- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 3 – Paradicsomos káposzta (amit amúgy utálok)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Aktív témák
-
hossszú
őstag
válasz
Oliverda #5096 üzenetére
Még a végén tényleg a Mercinél köt ki Sumi.
A Sauber egy tapasztalt és egy fiatal versenyzővel rajtol
Fisicot beülteti a Ferrari a Sauberbe vajon? -
Oliverda
félisten
-
JJános
addikt
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #5087 üzenetére
Nem azért írtam, mert elvárnák, hanem mert az eset jól mutatja, hogy mi (nem) számít a fizetésben.
Egyetértünk, hogy pontszerzőnek be fog jönni párszor.
-
prmcsk
addikt
válasz
Oliverda #5083 üzenetére
Lesz abból még galiba az ottaniaknál, ha az eredmény nélküli pénzosztásban a rally is oda "züllik", ahova az F1...
Nehogy igazam legyen Loeb reagálásával kapcsolatban és a citroen rájöjjön arra, mivel jár ez, mert Loeb fordban is magasan VB. tud lenni, pláne, ha vele megürsedve, a konkurenciának helyettesítő sofőrjei lesznek...
Az autó vezetésben még "kokszolni" sem lehet, mert nem erősport ez...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Oliverda #5083 üzenetére
Én meg le lettem hülyézve, mert simán elképzelhetőnek tartottam...
wildrain: szerintem senki sem várja el Kimitől, hogy akár Loeb közelében legyen... jó reklám lesz a WRC-nek és a Citroennek, akármit is csinál. A legjobb technika lesz alatta, szal szerintem sanszos, hogy pontszerzőnek be fog jönni párszor, ha nem töri meg a kocsit.
-
wildrain
addikt
válasz
Oliverda #5083 üzenetére
Ez jól mutatja, hogy nem a tudás számít a fizetésben. Loeb versenyben hosszában-keresztben fogja lenyelni, Kimi akárhogy is erőlködik. És ez valószínűleg később is így lesz, nem csak az újoncidőszak alatt.
Ennek ellenére kétszer annyit keresni mint Loeb...
Mekkora acsarkodások lesznek emiatt...
-
wildrain
addikt
Lonzi ruháját, hogy pirosban van-é, vagy mikor lesz pirosban, már jó ideje figyelem.
Igen, minden alkalommal, amikor van egy képes cikk, te azt hiszed, hogy az friss, és megjegyzed, hogy még mindig nincs pirosban. Ez az, aminek semmi értelme, főleg az ilyen esetekben, mint a tegnapelőtti. -
Oliverda
félisten
Räikkönen juniorként veri a sztárokat a WRC-ben
Köszönheti a menedzsereinek.
-
JJános
addikt
válasz
wildrain #5079 üzenetére
"mit vártál? azt mondják majd, hogy háát kimi azért jobb volt?
együttműködés előtt mindenki fényezi a másikat"Erre írtam azt, hogy még mielőtt elküldték Kimit, osztottak, szoroztak, és ezért tették, amit.
Nem Lonzi fényezéséről szólt a dolog, hanem egy tudatos döntés utánni várakozó állapotról. Csak mert sokat remélnek Lonzitól, és bár Kimit is szerették, és én is, és várom vissza az F1-be, de ez tünt számukra helyes döntésnek.
Ha érted mire gondolok.Lonzi ruháját, hogy pirosban van-é, vagy mikor lesz pirosban, már jó ideje figyelem.
Ha visszaolvasol linkeltem már be több képet. Példul amikor feketében volt.
Kíváncsi vagyok, hogy fog kinézni pirosban. Ugyanis neki fogok szurkolni jövőre.
Bár arra nem gondoltam, hogy még nem veheti fel.Tudom én, hogy miért írtad. Hogy kekec legyél velem kicsit. De nem én vagyok a hunyó!
-
JColee
őstag
-
JJános
addikt
válasz
wildrain #5077 üzenetére
Én azt nem értem, hogy te mit nem értesz ezen? Hogy én mire gondoltam?
Azt én most így honnét tudjam?Látszik, hogy uborkaszezon van. Nincs mivel foglalkozni, és velem akarsz.
Kössünk bele valakibe című játék?Aki még ezt a játékot szeretné, annak jelzem, hogy ipi-apacs nem én vagyok a hunyó.
-
wildrain
addikt
Szerintem tudatos volt Kimi elküldése.
Nem, szerintem véletlen volt. Egy reggel Domenicali felébredt, és azt vette észre, hogy szerződést bontottak Kimivel.A piros ruháról meg annyit, hogy ez a kép, ami a cikk mellett van, még a sóderágyba ragadós összejövetelen készült. Elég naiv dolog azt hinni, hogy minden cikkhez félnapos képet tudnak szerezni az újságok. Főleg egy olyan témájú cikkhez, ami talán csak egy telefonos interjúra épül.
-
Csabee.
nagyúr
-
AMD Power
titán
Meg se lepődtem azon ,hogy Kimi lelépett.
-
JJános
addikt
Lonzin még mindig nincs piros ruha. A Ferrari vezetői Lonzit jobbnak látják Kiminél.
forrás -
tibi666
senior tag
válasz
Motion_Blur #5060 üzenetére
és ez hányszoros növekedést jelent?
-
prmcsk
addikt
-
hunnylander
őstag
-
stvnppp
senior tag
válasz
Iron Funeral #5046 üzenetére
Én se csak a festésre gondoltam.
Az mp4-19 valami bűn ronda volt ugyanazzal a festéssel... -
stvnppp
senior tag
Szerintem is valami hasonló lesz...
Vagy erősen fog hajazni a korábbi McLarenekre, nyilván kicsit kevesebb feketével, meg piros betétek nélkül.
(Ennek örülnék, szerintem az mp4-20-as az egyik legszebb F1-es. A maiak nyomába sem érnek...
)
Peter Saubernek
-
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #5043 üzenetére
Én is örülök. +Még két pilóta hely is.
-
JJános
addikt
Sauber a 13. csapat!
-
proof88
addikt
-
attisx
addikt
válasz
Iron Funeral #5036 üzenetére
Ezüst kaszni fekete szárnyakkal, a'la DTM... Szerintem...
-
Xirtam
veterán
válasz
Iron Funeral #5036 üzenetére
tuti, h ezüst!
-
Xirtam
veterán
De utálom a telet, hogy szinte meghal az F1 ! Remélem jövöre engedélyezni fogják a futamok közötti teszteket!
-
Xirtam
veterán
Ez a teszt nem csak arról szól, hogy néhány szépreményű fiatal beleszippanthasson a Forma-1 légkörébe. A csapatok felhasználják a jövő évi négykerekű fejlesztésére a pályán tölthető időt, jó példa erre a Red Bull Racing, amely az autó orrán elhelyezett szokatlan aerodinamikai szenzorral küldte pályára Ricciardót.
-
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #5029 üzenetére
Sztem is ki akar szakadni ebből a közegből, én is sokat gondolkoztam mi lehet az oka ennek a huzavonának.
- A pénzt én is elvetem...a pénz szükséges, de ha a part szélére csúszok miatta akkor nem az, azaz nem engedem hogy a pénz hátráltasson.
Amennyiben nincs a pénz ott, úgy a vezetési tudás ami a sajátja az elég kell hogy legyen.
-Talán kézenfekvő arra gondolni hogy olyan szerepbe kényszerítik amit nem vállal fel, teszem azt ez az a bizonyos 2. versenyzői poszt. De ezt megint el kell hogy vessem, mert Button nem írna alá egy ilyen szerződést, nem jönne el a világbajnoki kocsijából, kevesebb pénzért más szekerét tolni.
- éves rally szereplést kérni F1 mellett, azért nehéz hiszen a Mercedes-nek (McLaren-exBrawn) nincs érdekeltsége a rally-ban, ne mhinném hogy elnéznék a pénzükért ahogy Fiat-ban, Peugeot-ban, Ford-ban..stb szerepeljen egy nemzetközi versenyen.
Tehát tudnia kellett hogy ehhez sem igen érdemes ragaszkodnia.Az hogy aláírta a Ferrari szerződését azokkal a kitételekkel...hiszen elvileg nyeregben volt az aláírás pillanatában, a Ferrari akarta elmozdítani...kérhetett volna más feltételeket.
Szal mindezek nekem is azt vetítik le hogy Kimi ki akar ugrani az F1-ből, ha pedig így van akkor ki is kell, ez igaz.
1 év múlva sokkal erősebben térhet vissza ha akar. -
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #5021 üzenetére
már akartam neked írni, hogy hogy viseled Kimi dolgait...úgy általában hogy gondolkodsz erről?
Egész egyszerűen: tegye, amit jónak lát. A jelek szerint mostanában többet foglalkoztatja a rali, mint az F1, hiszen ha nem így lenne, akkor aláírt volna a McLarenhez vagy a Mercedeshez. Oké, hogy fontos a hobby, de annak nem szabadna olyan csábítónak lennie, hogy emiatt szalasszon el egy mekis szerződést. Ha meg mégis annyira fontos neki, akkor az azt jelenti, hogy már nem érdekli eléggé az F1. Akkor inkább jobb, ha lép, nem érdemes fél szívvel csinálnia.Kicsit meglepődve figyeltem egyébként, hogy mennyit vitatkoztak a pénzen a versenyzők és a csapatok Button meg Kimi esetében. Nekem még mindig az a helyzet az etalon, amikor 1992 év végén Senna azt mondta, hogy ingyen is versenyezne Frank Williamsnél, mert annyira akarta a legjobb autót. Furcsamód manapság ilyet nem hallani. Rendben, hogy azért az ingyen az meglehetősen kevés (habár személyes szponzorokból is bejöhet néhány milla, ha jól megy a szekér), de ha valakinek az élete a versenyzés, a győzelem - márpedig mind ezt szajkózza - akkor mégis mit szarakodnak azon, hogy 5 milla vagy 15, ha akár egy világbajnoki autót szalasztanak el a vitatkozással? Megérteném, ha még nem kerestek volna semmit, mint mondjuk Sutil, de itt egyáltalán nem ez a helyzet.
Azt tudom, hogy ha én lennék a helyükben, egyetlen fontos kérdés lenne a csapatválasztás során: Melyiktől várhatom a legjobb eredményeket (és itt beleértve a csapattársat, mérnöki személyzetet, autó gyorsaságát, mindent), és amit anyagilag kínálnak, azt elfogadnám. Ha jönnek az eredmények, úgyis jönnek a nagy lóvék is... -
hunnylander
őstag
# Brawn GP Mike Conway (délelőtt) - Marcus Ericsson (délután)
# Red Bull Daniel Ricciardo
# McLaren (Oliver Turvey) - Gary Paffett
# Ferrari Jules Bianchi
# Williams Nico Hulkenberg
# BMW-Sauber Esteban Gutiérrez
# Renault Ho-Pin Tung (délelőtt) - Lucas di Grassi (délután)
# Force India Paul di Resta (délelőtt) - JR Hildebrand (délután)
# Toro Rosso Mirko Bortolotti -
hejesírásó
senior tag
válasz
Motion_Blur #5022 üzenetére
vagy merevítő. ha megnézed azzal hogy megnövelték a hosszát a szárnyaknak korábban, az a hátulütője, hogy nagyobb az erőkar. nagyobb erők hatnak rá.
ebből az következik, h valahogy meg kell erősítened.amit komoly áttervezés, súly nélkül ilyen felfüggesztéssel könnyen meg tudsz oldani. de ez csak egy tipp.
-
Henkei
tag
válasz
Nowhereman #5024 üzenetére
Foleg ha meg egy kis szokasos lokdosodessel rasegit az ausztral alkesz panda.
-
horvathd
aktív tag
válasz
Motion_Blur #5022 üzenetére
Valószínűleg erőmérők, amikkel a keletkező leszorítóerőre tudnak következtetni.
-
Motion_Blur
félisten
Ez vajon mi célt szolgálhat?
-
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #5020 üzenetére
már akartam neked írni, hogy hogy viseled Kimi dolgait...úgy általában hogy gondolkodsz erről?Ez a dolog a versenyzők hasonló stílusáról az én elgondolásomban egyszerű, Rubinho és Button is tudott profitálni egymás beállításaiból több pályán is, volt ahol az húzta ki a másikat a gödörböl.
Button-t az egyik leg'lágyabban' vezető versenyzőnek mondják, míg Hamilton nem az. Az látható hogy Hamilton tud vezetni finoman..illetve finomabban. De ezt az idei év alapján nem merném teljes mellel kijelenteni, hisz ez az autó nem szolgálta ki sok esetben. Amikor nem tapad be az autója, vagy hátulról kénytelen elrajtolni akkor egyszerűen nem az agresszív stratégia a jellemző.Visszatérve Button-ra, sztem kemény döntést hozott...és a csapat is, Button nem Kovalainen, hazai pályán van világbajnokként...bizonyos dolgok elvárhatóak voltak, talán, Kovalainen-től de azokat nem fogják megkapni Button-tól. Úgy gondolom Button-nak kell az az 1-2 tized is, amit talán Kovalainen-nél feláldoztak a csapatért, Hamilton-ért.
...bármi is volt ez, már feláldozták azzal hogy világbajnokot hoztak. Mellé még hozzátevődik hogy Button Kovalainen túloldalán van, míg Hamilton innen ha a stílust nézzük, azaz távolodtak.
Sztem a csapat szempontjából most a kevesebb több lett volna. -
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #5013 üzenetére
Amikor ezt a cikket olvastam (mármint a mostani McLaren-nyilatkozatot), nekem is az jött le, hogy túl sok ellenpéldát láttunk erre, amik szintén ezzel a dumával indultak, aztán a végén, elváláskor már másképp nyilatkoztak. Persze lehet ezt a problémát orvosolni pénzzel, külön-külön fejlesztésekkel.
De a probléma ott van, hogy ha egy autó bizonyos részét be kell állítani egy adott pályához, ami az egyik versenyző stílusához akkor illeszkedne, ha az adott alkatrész beállítási intervallumán már kívül kerülnek, míg a másiknak jó az adott alkatrész is, mert neki a stílusához passzoló ideális viselkedés benne van az intervallumban.
Ilyenkor ha a két versenyző ugyanolyan stílussal versenyezne, akkor vagy mindketten be tudnák állítani maguknak már az alap cuccal, vagy mindkettejüknek készülne egy új.
Egy bizonyos mértékig persze mindkét pilótát ki lehet szolgálni, ahogy ez a Button - Barrichello esetben is megtörtént: Barrichello elég sokáig másik féktípust használt. De ez egy apró részegység. Mi van, ha a súlyponttal, a tengelytávval, vagy a motor nyomatékgörbéjével vannak gondok? Abban az esetben ahogy te is írtad, az az ideális, ha már a kezdetektől (amikor a pilóták visszajelzéseit is már figyelembe veszik) egy irányba halad a fejlesztés. -
JJános
addikt
Massa apa lett. A Ferrari csapata is egyel nőtt.
forrás -
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #5016 üzenetére
Azt már sasoltam, sőt megszereztem hi-resben, de az 50%-os modellgumi. A műszaki rajz alapján nem várok ilyen látványt. Én úgy vélem, aerodinamikai precizitás miatt a modellgumik el vannak 'nyújtva', imitálva a valós abroncs nagysebességnél való deformálódását, amit pl. superslow-mo videókban nagyon jól lehet látni. Merthogy a modellezés limitált sebességű és a feleakkora abroncs nem úgy deformálódik, és csak gördülő padlóval forgatják.
A hátsó modellgumi is keskenyítettnek tűnik, a valósak látványához képest.
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #5015 üzenetére
Nekem nem, szerintem ezek még a 2009es szabvány méretei. Itt az új:[link]
-
hunnylander
őstag
Ezek nekem szemre 2010-es spec abroncsoknak tűnnek.
A köridők meg az agyigtankoltságra és a túlballasztozásra utalhatnak, 2010-re való tesztelés/adatgyűjtés. De ez csak tipp, de az első gumik szemre keskenyebbnek tűnnek pár centivel.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Nowhereman #5008 üzenetére
Bezony senki sem tévedhetetlen.. de senkiről nem a végzettsége alapján nyilatkozom, teszem azt én is írtam cikket az FIA-GT-ről és senkije nem vagyok a sorozatnak.
Sőt merem mondani hogy a MotoGp-ről könyvet is írhatnék..legalábbis 90'-s évektől felfele...mert több olyan könyvet is olvastam már ami felszínes volt. ..és csak egy egyszerű néző vagyok, vagy ismerek valkit az A5-ről aki szintén egyszerű srác, de megszállottan foglalkozik a témával és fotóz.
Egy véleményt a megalapozottsága alapján bírálok el, nem a véleményalkotó végzettsége alapján.
Egy szakember sem tévedhetetlen....láttam már rá számtalan példát, akár versenyzői páros összeállításában, akár a technika összeállításában...de még RD is bukott bele jónak tartott döntésébe.
Nem fogok betojni azért mert valaki szakember, pláne hogy nem szóltam le a döntését, hanem egy másvéleményt fogalmaztam meg:
"Kiváncsi leszek rá, nekem nézőnek, teljesen más a véleményem erről..remélem hogy igazuk lesz." -
hunnylander
őstag
válasz
Nowhereman #5009 üzenetére
Közvetett gondolatmenet volt (csak logika kell hozzá Alonsonak Lewis versenyteljesítménye okozta a fejfájást); Alonsonak Hamiltonnal, mint személlyel nem volt semmi baja, még együtt is playstationöztek versenyhétvégéken.
Lewis nem csak az autóhoz alkalmazkodott, hanem a csapattársaihoz is és ebbe Alonso is beletartozik. Heikkit meg barátjaként említi; közösen készültek a szezonra nem egyszer Finnországban, és mivel Heikki is Svájcban él, ott is vendégeskedtek egymásnál sokszor. A média meg a szurkolók túllihegik a csapattárs ellentéteket. A pályán megy csak a rivalizálás. Így volt ez Senna és Prost esetében is; "I miss you, Alain" - Ayrton Senna.
-
proof88
addikt
válasz
Nowhereman #5004 üzenetére
igen, az autóhoz.
Button elvileg csak jó autóval jó, alkalmazkodni nem tud -
Most megy az Eurosport2-ön a Massa Gokart verseny
-
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #5005 üzenetére
légyszi, húzd alá az a részt a hozzászolásomban, ami Lonziról szól...
/remélem viszonzatlan szerelemről hallottál/
különben Lonzinak a csapattal annyi volt a baja, hogy nem ő volt a minden... -
Nowhereman
őstag
válasz
#70869248 #5000 üzenetére
A "szakújságirók" többsége pont olyan szánalmas, mint más ágazatban. De van néhány igazán közveszélyesen hülye is. Volt egy tag, bocs, de linkre már nem emléxem, aki arról kezdet habratyolni, hogy az egész benzinlimites időszakban mindenki csalt, mert hűtötték a naftát, és az egész csak késöbb derült ki. Az igazság az, hogy mindössze egy évig ment fridzsider, utána betiltották. Aztán eltalálta, hogy Mansellék sem tudtak előzni, csak benzinspórolás miatt volt előzés. Igaz, hogy a turbók betiltása után a kor legendái továbbra is ámulatba ejtő manőverekkel cserélgették a helyeiket, de az valahogy nem került a latra.
Szóval egetverő hülyeséget nem csak a forumtagok írnak, hanem az újságírók is... -
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #5005 üzenetére
Képek?
-
hunnylander
őstag
válasz
Nowhereman #5004 üzenetére
Alonsonak a csapattal volt konfliktusa (talán nem tudott beilleszkedni spanyolként egy angol csapatba? illetve túl nagy volt az elvárás, ami a társa csicskáztatását iletti), Hamiltonnal nem, ezt Nando elmondta már úgy 3456-szor az elmúlt évek során, márpedig ő nem Lewis, hogy hazudjon.
11:30:
Rossi 1:20.484
Paffett 1:20.675
Ricciardo 1:21.190
JR 1:21.392
Soucek 1:21.473
Bianchi 1:21.487
Conway 1:21.557
Baguette 1:22.051 -
Nowhereman
őstag
válasz
Oliverda #4977 üzenetére
Nos Bourdais sokfelé sokféle autóban ült, és többnyire agyonnyerte magát, valszeg be tudta volna lőni az autót, ha hagyják(de ugye Tost egy Brios szintű görény). Hogy a Toyota és az STR(Főleg Berger nélkül) szakképzettsége és kultúrája messze van a mekiétől, az nem vita tárgya...
Mika és Kocka is más stílus volt. Itt a tartalék autót Kockára szabták, mert Mika volt az alkalmazkodóképesebb. Viszont az két emberszabású csóka volt. Most Gombos EGOja is nagyobb, mint kettejüké volt, Lajoskáról pedig ne is beszéljünk. Közvetve hinném, hogy simán vennének egy hasonló kompromisszumot...
Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom T Phone 3 5G – modern tudakozó
- Nintendo Switch 2
- Háztartási gépek
- Majdnem száz játékhoz engedélyezi az FSR 4-et az új AMD Software
- A Noctua felvázolta a terveit jövő nyárig bezárólag
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Nem okoz az adattárolón hibát a Windows 11 augusztusi frissítése
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
- Asus V16 V3607VM 16" FHD+ IPS Core 7 240H RTX 5060 16GB 1TB NVMe gar
- Samsung Galaxy A02S 4G 32/7GB kártyafüggetlen + dual simes okos készülék, TÖBB DARAB!
- Samsung Galaxy A20E 4G 32/3GB kártyafüggetlen + dual simes okos készülék, dobozos, TÖBB DARAB!
- Iphone 8 64GB kártyafüggetlen, újszerű okos késüzlékek, több darab! /DOBOZ/GYÁRI TÖLTŐ SZETT/
- Samsung Galaxy S7 Plus 6/128GB Megkímét,Dobozos,Tartozékaival. 1 Év Garanciával!
- Samsung Galaxy S23+ 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 2600X 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1650 4GB Zalman N4 FSP 400W
- Felsőkategóriás Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I9 13900K / RTX 4080 / 32GB / 1TB SSD
- Apple iPhone 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i5-i7 I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest