-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lokids
addikt
Sziasztok!
Két kérdésem is lenne:
- Mi a teendő akkor, ha vettem egy fejhallgatót a digitaltrendben, de a bolt nem elérhető. Egy ideje bezárt, ajtaján az van, hogy nyitás 2013 decemberben. Ha esetleg megszűnik a bolt, hova fordulhatok?- A második az említett fejhallgató sérülésére vonatkozik: A hibája, hogy eltört. Mégpedig a fejpánt és a fülrész összeillesztésénél. A törés levétel közben keletkezett, de nem kapott semmi extra terhelést. Ilyenkor általában ezzel vissza veszik gariba, vagy rámfogják, hogy piztos megtapostam, vagy valami?
A le és felvétele elvileg beletartozik a rendeltetésszerű használatba.If you chase two rabbits you will lose them both.
-
Attix82
addikt
"egy nyomorult tapegysegrol, ugy 5 csatlakozot kell egymasba dugni, konyorgom..."
Ha megnézed a topikokat rengetegszer elhangzik, hogy xy táp elég e a számítógéphez. És mennyi hulladék táp kapható?
Sajnos az a tapasztalatom, hogy azt se tudják mit nézzenek egy tápon. A gyártok csak ráírják, hogy 500 watt, de közbe 12V ágon lead 150 wattot. És csodálkoznak, hogy elfüstöl, megdöglik a táp stb.
Lényeg az, hogy MO-n mindig a papírról szól a történet.
"""Akkor a biro megkerdezi, hogy az elado mikepp bizonyitja a nem rendeltetesszeru hasznalatot (=szakszerutlen beepites)."""
-
asdf_
veterán
válasz Attix82 #10896 üzenetére
Akkor a biro megkerdezi, hogy az elado mikepp bizonyitja a nem rendeltetesszeru hasznalatot (=szakszerutlen beepites). Es elsosorban az eladot kerdi, mivel oneki kell kimentenie magat a kotelezettsege alol. Az elado meg majd pingvinezik egy jot, mert nem fogja tudni azzal, hogy azt mondja, hogy marpedig nem szakszerviz szerelte be (tokre kar amugy, hogy nincs autom, es nem veszek bele autoradiot, aholis egy rakas garjegyen rajta van, hogy a jotallas csak akkor ervenyes, ha a szakszerviz szereli be -nyilvan penzert-, tok szivesen vegigvinnek egy ilyen "probapert", mert nyilvanvalo bullshit a kikotes).
Olyan meg hogy jogosult beepitesre olyan egyszeruen nincs, barki megteheti, ha azt szakszeruen teszi. Itt nem gazuzemu berendezes beuzemeleserol van szo, amihez flepni kell, hanem egy nyomorult tapegysegrol, ugy 5 csatlakozot kell egymasba dugni, konyorgom...[ Szerkesztve ]
-
Attix82
addikt
Csak annyit mondok megint, hogy szakszerviz dolga a be és az összeépítés, ezért is létezik ilyen szakma. Az más kérdés, hogy elég nehéz szakszerűtlenül bekötni bármit is....viszont ha bírósághoz kerül az ügy és a bíró megkérdezi: Hol szerelték be? Jogosult a beépítésre?
-
Attix82
addikt
Ez csak megvéd attól, hogy nem Te tetted tönkre az adott terméket. Vagyis a táp megfelelően lett beszerelve, figyelembe véve a környezetet, a teljesítmény felvételét. (ledokumentálva milyen alkatrészekből is állt).
Ha pl a gép maximálisan 300 wattot vesz fel, de a táp csak 280 wattot tud leadni az már egy ok, hogy sorry de ezért ment tönkre. És ugye egy szakszervizbe figyelmeztetnek, hogy ez így nem lesz jó.
-
Attix82
addikt
Mivel létezik tanfolyam , vizsga, papír az összeszerelésről is. (mivel szükséges ahhoz, hogy egy webshop / bolt összerakhasson gépet) , így logikus, hogy ez se tartozik abba a kategóriába, hogy szabadon legozhat az ember.
Vagyis kérheti a bolt az összeszerelésről / beépítésről a számlát, ahol elvégezték. (szakszerűen ahol jogosultak erre a műveletre)
Nem akarok vitázni ezen, csak egy gondolat volt.
-
asdf_
veterán
válasz Attix82 #10890 üzenetére
Megmutatod a paragrafust, mely szakszerviz altali geposszeszerelest kivan meg a jotallas igenybevehetosegehez?
Akkor elotte zongorazza le emailben, mind a jotallas mind a hibas teljesites kovetkezmenye tekinteteben az elado szerven van a teher, hogy kimentse magat alola, oldjak meg, nem a juzer dolga (no meg a sajat szerviz amugy sem lenne fuggetlen ugyebar ).[ Szerkesztve ]
-
Jok3r1985
tag
-
Attix82
addikt
-
asdf_
veterán
válasz Jok3r1985 #10886 üzenetére
Ugy ahogy van, kompletten beviszed az egeszet, akkor is, ha a gep tobbi alkatresze nem naluk lett vasarolva, es jelzed, hogy amennyiben lehetseges, szeretnel jelen lenni az alkatreszek vizsgalatanal. Elotte pedig utananezel, mik a karterites szabalyai a PTK-ban, mert azt en sem tudom.
PTK. 310. §
Szavatossági jogainak érvényesítésén kívül a jogosult a hibás teljesítésből eredő kárának megtérítését is követelheti a kártérítés szabályai szerint.
[ Szerkesztve ]
-
Jok3r1985
tag
Sziasztok
Eleg erdekes dolog tortent velem az iment, az 5 napja aqua-ban vasarolt chieftec smart tapegyseg bekapcsolaskor szo szerint elfustolt, beteritve a szobat kod szeru budos fusttel kb 3 mp leforgasa alatt.
Namost ugye 3 nap letelt, tehat ha visszaviszem lehet 30 napot akarnak majd a javitasra, de neten rendeltem tehat el a 8 munkanap, viszont rossz az eszkoz, ilyenkor mi van?:S
Arrol nem is beszelve hogy mi van ha esetleg vitt mas hardvert is? -
asdf_
veterán
válasz axioma #10884 üzenetére
Ha elotte ismertetik, hogy az iso akarhany szerint kezelik a pixelhibat, akkor nem. Aszerint egymillio pixelre 2 doglott pixel/5 subpixel eshet. Namarmost egy FHD kijelzo 1920*1080=2 073 600 pixel, ergo 4 doglott full pixel/10 subpixel meg okes a szabvany szerint. De mondom, kizarolag akkor, ha elore tajekoztatnak a pixelhiba lehetosegerol.
-
axioma
veterán
válasz Retro DJ #10883 üzenetére
Mar nem azert, de a telefonodon (hd/fhd esetben) 4 pixelhiba az elmegy? A 32-es tv-n ugyanazt ugyanabbol a szogbol nezed, csak az egyik kozel van, mert szemelyre szolo kijelzo, a masik tavol, mert egyszerre tobben nezik, lathatjak szinte azonosan. Nekem most egy 3.7-es telefon es egy 23-as tv van a kisszobaban a kezemben, es siman ugyanakkora szogbol nezem (igaz, a telo csak 480x854, ennek mas oka van). A virtualis meret ugyanaz, ha a szokasos tavolsagra tartom a telefont. Az egy pixel is azonos lenne.
Ha szerinted hd/fhd telefonon se garis a 4 pixel, akkor nem szoltam. -
Nxn908xxx
őstag
Sziasztok!
Iponnál vásároltam egy hete egy komplett gépet. Dec. 23-án érkezett meg. Valami nem kóser benne mert mindig hibát talál a BIOS és ezért nem engedi elindítani a gépet, csak ha BIOS resetet nyomok. A gond hogy fogalmam sincs melyik alkatrész hibás benne.
Mire számíthatok? Kivizsgálják a hibát? Esetleg adnak egy ugyan ilyen másik gépet? Ha visszaviszem a gépet kötelességük kivizsgálni nem? Messze lakom Pesttől ezért kicsit macera lesz. Írtam nekik e-mailt hogy mi a gondom, remélem készségesek lesznek. Valakinek van ilyen tapasztalata róluk? Mármint hogy komplett gép meghibásodása után hogyan járnak el? Mindenre kaptam garanciát. Remélem nem lesz gáz. -
félisten
Üdv!
Beírom ide is, hátha: 23-án vettem itt egy SAMSUNG UE-32F5000AW tévét, de csak ma jutottam hozzá, hogy teszteljem. Az eredmény: Dead Pixel Tester-rel 4 (4!4!négy!4!!!) fekete pöttyöt sikerült kiszúrnom, amit monitortörlőkendővel sem sikerült eltüntetnem...
Mivel 3 munkanapon belül vagyok, ezért jól gondolom, hogy érvényesíthetem a csereigényemet?
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." ELADÓ CUCCOK HA-n: Galaxy A40, Kolink KL-SFX-350, Seasonic SS-300TFX, Streacom F7C Alpha V3, Silverstone GD05 + GD06, vadiúj 45-ös Bugatti és VANS surranók
-
BigBlackDog
veterán
Gondolkozok rajta én is, eléggé kíváncsi lennék rá, ha másért nem is, akkor a jövőbeli vásárlásaim helyszínjének kiválasztása miatt. Egyébként manapság melyik bolt tartozik a "normális (nem használt, nem sérült) termékek forgalmazása" és a "garanciális ügyintézés" szempontjából az ajánlott kategóriába (Bp-n belül, személyes átvétellel)?
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
addikt
válasz BigBlackDog #10876 üzenetére
Jótállás keretén belül a Boltnak kell bizonyítania, hogy a termék hibás vagy hibátlan. Szavatosságnál pedig csak 6 hónapig köteles minden költséget állnia.
-
asdf_
veterán
válasz BigBlackDog #10876 üzenetére
Szerintem az ilyen bevizsgalasi dij kerese jogtalan, leven a boltnak van jotallasi kotelezettsege, es amennyiben ugy gondolja, hogy az adott eset nem ez ala tartozik, o maganak kell kimentenie magat ezalol ezt pedig mashogy nem tudja, mint hogy megallapitja, hogy a termek hibatlan . Az NFH-t erdemes lenne egy eleg konkretan megfogalmazott kerdessel megkeresni ezugyben, csak a kivancsisag kedveert.
-
Topikgazda
válasz BigBlackDog #10876 üzenetére
Nem kell ettől tartani.
-
BigBlackDog
veterán
Sziasztok!
Egy gyors kérdésem lenne, remélhetőleg még probléma nincsen. Ma vittem be az egyik ismertebb számítástechnikai szaküzletbe garanciáztatni egy (elég alacsony) árú perifériát. Elvitte a szervizes kolléga "hátra", fél-egy perc múlva jött vissza, hogy visszaküldik, valószínűleg küld majd a nagyker másikat. Kaptam egy szerviz munkalapot (jegyzőkönyvet), amin szerepel a pecsétjük és az átvevő szervizes aláírása. Velem semmit nem írattak alá, azt mondták, hogy két hét múlva érdeklődjek e-mailben, telefonon. Ugyanakkor a szerviz munkalapon szerepel, hogy amennyiben az átvett termék a bevizsgálás során hibátlannak bizonyul, úgy 'n' nagyságú bevizsgálási díjat számláznak (ami több lenne, mint maga a termék vételára ). Kérdésem a következő lenne.
Ha valóban hibátlannak bizonyul náluk történő teszteléskor a termék, akkor megtehetik-e, hogy felszámolnak bevizsgálási díjat, főleg úgy, hogy velem semmit nem írattak alá (direkt rákérdeztem, hogy biztos nem kell semmit aláírnom)?
Remélhetőleg tényleg hibás lesz, itthon eléggé sok környezetben kipróbáltam és mindenhol produkálta a hibajelenséget. -
bullseye
addikt
Hát... ehhez már okosabb ember kell nálam. Szerintem némi leértékelés kérhető ilyenkor. Ha mondjuk smirglivel átmennek a fedelén, akkor nyilván csere/elállás, de egy kisebb karc miatt erősen kétlem.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
Ha őket vádolod azzal, hogy megkarcolták, azt neked kell bizonyítanod. Azt meg csak úgy tudod, ha bizonyítod, hogy előtte nem volt karcos --> csak ők karcolhatták meg.
Ha még csak most viszik el, akkor a képek jók kezdetnek, esetleg megpróbálhatod aláíratni a futárral, hogy karcmentes állapotban vett át. Nem tudom kötelessége -é-e.
[ Szerkesztve ]
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
Danex
addikt
Hát körbefényképeztem a gépet, de ilyen gond esetén nem nekik kéne bizonyítani az ellenkezőjét?
-
Danex
addikt
Hello, olyan kérdésem lenne, hogy a szervizelés közben keletkezett karcolás esetén milyen jogok illethetik meg az embert?
-
asdf_
veterán
Felszamolas alatt vannak az EW cegek, tobb mint ket eve raadasul, ebbol adodoan a meghibasodott pendrive meg ha kicserelnek valahol, akkor sem erne annyit, hogy megerne mondjuk kulfoldre postazni. 2300 Ft perpill egy 8 gigas pendrive (es ez a magyar boltbol, artisjus matricas (= 623 Ft a vetelarban) verzio), en azt hiszem legyintenek egyet es vennek egy ujat.
-
Topikgazda
válasz sunyijanika #10862 üzenetére
Az EW tudomásom szerint jogutód nélkül szűnt meg. Milyen típusú pendrive-ról van szó?
-
sunyijanika
tag
Sziasztok,
Lenne nekem itt egy régi Electro World-ben vásárolt pendrive-om, Szeretném érvényesíteni a garanciát viszont nem tudom hol is lehetne ezt megtenni. Tudom, hogy csődbe mentek és kivonultak az országból, de remélem létezik valamiféle képviselet hozzájuk ahol érdeklődhetek vagy külföldi supportnál kéne segítséget kérni?
Köszönöm a válaszokat!
-
D@ve89
tag
válasz PR0JECTNR56 #10857 üzenetére
Szia, ha esetleg még nem láttad volna a következő cikket, nézd meg, hátha hasznos lesz számodra is: Dedikált VGA-s notebook guide
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz PR0JECTNR56 #10857 üzenetére
Minden probléma nélkül elálhatsz a vásárlástól. Emailben jelezd nekik az elállási szándékod, majd ha kinyit a bolt, vidd vissza a gépet. 30 napjuk lesz visszafizetni a teljes vételárat.
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Firestormhun #10822 üzenetére
A bolt at akar verni! Interneten megrendelt es a webshop telephelyen atvett termekre IS vonatkozik az elallasi lehetoseg! Innen kezdve indiferens, hogy a ceg sajat futarja viszi ki vagy a Magyar Kiralyi posta! En osszecsomiznam, es visszakuldenem postan (legfeljebb bukom az dijat) egy irott levellel miszerint elallsz a szerzodestol!
Egyebken a szerzodesben a vasarlo hatranyara nem lehet elterni a szabalyoktol (csak elonyere!)
Retro
-
asdf_
veterán
válasz PR0JECTNR56 #10857 üzenetére
17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről
4. §
(1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. -
PR0JECTNR56
addikt
Sziasztok!
December 19-én érkezett egy Lenovo G510-es notebook, ami több eredeti Windows 7/8/8.1 telepítése ellenére sem képes a gyári driverekkel (beleértve a lemezen hozzáadottakat) rendeltetésszerűen működni. A dedikált VGA folyamatosan crash-el minden oprendszeren.
A kérdésem a következő, élhetek-e az elállás jogával (amit tudomásom szerint nem kell megindokolni), ha már használtam a gépet, védőfólia még rajta a kijelzőn, minden szalonállapotú (a HDD-ben az újratelepítés miatt már van üzemidő, legalább 10 óra).
A 8 napos elállás 8 munkanapra vonatkozik (beleszámít a szombati nyitva tartás, ha a bolt nyitva van)? Jelenleg a bolt nincs nyitva és nem elérhetőek, így nem tudok információt kérni az elállással kapcsolatban, ez beleszámít az elállás idejébe? Illetve mi az az üzemidő ami felett a bolt visszautasíthatja az elállás jogát?
Előre is köszönöm a segítséget. -
Beladon
aktív tag
válasz Biznisz Elek #10837 üzenetére
Szia!
Mai napon vissza is érkezett a termék. Kicserélték újra. Még egyszer köszi a segítséget.
Kellemes Ünnepeket neked és szeretteidnek valamint minden kedves fórumtársnak.Üdv: Beladon
-
Tigi
őstag
Sziasztok
A lányomnak rendeltem egy cipőt a G*r*ge Store-ból neten.
Egy napi használat után fájt benne a lába és úgy döntöttünk, hogy visszaküldjük.
Felhívtuk az üzletet és ott azt mondták, hogy nem veszik vissza mert hordva volt.
Felhívtuk a fogyasztóvédelmet és ott meg azt mondták, hogy még ha hordva is volt akkor is köteles az üzlet visszavenni 8 napig.
Van valakinek hasonló tapasztalata?
Valszeg visszaküldöm és ha nem fizetik vissza a pénzt akkor feljelentés következik.
Egyébként egy 30.000 Ft-ról 15.000 Ft-ra leárazott cipőről van szó, amit mikor a kezembe vettem akkor egy 2.000 Ft-os gagyi kínai szutyoknak hittem.Vélemény?
Előre is köszi.
üdv.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
supertrezi
aktív tag
válasz Biznisz Elek #10848 üzenetére
Kösz a segítséget.
Talán ismerős is akad, aki megvenné; akkor meg főleg tárgytalan bármiféle iromány. -
Biznisz Elek
senior tag
válasz supertrezi #10846 üzenetére
Nem a boptot nem fogja erdekelni. Sok cuccom volt mar innen ami nem az en nevemen volt es siman gariztak. Sot gari atvetelkor elkerik az elehetosegeidet is mert sok helyen a szamlazo es az rma nincs ossze kotve. Az adasveteli szerintem max ara jo h igazold kinek adtad el ha esetleg valamilyen rendorsegi vagy egyeb ugy lenne belole. Vagy a vevo szempontbol ugyan ez. De ennek szerintem mobil telefonnal vagy olyan eszkozoknel van jelentosege ami online lekovetheto. Udv
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
asdf_
veterán
Igazabol olyan nagyon nem kene erdekelnie ennek a boltot, de ha tutira akarsz menni, irtok egy adasveteli szerzodest a cuccrol ket tanuval, aztan csokolom.
-
supertrezi
aktív tag
válasz Biznisz Elek #10845 üzenetére
Tuti nem számít milyen név szerepel a papíron...?
[ Szerkesztve ]
-
Biznisz Elek
senior tag
válasz supertrezi #10844 üzenetére
Ha akarsz irsz. De siman oda adod hozza a garpapirt amivel a vevod is tudja intezni. Udv
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
supertrezi
aktív tag
Sziasztok!
Garanciában kaptam egy teljesen új merevlemezt. Ha el szeretném adni, akkor írnom kell valami papírt a vevőnek, hogy ráruházom a termékkel kapcsolatos garanciális jogokat, vagy hogy megy ez? Mert ugye a jótállási jegyet "én" (apám, aki átvette ) írta alá - s nekem is van címezve.
-
axioma
veterán
válasz Rambovits #10842 üzenetére
Ezt nem tudom, viszont masik forumon az egyik tag az ilyen kerdesekre mindig beposztolja, hogy valamelyik (talan Garancia?) biztositonal az otthonbiztositas resze az x Ft feletti 5 ev alatti meg talan van me'g kitetel haztartasi eszkozok szervizgaranciaja. Talan mosogepeknel szoktam latni. Sajna mostanaban nem volt, par oldalt pedig megneztem, es nem tudom hova kene nyulni a reszletekert, de pont azert jutott eszembe, mert altalanossagban mindennel ilyen tapasztalatod van, arra pont illene ez. Egy kerdest megerhet a biztositod fele (vagy egy netrisk tipusu oldalon kalkulacio kozben megkeresni a kitetelt).
-
Rambovits
senior tag
Sziasztok,
láttam a korábbi hsz-ek között egy bizonyos biztosítást, amit műszaki cikkekre lehet kötni. A kérdésem az, hogy mi is ez pontosan? Mindenkinek jár vagy csak bizonyos márkákra, készülékekre?
Szombaton vettünk egy Samsung tv-t 2 év garanciával a MediaMarktban, de sajnos mostanában az a tapasztalat, hogy a gariidő lejárta után minden elromlik.
Szóval tudok erre a tévére ilyen biztosítást kötni?
Köszi.A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
Kal-El
senior tag
Hello!
Érdeklődnék, hogy egy termék S/N száma alapján hogyan lehetséges megmondani, hogy mennyi gyári garancia van még hátra? -
Beladon
aktív tag
válasz Biznisz Elek #10835 üzenetére
Nagyon köszönöm az infót A Computeremporium.hu-nál vállalják a garancia érvényesítését. Szervizzel beszéltem állításuk szerint ők a magyar Razer disztribúció. Holnap küldöm is hozzájuk a terméket. Még egyszer köszi a segítséget.
-
Biznisz Elek
senior tag
válasz Beladon #10834 üzenetére
Sorry. Ezt nem tudtam. Hivatalosan ok voltak de a razer oldala szerint magyarorszagon mar tenyleg nincs disztribuciojuk. Meg egy helyen megnezheted. Computeremporium.hu vagy bluechip.hu. de ez utan mar csak a gyarto marad.
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
Beladon
aktív tag
válasz Biznisz Elek #10826 üzenetére
Felkerestem a pixel-t sajnos nem tudnak segíteni az ügyben mivel több mint egy éve nem állnak kapcsolatban a Razer-el. Egyébként a szervizes elmondása szerint nekik is tartozik a Media Planet méghozzá nem is kevéssel. Esetleg más üzleten keresztül lenne lehetőségem ha igen kinél, vagy marad a nemzetközi Razer support?
-
Biznisz Elek
senior tag
válasz lorincmate #10831 üzenetére
Ok a hivatalos disztributor. Hatha toluk van.
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
őstag
válasz lorincmate #10829 üzenetére
Hardverkertől is vásároltak
mailben kérdezd meg őket, sn alapján kikeresik ha onnan származikVGA-t, AM4, AM5/ Intel 10-14. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-, DDR5-t, SSD-t veszek!
-
lorincmate
tag
válasz Biznisz Elek #10830 üzenetére
Ez a lambda jogutódja? vagy itt lehet Be Quiet cuccokat garanciáztatni? Kösz a választ.
F4 modul
-
Biznisz Elek
senior tag
válasz lorincmate #10829 üzenetére
Fpo.hu . Talan. Udv
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
lorincmate
tag
Először is, Tiszteletem a fórumon tevékenykedőknek!
Nos valamilyen szinten tönkrement a bequiet tápom, mondanom se kell nem örülök neki, de annak még annyira se örültem, amikor megláttam a garancia lapot, hogy honnan szerezem: lambdacomputer,,, fogtam is fejem, hogy milyen csávában vagyok. Tanácsotokat szeretném kérni, hogy mit tegyek. Gyártónak nem találtam magyar képviseleti cuccot, külföldiül meg nem nagyon tudok. Lambda meg ahogy én tudom lehúzta a rolót.
Valami kis vezetést szeretnék kérni a sötétbe, mert megzavarodtam.
Segítségeteket előre is köszönnöm.F4 modul
-
asdf_
veterán
válasz Attix82 #10823 üzenetére
Az a nagy kerdes, hogy amennyiben hasznalt termek ertekesitese tortenik adasveteli szerzodessel (mert hat nagyobb osszegeket mernek tenni ra, hogy itt sufnigsm, 0%-os afas kulonbozeti ados tortenetrol van szo), az nem vonja-e ki automatikusan a termeket a 8 napos elallas lehetosege alol. Mert szerintem igen (vateras cucctol sem lehet elallni).
-
Beladon
aktív tag
válasz Biznisz Elek #10826 üzenetére
Köszi megpróbálom majd bár nagy reményt nem fűzök hozzá mivel nem ott lett vásárolva, de egy telefont megér.
-
Beladon
aktív tag
Sziasztok!
Garanciális problémával fordulok hozzátok. (remélem jó helyen teszem) Tehát adott egy Razer Deathadder 2013 4G egér ami a Media Planet -ben lett vásárolva ez év májusában. Két év garanciával. A termék egészen tegnapig működött gond nélkü. Gondoltam ma felkeresem az üzletet (nem személyesen mivel elég messze vagyok onnan) tehát maradt az email és telefon. Két telefonszám van megadva az oldalon egy vezetékes és egy mobil. A mobilon hangposta fogad a vezetékesen meg előfizető nem kapcsolható bla-bla... Írtam email-t is természetesen válasz: 0. Az oldalon ez a felirat fogad: Cégünk határozatlan ideig a rendeléseket nem tudja teljesíteni. Nagyon jó... Kérdezem én mit tehetek ez ügyben? Fordulhatok a termék gyártójához? Egyetlen futár által adott számlám van amin az üzlet neve nem szerepel, valamint a vásárlásról tájékoztató email-ek is megvannak. Külön garancialevél nincs, de az oldalon ezt írják:
Minden általunk forgalmazott termékre az adott termék adatlapján feltüntetett garanciális időt vállaljuk. Ez minden esetben feltüntetésre kerül a számlán (vagy külön garancialevél mellékelésével!).
Ha külön jótállási jegyet nem adunk, a számla ebben az esetben, jótállási jegyként is szolgál.Remélem van valakinek hasznos tanácsa az ügyben. Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdvözlettel: Beladon
-
Attix82
addikt
válasz Firestormhun #10822 üzenetére
""A bolti jótállási jegyen az szerepel, hogy a 8 napos visszavételi garancia/elállás budapesti kiszállítás esetén nem érvényes, mert saját bolti futárokkal dolgoznak, ezért a tőlük való átvétel nem távollevők közti szerződés kötésnek minősü""
Remélem ezt viccnek szántál. Minden amit neten rendelsz, telefonon, emailben annak számít. Egy boltba ,ahol be tudsz menni fizikálisan és levenni a készüléket az nem.
Vagyis van jogod elállni és 30 napon belül kifizettetni velük a vételárat.
3 munkanapos cseregarancia attól számít amikor be lett jelentve, erről legyen írásos nyoma (email vagy valami amire válaszoltak is), és nem kötelező azonnal cserélni, törekedni kell a 15 napra.
-
Firestormhun
senior tag
Sziasztok!
Ismerőseim megajándékoztak egy nem éppen olcsó okostelefonnal melyet egy online gsm shopból rendeltek telefonon keresztül. Ennek megfelelően a készülék taiwani régiós. Na mármost a készülék gyári hibás, ordenáré grafikai hibákat produkál, használtam összesen vagy 10 percet. Screenre visszatettem fóliát, hozzávaló tartozékokat ki sem nyitottam, gyakorlatilag gyári állapotában van.
A bolti jótállási jegyen az szerepel, hogy a 8 napos visszavételi garancia/elállás budapesti kiszállítás esetén nem érvényes, mert saját bolti futárokkal dolgoznak, ezért a tőlük való átvétel nem távollevők közti szerződés kötésnek minősül. Feltételeik szerint, így marad a 3 napos cseregarancia vagy javítás. Oké, az még bőven belefér mert a készüléket pénteken rendelték. Ma fel is hívtam őket, 'aszondják szerdán jön érte a garancia futár(nincsen telephelyük, nem lehet hová visszavinni, csak postázni vagy saját futár) és a szervizben bevizsgálják, hogy nem e az én használatomból hibásodott meg.Kérdéseim:
Nem kéne azon nyomban cserélni a készüléket?
Hogyan lehet igazolni, hogy 3 munkanapon belül értesítettem őket a cseréről?
Mi van akkor, ha a futár csak csütörtökön tudja átvenni 3 munkanapon túl a készüléket egyéb okokra hivatkozva?
Hogyan igazoljam, hogy szinte gyári állapotában adom vissza nekik a készüléket külsérelmi nyomok nélkül?...
-
Attix82
addikt
válasz olahmate1991 #10820 üzenetére
Igen az nem normális.
Gariba beadod, ott törekedni kell 15 napra, vagy elállás és 30 napos pénzvisszafizetés.
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
addikt
válasz olahmate1991 #10818 üzenetére
Külföldi forumokba is lehet olvasni, hogy BF4-be 90-95 fokra melegszik mivel az már kihasználja a 2 GPU-t.
Egy laptop nem igazán játékra való, 1 CPU 2 VGA hűtés meg nem egyszerű feladat szobahőmérsékleten. Vidd ki a hidegre és ott nézd meg Ha ot is felmegy közel 100-ra, akkor paszta gond, de nem tartom valószínűnek.
8 munkanapos elállással élhetsz, de 30 napjuk van a pénzvisszafizetésre.
-
olahmate1991
tag
Sziasztok, hardverapron ajánlották a topicot!
egy lenovo y510p laptop, a laptopszalonból. Webes vásárlás volt, előre utalással fizettem. A laptoppal az a gond, hogy elkezdek játszani, battlefield4-et és a hőmérséklet 100fok körül karcol. Kérdeztem a hozzá értőket és azt mondják a pasztázással lehet a gond, ugyanis ez nem normális. Na most én arra gondoltam, és azt is mondták, hogy más széria, azaz az új y510p ami más karival szerelt jobb a hűtése.Na most szerintetek, ha vissza viszem a gépet, akkor indoklás nélkül mivel webshopon vettem elvileg vissza kellene venniük nem igaz? természetesen eredeti állapotában, a dobozából csak a tápkábeljét vettem ki... tulajdonképpen engem az érdekel, hogy muszáj vissza venniük, ettől függetlenül vagy cseréljék kis vagy csinálják meg, vagy valamit találjanak ki! ha nem tudják megoldani, akkor így is úgy is tőlük vennék egy gépet...
igazából az a baj, hogy leveszi a teljesítményt és nem bírok játszani vele....
[ Szerkesztve ]
*** Sikeres üzlet esetén kérlek értékelj! ***
-
Attix82
addikt
válasz koxos:8] #10815 üzenetére
Azt tudni kell, hogy nem igazán a boltok akarnak kibújni a gariból, hanem a gyártók adnak meg olyan hibákat amiktől eltekintenek....így a bolt se tud mit csinálni vele.
Ha a bolt nem tudja rögtön megmondani, akkor a gyártó szervize eldönti, hogy mi a sorsa. (ha márkás, akkor nem vacakolnak, de ha kínai olcsó cucc azok simán hivatkoznak a leírtakra)
-
koxos:8]
senior tag
válasz Attix82 #10812 üzenetére
A jótállási jegyet megnéztem, és azon azt írják az egyik pontban, hogy 1 pixelnél ha állandóan villog, vagy ha 2 pixelnél csak színeltérés van akkor nem tekinthető hibásnak.
Viszont a 3 napos cserénél pedig azt írják ha a hiba akadályozza a rendeltetésszerű használatot akkor kérhetek cserét.
Szerintem hétfőn vagy kedden visszaviszem majd, addig nyúzom, hogy nincs-e más gond vele.
Még annyi problémát vettem észre, hogy néhe eldobja wifit, akkor ki kell kapcsolnom majd újra be.
Ha jól emlékszem régebben volt olyan is ebben az áruházban, hogy téves vásárlás miatt 3 napon belül vissza vették a cuccot.
De majd utána járok, hogy még így van-e.
Köszönöm mindenkinek a segítséget.[ Szerkesztve ]
-
Carryboy
tag
Helló!
A kijelző hibámnál ez volt a gondom. Van rá pixelgarancia, a kijelzőn megjelentek a csíkok ha én hozzá nem értő ember vagyok. Miért kell elfogadnom azt amit a szervizes állít, hogy ez nem pixel hiba hanem kijelző hiba.
A kijelző meghibásodására vásároltam garanciát? - Igen, Meghibásodott? -Igen, Általános műveltségű emberke vagyok, honnan kellene tudom mi a két hiba között a különbség? A szervizes azt mond amit akar.
Nem mindegy, hogy a vevő a javított terméket kapja vissza vagy egy teljesen újat. A vevő rosszul jár, az üzlet meg jól. Hol itt a vevőorientált szemlélet? Mindig a vevőnek van igaza?! -
asdf_
veterán
válasz koxos:8] #10811 üzenetére
Az én véleményem az , hogy amennyiben nem közölték vásárlás előtt, hogy pixelhibás lehet, meg hogy hány pixeltől garis az eset, úgy hibátlannak kell lennie, punktum. Lehet persze utólag mutogatni az ISO 13xxx-re, de az egy ipari szabvány, a vevőnek ahhoz semmi köze és az általános műveltségnek sem része a tft gyártás, így a vevőnek ezt nem kell magától tudnia.
-
koxos:8]
senior tag
válasz Attix82 #10809 üzenetére
Áruhàzban vettem szemèlyesen, így az elàllàs sajnos nem jàtszik.
Igazàból az lett volna a kèrdèsem, hogy a pixel hiba miatt ki cserèlik-e?
Mert az ügyfèlszolgàlaton mondtàk, hogy próbàljam ki mert szerdàig cserèlik, (gondolom 3 munka napon belül) utàna màr csak javítjàk. -
hash99
senior tag
válasz Attix82 #10807 üzenetére
Tehát akkor posta vissza és jó esetben januárban kapok másikat. :/ Írtam nekik kíváncsi vagyok mit mondanak. 4 ventit raktam csak rá teszt képpen de már akkor is szarakodott mintha kontakt hibás lenne ezért kivettem és 1db ventivel próbálgattam míg a végén elfüstölt... Amúgy meg 18 ventit is bírnia kéne szval nem hiszem hogy túlterheltem.
-
-
koxos:8]
senior tag
Sziasztok!
Tegnap vettem egy dps dream 7 tabletet szüleimnek karàcsonyra.
Műkődik minden rajta, mèg jobban is mint amire szàmítottam.
Egy gond van vele, hogy a közepèn vilàgít egy pixel, de csak feketènèl, viszont akkor úgy villog mint egy karàcsonyi ègő.
Most kicserèlhetem 3 napon belül egy màsikra? -
hash99
senior tag
Sziasztok,
tegnap átvettem egy rendelést többek között egy lamptron FC Touch ventillátor vezérlőt a Merlin Hardvertől. Bekötés után kb. 10 perccel elkezdett füstölni az összes kondi rajta és láthatóan meg is égett az áramkör. A tápommal nem lehet gond mert ugyan abba a molexbe lett dugva ahol eddig egy másik vezérlő működött probléma nélkül. A garancia papíron rajta van hogy megégett termékre nincs gari. Akkor ezek szerint nem fogják legarizni? A bolt Pécsen van én meg Budapesten tehát személyesen sem tudok bemenni. Mire számíthatok?
-
bullseye
addikt
Szerintem ez a visszavásárlási garancia valami más, extra. Úgy meg joguk van szabályozni, amíg a normál törvény felett maradnak.
Szerk: Pár órával lemaradtam a bölcsességemmel
De ott az oldalon nem írták az átvételt, mint kizáró okoz, a jogszabály link meg nem működik (nekem...)[ Szerkesztve ]
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
őstag
válasz Carryboy #10801 üzenetére
gondolom ez:
"Be vittem és a szervizes akkor világosított fel, hogy a visszavásárlási garancia csak akkor él ha a futártól vettem át."
igaz nem írta h ez a vásárlástól számítva hányadik napon történt, de gondolom benne volt 8ban, ha ezt kamuzták neki.VGA-t, AM4, AM5/ Intel 10-14. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-, DDR5-t, SSD-t veszek!
Új hozzászólás Aktív témák
- Automata kávégépek
- Ismét a vércukorszint mérés a téma
- Nők, nőügyek (18+)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 5
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen processzort vegyek?
- Asszociációs játék. :)
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest