-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
bara86
csendes tag
Sziasztok!
Korábban már írtam egy másik topikba, de látom ez lesz a számomra megfelelő.
Egy kis segítséget szeretnék kérni!
Vásároltam egy SAPPHIRE 11222-06-20G R7 260X 2GB GDDR5 PCIE videó kártyát 2 év garival, ami kb. 2-3 hónapig működött normálisan.
Visszavittem a boltba, ahol vettem, mivel állandó fagyásokat, képernyő szétesést és csíkozódást produkált kb. fél-egy óra használat után.( gondolom ram hiba lehet )
Azóta eltelt egy hónap és a bolt szerint még állítólag semmi hír nem érkezett a nagykertől, hogy mégis mi az isten van a kártyával. Állítólag írtak a nagykernek e-mailt, de arra sem érkezett válasz. Az volna a kérdésem, hogy a jogszabályok szerint mennyi idő után reklamálhatok, illetve milyen lehetőségeim vannak, hogy mielőbb visszakapjam a videó kártyámat vagy érvényesíttetni tudjam a garanciát.
Előre is köszönöm a segítséget! -
somnia
senior tag
válasz jerry311 #13398 üzenetére
Köszönöm már írtam nekik.
Egyébként egy gázdetektorról van szó, aminek nem az elektromos része halt meg, hanem a flexibilis csöve jött ki a helyéről. -
jerry311
nagyúr
válasz somnia #13397 üzenetére
Két sorral lejjebb:
How Long Coverage LastsThis warranty lasts for the lifetime of the RIDGID tool excluding electrical and electronic components, which are covered for a period of one year from date of sale. Warranty coverage ends when the product becomes unusable for reasons other than defects in workmanship or material.
Tehát elektromos részekre csak 1 év gari van, a többire meg örök gari ha az anyag vagy gyártási hiba.
How to Obtain Service
To obtain the benefit of this warranty, deliver the complete product via prepaid transportation to Ridge Tool Company, Elyria, Ohio, or any authorized RIDGID Independent Service Center. Pipe wrenches and other hand tools should be returned to the place of purchase.
Tehát saját költségeden kell beküldeni USA-ba vagy bármelyik szerződött szervizükbe.
Csőkulcsokat viszont oda ahol vásároltad.De ugye ez mind az USA törvényeknek megfelelő eljárás és területileg is USA-ra vonatkozik.
Szerintem vedd fel velük a kapcsolat:
https://www.ridgid.eu/gb/en/contact-us -
somnia
senior tag
válasz jerry311 #13396 üzenetére
Ez egy Ridgid termék és mióta létezik a cég, mindenre élettartam gari van, ami náluk azt jelenti, hogy ingyen javítják vagy cserélik.
"Should your tool ever malfunction from defects in workmanship or materials, we will repair or replace the tool free of charge. Warranty coverage ends when the product becomes unusable for reasons other than defects in workmanship or material. RIDGID branded products are built with reliability, dependability and durability and are covered by a Full Lifetime Warranty against defects in materials or workmanship."
[ Szerkesztve ]
-
jerry311
nagyúr
Jellemzoen a termek eletciklusat jelenti,...
Jellemzően...
Ezért kérdeztem rá, hogy az adott gyártónál mit jelent. Le szokták írni, hogy mit is értenek ők élettartam garancia alatt, mert ugye ez már a törvényi kötelezőn felüli szolgáltatás, tehát kb. az van benne amit akarnak. -
asdf_
veterán
válasz jerry311 #13393 üzenetére
Jellemzoen a termek eletciklusat jelenti, tehat amig kaphato a termek. En csak ott futok syntax errorra, hogy ha van egy cumo, amit mondjuk 6 evig arultak, en a 4. ev 10. havaban megveszem, akkor a forgalmazasi 6. ev 2. havaban (1 ev 4 honaposan, tehat az 1 ev kotelezo lejart) bedoglik a cumo, akkor igy jartam, mig ha a termek bejelentesekor egybol raroppentem, es ahogy kijott, a 2. honapban megvettem, akkor 5 ev mulva azzal meg mindig jo voltam egy garira, mert akkor meg kapni lehetett?
-
#18379748
törölt tag
válasz somnia #13388 üzenetére
nem fog leboxolni semmit. itthon 1 ev a kotelezo. azon tul adott barmit ra a forgalmazo? ha nem, akkor vagy magad probalkozol vagy kuka. ha adott akkor is valoszinuleg eroteljesen korlatozottat, ami soxor nem fedez minden koltseget es inkabb az orulhetsz ha csinalnak valamit kategoria.
-
-
somnia
senior tag
válasz Attix82 #13387 üzenetére
Köszi, most éppen itt tartok.
Cirka másfél éve vettem és vagy ötszöri használat után megadta magát.
A boltos is csak lesett, mint a légy, mert ő ilyet még nem látott, de szerinte is szemmel láthatóan gyártási hiba, ami most derült ki.Utána már neked kell az amcsikhoz küldeni.
Ezt konkrétan nem értem, mert nekem az amcsikhoz semmi közöm, szerintem intézze ő, ahogy tudja!
Neki van beszállítója, bokszolják le egymással, vagy nem jól gondolom.
Véleményem szerint az importőr is life time warrantíval kapja, nem?[ Szerkesztve ]
-
somnia
senior tag
Sziasztok!
Ha itt Magyarországon vásároltam egy terméket, amire az amerikai gyártó élettartam garanciát vállal, akkor meghibásodás esetén itthon is érvényesíthetem? -
negroo
aktív tag
Nekem a T-mobile vett iphone 4S gariztatni akkartam és október 28-án vett készülék követő év 23-án akartam gariztatni akkumulátor problémámra, de azt mondták lejárt a garancia! Mondom ott a papír, hogy nem is forgalmazták 28-a elött. 3 nap utána járás után asztal borogatás után sikera. Be a mammutba és elismerték, hogy javítás, de akkoriban csak cserélték és értesítenek, ha érkezik. Természetesen bevizsgálták. 3 nap után sms gó be, el kérik a régit hátra megy megint és 5 perc után vissza jött, hogy garanciám repült, mert egyik indicátor halványan piros volt. Írtam egy panaszlevelet, de arra egy levél sem érkezet. Ezzek után én léptem a t-mobil 13 éves multamtól. Soha többet és nem első szemétségük volt. Zsebbők kifizettem akksi cserét így jártak.
ui: A web shopon keresztül elő rendeléstől számították a garit, mely jogtalan volt és ezzel bosszúlták meg szerintem. Én ezzek után nyertem
[ Szerkesztve ]
-
#18379748
törölt tag
válasz Drever #13382 üzenetére
nem tom ugy latszik ez a karterites valami varazsszo az asusnal
persze senki nem kap semmit de legalabb varja a sultgalambot.
sztem egyszeru a dolog allj el a vasarlastol. hivatalosan irasban jelzed csatolva az eddigi szerelgetesek doksijat es hogy mennyi ideig nem tudtad hasznalni.
ezek utan nem csere nem utalvany nem levasarlas nem ertekcsokkenes stb, siman penzvissza. -
Drever
csendes tag
Sziasztok!
Egy nagy Problémában szeretném a segítségeteket kérni.
Van egy Asus Transformer Trio gépem, amit nem képes megjavítani a szerviz.
Ez az egész ügy úgy kezdődött hogy miután megvettem a gépet tavaly júniusban 10 napra rá már a szervizben volt dokkoló hibával. Akkor utána 1 hónapig nem tudtam használni ugye. Ezek után amikor megjött megint ugyan olyan hibával kellett visszaküldenem kemény 3! nap után, szerintem nem is csináltak vele semmit. Na ez a 2. szervizelés szerencsére csak 2 hétig tartott és ki is cserélték a dokkoló részt. Ez a szervizelés augusztus végén volt. December végére megint tönkre ment a dokkoló. Most január 9.én feladtam a gépet a GLS-nek akik elvitték a gépet FixDirect-nek. 14-én kaptam egy emailt hogy elkezdték csinálni a gépet. Én az utóbbi hetekben folyamatosan kérdezgettem hogy mi van a géppel de nem adtak érdemi választ. Tegnap kipróbáltam a Chat szolgáltatását az Asus-nak hogy megtudjam mi van a géppel. Azt mondták hogy alkatrészre vár és hogy igényelhetek kártérítést amiről elvileg ma vagy holnap(03-04) e-mailt kapok . De ugye elvileg a javítás 2-19 napig tarthat és tegnap volt 19.nap ... És most nem tudom hogy mit tegyek. Ma is írtam a Chat-en nekik de most meg azt írták hogy vagy igényelhetek kártérítést ( már tegnap is mondtam hogy azt szeretnék) vagy megvárom a február 26-ot mert elvileg akkor talán visszakapom a gépet. Nekem már teljesen elegem van az Asusból így szeretnék kártérítést igényelni, de a kártérítéses email azóta se jött meg.. Esetleg ti tudtok ebben segíteni? Mármint úgy értem hogy nem tudjátok esetleg milyen jogszabályok vonatkoznak a szervizelésre ? Mert most már nagyon arra fele hajlok hogy felveszem a kapcsolatot a fogyasztóvédelemmel.[ Szerkesztve ]
SE K300i>Alcatel OT-S853>SE V630i>Samsung SGH-I550>Nokia 5800 Navigation Edition>Samsung Wave2>Samsung Wave>Google Nexus S>Samsung Galaxy SII>LG PRADA 3.0>Samsung Galaxy S3 LTE>Galaxy S4>Sony Xperia Z Ultra
-
D@ve89
tag
válasz =Mentor= #13378 üzenetére
"Hozzám vágtak egy kiállított vagy más által visszavitt darabot?"
Éljenek azok, akik a hibátlan termékeket visszaküldözgetik ilyen-olyan okoknál fogva , élve törvény adta jogukkal. Szerinted ezeket a termékeket bezúzzák?
Amúgy ha nincs baja, lényegtelen, hogy már volt-e bekapcsolva vagy se, hiszen teljes 1 év jótállást kaptál rá, nemde?
[ Szerkesztve ]
-
=Mentor=
őstag
Ma vettem egy Asus Transformer pad 103CX tabletet az Edigitaltól, pontosabban a régi Prestigio Pro Duo 7.0-mat (36 900) ami javíthatatlan beszámították az új árába így csak 18 ezret kellett fizetnem. Az első furcsa dolog az volt, hogy a fóliába bugyolált készülék kijelzője poros volt, ujjlenyomat ugyan nem látszott rajta... Amikor bekapcsoltam egyből a kezdőképernyő fogadott tehát már valaki beüzemelte a készüléket, ráadásul az akku időnél "11 nap 6 óra stb akkumulátorról" állt, a Wifi hálózati listán is szerepel egy olyan ami arra utal, hogy a Wifit használták... Pixelhiba is van a kijelzőn... Hozzám vágtak egy kiállított vagy más által visszavitt darabot? Szabályos ez így?
-
asdf_
veterán
válasz Superhun #13374 üzenetére
Kuldj egy sms-t, 2*160 karakterbe egy teljes jogi rizsa is belefer. CC-zed magadat (ezt jelzed is nekik) igy bizonyithatoan megkaptak. Hivd fel figyelmuket, hogy a fizetesi ido lejart, ha adott datumig nem fizetnek, akkor kovetelt osszeg+kozjegyzoi dij ertekben fizetesi meghagyast allitasz ki ellenuk.
Vagy email, benne kezbesitesi es megerkezesi jelzes, cc magadnak es az nfh-nak -
Topikgazda
Köszi a válaszokat srácok.
Asszem először csak egy újabb email lesz, kicsit durvább hangnemben. Ha arra 1-2 napon belül nem érkezik válasz, akkor tértis levél, majd fizetései meghagyás lesz. Fogyvéd szép dolog, de volt már velük dolgom és nagyon sok időbe telik, míg érdemben csinálnak valamit... Nagyon túl vannak terhelve. Persze lehet, hogy náluk is jelentem a dolgot, ez a trágyadomb webshop meg is érdemel egy fekete pontot...
-
jerry311
nagyúr
Lehet, de inkább az eladó ideje és pénze menjen rá ne az enyém. Inkább fizetek 9500-at kb. biztos megtérüléssel, minthogy eltelefonálgatok, esetleg utazgatok 5000-et, amit aztán soha nem kapok vissza.
Ha betartottam a kötelezettségeim, a másik fél pedig nem, akkor ideje élni a jogaimmal is. -
jerry311
nagyúr
válasz Superhun #13364 üzenetére
Vagy csak simán egy fizetési meghagyás.
Ha valaki nem fizet határidőre, akkor nem feltétlen kell nagyon kedvesen tovább kérlelni, hogy ugyan adja már vissza a pénzed.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Sziasztok!
Mivel/hol érdemes próbálkozni először abban az esetben, ha egy webshop a 14 napos pénzvisszafizetési kötelezettségének határidő lejárta előtt nem tett eleget és emailre nem válaszol/telefont nem veszi fel?
-
Griff55
senior tag
Ha a kisker már továbbította a vga-mat garanciális cserére a beszállítónak, akkor kb menyi idő alatt kapom kézhez az új kártyát?
PS5 | iPhone 13 | Xiaomi Pad 6 8/256
-
Thusor
őstag
Abban kérnék tőletek némi információt, hogy vásároltam az edigitaltól egy tabletet. Sajnos mindig ugyanazzal a hibával kellett szervizeltetni, összesen 3 alkalommal. Negyedik alkalommal a szervíz úgy döntött hogy nem javítja meg a készüléket hanem cserekészülékes papírt állít ki. Én közben vettem egy új tabletet, más típust mert munkaeszközöm, nem tudtam nélküle dolgozni. Az edigital ragaszkodik ahhoz, hogy a cerepapírral Ők csakis cserekészüléket ad, én ezt nem szeretném és levásárolni sze retném, a pénzt szeretném visszakérni hiszen a készüléket nem tudják javítani. Ebben az esetben, ha nekem már nem érdekem cserekészüléket kérni akkor kérhetem vissza a vásárlás összegét az elállási időn túl de még ugye a garanciális időn belül?
[ Szerkesztve ]
AOC Q3277PQU monitor / HP Workstation z600 / Synology DS1618+ / Synology DS218+ / DELL PowerEdge T20 / Xbox Series X / Apple MacBook Air (M1)
-
bullseye
addikt
És ez nem elállás volt ha jól sejtem, hanem garanciális ügyintézés.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
Solad
addikt
válasz Intruder A 6 #13351 üzenetére
Normál elállásnál elvileg 30 napja van visszajuttatni a vételárat. A szállítási költség a te sarad.
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Josi
aktív tag
válasz Intruder A 6 #13347 üzenetére
Ez vásárlástól számított 3 napon belül vagy túl történt? (mármint a hiba bejelentése)
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
#18379748
törölt tag
válasz Intruder A 6 #13347 üzenetére
nem sok, varsz. joxabaly szerint torekedniuk kell a 15 napos kijavitasra. ha netan 20 vagy 200 nap lesz akkor sincs semmi hisz torekedtek...
pampogni kell, rakerdezni idonkent. mondjuk ha mar irrealisan hosszu ideje nem tortenik semmi akkor lehet beirogatni a panaszkodokonyvbe meg kerni az elallast a szerzodestol (magyaran penzvissza). -
Intruder A 6
aktív tag
Sziasztok!
Vásároltam egy hangszórót ami a beüzemelés közben kiderült nem működik,
Felhívtam a boltot mik a lehetőségek, cserét igértek vagy pénz visszafűzetést,én az utóbbit választottam,
Elküldették velem a szervizbe a cuccot, azt írták amint szervíz elbírálják hogy nem jó, küldik a pénzt, ennek már 20napja, mik a lehetőségek ilyenkor?[ Szerkesztve ]
-
#18379748
törölt tag
válasz ablack #13345 üzenetére
megnezed az emag honlapjat (mondjuk celszerubb vasarlas elott) es azt fogod latni hogy kb 3 sor van a garirol. na annyit is er. sokan beleugranak mert olcsobb az meg ugye mindent visz, ha meg baj van akkor jon a sirasrivas. csak azt tudod tenni hogy cseszteted oket es imadkozol...
-
ablack
senior tag
A telefon amit vettem itt meg néhány kisebb magyar GSM boltba bolti garanciával volt elérhető normális áron. Gondoltam hogy ez nagyobb cég, jobb háttérrel csak jobban járok így. Úgy tűnik rossz ötlet volt.
27% ÁFA volt rá.Egyébként ha azt nézzük van erre vagy magyar vagy EU jogszabály, hogy mennyi idő alatt kötelesek javítani?
-
asdf_
veterán
válasz ablack #13342 üzenetére
Ha jol tippelek a kovetkezo a szitu: Legkozelebb tessek egy magyar webaruhazban vasarolni egy roman helyett es akkor a magyar jogszabalyokat ervenyesitheted magyar hatosagnal. Szerintem te most Romaniaban panaszkodhatsz, meg az EU fogyved hivatalnal. De felhivhatod a magyar NFH-t is, a sablon valaszuk valoszinu megvan mar az emagra.
-
ablack
senior tag
Sziasztok,
Vettem egy telefont az eMag-nál, visszaküldtem garanciában már 20 napja és azt mondják még csak a szervízbe se jutott el mert sok a visszaérkezett termék.
Van valami kötelezettség (maximális idő) ami alatt meg kell javítaniuk? -
Teki1986
tag
-
Kephamos
addikt
Üdv!
Hongkongi (fosszarszemétsohatöbbé) cégtől rendeltem valamit, ami nem volt megfelelő. Írtama supportjuknak, egyszer válaszoltak azóta semmi. Hogyan tudnám őket minél jobban szopatni? A pénzem már nem is kell, sem a termék. A lényeg a szopatás. g2a.com egyébként a cég amiről szó van.
-
jerry311
nagyúr
válasz Teki1986 #13333 üzenetére
Ha két év után elromlik akkor inkább veszek újat.
Úgy vagyok vele mint nagyanyám, akinek nincs sok szerencséje a mosógépszerelőkkel. Ha elromlik, akkor inkább vesz egy újat 60k HUF-ért, minthogy kihívja a szerelőt, amelyik lehúzza 20k-val és utána vehet új mosógépet... -
Teki1986
tag
válasz jerry311 #13332 üzenetére
Tudom hogy náluk így van, ezt is mondták, én az egyéb lehetőségek után érdeklődtem mivel az MM szolgáltatásáról lecsúsztam. Valóban 2 év van rá, bár nem rossz, de kevésnek érzem, ugyanis ha elromlik akkor kb. 60e Ft-ot kell fizetni a javításért.
i5 2500k,Asrock Extreme 4,Ati HD6950
-
jerry311
nagyúr
válasz Teki1986 #13329 üzenetére
Garancia Plusz szolgáltatásaink az alábbi termékekre köthetőek a vásárlással egy időben: TV, szórakoztató elektronikai készülékek, fényképezőgépek, kamerák, telefonok, számítástechnikai eszközök, háztartási nagygépek.
Ez egy plusz szolgáltatás, aminek a feltételeit a Media Markt határozza meg. Ha ők azt mondják csak vásárlással egy időben hajlandók ezt a szolgáltatást nyújtani, akkor ez van. Nem törvényi kötelezettséget teljesítenek, hanem plusz pénzért plusz szolgáltatást nyújtanak.
-
Topikgazda
válasz Teki1986 #13329 üzenetére
Szia!
A jótállás kiterjesztése a bolt szolgálatatása, a feltételeit ő szabja meg. Egyébként én nehezen elképzelhetőnek tartom, hogy csak 1 év garanciát ad a Bosch a termékeire, tehát én utánanéznék a gyártó weboldalán, hogy mennyit vállal a gyári szerviz illetve hogy nem-e regisztrációhoz van kötve az extra gari.
-
axioma
veterán
válasz Teki1986 #13329 üzenetére
Az biztositos lesz szerintem, kb. negyede esetben (hibatipusra) fizet, es a koltsegeknek csak toredeket (pl. alkatreszt csak, a beszerelest nem vagy epp forditva; illetve kiszallast szinte tuti nem).
A fiatal gepekre valamelyik lakasbiztositasban van extra csomagra lehetoseg, azt nezd me'g meg, hogy a tied tud-e esetleg ilyet. -
Teki1986
tag
Hello!
Media Markt-ban vettem egy Bosch mosogatógépet és utólag jöttem rá, hogy lehet hogy kevés lesz az 1 év garancia rá. MM szerint a garancia kiterjesztésük csak akkor vehető amikor a terméket kifizettem. Bolttól függetlenül az Árvilág-ot találtam ahol van ilyen. Mi a véleményetek erről?
Üdv
Tekii5 2500k,Asrock Extreme 4,Ati HD6950
-
313313
addikt
válasz Lovi24 #13327 üzenetére
Azért azt ne feledjük el, a kötelező 1 éven túl vagytok, innentől a gyártó diktál.
Ha ő azt mondja a garanciás feltételeknél, hogy hozzá ki kell küldeni, ő megnézi és ez akár 3-4 hónap is lehet, akkor nyelsz egyet és tudomásul veszed a dolgot...
Legyen ez tapasztalat neked is, hogy nem 5 év garancia, hanem 1+4 és a plusz már a gyártó feltételei szerint...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Lovi24
senior tag
válasz jerry311 #13326 üzenetére
Valóban nem mindegy a hozzáállás,ennyi idő után meg főleg.
Pont azért vettük a tápot helyben Szolnokon,hogy ha valami gáz van ne kelljen postázgatni, egyebek.
De ezek után mindegy,hol vásárolok,garifutár egy csomó helyen van már.... Itt mindenesetre már nem nagyon fogok.
Azért még reménykedek a pozitív végkifejletbenNem fogok szellemi harcot vívni azzal, akinek nincs meg a megfelelő fegyverzete!
-
jerry311
nagyúr
válasz Lovi24 #13325 üzenetére
Azért tegyük hozzá, hogy a konstruktív hozzáállás meg kell, hogy legyen mindkét oldalról. Ha ez október óta hiányzik a bolt részéről, akkor a "fenyegetőzés" és kemény kiállás ezen vagy javít vagy ront. Ha utóbbi, akkor többet nem vásárolnák náluk, persze azért a 30k HUF-ért megküzdenék velük. Én simán ráköltenék még pár tízezret akár a polgári peres részre is. Ha nyerek, akkor téríttetném velük a perköltségeket is. Legyen nekik is kellemetlen!
Másik oldalról meg: Nyilván nem várható el, hogy minden szart cseréljenek, akkor is ha a vevő égette el, de azért ne kelljen már hónapokat várni egy (jó eséllyel) garanciális cserére.
-
-
Lovi24
senior tag
válasz jerry311 #13320 üzenetére
Köszi a segítséget. Nem gondoltam volna,hogy eddig fajul a dolog. Sajnálom,hogy nem fényképeztem . Mindazonáltal amikor átvette a bolt a tápot,ők sem írták rá a papírra,hogy sérült a matrica.
A képen látható,hogy hol van az az átok matrica és hol a videókártya kábele. Nem egy jó minőségű kép,de a lényeg látszik rajta. Egy viszonylag kicsi htpc házban volt.Nem fogok szellemi harcot vívni azzal, akinek nincs meg a megfelelő fegyverzete!
-
jerry311
nagyúr
válasz Lovi24 #13319 üzenetére
Panaszkonyv
Fogyedelem
Bekelteto testulet
Polgari perKb. ebben a sorrendben.
Jo lett volna leadaskor reszletesen irasban rogziteni es fenyekeppel dokumentalni hogyan serult a matrica. Egy serult matrica nem feltetlenul jelenti, hogy az el volt tavolitva, illetve a tap meg lett bontva, mert van egy csomo olyan matrica, amit (majdnem) lehetetlen serules nelkul eltavolitani. -
Lovi24
senior tag
Sziasztok.
Problémám a következő volna:
2010 szeptemberben vásároltam egy Thermaltake 575w toughpower xt tápot,amit 5 év garanciával adtak.
2014 októberében a táp elpukkant,bevittem a boltba garit érvényesíteni. A tápot elküldték a nagykernek, ahol megállapították,hogy sérült a garancia matrica (persze a lehető legrosszabb helyre rakták és a videókártya tápkábele megsértette) így feltételes garanciával elküldik a gyártóhoz. A táp csavarjain látszik,hogy hozzá sem lett nyúlva. Mindegy belenyugodtam,hogy sérült a matrica,hát jól van küldjék. Minderről email-ben kaptam tájékoztatást. A boltot akárhányszor hívtam eddig,mindig az volt a válasz,hogy ők sajnos nem tudnak semmit. Hitegetnek,hogy majd mindjárt visszahívnak,amiből persze soha nem lesz semmi.
2014.10.06. óta nem történik szinte semmi. Több,mint 3 hónap eltelt ,a termék sehol....
Azóta persze vettem új tápot ,hogy meggyőződjek róla elszállt-e valami a gépben - de szerencsére minden működik.
Szerintetek ilyenkor mi a teendő? Kihez lehet fordulni vagy mit lehet tenni? Azért csak 30ezer volt az ára,nem olcsó dolog .
Köszi előre is[ Szerkesztve ]
Nem fogok szellemi harcot vívni azzal, akinek nincs meg a megfelelő fegyverzete!
-
op9
aktív tag
Sziasztok!
Van egy ASUS Sabertooth Z77-es alaplapom 3 év kisker garanciával, ami majd novemberben járna le.
Viszont a kisker megszűnt, így nem lehet náluk érvényesíteni a garit.
Mondtak olyat, hogy ha ki lehet deríteni, hogy melyik nagykerből származik, akkor oda vissza lehet vinni.
Ez mennyire igaz, és honnan lehetne kideríteni?Az alaplapra van 5 év gyártói garancia.
Az ASUS magyarországi telefonszámát hívtam, de kapásból 3 lehetőség közül kell választani (talán telefon, laptop/EEPC, és valamilyen router beállítással kapcsolatos), de egyik sem PC alkatrész.
Online Chat hibás javascript (bár ezt most megnéztem, és majd hétfőn kipróbálom, mert csak rossz "-t használtak 2 helyen).
E-mail-t nem lehet írni, csak a weboldalon Technikai támogatás, vagy Panasz van. (tegnap írtam az egyikre, majd meglátom, h mit reagálnak)Szóval elsőnek a kiskeres garanciát lenne jó megtudni, aztán az 5 év gyártóit, hogy az hogyan működik.
Előre is köszi a segítséget!How Bad Do You Want It?
-
#18379748
törölt tag
-
BMWFan
senior tag
Sziasztok, vettem a neten egy, a Raiffeisen banktól ajándékba kapott telefont, az eladó állítása szerint. Na most, nincs hozzá számla (elvileg nem is volt) és a jótállási jegy sincs kitöltve. Az eladó állítása szerint felhívta az ügyfélszolgálatot, és azt mondták ott hogy imei szám alapján megy a garancia, semmit nem kell kitölteni. A jótállási jegyen viszont az van, hogy csak azzal érvényes. Ilyenkor mi van?
-
#18379748
törölt tag
sztetek egy ugyfelszolgalat (netes/fb) mi alapjan mondja azt hogy 30 nap a valaszadasi hatarido? van ennek valami joxabalyi hattere? ha igen melyik az merre keressem? dolog lenyege hogy olyan blokkot allitottak ki amin nemletezo tetelek vannak amik a vegosszeget ugyan nem befolyasoljak de sztem a dolgozok trukkolnek valamit. eddig 3 ugyfelszolgalatnak irtam, egyik mutogat, hogy nem ok az illetekesek, masiknal nem is valaszoltak (ezzel is mit lehet kezdeni?), harmadiknal 30 napos hataridore hivatkoznak. sztem kivarasra jatszanak.
-
Henker2
addikt
Üdv!
Van egy Gigabyte GTX 770 -es VGA kártyám. A cég ahol vásárolva lett 2 év garanciát adott rá. De a Gigabyte kártyákat most mindenhol 3 év garanciával árulják.
A kérdésem az lenne, hogy valahol, vagy valahogyan lehetne-e gyártói garanciáztatni? Mi enne a menete?
Mert sajnos idén augusztusban a gari lejár!
Köszi a válaszokat!
ULTIMEA Nova S80
-
Attix82
addikt
Mikor tekinthető létrejöttnek a szerződés?
A szerződés akkor jön létre, tehát amely időponttól kezdve abból a felekre nézve jogok és kötelezettségek származnak, ha a kereskedő a visszaigazolást követően egy újabb e-mailben (ez a gyakoribb) vagy például telefonon értesíti a fogyasztót a megrendelés teljesítéséről, a termék postára adásáról (a futárcégnek való átadásáról) vagy az üzlethelyiségben való átvétel lehetőségéről.
Automatikus emailükbe ez van:
Ez egy visszaigazoló e-mail, melyet rendszerünk automatikusan küld a rendelés beérkezéséről és feldolgozásáról.
Ezen levél a telefonos vagy emailes egyeztetésig kizárólag tájékoztató jellegű, nem minősül árajánlatnak, illetve szerződésnek sem.Vagyis ha Ők visszagazolnak, hogy oké a buli, onnantól kezdve bármit mondhatnak / írhatnak.
-
Attix82
addikt
Épp rendelek egy átalakítót és ezt látom a rendelési menetbe. Érdekes.
Személyes átvétel ingyenesen üzleteinkben (ÁSZF 4.5 alapján - Bolti átvétel esetén megrendelése foglalásnak minősül, átvételkor válik szerződéssé, így nem vonatkozik rá a 14 napos elállási jog)
4.5 Személyes átvételkor élhetek-e a vásárlás utáni 14 napon belül elállás jogával?
Ha szaküzletünk egyikében személyesen veszi át a terméket, abban az esetben erre nincs lehetősége, ugyanis egyrészt vásárlás előtt személyesen is meg tud győződni a vásárolni kívánt termék műszaki paramétereiről, tulajdonságairól, így a döntéshozatalhoz szükséges jogai nem korlátozottak; illetve internetes megrendelése nem minősül vásárlásnak, csupán foglalás, ami alapján megrendeljük Önnek a terméket és azt üzletünkben személyesen megvásárolhatja.
-
313313
addikt
A kötelező 1 év lejárt. Már a gyártó intézi a garanciáztatást, azért az ilyen hosszadalmas idő, + még az ünnepek is bekavartak...
Már kevesebb támadási felületük van, önként vállalt garancia, saját feltételeikkel.HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
#18379748
törölt tag
-
#18379748
törölt tag
semmilyen tenyleges lehetoseged nincs, se cserere se penzvisszara. koszonjuk unio, koszonjuk jogalkoto
annyit tudsz tenni hogy megkerdezed hol tart az ugy. a torekedes altalaban azt takarja hogy o mint forgalmazo minel haarabb tovabbkuldte a szerviznek. kerdes ez megtortent e idoben vagy mondjuk csak most hogy rajuktelefonoztal ha nagyon nem vagy elegedett a valasszal akkor beirhatsz a vasarlok konyvibe. elvben kerheted a cseret vagy a penzt is, de azt konnyen lehet hogy megtagadjak, altalaban ehhez 2-3 szervizes korre van szukseg es meg akkor se kotelessek. van meg egy olyan opcio hogy ha nagyon nem megy a szervizeles akkor te javittatod meg es ok kifizetik. de erre igen kicsi az esely, hisz ahhoz vissza kene szerezni a cuccot, szerviz kene ami elvalalja, zsebbol ki kell perkalnod majd rajtuk behajtani, szoval ez (plane egy router aranal) nem hiszem hogy realis ut.
-
TBMC
addikt
válasz 313313 #13300 üzenetére
koszonom a valaszokat. tehat ez korant sem egyszeru tortenetnek igerkezik.
2013.12.12.-en lett vasarolva a keszulek. 2014.12.01.-jen megadta magat, de kulfoldon volt a ceg vezeto, s ezaltal 12.17-en tudta csak bevinni s leadni.
egy 50.000ft erteket meghalado d-link routerrol van szo, 3 ev garanciaval.ezt kovetoen azota semmi fele informacionk nincs a termekrol pedig ahogy igertek 12-20napon belul hivni fognak. azota bo 30nap telt el, s nem is jelentkeztek. a mai napon felhivtuk oket, de semmifele erdemi informacioval nem tudtak rendelkezni csak annyival, majd erdeklodjuk 1-2het mulva ismetelten.. ezt elegge felhaboritonak tartom.
tehat akkor semmit sem tudunk tenni, max beirni a vasarlok konyvebe?
-
jerry311
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Így javít a Honor AI a szuperzoomos képeken
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Okosóra kijelzőjébe épített ujjlenyomat-leolvasó ötletét védette le a Huawei
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Gyúrósok ide!
- EAFC 25
- Gitáros topic
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...
- BMW egyedi montain bike bicikli 26-os
- DDR4 DD5 8G/16G Memória modul
- AORUS Z370, i7-8700K, GTX 1660 GAMING 6GB, 32GB 3200Mhz, 480GB SSD, MasterLiquid ML240L RGB
- ROG STRIX B450-F GAMING, Ryzen 7 2700X, GTX 1660 6GB, 32GB 3200Mhz, 480GB SSD
- AORUS B550M, Ryzen 7 3700X, GTX 1080 TI 11GB, 32GB 3200Mhz, 512GB NVMe SSD, NZXT Kraken X62
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest