Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#17451) 313313 válasza kovigab (#17450) üzenetére


313313
addikt

Nem nagyon akarok beleszólni, de:
Egyik szolgáltató se ad már cseretelefont még a készüléked szervízbe van, nem kötelező...
Mindenhol 3-4 hét nagyjából a garanciális ügyintézés. Ha te rövidebb időt szeretnél, köss üzleti szerződést, és cserélik egyből...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#17452) LuckyL válasza 313313 (#17451) üzenetére


LuckyL
őstag

a vodafone amugy ad csere telefont, de lehet csak redeseknek ezt nem tudom, az a lényeg legutóbb felajánlotta

cryptot minden termékemért elfogadom

(#17453) Superhun


Superhun
Topikgazda

Újfent törölöm kellett néhány hozzászólást.

kovigab: ezt a flame-elést sürgősen fejezd be. Látom, hogy nem vagy elégedett a jelenlegi jogszabályokkal, de ezzel itt mi nem tudunk mit kezdeni. Ez nem jogi vitafórum. Mi nem tudjuk megváltoztatni a jogszabályokat. Mi csak leírjuk, hogy a jelenlegi jogszabályok szerint hogyan működik a gariztatás, és ezért egy Ft-ot nem kér el itt senki. Ha ez neked nem elég, akkor ne írj ide többet. Tessék az országgyűlési képviselődhöz fordulni és majd ő továbbítja az észrevételeid a megfelelő helyre. Ennyi. Pont.

[ Szerkesztve ]

(#17454) Edem05


Edem05
őstag

Mi a teendő abban az esetben, ha nem akarnak csere terméket küldeni a hibás helyett? Ami még bőven a garancia időn belül van. Vissza akarják utalni a vételár összegét. De én nem akarom, hogy vissza utálják, cseréljék ki. Arra hivatkoznak, hogy a termék pillanatnyi vételára lényegesen magasabb, mint a vásárláskori ár. A csere aránytalan többletköltséget eredményezne, amelyet nem tudnak átvállalni. Ilyenkor mire vállalnak garanciát? A cserére vagy a kártalanításra?

(#17455) bullseye válasza Edem05 (#17454) üzenetére


bullseye
addikt

Hát olvass vissza... most volt ebből balhé, hogy elméletben ez a jog, de mink meg shillek vagyunk, és ha elég sokat idegesíted a céget, esélyes, hogy mégis inkább cserélik. :)

Viszont erre tényleg jó lenne valami trükk, hogy amikor nem 2000 forint a különbség, hanem (gondolom VGA-ról van szó) 30-50k, akkor az embernek ne kelljen ennyit kidobnia, vagy rosszabb kártyával beérnie. Elméletben ugye én is javíttathatom a terméket, amit nekik kell megtéríteni, legalábbis rémlik valami hasonló, csak kétlem, hogy modern VGA-t lehet szervizben javítani.

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#17456) .LnB válasza Edem05 (#17454) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Szerintetek a fogyasztóvédel rá venné őket, hogy küldjenek 3gy 1070-et? Vagy ilyenkor ők tisztázzák magukat ha a teljes vételárat visszautalják?

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#17457) Biznisz Elek válasza bullseye (#17455) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Mindig is kivancsi voltam hogy forditott esetben amikor tobbet kapna vissza a kedves ugyfel akkor is menne a fogy.vedhez hogy neki csere kell es nem a vetelar amibol ep kettot tudna venni?? 😀😀

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#17458) bullseye válasza Biznisz Elek (#17457) üzenetére


bullseye
addikt

Nyilván nem, de olyankor valahogy a cégek sem sietnek annyira és inkább cserélik.
Úgy rémlik, volt korábban itt is, amikor valaki pont a pénzvisszát akarta volna kierőszakolni, mert jobban járt volna a beeső árak miatt.

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#17459) Biznisz Elek válasza bullseye (#17458) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Mondhatni koltoi kerdes volt... 😀

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#17460) dvd_R+


dvd_R+
őstag

Sziasztok
Vásároltam egy Tápegységet Ipontól nagyjából 1 hete online rendelést adtam le tehát webshopból vásároltam
viszont személyesen vettem át érte mentem a boltjukba

Most jutottam el oda hogy össze rakjam a gépet és hallom a táp hangját.. és valami nem stimmel vele Tápegységes topicban megerősítettek hogy tuti garis a dolog és egy fórum társ is jelezte hogy neki ugyan ez a gondja a tápjával ami nekem is és szintén seasonic tápról van szó

A kérdésem az lenne hogy tudok e élni a 14 napos elállási lehetőséggel mert ugye webshopból rendeltem
Azért is kérdem mert a garanciális ügyintézés lenne vagy 1 hónap.. (tapasztalatból írom) bevittem nekik egy G4400 as procit amin ültek 1 hónapig miután kaptam egy emailt hogy hát igen rossz de addig ültünk rajta amíg elfogyott az összes G4400 procink így nem tudunk szerezni úgyhogy vissza adjuk a pénzt.. :W
Szóval ha egy mód van rá és tudok élni ezzel a 14napos elállással akkor ez lenne a legésszerűbb döntés :R

Köszönöm előre is a válaszaitokat :R

Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

(#17461) Lackooo84 válasza dvd_R+ (#17460) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Még véletlenül se említs semmi hibát, csomagold be és vidd vissza, hogy nem kell.

The Truth is out there...

(#17462) fricz19 válasza Lackooo84 (#17461) üzenetére


fricz19
őstag

Nyugodtan megemlítheti.

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#17463) dvd_R+ válasza Lackooo84 (#17461) üzenetére


dvd_R+
őstag

írjak nekik Emailt? vagy csak simán sétáljak be az üzletükbe hogy köszönöm de elállnék a vásárlástól ?

Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

(#17464) dvd_R+ válasza dvd_R+ (#17463) üzenetére


dvd_R+
őstag

Srácok valaki mondjon valamit :B

Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

(#17465) BornToBePuli válasza dvd_R+ (#17464) üzenetére


BornToBePuli
aktív tag

Szia! Írj nekik e-mailt vagy csak sétálj be az üzletbe.

Read only felhasználó

(#17466) fricz19 válasza dvd_R+ (#17464) üzenetére


fricz19
őstag

Besétálsz és ennyi.

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#17467) Lackooo84 válasza dvd_R+ (#17463) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Ha gyorsan le akarod tudni, akkor besétálsz, ha szarakodni akarsz, akkor email. :D

The Truth is out there...

(#17468) bullseye válasza dvd_R+ (#17463) üzenetére


bullseye
addikt

why not both?
Rövid emailben szólsz, és másnap be is mész végrehajtani. Ez nem olyan érték, hogy készülniük kéne.

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#17469) dvd_R+ válasza Lackooo84 (#17467) üzenetére


dvd_R+
őstag

most viszem mert már rosszul vagyok tőle.. komolyan nem tudom leírni vagyis letudnám de akkor 6 oldalt írnék az érzésről.. :D :W

Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

(#17470) bullseye válasza dvd_R+ (#17469) üzenetére


bullseye
addikt

coil whine?

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#17471) dvd_R+ válasza bullseye (#17470) üzenetére


dvd_R+
őstag

nem azért olyat nem add ki :D

Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

(#17472) dvd_R+ válasza dvd_R+ (#17471) üzenetére


dvd_R+
őstag

Üdv srácok,
Megjöttem az iponból az elállás a vásárlástól nem jött össze mert cégre lett vásárolva a táp és így nincs elállási jog..
Aztán elmagyaráztam a problémát amire nem igazán akart egyet érteni a kolléga hogy az nem hiba meg nem garanciális dolog és hogy a videokártya is adhatja ki a hangot vagy az alaplap..
Aztán mondtam hogy az itthon lévő több mint 2éves bequit táp halkabb.. mint ez a pár órát üzemelt zsír új seasonic.. és berreg kerreg és halkan cicereg is..

Nagy nehezen kibontotta aztán jött az hogy 1 kábellel kevesebb van benne mondom az nem lehet mert ez volt minden kábel amit adtak hozzá azán az iponos srác "jó jó csak ide az van írva hogy.." mondom oké de ennyi kábel volt benne már majdnem mondtam nézzünk egy unboxing videót youtuben.. komolyan :D de nem került erre sor mert mondta hát rendben

Aztán rádogta valami kütyüre a tápot bekapcsolt és egyből hallható volt a hang ( igaz ott az üzletben volt zaj és zene is ment) de így is lehetett hallani. Aztán remélem ő is hallotta .. de ekkor sem értett nagyon egyet hogy ezt nem kellene csinálnia
És azt mondta hogy akkor átveszi és majd a megfelelő kollégájuk teszteli és ő eldönti hogy ez garancialis e vagy sem..

Tehát ha jól értem egy szubjektív emberi döntéstől függ hogy ő szerinte hangos e a táp és hogy a kerregés mértéke garanciális ügy e vagy sem ? :Y :W
Ha az akkor küldik nagykernek..
Nekem nagyon úgy tűnt a mondani valójából hogy nem igazán szeretné kicserélni és szerinte nem is hiba ez..
Már pedig az..
Remélem elküldik a nagykernek, Viszont mit tegyek ha azt mondják hogy ez hibátlan ?...
:F

Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

(#17473) Gyuri27 válasza dvd_R+ (#17472) üzenetére


Gyuri27
félisten

[link] ki a fogyasztó.

Persze jobb lett volna ha előre leírod hogy cégnévre vetted. De azért mert cégnévre vetted, még lehetsz fogyasztó.

[ Szerkesztve ]

Amd - Radeon - Ryzen

(#17474) dvd_R+ válasza Gyuri27 (#17473) üzenetére


dvd_R+
őstag

Persze de fogalmam sem volt erről hogy ez esetben ha cégre vettem akkor nem lehet elállni a vásárlástól..
Minden esetre nem is ez az egyetlen vagy a legnagyobb gondom az egésszel hanem az a szívatás ami a garanciális ügyintézéssel kapcsolatos.. meg hogy ha kerreg egy táp az nem hiba..

Ha egy ventilátort veszek 8E ft ért és kerreg akkor az hiba? igen és cserélik akkor egy táp esetében is így kéne legyen és nem egy harmadik személy szubjektív véleménye döntse már el azt hogy ez garanciális hiba e vagy sem.. és mégis ez a helyzet..
Ha azt mondják hogy ez nem hiba (már pedig az) akkor ez esetben mit tudok csinálni ? elkezdek ott vitatkozni ? vagy mi.. ? :F

Nem ismerem ennyire a szabályokat, törvényeket így azt mondtam rá rendben.. így gariba át vették mostmár késő ezzel foglalkoznom gondolom értem ezt arra hogy a 14 napos elállásos dolog

[ Szerkesztve ]

Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

(#17475) Gyuri27 válasza dvd_R+ (#17474) üzenetére


Gyuri27
félisten

Ha cégre veszed még lehetsz fogyasztó. Olvasd el a linket.

Amd - Radeon - Ryzen

(#17476) dvd_R+ válasza Gyuri27 (#17475) üzenetére


dvd_R+
őstag

A srác az üzletben elém nyomott egy lapot ami valami új szabályt mutat miszerint nem lehet elállni ha cégre veszem :(((

Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

(#17477) Gyuri27 válasza dvd_R+ (#17476) üzenetére


Gyuri27
félisten

Igaz.
Akkor szopás.
De ha hangos kerreg nézz utána mi az eredeti táp ventijének a zajtszintje.
Mondanám, hogy bontsanak ki másikat, de nincs a boltban.

Amd - Radeon - Ryzen

(#17478) psg5 válasza Gyuri27 (#17475) üzenetére


psg5
veterán

Ezzel picit vitatkoznék...
- Természetes személy egy vállalkozás?
- A kkv-ra vonatkozó szabályozás pedig csak a békéltetői eljárásban áll meg.
- Ez a cikk picit mossa a meghatározásokat.
- Jól mondták neki, hogy nem állhat el, mert nem minősül fogyasztónak. Szerintem.

[ Szerkesztve ]

F.K.T.

(#17479) dvd_R+ válasza Gyuri27 (#17477) üzenetére


dvd_R+
őstag

igen én is mondtam nekik..

Össze hasonlítottam egy bequite Drak rock pro 10 550W táppal egy átfogo tesztet néztem róla és az adott seasonic tápról , nem tudom már melyik oldal csinálta a tesztet
de az ott megjelenő teszt alapján a bequite hangosabb volt minden hatásfokon kb 2dbi-vel ..
viszont mégsem hallottam mármint halkabb volt mint a seasonic..
Ebből kiindulva szerintem nincs mit mondanom.. :R

Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

(#17480) kóóó


kóóó
aktív tag

Sziasztok egy kis segitsegre lenne szuksegem.
Van egy kis tortenetem egy Samsung S8-al es a GSM Palotaval. Errol lenne szo.

Szoval azt javasoltak, hogy irjak emailt mert jogom van a 14 napos elallashoz, a bolt hiaba mondja, hogy nem kapom vissza a teljes vetelarat.

Viszont en ez a bekezdes alapjan ugy gondolom, hogy en nem hasznaltam a rendeltetes szerusegen tul a keszuleket.

A segitsegetek kernem, mert mar teljesen szetb@sz az ideg az egesz kalvaria miatt. Mikor en csak orulni szerettem volna az ajandekomnak. :W :(

Elore is koszonom mindenkinek a segitseget! :R

Üdv.: kóóó!

(#17481) Gyuri27 válasza kóóó (#17480) üzenetére


Gyuri27
félisten

3 napon belül nincs javítás. Csak csere újra.
Ha elállsz a vásárlástól 14 napon belül (amit eleve kellett volna) az egész összeg visszajár.
Ez megint a mutyi gsm tipikus esete. Még az is lehet szürkeimportos a teló (azért megy a vergődés vele).

Amd - Radeon - Ryzen

(#17482) kóóó válasza Gyuri27 (#17481) üzenetére


kóóó
aktív tag

En mondtam, hogy elakarok allni, ha nem cserelik a keszuleket. De azt mondtak ennek ez a menete, hogy elkuldik bevizsgaltatni a telefont es vagy cserelik a kijelzot vagy nem fogom visszakapni a teljes arat, mert mar hasznalt. Ez a ket opcio kozul valaszthatok majd.
De elobb bevizsgaltatas es majd aztan ertesitenek, hogy mivan.
Azon gondolkodom, hogy ha lejar a 14 nap, de a keszuleket meg penteken odaadtam nekik, akkor en nem fogok kifutni az elallasi idobol?

[ Szerkesztve ]

Üdv.: kóóó!

(#17483) Lackooo84 válasza kóóó (#17482) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Azonnal írásban elállni (ajánlott tértis levél), hogy ez még véletlenül se fordulhasson elő. Békéltető testülethez tudsz fordulni, talán ez már elég lesz ahhoz, hogy visszaadják a pénzt.

The Truth is out there...

(#17484) LuckyL válasza kóóó (#17482) üzenetére


LuckyL
őstag

még 2 héten belül vagy, írásban közöld az elállási szándékod, hogy nyoma maradjon
mivel sufni gmsben vásároltál ki tudja hogy miylen cégtől, ezért kérdéses hogy ki fogod-e tudni kényszeríteni a jogodat, mindenesetre érdemes megpróbálni
vagy nyugodj bele a javításba, de ha tényleg valami szürkeimport fos, akkor lehet meg se javítja a samsung amugy..

cryptot minden termékemért elfogadom

(#17485) Gyuri27 válasza kóóó (#17482) üzenetére


Gyuri27
félisten

Olvastam amit irtál. Értettem is.
De olyan nincs. Az van amit a törvény leír (és amit én zanzásítva leírtam neked).
Előtte tájokozódni kellett volna (akár kinyomtatni amit ki kell) aztán ha nem úgy van. Kérni a panaszkönyvet.
14 napos elállásnál nincs olyan, hogy használt. Ez az értékcsökkenősdi meg a sufnigsm-ek és egyéb okos boltok (pl aqua) sajátja. Nincs ilyen.
Ha nem tudnak javítani a vételár 100%-ban visszajár.

Amd - Radeon - Ryzen

(#17486) TheProb


TheProb
veterán

Sziasztok!

Olvasgattam a topikban az AQUA-s tapasztalatokat és hát kicsit elkeseredtem...
Pénteken jött meg a rendelésem, ami vga híján egy komplett konfig volt. Már aznap észleltem, hogy valami nem oké a géppel, mert elég sok baja volt, gyaníthatóan alaplap. Hétvégén írtam az ASUS supportnak, hogy mivan. Erre ma jött a levél, hogy küldjem szervizbe a deszkát. Mondom fasza..., már így is 1,5hónapja gép nélkül voltam, mert az előző gépem is garanciában ült már. De mondom mivel még 3 munkanapon belül vagyok, akkor így még tudok élni (papíron) az azonnali csere lehetőségével.

Tapasztaltabb kollégákat kérdezem, szerintetek mire számítsak? Hetes/hónapos szarakodásra az AQUA-tól, hogy kicseréljék végre az alaplapot? Bevizsgálás is jön majd, ahol megint heteket ülnek majd a cuccon? Gondolom mindenre számíthatok, csak arra nem, hogy gyorsan és gördülékenyen fog menni a dolog...

[ Szerkesztve ]

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#17487) kóóó válasza Lackooo84 (#17483) üzenetére


kóóó
aktív tag

Van valami nyomtatvany, hogy mikent kell egy ilyet megirni?
Vagy mi a menete es a szovege egy ilyen levelnek?

Üdv.: kóóó!

(#17488) bippeti válasza kóóó (#17487) üzenetére


bippeti
tag

Ld. a 2. mellékletet itt: 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet
Magyarázat pl. itt.

[ Szerkesztve ]

(#17489) nmy1212


nmy1212
tag

Sziasztok!

Vásároltam egy Logitech fejhallgatót még májusban a Media Markt-tól, amit azóta egyszer már cserélt a Logitech. Most újból cserélni kell a fejhallgatót, esztétikai hiba, de nekem így nem megfelelő.
Sajnos maga a kialakítása miatt hibás a fejhallgató, Reddit tele van ezzel a hibaleírással.

(Logitech G633-ról van szó, leválik a fejpárna része.)

Szerintetek van rá esély hogy visszatérítést kérjek? Sem kedvem, sem időm nincs hogy állandóan a garanciás bejelentéssel bajlódjak feléjük.

Köszönöm!

Üdv!

(#17490) kóóó válasza kóóó (#17480) üzenetére


kóóó
aktív tag

A folytatasa a tortenetemnek ha valakit erdekel: :$

Tegnap irtam nekik egy emailt, hogy elallnek a vasarlastol es kerem vissza a penzem a 7.15-os bekezdes alapjan nem lehet ertekvesztett a keszulek.
Erre ma kaptam valaszt, hogy ez mar 10 napig hasznalva volt es nem csak kiprobalva es ez meglatszik a keszuleken es a dobozan.
Aztan kuldtek egy kepet a telorol.
Na most az en szemem csal vagy tenyleg serult hasznalt keszulek kepet kuldtek el nekem?
Mert en egy makulatlan telefont vittem be, hajszalkarcok nelkul.
Kepesek lennenek ekkora ciganysagra, hogy osszebarmoljak? :Y
Vagy tenyleg csak rosszul latom a kepen es maszatos csak.

Az email-sunk:
Udv.

Szeretnek a 14 napos vasarlastol valo elallassal elni.
Lett  onoktol rendelve egy Samsung S8 keszulek a @freemail.hu email cimrol 06.27-en.
Rendelesi szam:
xxxx-xxxxxx

A keszulek meg benne van a 14 napban es mivel onoknel azt mondtak, hogy a keszulek ertekebol vesztett,  mivel mar be volt kapcsolva, ezert onok nem fizetik meg
a teljes vetelarat.
Mivel a jogszabalyban egyertelmuen le van irva, hogy :
7.15.
"Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be."

Ergo semmilyen hatrany nem erhet a vasarlastol valo elallasnal, igy az termek ertekebol sem veszthet.
A keszulek onoknek 07.07-en be lett szolgaltatva minden tartozekaval egyutt. Igy ennek menete szerint kernem a teljes vetelar visszautalasat. Ha ennek a keresnek nem tesznek eleget, igy megtesszuk a megfelelo lepeseket a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság fele.
Varom az intezkedesuket es bizom a gordulekenysegukben.

Tisztelettel.

Erre a valaszuk:
Üdv!

Nagyon köszönöm, hogy idemásolta ezt a mondatot: "Fogyasztó kizárólag
akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért,
ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének
megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt
következett be."

Ebben a mondatban pontosan le van írva, hogy mi a 14 napos elállásnak az
egyik alapfeltétele, amit az Ön részéről nem áll fenn: a termék
jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges
használat engedélyezett (kipróbálás), de a több napos használat nem!!! 
Ez a fogyasztóvédelem honlapján is le van írva, legyen szíves az alábbi
linkre kattintva elolvasni.

http://fogyasztovedelem.kormany.hu/node/2709#Kipr%C3%B3b%C3%A1lhatjuk-e%20a%20term%C3%A9ket%20az%20el%C3%A1ll%C3%A1si%20hat%C3%A1rid%C5%91%20alatt?

Csatolok egy képet a visszajuttatott termékről, illetve annak dobozáról.
Azon is látszik, hogy ez a készülék az Önnél töltött kb 10 nap alatt
rendszeresen volt használva, nem csak kipróbálva.

Ennek fényében az elállásra semmi lehetősége. Egy használt telefont
szétbontott tartozékokkal nem áll szándékomban visszavenni. Holnap
elvisszük a hivatalos Samsung márkaszervizbe, és amint elkészült
értesíteni fogjuk.

További szép napot!

[ Szerkesztve ]

Üdv.: kóóó!

(#17491) Biznisz Elek válasza kóóó (#17490) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Vasarlok konyve. Valasz megvarada. Azzal fogyasztovdelem. Valasz megvarasa. Azzal bekelteto. Valasz megvarasa.
Es ha meg nem tirtent ekkor se semmi akkor polgari peres ut.

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#17492) 313313 válasza kóóó (#17490) üzenetére


313313
addikt

Jegyzőkönyvön amivel átvették a készüléket mi áll?
Én mindig ráíratom, ha beadom szervízbe.:
A kijelzőn fólia, a telefon (karc és) sérülés mentes.
Elvileg ha nincs rá hiba felvetve, akkor az nem volt rajta, de jobb bizzosra menni...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#17493) asdf_ válasza kóóó (#17490) üzenetére


asdf_
veterán

Ez a mondat nem azt jelenti, hogy nem allhatsz el, hanem hogy az ÉCS-t radverhetik. Szerintem.

"Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be"

Elallni mindig van jogod. Szerintem.

(#17494) TheProb


TheProb
veterán

Urak!

Ha a gyártó (ASUS) javaslatára küldöm be szervizbe a terméket (a bolthoz) és esetleg kitalálják, hogy mégsincs baja. Akkor ugye nem verhetik rám az esetleges költségeket (bevizsgálás, szállítás, stb. díja)? Elvégre nem önszántamból döntöttem így, hanem a gyártó mondta.

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#17495) kóóó válasza asdf_ (#17493) üzenetére


kóóó
aktív tag

Ennek fényében az elállásra semmi lehetősége.

Ezt igy konkretan leirta.
Viszont az erdekelne, hogy amit elkuldten emailt az megfelel az elallashoz?
Mert olvastam a torvenyben, hogy mindenkeppen ertesiteniuk kell, hogy megkaptak es feldolgozzak.

ECS mit jelentene?

Nem irattam bele, hogy serulesmenes, mert ugy gondoltam en is, hogy ha baja van azt megemlitik...

[ Szerkesztve ]

Üdv.: kóóó!

(#17496) bippeti válasza kóóó (#17495) üzenetére


bippeti
tag

ÉCS:: a termékben bekövetkezett értékcsökkenés.
Magyarul elállás esetén nem a teljes összeget kapod vissza, hanem kevesebbet, hiszen csökkent az értéke.

(#17497) Fred23


Fred23
nagyúr

Egyelőre még csak megrendeltem egy terméket, de már előre félek (remélem, alaptalanul). Van egy gyártói kódja a terméknek, és van egy azonos kódú termék ugyanezzel a kóddal, de zárójeles (Rev.2) kiegészítéssel. Ha én a szimplát rendelem az alap kóddal, de majd a (Rev.2)-est kapom ugyanazzal a kóddal, köteles vagyok átvenni? Tippre nem, hiszen nem azonos a két termék. Fizetés előtt ugye van jogom megtekinteni a dobozt? (Ha szerencsém van, látszik a kód.) Hivatkozhatok hibás teljesítésre, ha látom a (Rev.2) kiegészítést is, mivel az én rendelésem mentes volt ettől a tag-től? Mondhatom, hogy cseréljék (Rev.2) nélkülire, vagy adják vissza a pénzem?

Aztán. Neten rendeltem magánszemélyként, és boltban fogok fizetni ugyanígy. Szerintem ez megfelel a "távollévők közti szerződés" kritériumainak, hiszen a szerződés nem a boltban köttetett meg. Vagyis jár az indoklás nélküli 14 napos elállás lehetősége. Ha ezt ők nem tartanák jogosnak, gondolom, írhatok a vásárlók könyvébe egy elállási szándéknyilatkozatot, de ennyi, más lehetőségem már nincs is. Vagyis ha bunkók, simán megszopathatnak, ha már átvettem a terméket, hiszen nem sok értelme lenne bíróságra menni 50k alatti cucc miatt.

[ Szerkesztve ]

(#17498) asdf_ válasza bippeti (#17496) üzenetére


asdf_
veterán

De csak akkor, ha szarrakarcoltad egy szamitogephaz oldalat, elhagytad a tapjat, felmatricaztad, mely nem tavolithato el nyomtalanul, mittudomen. Azt lehet ertekcsokkentetni, ami a normalis hasznalaton tuli elhasznalodasa a keszuleknek. Es azt is elallas utan, tehat maganak az elallasnak meg kell esnie, hogy egyaltalan ertekcsokkenes megallapitasarol beszelhessunk.

(#17499) asdf_ válasza Fred23 (#17497) üzenetére


asdf_
veterán

Ilyenkor odairja az ember a megrendelesbe, hogy csak rev x-eset kerek. Masik mod, neten rendelni, majd bontatlanul visszavinni, ha nem az a verzioszam amire utazol. De amugy nagyon ritka az, amikor lenyegi, erdemi kulonbseg van ket rev. kozott. Esetedben halalbiztos, hogy ilyen termekrol van szo, es erdemes ezen feszkozni?
Amugy hibas teljesites nem all meg szerintem semmikepp, ha te veszel egy wrt54-gl-t, abbol a rev. 1 a rev. 2 meg a rev. 3 is wrt54g-l (sajna nem tudom ellenorzni, de azon sem lepodnek meg, ha esetleg ugyanazon EAN vonalkoddal futna kulonbozo rev-es termek), szerintem csak akkor lehetne hibas teljesitesre hivatkozni, ha a webshopban direkte kiirjak, hogy rev. x-eset arulnak es te rev. y-t kapsz..

[ Szerkesztve ]

(#17500) Fred23 válasza asdf_ (#17499) üzenetére


Fred23
nagyúr

"Esetedben halalbiztos, hogy ilyen termekrol van szo, es erdemes ezen feszkozni?"

Igen, a gyártó írta.

A megrendelésem megjegyzés rovatába egyébként beírtam, hogy elállok a vásárlástól, ha Rev.2-t kapok. Ami kicsit bajosnak tűnik, hogy mivel csak két revízió van, az első nem Rev.1-es, hanem csak a sima kód, a másik meg a sima kód mellé kapott zárójelben egy Rev.2-t. Nem hiszem, hogy minden webshop azzal fog foglalkozni, hogy figyelje az e kettő közti -amúgy fontos- eltérést.

Szóval ha nem tudom megnézni, és átveszem, 14 napig elállhatok a vásárlástól?

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.