenni, hogy visszaveszi az árut. Mivel így nem jutottunk előrébb, elindultam a vásárlók könyvéhez, hogy beírjam ezt. Viszont ott nem volt toll (ügyes!), nálam sem, így nem tudtam mást tenni, a mai nap balekjaként elfogadtam, hogy a Penny Market diszkontlánc törvénytelen módon semmibe vegye egy vevő jogait, és így visszaadtam a termékeket (erről jegyzőkönyvet is vetettek fel velem, blokkot kellett aláírnom, tehát visszaellenőrizhető). Néhány száz Ft-ról volt szó, tehát nem ez a jelentős, hanem ez a hozzáállás és eljárás háborít fel, ezért ha kell, tovább is megyek (német központ, fogyasztóvédelem, média).
Három kérdésem van:
- Egyetértenek-e Önök azzal, hogy egy ilyen esetben a vevőnek nem szükséges a polcon feltüntetett áron odaadni a terméket, és így a kollégájuk helyesen járt el, hogy nem adta vissza a különbözetet?
- Elég sok ember volt még a boltban, és nyilván nem mindenki nézi vissza a blokkot, ezért érdekelne, hogy mennyire általános, hogy így megtévesztik a vásárlókat, vagy ez csak xxx városban jellemző?
- Illetve szeretnének-e az "elnézését kérjük a kellemetlenségekért"-en kívül kárpótolni valamivel?

Tisztelettel:...

(#17563) BornToBePuli válasza st6969 (#17562) üzenetére


BornToBePuli
aktív tag

Szia! Vásárlók könyve és nincs toll problémához: a kereskedőknek kötelező biztosítania az íróeszközt, tehát azt legközelebb nyugodtan kérj tőlük. Az áreltérés rendezése sem volt megfelelő, szvsz azon az áron kell adni, amin kint van, itt viszont a kereskedő elsiette a leárazást.

Viszont pár száz forintért szerintem ne fordulj egyből a médiához, meg a német tulajdonoshoz. Én azt tartanám a megfelelőknek a bolt részéről, hogy a különbözetet kifizetik részedre.

Read only felhasználó

(#17564) BornToBePuli válasza BornToBePuli (#17563) üzenetére


BornToBePuli
aktív tag

Ja persze, ha a terméket visszaadtad, akkor a különbözet sem jár már vissza. Felületesen olvastam.

Read only felhasználó

(#17565) st6969 válasza BornToBePuli (#17563) üzenetére


st6969
őstag

Szia,
azt írtam is, hogy nem a pár száz Ft zavar, hanem az, hogy hülyének néznek, mivel ez a törvény be nem tartása. És nem látom, hogy milyen eszköz van ilyen esetben a kezemben ahhoz, hogy a jogaimat érvényesítsem. Mert pl. pár ezer Ft-ról is lehetne szó akár, és akkor mit teszek? Mert OK, a jövőben beírok majd a könyvbe, később majd kapok valami választ (valószínűleg nekem adnak igazat, mert elég egyértelmű a helyzet), de ott és akkor mégsem élhetek a fogyasztói jogommal. Legtöbben legyintenek és továbbmennek. Mások észre sem veszik (vagy csak otthon), és kifizetik teljes áron.
Természetesen az túlzás, hogy a médiához és a fogy.véd-hez fordulok, nyilván nem teszek ilyet (ezzel talán nem kellett volna fenyegetőznöm), de nem tartom elfogadhatónak, hogy ilyen eset következmények nélkül megtörténhet.

(szerk. miközben ezt írom, elkérték a számom, hogy egyeztessenek velem)

(#17566) LuckyL válasza st6969 (#17565) üzenetére


LuckyL
őstag

azt is vedd figyelmebe, hogy az alkamazott is ember, nem biztos hogy szeretne este 9 után még bentmaradni árazni
szar ügy, de mostmár tudod hogy így megy, legközelebb nem jársz így

cryptot minden termékemért elfogadom

(#17567) xxxjjjkkk válasza st6969 (#17562) üzenetére


xxxjjjkkk
senior tag

első körben irj a fogyasztóvédelemnek, ha nagyon ráérsz, és írd be, hogy nem volt toll, ott kell legyen, jól látható helyen
amúgy jogos, b@sszák meg, oldja meg a penny

"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"

(#17568) asdf_ válasza LuckyL (#17566) üzenetére


asdf_
veterán

azt is vedd figyelmebe, hogy az alkamazott is ember, nem biztos hogy szeretne este 9 után még bentmaradni árazni

Erre szoktak mondani, hogy MVP. Masvalaki problemaja. Ha egy bolt este 9-kor bezar, reggel 7-kor meg mondjuk kinyit, akkor ertelemszeruen az atarazast a ketto kozotti idoben kell elvegezni, tehat a penny-s dolgozonak vagy fel 10-ig tart a munkaideje, vagy fel 7-re megy melozni. Ez a Penny problemaja, nem a tied, nem az enyem, es nem is a dolgozoe, adott a jogszabaly, az atarazast oldja meg annak megfeleloen, mert mast nem tehet. Alternativ, es semmibe nem kerulo megoldas, hogy az akcios cedulara rairjak az akcio kezdetet (es emiatt most nem biztos, hogy a panaszos mellett vagyok, nekem ugy remlik, hogy Penny-ek odairjak, viszotn ha odairjak, akkor miert nem hivatkozott erre a penztaros meg a boltvezeto? Bizonytalan vagyok).
A vasarlok konyve mellett viszont tolnak KELL lennie.

[ Szerkesztve ]

(#17569) LuckyL válasza asdf_ (#17568) üzenetére


LuckyL
őstag

Erre szoktak mondani, hogy MVP. Masvalaki problemaja.

jaja, pont így van a pennys alkalmazott is a parizeres emberrel aki az amerikai elnökig akarja vinni az ügyet ;]

[ Szerkesztve ]

cryptot minden termékemért elfogadom

(#17570) 313313 válasza LuckyL (#17569) üzenetére


313313
addikt

Csak hogy ez a fogyasztó tudatos átverése, ami nem szép dolog...
Szerk.: másrészről ez vevőnként pár száz ft, 1 órán belül és van pár boltjuk, ami igen szép összeg lehet...

[ Szerkesztve ]

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#17571) LuckyL válasza 313313 (#17570) üzenetére


LuckyL
őstag

nem szabályos az biztos, de azért nem is egy tömeggyilkosággal felérő bűn
én csak azt mondom, hogy teljesen megértem az alkalmazottakat hogy így csinálják, nem azt hogy szabályos
ha a panaszos idejébe belefér, akkor járjon utána, aztán amjd lesz valami (vagy nem)

cryptot minden termékemért elfogadom

(#17572) LuckyL válasza LuckyL (#17571) üzenetére


LuckyL
őstag

én egyszer a tescora haragudtam meg mert beakcióztak egy ps4 játékot, aztán persze nem votl egy darab sem
tavaly október óta "vizsgálják" a panaszt a kormányhivatalnál :)
már áttették kétszer egyik hatóságtól a másikhoz, erről mindig kapok értesítést :D

nem azt akarom mondani hogy igaza van a penynek, csak azt hogy ugysem lehet változást elérni, az alkalmazottak szempontja meg érthető

cryptot minden termékemért elfogadom

(#17573) asdf_ válasza LuckyL (#17572) üzenetére


asdf_
veterán

én egyszer a tescora haragudtam meg mert beakcióztak egy ps4 játékot, aztán persze nem votl egy darab sem
tavaly október óta "vizsgálják" a panaszt a kormányhivatalnál :)
már áttették kétszer egyik hatóságtól a másikhoz, erről mindig kapok értesítést :D

Legkozelebb egyenesen a GVH-hoz intezd, a fogyasztok szeles koret erinto megteveszto, becsalogato reklam, hozzajuk tartozik.

[ Szerkesztve ]

(#17574) st6969 válasza LuckyL (#17572) üzenetére


st6969
őstag

"ugysem lehet változást elérni"

Sajnos a legtöbb ember így áll hozzá, és így ráhagyják, a multi meg örül, eggyel kevesebb probléma...

Felhívtak közben, hogy teljesen igazam van, az eljárás egyértelműen jogszerűtlen volt, megköszönték, hogy jeleztem, mivel nem először fordul elő (még kárpótlásként ajándékot is küldenek, illetve még a különbözetet is vissza akarják fizetni annak ellenére, hogy visszaadtam a termékeket, de nyilván erre már nem tartok igényt).

"az alkalmazottak szempontja meg érthető"
Nem érthető.
1. jogszabály tiltja a gyakorlatot.
2. 22 óráig tart a műszakjuk, mint a boltvezetőtől megtudtam, többek között emiatt, hogy legyen idejük az árcédulákat zárás után kicserélni.
A boltvezető külön megköszönte, hogy panasszal éltem, mert így központilag is elmarasztalták a dolgozókat, ezáltal arra számít, csökken a reklamáció, ugyanis mint kiderült, ez már a sokadik alkalommal történt meg, csak eddig senki nem jelezte a központnak írásban, és így nem volt nyoma...

És hogy mennyit foglalkoztam vele? Nagyjából amennyit terveztem, 5 perc alatt megírtam a levelet + ez a fórumozás :)

(#17575) fricz19 válasza st6969 (#17574) üzenetére


fricz19
őstag

"csökken a reklamáció, ugyanis mint kiderült, ez már a sokadik alkalommal történt meg, csak eddig senki nem jelezte a központnak írásban, és így nem volt nyoma.."

Eddig senki nem jelezte, akkor honnan tudják/tudod, hogy sokadik alkalommal történt meg?

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#17576) st6969 válasza fricz19 (#17575) üzenetére


st6969
őstag

Helyben a dolgozóknak panaszkodtak...ki, milyen stílusban...

(#17577) chopin42


chopin42
őstag

Üdv! Remélem jó helyre írok: több mint egy hete rendeltem a compkertől egy evga g3 550 tápot. 28210 Ft+kértem garifutárt, összesen 29k, mind ez 3 év garival ( a gyár 7 évet vállal, mindegy, egy bolt sem ad rá ennyit...gáz). Elvileg keddre érkezett volna meg, de mikor nagy nehezen elértem őket telefonon, közölték, hogy elnézést, de sajnos nem érkezett meg, csak még nem kaptam e-mailt, majd holnap vagy csütörtökön. Nos szombat van, azóta érdeklődtem, talán jövő hét lett belőle...
Nem is ez a nagyobb gond, hanem az, hogy a honlapon időközben olcsóbb lett (28050), s a honlapjukon ugyanúgy 2 munkanapot ír, mint amikor én rendeltem (átvehető kedd 15 órától). Kérdésemre, hogy akkor én is olcsóbban kapom-e meg, az a válasz jött, hogy: "Az ár , a cégünk és Ön között létrejött szerződésben feltüntetett ár szerint fogjuk teljesíteni a megrendelését , függetlenül, hogy időközben lefelé vagy felfelé változik az ár"...
Most nem is az a pár száz forint idegesít, hanem a hozzáállás: késnek, nem szólnak, tovább késnek, majd olcsóbban hirdetik a cuccot, ugyanazokkal a feltételekkel, s engem lekoppintanak.
Ez jogos részükről? Mármint hogy nem csökkentenek árat. Plusz mennyi késés fér bele?
Köszönöm, elnézést, ha túl hosszú lett... :R

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#17578) gabor9991 válasza chopin42 (#17577) üzenetére


gabor9991
őstag

Élve 14 napos elállási jogoddal lemondod a jelenlegi megrendelést majd a kedvezőbb áron megrendelést újra :)
Szerintem pont akkor fogod megkapni így is, hiszen ha elküldték volna, a futár szolgálattól kaptál volna értesítést.
Arra, hogy meddig várathatnak a kiszolgálással úgy tudom nincs semmilyen korlát.

Szerk.:

Mivel meg sem kaptad még, nem is a 14 napos elállással mondanám le a rendelést, egyszerűen írnék, hogy nem kell.
És megrendelném újra, olcsóbban :)

[ Szerkesztve ]

(#17579) chopin42 válasza gabor9991 (#17578) üzenetére


chopin42
őstag

És ilyenkor nem az történik, hogy hátrébb kerülök a sorban, és aki esetleg utánam rendelte, az kapja meg előbb? Személyes átvételt kértem amúgy, egy barátom fogja átvenni.

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#17580) gabor9991 válasza chopin42 (#17579) üzenetére


gabor9991
őstag

Nem tudom.
Nyilván ha lenne nekik raktáron megkaptad volna már.
De mivel nincs, így hiába rendelte még más is, neki se tudnak adni.

[ Szerkesztve ]

(#17581) chopin42 válasza gabor9991 (#17580) üzenetére


chopin42
őstag

Várok hétfőig. Ha megjön, nem izgat az a 160 Ft, ha nem, lemondom, és megrendelem újra :)
Köszönöm!

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#17582) gabor9991 válasza chopin42 (#17581) üzenetére


gabor9991
őstag

Itt pont 120 hó a gari rá :)
Ez lehet nekem még meg is érné azt a 4K felárat.
10 év az nem 3 :)

(#17583) ZsoltG60


ZsoltG60
aktív tag

Üdv. Webshopból történő vásárlásnál ha pl 3-4 dolgot rendelek egyszerre (postaköltség megtakarítás:D ) az egy rendelésnek számít ? Ha egy nagy csomagban jönnek az alkatrészek mindegyikre érvényes a 14 nap elállási jog, vagy ahhoz vissza kell küldenem az összeset ?
magasnyomású mosóhoz kellene rendelnem pár alkatrészt de nem vagyok benne biztos melyik a hibás, valahol folyik a víz és el van repedve a műanyag, ha megrendelem mind a kettőt és hozzá pár tömítést és egy csomagban küldik , visszaküldhetem ha csak az egyik alkatrészem hibás ?

Lumia 950XL

(#17584) gabor9991 válasza ZsoltG60 (#17583) üzenetére


gabor9991
őstag

Újra én válaszolok , ennyire ráérek ebben a melegben :)
Nem egy rendelésnek számít, külön-külön lesznek a számlán feltüntetve.
A gyakorlatban ez úgy működött a cromaxnál hogy megrendeltem az alkatrészek közül több fajtát is, amit elvileg be lehet szerelni, és ami nem volt jó, visszaküldtem.
Kaptam sztornó számlát postán és ennyi, a pénzt pedig visszautalták.

(#17585) ZsoltG60 válasza gabor9991 (#17584) üzenetére


ZsoltG60
aktív tag

Köszönöm :R :R Bíztam benne hogy külön rendelésnek számít :)

Lumia 950XL

(#17586) chopin42 válasza gabor9991 (#17582) üzenetére


chopin42
őstag

Köszi! bestmarkt a forgalmazó+gyárilag 7 év a gari, tehát ez szerintem elírás, de lehet elgondolkodom :)

[ Szerkesztve ]

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#17587) gabor9991 válasza chopin42 (#17586) üzenetére


gabor9991
őstag

Mentsd le a képernyőt, ha innen rendelnéd :)
Azt nem lehet letagadni.
Ha mégse 120 hó lenne, akkor még alkudhatsz az árból kárpótlásképp, hiszen megtévesztettek :)

[ Szerkesztve ]

(#17588) kuyarashi


kuyarashi
őstag

Sziasztok!

Magánszemélytől vettem egy bontatlan Samsung 850 EVO SSD-t, de garanciapapír nem járt mellé. Nem tudom ő hol szerezte. A kérdés az, hogy van-e rá esély, hogy hozzájutok valahogy a gyári jótálláshoz.
(Egyébként semmi gond nincs a meghajtóval, de a későbbiekben lehet.)

Előre is köszi.

[ Szerkesztve ]

iNEO DSGN • (csillagászati maszkok, alkalmi faldekorációk, exkluzív termékek) • https://ineodsgn.hu/

(#17589) ZsoltG60 válasza kuyarashi (#17588) üzenetére


ZsoltG60
aktív tag

Próbáld meg beregisztrálni a samsung weboldalán sorozatszám alapján...
Ha sikerül akkor van esélyed kérni egy érvényes garanciapapírt... pl kitalálsz valamit..megette a kutya..
elvitte az árvíz az eredetit gari papírt..... stb :DD

bár lehet nem lesz egyszerű mert kellenek az adatok pl mikor és hol lett vásárolva

My Samsung

[ Szerkesztve ]

Lumia 950XL

(#17590) kuyarashi válasza ZsoltG60 (#17589) üzenetére


kuyarashi
őstag

Erre gondoltam, köszi.
Ha mondjuk sikerül, akkor a hivatalos Samsung márkaszerviz ad ki nekem garanciapapírt?

iNEO DSGN • (csillagászati maszkok, alkalmi faldekorációk, exkluzív termékek) • https://ineodsgn.hu/

(#17591) asdf_ válasza kuyarashi (#17588) üzenetére


asdf_
veterán

Ha nincs szamlad hozza, akkor sanszosan nincs garid. Magyar garjegyet meg valoszinu azert nem kaptal, mert szurkeimportos a cumo. De ha ugy alakul, samsungek gyari szam alapjan meglesik, aztan vagy legarizzak, vagy nem.

(#17592) kuyarashi válasza asdf_ (#17591) üzenetére


kuyarashi
őstag

Oké, köszi, megpróbálom.

iNEO DSGN • (csillagászati maszkok, alkalmi faldekorációk, exkluzív termékek) • https://ineodsgn.hu/

(#17593) hundai


hundai
aktív tag

Sziasztok!

Beadtam az aqua-hoz 2016/11/02-ben vásárolt videókártyámat 2017/06/26-án meghibásodás miatt. Határidőnek 17/08/10 jelölték meg (ez már most pofátlan..) ami ugye 2 napon belül lejár. 07/17-én írtam nekik hogy hol tart a garanciáztzatás, válaszul, hogy a gyártói garanciáztatás 3-4hét.
Kérdésem: Mit tegyek? Írjak nekik mailt hogy hol tart a garizás, és hogy pénteken végső esetben a békéltető testülethez fordulok, vagy menjek be az üzletbe reklamálni a vételárat? Ki hogy csinálná?

-Wake up Neo!

(#17594) bobalazs válasza hundai (#17593) üzenetére


bobalazs
nagyúr
LOGOUT blog

Várnod kell, még 1-2 hetet,vagy akár egy hónapot is.
Sehol nincsenek kötelezve arra hogy betartsák az a 8/10-i határidőt.

(#17595) ACE- válasza st6969 (#17562) üzenetére


ACE-
addikt

"- Illetve szeretnének-e az "elnézését kérjük a kellemetlenségekért"-en kívül kárpótolni valamivel?"

Mit szeretnél? Toronyórát lánccal? Igazi magyar...

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#17596) Hachiko95


Hachiko95
aktív tag

Sziasztok!

Ide is belinkelem [link], forgalmasabb topicnak tünik.
Ha valaki tudna valami tanácsot adni, azt megköszönném.
Annyival egészült ki a történet, hogy kaptam egy hibás jegyzőkönyvet, amiben el van írva a termék ára.

(#17597) Attix82 válasza Hachiko95 (#17596) üzenetére


Attix82
őstag

De miért tennék tönkre? Hisz a gyártó / nagyker cseréli a HDD-t minden esetben ha nincs fizikai sérülés....

(#17598) Hachiko95 válasza Attix82 (#17597) üzenetére


Hachiko95
aktív tag

Ezt én is szeretném tudni és azt is miért kerül ki a képből a termék.
Hasonló eset: [link]

(#17599) BornToBePuli válasza Hachiko95 (#17596) üzenetére


BornToBePuli
aktív tag

Üdv. A csomagon és a benti iraton más a név? Vagy csak én láttam rosszul?

Read only felhasználó

(#17600) Hachiko95 válasza BornToBePuli (#17599) üzenetére


Hachiko95
aktív tag

A szállítási és a számlázás adatok különbözőek, így rendeltem.

Szerk: Kértem nyers videót, nem hajlandóak elküldeni.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.