- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Fűtés és hűtés klímával, napelem segítségével
- [K2]: A vagyonvédelmi rendszerszerelővé válás rögös útja
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- sziku69: Szólánc.
- ldave: New Game Blitz - 2025
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #5899 üzenetére
Elsőre olyan loeb-ös feje van, sőt tiszta Loeb, mármint a szerkó miatt.
-
Motion_Blur
félisten
-
JColee
őstag
Räikkönen büszkébb WRC-bajnok lenne, mint F-1-es
"Kevés kapcsolatot ápolok F-1-es személyekkel, de Vettellel gyakran tollaslabdázok. Most, hogy a környékemre, Svájcba költözik, többször látjuk majd egymást."
lol -
JJános
addikt
Kimi Red Bullos ruhában! [link]
-
stvnppp
senior tag
válasz
Motion_Blur #5895 üzenetére
Akkor jól sejtettem. A sisak volt árulkodó, egyértelműen Kimiét változtatták meg, Alonso az alapot nem változtatta meg a McLarennél sem, csak átszínezték. Most se lesz másként...
Egyébként szerintem nem lesz fekete, az Etihad eddig is meg volt a piroson, a Santandernek meg alapból piros az alapszíne.
Szerk: Off
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #5891 üzenetére
-
puttputt
őstag
válasz
hunnylander #5891 üzenetére
A végén még ők is "fekete-fehérek" lesznek.
-
stvnppp
senior tag
válasz
Motion_Blur #5889 üzenetére
forrást kérhetek?
ez mennyire hivatalos, ilyen lesz a ruházat? -
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #5889 üzenetére
Egyre kevesebb benne a piros. Ha követik a stílust, akkor az autón is lesz (lehetne) komplementer fekete. Az autó jól is nézne ki fekete szárnyakkal.
Stornó; ez nem hivatalos kép, ha jól tudom.
-
Misi 007
őstag
Massa fogja valószínűleg mert 2007-be Kimi volt az új fiú mégis Massa vitte!
2008-ba Kimi vitte úgyhogy ha követik a "trendet" akkor Massa fogja!
De majd elválik nemsokára úgyis... -
stvnppp
senior tag
válasz
Motion_Blur #5886 üzenetére
Szerintem Alonsonak kéne, mint új fiú a csapatnál, meg ugye kétszeres vb, de Massa fogja, a sérülésére tekintettel.
-
venember83
nagyúr
válasz
Motion_Blur #5886 üzenetére
Nem MS, ez az egy tuti.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #5879 üzenetére
Azt lehet tudni, hogy a bemutató napján ki fogja pályára vinni Fiorano-ban az új Ferrarit?
-
hunnylander
őstag
Rákérdeztem néhány csapatnál, hogy lennének e szívesek adni egy dátumot a bemutatóra, de titkolóznak. De Tony Fernandes (Lotus F1 Racing) tegnap ezt írta; dates to be announced soon when lotus F1 will start the engine of its car. Lots of exciting things to be announced on my twitter.
Én január második felére számítok, akkor jöhet 'néhány fecske', de sokan lehet, hogy úgy csinálják, hogy az első tesztnapjukon lesz 'a bemutató' (tehát február). Kétlem, hogy a Ferrari, McLaren így tervezné.
Pont most olvastam egy hírt; Alonso február 1.-jén kezd Valenciában, előtte kell lennie egy flancosabb Ferrari-bemutatónak Maranellóban.
Közös nem lesz.
-
Pá
addikt
Mi a januári menetrend?
Azt tudom, hogy a tesztek februárban kezdődnek, de hátha lesz esetleg valami, amire érdemes várni? Kocsibemutatókkal pl mi van? Most akkor mégsem lesz közös? -
JJános
addikt
válasz
hunnylander #5874 üzenetére
Heidfeld lehet a rönyóhol megy?
Della rózsi meg kamui csapattársa a Saubernél? nemá! [link]
-
hunnylander
őstag
Újabb fotók a US F1-ról | BMW Sauber F1 Team (Sauber hírek; Pedro)
-
#70869248
törölt tag
válasz
Misi 007 #5872 üzenetére
Ez MS esetében nehéz lesz
...de sztem Alonso-nál is.
A váltások kapcsán Kimi-n gondolkodtam, azaz hogy a rally közvetítése egészen más mint az F1, ha valaki nincs az első 8-ban akkor már nemigen lesz képen (mivel nincs közös kép, több autó max balesetnél van képen a pályán), Kimi eleinte nagyon is kiemelt lesz, de kb. 4 verseny után már erőből kell képre kerülnie...ami remélhetőleg sikerül is neki, mivel nem hátráltatja semmi.
Erre vágyott is, nem szereti az F1 sallangokkal teli világát,...de az űdítő másságon túl, azért komoly veszélyei is vannak ennek. -
Misi 007
őstag
Hát tényleg elég érdekesen néz ki Button piros vodkával a fején!
Megszokásról meg annyit hogy lemegy két futam és senki eszébe nem fog jutni hogy ki hol versenyzett azelőtt... -
proof88
addikt
-
stvnppp
senior tag
válasz
SzalaiG #5850 üzenetére
Piros sapkás ember boldog új évet kíván, és nem a Mikulás az!
Máskülönben nem értem ezeket a reakciókat, miért kell!
-
#70869248
törölt tag
ááá ez olyan hogy én örültem a dumának, mert le voltam robbanva testileg
Én nem pöcsölök
...nálam nincs leszorítóerő az autó alatt, de mikor régen az ETZ-hez (ellopták száradjon le a t'ke) faragtunk kipufogót ott is szívóhatásról beszéltünk az ürítés-töltés segítéséhez.
pl:
"
* Leömlő:
Feladata a motor hengeréből kiáramló kipufogógáz szűkítése egy csővezetékbe, valamint a hengerekben keletkező nagy hő elvitele, zajcsökkentés. Tömítése a hengernél kipufogó-tömítéssel történik, mely egyszer használatos.* Diffúzor:
A kiszélesedő rész az egyre táguló jellegétől fogva kiszívja a hengerből a már elégett gázokat (kipufogógáz), de attól függően, hogy a dugattyú az alsó holtponthoz közelítve az átömlő csatornákat is nyitja, még egy kis friss keveréket (benzin-levegő) is.* Konfúzor:
Amikor a kipufogógáz, és egy kevés friss keverék is eljutott hozzá, szűkülő jellegéből adódóan az egész folyamat megtorpan, és így egy ellentétes nyomáshullám indul el, ami a friss keverék egy részét visszanyomja az égéstérbe, ezáltal jobban feltöltve azt, és akadályozza ezzel a hengerbe került friss keverék kipufogóba áramlását (hasonlóan, mint a 4 ütemű motorok kipufogószelepének zárásánál történik).
"
Olyan szinten le lehet rontani egy 2takkos motor teljesítményét egy rossz rendszerrel hogy muszáj volt vele foglalkozni. -
lenox
veterán
válasz
#70869248 #5861 üzenetére
Latom, jo hosszu parbajozas lett a kerdesembol. Na en arra akartam utalni, ha all az auto akkor a levego fent lefele ugyanugy nyomja, mint lent felfele, ha meg megy, akkor ugye a diffuzor gyorsitja a levegot, tehat alul jobban csokken a nyomas, mint felul, es bar alul meg ugyanugy felfele nyomja a levego az autot (hiaba hivjak szivohatasnak), a fenti ero joval kevesbe csokken, az eredo hatas egy az autot az uthoz nyomo hatas. A szarnyakon ugyanez van, alul kisebb a nyomas, mint felul (auto eseteben legalabbis). Ugyhogy en nem latok ilyen kulonbseget, hogy az egyik szivo a masik meg nyomo vagy szorito hatas. Mar csak azert sem, mert a levego, meg a gazok altalaban valojaban csak nyomni tudnak, szivni nem, ugyhogy erot ugy lehet letrehozni, ha az egyik oldalon kisebb a nyomas, mint a masikon, akar szarny, akar auto alja. Persze ettol meg az aero kialakitasa nyilvan kulonbozik, ha szabad levegoben van (szarny), vagy az aszfalt sik feluletenek kozeleben.
-
#70869248
törölt tag
válasz
hobizoli #5859 üzenetére
reggelt
Ez így van, viszont egyenes úton le lehetne tenni az autó alját ha a csillapítás határolója engedné.
ahogy itt le is teszik:
-[link]A gumi egyébként is az F1 egyik problémája aerodinamikai szempontból, pl:
-[link]
-[link]
meg ez is látványos:
-[link]De ez formula, ezen a területen nem működnek igazán.
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #5857 üzenetére
Én sem alszom még.
nem fogom azt mondani hogy ha leüt az autó alja (azaz megszűnik a szívóhatás ), akkor megszűnik vele az autóra ható leszorítóerő.
Sehol nem írtam azt, hogy ez megtörténne. A Sennás példában is csak azt írtam, hogy lecsökkent, nem azt, hogy megszűnt. Az összes leszorító erőnek az a része szűnik csak meg, amit a diffúzor ad. Egyébként meg ha túllépünk ezen az egész szarságon, akkor tényleg egyet fogunk érteni, mégpedig abban, hogy le kéne egyszerűsíteni a diffúzorokat és világos szabályt kellene alkotni a témában. -
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #5856 üzenetére
Mivel nem mosom össze, az autóra hat sok más leszorítóerő is, az autó alatt elért szívóhatás csak része ezeknek, ezért nem fogom azt mondani hogy ha leüt az autó alja (azaz megszűnik a szívóhatás
), akkor megszűnik vele az autóra ható leszorítóerő.
#5845.Nem is fogom összemosni, telipakolod szárnnyal és az autót a földhöz tapasztod, függetlenül attól hogy mihez kezdesz az autó alatt áramló levegővel.
Én tudom hogy tök sok mindenbe bele lehet kötni, de minek? Lehet egy fogalmazás pongyola, vagy a helyesírás nem megfelelő...de nem ez a lényeg sztem.
szerk: jó éjt (bár én fent leszek még jóideig..bsszus alig tudok mozogni
)
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #5855 üzenetére
Asszem már elmondtam mindent, amit lehetett. Nekem úgy tűnik, mintha valójában nem teljesen értenéd a diffúzor működését. Persze erre azt fogod írni, hogy de, viszont akkor nem értem, miért írsz olyan meredek dolgokat, minthogy A leszorítóerő megmarad ha az autó alja beüt...mivel nem szűnik meg légellenálni, de eltűnik a szívóhatás
.
Viszont nem hinném, hogy a fától nem látnám az erdőt, hiszen elég egyértelműen fejezted ki magad az #5829-esben. Két mondat volt, amiből a második nagyrészt értelmetlen, ezért kötött bele lenox is, Peat is, hunnylander és jómagam is. Nem egy kétoldalas esszé egyetlen szava az, ami nem tetszett.
Jóéjszakát.
-
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #5854 üzenetére
Kicsit úgy érzem magam mint aki el kell vesszen a részletekben...a jégen csúszó kis vacaknak is van légellenálása és így lehet leszorítóereje, és nincs alul mozgó légáram, de ahol van, pl. a mágnesvasút légáramát sem hasznosítjákA leszorítóerő megmarad ha az autó alja beüt...mivel nem szűnik meg légellenálni, de eltűnik a szívóhatás ami az pont elég ahhoz hogy leesen az útról, mivl fontos részét képezi az autó úton tartásának.
Az ilyenen hogy minek van iránya nem vitázok amíg downforce-ról és leszorítóerőről beszélünk, egyértelműségeken nem akarok vitázni term. de én szeretem látni az erdőt is nem csak az azt kitakaró fánál elakadni.
szerk:
-itt van pár dolog:
F1.com
egy fordítása:
[link] -
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #5842 üzenetére
Régen volt már a fizikaóra mi, b?
Egy hatásnak nincs iránya, az egy jelenség, az van, vagy nincs. A hatás által generált erőnek van iránya. A szívóhatás erőt generál, ami lefelé mutat, ez a leszorító erő, ez szorítja le az autót az aszfaltra. Az aszfalt hat az autóra ellenerőként, pont ellentétesen a leszorító erőre. Ha jól emlékszem, ezt hívják tartó erőnek.
De azt nem mondhatod, hogy a diffúzor nem generál leszorító erőt, mert ahogy Peat írta, ez olyan, mintha kijelentenéd, hogy a repülőgépszárny működése során nem keletkezne felhajtóerő.Egyébként ott is tévedsz, hogy a leszorító erő megmarad akkor is, ha az autó alja beüt. Nem marad meg, Sennánál is éppen ez volt a probléma. Mivel az autó alja leért, nem volt levegő, ami alatta áramlott, csak felette. Ahogy Peat korábban írta a diffúzor működését, ahhoz, hogy leszorító erőt generáljon, gyorsabban kell az autó alatt áramolnia a levegőnek, mint felette, mert a gyorsabban áramló levegőnek kisebb a nyomása. Senna esetében mivel nem volt semmi áramlás alul, ezért a leszorító erő jócskán visszaesett, az autó pedig megcsúszott. És boldog új évet neked is.
-
AMD Power
titán
válasz
hunnylander #5849 üzenetére
Nem találom öket...
-
hunnylander
őstag
2010-es autók képei 5 csapattól.
McLaren, Campos, Virgin Racing, US F1, Sauber
-
hunnylander
őstag
Igen, a nyomáskülönbség a kulcs. Nem tervezhetik az autó felső részét se eszetlenül, pl. úgy hogy olyan légáramlatokat teremtsenek ott, ami csökkenti a kialakítható legnagyobb légnyomást, mert akkor oda az autó alatti kis nyomás haszna is.
Eklatáns példa, az űrben mire megy az ember a tapadókoronggal? Semmire, mert nem lesz meg a külső nyomás, ami miatt működhetne.
Lehet boncolgatni a diffúzorok működését, majd meg is teszem, ha jönnek a legújabb 2010-es variánsok, lehet mondani, hogy a diffúzor elsődlegesen nem saját maga az a felület, amin létrejön a jelentős leszorítóerő (bár a jelenlegi diffúzorok kialakítása, olyan, hogy még saját magukon is produkálnak valamennyi leszorítóerőt), de a diffúzorokat egyértelműen a leszorítóerő növelése végett fejlesztik. És meglehetősen megszállottan, mert pl. a jelentősen degradált hátsó szárnyakkal ellentétben bennük komolyabb potenciál volt/van.
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #5841 üzenetére
Tényleg itt volt egy más téma is:
Szal a diffúzor szvsz csak annyira lehet forradalmi jövőre amennyi teret engednek neki, többször korlátozták már a sebesség csökentésére, idén/helyesebben tavaly jóval nagyobb szabadságot adtak.Nem hiszem hogy nagy dolgokat lehetne elérni már, hiszen elég régóta létezik...de az kétségtelen hogy ha engedik akkor nagyobb jelentőséget fog kapni.
Szerk:
Az első szárnyról jutott eszembe, nagyokat vigyorogtam mikor darabok törtek le belőle, és az autó gyorsasága nem változott.
Biztos hogy számít, hisz akkor nem került volna fel,..de láttam már többször is az idén mikor a szárny oldalára helyezett kis segédelemek lerepültek...volt amikor kifejezetten nagy darab is, de nem történt semmi látványos.
Sztem bitang ronda volt a 2009-s autó...nagyon remélem hogy visszatérnek egy harmonikusabb kinézethez, mivel az előzések nem ugrottak meg látványosan. -
-
Peat;)
veterán
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #5841 üzenetére
Sztem meg egész egyszerűen amikor az autó alját kialakítják akkor az általa kifejtett szívóhatást vizsgálják, nem pedig a leszorítóerőt, mert akkor az autó egészével kellene foglalkozni.
..persze mint fent úgy lent, ami kicsiben az nagyban és mind egy nagy egész részei vagyunk, de ez nem igen visz előbbre. Mi dominál az autó aljánál? A szívóhatás....akkor vizsgáljuk már azt.
..ha pedig a kilépő levegő vízszintes elemmel találkozik akkor azon már leszorítóerőt fog kifejteni.
Az autó alján áramló levegő ne találkozzon csak függőleges terelőlemezekkel, és akkor nem fejt ki leszorítóerőt, a szívóhatáshoz nem szükséges. ..és ezzel meg lehet előzni az emeletes diffúzorokat azt kész. -
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #5840 üzenetére
Nem Wild
..egyébként boldog új évet.
Tudom hogy mellé lehet magyarázni, de ezért írtam a pédát...a szívóhatás megszünik ha leüt az alja az autónak (Senna), de a leszorítóerő nem...a két eltérő sebességű levegőáram van.
Az tény hogy a szívóhatás is hozzájárul ahoz hogy az autó az úton maradjon..de az autó alja nem termel leszorítóerőt. -
hunnylander
őstag
válasz
#70869248 #5837 üzenetére
2009 egyértelműen a diffúzorfejlesztés éve volt. Néhány hét múlva okosabbak leszünk és ízelítőt kaphatunk abból, hogy lehet, hogy még 2010 is a diffúzorfejlesztés éve lesz. A másik terület, amit közel ennyire jelentőségteljesnek találtam 2009-re, az az első szárny.
A diffúzor közvetetten leszorítóerőt generál, a mai modern diffúzorok nem is keveset; megkockáztatom, hogy többet, mint az első vagy hátsó szárny külön-külön.
Ha egy tapadókorongos rögzítést (légritka tér/kisnyomású levegő által) felteszel a falra vagy a plafonra, mi fogja azt ott tartani? A környezetének nagyobb nyomású levegője. Azzal, hogy a diffúzor alacsony nyomást hoz létre az autó alatt, az autótest felső részén ható nagyobb nyomás leszorítóerőt ad. Az autótest szárnyként működik ezáltal, 'negatív emelést' vagyis leszorítóerőt produkálva.
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #5837 üzenetére
Kicsit kevered a fogalmakat. LeszorítóERŐ vagy szívóHATÁS nem egy bandában vannak. Maga a szívás, mint jelenség, egy olyan erőt generál, amely az autót leszorítja, tehát leszorító erőt.
D@ni88: Vagy amiatt, hogy kockásra fékezte a gumit Villeneuve miatt. Attól függ, honnan nézzük.
-
#70869248
törölt tag
buék
Természetesen nem, a leszorítóerőt értsd mint lefelé mutató erőt, míg a szívó hatás ebben az esetben egy lerről fel azaz nem az.
Teszem azt ez a szívóhatás meg is tud szűnni, ha nincs az autó alatt áramló levegő, míg uezt nehéz elképzelni a leszorítóerőről.
Ez pl:
már egy összetettebb elem, az áramló levegő útjában áll egy vízszintes lap...márpedig a szárnyakra vonatkozó előírások egy más részegységre vonatkoznak....teszem azt ha kitételek vannak arra hogy ne keltsen zavaró légőrvényt a mögötte haladó autóra, akkor az erre az elemre is kell vonatkozzon. -
hejesírásó
senior tag
bódottágot!
-
G.Zs.
senior tag
Amúgy meg BÚJJÉK!!!!!
-
SzalaiG
addikt
BUÉK!!!
Schumi győzelmekben gazdag Ferraris újévet!
-
stvnppp
senior tag
válasz
hunnylander #5826 üzenetére
Ha jól emlékszem, a Toyota már idén próbálkozott a tripla fedelessel... Nem sok sikerrel.
Szerintem azért annyit nem hozott, mint amennyire mondták a duplafedelest. Csak valamire rá kellett fogni a nagycsapatoknak, hogy lemaradtak.
(A Red Bull azért fel tudta venni a versenyt a Brawnnal, annak ellenére, hogy 'későn' hozták a sajátjukat. Mondjuk ez az eredményeken nem látszott, sokat hibáztak.) -
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #5826 üzenetére
Az összeset ki kellene vágni ami leszorítóerőt is generál...és akkor vége lenne ezeknek a megoldásoknak.
A diffúzor az a szívóhatást hasznosítja, viszont azáltal hogy un. csatornákat alakítanak ki, már leszorítóhatást is biztosít. -
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #5826 üzenetére
Szerintem ez nem fog akkora előnyt jelenteni, mint most év elején a dupla. Egy tökélyre fejlesztett dupla diffúzor nem lesz hátrányban a képen látható próbálkozással, főleg ha az nincsen harmóniában a kocsi többi részével.
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #5826 üzenetére
na akkor megint lesz keveredés
-
hunnylander
őstag
Black flag lenne a jutalom, ha valaki tankolna. Ha észrevennék, hogy kezd necces lenni a mennyiség, elkezdenék spóroltatni a pilótát, ha így is kifogy, így jártak.
Tripla vagy quad? Az R30-hírek kapcsán kukkantottam rá a képekre és felfedeztem valami 'furcsát'. Ne zavarjon, hogy angol, a képek a lényeg.
-
Oliverda
félisten
Amennyiben jövőre futam közben kiderülne hogy az adott autóban nincs elegendő benya a verseny befejezéséhez akkor az azt is jelenti hogy akár már állhat is ki az adott versenyző?
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #5818 üzenetére
Én nem kötelezném a csapatokat a kettőre mert az sem jó. Inkább olyan keverékeket vitetnék a FIA helyében a futamokra amivel már necces az egy kiállás. Akkor láthatnánk olyat hogy valaki kockáztat és esetleg a vége előtt pár körrel elfogy a gumi az egy kiállás miatt, vagy éppen kibírja vagy éppen eldurran az utolsó körben és jól kiesik.
-
hunnylander
őstag
1 kötelező, de attól félnek, hogy emiatt mindenki csak egyet fog bevállalni és emiatt meg gumi- és üzemanyagspórolási vetélkedővé válik a futam, akciók nélkül.
Viszont, ha kettő kerékcsere kötelező, ösztönözheti az agresszívabb versenyzést.
Az A5 hírben a kerékcsere dolog félreérthetőre lett fordítva. A kerékcserék maximuma nincs korlátozva, 1 van előírva kötelezőnek, Domenicali csakis a 2 kötelező szabályba iktatására utalhatott, már korábban is olvastam róla, hogy javasolták ezt a csapatok, mert tartanak az unalmas futamoktól.
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #5815 üzenetére
ugyanaz, egy kis aprósággal kiegészítve
"Szeretnénk azt is, ha kétszer lehetne kereket cserélni egy helyett"
Ez meg mi? Erről nem is tudtam.
Mármint, hogy jelengleg csak 1 csere engedélyezett jövőre. -
JJános
addikt
Ross Brawn szőr lesz? info
-
hunnylander
őstag
-
JJános
addikt
74 nap, és még egy háromnegyed óra. Sok.
-
Pá
addikt
Most értem haza külföldről, fú de várom már Schumit jövőre!
Nehéz lesz Hamilton + Alonso ellenm sztem nagyon erősek lesznek a "nagyok", + ott van még Vettel is stb. Remélem Ross Brawn kifőz valami okosat.
Én Rosberget sem írnám le, kíváncsi vagyok mit fognak kezdeni egymással Schumival, főleg az elején lesz érdekes. Vicces lett volna, ha marad Barika csapattársnak.fúúú, de sok van még hátra addig
-
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #5809 üzenetére
Humornak szántam. Remélem nem kap autót a segge alá, csak konzolt.
-
7Heads Drago
veterán
-
JJános
addikt
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #5805 üzenetére
Kár hogy nem Horvát csapat. Akkor lehetne az INA a főszponzor.
Bár még éppen így is lehet.
-
hunnylander
őstag
Mivel ez volt az egyetlen termés az Autosporton ma és nem pletykamu; Pityu GP mínz biznisz
Egy ilyen elszánt csapatot nem tudok nem szeretni, láttam, hogy más portálok le se sz.rják őket, ezért informálok róluk. Unikum.
-
JColee
őstag
válasz
7Heads Drago #5802 üzenetére
-
JJános
addikt
válasz
7Heads Drago #5802 üzenetére
Szerződéskor meg aláírja, hogy az üzleti, és egyéb titkokat úgy is kezeli, és nem pofázza el.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
stvnppp #5798 üzenetére
Semmi bajom sincs Montoyával.
Kis Schumi képzel magáról sokat ok nélkül. A Dtm-ben sem megy neki, nemhogy itt.
Illetve aki innen rohadtul nem hiányzik az Piquet. Elég nagy marha lesz az a csapat amelyik alkalmazza bármire is. Ha nem tetszik majd neki valami a csapatnál, akkor majd azt is köz kincsé teszi. -
#70869248
törölt tag
Aktív témák
- ZIDOO médialejátszók
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Path of Exile (ARPG)
- Elektromos cigaretta 🔞
- EAFC 25
- Autós topik
- További aktív témák...
- HP EliteBook 840 G10 i5-1350P! ÚJ, Fóliás gép!
- MacSzerez.com - 2020 MacBook Air 13" / M1 / 16GB RAM / 1TB SSD / Asztroszürke / Garancia
- AKCIÓ! MSI B365M i5 8600 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB CM MASTERBOX Q300L Zalman 600W
- ÚJ Bontatlan Apple iPad 11 (A16) 128GB Silver ! aktiválástól 1Év nemzetközi APPLE GARANCiA
- MacSzerez.com - 2024 MacBook Air 15" M3 / 16GB / 256GB SSD / Ezüst / Új termék! / Apple Garancia!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A12/Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A32/Samsung Galaxy A52
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A13/Samsung Galaxy A33/Samsung Galaxy A53
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Olcsó Notebook! Dell Latitude E6540! I7 4600U / 8GB DDR3 / 128GB SSD! / HD8790M