Hirdetés

2024. június 16., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13191) vasi89


vasi89
addikt

Hello!

Olyan kérdésem lenne, hogy vettem karácsonyra egy mikrohifit a MM-ban. Viszont úgy néz ki valami gyíkja van. Lényeg, hogy eltelt 1 hónap és a MM elvileg csak 7 napig foglalkozik vele, viszont az adott terméknek nincs szervize Budapesten így hétköznap nem érek rá bevinni a terméket a hivatalos szervizbe. A MM kötelezhető arra, hogy Ők intézzék vagy van erre valamiféle kiskapu? Hiába Ők a forgalmazók én már semmiben nem bízom. Illetve ha rájuk bízom az ügyintézést akkor akár hónapokig is nyugodtan elhúzhatják? Az iponnál volt egy ilyen esetem hogy bevittem egy routert és hónapokig nem történt semmi Ők pedig hárítottak a hivatalos szervizre mert az adott márkát nem Ők szervizelik.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.