- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Fogadj örökbe egy szervert, avagy hogyan építsünk otthoni labot II. (Avagy miért
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Intel® Core™ i9 14900K Raptor Lake-S Refresh CPU/Processor UV/DC (Optimalizálás)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- TOTP generátor PHP-ra
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
C64
őstag
8 hónapos az alaplap tehát még 1 éven belül vagyok. Engem leginkább az érdekelne, hogy ha tudják cserélni a lapot egy ugyanolyanra akkor elállhatok-e tőle és kérhetem-e helyette a pénzvisszát vagy a teljes vételár levásárlását valami másra? (a jogszabályok szerint?!)
Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ
-
asdf_
veterán
Javitas, csere, penz vissza. Ez a sorrend, ha az elsot nem tudjak teljesiteni, csak akkor ugrunk a kovetkezore. Ergo nem te iranyitod, mi tortenik, hanem az, hogy az elado a fentiekbol mit tud elkovetni. Ok persze ettol elterhetnek, de egy bazidraga alaplapnal szerintem tuti nem fognak, az megy vissza a gyartohoz, megjavitjak es visszakapod (vagy kuldenek valamit helyette).
Visszaadni elvileg a vasarlasi osszeget kell, gyakorlatilag azonban az eladok el szoktak felejteni kozolni, hogy a 3 eves gari az alaplapra az 1 ev kotelezo, a magyar jogszabalyok szerinti jotallas, + 2 ev korlatozott, a gyarto feltetelei es szabalyrendszere alapjan. Es a +2 evben biza nem fogsz bekerulesi osszeget visszakapni, hanem javitott, cserelt vagy valami saccperkb hasonlo alaplapot kuld vissza a gyarto, a kicsereltre nem indul ujra a gari, hanem az eredeti vasarlas +3 evvel vege van a tortenetnek meg hasonlo nyalanksagok. Az, hogy ez esetleg uj informacio most neked, ezt a bolton verd le.[ Szerkesztve ]
-
HartgeH3-2.8
addikt
Pontosan azt az összeget amennyiért vetted a bizonyos lapot (amennyiben úgy döntesz és nem a pénzt kéred) továbbá olyat, hogy "amortizációs" költség szigorúan utasíts el ha le akarják vonni ugyanis rendeltetésnek megfelelő használat során jött a hiba. (Gondolom úgy jött).
Nekem volt hasonló ügyem onnan tudom ennyire pontosan. Igaz nem alaplap volt,de teljesen mindegy.
[ Szerkesztve ]
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM - Online túraautó E-Sport bajnokságok közvetítése élőben, kommentátorral! Real Cars Real Racing Hungary Youtube/Facebook!
-
C64
őstag
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, mi szerint adott egy alaplap, mely tönkrement és gariba visszakerül az eladó céghez. Csere helyett lehetséges-e levásárolni valami másra az alaplap árát? Gondolom lehetséges, nem is ezen van a lényeg, hanem milyen árat lehet levásárolni? A vásárlási árat (86e) vagy az alaplap jelenlegi árát lehet törvényesen levásárolni, ami most 57e ft?
Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ
-
HartgeH3-2.8
addikt
válasz dethroner #8094 üzenetére
Ott vagyunk már ott vagyunk már?
Amúgy jogos igen
Azért idegességembe +fogalmaztam előre a panaszlevet márDe ha sem ezen sem a következő héten nem lesz változás akkor már kezdhetek kicsit jogosan is ideges lenni. Ettől független a bolt tényleg egy "laza vagyok leszarlak feelinget követ" ami már probléma bármennyi napról is legyen szó.
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM - Online túraautó E-Sport bajnokságok közvetítése élőben, kommentátorral! Real Cars Real Racing Hungary Youtube/Facebook!
-
Turbolada II
őstag
válasz dethroner #8094 üzenetére
Ja. Én 3 hétig egy mail-t sem írtam, ha garanciális ügyintézésről volt szó.
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
dethroner
veterán
válasz HartgeH3-2.8 #8093 üzenetére
8. munkanapja, összességében 12 napja van ügyintézés alatt a cuccod, mit vergődsz? Ha most nekiállsz bármit írogatni, a fogyvédelem is csak körberöhög
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
HartgeH3-2.8
addikt
válasz dethroner #8092 üzenetére
Azon gondolkozom elsőre írok nekik egy keményebb levelet, aztán bemegyek és ahogy te is írtad hivatalos panaszt teszek.
Igazából engem hiányosan és félrevezetően tájékoztattak már ha ezt annak lehet nevezni.Állandóan saját költségen kellett őket hívnom és ígéretük ellenére sem hívtak vissza, hogy legalább tudjam mi a helyzet. Egyszerűen nem hajlandóak elárulni hol tart jelenleg a hibás egység megnézték e nem nézték. Az egyik alkalmazott meg azt mondta pénzt vissza nem adunk csak levásárolni lehet. Ez totálisan ellenkezik a jogszabállyal.Teljesen lesz@ák az ügyfelet egy az egyben. Ha vége az ügynek meg fogom nevezni a céget.
Köszönöm a segítséget!
[ Szerkesztve ]
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM - Online túraautó E-Sport bajnokságok közvetítése élőben, kommentátorral! Real Cars Real Racing Hungary Youtube/Facebook!
-
dethroner
veterán
válasz HartgeH3-2.8 #8086 üzenetére
Nem fog kézenfogva veled menni az üzletbe a fogy.védelem, ez igaz. De amennyiben szavatossági igényed van, kötelező jegyzőkönyvet felvenni, megjelölni a szavatossági igényed és azt hogy ők ezt elismerik vagy elutasítják. Ha abban neked nem tetsző dolgot írnak, azzal mehetsz fogyasztóvédőkhöz, ahogy én is tettem a hervis elleni ügyemben.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
HartgeH3-2.8
addikt
Sem kicserélés, sem elállás esetén nem vagyunk kötelesek a terméknek azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye.
Nem vagyunk kötelesek elfogadni azt sem, ha az eladó a termék árának levásárlását ajánlja fel, mivel ilyen szavatossági igényt nem ismernek a vonatkozó jogszabályok.
A kijavítást vagy kicserélést a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni. Az eladónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
Amennyiben az eladó a termék kijavítását megfelelő határidőre nem vállalja, vagy nem végzi el, a hibát az eladó költségére magunk is kijavíthatjuk vagy mással kijavíttathatjuk.
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM - Online túraautó E-Sport bajnokságok közvetítése élőben, kommentátorral! Real Cars Real Racing Hungary Youtube/Facebook!
-
HartgeH3-2.8
addikt
válasz sasa311 #8089 üzenetére
Igen sajnos igazad van.
Akkor veszek egy nagy levegőt és relaxálok még ezen a héten. Jövő hét péntekkel számolva az már 17 nap. Addig lesz időm átgondolni mit írjak a könyvbe ha addig nem történik változás.
Szerk: Egy apró megjegyzés (A szervizlapon amit kaptam tőlük, hogy átvették milyen termék stb stb azon egy bevételi dátum és egy teljesítés dátum is szerepel ami Szept.27.
Tehát kvázi ők a két hetes időtartamon belül vállalták a probléma megoldását, ez papíron feketén fehéren szerepel.
[ Szerkesztve ]
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM - Online túraautó E-Sport bajnokságok közvetítése élőben, kommentátorral! Real Cars Real Racing Hungary Youtube/Facebook!
-
sasa311
veterán
válasz HartgeH3-2.8 #8088 üzenetére
15 napra kell törekedni ami barátok között is 3 hét - mert hétvége ugye nem munkanap.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
HartgeH3-2.8
addikt
Ha jól olvastalak 6 hete van bent a forgalmazónál. Szerintem ilyen nincs. Én olvasgattam és a jog szerint (törekednie kell a boltnak a 2 hetes időtartamhoz)
Nálad egyértelműen ez már háromszoros, jogosan háborodsz fel.
Ha nem intézkednek én azt mondom ahogy a többiek is írták (vásárlók könyve) , de számolj az esetleges plussz idővel és kellemetlenségekkel ha belevágsz.Az én esetemben most ezen a héten telik le a (2 hetes limit) talán az én asztal csapkodásom még korai lehet.
Egy biztos nem szabad annyiban hagyni és várni "majd biztos szólnak", francot. Rágni kell a fülét ezeknek. Kérdés mennyire éri meg, hogy az ember csak idegesíti magát vele.Ha bármi fejlemény van kérlek írd meg.
Köszönöm előre is!
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM - Online túraautó E-Sport bajnokságok közvetítése élőben, kommentátorral! Real Cars Real Racing Hungary Youtube/Facebook!
-
pigsty
aktív tag
válasz HartgeH3-2.8 #8085 üzenetére
nekem se írtak mailra vissza, szerintem az ilyen wc szoba nagyságú zug vállakozásoknak alig van tőkéjük cserére, gondolom nagyker se direkt akadt el a garival, persze mindez miért érdekeljen engem,mint vásárló, de ehh.... el akartam kerülni az ilyen vadkeleti dolgokat.
kösz a pü-t, jővő héten bemegyek megint hozzájuk, kicsit határozottabban....
Jobb ma egy veréb, mint holnap egy véreb.
-
HartgeH3-2.8
addikt
válasz dethroner #8079 üzenetére
"Panaszkönyv, asztalcsapkodás, fogy. védelem, békéltető testület, végső esetben pedig bíróság."
Ez pl rendben is van, de fogy.védelem nem fog odajönni kézen fogva velem a boltban jelvényt mutogatva ez a gond. Ők is javasolnak , tanácsot adnak. Konkréten egyedileg nem járnak el minden problémás esetben. Talán panaszt lehet benyújtani vagy fene tudja..
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM - Online túraautó E-Sport bajnokságok közvetítése élőben, kommentátorral! Real Cars Real Racing Hungary Youtube/Facebook!
-
HartgeH3-2.8
addikt
Üdv mindenkinek! Külön pigsty kolléga!
Kb ugyan ebben vagyok mint te egy eszközöm szept.13 óta van gariban nem mondom meg micsoda és azt sem melyik bolt (még). Ha elfogy a türelmem meg fogom nevezni nem érdekel. Következő hét hétfőn mondták hívjam őket, természetesen semmi haladás nem is értem minek kértek ilyet eleve amikor ez még totál az elején volt. Most lesz szept.27én kettő hete , hogy bevittem az eszközöm a boltba. Kaptam egy szerviz lapot amin teljesítés dátuma ez a bizonyos 27. (Érdekes szóban azt mondták ez 1 / 1,5 hét alatt rendeződik) persze nem hittem el nem vagyok naív hülyegyerek, de lassan kezd idegesítő lenni az egész. Elmondom miért. Állandóan nekem kellett hívni őket, email üzeneteket megkapják (rákérdeztem), de finoman szólva "nem válaszolnak rá". Ha kérem csörögjenek már vissza nem teszik meg (mivel egyezkedtünk még melyik termék stb). Meg pl nincs bent az a kolléga aki ezt intézi és ehhez hasonló fals lerázó szövegek. A főnökkel is beszéltem (személyesen voltam bent 100% ő az), de válasza az volt a szervizes kolléga mondja ki az áment. Ja értem....
Ez még rendben is volna hiszen gondolom az importőr vagy nagyker nem tudom ki az illetékes teszteli be ilyenkor az eszközt és mondja igen mehet az új csere stb.
Másik: "Pénzt vissza nem adunk" le tudod vásárolni. WTF ..?!
Miközben fogy.véd. felügyelőség egyértelműen azt mondta jár vissza a pénz ha a jogos garanciális igény fenn áll. Márpedig elég konkrétan áll!! Ezt legjobb barátom google és meg tudta erősíteni.Tehát pigsty kolléga: Menjünk verni az asztalt cirka két hét után és kérjük a vásárlók könyvét amit (kötelesek) hivatalos úton végig vinni vagy várjunk még keserves 1-2-3 vagy akármennyi hetet amíg kegyeskednek intézni valamit..?!
Nagyon kellene már az az eszköz, gondolom neked is!Olyan, hogy 5 meg 6 hét az egyenesen elfogadhatatlan!!
Igazából nem szeretnék ott jelenetet rendezni a boltban és tudom, hogy csak azért és elhúznák és kitolnák a lehető legtöbb időre ezt az egészet és vehetek magamnak saját pénzen másikat addig is.
Tudom, hogy ez lenne ezért várok még..vagy bizonytalankodom, de előbb utóbb az asztalra fogok csapni szerintem.Szerencsére számítógépes "karrierem" során nem sokszor kellett garanciáztatnom. Most belefutottam, elég szépen.
[ Szerkesztve ]
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM - Online túraautó E-Sport bajnokságok közvetítése élőben, kommentátorral! Real Cars Real Racing Hungary Youtube/Facebook!
-
Turbolada II
őstag
válasz sasa311 #8083 üzenetére
A cipő is a használattól megy szét akár két hónap alatt is. Cserélni kell akkor is ha elkopott.
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
Thunder82
aktív tag
neharimár de feltettem 1 fontos kérdést, legalább azt mondanátok h nem válaszoltok RÁÁÁÁ
- [HNT] - ::Hungarian National Team:: # tHUNderKILLLER # tHUNderKILL3R
-
pigsty
aktív tag
válasz sasa311 #8071 üzenetére
tudom, vissza is olvashatnék, no de;
Mit csináljak, menjek vissza, verjem az asztalt, hogy adjanak új eszközt/térítsék vissza az összeget, vagy érdemes 1-2 hetet erre várni?Gondolkoztam már, iponnál veszek egy új alaplapot, még jó, hogy anno nem dobtam ki a régi konfigot, arról netezek.
Jobb ma egy veréb, mint holnap egy véreb.
-
dethroner
veterán
válasz ANDROID??? #8078 üzenetére
Ne hagyd magad szívatni és ugráltatni a magentás köcsögöknek. Ahogy itt már sokszor le lett írva, te kizárólag az eladóval állsz szerződésben, ne érdekeljen hogy ők kivel javíttatnak és mire hivatkoznak. Panaszkönyv, asztalcsapkodás, fogy. védelem, békéltető testület, végső esetben pedig bíróság.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
ANDROID???
addikt
válasz ANDROID??? #8077 üzenetére
Közben most sikerült elérnem a Telemaxot , és ott egy segítőkész hölgy vette fel, akinek elmondtam mi a helyzet a telefonnal és hogy szeretném a cserét egy új készülékre, kérdezte, hogy azt a készüléket nekik kellene cserélni, mondtam neki, amit a T szervizes mondott, hogy majd ha ők jóváhagyják a cserét akkor a T ad egy új készüléket...
Hát kíváncsi vagyok az ügy végére, hogy mit sikerül ezzel elérni....
A remény utoljára..... -
ANDROID???
addikt
Írtam egy Mailt a Telemaxnak, hogy adjanak róla papírt, hogy a telefont cserélje a T mobi, nem tudom mit fogok a semmin kívül elérni vele, de bízom benne segítőkészek lesznek...
Persze azt is odaírtam, hogy a T-mobi dolgozó szerint a kijelző alatti szemcsék a szervizelés következménye...Ez a fogyasztói társadalom, nem nekünk kedvez, hanem a szolgáltatóknak...
Nehogy már jó legyen...[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz ANDROID??? #8075 üzenetére
Igenyed neked lehet, es azt kotelezoek felvezetni amit te mondasz. Mas kerdes, hogy nem teljesitik, de ettol a te eredeti igenyed, az, aminek a papiron is lennie kene: csere. Kovetkezo sor a kifogas rendezesenek modja, no oda irhatjak a sajat baromsagukat (jelen esetben: javitas).
-
asdf_
veterán
Olyan aprosagrol ugye mar ne is beszeljunk, hogy amikor jotallasi igennyel jelentkezel valahol, arrol kotelezoen a jogszabalyok altal eloirt jegyzokonyvet kell felvenni, amiben szerepel egy olyan rovat, hogy a fogyaszto altal ervenyesiteni kivant igeny. No, ide kellett volna belevesni a csere szocskat mindenkepp, mivel te azt kertel, aztan ha ok ezt nem kivanjak, akkor irasban maris lehet nyilatkozniuk az elutasitas okarol. Aztan ha jogi szkanderozasba merul az ugy, ezt a papirt lehet rogton lobogtatni, hogy ok egy adott esetben epp nem jogosan kivantak kibujni a csere ervenyesitese alol.
Ez a szerviztol fugg, hogy cserelhetunk-e, ez szimpla faszsag, ami ki van adva az ugyfelszolgalatosoknak gondolom, mert ha csereigazolas nelkul cserelnek, akkor az annyit jelent, hogy bebuktak egy telot, amiert fentebb -szinten gondolom- eloveszik oket. Te az eladoval allsz szerzodesben, jotallni feled o koteles, az egvilagon semmi kozod hozza, hogy ezt a szervizzel/nagykerrel ok ezt hogy zongorazzak le, az az o dolguk (es az o szerzodesuk). -
sasa311
veterán
válasz ANDROID??? #8072 üzenetére
mert ők a kötelezettségüket azzal hogy elküldik a Telemaxnak el is intézik
Ez nem igaz. Neked SEMMI KÖZÖD ahhoz, hogy a T milyen alvállalkozóval szervízeltet. Neked van egy élő szerződésed a T-vel, csak ez számít. Az ő ügymenetük és ujjal mutogatásuk kutyát nem érdekel.
Írj a panaszkönyvbe, hivatalosan kérd a cserét arra hivatkozva, hogy a szervíz hanyagsága miatt értékcsökkent a készüléked!
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
ANDROID???
addikt
Üdv. Mindenkinek!
A történetem a következő, a T mobilnál vettem egy telt Alcatel.
A kijelző pixelhibás volt leadtam szervizbe úgy a készülék 3 hónapos lehetett elküldték a T-től a Telemaxhoz (Budaörs) szervizelni onnan a telefon 3 hét elteltével érkezett vissza (a 15 napon belül amire törekedniük kell benne volt aug 20 a 3 hétben), elmentem a telefonomért amire vártam 1 órát nem sikerült átvennem mert nem volt már rá több időm hogy várjak, másnap elmentem érte kivártam az időmet és az átvételkor láttam, hogy a telefon sérült pedig én karcmentesen adtam le a telefont (a szerviz vagy a T szállításnál vagy nem tudom összeb@szta...).Vissza lett küldve a telefonom a Telemaxhoz ahonnan újabb 8 nap elteltével visszaérkezett, a kijelző alatt szemcsékkel és mozgó kijelzővel ezt pár nap elteltével vettem észre, mert ugye már örültem hogy 1 hó után végre a kezemben van a telefonom. Visszamentem pár nappal később és próbáltam kérni a cserét, mondván hogy nem vagyok hajlandó a szerviz hanyagsága miatt több napot vagy akár két hetet várni a telefonomra.
Azt mondták, hogy ők nem cserélhetik csak úgy majd ha a Telemax szerviz azt mondja, hogy cseréljék akkor ki lesz cserélve egyébként csak szervizeltethetnek...
Mondtam, hogy fogy.védelemhez fogok fordulni, mondták hogy csak magamat szívatom, mert ők a kötelezettségüket azzal hogy elküldik a Telemaxnak el is intézik, mert akár két hetente is elküldik ha akarom... Mondtam, hogy akkor ez így mehet a végtelenségig? Mondtam, hogy hívjon egy vezetőt, és majd ő majd intézi erre azt mondta, hogy felesleges, mert ugyanazt fogja ő is mondani...
Szóval én inkább leadtam, mert nem volt több időm ott tököni velük. Mondtam , hogy szeretném már inkább a cserét elérni, ls azt mondta, hogy vagy menjek ki a Telemaxhoz és beszéljem meg ott egy vezetővel, de nincs időm kimenni (oda-vissza kb 3 óra csak az út mert nem pesten lakom csak itt dolgozom) és a másik lehetőség hogy hívjam fel őket és beszéljem meg velük ezt telefonon, persze telefonszámom az nincs csak a honlapjukon feltüntetett, amit meg nem vesznek fel csak a telszámlámat növeli feleslegesen... Hogyan tudnék én egy orig készülékhez jutni, ami full garis akár 3 napon belül cserélhető is ha rossz, mit tegyek? 5letek?Köszönöm
-
pigsty
aktív tag
Bementem személyesen, azt mondták, a nagyker foglalkozik szervizzel, elvileg kicserélik (érvényes a gari), de várakoztatja őket a nagyker. Mondták, van ami 2 hét, más 5. Lehet ez, ennyire elnyúlik? Lassan 6 hete van a nagykernél.
Jobb ma egy veréb, mint holnap egy véreb.
-
Thunder82
aktív tag
Nekem is lenne 1 kérdésem, 1 évvel ezelőtt vettem az egerem és az egérpadom és szétkoptatták egymást. Beadtam gariba de visszaküldték h evvel ők nem tudnak mit kezdeni,forduljak- e fogyasztóvédelemhez mert a garancia még él de az egér és a pad használhatatlan, és rendeltetésszerűen volt haználva!!!!??????
- [HNT] - ::Hungarian National Team:: # tHUNderKILLLER # tHUNderKILL3R
-
HartgeH3-2.8
addikt
Köszönöm szépen a válaszokat!
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM - Online túraautó E-Sport bajnokságok közvetítése élőben, kommentátorral! Real Cars Real Racing Hungary Youtube/Facebook!
-
bullseye
addikt
válasz HartgeH3-2.8 #8064 üzenetére
Olyan nincs, hogy levásárolhatod...
Javítás, csere ugyanolyan termékre, leértékelés, pénz vissza. Ennyi a hivatalos lehetőség. Minden ezen felül csak akkor megy, ha bele egyezel.'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
Turbolada II
őstag
válasz HartgeH3-2.8 #8064 üzenetére
Első körben a vásárlók könyvét javasolom.
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
HartgeH3-2.8
addikt
Sziasztok!
Garanciás ügyben kérdeznék. Van egy termékem amit garanciáztattam egy számtech boltban. Durván 1 hete megy a dolog és több esetben kellett nekem hívnom az üzletet mivel ígéretük ellenére nem hívtak vissza, hogy mi a helyzet. Nagy nehezen kiszedtem belőlük annyit, hogy pénzt vissza nem adnak levásárolhatom. (Pedig úgy tudom jogom lenne hozzá). Olyan érzésem van le akarják rázni az embert és sac/kb időszakot adnak meg, hogy ő szerintük mikor várható eredmény. Egy másik terméket kértem a régi típus helyett, de nagyon nem korrekt módon jártak eddig el velem úgy érzem.
Elsőre amikor bent voltam 1-1,5 hetet mondtak szóban az átvételi szerviz lapon persze 2 hetes időtartam szerepelt. Ez még nem is lenne gond ha első hét után nem mondanák azt hogy , hát bizony ez plussz egy hét lesz még kb. Tehát simán kitolják a 2 hetes időszakot....Fogyasztóvédelemhez gondolom csak később érdemes menni, de ha úgy érzem nem korrekt módon járnak el velem tojnak vissza hívni, fals válaszokat adnak, mit tudok tenni?
Esetleg ötlet?
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM - Online túraautó E-Sport bajnokságok közvetítése élőben, kommentátorral! Real Cars Real Racing Hungary Youtube/Facebook!
-
legenda
válasz xxxthrief #8061 üzenetére
24 hónap gyártói garancia adott, de a második 12 hónap korlátozott, csak magára a telefonra vonatkozik, a tartozékokra nem!
a betört kijelző - mint külső behatás útján keletkezett fizikai sérülés - nem tartozik bele a garanciális javítás körébe, csak pénz ellenében javítják![ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
xxxthrief
aktív tag
Üdv.
van 1 samsung galaxy ace-m.
1 hónapja betört a kijelzője. nem az lcd csak a digitizer de így is tökélletesen müködik
multéven vettem 2011.09.09.
És a samsung 12hónap garit vállal a telókra? van valami +12hónap korlátozott garancia is. az mit jelent?
és pénzért cserélnék ki a digitizert?
Üdv!Megszálltak az idegenek?És nem tudod mit tegyél???--->Küldd a "NO UFO" szót a 1783-ra!
-
gmxl
csendes tag
Sziasztok!
Nem rég laptopszalonról rendeltem egy notebookot. Alapból DOS operációs rendszer van rajta, amely a garancialevélen a megnevezésnél is fel van tüntetve.
A kérdésem az lenne, hogy ha másik operációs rendszert rakok fel rá ,akkor ugrik a garancia?Köszi előre is!
-
dethroner
veterán
Kaptam a fogyvédelemtől levelet, hogy a bejelentésem nyomán eljárást indítottak a hervis ellen, a felvett jegyzőkönyv tartalma miatt. Biztosan kapok értesítést az eljárás eredményéről is, megírom majd. De lehet hamarabb lesz személyes találkozóm a bolt képviselőjével, ugyanis a békéltető testület elé vittem a szavatossági igényem elutasítását.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
legenda
a külön történet köre tegnap lefutva; javítás nem volt lehetséges - a hibás cipőt leselejtezték -, azonosat adni nem tudtak az üzletben, az eladó hölgy mondta, hogy akkor vásároljuk le a pénzt, a feleségem válasszon magának valamilyen cipőt! nézelődött a feleségem, miközben én beszélgettem az eladóval, és mondtam neki, hogy amennyiben a feleségem nem talál megfelelő cipőt, úgy pénz vissza, mire közölte, hogy azt nem, mert főnöke nem engedi, meg így, meg úgy... mondtam neki, hogy engem ugyan nem érdekel a főnöke, törvénytelenségre még ő sem utasíthatja! erre telefonálgatni kezdett a főnökének, akit nem ért el, arra hivatkozott, hogy lengyelországban van. a feleségem persze nem talált megfelelő cipőt, egy volt, amit próbálgatott, de láttam rajta, hogy nem kimondottan tetszik neki, inkább csak kompromisszumos megoldást keres, hogy ne vitatkozzak az eladóval. ráadásul az újabb cipő valamivel drágább is volt - pedig ez előző sem volt annyira olcsó, nem 5 vagy 10 e ft kategóriáról van szó -, mire az eladó mondta, hogy abba beleszámítja a leselejtezett cipő árát. mondtam neki, hogy nem, bő 4 hete leadtuk a cipőt - mellesleg egy nyári cipőről van szó, és ugye már ősz van -, elállunk szerződéstől, kérjük vissza a pénzt!
az eladó csak vágta a pofákat, hogy az nem úgy megy, csak ha a főnöke beleegyezik!
mondom neki, hogy engem továbbra sem érdekel a főnöke, de azt megértem, hogy ő "csak" az eladó, és a főnöke parancsol neki, de beszélje meg vele, mire ismét telefonálgatni kezdett, és végül visszakaptuk a cipő árát![ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
bullseye
addikt
válasz masterful87 #8052 üzenetére
Ne fogadd el az 1 hónapos javítást. Kérj azonnali cserét, vagy ha azt megtagadják a jelentős többletköltség miatt, akkor a pénzt vissza.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
masterful87
senior tag
válasz bullseye #8051 üzenetére
A bevett eljárás eddig az volt, hogy leadtam gariba, ők megadtak egy hónapot teljesítésre, aztán vártam. Ezalatt ők elküldték Lengyelországba a szervizbe, ott meg valószínűleg túl költségesnek találták a javítást, így jeleztek hogy inkább cseréljék ki.
Az első készülék táphibás volt, a másodiknak a lemezlejátszója ment gallyra, és úgy néz ki a harmadik is így járt.
Érdeklődtem, hogy más is járt már így, de azt mondták nem szokták visszahozni...Közben néztem az oldalukat is és még mindig árulják ezt a hulladékot, szóval nem megoldás hogy megvárom amikor már nem árulják.
-
bullseye
addikt
válasz masterful87 #8050 üzenetére
első körben... 3-4 után nyugodtan kérd vissza a pénzedet, mert ez lehet típushiba és különben is a fene bízik ilyen készülékben ezek után. A javításba többet ne menj bele, mert neked túl sok kellemetlenséget okoz 1-1 hónap kiesés. Vagy azonnal cseréljék, vagy rendezzétek vissza az állapotokat.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
masterful87
senior tag
válasz masterful87 #8034 üzenetére
Ma kértem telefonon tanácsot egyik fogyasztóvédelmi hivataltól, azt mondták első körben javításra vagy cserére van lehetőségem, ha a javítás túl költséges, vagy cserekészüléket nem tudnak biztosítani, akkor kérhetek árleszállítást vagy pénzt vissza!
Az idő korlátról meg annyi van, hogy törekedni kell a 15 napra, de így hogy Lengyelbe kell kiküldeni, így még csak törekedniük se kell rá, mivel ez érthetően több időt vesz igénybe, mintha a szomszédos szervizbe kéne átdobniuk. :-\
Azt tanácsolták hogy próbáljunk közös nevezőre jutni, ami mind két félnek előnyös, nem sok értelme van a fogyasztóvédelemmel fenyegetőzni, mivel ők is ismerik a szabályokat, egy ilyen asztalcsapkodás után meg lehet a levásárlást se ajánlják fel, és amúgy is csak pereskedni lehetne velük. :S
Viszont lehet kérni a vásárlók könyvét, hogy nyoma legyen annak az igényünknek, hogy élni akartunk az elállás jogával, és kértük volna vissza a vételárat. Ez a későbbi pereskedéshez mindenképpen hasznos lehet, de lehet maga a gesztus is elég ahhoz, hogy engedékenyebbek legyenek.Szóval vagy várok pár hónapot, és akkor viszem el, bízva abban, hogy nem fognak találni több ilyen cserekészüléknek való hulladékot, vagy most elviszem, és jelzem hogy szívesen levásárolnám, a lényeg hogy többé ne lássam ezt a szutykot!
[ Szerkesztve ]
-
syl5
őstag
Sziasztok!
Tápom garis ügyintézése következik hardverkernél, sajnos.
Csere tápot nem tudnak adni, mert most nincs. Mondtam nekik, hogy pedig az kéne, mert a gépem a munkaeszközöm, és a 2 hetes ügyintézés nagyon hosszú. Erre azt ajánlották, hogy veszek egy másik tápot a csere idejére és ha visszajön a sajátom, akkor visszatérítik a csere táp teljes árát.
Vélemény? Papírt íratni akarok velük, de ki tudja hogy belemennek-e. Ha meg nem, akkor meg semmi sem garantálja, hogy visszaadják a pénzemet. A másik meg, hogy ha úgyis visszaadják a pénzemet, akkor miért fizessem ki a csere tápot? Írni kell egy papírt, hogy ha elbaszom, akkor kifizetem az árát, vagy behúzzák a mostani tápomat.
Kötelezi egyáltalán bármi is a boltokat arra, hogy adjanak csere alkatrészt?
Köszi! -
pigsty
aktív tag
Vettem tavasszal egy Asrock alaplapot, Bp, Compker kft, nyáron elromlott, egyszer nem bootolt be bekapcsolás után, augusztus elején elvittem az átvevőhelyhez, a bolthoz, azt mondták, 3 hét, hogy a szerviz megnézi, mit tehetnek, máig semmi értesítés, pedig elérhetőségeim egyeztetve lettek.
Írtam tegnap előtt emailt, de semmi, azt hiszem nem éri meg a legolcsóbban venni valamit, talán Ipon jobb ebből a szempontból? Talán ez a Soltrade kft - ez a mögöttes cég - és sok más apró vég egy túlterhelt központi szervizbe viszi a kérdéses cuccokat?
Semmi pót-, csere alkatrészt nem kaptam, az a szerencse, munka helyett csak szabadidős tevékenységre kell a gép.
Szerintetek vegyek ugyanabból vagy hasonló kompatibilis tipusból vagy várjak még...?Jobb ma egy veréb, mint holnap egy véreb.
-
sasa311
veterán
válasz barelylegal #8043 üzenetére
Tőled nem tudná visszavenni a T (bár a gyakorlatban ez orvgazdaságban bűnrészesség), de a garit tuti buknád.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
barelylegal
csendes tag
Üdv!
Szeretnék egy notebookot vásárolni oly módon, hogy akitől venném, a T-mobile-nál vásárolná hűségszerződéssel.Az lenen a kérdésem, hogy ha ő netán nem fizetné a havidíjat, akkor nekem vissza kéne adnom a laptopot?
Illetve én tudnám garanciáztatni, hiszen más nevén lenne? -
TaaT
nagyúr
Sziasztok!
Vettem egy alaplapot 2év garival, használtan, magánszemélytől...
Megjött a cucc, de nincs benne a garipapír, megírtam az embernek aki azt írta: mást is vett amik rajta vannak a számlán ezért nem adja ide, de ha bármi van nyugodtan jelezzem neki...Kérdés, garanciapapír fénymásolata ér vmit? érdemes elkérni vagy akkor ehhez nem lesz sose rendes garipapírom?
Give them hell Ukraine!
-
dethroner
veterán
válasz sasa311 #8033 üzenetére
Már a benzin ára is több, mint a papucsé akkor kár a gőzért.
Lehet, de akkor is az elv az elv. Amikor a kereskedők hasznáról, jogairól van szó, akkor mindent elkövetnek, hát akkor most én is. Én leszek a vásárlók nagy barátja, a kereskedők móresre tanítója
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
masterful87
senior tag
válasz turbobusa #8035 üzenetére
Hát én most nem szeretnék semmit vásárolni, persze ha nincsen semmilyen jogalapom arra hogy 3 hibás termék után felmondjam a kettőnk "szerződését", akkor még mindig a levásárlás lenne a legjobb és legetikusabb megoldás.
De várok, hátha valahol le van írva fehéren-feketén, hogy ha valami selejtes, akkor azt nem sózzuk a fogyasztóra, addig játszva, míg a nyakamon marad, és a pénzemet is elbukom. -
turbobusa
senior tag
válasz masterful87 #8034 üzenetére
Ismerősömnek volt egy hasonló problémája, ha jól tudom ugyanúgy dvd lejátszóval, kétszer volt vele baja és harmadszorra utalt nekik, hogy kéri vissza a pénzét és náluk levásárolja, mert ez így senkinek se éri meg... Aztán belementek ebbe...
-
masterful87
senior tag
sziasztok!
van egy Ferguson asztali DVD lejátszóm, most ment tönkre harmadszor!
az első kábé 9-10 hónap után nem kapcsolt be, kiküldték Lengyelbe, egy hónap múlva jött a hír, hogy táphibát állapítottak meg, kapok egy újat, újra egy év gari
a második gondolt egyet és elkezdte nem beolvasni a lemezeket, végül semmit se evett meg, megint Lengyel, megint egy hónap, megint egy új készülék, megint egy év gari (én már ekkor szerettem volna vissza kapni a pénzemet, mert nem tetszett, hogy az én pénzemmel szórakozunk, kapok új lejátszót, de ha egyszer majd egy év után döglik meg akkor így jártam)
és most itt van nálam a harmadik csoda masina, aminek a képe először csak csíkos lett HDMI kimeneten, aztán néha zizis lett, vagy teljesen rózsaszín, majd elkezdte nem beolvasni a lemezeket, ezt még tetézte véletlenszerű lefagyásokkal is, most pedig már semmit se hajlandó lejátszani!adódik a kérdés: meddig játszhatják ezt velem??? 3 ugyanolyan hibás készülék, most kapnám a 4-iket, ez sztem abszurd, ugyanakkor minimum egy hónap az átfutási idő! mit tehetek, mihez van jogom?
-
sasa311
veterán
válasz dethroner #8032 üzenetére
Igen, pontosan erre apellál az üzlet - valljuk be jogosan.
A kermi bevizsgálás nem olcsó (bár ha neked van igazad akkor követelheted az üzleten!), aztán majd persze semmivel sem ért majd egyet az üzlet és fizetni sem akar, akkor polgári pert indítani...
Már a benzin ára is több, mint a papucsé akkor kár a gőzért.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
dethroner
veterán
válasz sasa311 #8029 üzenetére
Nem nagy érték, néhány ezer volt. De akkor már nyeljen le az ember mindent, mert azt gondolja a bolt, hogy ilyen kis összegnél úgysem fog a vásárló kermihez fordulni és a bevizsgálás költségét esetleg bírósági úton követleni? Erre apellálnak? 1-2 napja járt le az 1 év a vásárlás óta, de mivel volt náluk javításon kb 1 hetet, és tudtommal ezzel az időtartammal a szavatossági idő meghosszabbodik, így még az 1 éven pont belül vagyok. A termék bevizsgálásától nem fosok, nem szétvágott, szétrúgott stb hiba, hanem a talp alsó része ragasztva van és az szépen kezd körben leválni.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
sasa311
veterán
válasz dethroner #8020 üzenetére
Jótállás lehet 6 hónap, de a szavatosság tartós fogyasztási cikkre 1 év!
Ilyenkor NEKED kell bevizsgáltatnod a terméket és ha valóban a termék hibás akkor kötelesek cserélni. Ez persze nem biztos, hogy megéri - attól függ mennyi a cipő értéke.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
legenda
válasz dethroner #8020 üzenetére
a feleségem cipőjét mostanság vittem vissza a westend egyik üzletébe, és arra is 6 hónap jótállást adtak - 4 hónaposan elengedett a ragasztás, pedig nem olcsó cipőről van szó!
részletes leírás volt a jótállási jegyen, 6 hónap jótállás - külön kiemelték -, amely intervallumon belül a forgalmazónak kell bizonyítani, hogy a termék hibátlan volt, viszont a szavatosság 2 év, de 6 hónap után megfordul a bizonyítási teher!
nem is problémáztak vele, simán visszavették, írtak jegyzőkönyvet - mondjuk azt elszúrták, mert levásárlást írtak rá, ez egy külön történet lesz, már várom a harcot -, majd értesítenek telefonon! augusztus 16-án adtam le, még várunk türelemmel, mert 2 - 3 hetet mondtak...[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
dethroner
veterán
válasz turbobusa #8025 üzenetére
Nem Bp-i vagyok, de köszi. Sejtem hogy egy ragasztás nem eget verő összeg, de akkor is az elv, meg a törvény, meg minden. Meg az az arrogancia, amivel a boltban a képembe mosolygott a manus, az b@szta fel leginkább az agyam. Ha törvény szerint van még rá szavatosság, akkor nem akarom annyiban hagyni, ha kell akkor kermi vizsgálat, bíróság stb. Ha nekem van igazam, akkor belevágok, csak tudni szeretném az itteni tapasztaltabb, fogyasztói jogokban jártas emberek véleményét.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
turbobusa
senior tag
válasz dethroner #8024 üzenetére
Hát nem mondom, hogy legyél rámenős, mert úgyis azt fogják mondani, hogy Te vagy a hibás, mert nem kérdeztél rá akkor. Szerintem a garanciáztatás ellőtted már, de vannak eszméletlen jó cipészek, ha kell küldök címet Bp-n belül. Most készülök én is egy cipőt beadni egy kis tuningra.
Ismerősöm járt úgy még, hogy egy héttel a hiba előtt járt le a garancia és nem foglalkoztak vele már. Valamilyen szinten megérti őket az ember, de azért ha nálam járna le valakinek így a cucca megpróbálnék valamit...
[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz turbobusa #8023 üzenetére
Köszi a tippet, de most nem a következő vásárlásom érdekel, hanem az hogy ezzel akkor tényleg nem tudok garanciában semmit kezdeni már? Vásárláskor nem kaptam semmiféle garjegyet amiben szerepelt volna a jótállási időtartam. Csak egy blokkot adtak, amivel mondjuk a vásárlás után 2 hónappal vissza is kellett vinni, mert a tépőzár nem működött. Akkor megjavították. Most meg azt mondja hogy 6 hónap jár csak a lábbelikre, ami elmúlt.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Kilimanjaro márka, a Hervis-ben vettem. Jegyzőkönyvet is írt, amiben az elutasítás indoka, lejárt a 6 hónap.
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Van egy szandálom, aminek elkezdett leválni a talp része, elengedte a ragasztás. Visszavittem a boltba, ahol azzal utasított el a "főnök" hogy lejárt a 6 hónap garancia. Tényleg csak 6 hónap jár ilyen termékre?
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
turbobusa
senior tag
válasz bullseye #8018 üzenetére
igazság szerint csak kíváncsi voltam, hátha van egy ilyen lehetőség, de ha bármi apró dolog van, ugyanis ezek szerint van, így nem ér semmit az egész. sajnos sok a szektorhiba rajta, így eladni nem lehet, megy a szemétbe akkor most már biztosan.
azért volt ilyen rövid ideig garancia rá, mert külső merevlemezként vettem, tehát házban volt már. azt néztem akkor, hogy a közelben legyen a bolt, garanciát meg akkor tudtam meg mikor tönkrement, mert nem foglalkoztam vele. simán gondoltam, hogy 1-2év van rajta, mint a többi komponenseken.
elnézést ha off-oltam a kérdésemmel... -
turbobusa
senior tag
Sziasztok!
Kíváncsi lennék a véleményetekre!
Vettem tavaly egy hdd-t, amire a bolt pár hónap garanciát adott és utána halt be egy héttel a merevlemez. Nagyon sok szektorhiba keletkezett rajta, így lementettem az adatokat és félretettem és jó sokat szitkozódtam. Közben telt az idő és nem foglalkoztam vele, mert úgy voltam vele van másik és működik rendesen szerencsére, de nem hagyott nyugodni a probléma.
Mondom veszek egy ugyanilyen merevlemezt és legaranciáztatom ezzel a hibással, így kapnék egy újat és megmaradna az új is. Meg lehet ezt oldani?
Nem írja ki valami program, hogy mikor volt használva a hdd? Elszokták küldeni ilyenkor valahova vagy rögtön számítástechnikai boltban adnak újat?Előre is köszönöm szépen a segítséget!
Üdv.
-
dethroner
veterán
Lábbelire mennyire jótállás van?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
-
sasa311
veterán
válasz Speedhs #8005 üzenetére
Én ezek után tuti nem adnám vissza a pénzt, sőt, megüzenném a gyereknek és a kedves papának, hogy amint átutalták a 2. postaköltség árát szívesen visszaküldöd neki, addig ingyen és bérmentve tárolod nekik...
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
-
Speedhs
őstag
Gondolhatod, hogy nem fogom 2 szaros ram miatt a nevemet kockáztatni.. egy 13 éves kisgyerek vette a ramot át.
Most beszéltem az apjával meg mindent, korrekten, higgadtan.
Pénz vissza, majd én legariztatom és ennyi.
Csak ezt nem értem, hogy mit képzel magáról, hogy fenyegetőzik ?Apuka azt mondta, hogy még ez az első üzlete a fiának, és még nem olyan fejlett a kommunikációban stb.. kérem, aki laikus az ne vegyen ilyen alkatrészt
Az meg a kedvencem, hogy fél óra játék után tönkremegy a ram. Mitől megy az tönkre? Csak nem túl lett húzva? Ennyit erről, ezek után még ennyire sem bízok meg senkiben...
Üdv,
Gergő
Új hozzászólás Aktív témák
- HP EliteBook 850 G8 Fémházas "Kis Gamer" Laptop 15,6" -65% i7-1185G7 16/512 Iris Xe FHD HUN
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB Gyönyörű állapotban, üvegfóliával, tokkal FOXPOST
- HP EliteBook 850 G8 Fémházas "Kis Gamer" Laptop 15,6" -65% i7-1185G7 16/512 Iris Xe FHD HUN
- Sony WH-1000XM3 vezeték nélküli, zajszűrős fejhallgató
- OHH! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/1TB FHD HUN
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest