Hirdetés
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Asszociációs játék. :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Megérkezett a Android 15 és a HyperOS 2-! (EEA Stable ROM)
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Roland18x #24099 üzenetére
Ha elektronikusan kaptad, akkor azt illett volna ki tölteni... (szerintem)
Nekem volt egy jó storym az Euronics bolttal.
TV-t vettem ott (2010-ben) és a TV kijelző cserés lett (1.5 évre rá), jött a szervizes és elvitte és a doku nem volt ki töltve, számla is volt, azt vitte és ő töltette ki az Euronicsal a gari jegyet... (aminek ők nem örültek a szervizes elmondása szerint) szóval én még jól kijöttem ebből.◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Roland18x
tag
Euronics jótállási jegynél normális, hogy nincs kitöltve semmi rajta? Csak akkor kéne kitöltetni majd velük, ha valami gond lenne a termékkel? Webshop vásárlás volt szóval elktronikusan küldték a számlát, és a jótállási jegyet.
-
TaaT
nagyúr
válasz Lackooo84 #24095 üzenetére
Mindkettő kínai céggel van tapasztalatom, csak ajánlani tudom őket. A kollégák elképednek amikor azt mondom hogy tizenpárezer forint, vékonyított fényre sötétedő lencsével, kerettel, és postával együtt. Igaz erre az összegre már ráugrik az áfa de még így is nagyon jó árban vannak.
Give them hell Ukraine!
-
Lackooo84
nagyúr
Pl. ezzel és ezzel a két shoppal soha nem fogsz ráfázni az tuti. Túlük rendelek mindig, és nagyon jó minőségűek a szemüvegek, és tényleg sötétedik. Volt, hogy rendelés másnapjára el is készült a becsiszolás és fel is adták, azért ez nem semmi...
Ja még annyit, hogy aliexpress standard shippinggel kérjél mindent, az most kikerüli a rabló postát és az express one hozza.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
Máskor aliról rendelj be pár normális szemcsit ~10k fasza nem ilyen festett könnyen kopü fém szar keretek mint amiket itthon kapni, és fényre sötétedő, ugyanolyan lencsék, amiket itthon 100k környékén ajánlanak... aztán ha elreped (nem fog) előveszel egy másikat és ennyi... Már annyi szemüvegem van szerintem soha nem fogom elhordani őket.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
iceQ!
addikt
válasz Superhun #24091 üzenetére
Köszönöm.
Keresek egy ilyen céget akkor,bár nem tudom hogy hol találok ilyen céget.
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
Topikgazda
Szia! Én nem értek a szemüvegekhez, de ilyen helyzetben arra kell figyelni, hogy mindenképpen egy független szakértő vizsgálja be a terméket. Ha a bolt küldi el a saját szakijához vagy a gyártóhoz, azok nem függetlenek. Fogyasztóvédelem pedig egyéni esetekkel érdemben nem foglalkozik, a békéltető testület van fenntartva erre a célra.
[ Szerkesztve ]
-
iceQ!
addikt
Sziasztok,
Tegnap reggel mikor felkeltem láttam, hogy van valami a szemüveg lencsén. Azt gondoltam, hogy egy kis kosz, de nem. Olyan mintha el lenne repedve a lencse, viszont a szemüveg leejtve nem volt, illetve semmi ütés nem érte. 2021. dec. 15-én lett kész, HOYA lencse van benne (vékonyított, kék fény szűrős...stb). Bevittem a boltba, mondta az eladó, hogy ezzel nem tudnak mit kezdeni, mert ez nem garanciális probléma. Pár éve van még csak szemüvegem, előzőnél nem volt ilyen probléma, hogy elreped a lencse, pedig az igen sűrűn leesett, illetve 2!!!! hónapja hordom. Egyébként ezen kívül még mikro karcok sincsennek az üvegen. El tudják küldeni egy bevizsgálásra, de addig meg mit fogok hordani? Illetve ha a HOYA azt állapítja meg(márpedig azt fogja), hogy ez nem garanciális hiba, akkor ezzel mehetek a fogy.védelemhez?[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
őstag
válasz Vismajor01 #24087 üzenetére
legyél egy kicsit határozottabb, lehet hogy az ügyintéző sem ismeri a rendszert, minden banknál van rá lehetőség természetesen
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Exodion
aktív tag
válasz Vismajor01 #24087 üzenetére
Nem szeretik a bankok . Nekem egy ilyennel volt tapasztalatom kb masfel honapig tartott mire lezongorazta a Mastercard.
[link] -
őstag
válasz Vismajor01 #24085 üzenetére
persze, bankkártya panasz, van ahol emailben is lehet, van ahol fiókban kell személyesen
ha ezt leírod nekik amit nekünk, alátámasztva az általad linkelt anyagokkal, akkor sima ügy és semmilyen hatósághoz nem kell szaladgálnodcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
-
BB9000
senior tag
válasz Vismajor01 #24080 üzenetére
Szerintem is neked, mint fogyasztónak van igazad, azonban az igazad érvényesítését nem látom annyira egyszerűnek, mint LuckyL fórumtárs.
-
őstag
válasz Vismajor01 #24080 üzenetére
szia, bankkártyával fizettél?
mert ha igen, akkor ez könnyű menet lesz számodra, pillanatok alatt vissza fogod kapni a pénzedcryptot minden termékemért elfogadom
-
csl1982
tag
Sziasztok,
egy Acer monitort küldtem vissza a szervízbe az Acer által küldött UPS futárral. (Egy pixelnyi vízszintes csík a monitor közepén).
Kaptam egy 100k+-os árajánlatot, mert a kijelző mechanikusan sérült, egy levélváltás után fotókat is küldtek, amin látszik, hogy benyomta valami a kijelzőt. A csomagolás sértetlen volt.A monitort a saját dobozában küldtem vissza, fotóm sajnos nincs, csak egy tanum, hogy a feladás előtt sértetlen volt, így vagy szállítás közben, vagy a kibontáskor sérülhetett.
Van bármi esélyem, hogy valahogyan ezt bizonyítsam, illetve hogy ne az én károm legyen? Hiszen mindent megtettem, hogy épségben odaérjen.
Ha én nyomtam volna be a kijelzőt, akkor eszembe sem jutott volna a hivatalos szervízbe küldeni, mert az általában gazdasági totálkár, ahogy itt is. (Kb. 160k volt a monitor)
A monitor céges beszerzés, ha ez számít.
Köszi
-
Vismajor01
addikt
Sziasztok,
Előrendeltem Samsung S22 Ultra telefont, mellé vettem egy watch4 okosórát.
Az okosóra igy féláron volt.
Elálltam az ultra rendelésétől, átvétel előtt. Viszont a telefon árát nem hajlandóak kifizetni, amig ki nem fizetem az okosóra maradék 50%-át. Az órát vissza nem veszik, mert nem online rendeltem ezért "használt".
Ezzel több problémám is van;
1. A promóció szabályzatában nem esik szó a vásárlástól való elállásról, és annak következményeiről.2. A SES weboldalán az elállás általánosságban mint vásárlásról szól, nem specifikus az online vásárlásokra [link]
3. Az órát és a telefont két külön tranzakcióban, külön számlával fizettem ki. Sem a telefon sem az óra számláján nem esik említés a másikról.
Én azt gondolom, hogy az lenne az okés ha visszavennék az órát is meg a telefont is és viszontátásra. De hogy csak akkor fizetik vissza az 520 ezer forintomat, hogyha kifizetek még 50-et?
Mennyire jogosan kardoskodnék?
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
jeni
félisten
Hello
A bolt gyorsan reagált. Másnap hívtak, hogy megjött a cserelapom. Most vettem át a lap sorszáma alapján cserélték újra és a doboza a régi maradt és a gari a mai naptól indul 3 évvel -
Exodion
aktív tag
Hulyeseg. Dorglod akkor az orra ala
(7) Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában - a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.Forras: [link]
Bekeltetohoz fordulhatsz, akar foglalkoztak a panaszoddal, akar nem.
Nekem meg joval a 2021-es modositasok elott volt egy kotelezo jotallasbol mar kicsuszott de egyebkent szavatossagban joval benne levo 4honapos iponos mizeriam. Csupan annyi volt a szerencsem hogy az altaluk adott jotallasi jegyre 36honapot irtak, az ASZF-be meg 12+24honap (12honap kotelezo jotallas, 24honap vallalt miazisten). Leadtam februarban aztan vartam. Majus elejen mar qva fontos volt szoval rajuk szoltam hogy oke-oke mi a helyzet, akkor derult ki hogy hopp igazabol nem csinaltak semmit. Ment egy BT level, hogy ilyenkor mi van, kozben visszajott a "javitott" VGA tovabbra is ugyanazzal a hibaval en meg kuldtem is vissza hogy koszi targytalan nem kerem (nem irom le a full sztorit mert eleg hosszu lenne de meg van az oka amiert nem kertem).
Ment a BT, aminek alavetettek magukat mert nagyon biztosak voltak a dologban, aztan nem tetszett a dontes szoval megprobaltak kifarolni hogy "hat azt mi nem ugy gondoltuk, nezd csak hogy mit irtunk oda? Ott egy felteteles HA!". Hosszu-sztorit rovidre, kerestem egy ugyvedet atnezett mindent, kerdes nem volt, birosagi vegrehajtasra beadtuk a nyomtatvanyokat es 5napon belul lenyelte az ipon az elrontott folyamat veszteseget. Igaz ekkor mar szeptembert irtunk es rovidebb lettem egy ugyvedi konzultacioval plusz a birosagi vegrehajtas illetekevel de ez van. Azota nem iponozok. Szoval ebbol azelott is volt kiskapu ha a szarul irta meg a kereskedo a jotallasi jegyet/szamlat/aszf-et. Valahogy ugy mondta az ugyved, hogy amennyiben ilyen ketes informacio szerepel, akkor a fogyaszto szamara kedvezobb a mervado, az en esetemben a 36honap jotallas felulirta az ASZF-beli 12+24-est (a BT-nel is ugyanezt mondtak a szakemberek szoval ennyibol legalabb szerencsem volt).
Es en nem is irtam panaszkonyvbe . Volt viszont vagy 20-30oldalnyi emailezes a bolttal/szervizzel. Mellettuk szoljon hogy amikor kikuldtek a VGA-t a gyartonak, akkor 3napon belul fordult is. -
jeni
félisten
válasz Superhun #24076 üzenetére
Szia.
Köszi.
A srác a telefonon keresztüli tájékoztatása alapján a bolt nem foglakozik a megadott,megjelölt címen a leadástól számított 30 napos határidőre.
Rájuk ez nem vonatkozik.
Nem tekinti ezt érvényesnek.
Azt mondta ,hogy én értelmezem félre a rendeletet, vagyis azt mondta hogy a szervizbe kerülésétől számít a 30 nap.
Tehát ha 15 nap az odaút és visszaút is plusz 15nap akkor se számít semmilyen időnek a bolt és a szerviz közti eltelt időnek.
Csütörtökön megírom melyik bolt volt az, addig kivárok,nehogy támadási felületet adjak nekik.
A Békéltető Testülethez akkor lehet fordulni ha a panaszos levelemet (panaszkönyvi bejegyzés) a bolt helyben nem írja jóvá vagyis elutasítja és azzal a papírossal mehetek ha jól tudom?[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
Hello
2022.01.06.án vettem át a megrendelt Asrock X570 Taichi alaplapot 2021.december végi rendeléssel egy vidéki Játék-konzol-pc-s boltban magánszemélyként vettem zsír újonnan.
A probléma vele,,hogy többször előjött a hiba,hogy a BIOS nem tudott a hardvernek megfelelően bebotoolni.. Elemet is cseréltem benne és BIOS-t. A memória modul és a proci kompatibilis az alaplappal,a QVL táblázatban benne van.
A boltnak jeleztem előbb a hibát,de továbbra sem lett jó,így vissza vittem 01.24-én személyesen leadva a vásárolt helyen.
Valamint tagadta a 14 napos elállási lehetőséget is.
Többször telefonon érdeklődve a garanciális meghibásodott termék iránt nem tudtak megmondani mikor is kapom vissza. Ma is telefonáltam és jeleztem nekik a 2 nap múlva lejáró 30 napot,hogy sürgetve intézkedjenek.
A boltos azt mondta,hogy nem a leadott időpontól kell számítani az időt annak ellenére,hogy maga a bolt van megadva mint leadási szervizpont. Az oda és a vissza szállítási idő ők függetlenek,rájuk nem vonatkozik az általuk megkötött szerződött szerviz felé.
Igaz ez?
Ezzel kapcsolatban kérdezem,hogy a jogszabály 30 napot ír elő de egyetlen szóval sem említi a műszaki terméknél,hogy abba nem számítódik bele a bolt és a szervizig tartó időpont oda vissza.
Tehát ezt jogosan teheti vagy sem,hogy a szállítási idő nem számít a garanciális időbe?
Nekem nem a szervizzel van és volt szerződésem hanem a bolttal. Egyetlen cím volt megadva és az a bolt címe volt feltüntetve.[ Szerkesztve ]
-
default.
őstag
Sziasztok!
Online rendeltem egy villanyborotvát, és nem vált be, szerettem volna élni a 14 napos elállási joggal, de a bolt szerint higiéniai terméknek minősül és nem vonatkozik rá a fenti jog.
Ez akkor valóban így van?
Köszönöm szépen -
TaaT
nagyúr
Kérdés, használt cuccra is érvényes az elállás lehetősége online vásárlásnál? Konkrétan nem olyat küldtek mint amit lebeszéltem velük.
Give them hell Ukraine!
-
realist
őstag
válasz MaxxDamage #24064 üzenetére
A rövid használat, gyak kibontást és a vágás nélküli funkció átnézést/akku feltöltést jelentette (vágva nem volt vele). Ajándék volt és az "ajándékozott" cserélte volna inkább, de már azért visszadobták az elállást, mert fel lett bontva. Valahol érthető persze Na mind1 ez van
-
válasz realist #24062 üzenetére
Miben lenne jobb mint a másik?
Ezek "szabvány" termékek, funkciójuk ugyanaz es ha az ellátja, akkor megfelel.
Igen, az higiéniai termék, így nem cserélik. (nem lehet elállni ha már használva volt)[ Szerkesztve ]
◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
realist
őstag
Rendeltem - egy kisebb boltból online - egy philips multigroom hajvágót, ma hozta a futár. Egy rövid használat során kiderült az hogy semmivel nem jobb mint az eddigi. Ilyen esetben van lehetőségem elállni a vásárlástól?
-
szami777
addikt
Köszönom a valaszokat, letettem az ilyenfajta vásárlásról.
Maradt a hivatalos partner + esetleg hardverapró.
Köszi[ Szerkesztve ]
“So do all who live to see such times but that is not for them to decide. All we have to decide is what to do with the time that is given us.”
-
BB9000
senior tag
válasz szami777 #24057 üzenetére
A vásárláskor érdemes előnyben részesíteni a "komolyabb" boltokat, amelyeknél a garanciális ügyintézésre jobb esély van.
A sufni-GSM olcsóbb, de ott később lehetnek gondok. Nyilván nem egyformák a GSM boltok és biztosan létezik megbízható is. (nem zárom ki)
Fontos tudnod, hogy a fogyasztóvédelmi törvény a forgalmazót kötelezi a hibás termék javítására/cseréjére vagy pénzvisszafizetésre. A gyártót nem !!! Tehát a Samsung-ot nem fogod tudni rákényszeríteni semmi módon arra, hogy az általa vállalt garanciális feltételeken változtasson.
Ha egy kis GSM boltban vásárolsz, akkor ők szokták vállalni, hogy ha gariidőn belül visszaviszed a meghibásodott készüléket, akkor megjavítják. Szerviz és szerviz között nagy különbség van. Lutri, hogy milyen szerviz-szolgáltatást kapsz az olcsó helyen.
A kinézett telefon (S21) ára a legolcsóbb gsm boltokban 210K-tól indul, a MM-ban 265K. A tekintélyes árkülönbség ellenére megfontolandó az MM-ban megvenni. Az MM-ban nekem eddig mindig korrekten intézték minden garis ügyemet. -
GZoli7
senior tag
válasz szami777 #24057 üzenetére
A jogszabály(ok) ismernek jótállást és szavatosságot.
Aki ilyen mindenféle garanciákról ír, az mindenképpen gyanús. Lehet, hogy csak tudatlan, de én inkább máshol vásárolnék.
jelenleg 250k felett mindenképpen 3 év jótállás jár. Olcsóbb ár esetén is járhat, de az nem kötelező. A Jótállás mindig a számlán szereplő vásárlási dátumtól ketyeg és nem függhet semmi mástól. -
hramon94
tag
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.
A problémám a következő:
Rendeltem egy körfűrészt egy webshopból melyre céges számlát kértem. A csomag megérkezett a céghez, mely pont akkor érkezett amikor egy megbeszélésen voltam. A csomagot kolléganőm átvette. Amikor a csomagot megnéztem sajnos sérült volt a doboz melyen látszik hogy sérült a termék. A futárt azonnal hívtam, mely nyilván lerázott hogy neki nincs jegyzőkönyve és különben is alá lett írva hogy átvettük. A webshopot hívtam hogy mi történt, emailt kértek képekkel. És most itt áll a dolog. Lehet ilyenkor valalmit tenni vagy 50-50% hogy a webshop segíteni fog? Mellékesen jegyzem meg hogy a webshoppal nagyon nehéz a kommunikáció az árukeresős vélemények szerint. -
szami777
addikt
Sziasztok,
Telefon vásárlasa előtt állok és igyekszem a lehető legnormálisabb áron venni, de semmiképp sem szürkeimport vagy forgalmazói garisat.
Az alábbi infót kaptam egy bontatlan samsung s21 megerdeklődése után: Gyári Samsung garancia imei szám alapján, és az 1. aktiválástól számítva 3 évig érvényes a garancia. (Nem hardveraprós)Jól sejtem, hogy ezt kerüljem el? Sok samsung termékem van, az imei garancia is fura, de az hogy aktiválástól él a 3 év, az már pláne érdekes. 3 éve vettem telót legutóbb, le volnék maradva?
Köszi előre is.[ Szerkesztve ]
“So do all who live to see such times but that is not for them to decide. All we have to decide is what to do with the time that is given us.”
-
Dinter
addikt
Van egy Dorko cipőm, szeptember végén vettem. Már 3 hónap után elkezdett lejönni az egyiknek az orra. Ennyi elég ahhoz, hogy visszavigyem? Ha visszaviszem, árat visszakérhetek, vagy mi történik?
-
asdf_
veterán
válasz Tikakukac #24053 üzenetére
Az a gond, hogy irdatlan felment az ára mindennek, amiben elektronika van, annak esetleg még jobban. A napokban vettem egy nyomtatót, aminek az utolsó ára, amikor még volt belőle, 25 volt. 38-ért jött most. Az gyenge másfélszeres ár (és olcsónak sem olcsó, mert ez nagykernettó). De vannak termékek, amik 3+ hónapja elérhetetlenek.
1 éve vett anyám tv-t, 43-as LG 4K, valami 115e volt, most 140-ért megy a butított verzió belőle (3 helyett csak 2 HDMI) plusz totál panellottó van, olyat raknak bele, amilyen épp van, LG-nél régen faék egyszerűségű volt, hogy melyik méret IPS és melyik VA. Most meg megveszel egyet, aztán vagy ilyen, vagy olyan, amikor kibontod, akkor derül ki. Ami amúgy totál nonszensz, mert egy TV-nek alap- és lényeges tulajdonsága, hogy milyen panel van benne, egészen elképesztő, hogy ezt vásárlás előtt nem tudja tudni az ember.[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
Jhaj. FHD volt. Amikor én azt mondom, hogy valami baromi jó vétel volt, akkor az baromi jó vétel volt. 52k volt vagy valami ilyesmi, bruttó. FHD, zsír új, 32", 5 év garival. Sok szerencsét ehhez akár ma is, de megnézem 100k-ért adnak-e ilyesmit. Kétlem
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
asdf_
veterán
Olyat nézz meg esetleg jófogáson meg ilyesmi helyeken, épp most zárult vodafone-éknál egy hűségakció, ahol 1 ft-ért szórtak asszem pont Hitachi 32-eseket, szerintem még lehet lőni bontatlant occsóér'' (már ha találsz nem pofátlan eladót).
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
Ha 32-es, akkor
67e-től van HD ready amit már meg mernék vennibaromság, összekevertem az árakat, gondolom a megdöglött is az volt. Használtat én biztosan nem vennék. az nagyon nagy lutri, akkora szemeteket gyártanak már manapság, hogy rettenet[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz LuckyL #24049 üzenetére
Eltaláltad, ilyenkor ez a másik ami automatikusan megy. Az a baj, hogy most is 4 év után sz@rt be a cucc, ergo csak azért nem teli bukta a buli, mert 5 év promóciós garival vettem ezt is. Ha lett volna rá 1-2 év akkor ez most rekt.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
Mivel a másik terület meg a szerszámgép, hidd el, nem nagyon jutott eszembe, hogy esetleg a kettő hasonló szint, van bőven Hitachi meg most már Hikoki gépem is, leesett, hogy a kettő esélyesen más területre készült. És még mielőtt igen, leírom ismét: ebben dolgoztam, az, hogy az egyes régi márkanevek régóta ugyanazt a modellt takarják más címkével nem ver mellkasba.
meg tudod, hogy megvenni se lett volna szabad
Olyan embernek, aki 2m-re se lát, se hall rendesen 50k-ért 5év garival újonnan? Mit vettél volna ennyiért? Mit vettél volna másfélszer ennyiért? Semmit. Kétszer ennyiért már talán. Ugorjunk, ez ennyiért baromira jó vétel volt.
de az is csak 40"
Megint átesünk a lovon, ez egy 32"-os TV volt. És még mielőtt, nem, nem lesz 40"-os, de 8K-s 75"-os OLED sem. Mivel a 32" max ami befér és ha arconpörög a fél TV-s topik, akkor sem fér be nagyobb
Ez egy bestbyte vásárlás volt, most jön az, hogy EU képviseletre írok.
Kösz mindenkinek
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
őstag
igen, ez a márkanév brókerkedés (van ennek angol neve, csak elfelejtettem)
van egy nagynevű gyártó, aki amugy nem is gyárt olyan terméket amiről szó van és eladja a nevét néhány százezer darab termékhez, hogy így drágábban tudják forgalmaznicryptot minden termékemért elfogadom
-
asdf_
veterán
Először is, a szokásos: ez egy Hitachinak matricázott Tv, a török Vestel gyárból (ami még gyárt vagy 10+ másnak matricázottat is ezek mellett), az igazi Hitachihoz az égadta világon semmi köze nincs. Innen már kb. sejted az esélyeidet (meg tudod, hogy megvenni se lett volna szabad).
A fő kérdés az, hogy a típus forgalomban van-e még. Ha nincs, ott kezdődik a szopó, mert nem tudom mennyiért vetted, de úgy 90-nél kezdődik egy FHD, amit kb. már meg szabad venni (de az is csak 40"). Meg a másik, hogy hol vetted, valamennyire az is determinálja a dolog kimenetelét, bár ha kifutott cucc, akkor a pénzvisszán kivül nem nagyon van más megoldás. -
Tikakukac
titán
válasz LuckyL #24044 üzenetére
Sales, kisker-nagyker vonalon dolgoztam, hosszú, hosszú éveket. Nekem nem kell bemutatni hogyan megy a dolog, hiszen ezeket én intéztem anno
2 dolog nem volt akkoriban: a piac nem fordult a feje tetejére hónapok alatt és azok a márkák, akik amúgy foglalkoznak üzleti körökkel is, azok nem csinálnak a szájukból segget mindenáron. Mondom a sztorit: Dell moncsi, gariban kuka lett. Telefon és másnap 5-re Belgiumból itt az új monitor. Mivel a régi változat nem volt forgalomban, a hasonló típus eggyel újabb darabját küldték. És cső. Szóval ez működik, pedig ez is lett 60%-al drágább, mint a számlaértéke
Itt a gond, hogy Hitachi TV már nincs. Itthoni képviselet sincs. Semmi sincs. Így ez piszkos nehéz.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
őstag
válasz Tikakukac #24043 üzenetére
egy cégnek az a feladata a tulajdonosok felé hogy profitot termeljen
ha ő is dupla áron napja a tv-t a gyártótól, akkor érthető módon nem akarja a korábbi profit sokszorosát "eltenni" veszteségként
ez nem is elvárható senkitől
ezért gondoltam hátha az importőr tudna kérni egy cseretv-t a gyártótólcryptot minden termékemért elfogadom
-
Tikakukac
titán
válasz LuckyL #24042 üzenetére
Mondtam nagymuternak, hogy csinálhatjuk azt, amit már párszor, hogy angolul anyacégnek írni és reménykedni. Sajnos a hazai partnerek és képviselők fogalmazzunk úgy, hogy finoman szólva is messze vannak az emberséges üzletpolitikától.
Lásd a Gorenje esetét anyám mosógépével, ahol szerintem sikerült az elmúlt 20 év legdurvább sztoriját összerakni. Az az email folyam és az a "szakvélemény" ami kiesett belőlük az szerintem nem csak belőlem csalt ki könnyeket.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
őstag
válasz Tikakukac #24041 üzenetére
nincs valami magyar képviselet?
esetleg ha leírod nekik ezt amit ide, hátha gyakorolnak valami méltányosságot esetleg
furcsa helyzet ez a mostani nem volt erre felkészülve eddig senki sem, max a videokártyáknál volt ilyen helyzet a bányászok miattcryptot minden termékemért elfogadom
-
Tikakukac
titán
válasz LuckyL #24040 üzenetére
Rendes, hazai, hivatalos pöcsétes gari, igen, jótállás ha így jobban tetszik. Mivel a pofám ki lett mosva már párszor a nem hivatalos helyről shoppinggal ezért csak így tolom.
Hülye lenne cserélni a bolt, 50k-s TV most 90k-nál nincs olcsóbban, még lenne se csinálná meg. Akkor ez egy ordas nagy bukta, gr8.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
őstag
válasz Tikakukac #24039 üzenetére
ha jótállásról van szó, akkor kérheted a termék cseréjét vagy a pénzt vissza
ha nem tudják/akarják cserélni a terméket, el kell fogadnod az eredeti vételárat
ha nem jótállásról van szó, hanem "garanciáról", akkor meg kell nézni mik a feltételeicryptot minden termékemért elfogadom
-
Tikakukac
titán
Hitachi TV letotálozta magát, nyilván javíthatatlan, csereutalványt ki is küldték.
Mos tépp hol áll a gránitszilárdságú törvényünk ezen a téren? Konkrétan majdnem kétszer annyiért kapok olyan TV-t most, mint amennyiért ezt vettem és tekintve, hogy ez nagymuteré, ahol a pénz messze nem úgy megy, mint az ügyfeleseknél akik szerint "rá kell dobni egy kicsit" így nekem marhára kéne egy ilyen specifikációs TV azért a csereutalványért, mert a pénzből még hasonló méretűt se nagyon kapni, nem még FHD-t.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
tomgabor
senior tag
Oda szerettem volna vinni. Ez szerepel a honlapon:
A garanciával kapcsolatos igényeiket, kérjük mindenképpen a termék visszaszállítása előtt szíveskedjenek bejelenteni telefonon, vagy email formájában (info@bluechip.hu).Ezt a választ kaptam miután bejelentettem:
Kedves Gábor,
Logitech terméket az alábbi címen tud garanciális szervízbe küldenie:
rma.fixit-service.com
#24036 Lackooo84:
A garanciális időt a terméklap alján jelöljük, a kirásban szereplő 12 az első éves, jogszabályban szabályozott kötelező jótállást, a "+" jelet követő szám a gyártó/szerviz feltételei szerint vállalt garanciát jelöli hónapban.[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz tomgabor #24035 üzenetére
Hát, elcseszték. A legnagyobb gond viszont, hogy nem nálad van a termék. Itt most a Bluechippel kell egyezkedned, hogy az ő hibájukból a szervizhez került a Logitechnél nem garis termék, találják ki, mi legyen. Mert ha visszakéreted magadhoz, hogy leadd a Bluechipnél, hogy oldják meg ahogy akarják, akor nyilván rádverik a két fölösleges futárköltséget.
[ Szerkesztve ]
-
-
tomgabor
senior tag
Van egy Logitech G102 egerem amit 2019 márciusban vettem 3év garanciával a Bluechipnél.
Tavaly bevittem(még nem volt 2éves az egér) a Bluechip boltba hogy a bal gomb duplán kattint, 1 hét után azt mondták hogy nem találtak hibát és visszaadták.1évig még szenvedtem vele, gondolva hogy jobban tönkremegy és végre kicserélik/megjavítják.
Múlt héten be akartam vinni megint a Bluechiphez mielőtt lejár a 3év garancia, de azt mondták hogy forduljak a Fixithez.
Kitöltöttem az RMA űrlapot, ahol mellesleg kérték a vásárlás dátumát és el is fogadták hogy majdnem 3éves már és elküldtem futárral az egeret, számlát és garancia levelet múlt héten.Ma zárás előtt pár percel küldenek egy e-mailt hogy 24 hónapos jótállás lejárta miatt csak garancián kívül javítható. Ez 8200 Ft lesz, plusz javítás közben újabb feltárt hibák miatt többletköltségek merülhetnek föl.
7990FT az új egér ingyen szállítással az emagnál!
Tudok jól kijönni ebből a helyzetből vagy így jártam és visszamenőleg bárki visszavonhatja a garanciát?
[ Szerkesztve ]
-
_DREAM_
csendes tag
válasz _DREAM_ #23941 üzenetére
20-án kérvényeztük a visszaszállítást, 13 nap múlva vitték el, másnap este már jött az üzi hogy visszaírják a vételárat. Úgyhogy rendelhetjük meg újra, harmadszor, de ezúttal már máshonnan.
Háttértörténet. Még két ünnep között rendeltük meg a gépet az emag-tól, a futárszolgálat hívott is még újév előtt 2-szer is reggelente hogy akkor ma visszük. aztán 10-kor hívnak hogy hát ma már nem. aztán 30-án hogy hááát idén már nem. gondolom a két ünnep között csökkentett kapacitással működtek. semmi baj, ráérünk. aztán január 5-én kihozták, de már le se vették a furgonról mert mondták hogy sérült (be volt nyomódva az oldala), ezt küldjük vissza, majd az emag küld egy másikat. várokvárok, felhívom már az emagot, háááát, az nem úgy van hogy ők rögtön küldenek egy újat, meg kell várni amíg visszaírják az előzőt, és nekem újra meg kell rendelni. de akkor ott telefonon is megtudom rendelni. okés, legyen. eltelt újból 3-4 nap, sehol semmi, újabb telefon. húh, hát az előző kolléga nem okézta le a rendelést, de akkor ezt ő megcsinálja. jó oké. újabb pár nap, ugyanazok az arcok kihozták végre a fagyasztót és ahogy azt már fent is írtam: NEM MŰKÖDIK!!! és akkor innen már ismerős a történet. szóval másodjára írják vissza az árát a fagyónak, és harmadjára rendeljük meg, már másfél hónapja nyújtjuk a sztorit mint a rétest. nem gondoltam volna hogy ilyen bonyolult lesz 2021/2022-ben egy fagyasztórendelés. Ha sikerül esküszöm bontok egy pezsgőt pedig utálom és sugárban fogok hányni tőle örömömben!
-
fulton
addikt
válasz MaxxDamage #24029 üzenetére
-
válasz fulton #24028 üzenetére
Kitöltöd a kalkulációt és az mutatja az árat is. (ingyen mail címre megy ki az ajánlat)
Nekem csak a ˇKiterjesztett Garanciaˇ és Asszisztencia ami kellett, mert ilyen ˇbaleseti" kár vagy törés/meghibásodás kizárt és az számomra felesleges is azért fizetnem. Fali konzolon van fixen -mozgatható, kinyitható a fali tartó konzol - (nem gyári tipli+csavarral rögzítve, hanem jobbal) így az onnan le nem eshet pl.◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
fulton
addikt
válasz MaxxDamage #24027 üzenetére
Minden info nagy sergítség hogy képet kapjunk az adott témában. Köszönöm
-
válasz fulton #24026 üzenetére
Szia!
Saját vélemény, tapasztalat.
Én OLED TV-re csak 2 év gyártói garit kaptam, mert bőven a mostani ár/gari idő szabály előtt vettem.
Intéztem rá +3 év full garit, így 5 év a teljes. /ha gond van javítják, de általában cserélik az alkatrészt vagy komplett TV-t /A gyártónál kifogásoltam a gyári gari időt, mert 2 (most már 3) év egy ilyen "nem olcsó" TV-re nem igazán sok....anno mikor az első FHD LED TV-m vettem (az akkor jött be) alapból 5 év gyártói gart kaptam rá és 3 év se telt el mire full kijelzőt cseréltek rajta. a TV most is üzemel a háztartásba és köszöni szépen jól van. "LG" /Olvasd el és dönts. Én lassan 2 éve vettem az (LG) OLED TV-m és azóta ki tudja mi változott az ÁSZF-be. Remélem tudtam segíteni.
[ Szerkesztve ]
◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
fulton
addikt
Sziasztok
A véleményetek szeretném kérni. Egy elég drága tv vásárlása előtt állok, amivel kapcsolatban tudom es mondta az eladó is hogy nem javítják hanem cserélik ha baja van (sony oled).
Az MediaMarkt javasolta rá a 2 ev plusz kiterjesztett garanciát.
Igen ám de dönthetek úgy is hogy a sony tól vásárolom meg a gyártói teljes körű garanciát 2 évre. (Úgy tájékoztattak, a beégés nem garanciális). Nem tusom mennyire járnék jól az MM el (aegon) ha baj lenne, nem mintha a sonyban annyira jobban bíznéi. Tanácstalan vagyok most ebben. Előre is köszönöm. -
Walter_White
senior tag
válasz Walter_White #23983 üzenetére
jogszabály ide vagy oda... kiváncsi vagyok, egy külföldön történt vásárlás is ilyen hosszu garanciaidőt ölel vajon fel... rengeteget olvasom hogy küldik és 1 hét és meg is van a gariztatás...
Nekem pont a 30 nap letelte elött (leadástól számítva a 28.-napon...) adták vissza az alaplapomat...amit javítottak............ megjárta a beszállítót... keringett.... és visszajött ugyan úgy hibásan.... ugyhogy nagyon örültem neki, hogy még aznap vihettem vissza... és mivel a bolt szervizének nincsenek tesztalkatrészei, így a bíztató szavaik azok voltak: kb ez is a 30 napos átfutás lesz.. de megpróbáljuk lerövidíteni..... ugyhogy már én vittem procit és ramot be a boltba... hogy esetleg felgyorsítsam az ügymenetet.. Nagyon régóta nem kellett gariztatnom... vagyis ramot gariztattam már (más bolt volt), ott rögtön ment a csere... de ez meglepett............. röhej........ ingázik a világban az alaplap.... ki tudja kiknél jár, kik nyulnak hozzá javításnál, vársz, visszakapod.. örülsz... és mikor hazaérsz vele, rá kell gyere, hogy ahogy hazaértél már viheted vissza, mert ugyan ugy maradt a hiba, és ismét várakozás... (Ez az egész 30 napos mizéria MINDENNÉL............ bemész az Önkormányzatba, ott is 30 nap........, kitöltesz valamit, megigényelsz, beadod.. 30 nap a feldolgozása......... 30 nap mire kapsz egy pecsétet egy dokumentumra... Hihetetlen De ha van egy kis elmaradásod, már rögtön 85.000 üzenet, 5 nap után felszólítások, "fenyegetések" hada....).[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
őstag
jogi fogalom
nincs megkötés mi lehet benne, el kell olvasnod mit tartalmaz
ha az van benne hogy holdtöltekor fejenállva kell leadnod phenjang külsőn a terméket személyesen, akkor azt jelenti, nincs megkötés
ennél egyértelműbben nem tudom leírnicryptot minden termékemért elfogadom
-
Źşë'
addikt
sziasztok, következőre lennék kíváncsi, próbáltam rákeresni de nem találtam róla infót
hogy ha vettem egy adott dolgot (konkrétan videókártyára gondoltam) és elromlik garanciális időn belül, de idő közben az adott dolog árusítása megszűnik és van helyette egy azonos típus csak következő generációjából és ráadásul sokkal drágábban, ilyenkor hogy módosul a garanciális csere/ügyintézés - mi van ha nem élek a pénzvisszafizetéssel, mert nekem égető szükségem lenne az adott dologra pl munkához etc.
"Nem abban van az élet mértéke, hogy mekkorát tud kérdezni az ész, hanem abban, hogy milyen nagyot tud felelni a szív."
-
qqzs
őstag
Ez angliaban igy nez ki pl arut visszek vissza hogy kerem a kartyat harom gombnyomas postcodeot kell megadni es kesz. De kb hasonlo itt a lidlben is csak itt alairni kell. Kartya automatan van refund opcio egy lenyeg van, hogy ugyanarra a kartyara mehet csak amivel vasaroltak. 45ezer forintrol volt szo. Nem a kartya szinevel volt a baj hanem az egyik magankartya volt a masik ceges kartya tehát nem egyszeru atvezetni. Ja es az elmult 10 evben kb 1m-t költöttem naluk szemuvegre. De még mindig sokkban vagyok azon ahogy erre reagaltak. Remélem jo a sejtesem, hogy 2022 ben kartyaautomatan 3 gomb a refund meg egy "Miben segthetunk meg?"
Eladó: GTS450
-
asdf_
veterán
Lefordítva számokra:
- fizettél mondjuk 60e Ft-ot, ez a kártyás fizetés miatt került eddig neki majdnem egy ezresbe
- mivel csak utolsó tranzakciót lehet sztornózni a terminálon, utánad már fizettek, így kényszerűen ezt visszautalja neked, ez legalább egy 3-400 Ft(köszi, Matolcsy)
- te kifizetnéd most a helyes kártyával (gondolom SZÉP kártya egészségügyi zsebével), annak valami 3+% a jutaléka kb. 2e Ft.Tehát a rossz kártyával fizettemből ő már tudja, hogy ha hajlik a dereka, akkor az neki 1-2e Ft-ba fog kerülni, ha többet fizettél (simán lehet, 60e szemüvegnél az még belépő szint), akkor még többet.
Megválaszoltam, miért ekkora kérés?
[ Szerkesztve ]
-
őstag
hát fizetési terminálnál egyáltalán nem biztos hogy fel vannak erre készülve, nem szokványos kérés
valószínűleg van rá opció, csak nem ért hozzá az alkalmazott
azt is lehetne kérdezni hogy neked miért olyan nagy ügy átvezetni a két egyenleg között?cryptot minden termékemért elfogadom
-
qqzs
őstag
Nem talaltam jobb topikot hatha itt tudtok segiteni. Fizettunk egy magan kartyaval egy szemuvegrendelest. Kb egy ora mulva visszamentunk hogy bocs rossz kartyaval fizettunk es lehetne-e masikkal. Mondtak eloszor hogy nem mert mar fizettek utanunk es nem tudjak vissza torolni. Erre kerdezem hogy mi van akkor ha meggondolom magam es mivel hogy meg nem kezdtek el a gyartast egyszeruen lemondom....aztan ujra megrendelem es a masik kartyaval fizetek. Azt mondtak azt sem lehet es magyaraztak navrol meg hogy ha egyszer lemondom aztan miert rendelem meg ujra hogy ilyen nincs. Tenyleg ekkora keres egy egyszeru refund es ujrafizetes?
Eladó: GTS450
-
geleati
tag
válasz BB9000 #24004 üzenetére
Kaptam visszaigazoló emailt, amiben az alacsonyabb ár szerepel.
Közben már beszéltünk telefonon, panaszkodott, hogy a futárszolgálat árat emelt meg bla-bla, erre mondom, tessék akkor kiírni a honlapra az emelt árat. Még az is korrektebb, mint megrendelés után email-ezgetni.
Abban maradtunk, hogy a régi áron küldi.
Köszi mindenkinek a segítséget.
u.i.: a honlapon még mindig nem frissítettékSoha ne dobj vízbe alkálifémet!
-
BB9000
senior tag
válasz RootRulez #24006 üzenetére
2019-ben még az előző fogyasztóvédelmi szabályok voltak érvényben, azaz 1 év kötelező jótállás. Amit ezen felül adtak, arra azok a feltételek vonatkoznak, amit a gyártó vagy a forgalmazó megadott.
Kérdésedre tehát a válasz: jogszabály nem kötelezi őket cserére. Olvasd el a garanciális feltételeket és ami abban van, az vonatkozik rájuk.[ Szerkesztve ]
-
RootRulez
félisten
Sziasztok!
2019-ben vásároltunk egy Navon márkájú mosógépet. 3 év garancia volt rá. Tavaly nyáron elromlott. Garanciafutárba elvitték, javították, visszahozták. Azonban most is elromlott, és eleve a bejelentéskor azt mondták, hogy 5-10 munkanap, mire érte tud jönni valaki. Kb két hét múlva elvitték, majd egy újabb hét után visszahozták javítva. Így télen azért jobban megéreztük volna a mosógép hiányát (nem csak pólót, rövidnadrágot kellett mosni), ha nem ismerjük fel időben a helyzetet és veszünk egy másik mosógépet.
A kérdésem az lenne, hogy visszakaptuk a javított mosógépet, bekötjük, használjuk. De ha harmadjára is elromlana, nem kérhetünk új készüléket vagy egy csereutalványt, hogy levásárolhassuk az árát, ahol eleve vettük? Van erre valami fogyasztóvédelmi jogszabály vagy ilyesmi, amire hivatkozhatok? Vagy nem létezik ilyen, örüljek, hogy javítják?
Mert ha ez harmadjára is elromlik (gari időn belül) akkor kenjék a hajukra...
Köszi a válaszokat
═════════════════════════════════════════
-
BB9000
senior tag
válasz geleati #23998 üzenetére
Mi szerepelt a vásárlást visszaigazoló e-mail-ben? Ha kaptál ilyet és abban még az alacsonyabb összegű kiszállítási díj volt, akkor a szolgáltatást azon az áron kell biztosítaniuk. Ha ezt nem teszik meg, akkor jöhet a békaevő testület és a bírósági per. Nyerés esélyes. Ha nem kaptál visszaigazoló e-mail-t, vagy abban már az emelt díj volt, akkor sajnos az az érvényes. Elállhatsz a vásárlástól, ha nem felel meg.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Asszociációs játék. :)
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- MIUI / HyperOS topik
- Steam topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Politika
- Hisense LCD és LED TV-k
- Crypto Trade
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest