-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
beteg
őstag
Múlt hét pénteken vettem egy HP Offijet 8100-as nyomtatót, ami gyárilag hibás volt. Hétfőn reggel bejelentettem a HP ügyfélszolgálatán, mert ezr csak ott intézik, de azóta sem történt semmi. Állítólag majd egyszer visszahívnak
Mber_19953
-
asdf_
veterán
válasz Attix82 #13596 üzenetére
Igen, de ha a javitas soran csak uj alkatreszt lehet beepiteni, akkor nalam ebbol logikusan kovetkezik, hogy amennyiben cserelik a keszuleket, akkor a kapott termeknek kenyszeruen ujnak kell lennie (mert ez esetben kvazi a cserevel "javitanak"). Aztan persze tevedhetek, de a jozan paraszti esz meg a logika ezt dktalja.
-
313313
addikt
Lehet igazad van, pár hónapja is felmerült ez az egy éven belüli csere csakis új lehet, akkor érdemben nem reagált rá senki se...
De az én olvasatomban a felújított az nem új készülék, szóval ennyi erővel Apple folyamatosan törvényt sért...
Másrészről ha jól tudom, csak magát a készüléket cserélik, a töltő/headszet... marad a régi...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
vasi89
őstag
válasz Superhun #13592 üzenetére
Nem ér a fogy.védelem semmit. Amúgy általában 1 év után szoktak garis problémák előjönni. De inkább az zavar hogy fizetek valamiért ami mondjuk 3 év jótállással van hirdetve és akkor még én legyek hálás nekik h ha fél év alatt is de megjavították vagy cserélték? Utóbb időben sajnos pont összejött 1-2 garis probléma azért vagyok ennyire kiakadva Leginkább a szakértelem hiánya és a nemtörődömség zavar. Nem csak addig kell jófejnek lenni amíg otthagyom a pénzt. Habár konkrétan az Iponnál már akkor sem jófejek. Mert amíg kiszolgálnak is csak egymással pofáznak.
-
asdf_
veterán
válasz 313313 #13590 üzenetére
Iphonnál is felújított darabokat adnak cserébe, javítás helyett.
Törvényben nincs leírva, hogy kötelező újra cserélni 1 éven belül...Cserelni ujra nem kell, lehet javitani is, de bontott cuccal javitani a meghibasodott termeket/termekreszt tilos az elso evben:
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
5. § (2) A kijavítás során a fogyasztási cikkbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.
(ebbol nekem egyertelmuen kovetkezik, hogy amennyiben nem javitanak, hanem cserelnek, a cseretermek a fentiek miatt kenyszeru ujnak lenni)
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz vasi89 #13591 üzenetére
"Sokan viszont azt sem tartják be, hogyha náluk volt a termék 1-2 hónapig akkor nem hosszabbítják meg a garanciát pedig kellene."
Ez két esetben lehet szabályos:
1. Ha nem bizonyult hibásnak a termék a bevizsgálás során.
2. Az 1 év kötelező jótállás után.Ha az 1 év kötelező jótállás alatt játsszák el ezt veled, akkor lehet a fogyasztóvádelemhez fordulni és ők megoldják neked a problémát.
-
vasi89
őstag
válasz Attix82 #13589 üzenetére
Jah így már oké. félreértettelek. Sorry
@313313: nem azzal van a bajom h felújított. Nálam a felújított nem = a használttal. De félreértettem az előttem szólót. Viszont telefonoknál azt mondom még ez a legjobb megoldás. Mert ha alkatrészt cserélnek csak az alkatrészre adnak garanciát az is max 6 hónap de ,ha az egészet cserélik akkor újabb 1 év. Sokan viszont azt sem tartják be, hogyha náluk volt a termék 1-2 hónapig akkor nem hosszabbítják meg a garanciát pedig kellene.
-
313313
addikt
válasz vasi89 #13588 üzenetére
Iphonnál is felújított darabokat adnak cserébe, javítás helyett.
Törvényben nincs leírva, hogy kötelező újra cserélni 1 éven belül...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Attix82
addikt
válasz vasi89 #13588 üzenetére
Nem mondanám, hogy használt. Panelt cserélik (ez, hogy javított e már vagy teljesen új azt nem tudni) , új címkés, és a régiről a hűtőt átrakják. (VGAknál tapasztaltam ezt) + újra indul a VGA garanciája.
Más egyéb terméknél mindig újra cserélte a gyártó ha nem lehetett javítani.
VGA gyártóknak költségkímélőbb ez az eljárás.
-
vasi89
őstag
válasz Attix82 #13587 üzenetére
Én most komolyan kérdezem. Ha valamim elromlik 1 éven belül akkor adhatnak használtat is ha újraindítják az 1 év garit? Ez most komoly? Elég nevetséges, de ez magánvélemény. Az ügyintézés sebességéről nem is beszélve, ja meg a hozzá nem értő alkalmazottakról. És ez sajnos egyre több nagy boltnál így van. Természetesen tisztelet a kivételnek.
-
Attix82
addikt
válasz Gyuri27 #13584 üzenetére
És arról hallottál, hogy EUba 10e ft felett 1 év a kötelező jótállás és a többi márcsak ráadás feltételekkel? 1+2, 1+1 , 1+4 stb.
Nyugodt lehetsz, fogyasztóvédelemmel, békéltetővel és jogásszal végigzongorázva. Pihenjél, és ne kötözködj.
Jelen esetbe ugyan olyan terméket kap, és újra indul a garancia. Ezen nincs is mit vitázni, csak az emberke gondolom jobban örülne a pénznek.
[ Szerkesztve ]
-
Gyuri27
félisten
-
Attix82
addikt
válasz Gyuri27 #13580 üzenetére
1 év jótállásról hallottál? Azon belül oké amit írsz, utána már nem.
Amúgy meg mint írtam, az Asus csak a panelt cseréli és a garancia újra indul. "Cserélni csak újra lehet" manapság ezt el lehet felejteni, régen ez volt.
Lényeg a saját dobozába és amit adott tartozékokkal együtt kap egy ugyan olyan VGAt aminek újra indul a garija.
[ Szerkesztve ]
-
Gyuri27
félisten
válasz Attix82 #13577 üzenetére
Te aztán nagyon el vagy tévedve!
Cserélni csak újra lehet. Ha új a termék azt is full garival kell megkapnod.
Ha javítás történik a garancia hosszabbodik, illetve a javitott alkatrészre is van gari.
Ha se cserélni, se javítani nem tudnak akkor hibás a teljesítés. Azaz a vásárlás előtti eredeti állapotot kell visszaállítani. Azaz vevő visszakapja a számlán szereplő vételárat. Ha a vevő jó fej és belemegy a cserébe (ami a részéről kegy) akkor illik olyan cserét felkinálni ami neki is megfelel. Persze az a termék is full garis.Pc-man34: valószinüleg szaros. Menj be. Kérd a vásárlók könyvét. Ha nem térnek észhez, irány a fogyvéd.
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Attix82
addikt
válasz Pc-man34 #13575 üzenetére
Nagy különbség nincs a 2 VGA között, vagyis még az is megfelelhet 1 év után. Ha meg találtak ugyan olyat, akkor ennyi a történet.
1 év után még a garanciát se kötelesek újra indítani csere esetén sem.
Asus úgy cseréli a VGAt, hogy minden marad a régi csak a panelt cseréli, és a régiről a hűtőt átrakja.
Szóval nagyon nem kell akadékoskodni ez ügyben. 1 éven belül lennél, akkor vannak jogszabályok, de utána már a bolt diktál.
[ Szerkesztve ]
-
Pc-man34
tag
Vissza is hívtak,és jól bemérgeltem magam,szerintetek mit tudok tenni ebben az esetben?
Elviekben találtak egy ugyan olyan vga-t mint az enyém,állításuk szerint új,de se doboza,se fólia nincs a vga-n és semmi tartozéka,ez egy használt/javított szerintem. -
Pc-man34
tag
Ha valakit érdekel a pcx garanciázásom,most hívtak az előbb,felkínáltak egy cserét,persze nem fogadtam el...mivel gyengébb és jóval olcsóbb vga-t akartak adni,nem fogadtam el,azt kértem,hogy levásárolhassam.,este értesítenek mi fog történni..
-
vasi89
őstag
válasz #18379748 #13570 üzenetére
Ez viszont elég nevetséges h tényleg ha napi használati tárgy romlik el amit nem tud nélkülözni akkor egyszerűbb fizetni a javításért mint gariztatni. Illetve az is hogy a cégek 80%a meg próbál elküldeni a bánatba. És bárki mond bármit, nem ez így nem normális, egyáltalán nem.. Viszont MO-n bármit meg lehet tenni ilyen téren büntetlenül. Mindig mindenki a másikra mutogat és húzza ki magát a felelősség alól. Garis ügyintézésről én sok jót eddig nem tudok elmondani pedig elég sok műszaki dolgom romlott már el. Egyedül a telekom tartja a 14 napot mondjuk ott minden más szolgáltatás kritikán aluli.
-
#18379748
törölt tag
válasz norbert1998 #13569 üzenetére
utana kell nezni hogy ebbe a gariba mi tartozik bele. soxor csak a javitasi koltseg vagy az alkatresz, vagy a fuvart neked kell vegezni, vagy kiszallast kifizetni stb-stb. szoval elegge limitalt lehet a dolog. az kulon musor hogy ez valoban garis hiba e, mert ha mondjuk eltomodott a vizkotol normal hasznalat eseten az nekem garis (hisz arra a gyartonak szamitania kell hogy vizkoves a viz, raadasul bejovo agon ahol kezelni se lehet), de ha mondjuk van benne egy vasdarab, vasreszelek, stb (lattam mar vizben olyat) akkor az nem lesz garis.
az euronicsrol amugy eleg rosszakat irnak, plane ha eladas utan valamit akar a user, sztem elsore biztos lepattintanak, szakertoi velemeny meg mar teged terhel. lehet egyszerubb egy egy szerelovel kipucoltatni... -
#18379748
törölt tag
válasz norbert1998 #13567 üzenetére
na de mi a hibaja?
ezt a garit se ertem, 2+3 ev? -
norbert1998
nagyúr
Van egy megadta magát mosogatógép az euronicsbol, által 2 év plusz euronics bolti garancia még 3 év. Az alap már lejárt. A szerelő állítása szerint a vizkovesedes nem számít garanciális gondnak, gondolom mert az gondatlan használatból adódik, csak nem itt, hiszen havonta sózni kellett, ami nagyon sok, és amúgy is keményre van állítva a gép, szóval a mi részünkről minden el volt követve. Jogosan állítja?
-
Atmo
senior tag
Idézet az ÁSZF-ből:
A garancialapon szereplő tételekre az ott meghatározott időtartamra vállalunk garanciát, mely rendeltetésszerű használat esetén érvényesíthető.
A garipapíron 36 hónap szerepel, ezen kívül szó sincs sehol 1+2 év szavatosság stb-ről..!!
[ Szerkesztve ]
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb: mindenből beérem a legjobbal ;)
-
Gyuri27
félisten
[link] asus mo-nál főnök. Kérdezz tőle priviben.
Aztán kérdés, hogy a lap hivatalos csatornákon vagy szürke importba érkezett.
Az is kérdés, hogy 36 hó a gari vagy 1+ valamennyi.Ha beszéltél az emberrel, írd majd be, hogy az asus pontosan mennyi garit ad (milyen feltételek mellett).
Amd - Radeon - Ryzen
-
asdf_
veterán
Az asus soha nem adott 3 év teljeskörű garit. Ha úgy érzed, hogy téged átvertek azzal, hogy az 1 teljes + 2 év korlátozott garis cuccot neked 3 év garisnak adtak el, mindenféle kisbetű nélkül, akkor jelentkezz a hatóságnál, és majd szkandereztek. Az asus mindenesetre vagy a tiedet javítva, vagy másét, javítva, vagy egy hasonló (egyező socket, egyező memóriafoglalatok száma, stb.) új/javított alaplapot küld vissza magától.
-
313313
addikt
Pedig ez így megy minden terméknél. Ha közelebbről megnézed a garanciajegyet/leírást már nem 36hó/3 év gari figyel ott, hanem 12+24 hó/1+2év és mindegyikről külön-külön írnak néhány gondolatot...
Vannak olyan terméket amiket 10-15év garanciával hirdetnek, amiből az 1 év feletti, hogy addig lesz hozzá alkatrész, vagy egyéb bagatell dolog, csak szépen hangzik, a jó nagy garancia idő.HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
#18379748
törölt tag
ha 1 even kivul vagy akkor jogod arra van amit a kereskedo/gyarto onkent vallalt. altalaban ezekben nem sok van, sztem penzt nem nagyon kapol vissza. varni meg barmeddig amig nem szolnak, vagy hivogatod oket szorgosan. meg a kotelezo 1 eves garidon belul sincs eloirt maximalis ido csak egy gumiszabaly (15 napos torekedes). az 1 even kivulinel valoszinuleg semmi nem kotelezi oket semmire, magyaran barmeddig ulhetnek rajta es barmeddig.
-
Biluxzsolt
aktív tag
válasz Biluxzsolt #13538 üzenetére
Na csak hogy magamat megnyugtassam! meg esetleg másokat is.
Nem olyan rosszak az emberek az ED-nél vagy csak elnéztek valami vagy esetleg a telefonon beszégetésre az ügyfélszolgálattal(bár ezt kétlem),de változás állt be.
Ma kézhez kaptam a terméket 0 azaz nulla ft utánvéttel!!!
A szervizes bevizsgáló lapon az áll,hogy 1 hétig tesztelték,de hibát nem találtak.
Visszarakva a helyére,most itt is tökéletesem üzemel.
Ezek szerit az út alatt megjavult magától.
Végül is a lényeg az volt,hogy jó legyen és +pénzbe ne kerüljön. Ez teljesült is.
Köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat!
Szép napot!"Ha három madár lennék,látnám magam felülről,amint magam mögött repülök."
-
Atmo
senior tag
válasz #18379748 #13556 üzenetére
3 éves gari van az asus alaplapra, de májusban járna le, tehát már több mint két és fél éves. most ment tönkre Már 2 hete náluk van, azt mondták hívnak telón mi a helyzet, de még semmi se történt. csak érdeklődöm, hogy ha nem tudják cserélni ugyanerre a típusra, akkor jogom van-e a pénzt visszakérni, illetve meddig kell, hogy várjak még? nem 14 nap a maximális idő, amig vacakolhatnak vele?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb: mindenből beérem a legjobbal ;)
-
#18379748
törölt tag
ahogy irtak, ha 1 even belul van a jotallas akkor penz, ha kivul akkor minden ajandek.
kupon, levasarlas nem legalis, penzt kell visszadniuk, de nem a jelnlegi arat hanem a vasarlaskori szamlan szereplot. nem vonogathatnak le amortizaciot meg ertekcsokkenest semmi ilyenre nincs lehetoseguk. -
Atmo
senior tag
Sziasztok!
Ha egy terméket bevittem gariztatni (alaplap), de már nem tudják ugyanarra a típusra cserélni, hanem másikat akarnak adni, azt nem vagyok köteles elfogadni ugye? Tehát kérhetem vissza a pénzemet is jogosan ugye?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb: mindenből beérem a legjobbal ;)
-
maestro87
őstag
Erre senki nem tud mondani semmit?
[ Szerkesztve ]
-
vasi89
őstag
válasz 313313 #13549 üzenetére
Én így csináltam volna, Ő nem tudom hogy csinálta. Hiba pedig volt mert Én is láttam h másik vakuval működik rendesen illetve azzal is működött előtte. A vevő is balf.sz volt de a miskolci ED-ban a kiszolgálás amúgy is elég kritikán aluli volt akkoriban. Ez 1-2 éve volt.
Attix82: fogyasztóvédelem semmit nem csinál akkor sem ha neked van igazad. Viszont tényleg van olyan bolt ahol ennyi elég ahhoz h megváltozzon a hozzáállás.
[ Szerkesztve ]
-
313313
addikt
válasz vasi89 #13547 üzenetére
Második alkalommal kellett volna úgy bemennie, hogy a fényképezőt is beviszi a vakuval és megmutatja a hibát az eladónak, majd felvezetteti a jegyzőkönyvre, hogy a hibát az eladó tapasztalta...
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
vasi89
őstag
válasz Biluxzsolt #13542 üzenetére
ED-ról csak annyit h szerencsére saját tapasztalatom nincs velük de egy ismerősöm, nem túl olcsón de nem is túl drágán vett fényképezőhöz vakut. Kb 10 hónapos korában megunta a működést és visszavitte. Ott a szerviz bevizsgálta, ők nem találtak hibát és visszaküldték. Továbbra is ugyanúgy nem működött majd megint visszavitte aztán megint visszaküldték ugyanúgy rosszul. 3. alkalomra mikor vitte vissza már csak 2 nap volt hátra a gari időből amit nem is értek hisz 2 hónapot náluk töltött amikor tudtommal meg kellene hosszabodni a jótállásnak aztán a 3. alkalom után már megcsinálták és természetesen pénzt is kértek volna érte mert h garancián túli javítás. Ez miskolcon volt, BP-n nem tudom mi a helyzet de ez marhára inkorrekt dolog. Azt hiszem h Ő sem ment be érte mert drágább volt a javítás mint a vaku de Ő hülye volt h ennyiben hagyta. Te ne hagyd annyiban Sokszor elég csak határozottan rájuk szólni vagy megemlíteni a fogyasztóvédelmet. Akik semmire nem jók de van aki beijed.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Mennyi ideig lehet a boltnál a termék?
Oké, törekedni kellene a 15 napra, de mikortól lehet asztalt borogatni?"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
Pc-man34
tag
válasz norbert1998 #13485 üzenetére
Hello
Tehetsz panaszt is? nem tudsz erről? itt is folyamatosan voltak hibák! egyszer 5.000ft al kevesebbet fizettünk,mert panaszt tettünk.
Állandóan,mikor kijöttek csak szűrőt cseréltek,egyszer kijött egy idősebb bácsi,szerelő,na ő elmondta mi a baj,túl erős jelet kap a modem és ezért hibáz állandóan,és nincs erősítő sehol,ahol tudna jelerősséget állítani.
Szakadás is a modem miatt van,analóggal nézz tv-t,ha ott nincs hiba akkor modem .....itt is 50 megára fizettünk elő,és sokszor 8-10 megás csak a net,de van olyan is hogy nem tudok multizni annyira szarrrrr -
Attix82
addikt
válasz Biluxzsolt #13542 üzenetére
Max annyit tudsz, hogy ne küldjék és kifizeted nekik az egy irányú utat. De itt az a kérdés, hogy valóban hibás volt e vagy sem.
-
Biluxzsolt
aktív tag
válasz Attix82 #13540 üzenetére
És mi van,ha nem veszem át? Megtehetem?
Vagy írjak nekik,hogy ne is küldjék?(#13541) axioma
Az a baj,hogy a garanialap is feladásra került,így most nem is tudom a szerviz nevét,de gondolom azt visszakapom azon kell lenni valami szervizes bélyegzőnek,hogy járt náluk.
Az elmúlt 1 évben 220eft-ot hagytam az ED-nél.Semmivel nem volt még garanciális gondom náluk csak épp ezzel az "olcsó" áruval.
Ezek után nem is tudom hogyan tovább..."Ha három madár lennék,látnám magam felülről,amint magam mögött repülök."
-
axioma
veterán
válasz Biluxzsolt #13538 üzenetére
Lehet, hogy paranoias vagyok, de en csak felhivnam a szervizt, hogy valoban jart-e naluk a keszulek...
-
Attix82
addikt
válasz Biluxzsolt #13538 üzenetére
10k alatt 6 hónapig nekik kell bizonyítani, hogy vételkor is hibás volt e a termék vagy sem. Szervizdíj nem jogszerű. 6 hónap után már lehetséges ha az van az ÁSZF-be.
Futárdíj jogos lehet ha valóban nem hibás.
-
Biluxzsolt
aktív tag
válasz Biluxzsolt #13538 üzenetére
Az nem lehet,hogy kicseréltek egy 200ft-os alkatrészt,de így jobban megéri a szerviznek?
Teljesen tanácstalan vagyok."Ha három madár lennék,látnám magam felülről,amint magam mögött repülök."
-
Biluxzsolt
aktív tag
Sziasztok!
Vettem egy Hyundai ébresztőórát,1 év garanciával.(nov.7.-én)
2 hónap után el kezdett búgni(rádió része nem volt bekapcsolva)és ha mobillal léptünk be a szobába a hangszóróból kegyetlen recsegés jött.
Felhívtam a pesti szervizt,azt mondták,hogy 100% hogy trafó gond lehet,juttassam fel nekik és gondoskodjak a visszajutásról is.
4e ft volt a készülék gondoltam kidobom a francba.
Bár ezt tettem volna!
Közben olvastam,hogy az Edigitálnak van garanciafutárra,ha saját bélyegzőjük van a garancialapon.
Ezen az volt,gondoltam,hurrá viszik-hozzák ingyen.
Bejelentettem emailon,röpke 3 hét után jelentkeztek is,január 23.-án elvitte a futár.(papír van róla)Ma telefonon érdeklődök,hogy eltelt több mint 1 hónap,hogyan tovább.
Közölték,hogy február 5.-én került be a szervizbe a termék,pénteken (feb 27.-én)vissza is került hozzájuk és majd közlik,hogy mikor szállítják ki.DE!
A tesztelés során hibát nem találtak,így 2500ft a tesztelési díj a szerviz felé és 2x1990ft a futár,mert csak ha hibás akkor van az ingyen.
Végül is most 6500ft-ot kell fizetnem egy meg nem javított hibás termékért ami eredetileg 4000ft-ba kerül.
Kérdésem az lenne,hogy: Mi van ha nem veszem át a terméket,mert nem kell?(ha veszek egy új
terméket+kifizetem a futárt úgy is kevesebbre jön ki és arra 12 hó a gari)
A 30 nap az ilyen esetben nem jelent semmit?[ Szerkesztve ]
"Ha három madár lennék,látnám magam felülről,amint magam mögött repülök."
-
Topikgazda
válasz Pc-man34 #13533 üzenetére
Itt nem a javítás minőségével volt gond, mert ahogy már fent is írtam neked, a PCX-nek nincs VGA szakszervize... A PCX mindössze annyit csinál, hogy visszaküldi a VGA-t nagykernek kivizsgálása, a nagyker pedig intézi a többit. Felettem asdf kolléga leírta, hogy hogyan is működik ez.
A rossz panaszok a PCX-es garis ügyintézéssel kapcsolatban azért keletkeztek, mert akkor a PCX nem kezelte megfelelően az ügyelek panaszait. És ez a helyzet csak rosszabbodott... Volt, akiknek hónapokig nem írtak vissza, de még annyit sem, hogy megérkezett a termék és továbbküldték a szervizbe. Nem tudom, hogy ez mostanra mennyit változott.
-
asdf_
veterán
válasz Pc-man34 #13533 üzenetére
Szerintem ezt az erdeklodest a garis cucc kapcsan el kene felejteniuk az embereknek. Egy kisker szervize egybites tortenet. Kesz van es ott van (ekkor mar amugyis ertesitettek rola), nincs kesz es nincs ott. Nem gondolom realis elkepzelesnek azt, hogy a juzer erdeklodik a kartyaja felol, ekkor a kisker felhivja a nagykert, a nagyker felhivja az esetleg meg kozbeekelodo masik nagykert, az felhvja az esetlegesen meg a lancban levo importort, az importor rakerdeztet a kulfoldi gyartoi szerviznel, majd pedig ugyanezt lejatsszak visszafele is. Horrorisztikus idopazarlas es tokertelmetlen, mert a juzer marhara nincs beljebb azzal, hogy tudja, hogy kint van a gyarto szervizeben a cucca. Szart se tud vele kezdeni, es semmit nem tud levonni belole arra vonatkozolag, hogy mikor fog visszaerni. Azt is halal folosleges elore tudni, hogy csereltek vagy javitottak a termeket, ugyis a sajatjanak a csereltjet vagy javitottjat kapja meg mindenki, tehat megintcsak nincs beljebb a juzer az infoval.
Szerintem ugy negyedik (esetleg harmadik) het elott tessek beken hagyni a szervizt a fenebe, es hagyni vegezni a dolgat
(egyebkent pedig ott van a weboldalon a szerviz emailcime, szoval nem ertem a problemat) -
Pc-man34
tag
PCX-el kapcsoltaos tapasztalata van valakinek? Garizás pl
-
313313
addikt
válasz norbert1998 #13529 üzenetére
Régen se volt rá jogszabály, amolyan bevett szokás volt, de nagymértékben függőt a bolt hozzáállásától. Hallani lehetett ilyen, meg olyan példákat is.
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Topikgazda
válasz norbert1998 #13527 üzenetére
Nincs maximalizálva a javítások száma. A jogszabályilag előírt 1 év kötelező jótállás után meg főleg ne akarj pattogni a boltnál a pénzvisszafizetés ügyében... Ha felajánják azt, hogy a jelenlegi piaci árán beszámolják, akkor már jó vagy.
-
norbert1998
nagyúr
Hogy is szól a törvény? Régebbi netes vásárláskor (ipon, másfél éve) mennyi sikertelen garanciális csere/javitas után van az, hogy le vásárlás vagy hasonló?
-
Pc-man34
tag
Lightning a vga,és nem világít a tetején a led panel,már így küldték,csak akkor nem foglalkoztam vele,még nem jött többi hiba is...képhibák,pl ha játszok ha nincs bekacsolva a veritical sync olyan csíkos a kép,hogy élvezhetetlen...nem volt ilyen! próbáltam sok sok drivert ,másik rendszer,tápot,alaplapot,stb...nem javul néha kikapcsol a vga,és mikor böngésztem,ha az egér görgőt görgettem,ugyan ez a jelenség jött,mint ha v-sync hiba lenne,de valójában vga hibaezt sem tudom miért.röviden ennyi..
-
#18379748
törölt tag
válasz Pc-man34 #13519 üzenetére
ez nem olyan hiba,amit egy Bios frissítés megoldana
azt te csak gondolod, ha arrol van szo hogy ne kelljen fizetni akkor meg a hw hibara is jo lesz a frissites..az meg mi hogy naluk nincs penzvissza? meg elallas? mert ugye ezt nem ok mondjak hanem a fogyvedlmi torveny. persze beprobalkoznak, de azert ezt nem kene igy beszopni. kezdodik ott hogy panaszt lehet tenni, vasarlok konyve es hasonlok. azt ok se nagyon szeressek.
-
Topikgazda
válasz Pc-man34 #13519 üzenetére
"Azt nem értem,hogy miért szarakodnak ennyit?mikor a vga szar."
A PCX semmit sem csinál vele. Nem hivatalos szerviz. Az esetedben, mivel már nem forgalmazzák a kártyát Magyarországon, valószínűleg a gyártónál landolt. 1 hónap mindenképpen lesz a dolog, de ez jóval több is lehet, gyártótól függően. Persze sehol sincs leírva, hogy ezt neked ki kell várnod. Valójában a pénzvisszafizetés lenne a legtisztességesebb lépés ilyen helyzetben, hogy tartsa a bolt a 15 napot, de PCX-et ismerve ez ellen mindent meg fog tenni...
[ Szerkesztve ]
-
Pc-man34
tag
Hála istennek,ez nem olyan hiba,amit egy Bios frissítés megoldana
Közben tárgyaltam velük,pénzem nem kapom vissza,ilyen hogy elállás,nincs náluk
vga-t kb 4-5 hónapja már nem is árulják...szerintem,így nem is tudnak másikat,ők se rendelni.
Az meg ,hogy,oda vissza menjen a vga,500km választ el engem,a szerviztől,de ha fel kell mennem,szerintem fogdában végzem
Azt nem értem,hogy miért szarakodnak ennyit?mikor a vga szar.
Én is tökéletesen végzem el a rámbízott munkát,a munkahelyemen,és ha ennyit kellene várnia rám a főnöknek,rég nem lenne munkám... -
#18379748
törölt tag
válasz Pc-man34 #13517 üzenetére
dolog ecceru. 15 napra kell torekedniuk. ez gumiszabaly igy a gyakorlatban addig van naluk ameddig kedvuk tartja. sztem 1 honapra minimum szamits. ezert meg nem allhatsz el. valoszinuleg meg se javitjak mert jon a szokasos musor, ok nem latjak a hibat, max frissitgetnek biost. aztan hazaviszed es masnap vissza mert ugyanugy xar. kezdodik elolrol. na mar ha 3 ilyen koron tul vagy akkor lesz megalapozott a kovetkezo lepcso. persze elobb is lehet probalkozni de elso szerviznel eleg eselytelen hogy tegyenek barmit is.
a fokozatok meg ugy neznek ki, hogy szerviz (barhanyszor nincs ra limit), csere, penzvissza. szoval ha valamiert megse megy a szervizeles akkor cserdarabot adhatnak (ha van). ha nincs akkor jon a penzvissza. esetleg te kered az elallast. de akkor nincs kotelezo levasarlas, kuponozas meg egyeb baromsagok. a penzt kell visszadniuk, a vasarlaskorit, nem ertek csokkentett, meg nem jelenlegi aron, hanem a vasarlaskori szamlan szereplot. -
Pc-man34
tag
Üdv
Tudna valaki nekem tanácsot adni? videokártyám 16 napja szervizben van és ez munkanap,mennyi idő után állhatok el a szerződéstől?gondolom van ilyen,6-7 hónapos a vga,150K,
ilyenkor mi történik?gondolom a pénzem nem kapom vissza...lekell vásárolnom?
már mérgel,ennyi ideje ott van és még rá se néz a pcx! -
norbert1998
nagyúr
-
vasi89
őstag
válasz norbert1998 #13514 üzenetére
Elolvastam a történetedet. A Telekom hozzáállása a dolgokhoz kritikán aluli. Nálunk folyton gond van, szakadozik meg hát a 10 mega az valójában 5. Én már beleuntam h folyton jelentgessem nekik. Mikor beköttettük a műholdas cuccukat, úgy rakták fel a parabolát h ha fújt a szél akkor a kertben lévő fa úgy beárnyékolt h nem volt adás. Mikor bejelentettük a hibát az volt a válasz h vágjuk ki a fát és miért oda van téve a fa. Végül is nem az Ő kretén szerelőik rakták fel a tányért a fa mellé... Aztán nagy nehezen sikerült egy értelmes szerelőt kiküldeni aki szó nélkül átrakta máshová azt a vackot, azóta érdekes módon egyszer sem ment el a TV.. Jót nem tudok róluk mondani, rosszat meg nem tudnám mindet leírni.. De az egész szolgáltató a távközlési ipar szégyene. Az ügyfélszolgálatról nem is beszélve. Használható infóval nem tudtak még szolgálni....
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
nagyúr
válasz norbert1998 #13509 üzenetére
Ütő= UTP. Buta T9
Kijöttek ma, routert cseréltek, sebesség ugyanúgy 3/4-e az eddiginek, de sajna ezzel kit@r@lhetem, mert a garantált felett van. Remélem most már nem fog szakadozni
Köszi mindenkinek
[ Szerkesztve ]
-
vasi89
őstag
válasz maestro87 #13511 üzenetére
Konkrétan az ASUS-ra mint márkára mondta h szar... De engem hidegen hagy h Ő mit tud. Mindig a vevőnek van igaza és kedvesek vagyunk vele, nem pedig seggfejek. Nálunk rúgtak már ki emiatt embert mert a vevőnek elmondta h valójában vannak hibái annak a terméknek amit Ő akar rendelni Tőlünk.. oké nem 10e ft-os routerekről van szó de attól függetlenül a helyzet ugyan az...
[ Szerkesztve ]
-
maestro87
őstag
válasz vasi89 #13510 üzenetére
Nem volt az bunkó, csak őszinte! Egy szervizes azért csak tudja, hogy melyek a szériahibás termékek, és megmondta neked, hogy ez sz*r, így többet nem fogsz olyat venni.
Egyébként nekem is egy iPon-os gondom lenne, de még nem nagyon garanciáztattam semmit, így a véleményeteket kérném.
Szóval vettem én még 2013 decemberében egy billentyűzetet 2év garanciával, aminek működés szempontjából semmi baja nincsen. Csak, hogy baromi idegesítő, hogy néha erőből kell lenyomnom a gombokat, mert ha nem mértani pontossággal középen nyomom meg, akkor nem nyomódik le, így sokszor hagyok ki betűket a szavakból. Főleg az "E" betű ilyen. A mellette lévőket ha a gomb felső részén nyomom meg, akkor is működnek, de az E karakternél akadás van.
Illetve ritkán pár gomb is beszokott ragadni. Tehát egy szervizes szerintem erre azt mondaná, hogy semmi baja. Szóval ki lehetne ezt mégis valahogy cserélni egy más márkájú billentyűzetre? Van valakinek hasonló tapasztalata?
Garanciafutár ekkor is ingyenes lenne? -
vasi89
őstag
Ipon szervizzel van valakinek tapasztalata? Habár másfél éve járt náluk 1 routerem amit végül 2 hónap alatt kicseréltek, de közben folyton a beszállítóra fogtak mindent. Tegnap ismét elromlott a routerem. Lényegében mire számítsak? Ez a hónapokig ülünk a dolgokon ez ott általános? Illetve leírom a sztorit ami feltette az i-re a pontot. Persze garis ügyintézés volt az is és ez is.
Véletlenül sem akarok senkit megbántani, de az Iponnál az összes szervizes bunkó és tudatlan? Bevittem tegnap 1 ASUS routert garis ügyintézésre aztán köszönés nélkül a zegyik tag beszólt h nem kellene ilyen sz.rt venni. Utána meg másik 2, 10 perc alatt nem tudta levenni a routerről a gyári talpat. Igen szándékosan hagytam rajta mert ha az egyszer bepattan a helyére akkor nehezen jön ki de náluk alapból az volt a gond h manualt kerestek a talp levételéhez. Majd azért feszegette a kérdést az egyik srác h miért is a gyári számra van rátéve a talp. És közöltem velük h azért mert gyárilag ott van a helye?!
[ Szerkesztve ]
-
D@ve89
tag
válasz norbert1998 #13505 üzenetére
Hát, itt nem a nettel lesz a gond... Amúgy mivel ADSL-ről van szó, a falból sem UTP jön, a modemig megy a "telefonkábel", a modemből pedig routerbe/gépbe UTP. Ehhez nem kell szerelő, sőt, ha a router a tied, akkor már az utp is...
-
norbert1998
nagyúr
válasz D1Rect #13504 üzenetére
az a helyzet, hogy valójában gőzöm sincs, hogy milyen kábel jön le a falból. a csatlakozója az RJ45-re hasonlít, de kisebb. tehát akkor az nem is kimondott UTP kábel. nem tudom. az RJ45-öt és a hozzá kapcsolódó kábelt
tanultukvettük (de én még nem tanultam meg )viszont szerelő jön, megnézi a routerüket, mert wifin nem megy, etherneten meg megy. plusz tűzforró a router alja (ez most tűnt fel)
és fent csak a T9 írta át "faluban"-ra, én falban-t akartam írni
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz norbert1998 #13500 üzenetére
Nem gondoltam volna, hogy ennyi UTP kábel van.
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
Topikgazda
-
lumpen
csendes tag
Sziasztok!,
Véleményt kérnék, hogy egy oldalon eladott termékem (laptop), ami hibátlan volt, garanciát nem vállaltam rá, megvásárolta a vevő és pár nappal rá jelezte hogy 5 percen belül meghibásodott, bizonyíthatóan nála; követelheti e, hogy én visszavásároljam a terméket, ráadásul feljelentéssel fenyegessen?
Új hozzászólás Aktív témák
- Interactive Brokers társalgó
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Telekom mobilszolgáltatások
- Filmvilág
- Okosóra kijelzőjébe épített ujjlenyomat-leolvasó ötletét védette le a Huawei
- CES 2025: Három fülhallgató, két fejhallgató - ezeket hozta az Earfun
- Nők, nőügyek (18+)
- OLED TV topic
- Így javít a Honor AI a szuperzoomos képeken
- Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- BMW egyedi montain bike bicikli 26-os
- DDR4 DD5 8G/16G Memória modul
- AORUS Z370, i7-8700K, GTX 1660 GAMING 6GB, 32GB 3200Mhz, 480GB SSD, MasterLiquid ML240L RGB
- ROG STRIX B450-F GAMING, Ryzen 7 2700X, GTX 1660 6GB, 32GB 3200Mhz, 480GB SSD
- AORUS B550M, Ryzen 7 3700X, GTX 1080 TI 11GB, 32GB 3200Mhz, 512GB NVMe SSD, NZXT Kraken X62
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest