- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Internet fejlesztés országosan!
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- Elektromos rolleren is fontos az index!
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Ég veled, KEndre! :(
- Asszociációs játék. :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Milyen mosógépet vegyek?
- Fűzzük össze a szavakat :)
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
maxxtro02
tag
Sziasztok!
Van egy Sennheiser cx200 fülesem amit tavaly decemberben vásároltam(Auchan), és sajnos napokban tönkrement, vissza is vittem és közölték velem, hogy erre bizony csak 6hónap garancia volt, de gyártó honlapján 2évet írnak, hogy tudnám ezt érvényesíteni? -
miroon
aktív tag
Hali,
lehet nem teljesen ide tartozik..de hátha
Van egy Samsung M2 Portable külső winyóm,ami még a nyáron megadta magát. Nagy házfelújításban voltunk,és valahol elvolt dobozolva a számla. Most megtaláltam,még garis. Elvittem oda ahol vettem,és azért nem akarták cserélni,javítani,egyszerűen semmi.. mert hogy az alján a matricáról lekopott a gyári szám
Ezzel lehet valamit kezdeni? vagy fogjam meg és vágjam ki a winyót? nem szeretném.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Midnight Black
-
Attix82
addikt
válasz sasa311 #10394 üzenetére
Persze én ezt értem, de a kolléga részletezte fentebb, hogy 12 hónapig jótállás és utána csak a lap piaci árat éri, vagyis a teljes árat nem adják vissza.
De szerintem ezt már eléggé kiveséztük ...csak arra reagáltam, hogy rögtön rávágják az embere 2 év után, hogy ha se cserélni se javítani nem tudják vétel ár vissza....ami nem biztos ,hogy igaz. És valóban nem igaz.
-
sasa311
veterán
válasz Attix82 #10390 üzenetére
A "garancia", mint jogi fogalom nem létezik és semmiképp sem szavatosságot jelöl...
Ha a garijegyen a "garancia" szó szerepel, de nincsenek konkretizálva a jótállási és szavatossági feltételek akkor az a vásárló megtévesztése és jótállást kell érteni alatta.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Csövy
tag
válasz Attix82 #10390 üzenetére
most egy műszaki dolgokkal kapcsolatos cikkben azt olvasom, hogy ha a termék biztosan gyártási hibás és nem lehet sem cserélni sem megjavítani akkor vételár visszafizetés van.
a fentebb leírtakon kívül az is szerepel a papíron, hogy a garanciajegyen szereplő termékekre a vásárlás napjától számított 12 jótállást vállalunk, mely telephelyünkön érvényesíthető --> akkor mi a 36 hónap???
[ Szerkesztve ]
Privátokra illik válaszolni...
-
sasa311
veterán
Akármilyen baromságot rá lehet írni egy garijegyre, attól a pillanattól fogva, hogy az jogellenes egy időben érvényét is veszti.
Ha szerepel a jegyen, hogy jótállás: 36 hónap akkor a további sallangot el sem kell olvasnod.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Csövy
tag
válasz Attix82 #10385 üzenetére
a garanciajegyen azt írják, hogy garancia 36hónap, a papír alján viszont van egy olyan pont miszerint: a 12 hónapot meghaladóan vállalt garanciaidő alatt a termékethelyettesítő termék híján csak az általunk meghatározott aktuális piaci értékben tudjuk beszámítani.
???Privátokra illik válaszolni...
-
Csövy
tag
Sziasztok,
A tanácsotokat szeretném kérni.
Még 2011 elején vásároltam egy alaplapot egy kiskernél ami 3 év garanciát adott a termékre.
Úgy adódott, hogy a lapot nem kellett használnom mert szereztem egy jobbat és ezt használtam, ez csak tartalékban volt. Most mikor elővettem a minap észleletem, hogy a SATA vezérlő hibás. És éppen itt jön acsavar mert utánanéztem és megtudtam, hogy ezt a lapot a sata vezérlő hibája miatt annak ideljén az ASUS mind kicserélte. A lap egy P8P67.
Szerintetek ilyenkor mit tudok tenni?
A lap és a papírok kellékek doboz stb hiánytalanul megvan.
A bolt az Ipon, csak azért írom le, hátha másnak is volt velük hasonló ügye.
Köszönöm a tanácsokat.Privátokra illik válaszolni...
-
Topikgazda
válasz spiritex #10375 üzenetére
Ezen az oldalon ezt írta valaki:
"Ha a pénzt esetleg nem fizetnék vissza 30 napon belül, akkor írhatsz nekik fizetési felszólítást, vagy akár rögtön fizetési meghagyást a bíróságon keresztül a követelt összegről, amihez már természetesen hozzácsapod az illetéket is, és a kamatokat is a késedelmes fizetés miatt.
Ha egy kis eszük is van, nem fognak belemenni egy értelmetlen jogi procedúrába, mert ebben az esetben egyszerűen nem nyerhetnek. Viszont többe fog kerülni nekik a játék, mintha csak a termék árát fizetik vissza."Nem vagyok jogász, de elég reálisnak tűnik.
-
-
spiritex
veterán
válasz spiritex #10363 üzenetére
A hosszú várakozás után nagyon kellemesen csalódtam az iPon-ban. Kedvesek és korrektek voltak! A mai nap vehettem át a csere kártyát, ami már gyönyörűen működik is a gépemben. A sok várakozással töltött idő és bosszankodás után már kezdtem azon gondolkodni, hogy kb. 10 évnyi hűség után átpártolok másik céghez, de azt kell mondjam, megérte várnom, mert nem a hibás vga-mat kaptam vissza, amit cégek néha eljátszanak, hanem egy ugyanolyan, de másik kártyát. Így aztán maradok hű vásárlójuk. Egy nagy piros pont illeti az iPon-t!
Ha te az vagy, akinek képzeled magad, akkor ki az, aki képzeli magát annak a valakinek?
-
-
spiritex
veterán
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy az ipon garanciális ügyintézése javult-e valamit, vagy még mindig annyira siralmas és felháborító, mint a 2007-es post-okból kiderül, ha ebben a topicban rákeresek az "ipon" szóra.
Konkrétan azért kérdezem, mert a hibás sapphire vga-m ma van 40. napja náluk, a telefont nem veszik fel, az e-mailjeimre pedig mindig ugyanazt a robot-email-t küldik, hogy: "A termék jelenleg tesztelés alatt van a szervizben, amennyiben hibásnak találják akkor javítják illetve ha nem javítható kicserélik Önnek. Ennek átfutási ideje általában 15 munkanap szokott lenni kézhezvételtől, de igyekszünk ezt az időt lehetőségeink szerint csökkenteni. Amennyiben elkészült a javítás/csere ezt automatikus e-mailben jelezzük Ön felé. Köszönjük Türelmét."Ha te az vagy, akinek képzeled magad, akkor ki az, aki képzeli magát annak a valakinek?
-
őstag
Na igen, az a gond hogy a garanciajegyet én sem láttam, hozzám is úgy került a laptop, hogy gond van vele, nézzem meg.
Majd beszélek a tulajjalKöszi a segítséget
We exploited "We spread hate. We raised hate. We thought hate to be our savior. We put all our problems we created on the "Island of Devils". As a result that devil was born, to return the hate we gave it"
-
őstag
Csak azért kérdeztem, mert itthon már próbáltuk, de elhajtottak azzal az indokkal hogy nem itt lett vásárolva.
We exploited "We spread hate. We raised hate. We thought hate to be our savior. We put all our problems we created on the "Island of Devils". As a result that devil was born, to return the hate we gave it"
-
őstag
Üdv
Adott egy Acer Aspire E1-571 notebook döglött HDD-vel amit anno a tulajdonosa még Hollandiában vett, a kérdésem az lenne hogy van esély itthon garanciáztatni?
We exploited "We spread hate. We raised hate. We thought hate to be our savior. We put all our problems we created on the "Island of Devils". As a result that devil was born, to return the hate we gave it"
-
jupp
újonc
-
lafaty80
addikt
válasz Attix82 #10353 üzenetére
Csak mert én is ezt mondtam neki.
Visszavitték tegnap este a laptopot, az üzletben nem akarták elfogadni a 8 munkapos elállást. Aztán állítólag "belementek", de csak 8 nap (nem munkanap). Ekkor felhívott a ismerősöm, hogy mit mondtak. Megmondtam neki a rendelet számát és paragrafusát, hogy ezt dörgölje az orruk alá. Nem beszéltünk ma reggelig, de annyit mondott, hogy átvették a laptopot, de csak 2-3 nap múlva tudnak választ adni. Kérdezem én hogy mire is?Most itt tartanak.
Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
lafaty80
addikt
Sziasztok,
Ismerős története lenne, csak megerősítést kérnék hogy igazam van-e.
Szóval Bestbyte-ból rendeltek on-line egy laptop-ot. Pesten az egyik áruházukban készleten volt még, ezért bejelölték hogy ott veszik át.
Gond van vele, de ez csak telepítés után derült ki.
A lényeg hogy a webshop-ban rendelt, de bestbyte boltban átvett laptopra a "Távollevők közötti szerződés" érvényes, tehát 8 munkanapon belüli elállással élhet?
Köszi a választ előre is.
Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
asdf_
veterán
válasz Retro DJ #10349 üzenetére
PTK. 307. §
(3) Nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a jogosult a dolgot nem tudja rendeltetésszerűen használni. A szavatossági jog érvényesíthetőségének határideje a dolognak vagy jelentősebb részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) dologra (dologrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.
248. §
(5) A törvénynek a szavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályait a jótállási jogok gyakorlásánál megfelelően alkalmazni kell.
-
asdf_
veterán
válasz M3nyus #10347 üzenetére
Ugyanaz mint fentebb irtam ma. Hanyadik evben volt a keszulek, es ha az elson tul volt, akkor mit irt a jotallasi jegy ezugyben, az elso evet koveto idoszakra vonatkozoan. Amenyiben az elso even belul tortent a csere, akkor termeszetesen a kicserelt alkatreszre a jotallas ujraindul.
-
M3nyus
aktív tag
Sziasztok!
Nagyobb értékű elektronikai tárgynál, ha garancia ideje alatt cserélnek egy fő alkarészt, és ha ugyan az a hiba előjön rá 2-3 hónapra, de ekkora már lejárt a garancia, akkor elvileg garanciában kellene javítani a szervizelést végző cégnek?
Én vagyok M3nyus!
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Arthuro_Adam #10343 üzenetére
Akkor lenne jobb bárkinek is, ha panaszt tennél írásban az aktuális Nokia Care pontban, és elküldenéd ezen panaszod a Nokia ügyfélszolgálatának is. Ha valaki foglakozna azzal, hogy kivizsgálja, hogy miért aludt el a teló, akkor megkeresnék aki hibázott, és belevésnék (ha akarják), hogy NE tegyen többet ilyet.
Ha a NFH-nek írsz, akkor ennek semmi látszata nem lesz, a felelős lapul mint sz*r a fűben.
Retro
-
Attix82
addikt
válasz Arthuro_Adam #10343 üzenetére
Emberi hiba mindig lesz, szerintem nem érdemes jelenteni. Ezért kell érdeklődi a 15. napon ,hogy mi a helyzet.
-
Arthuro_Adam
őstag
Sziasztok!
Köszönöm a segítő hozzászólásokat. Lezárult a történet. A teljes sztori:
Augusztus 9-én külső hangszóró hiba miatt adtam be a készüléket (T-Mobile-os, Lumia 800) a Váci úton található Nokia Care-be. Ott azt mondták, hogy be kell küldeni a központi szervízbe, és 5-6 napos javítási időt mondtak.
Miután 3 hétig semmi sem történt (a Nokia Care-ben azt mondták, hogy alkatrészhiány), augusztus 30-án (miután személyesen megjelentem) a Nokia Care küldött egy e-mailt a központi szervíznek, amire állítólag olyan válasz jött, hogy alkatrészhiány miatt kell várni.
Szeptember 2-án újabb személyes látogatás után írtam a Nokiának, akiktől olyan válasz jött, hogy csak szeptember 6-án érkezett meg a központi szervízbe a telefon. Ezzel a levéllel elmentem ismét a Nokia Care-be, ahol ezúttal az e-mailezésnél már azt mondták, hogy ekkor derült ki, hogy technikai okok miatt félredobva állt hetekig valahol a telefon. Ezután már két napon ki lett javítva.
Ebből az derült ki, hogy ha én nem érdeklődöm, írogatok mindenkinek, akkor még mindig elkallódva fekszik valahol a telefon.
Szerintetek érdemes panaszt tenni az NFH-nál emiatt? Másnak lehet attól jobb?
-
Buster17
addikt
Hali!
Eltörött a táblagépem töltője. Még garis a készülik, be is regisztráltam az adott helyen leírtam a problémámat és két munkanapon belül jönnek is érte.Na de csak a töltőt csomagoljam be nekik vagy a tálebgépet is, mert az nem írták?
-
jupp
újonc
Ez tök jó, csak jelenleg engem az basztat, hogy azt sem tudom hol a kártya.
Nem valami 15 napos határidő van ilyen esetekben? Mármint törvényileg és ez viszont szerepel a számlán is. Más egyéb apróbetűs rész nem. Jelenleg 65 napja nem láttam a kártyát.
Amúgy tudom, hogy hogy megy ez. Szarik mindenki mindenre, mutogatnak egymásra, hazudoznak, húzzák az időt.Ilyenkor kell a gyártót, meg az ügyvezetőt, meg akit érsz naponta 5x figyelmeztetni, hogy soha többet nem veszel náluk semmit és még sokan mások sem. Ez kisebb nagyobb időközökkel hatni szokott. Csak itt nem tudok hozzá címet... -
asdf_
veterán
No, akkor elvileg az a szituacio, hogy neked eladtak egy 1 ev teljeskoru, plusz ket ev gyartoi korlatozott garancias cuccot, ugy, hogy te azt hiszed, arra 3, teljesen azonos feltetelu ev gari jar. Kozben pedig nem. Ilyenkor a termek szepen kiutazik a gyarba, ott gyari korulmenyek kozott vizsgaljak/javitjak ha nem lehet, tolnak valami javitottat, vagy valami teljesitmenyben hasonlo zsugat vagy ha van meg belole uj, akkor azt, aminek gariideje az eredeti vasarlasodtol szamitott 3. evben le is jar.
Nyilvan azt a kerdest teszed fel, hogy ez teged miert kell erdekeljen Nem kell, azonban ha az elso evben lennel, halal lazan elallhatnal a vasarlastol es a vilag minden birosaga megitelne neked ezt, igy viszont en nem feltetlen mennek neki ennek ilyen batran. Teny, hogy ha neked 3 ev garit igertek, es semmi kiscsillagot meg kisbetut nem irtak a jotallasi jegyre, akkor itt teged jol megtevesztettek, es nem mellesleg nem takarozhatnak azzal, hogy dehattize, a masodik ket ev gari az nem ilyen gari, hanem olyan. -
jupp
újonc
Sziasztok.
Tanácsot kérnék tőletek.
Van egy gigabyte videokártyám, ami még garanciás. Folyamatosan nyomatta ezt a "tdr"-nek hívott "mocskosságot". (Nem segített rajta kb. semmi.)
Visszavittem még július 15.-én a boltba, kaptam is róla rendes átvételi elismervényt. Kártyának azóta "nyoma veszett". Bolt szerint a szervizben van, akik még rá sem néztek. Igaz leadásnál is ezt fújták, hogy ne adjam be, hónapokig tart, meg úgyis visszadobják. Akkor és azóta sem akarták megmondani ki csinálja tulajdonképpen. Gigabyte-nál itthoni elérhetőséget nem találok. (Találtam gigabyte szerviz partnerként a Cordon Electronicsot, azt mondták nem ők foglalkoznak ilyennel.)
Azt hiszem elég türelmes voltam... Mit kellene tenni?
(Eszem ágában sincs benyelni azt sem, ha visszadobják.)
További probléma, hogy akkor még sűrűn voltam Pesten, azóta úgy alakult, hogy már nem sűrűn és 200 km.
Köszönöm szépen a segítséget. -
Retro DJ
aktív tag
válasz St3ven #10302 üzenetére
Ismeret terjesztő jelleggel, a hajszárító popsiján van egy beszívó rács, és azon egy háló, hogy a nagysebességű szívástól ne szedjen be mindent.
Általában leírják a készülék kézikönyvében, hogy ezt időről-időre tisztítani kell, mert ha nem tisztítjuk, akkor nem jut elég levegő a gépbe, működésbe lép a túlmelegedés védelem és kikapcsol.
Retro
-
szlovibuki
tag
Igen, jogos, amit írsz, de megmondom őszintén, eddig nem is nagyon izgatott, hogy ad-e vagy nem ad, csak mostanában lettem erre figyelmes, hogy még csomó más helyen sem adtak nyugtát, holott kéne.
-
asdf_
veterán
válasz szlovibuki #10329 üzenetére
Ez ketsegtelen, de ha te erre utazol, hogy neked adja csak ide, es tudod, hogy tobbszor nem adott mar nyugtat, akkor szepen allsz ott elotte, es tartod a markod, hogy hello, a szamlat/blokkot/nyugtat elfelejtette, nem pedig vasarlas utan aggodsz itt a topikon, nem?
-
asdf_
veterán
válasz szlovibuki #10327 üzenetére
De ha mar tobbszor nem kaptal blokkot, akkor jelen esetben miert nem vartad meg/kerted azt?
[ Szerkesztve ]
-
szlovibuki
tag
válasz Attix82 #10325 üzenetére
Nem vagyok ellenőr, ha az lennék, akkor tudnám mit kell most tennem.
Azt szeretném, hogy mivel nem ez volt az első eset, hogy ebben a boltban nem kaptam nyugtát üsse már meg a bokáját a boltos, mert elég flegma, bunkó stílusban szolgált ki valamint abban is biztos vagyok, hogy nem én vagyok az egyetlen vásárló, akinek sorozatosan nem ad nyugtát. De mivel írták fentebb, hogy névvel meg mindennel lehet csak bejelenteni, így most még nem fogom megtenni, de ha legközelebb arra kerül a sor, hogy ott fogok valamit vásárolni előtte igenis be fogok menni a NAV-hoz és akkor hátha megüti végre a bokáját. -
Attix82
addikt
válasz szlovibuki #10319 üzenetére
Nem teljesen értem mit szeretnél ? Te ilyen NAV ellenőr vagy?Vagy mi lenne a célod ezzel?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz szlovibuki #10317 üzenetére
Hát ha tudod bizonyítani, hogy nem adott nyugtát, akkor megszívathatod, de ezt szerintem így utólag már nem lehet. Nem ismerem a NAV módszereit, de lehet, hogy ha bejelentést teszel, kimennek a bolthoz civilben és ha a bolt nem ad nyugtát, megbüntetik egy pár százezerre.
-
asdf_
veterán
válasz szlovibuki #10319 üzenetére
APEHNAV-nal, de asszem naluk nincs anonim bejelentes, ergo neveddel, lakcimeddel, adoazonositoddal lehet csak panaszkodni.[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz St3ven #10315 üzenetére
Szerintem azert kertek toled a szamlat, hogy a vasarlas erteket feltuntethessek a csereutalvanyon, egyben megbizonyosodjanak rola, hogy tenyleges vasarlas is tortent, nem csak valaki dobott egy kamupecsetet egy random garjegyre (ergo lehet, hogy nyersz meg egy kort a vasarlas helyere, a szerviz csak kiallit egy papirt, hogy a kutyu naluk van, a csere engedelyezve, es azzal setalhatsz a boltodba, ahol ha van ilyen termek a keszleten, akkor cserelnek, ha nincs, akkor meg penz vissza).
-
St3ven
addikt
válasz Attix82 #10316 üzenetére
Nem tudom, pár hete még volt, direkt megnéztem, hogyér' adják. Drágábban.
De a jótállás pont arra vonatkozik, nem, hogy megjavítják, vagy ha nem tudják, cserélik? Szóval ahhoz, hogy nekik milyen beszerzési forrásból származik, meg jelenleg mennyiért adják, ilyen szempontból nincsen közöm. Vagy rosszul látom?
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
szlovibuki
tag
A saját szememmel láttam, hogy benyúlt a kasszába a hapsi, kivett belőle pénzt, mert 10 ezressel fizettem, visszaadta a visszajárót és elment hátra. Nem ütött be semmit a gépbe, legalábbis míg én ott voltam nem. Ha esetleg utána beütötte én megszívhatom?
De mondjuk mindegy is, mert az tutibiztos, hogy én nyugtát nem kaptam, amiért megütheti a bokáját, akár beütötte utána akár nem, ugye? A másik meg az, hogy nem először fordult elő ez ebben a boltban.
Hol lehet ezt jelezni?
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
addikt
válasz szlovibuki #10317 üzenetére
Ha bejelented most , akkor igen. De szerintem jelezd feléjük, mert lehet beírták a gépbe, csak a blokk ott maradt.
-
St3ven
addikt
válasz Superhun #10305 üzenetére
Köszi, hamarosan kiderül.
Ilyenkor nem az van, hogy ha nem tudják javítani, akkor azonosra kell cserélniük? Csak mert ezt a típust már többért adják, mint amikor megvettem, szóval a levásárlással nem biztos, hogy jól járnék.
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
Attix82
addikt
válasz szlovibuki #10313 üzenetére
Blokk, számla még 2 Ftnál is jár.
Jótállás 10k bruttó felett van 1 év. Az alatt csak szavatosság, aminél 6 hónapig a boltosnak kell bizonyítania, hogy gyári hibás volt, utána már neked....amit úgyse fogsz tudni megtenni.
-
szlovibuki
tag
Sziasztok! A mai napon vásároltam egy egeret a számítógéphez, 1090 Ft-ért. A boltos sem nyugtát, sem pedig garanciapapírt nem adott hozzá, kifizettem, aztán már ment is a dolgára. Nem tudom, hogy van-e ilyen olcsó vackokra garancia (bár szerintem 1 év mindig szokott lenni), de ha garancia nincs is nyugtát mindenképp kellett volna adnia, anélkül, hogy kérném. Mit tehetek ilyenkor?
-
asdf_
veterán
válasz ClioRS #10307 üzenetére
A Nokia elvileg 1+1 ev garis (regi info, amiota elkezdtek menni a lejton, azota nem vettem toluk telefont, pedig orok nokias voltam), amennyiben a gari elso eveben doglott meg az eredeti telefon, akkor a csereltre ujraindul, ha a masodik evben csereltek, akkor a jotallasi jegyen irtak/esetlegesen az uj keszulek kiadasakor tortent megallapodasban foglaltak a mervadoak (ha a masodik evben csereltek, akkor eros esellyel az uj keszulek gariidejenek lejarta megegyezik az eredeti keszulek vasarlasi ideje+2 evvel).
-
ClioRS
őstag
Sziasztok!
Kis segítséget szeretnék kérni. Adott egy C6-os Nokia, aminek a garija most jár le szeptemberben. Volt szervízben januárban a Nokiánál, ahol nem tudták megcsinálni, és adtak helyette egy másik típust. Ilyenkor a gari újraindul, vagy az eredeti telefon garanciás idejével egyezik meg?
-
tonyrulez
őstag
Üdv!
Igaz a kérdésem nem a garanciáról szól, de jobb helyet nem találtam. Egy webshopban rendeltem egy 600Ft-os tételt, viszont postaköltséget nem kértek, csak az áru összegét. Majd mondhatják azt, hogy véletlenül elfelejtették ezt beleprogramozni a weblapjukba, és utaljak át nekik még x összeget?
[ Szerkesztve ]
4 8 15 16 23 42
-
St3ven
addikt
válasz surgyi #10301 üzenetére
Ez szvsz teljesen hihető, amit mondtak. Gyári garancia esetén a forgalmazóhoz, de közvetlenül a gyártói szakszervizhez is fordulhatsz. Igazából azt kell megnézni, milyen garanciapapírt adnak: ha tényleg sony-s, és nem pedig valami hevenyészett, fénymásolt bolti garipapír, akkor szerintem rendben van. A +1 év alatt felmerült garanciális ügyintézés meg nyilván teljesen az ő feltételeik szerint zajlik.
Az más kérdés, hogy ilyen GSM boltban nem vennék semmilyen készüléket, mert az ördög nem alszik.
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
St3ven
addikt
Sziasztok!
Áprilisban vásárolt Philips hajszárítót adtam le szeptember 1-jén garanciális javításra (egy perc működés után kikapcsolt), és ma 15-én kaptam egy sms-t, hogy nem javítható, fáradjak be az eredeti számlával.
Amikor átvették tőlem, megjegyezte az ügyfélszolgálatos, hogy jó piszkos a ventilátor előtti rács a készülék hátulján, nem szoktam-e tisztítani. Mondom nem, de azért vegyük át javításra (nem akartam szórakozni vele, meg megint bemenni, ha mégsem ez a gond, illetve úgy voltam vele, ha már garanciális, tisztítsák már meg ők, de akkor szakszerűen). Ez nem került be a jegyzőkönyvbe.
Mi várható, ha bemegyek? Adnak új készüléket, mert nem tudták javítani?
Vagy azt fogják mondani, hogy a sok kosz miatt romlott el, és így jártam? Igazából rendeltetésszerűen használtam, nem túrtam vele a homokozót meg ilyenek, arról meg nem tehetek, hogy napi szintű használat során begyűjtötte a levegőben lévő port.
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
surgyi
senior tag
Üdv!
Egy GSM boltnál kérdeztem rá egyik készülékük garanciájára, és ezt a választ kaptam:
"A 2+1 év garancia azt takarja, hogy 2 év gyártói, Sony garancia jár a készülékhez, plusz mi is adunk rá egy év bolti, szoftveres garanciát.
A telefon dobozában van egy hivatalos garanciapapír, amit mi töltünk ki, így bármilyen probléma esetén el kell, hogy fogadja a Sony szakszerviz is."(Most tudni kell, hogy a Sony Center és egyéb nagyobb üzletlánc árához képest kb. 12ezer forinttal értékesítik olcsóbban ezt a készüléket.)
Kérdésem: A kapott válasz helytálló, szóval érvényes gyári garanciát fogok kapni így a telefonra?
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Autós topik
- iOS alkalmazások
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Asztali konzolt tervezne a Valve?
- Apple notebookok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- További aktív témák...
- Latitude 7320 27% 13.3" FHD IPS érintő i5-1145G7 16GB 256GB NVMe ujjolv gar
- Dell Latitude 5491 27% 14" FHD IPS érintő i5-8400H 16GB DDR4 256GB gar
- Bomba ár! Dell Latitude 5510 - i7-10G I 16GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Inspiron 15 7591 2in1: i7-10GEN I 16GB I 512SSD I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- LG monitorok
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest