Hirdetés

2024. május 26., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#12362) Idiofil


Idiofil
aktív tag

Sziasztok, lenne egy kerdesem, melyre nem talaltam valaszt.
Hibas SSD, garancialis csere. Viszont megingott a bizalmam az adott gyartoval kapcsolatba, kerhetek-e levasarlast, hogy mas hattertarat vasaroljak? A kereskedo azt mondta, hogy ha a gyartohoz tartozo szervizzel meg tudjak beszelni, akkor nem cseretermeket kapok, hanem levasarolhatom.
Ha netan azt mondjak, hogy nem vasarolhatom le, kuldik az uj termeket, gondolom kuldenek hozza uj garancialevelet es egy 0Ft os szamlat. Ebben az esetben 0 Ftos vasarlasnak minosul es elhetek a vasarlastol valo elallas jogaval?
Hogy tudom elerni, hogy ne cseretermeket kapjak, hanem az aktualis arat levasaroljam?
Elore is koszonom;)
Udv
Mate

"Those who want respect, give respect"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.