Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mittu88

    senior tag

    válasz korcsi #21819 üzenetére

    nem akarok vitatkozni veletek, ezért ebben a témában ez lesz az utolsó hozzászólásom.
    Ha már kiadok ~10.000Ft-ot fülesre, akkor elvárom, hogy legyen rá garancia. Ha bevezeti a visszaküldéses rendszert, akkor ez van, nem ezen az egyen fog múlni, bár ez szar hozzáállás a részemről, mert ennyiből ha mindenki így fogná fel...
    De annyit még hozzáfűznék, hogy ha tegyük fel tömeggyártásban 4ajró körül jön ki egy füles (és ez igencsak pesszimista szám), akkor a garanciáztatás ára benne van a vételárban. És akkor még nem is beszéltünk azokról, akik nem ismerik a bónuszkódot és neadjIsten 110euroért veszik meg a kis drágaságot. Azért szarja le, hogy kijátszható valamilyen szinten ez a garanciáztatás, mert bőven bele van építve az ára a termék vételárába. Bizony, mindenki megfizeti. Az is, aki hibátlan terméket kap. Lehet fikázni, mert én vagyok most a "fekete bárány", de ezeknek a tudatában valahogy nem zavar. Nem példaértékű ez esetben a gondolkodásmódom, de ezzel mindenki jól jár.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés