- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Argos: Adjátok vissza a netet! - szeretnék elaludni!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- droidic: Időutazás floppyval: A 486-os visszavág PCem-men
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- gerner1
Hirdetés
Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
4 nap múlva láthatjuk Alonso-t először Ferrari szerkóban [link]
-
hunnylander
őstag
-
#70869248
törölt tag
Az a gond, hogy az egyenlőség elve az csak ideig-óráig működhet, nem lehet megtartani.
Márpedig ilyen elv nincs...mármint ideig-óráig tartó elv.
Az év elején egyenlőséget biztosítanak, aztán pedig kialakul hogy ki mögé sorakoznak...mivel a 'krumpli már majdnem finom, míg a kőolaj...'Még akkor sem, ha egyébként egy csapatnak köze sincs a futamgyőzelmekhez, vagy a pontversenyhez.
A legérdekesebb mégis az amikor megtörténik a 'csoda'...azaz a tehetség visszájára fordítja az üzleti érdekeket.
Mindig van akinek erősebb a szponzora, támogatottsága, családi háttere, kapcsolatai....vagy egyszerűen jól eladható, vagy az egyenlő tehetség mellett fiatalabb és ezért nagyobb lehetőségek rejlenek benne.
Az F1 bármennyire is üzleti...és piszok üzleti. Mégis megtörténhet az hogy valakiből szupersztár lesz...persze a szupersztár kicsit túlzónak tűnhet.
Kobayashi...2 futamon indult és hirtelen neve lett, míg mások...könnyen eltűnhetnek, hiába nyertek alsóbb kategóriákban, vagy van jó csengő nevük.. vezettek le akár 30-40 futamot kiesés nélkül.Egy Valentino Rossi is csak egy olasz motoros, hogy jutott el oda hogy motorgyártó cégeknek mondja meg hogy mi lesz? ...hogy egy szavára kövek mozdulnak meg a Dorna-n belül, hogy szponzorok...tök mindegy milyen nemzetiségű szponzorok sorakoznak.
-
Oliverda
félisten
válasz
grabber #5993 üzenetére
"Rosberg: Egy rossz pontot viszont már biztosan szerzett Schumachernél, ugyanis elárulta, Mika Häkkinen volt a nagy kedvence"
Ja, mert ha MS lett volna a kedvence akkor azt biztos lenyilatkozta volna.
Amúgy akkoriban az apuka Keke Rosberg volt Hakkinen managgere tehát nem meglepő hogy inkább neki szorított.
Az elején Barrichello nem volt olyan meggyőző. Küszködött a fékekkel meg az anti-stall is befigyelt párszor.
Amúgy szvsz a másodhegedűsnek kikiáltott Button, Rosberg, Massa, Webber négyes közül még mindig Rosberg-nek lesz a legnagyobb esélye a villantásra. Szerintem...
-
Csak kiderül.
Nem lett 5-ös,így újra megyek kedden
Haveré 4-es lett,de a beugró részén éppen,hogy átment,ellentétben velem
Rosberg: Egy rossz pontot viszont már biztosan szerzett Schumachernél, ugyanis elárulta, Mika Häkkinen volt a nagy kedvence
Oliverda: Azt nem tagadom,de az elején is kicsit Button felé ment a taktika,igaz ő nyerte a futamokat.De ezzel az egyenlőség felfogással,hiába van valaki előrébb a pontversenyben,nem kéne akkor is támogatni a másiknak.
-
P00By
nagyúr
"Egyenlő státuszban leszünk a csapatnál. A Mercedesnél ez mindig is így volt, ez a filozófia náluk"- nyilatkozta Rosberg az Auto Bild Motorsport legfrissebb számában.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Oliverda #5987 üzenetére
"Szvsz ha lenyomja párszor MS-t akkor nagyot nőhet a renoméja."
Erre gyúr kb az egész mezőny akiknek ütőképes kocsijuk is van.
Ezért várják/várták vissza annyira, hogy odasózhassnak neki. Azért jó érzés lehet egy 7x VB bajnokot alázni a pályán. Valószínűleg a Merci jó verdát készít(ett) szóval sztem abszolúte nyílt sisakos lesz a küzdelem.
-
Pá
addikt
2009.11.23.
Rosberg a Mercedes húzóembere akar lenni2010.01.07.
Rosberg bízik az egyenlőségben a Mercédesnél -
JColee
őstag
értelem a köbön
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #5976 üzenetére
Izgis
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #5975 üzenetére
Persze, mert arra könnyebb ilyen szürreális 'takarót varázsolni', ami leginkább homoknak néz ki. Az igazi autót hülyék lennének homokkal leönteni.
De a 3D modell a műszaki tervekből ered.
A hátsó szárny kilátszó része elég mclarenes (ami az elmúlt év legkifinomultabb példánya volt), az első szárny oldallapjai meg hasonlítanak a BMW utolsó aerocsomagjára és annak továbbfejlesztése. Az orr az jól meg van emelve, ahogy sejlik, talán a szélességéből visszavettek, légellenállást csökkentendő.
Egyébként ötletes "teaser". Érdekesebb, mint egy ponyvával letakart autó.
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #5969 üzenetére
Ez valami renderelt kép. Persze ettől még lehet az új Sauber (rajza).
-
Fortissimus
őstag
válasz
hunnylander #5973 üzenetére
ok, viccelni probaltam ,de latom veled nem lehet...
-
hunnylander
őstag
válasz
Fortissimus #5972 üzenetére
Más csapat autóját nem használnák a ma indult új honlapjukon háttérképnek. A hátsó és az első szárnyak alapján ez egyértelműen az új Sauber.
-
Fortissimus
őstag
válasz
hunnylander #5971 üzenetére
ertem en, el is hiszem, h eredeti, de attol meg barmelyik csapat autoja lehetne vagy akar a tavalyi is az alapjan amennyi latszik belole
-
hunnylander
őstag
válasz
Fortissimus #5970 üzenetére
Eredeti Sauber kép! [link] Csekkold az url-t!
-
Fortissimus
őstag
válasz
hunnylander #5969 üzenetére
ez barmi lehet
-
hunnylander
őstag
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #5962 üzenetére
Én arra lennék kíváncsi, hogy a saját pályafutásában hová teszi a Ferrarihoz szerződést. Ugyanúgy besétált az oroszlán barlangjába, és szét lett zúzva.
Az ő esetében ráadásul még az is lehetséges, hogy szerződésben rögzítetten volt második számú versenyző.
Ja, és korábban őt is elverte a "zongoracipelő" Barrichello.Persze lehet, hogy pont ezért ilyen nagy szakértője a témának.
-
JJános
addikt
Január végén, Bruce McLarenre emlékezünk. forrás
-
D@ni88
addikt
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #5959 üzenetére
Világos.
-
hunnylander
őstag
Nem megengedik nekik, hanem elvárják tőlük, továbbá ezzel a McLaren jót is tesz magának, mert ez biztosan csökkentette a fizetendő kp összegét.
Talán félreérthető volt a kontextus, a McLaren 'fizet' a festésével, vagyis a Mercedes márka reklámozásával a Daimlernek, a súlyos készpénz mellett, hogy ezen utóbbi így kevesebb legyen. Elvégre a festék jóval olcsóbb, mint az a több tíz millió amit jóváírathatnak általa, két évig még hajlandó a McLaren mercis jelleggel működni, ha ezáltal nem szakadnak bele az adósságaikban, mert nincsenek messze ettől, mert az Automotive részlegbe is pakolni kell a százmilliókat.
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #5956 üzenetére
Ok, a 40% money-t azt értem. Meg a motort is.
Csak az a mondat volt kicsit fura, ahol azt írtad, hogy a Meki még használhatja az ezüst színt pár évig, mert ez is a fizetség része.
Ez kb úgy hatott, mintha az ezüst valami kiváltság lenne és a Meki hálás lehet, amiért megengedik neki, hogy reklámozza a mercit.
-
"Érdekes elmélet"
Szerintem nem.Alapból is így gondoltam és ez lassan tény lesz
Button egyre kevésbé bírom.Szerencséje van,azt hiszi olyan jó pilóta,pedig jópáran elverték már.Barichello isEmiatt egyre jobban szurkolok LH-nak.Mikor ide jött próbált szerény lenni,de nem sikerült mindig ezt a látszatot kelteni.De mintha megváltozott volna azóta(szerintem mindenki megváltozik az első év után,nehéz nem megváltozni.Kivéve Kimit,akit mint egy próbababát beültetnek egy kocsival és talán nem tűnik fel neki,mert megy tovább mintha mi sem történ volna
)
Nyilatkozatai szimpatikusak nem lenéző stb.
Alonso-t is megkedveltem,mert még régen beképzelt volt.
"gyorsabb vagyok engedjetek előre"Be is bizonyítottan a palánk falán.Ő előbb tud a falra felkenődni
De az elmúlt Renault-os év alatt,megmutatta,hogy sportember és még sem annyira beképzelt mint régen.Egy csapattárs "pilótát"KOval elintézett és pontokat szerzett egy Ferrari-nál is rosszabb kocsival.Futamok alatt meg látszódott,hogy mennyire akar,mint LH.A többi pilóta ilyenkor beszürkült volna a mezőnybe,de ők nem. -
hunnylander
őstag
Szerinted a McLaren Group 40%-a mennyi pénzt érhet? Ki kell fizetniük azt, amit Daimler visszaad, vagyis ezt a 40%-ot. És ez évekbe fog telni, hiába vannak Ronnak nagyágyú befektetői és hitelezői (Bahreini királyság, TAG Group,...). A Daimler nem is engedte volna, hogy amíg benne vannak a cégcsoportban (még benne vannak, míg Ron ki nem pengeti az utolsó pennyt), addig az nekik ne hajtson hasznot pl. reklámfelületként.
Nem az a kérdés, hogy akar e a McLaren ezüst lenni a Mercedes miatt, mert kell is meg meg is éri, mert így jónéhány (tíz) millió euróval kevesebb a fizetnivaló, passzióból, semmi jóváírás nélkül nem reklámoznák a Mercedest, az tuti.
És igen, az eredeti szerződés lejártáig (emlékeim szerint 2011 vége), ingyen jön a motor, és még utána is kapnak, ha akarnak, az meg már filléres tétel, mert a FOTA költségcsökkentési lépései leszorította a motorok árát olyan szintre, ami egy nagycsapatnak pitiáner összeg.
-
Pá
addikt
Irvine jól megaszonta Buttonnak
Érdekes elmélet.
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #5939 üzenetére
Ebben mi a juttatás?
Mármint, abban mi a jó a Mekinek, hogy "második Mercédes gyári csapatként festhetik magukat"? Jár ezzel valami egyéb előny is? Mert önmagában elég röhelyes mint fizettség.
-
JJános
addikt
Versenynaptár 2010. ha volt, akkor bocsi!
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #5949 üzenetére
Majd meglátjuk. Ha nem RB-1 akkor MB-1 lesz. Mercedes-Brawn.
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #5932 üzenetére
Úgy fest hogy nem csak az:
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #5932 üzenetére
semmi
-
Integra
titán
válasz
Motion_Blur #5936 üzenetére
nem semmi..
vagy sokra viszi vagy ő lesz a mccrash2 -
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #5942 üzenetére
A minap olvastam róla, hogy a designerek ezekből a színekből válogatnak, még ha a szponzoroknak kell is megfelelniük. Pl. az ezüst-pirost a Mercedes és a Vodafone miatti színeknek gondolhatja valaki, és az igaz is, hogy ők is ki vannak vele szolgálva, de a McLaren van annyira önérzetes, hogy mindkettőt a saját színeként festi az autóra, szerencsére jelentős repertoárból válogathat Bruce változatos ízlésének köszönhetően.
A negatív reklám is reklám, de a BMW tavaly önerőből, gyárilag is égett. Ha maradnak a névben, azzal csak milliószór lesznek megemlítve szóban és írásban, ez inkább reklám.
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #5939 üzenetére
"...habár az ezüst is egy olyan szín, amelyet használt már a McLaren jóval a Mercedes-kapcsolat előtt."
Mikor?
A BMW biztos szeretné hogy esetleg egy gyengébb szerepléshez kapcsolódjon a márkanevük?
-
hunnylander
őstag
BMW Sauber C29/F1.10 bemutató, január 31., Valencia, helyi idő szerint délután 2:30. [link]
-
hejesírásó
senior tag
fekete piros jól néz ki!
-
hunnylander
őstag
Marad az ezüst-piros, és marad a Vodafone McLaren Mercedes a névben is, a Daimlernek még mindig sok pénze van a McLaren csoportban és több év alatt lesz kifizetve a tulajdonrésze amit visszaad. Ez is a fizetség része, hogy a csapat még kvázi második Mercedes gyári csapatként 'festi magát', habár az ezüst is egy olyan szín, amelyet használt már a McLaren jóval a Mercedes-kapcsolat előtt. A piros szintén csak el lett fogadtatva a Vodafonenal, az is McLaren Rocket Red piros, az meg a logóból jön. Szóval, még a Daimler távozása után is maradhat az ezüst, esetleg kicsit több feketét tesznek az autóra, mert hajdanában is feketével kombinálták az ezüstöt. Talán 2011-től vagy 2012-től jön egy új festés.
-
stvnppp
senior tag
Vagy visszatérnek a fehér-piroshoz. A Voda adja a pirost. Plusz még Hamilton sárga sisakja= Dejavu'
(#5922) PazsitZ
Azt nem fogják most visszahozni, mikor ilyen szoros a mezőny, mert nem lenne több előzés, csak aki az időmérőt megnyerte, az beszorulna hátulra, és ugyanúgy nem tudna előzni, most máshol. Már nem 2005-ben vagyunk, hogy ez így jó legyen (2005 - Suzuka - McLaren vs Minardi) -
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #5936 üzenetére
én is olvastam, nem semmi
De ebben az interjúban az is szerepel hogy olyan izgatott mint anno a saubernél. Remélem itt is viszi valamire -
Motion_Blur
félisten
"..ezért szerettem volna egy tapasztalt navigátort, hogy legalább egy ember tudja az autóban, hogy mit kell tenni."
LOL!
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #5932 üzenetére
tesztekig mindenki ígérget
hogy így meg úgy. Ferrarit is nagyon istenítették aztán mi volt belőle az év elején? Nagy rakás ****
Amúgy meg a narancssárga dizájn így képen nem rossz mintha izzana a fém oldalt
De valami feketés lesz sztem
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #5933 üzenetére
Ne vegye el, jut mindenkinek,
ha Korea jól halad (márpedig eddig jól halad), akkor 19 futam lesz.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #5932 üzenetére
Remélem a Mester elveszi az étvágyukat
-
hunnylander
őstag
-
AMD Power
titán
válasz
hejesírásó #5928 üzenetére
Briatoret nem szeretném többet az F1-ben látni.
-
#70869248
törölt tag
válasz
hejesírásó #5924 üzenetére
Mert sz@rul csinálták az FIA-nál,...sajnos.
A Renault egyből kirúgta mind a kettőt ahogy hírét vették...nem véletlenül, ha az idézés hatályban lett volna akkor már más a felállás.
Kifogásolható eljárást végeztek, nem csoda hogy szétszedhető.
Sajnálom hogy visszajön. -
hejesírásó
senior tag
válasz
venember83 #5927 üzenetére
van egy olyan megérzésem h az ítélet nem fogja zavarni az F1-et és elérik h ne lehessen főnök..............remélem.
-
venember83
nagyúr
válasz
hejesírásó #5926 üzenetére
Én is épp ezen gondolkodok. Sok joga szvsz nincs, max elmondhatja a bíróság is a véleményét.
-
hejesírásó
senior tag
válasz
PazsitZ #5925 üzenetére
azon filózok h egy polgári bíróságos döntéssel ha az FIA azt mondja h már pedig te nem lehetsz csapatfőnök akkor mi fog történni.
csak mert az FIA elég ügyesen tud ám hatni egy csapatra ha nem akarja h annak a csapatnak B. legyen a főnöke. kérdés h az F1 ki akar-e vele továbbr ais cseszni (jogosan) vagy megenyhülnek-e felé.
-
PazsitZ
addikt
válasz
hejesírásó #5924 üzenetére
Erről meg is feledkeztem, tényleg hallottam múltkor én is hírekben.
Elég durva, az első kérdésem magamba az volt: Vajon mennyit fizetett ezért? -
hejesírásó
senior tag
b+
Briatore megúszta?
ez azért elég nagy pofátlanság és a F1 szelleének és úgy alapvetően minden profi sportnak az arconcsapása.
meg különben is ez egy sport, egy polgári bjróság ítéletének hogy lehet köze egy zárt intézményhez mint a F1?
ha vmit az FIA mond azt ne hogy már egy xaros polgári bíróság semmisé tehesse!HOL ITT AZ IGAZSÁG?
azt a szponzort aki meg pénzt ad neki és csapatának köpni szemközt!
-
PazsitZ
addikt
Gyors átfutotam ezt a cikket ha már belefutottam.
Tudom nem egy releváns forrás F1 szempontból, de a kérdésem, hogy a fordított rajt rács nem lett elvetve vagy most megint ott tartanak, hogy behozzák? -
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #5910 üzenetére
És végre nem törnek el a felnik.
-
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #5914 üzenetére
-
attisx
addikt
válasz
hunnylander #5912 üzenetére
Ja, mehet Mike Coughlan mellé...
-
Oliverda
félisten
Hivatalos: Briatore pert nyert az FIA ellen
Hivatalos: Boullier a Renault új csapatfőnöke
Dolgozók hagyják el Senna csapatát! Game Over?
1. Boullier egy versenyig lesz csapatfőnök aztán jön a helyére Briatore.
2. Megveszi zsebből a Campos-t.
3. Megy Domenicali helyére.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #5906 üzenetére
De a befizetőseket lehet, hogy szépen kioktatják...
...vagy nem.
Még mindig a Lotus tűnik a legösszeszedettebbnek a 'real' újoncok közül. A Saubernek helyzeti előnye van ezért őket ebbe nem számolnám bele, nekik szinte kötelező lesz elgyepálni az összes többi újonc csapatot. A Virgin is szimpatikus meg okozhatnak meglepetést, de ők hazárdíroznak. A US F1 le van maradva a menetrendjében, állítólag csak január vége felé van betáblázva Pechito üléspróbára. Ez komoly lemaradásra utalhat.
-
JJános
addikt
válasz
!Overdose! #5905 üzenetére
Én megértem szőröst. Inkább megy jó csapathoz harmadiknak, mint gyenge csapathoz másodiknak. Saubernél Kamui elverné. Rönyónál meg Kubica verné meg.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #5904 üzenetére
Lotus F1 Racing [Cosworth]
18. Jarno TRULLI
19. Heikki KOVALAINEN
Ők a maradékok
-
!Overdose!
őstag
válasz
hunnylander #5904 üzenetére
Kár Heidfeldért. Lehet, hogy hosszú távon jó döntésnek bizonyul, de azért ő sem olyan fiatal már, hogy sokat várhasson.
-
hunnylander
őstag
Heidfeld Mercedes, de la Rosa Sauber
McLaren [Mercedes]
1. Jenson BUTTON
2. Lewis HAMILTON
Mercedes GP
3. Nico ROSBERG
4. Michael SCHUMACHER
Red Bull Racing [Renault]
5. Sebastian VETTEL
6. Mark WEBBER
Ferrari
7. Felipe MASSA
8. Fernando ALONSO
Williams [Cosworth]
9. Rubens BARRICHELLO
10. Nico HÜLKENBERG
Renault
11. Robert KUBICA
12. Romain GROSJEAN vagy Ho-Pin TUNG [esetleg Villeneuve?]
Force India [Mercedes]
14. Adrian SUTIL
15. Vitantonio LIUZZI
Toro Rosso [Ferrari]
16. Sébastien BUEMI
17. Jaime ALGUERSUARI (?)
Lotus F1 Racing [Cosworth]
18. Jarno TRULLI
19. Heikki KOVALAINEN
Campos Meta 1 [Cosworth]
20. Vitaly PETROV [vagy Pastor Maldonado]
21. Bruno SENNA
US F1 Team [Cosworth]
22. José Maria LÓPEZ
23. James ROSSITER
Virgin Racing [Cosworth]
24. Timo GLOCK
25. Lucas DI GRASSI
Sauber [Ferrari]
26. Pedro DE LA ROSA
27. Kamui KOBAYASHI
-
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #5899 üzenetére
PS ez is ahogy látom.
-
JJános
addikt
Szőrös ma 11-12 között mondja el a sajtónak, hogyan döntött, vagyis hol vállal erre az évre állást. Kíváncsi vagyok. Rönyó? Sauber? Esetleg tesztpilóta a Mercinél?
-
raczger
őstag
Picit off, de remélem most elfér ide
[link]
Egy kis érdekesség, talán fogja az sstv élőben közvetíteni
Aktív témák
- DELL Precision 7730 i5-8400H Quadro P3200 16GB 512GB FHD 17 1 év garancia
- REFURBISHED - DELL Thunderbolt Dock WD19TBS docking station (210-AZBV)
- Samsung Galaxy A12 64GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Új Gigabyte 16 Aero 4K+ OLED i7-13700H 14mag 16GB 1TB SSD Nvidia RTX 4070 8GB Studio Win11 Garancia
- Lenovo Thinkpad L14 Gen 4 -14"FHD IPS - i5-1335U - 8GB - 256GB - Win11 - 2 év garancia - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest