- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Lenry: Windows 11 telepítése inkompatibilis gépre
- Argos: Adjátok vissza a netet! - szeretnék elaludni!
Hirdetés
Aktív témák
-
Pá
addikt
Nem tudom nekem a Sauber és a Renault sem jön be, elég jellegtelen mind a kettő.
Kíváncsi vagyok holnap a Brawn mercire, vajon uszonyos lesz-e.
-
hunnylander
őstag
Mekkora egy átverős banda ez a Renault.
Még a diffúzort is takargatják, holott már jönnek a hírek, hogy ez az autó az R29 vagy egy hibridje, a holnap pályára gördülő R30 nem így fog kinézni.
Ennyit a rövid autóról. Persze még ez se biztos, hogy nem ez az R30.
-
venember83
nagyúr
válasz
Oliverda #6993 üzenetére
Persze, azért megy a harc a vezető pozíciókért, hogy utána független maradjon az ember.
Valamiért el tudom képzelni, hogy születnek a Brawn, izé, Mercedes számára kedvező döntések az ez évi szezonban. A Ferrari meg tovább fog süllyedni ebben a szezonban, csak a zűrzavart látni náluk, kétlem, hogy Alonso képes lesz ezen változtatni.
-
Oliverda
félisten
válasz
venember83 #6991 üzenetére
Talán azért mert neki a tisztségétől fogva függetlennek kellene maradnia, nem gondolod?
Vagy szponzorként gondolsz a támogatására? Esetleg kerüljön fel a nagy FIA logo valamelyik autóra?
hunnylander: Eddig valóban nem lehet rá rosszat mondani csak vannak akik hangosan álmodoznak meg nosztalgiáznak.
"A csapat megerősítette, az évadnyitó Bahrain Nagydíj előtt érkezik még egy aerodinamikai frissítés az autóra. "
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #6991 üzenetére
Eddig nekem okés, amit Todt csinál. Szerencsére úgy tűnik, csak addig haverkodott Mosleyval, amíg ezáltal a helyére nem került. Legutóbb szépen kitette az F1-ből Donnellyt is, aki Mosley jobbkeze volt, és neki köszönhetjük pl. Spát is.
-
Xirtam
veterán
Eddig csak a Renault mutatta be lágy gumikon az autóját!
Minek kellet ez a zöld csík a gumi falára...Szerintem undorító ennél a 2008-as fehér vonal a gumi közepén is jobb volt.
-
Peat;)
veterán
válasz
Oliverda #6979 üzenetére
Na meg a tavalyi autó oldaldoboza, motorborítása elég kecses volt, csak az orr volt "fura".
Szerintem valóban azzal próbálkoznak, hogy a kanyargósabb pályákon ott legyenek elöl. A motorral meg ki tudja mit ügyködtek és ennyi helyen csak nem gond megoldani a megbízhatóságot sem.Amúgy szemre szerintem (is) a sauber a legszebb areoban. Mclaren nagyon hosszúnak tűnik, de lehet csak a képeket módosítgatták. Aztán első futamon minden kocsi máshogy fog kinézni. Lehet a rönyó is csak azért széles, mert takarják alatta a kecses areot..
-
hunnylander
őstag
-
FuckeR19
senior tag
válasz
Motion_Blur #6981 üzenetére
A vonalak alapján következtettem rá.
Ha a képek azonos körülmények között készültek volna akkor jelenleg a Ferrari lenne a legrövidebb?
Kíváncsi leszek hogy a hosszabb vagy a rövidebb tengelytáv lesz majd átlagban jobb. -
FuckeR19
senior tag
válasz
Motion_Blur #6978 üzenetére
Az ilyen 1képen történő "méret összehasonlítás" semmit sem ér.
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #6976 üzenetére
Valóban.Talán ők a tankot inkább az autó két oldala felé "bővítették" így maradhatott egy rövidebb tengelytáv. Amúgy nekem a Sauber is rövidebbnek néz ki mint a McLaren.Aztán persze lehet a végén kiderül hogy a McLaren a legrövidebb.
"Kubica Monaco GP győzelem?"
Telitalálat.
-
P00By
nagyúr
A C29 hosszabb, mint az eddig bemutatott többi masina?
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #6969 üzenetére
Egyszerű, letisztult forma viszonylag alacsony orral. A hátulja viszont messze nem olyan kecses mint a McLaren vagy a Sauber autóinál látott verzió.
A festése jó bár szerintem ebből a két színből ki lehetett volna hozni egy kicsit többet is.
mod: Konzervatívabb a fentebb említett két dizájnnál. Valamiért úgy érzem hogy nem lesz akkora durranás ami a köridőket illeti. Csak hogy tippeljek már én is egyet.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #6972 üzenetére
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #6950 üzenetére
"A képek tanulmányozása után erős középmezőny autónak ígérkezik, pontszerző potenciállal. "
Ez meg mi? Valami vicc?
egyébként az eddig bemutatott legszebb festés
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #6967 üzenetére
"talán kisebbek is a Ferrariénál, holott a Sauber is Ferrari mocit épített az autóba (rossz jel a Ferrarinak)"
vagy a Saubernek
-
Frenky89
addikt
mod: megelőztek
-
hunnylander
őstag
renaultf1.com behalt...
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
Nekem a képek tanulmányozása után erős középmezőny autónak ígérkezik, pontszerző potenciállal. A fehéret sokallom, de a csillogó grafitszürke és a festetlen szárnyak tetszenek. Ehhez az autóhoz illene is, ha később se festenék le a szárnyakat. Persze attól a szponzorlogók rátelepedhetnek szolidan.
A hűtőnyílások kicsik, az oldaldobozok aerodinamikailag nagyon kimunkáltnak tűnnek, és úgyszintén viszonylagosan kicsik; talán kisebbek is a Ferrariénál, holott a Sauber is Ferrari mocit épített az autóba (rossz jel a Ferrarinak). A diffúzor meghajtása se ígérkezik gyengének, méretesebb légutak vannak a hátsó kerekek és a kocsitest hátsó része között. Cizellált az első szárny is.
-
Xirtam
veterán
A csapat életében az is változást jelent, hogy idén már a Ferrari motorjait és váltóit építik be autóikban.
Nofene nem is tudtam
-
-
Peat;)
veterán
válasz
Oliverda #6948 üzenetére
Red Bull idén meg alacsony orral lenne gyors akkor sokan káromkodnának.
Asszem idén a festés fontosabb lesz mint valaha, a McLaren, Sauber, Williams és a "kémkép" alapján a Renault is elég hasonló és még jön jópár autó. Mclarenen vannak persze különbségek, de azért az sem olyan sok. A diffúzort meg nem látjuk. Tavaly is kötöttek voltak a szabályok, de valahogy különböztek az autók már a formájuknál is, Brawn, Renault, Red Bull tök más volt, (Bmw meg mindig más
).
-
Xirtam
veterán
Sztem babán néz ki. Ezek jólnéznek ki nem úgy mikor tele van sponzorral. Amúgy őket most ki sponzorálta pénzügyileg?!
-
hunnylander
őstag
-
grovani
csendes tag
-
grovani
csendes tag
De jóóóó holnap végre teszt...! De várom már !
-
hunnylander
őstag
-
Xirtam
veterán
Az első két nap Massáé Valenciában
Az olasz istálló azzal indokolta a módosítást, hogy Felipe Massa jobban össze tudja hasonlítani a tavalyi modellt, az F60-ast, illetve az F10-et, így ő hasznosabb visszajelzéseket adhat a mérnököknek.
forrás:http://f1hirek.hu
-
Oliverda
félisten
Vettel Wins - Fatality
-
LA_COSTE
senior tag
válasz
hunnylander #6926 üzenetére
Már várható volt az oroszok részvétele az F1-ben. Lehet, hogy lesz majd Oroszországban is futam hamarosan.
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #6933 üzenetére
Azt esetleg tudod, mire utal a W?
-
Peat;)
veterán
[link] A csapatvezető buksijával ez így egy elég gonosz hír lett.
-
Oliverda
félisten
válasz
venember83 #6928 üzenetére
...és attól hogy tesztelt volna orrvérzésig máris megszületett volna a versenyképes autó? Ehhez általában nem kellenek jó mérnökök és megfelelő alkatrészek?
"The 'big dream' was mutual between Craig and Jacques. When Jacques raced in IndyCars, the plan all along was for Craig and Jacques to create their own F1 team, with the financial backing of BAT and technical backing of Reynard. Reynard turned out to be a mistake, because it was written in the shareholder statutes that Craig didn't have the power to influence the technical direction of the team, despite him being the team boss. Sadly, Reynard wasn't up for the task, in F1 you need to give 110 percent and not 65.
Still, the team did quite well, finishing 4th in the Constructor's championship in only their second season, the season regarded as the most difficult for a new team. They could have been even more successful if Honda had listened to Jacques earlier, with Jacques wanting them to build a lighter engine despite this affecting horsepower. Honda stubbornly stuck with their heavy, complicated engines, hurting car balance and thus performance. In the end, Honda finally took Jacques' advice and built a lighter and more competitive engine, only to freeze Jacques out of the team and then regret it only weeks later. We all know what has happened since...
Bernie knew about Craig and Jacques' plan from the beginning, securing Jacques a seat at Williams, partly because of the plan (he would only temporarily be at Williams, waiting for Craig setting up their own team, that's one of the reasons why JV didn't wind up at Ferrari, not to mention why he turned down an offer to drive for McLaren in 1998 and beyond) and partly to create more PR for a sport that had seen its popularity decay after the Senna accident. The Villeneuve name didn't need any further introduction... And quite rightly, F1's popularity in 1996 hit the sky high."
Gondolom azt mondanom sem kell, hogy az említett 'big dream' csapatnál, pontosabban az utódjánál, idén kik lesznek a versenyzők...
hunnylander: Nem lep meg. Ekkora szponzori csomaggal még szerintem Baumgartnert is leszerződtették volna.
-
Oliverda
félisten
válasz
venember83 #6924 üzenetére
1. Tapasztalat
2. Nyert már versenyeket"...aki címének megnyerését követően kb. semmit nem mutatott csillagászati összegért?"
Igen, ez az általános meglátás amit azok szoktak mondani akik nem veszik figyelembe a körülményeke és a részleteket. Fostalicskával nehéz bármit is elérni szerintem ebben egyetérthetünk. Igen, elb@szta hogy a Williams-től egy tök új csapathoz ment mintsem mondjuk a McLaren-hez ahova szintén mehetett volna. Esetleg nézd meg a 2005-ös és 2006-os eredményeit.
Szupertehetség Felipe-vel majd Quick Nick-kel is pariban volt (az időmérőkön jobb is volt nála). Az hogy az autó akkor annyit tudott elsősorban nem az ő hibája volt szvsz. Az pedig hogy szezon közben elküldték szintén nem a teljesítménye miatt volt.
Szvsz ő bizonyította hogy jó autóval képes nyerni. Erre elég sokan képtelenek ugyanis.
A fizetés pedig sok esetben nem egyenesen arány a teljesítménnyel. Ugye erre nem nehéz példákat találni a múltból.
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #6921 üzenetére
Az nem érdekes lenne hanem nagyon jó de én erre sajnos nem sok esélyt látok.
15 milla a manapság annyira nem tehetős és profitorientált Renault-nak sokat jelent. Bár az is igaz, hogy még Petrov zéró F1-es tapasztalattal rendelkezik addig JV sokat hozzá tudna tenni a fejlesztésekhez is a maga 164 lefutott versenyével.
Na de ha a Renault-hoz nem is talán a Pityu GP-hez vagy az USF1-hez még beférhet. Bár ez a két csapat nyilván messze nem lesz vagy lenne olyan versenyképes mint a Renault.
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #6918 üzenetére
Már mindenki telefonjába poloskákat raknak?
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #6916 üzenetére
Miért tettél kérdőjelet a február 1-i Merci bemutató mögé?
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #6916 üzenetére
Ki lesz a Rönó 2. pilótája? Olvastam hogy az egyik francia portál szerint tuti Petrov de én nem sokat adok az ilyen ismeretlen oldalak infóira.
-
hunnylander
őstag
-
sviba
tag
válasz
venember83 #6914 üzenetére
foglyátok be...
-
S*Tom*
aktív tag
Shumi azért jól helyezkedett, nagyobb stratéga mint egy sakkmester, de azért szeretni foglyuk megint.
-
Oliverda
félisten
válasz
Honey Bátyó #6908 üzenetére
Így egy kicsit több értelme van a reakciókat tekintve.
-
Honey Bátyó
csendes tag
Majdnem, de nem egészen....
- What do you make of your new team mate and the season ahead?
- He says: Be nice...- Mit vársz új csapattársadtól és az új szezontól?
- Ő (Jenson) azt kéri: mondjak róla szépeket... -
hunnylander
őstag
- What do you make of your new team mate and the season ahead?
- blabla Be nice! No...- Mit gondolsz az új csapattársadról és az előttünk álló szezonról?
- Legyen kedves/jó/szép!A streamet nem néztem végig, mert feltöltőkártyás Vodafone-nal néztem.
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #6905 üzenetére
Már az élő közvetítésnél sem értettem teljesen hogy mit kérdeznek 2:23-kor. Neked "átjött"?
-
hunnylander
őstag
-
Peat;)
veterán
Stefan GP megkapta/vette a Toyota autóját. Azt a Bruno Sennás csapatot lehet is kihajítani és a helyükre benyomni őket. Campos asszem. Alattuk tényleg rezeg a léc és ha el is indulnak lehet pár futam után lehúzzák a rolót. Jó volt az a Toyota. Lotus/Virgin totál h*lye b*rom állat már bocsánat, hogy nem vette meg azt az autót. Trulli/Glock előző évi autóismeretével hatalmas előnnyel indultak volna az újak közül.
A bénább új csapatok végre kezdhetnek autót építeni, most már van két autó amit lehet másolni. (valljuk be, ha tök utolsó valaki egy röhejes kinézetű autóval az égőbb, mint tök utolsónak lenni egy ferrari/mclaren kinézetűvel és ráfogni valamire).
Aktív témák
Hirdetés
- Naim Mu-so 2 Vezetéknélküli all-in-one hi-fi rendszer
- Új/Bontatlan/Garis Google Pixel 9 Peony
- R7 9800X3D/XFX 7900GRE/2x16GB DDR5 6000Mhz/2TB NVMe SSD
- Szép állapot!! Hátlapon kisebb kopások!!! Samsung Galaxy S20 FE SM-G780G/DS - világoskék
- MacBook Air M1 / 2020 / Ezüst / 13" / 256 GB / 8 GB / DOBOZ / GYÁRI TARTOZÉKOK /
- Lenovo V130-15IGM laptop (Pentium Silver N5000/8GB/256GB SSD
- AKCIÓ! EZÜST! RITKASÁG! Surface Pro 11 Qualcomm Snapdragon X Elite 16GB 1000GB OLED 120Hz Gar!
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 128GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3145
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A14/Samsung Galaxy A34/Samsung Galaxy A54
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon 3rd: i7-5GEN I 8GB I 512SSD I 14" WQHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest