-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
HopeckoR
aktív tag
E-mailemre is csak annyi volt a reakció, hogy:
"A termék jelenleg bevizsgálás alatt van a beszállítónál elérhető online rendszer szerint. Amennyiben hibásnak találják, javítják illetve ha nem javítható kicserélik Önnek. Ennek átfutási ideje általában 15 munkanap szokott lenni kézhezvételtől, de igyekszünk ezt az időt lehetőségeink szerint csökkenteni"Szerintem ez azért már kezd nevetséges lenni. Annyit kértem az e-mailben hogy saccolják meg hogy kb mikorra várható belőle valami és akkor türelmesebben várakozom. Erre jött a szokásos sablonszöveg...
-
Apollo17hu
őstag
válasz wolfman #11598 üzenetére
Én úgy képzelem el, hogy minden nap továbbítanak többtucat terméket a szervizbe. Valószínűleg egy listán összeírják a termékek típusát, meg a vevő adatait (elektronikusan), a konkrét hiba leírását pedig külön-külön a termék csomagjára ragasztják. A listán online tudják követni, hogy a termék éppen hol tartózkodik, de az állapotát jelölő mező nincs kialakítva.
-
wolfman
veterán
válasz Apollo17hu #11588 üzenetére
Ebben az esetben nagyon sz@r a kommunikáció a két cég között. A hama nem tájékoztatta őket, ők meg le se sz@rták mi van, csak ha ott van náluk akkor küldik tovább vagy vissza.
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
-
asdf_
veterán
válasz HopeckoR #11595 üzenetére
Ott mar az a kerdes, hogy mikor vasarlasu a kartya. Videokartyakat jellemzoen 2 meg 3 ev garival szoktak eladni a boltok, es veletlenul megfeledkeznek arrol tajekoztatni a vevot, hogy ez valojaban 1 ev magyar jogszabaly altal eloirt jotallast es tovabbi 1 vagy 2 ev gyarto altal onkent vallalt korlatozott jotallast jelent. Ahol ebben a masodik korlatozott reszben korulbelol egyetlen konkretum (=vallalas) van, hogy vagy kijavitjak a kartyat, vagy kicserelik (valamire!, nem feltetlen ugyanolyanra). Semmi tobb. Tehat hatarido sem Tehat ha az elso even tul vagy mar, akkor valahol a kisker-nagyker-gyarto haromszogben van valahol a kartyad, egyszercsakmajd meglesz (normalisabb helyeken azert ilyenkor szerintem illenek egy 5e forintos eldobos videokartyat adni kolcsonbe, hogy valami kep azert kijojjon a gepbol, ha epp gamer az ugyfel, es jatszana, akkor meg igy jart). Persze errol, hogy felretajekoztattak azzal kapcsolatban, hogy a 2 vagy 3 ev gari valojaban mit is jelent, errol esetleg meg lehet emlekezni a vasarlok konyveben.
Ha meg az elso evben van a kartya, akkor 22 naptari nap eseten mar lassan el lehet kezdeni zizegni, csak hat ugye a torekedni kell gumiszabaly miatt kerdes mire mesz vele. Az a baj az ilyenekkel, hogy oke, mehetsz a bekelteto testulet ele, de ha ma beadod a papirt, mire abbol ules lesz, mar reg visszakaptad a kartyadat, tehat semmi ertelme. Azt persze itt is meg lehet csinalni, hogy ha mondjuk negyedik hetre jon vissz a kartya, az elso evben van, akkor datumokkal lejegyzed a vasarlok konyvebe, mi tortent, sajat peldanyod masolatat elkuldod a fogyvedoknek, aztan vagy csinalnak valamit, vagy nem. Neked persz ettol nem lesz jobb, de egy esetleges buntetes esetleg elveszi a kedvuket attol, hogy a kesobbiekben hasonloan intezzek a dolgokat.[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz OverKiller #11593 üzenetére
Szerintem felreerted. Senki nem mondta, hogy ujra meg kell venned. Es tomindegy, mennyiert vetted, a termeknek jogaban all elromlania. Hibatlan termeles nincs -illetve ha nagyon kell, akkor van, de akkor nem 27 ropi lenne a fulesed hanem mondjuk 90-. Es nem, nem vagy megszopatva. A jog azt irja elo, hogy torekedni kell, hogy 15 napon belul megoldodjon a jotallasos problema, a ptk meg azt, hogy a fogyaszto jelentos erdekserelme nelkul (erre celoztam, hogy hello, ez nem mosogep). Nalad 12 munkanapnal tartanak (=ket het + 2 nap=16 naptari nap, tehat eddig egyetlen kokemeny nappal vannak tul a gumiszabalyos 15 napon, ergo egy szoval sem beszelhetunk a fogyasztoi jogok ket labbal valo tiprasarol, meg csak a lec sem rezeg, ahhoz meg kell par nap.
Tessek tudomasul venni, hogy ha valami garis cucc megdoglik, akkor -bizonyos kiveteles esetektol eltekintve- az elso ket hetben szava nem lehet a vevonek, hogy meg meg nem javitottak meg/csereltek ki a keszuleket. -
OverKiller
tag
Köszönöm részletes válaszodat, viszont regálva arra, hogy "fules a termek, aminek hianya nelkul azert boven tul lehet elni": Igen, lehet élni, nem ezen van a hangsúly, hanem az, hogy kifizettem a termékért 27.000Ft-ot, ami lehet sokaknak nem nagy összeg, viszont ha újra meg kellene vennem, akkor nem tudnám megtenni, és pontosan azért vettem "márkás" drágább kategóriás fejhallgatót, hogy ne fél évente kelljen eldobálni mint az egyszerhasználatos borotvát.. Aztán ha bedöglik utána még ne Én legyek már megszo*atva, mert hát ugye sajnos nagy általánossgában elmondható (tisztelet a kivételnek) hogy mindenhol csak addig vásárló a vásárló amíg a pénzét költi, utána meg menj oda ahova akarsz..
-
asdf_
veterán
válasz OverKiller #11589 üzenetére
"A termék jelenleg bevizsgálás alatt van".
No de ki altal? Nyilvan nem altaluk. Atvettek, megneztek, visszatoltak a nagykerbe, ha ott ramondjak az ament, akkor majd a nagyker kicsereli az iponnak, ok elmennek erte, es majd akkor kapod vissza. Barmilyen meglepo, ez nem ugy mukodik, hogy ha ok megallapitottak, hogy valoban hibas, akkor maris rohannak venni egy vadonatujat neked (koltoi kerdes: a majd kesobb a nagykertol kapott cseredarabbal, plane ha nem is cseret, hanem javitottat kapnak vissza, azzal mit csinalnanak? No, ezert nincs azonnali csere kb. sehol).
Csere eseten mivel a fulhallgatok -hulye torvenyalkotok, meg veletlen sem ful- es fejhallgatokat irtak a torveny szovegebe- 10e ft vasarlasi osszeg felett a kotelezo jotallas ala tartoznak, ujraindul a garid.
12 munkanappal meg epphogy csak tulleptek a torekedni kell a 15 napra dolgot, szoval itt jogilag meg marhara nem tudsz csinalni szerintem semmit (plane ha egy fules a termek, aminek hianya nelkul azert boven tul lehet elni, nem egy mosogep az, vagy egy huto...).@Hopeckor "Amúgy ha új terméket kapsz akkor újraindul a gari."
Ez igy azert igy altalanossagban nem igaz, ha benne van a mellekletben es ha 10e ft feletti, csak akkor (csak azert korrekturazom, mert az ilyenekbol szoktak szuletni a habzoszaju vevok, hogy deenaztolvastamazinternetenhogyhakicserelikakkorujradinulagari ).[ Szerkesztve ]
-
HopeckoR
aktív tag
válasz OverKiller #11589 üzenetére
Én is az Iponnal szívok éppen. Az ottani gariztatás eléggé macerás...
Én egy Videókarit adtam be 04.30.-án holnap már a 15 munkanap is lefog telni. Írtam ma nekik hogy mizu holnap tűkön ülve fogom várni a választ..
Amúgy ha új terméket kapsz akkor újraindul a gari. -
OverKiller
tag
Sziasztok!
7 hónapja vettem egy Razer Tiamat 2.2 fejhallgatót iPon-ban, ami kontakthibás lett, visszavittem a szervízbe, felvették szerelésre, most tartunk a 12. munkanapnál, írtam nekik, hogy mi a helyzet, és azt írták, hogy "A termék jelenleg bevizsgálás alatt van".
Ha 12 munkanap alatt nem voltak képesek eljutni odáig, hogy bedugják és megmozgassák a kábelt és meghallják hogy nem szól a fél fejhallgató, akkor feltételezem eltart még pár hétig mire pár buksivakarás után hozzá is kezdenek.
A kérdésem az volna, hogy törvény szerint mennyi idejük van a javításra? Illetőleg mennyi idő után kérvényezhetem (a törvényre hivatkozva) hogy adjanak egy új terméket? És ha adnak, akkor az új termék garanciája hogy alakul? (Régi él tovább, meghosszabbítják, vagy újraindul?) -
wolfman
veterán
válasz ANDROID??? #11585 üzenetére
Régebben volt dolgom egy céggel, fogyasztóvédelmet felhívtuk, akkor ők előbb mindenképpen ajánlottak valami Békéltető testületet, hogy ha ők nem tudnak segíteni, akkor ezután a fogy.védelem jogilag jár el és kutakodni kezdenek, szóval még a fogyasztó védelem előtt is van 2 +kör játszma.
UPDATE:
Tegnap előtt felhívtam őket ugye és akkor azt mondták, hogy úton van a termék a boltjukba, ezt jelezte feléjük a szerviz (ami felteszem a Hama Magyarország kft.). Erre tegnap felhívnak, hogy sajnos nem tudnak olyan készüléket adni amit vettem, visszaadják a pénzt. Ok, hogy visszautalják, rendben, tiszta, de akkor az a duma, hogy úton van, mi volt??? Gyors kitaláltak valamit, hogy hagyjam békén őket zárás előtt fél órával!?„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
wolfman
veterán
válasz ANDROID??? #11582 üzenetére
Budapesten vannak én meg Gyulán. Ha fent laknék Budapestországban, akkor már régen ott kávézgatnék minden nyitáskor, délben és délután csak azért is, hogy jól lássanak.
Attix82: Ez is az általam említett üzletnél volt?
[ Szerkesztve ]
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
Attix82
addikt
válasz wolfman #11581 üzenetére
Épp erről jutott eszembe, hogy egy Márkás laptop ( direkt nem írom a nevét) ha valami garanciális gond van, akkor kb 15 munkanap mire végeznek a javítással..
Ismerősnek már nem votl garanciás a laptop, megmondta a hivatalos szerviz (ahova a garisok is mennek) , hogy X összegbe tudják megcsinálni. Rendben elküldte a laptopot, rá 3 munkanapra már kész is volt.
Azért érzitek a hozzáállását a szerviznek
-
wolfman
veterán
05.12.-én írtam ide mp3 lejátszó garanciáztatás ügyben, azóta is várom a PCLand-et, hogy küldjék. Tegnap hívtam őket, azt mondják, hogy a rendszerükben az szerepel, hogy a Sandisk szervize elküldte a részükre és úton van. Na most, a cég pesti, a Hama Ker. Kft. is (Sandisk forgalmazó). Mennyi időbe telik egy ku..a csomagot eljuttatni városon belül A-ból B-be? Nem hiszem el, hogy 2 hét.
Ha a héten nem kapom kézhez, nagyom mérges leszek rájuk, mert lassan két hónapja ülnek azon a szaros lejátszón! Biztos vagyok benne hogy már unják, hogy 3 naponta telefonálok rájuk, de ha nem csinálnak semmit, akkor ez a legkevesebb, hogy telefonálok rendszeresen.[ Szerkesztve ]
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
ZeN973
tag
Köszi , megpróbálom az ügyfélszolgálatot!
"to punish and enslave"
-
ZeN973
tag
Sziasztok,
Egy 3 hetes samsung ultrabooknak nincsenek meg a papírjai.
Lehet ezt valahogyan pótolni?
Esetleg serial alapján?"to punish and enslave"
-
muveszur
addikt
válasz Superhun #11495 üzenetére
Szia!
Van fejlemény az ügyben, hát megírom.
Most 2014.05.13-án meguntam a dolgot, írtam egy picit a vásárlók könyvébe, igazából írtam volna többet is, de betelt.
Tegnap 2014.05.13-án visszakaptam a cipőt, és a független szakértői véleményt is, melyben azt állapították meg, hogy az igényem nem megalapozott.
Indoklásként pedig azt írták, hogy a varrás hibás volt, de ez kijavításra került. Szeretném itt is megjegyezni, hogy mikor elküldtük a független szakértőnek a cipőt, mellékeltem hozzá egy levelet, melyben különösen kértem, hogy ne a varrást vizsgálják, hanem a ragasztást. Mivel az Office Shoes "szervize" sem tudta megkülönböztetni a két fogalmat, gondoltam levélben is leírom.
Emiatt óriási csalódás az, hogy egy függetlennek nevezett szakértő sem képes a két dolgot megkülönböztetni egymástól. Ha pesti lennék, személyesen megkeresném a szakértőt. "Szakértő".Holnap megteszem a bejelentésemet a fogyasztóvédelemnél.
-
313313
addikt
válasz Apollo17hu #11571 üzenetére
Most nem feltétlen kell belekötni abba, hogy megjegyeztem bíró nő volt....
Egyébként az én tapasztalatom az, adott szituációban a női rendőr/bíró/illetékes/főnök másképpen viszonyúl meg, mintha férfi lenne.
Ettől függetlenűl nem nézem le a nőket, én is együtt élek eggyel, akit eljegyeztem. Ha arról van szó ugyan úgy kiveszem a részem a házimunkába (főzök, mosok, takarítok, mosogatol....)
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Apollo17hu
őstag
válasz Turbolada II #11567 üzenetére
Értem. És Kelet-Magyarországon a nők is olyanok? Vagy csak általában a bírónők?
-
ANDROID???
addikt
válasz Turbolada II #11569 üzenetére
Egy településen az időjárás lekapta a cserepeket a tetőkről talán az összes házról, aztán valamelyik szeretetszolgálat gyorsan megjavította a tetőket... (ezt nyomták a híradóban)
-
Turbolada II
őstag
válasz ANDROID??? #11568 üzenetére
Nem láttam, de világosíts fel.
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
ANDROID???
addikt
válasz Turbolada II #11567 üzenetére
Nézd meg a híradót, hogy kinek csinálták meg a háztetőt, gyorsan ingyen....
-
Turbolada II
őstag
válasz Apollo17hu #11565 üzenetére
Nem tudom hol laksz, de ha nem Kelet-Magyarországon, akkor költözz ide 1-2 hónapra és megtapasztalod hogy az előítélet az emberi természetből adódó védekezési mechanizmus.
Sajnos nincs visszatartó ereje a büntetéseknek, mert óriási következetlenség jellemzi őket. Lásd: netes csalók 120 bcs. halmazatban.
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
313313
addikt
válasz Apollo17hu #11565 üzenetére
Melyik fele sántít a dolognak?
Nincsenek előítéleteim, de ajánlom élj hát hasonló dolgot aztán kíváncsian várom a véleményed...[ Szerkesztve ]
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
313313
addikt
válasz Turbolada II #11563 üzenetére
Azt már csak halkan jegyzem meg, hogy a készüléknek semmi baja nem volt....
Szerk: Amúgy a bíró nő volt..
[ Szerkesztve ]
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Turbolada II
őstag
válasz 313313 #11562 üzenetére
Ez a bíró a jogászok szégyene. Az önbíráskodás tényállása megvalósult hiszen jogosnak vélt igényéhez erőszakot és fenyegetést is alkalmaztak. Nehogy már a polgári jog részen akadjon ki a bíró, amikor büntetőeljárásról van szó. Az is VICC, hogy a bíró NEM ISMERI a szavatossági igények kielégítési sorrendjét.
*Ezen a fórumon az árleszállítást szinte mindig kihagyják. (Mondjuk ez nagyon ritka)
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
313313
addikt
válasz Superhun #11560 üzenetére
"Végén engem vádolnak meg kisebbségi jogainak korlátozásáért...." ez csak feltételezés, de a bíróság (bíró és a védő ügyvéd ) hozzáállásából én már nem lepődnék meg semmin... Ha nincs a 15 perces 4 kamerás felvétel, akkor még 2-2 tanú vallomása áll egymással szemben, ami felvethette volna a rágalmazást is, illetve ha nem hívom fel a dühöngők figyelmét a kamerára, abba is belekötnek. Tábla több helyen kint van, hogy kamerával megfigyelt helység/üzlet...
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
bullseye
addikt
válasz Superhun #11560 üzenetére
Az gondolom irónia volt a részéről, mert ha kisebbségi is van a kérdésben, akkor kihagyhatatlan poén, hogy a törvény direkt elnyom minket, mert titokban ők írják. Ja nem, az másik kisebbség, bocsi...
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
Topikgazda
válasz 313313 #11559 üzenetére
Javítás -> csere -> pénz vissza. Nagyjából ez van a polgári törvénykönyvben. Én nem tudom miből gondolta a bíró, hogy bárki azonnal visszakaphatja a pénzét, ha neki éppen úgy tetszik. Ez nyilván nem így működik. És mi ez a kisebbségi jog sértés? Hogy a francba jött ez oda? Furcsa dolgok történnek ebben az országban...
-
313313
addikt
válasz Apollo17hu #11555 üzenetére
A tárgyalás arról szólt, hogy önbíráskodás történt és ennek hatására kapták vissza a pénzt.
Másrészről felmerült a bíró részéről, hogy nekik joguk van/volt garancia idő alatt azonnal visszakapni a pénzüket, amit én nem tettem meg... Ez meg itt már garanciális rész....HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
ANDROID???
addikt
válasz bullseye #11556 üzenetére
Nincs mit Tudod, ha a hozzászólásom után volt több hozzászólás is, lehet kérdésessé vált számomra talűn le sem sz@rjátok a hozzászólásomat
Kérlek világosíts fel: "de acidos avatároknak nem szeretjük elmondani" miért nem?
Nagyon köszönömLógaGéza:
Köszönöm a választ, bízom benne használhatóvá teszik.
Mivel a leszorítót egy szerelőnek sikerült levennie a helyéről (lehet kicsit sietett), így csak bízom benne, hogy megoldódik a probléma.[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
veterán
válasz RootRulez #11546 üzenetére
Nem tudom milyen cég/szervíz, de én a T-nél jártam úgy egy készülékkel, hogy háromszor visszavittem a készüléket, ugyanazzal a hibával, majd kaptam egy újat - vagyis kaptam volna, de mivel már nem volt nekik olyan, ezért a vásárlási értékéhez hasonlót választottam.
ANDROID???
Ha jól tudom, ha a két hibának nincs köze egymáshoz, akkor külön kezelik. A leszorítónak nincs köze a BIOShoz, és az utóbbi a probléma, akkor azt megjavítják.
De lehet ezt is szervíze válogatja, írj nekik egy e-mailt.[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
bullseye
addikt
válasz ANDROID??? #11554 üzenetére
Köszi a passzív-agresszív beírást!
Nyilván mind tisztában vagyunk vele, százalékosan milyen esélye van egy fizikai hibás alaplap gariztatásának szoftverhiba miatt, egy random cégnél, de acidos avatároknak nem szeretjük elmondani.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
ANDROID???
addikt
válasz ANDROID??? #11538 üzenetére
Köszi az Asrok alaplapra vonatkozó válaszokat
-
313313
addikt
Ehhez kinek mi a hozzáfűzni valója?:
Ma voltam bíróságon, ahol is a következő dolog történt:
Használt készülék meghibásodott, készüléket le adták javításra, javítás után aznap visszahozták, hogy ugyan olyan szar (elmondás szerint bontja a hívást, nem elérhető az illető, tehát helybe nem tudod ellenőrizni), kérte vissza a pénzt (kisebbségi) Mivel nem kapta vissza, elkezdett kiabálni, majd megjelent a társa, akivel pult mögül ki akarták szedni az eladókat (egyik én voltam) köpködtek, többször elkapták a nyakamat, közbe fenyegetőztek nem gyengén. 15 percig tartott a "műsor" közbe valaki kihívta a rend éber őreit. Végén pénzt visszakapták. (utólag kiderült, 1 napos használat mellett telefonnak semmi baja, illetve aki utána megvette, probléma nélkül használta...)
Mivel lehetett már pár dolog az emberkék rovásán kb 1 hét múlva rendőrök jöttek, hogy be kéne fáradni vallomást tenni (nem történt feljelentés, rendőrség tán hivatalból indított nyomozást), bekérték a kamera felvételeket, amit igazságügyi szakértő kielemezve megállapította, hogy ez önbíráskodás volt, emiatt vádemeléssel bírósági ügy.
Ma tárgyaláson 2 dologba próbáltak kapaszkodni:
1. Nem kapták meg a főnök privát számát.
2. Joguk volt a pénzt visszakérni.
A bíró is nekem esett, hogy ez sajnos be vett gyakorlat, hogy nem adják ki az ilyen üzletek a főnök magán számát. Kérdem én, milyen jogon adjam meg bárki magán/privát számát? Ott az üzleti, keresse azon...
Másrészről a bíró sérelmezte, hogy hogy nem adtam vissza egyből az teljes vételárat, rávilágított, hogy nem vagyok tisztában a PTK adott pontjaival. Végén engem vádolnak meg kisebbségi jogainak korlátozásáért....
Érdekes volt, ennyit a Magyar jogrendről és igazság szolgáltatásról.HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
BE4GLE
aktív tag
válasz Blue Eagle #11550 üzenetére
Gyakran linkeljük ezt az oldalt, mert itt elég jól össze van foglalva:
www.nfh.huSajnos csak az van előírva, hogy "törekedniük kell" a 15 napon belüli ügyintézésre. Ha valóban egy alkatrész beszerzése van folyamatban, akkor nem tudsz mit tenni, várni kell.
Redmi Note 9 Pro
-
Blue Eagle
őstag
Sziasztok!
Vettem az asszonynak Húsvétra egy 50 ezer Ft-os tabletet, amit sajnos kb. kettő hét után garanciális javításra kellett elküldeni. Már bő három hét telt el a beadás óta, de még mindig nem készült el. A szerviz, alkatrész megrendelésre hivatkozik, amiért így elnyúlik a javítás időtartama. Kérdem: semmit nem tehetek, csak várni, hogy majd egyszer csak elkészül? Van olyan, hogy azt mondom elég és valamit lépni kell? Elég bosszantó, hogy egy "ajándék" ennyire nem élvezhető!
A választ előre is köszönöm! -
regener
veterán
Sziasztok, megkérdezném ha lehet hogy egy ASRock alaplapon 2 lábat javítani miért tart 1,5-2 hónapig egy bizonyos cégnél garanciális javítás alatt? Legalábbis ezt a választ kaptam a mikor lesz kész kérdésre, addigmeg mit csináljak OKJ-szoftverfejlesztőként, itt az év vége és lemaradtam amúgyis mint a fene. Elsőnek úgyvolt amikor leadtam hogy a nagyker úgyis visszaküldi mert fizikai hibás, de most gyakorlatilag mégis megcsinálják (gondolom a gyártóhoz ment ki), viszont így várhatok nem kevés időt.
Vagy miért tart eddig? Zokogok komolyan...
Jut eszembe Cseregarancia van a cégnél ha jól emlékszem...[ Szerkesztve ]
-
natë
nagyúr
Lumia 1020-as telefonom kameramodul cserével szervízbe vittem, 2 hét után visszakaptam a Jabiltól. A kamera ugyanaz (gyanítom hozzá sem nyúltak) vagy egy másik rosszat raktak bele, plusz grátiszként összebarmolták a GG üveget. Sajnos ezt csak otthon vettem észre, mert fólia volt a kijelzőn....
Mit tehetek? Molotov koktél? -
bullseye
addikt
válasz RootRulez #11541 üzenetére
Én nem tudok róla, de az nem sokat jelent. Egyszerűen csak azt kell kérni. Azt persze megtagadhatják, mert jelentős többletköltség, akkor kell verni az asztalt, hogy amit már ennyiszer kellett javítani, az semmit nem ér. Ha meg nincs csere, akkor adják szépen vissza a pénzt.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
ANDROID???
addikt
Ipon, alaplap feltételes garancia, az egyik leszorító letörve, működést nem befolyásolja.
Ilyen esetben azért bios-t lehet helyre teszik, ha csak az a baja? -
axioma
veterán
válasz Attix82 #11532 üzenetére
De hat nem az volt a kerdes, hogy a 15 napon belul meg lehet-e csinalni, hanem hogy a torekedes 15 napja naptari nap-e. Ha igen, akkor majus 1-2 is beleszamit. Ez a kerdesre a valasz. Aztan lehet mondani, hogy 15 nap alatt - amibe normalisan 10 vagy 11 munkanap van - most csak 9 volt (mert 2-at 10-en ledolgoztuk), ezert 1-2 nap csuszas akkor is van, ha amugy a 15-t szokta valaki tartani... de sajnos nem ez a helyzet, hanem kamuznak, munkanapra kenik, stb. mert semmi erdekuk, ok vannak ugyis birtokban (penz naluk, keszulek is).
-
axioma
veterán
válasz Attix82 #11529 üzenetére
Tok mind1, hogy dolgozik-e, a kerdes arra vonatkozott, hogy a jogszabaly az naptari napban (ez esetben nyilvan annak tudataban megallapitva, hogy ebbol atlagban kevesebb, mint 5/7-nyi munkanap van), vagy munkanapban hatarozta meg a hataridot. Meg ugye nem mindegy, hgoy mi a szemleletmod, pl. attol hogy nem dolgozol, attol me'g a vasarlonak az adott eszkozt hetvegen is kenyelmetlenseg hogy nem hasznalhatja... innentol kezdve legfeljebb az eletszeruseg a kerdes, de a jogszabaly ugyanolyan jogosan irhatja elo, hogy 15 napnal (fel honapnal) tobbet egy termeket ne kelljen nelkuloznie... ez meg logikus, nem?
[ Szerkesztve ]
-
HopeckoR
aktív tag
válasz Turbolada II #11526 üzenetére
Tegnap volt a második e-mail váltásom velük amire a mai napon az volt a reakció, hogy:
"A termék jelenleg bevizsgálás alatt van a beszállítónál elérhető online rendszer szerint. Amennyiben hibásnak találják, javítják illetve ha nem javítható kicserélik Önnek. Ennek átfutási ideje általában 15 munkanap szokott lenni kézhezvételtől, de igyekszünk ezt az időt lehetőségeink szerint csökkenteni."
-
Biznisz Elek
senior tag
válasz HopeckoR #11525 üzenetére
Nekem volt amit elhúztak 1,5 hónapig. Akkor már morcos voltam, de az érveim jók voltak így kénytelenek voltak a pénzt vissza adni. 30. nap körül már te is írhatsz nekik egy felszólító levelet.
Turbolada II: De árultam Illetve a bírói gyakorlat szerintem azért nem fedi a valóságot, mert a kereskedő részéről az is törekvésnek számít, hogy a beszállítóját 2-3 naponta keresi telefonon vagy e-mailen. Ez olyan mintha lenne egy 500.000-es tartozásod és te havonta befizetsz 20.000-et. Ez is törekvés
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
Turbolada II
őstag
válasz HopeckoR #11525 üzenetére
A bírói gyakorlat 30 nap felett már jelentős érdeksérelemről beszél és ebben az esetben cseréni kell (vagy a lóvét visszaadni). Hányszor hívtad már őket?
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
HopeckoR
aktív tag
válasz Biznisz Elek #11523 üzenetére
Nem vettem személyeskedésnek, ugyanis teljes mértékben értem az általam idézett mondatot
Ezért is kérdeztem itt meg.De ha erről az oldalról nézem a dolgot, mivel a papíron így szerepel akkor akár 3 hónap múlva is mondhatnák azt, hogy "Törekszünk a gyors garanciális ügyintézésre elnézését kérjük" és le van zárva a téma, mindenki mehet a maga dolgára.
[ Szerkesztve ]
-
Turbolada II
őstag
válasz HopeckoR #11522 üzenetére
Lehet pampogni, mert ez már jelentős érdeksérelmet jelent.
Biznisz Elek: Nem te árultál anno Diablo3-at?
[ Szerkesztve ]
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
Biznisz Elek
senior tag
válasz HopeckoR #11522 üzenetére
Üdv.
nem személyeskedés de sajnos ma magyarországon 10-ből 9 ember nem tudja értelmezni az egyszerű szövegeket!!!
Te magad idézted:
"A normál garanciális ügyintézés során törekszünk a 15 napra"
Törekednek!! Azaz ez nem a határidő!!! Csapkodhatod az asztalt de azzal még nem biztos, hogy eléred a célod. A 30. nap közelében már azért érdemes lehet.
A lehetőségeid:
1. Javítás
2. Csere ugyan olyanra
3. Pénz vissza▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
HopeckoR
aktív tag
Sziasztok!
Hozzám hasonlóan gondolom már páran biztosan feltették ezt a kérdést de vissza! olvastam pár oldalt és nem találkoztam ilyen kérdéssel illetve válasszal.
A gondom az alábbi lenne:
2014.04.30-án délután 4 felé leadtam egy Műszaki cikket szervizbe 40e Ft értékben vettem. Amit kaptam papíron ott az szerepel hogy:
"A normál garanciális ügyintézés során törekszünk a 15 napra"A kérdésem az lenne, hogy ugye itt minden esetben a naptári napokat kell nézni. Szóval a Május 1-2
("ünnep") , a hévégéket is bele kell ebbe számolni ugye?
Ez alapján én úgy gondolom ha 2014.05.15 délután 4-ig nem érkezik válasz akkor utána már mehetek pampogni, hogy mi a helyzet a termékkel? Ha igen akkor jól gondolom, hogy kérhetem a pénz visszafizetését is?Köszönöm a választ előre is! És ha valaki ezt korábban feltette már akkor elnézést.
-
-
bundli
tag
Üdv
Szerintetek mennyire játszik az, hogy kicserélnek garanciában egy egeret, amiről lekopott a festék elég látványosan kevés használat mellett? Én ezt gyári hibának nevezném, a gari iPonba szól egyébként.
-
asdf_
veterán
Nezd, lehetosegedben all, norrmalis garival venni egy keszuleket. Ha te fillerb*szol, es a bizonytalan bolti garit valasztod az orszagba fene tudja milyen modon bekerult keszulekt, a gyartoi szervizhalozat helyett, a sajat szakalladra megteheted, csak majd ha gond lesz (nem javitanak, nem szakszeruen javitanak, fel ev mulva megszunik a bolt), akkor ne gyere vissza, mert csak azt fogom mondani, hogy en megmondtam Jo, a gyartoi szervizek sem feltetlenul a jo hirukrol ismertek mondjuk pl. az s-el kezdodo es ony-val vegzodo keszulekek eseten, de ott legalabb a feltetelek biztosan megvannak, hogy esetleg rendesen megcsinaljak a telefont (szervizdokumentacio, eszkozok, alkatreszek)
A helyszini proba meg egyszeru magyar mondat, atvett telefonokat. Az atvetel elofeltetele, hogy a keszuleket mar megvasaroltad, tehat nem csoda, hogy vasarlas elott nem bontjak ki.
[ Szerkesztve ]
-
skyli
senior tag
én nem akarom lenyelni, hogy többe kerül de végül is bármit írnak a honlapra, rájuk is a magyar jogszabályok vonatkoznak... ahhoz amúgy tényleg nincs jogom, hogy fizetés előtt kézbevehessem a telefont, helyszíni vásárlásnál?
ezt írják a honlapon:
"Helyszíni próba
A MobilExpressz a helyszínen átvett mobiltelefonokat, fényképezőgépeket és táblagépeket az ügyfél előtt beüzemeli kérésre."nekem emailben meg ezt:
"Sajnos, fizetés előtt sajnos nem áll módunkban kibontani a telefont, ugyanis bontott dobozzal nem tudjuk már értékesíteni a készüléket"
Ha neten megrendelem és vmi nem tetszik rajta (pl minőségben egy barátom ugyanolyan telefonjához képest mondjuk rosszabb lesz a kijelzője) akkor majd visszaviszem és fenyegetőzök a fogyasztóvédelemmel az nem jó? úgyis nekem van igazam, vagyis cserélniük kell. Vagy házhozszállítással könnyebb lenne mint személyes átvétellel?
-
asdf_
veterán
En innen nem vasarolnek
1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat (Kizárólag valós műszaki/működésbeni kifogás esetén érvényesíthető).
Most akkor indok nelkul, vagy valos kifogas is kell?
Amennyiben a készülken egyértelmű hasznlatból eredő értékcsökkenés állt be (kopás, karc stb.), a MobilExpressz kizrólag csökkentett áron vásárolja vissza a készüléket, a visszaélések elkerülése végett.
Bullshit, a rendeltetesszeru hasznalatbol eredo termeszetes elhasznalodast a vevonek nem kell megfizetnie. Ha hajszalkarc van a kijelzon, mert te 5 napig mindig az ures zsebedbe raktad a telefont, az pont ebbe tartozik (nyilvan ha egy marek apro szarrakarcolta a kijelzot, az nem).
De engem leginkabb ez az 1 meg 2 eves garancia valasztasi lehetoseg tart vissza. Kap az ember magyar forgalmazoi -es nem sajat bolti- jotallasi jegyet, vagy sem, ennyi a kerdes. Ha csak sajatot adnak, kenjek a hajukra. A normalis garis telefon tobbe kerul, ezt el kell nyelni.
-
skyli
senior tag
hű ez komoly akkor a telenor jól csinálja viszont szerinted ennél a boltnál hogy van? http://mobilexpressz.com/ be tudom rakni a kosárba, van "Rendelés adatainak megadása, végelegesítés" és szállítási módnál van olyan is, hogy: Helyben, személyes átvétel.
Ez akkor távollevők közötti szerződésnek számít egy ilyen online vásárlás? Akkor is ha a boltban fizetek?
http://www.akontroll.hu/bel1.php?ssz=531 eszerint igen
Ja és nagyon köszi a segítséget![ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
Nem, a telenornal te jelzed, hogy szerzodest kotnel es emelle vennel egy telefont -amit csak szamlas elofizetessel tudsz, feltoltokartyasan nem-, kimegy egy futar, kiviszi a papir alapu szerzodest, te ezt ott helyben alairod, es hopp, maris nem kizarolag tavkozlesi eszkozok utjan kotott szerzodesrol van szo igy rogton nem is ervenyes ra az elallas lehetoseg. Ha mar van egy alairt beszed elofizetoi szerzodesed, akkor jutottal el egyaltalan arra a pontra, hogy egyaltalan szoba kerulhet, hogy telefont is vasarolsz-e avagy sem -amit elobbiek okan szinten ott helyben, papiron kovettek el, tehat szinten nem tavollevos-, tehat kb. 22-es csapdaja.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
A telefon lezart csomagban van. Biztonsagi ragaccsal lezarva. Valamint mindenki bontatlan keszuleket kivan vasarolni. Innentol kezdve ki tudod talalni, hogy miert nem bontogatnak neked a ket szep szemedert
Ha ilyen haklis vagy, rendelj netrol (biztos helyrol, ahol tenylegesen -es jogilag is!!!- uj keszuleket kapsz, tehat vonatkozik rad az elallas lehetosege, valamint olyan helyrol, ahol jogszabalyi kiskapuval nem jatsszak ki azt, hogy te elallhass -lasd: telenor-, aztan ha valamiert nem tetszik, akkor visszaviszed. -
skyli
senior tag
Sziasztok!
Egy új telefon vásárlásakor tényleg nem köteles a bolt megengedni, hogy kibontsam és megnézem, hogy pl nincsenek -e a telefonon apró karcok, pixelhiba, egyéb apró akármilyen hiba vagy épp recsegősebb ház vagy ilyesmi? Úgy értem, hogy fizetés előtt nem nézhetem meg ezeket semmiképp sem a boltban átvételkor, ha pedig már fizettem, akkor már megszívtam, mert ilyen apró dolgokkal nem cserélik garanciában.
Ha pedig futárral hozatom ki egy ezresért, akkor simán vissza kell hogy adják a pénzem, akkor is ha kibontottam és kipróbáltam a telefont?
Félek az ilyen idióta hibktól mert nagyon gyakran előfordulnak velem (vagy én vagyok túl szemfüles).
-
wolfman
veterán
2db Sandisk sansa Clip Zip-et küldtem vissza nekik. Vártam 3 hetet, rákérdeztem
- Ja, igen. Készen vannak. Hová küldjük?
Csak közben annyi közbejött, hogy nem Clip Zip-et akartak adni, hanem Clip+-t. Mondom nekem az nem jó, adjanak azt amit vettem. Most várunk a szervizre. MIÉRT??? Vegye le a polcról és adja ide, várjanak ők, ne a vásárló!„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
RootRulez
félisten
Sziasztok!
Unokaöcsém telefonja sűrűn volt szervizben. Másfél-két év alatt kb. 6-8 alkalommal. Egy hónapja sincs, hogy visszakapta de már ma vitte vissza. Ami azt illeti a már türelmetlen. Kérdésem az lenne, hogy ilyen sűrű hibajelenségnél mit lehet lépni? Amíg letelik a gari addig havonta vissza lesz véve és két heteket tölt a szervizben? Miután meg letelik a gari, akkor meg ugye vehetek újat?
═════════════════════════════════════════
-
Josi
aktív tag
válasz wolfman #11508 üzenetére
Mert a törvények lehetővé teszik.
Meg megvárja, mit csinál a szerviz.
Mert ha javítja, akkor nem fog közben ő neked egy újat adni, ha egy javítottat kap majd vissza.
De rákérdezhetsz a boltra is.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
wolfman
veterán
Meg tudná mondani nekem valaki, hogy ha egy online boltban árulnak X dolgot, azt megveszem és visszaküldöm garanciába, a szájb@..szott bolt miért vár a szervizre, hogy új példányt adjon, miközben a bolt polcain ott van továbbra is eladósorban több másik olyan készülék is? Ezt tényleg nem értem.
[ Szerkesztve ]
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
Topikgazda
Ha ez így is van a Galaxy S4-nél, akkor sem jogosítja fel a boltot arra, hogy jótállási jegy nélkül küldje el a telefont. Érdekes módon ezt a többi bolt meg tudja oldani úgy, hogy bontatlan marad a doboz. Egyébként nem annyira bonyolult feladat: a Samsung Electronics Magyar Zrt.-től kell rendelni és nem kétes EU forrásból.
Egyébként simán lehet, hogy 2 év gyári garancia van rá... csak nem Mo.-on -
asdf_
veterán
válasz Superhun #11499 üzenetére
Jópár olyan készülék van, aminek a user manual utsó x oldala a többnyelvű garijegy, tehát még csak azt sem lehet megcsinálni, mint amit néha háztartási gépeknél szoktak, hogy az értékesítő cégnek van x db. biankó garjegye, egyet kitölt, azzal megy ki a bontatlan termék, a futár ezt adja át, majd kcsomagolja a hűtőt/mosógépet, a helyére teszi, és annak pedig elviszi az üres garjegyét (ezt fogja megkapni egy pár nappal későbbi vevő és így tovább).
-
Neul
csendes tag
válasz Superhun #11501 üzenetére
igen a 104 ezresből...
amikor előzetesen kérdeztem tőlük, hogy eredeti samsung garanciával árulják-e, a következő választ kaptam:
Kedves Vásárlónk!
2 éves gyári garancia vonatkozik rá.
Bontatlan gyári csomagolású készülék. Magyar nyelv beállítható az android-on, független.akkor ez gyakorlatilag hazugság volt? :/
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali fotós kérdések órája
- Megérkezett a Huawei Band 2 Pro
- Szemünk előtt az ultravékony S25 Edge
- Január 30-tól Magyarországon is kapható a Vivo X200 Pro
- Xbox Series X|S
- Automata kávégépek
- Ismét a vércukorszint mérés a téma
- Nők, nőügyek (18+)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- Thermalright Peerless Assassin 120 SE (+ Thermal Grizzly Contact Frame)
- Asus TUF A15/ Ryzen 9 7940HS 5.2 GHz/ 32GB ram/ RTX 4070/ magyar billentyűzet/ gari: 2026 szept.-ig
- TT Versa C21 RGB ATX ház (elfüstölt fan vezérlés)
- Xiaomi Redmi Note 12 PRO 5G 128GB Eladó - Újszerű Állapotban
- HP LaserJet 1212nf MFP multifuknciós nyomtató (szkenner, fax)
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest