- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Fűtés és hűtés klímával, napelem segítségével
- [K2]: A vagyonvédelmi rendszerszerelővé válás rögös útja
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- sziku69: Szólánc.
- ldave: New Game Blitz - 2025
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
Aktív témák
-
Oliverda
félisten
Kimi Räikkönen generálja a nézőket
hunnylander: Ki ez az Alex TAI? Sosem hallottam még róla. Amúgy nekem jobban tetszik a Virgin név mint a Manor. A Lotus is feketés lesz ha jól tudom.
-
Nowhereman
őstag
válasz
#70869248 #5288 üzenetére
Igen azt amit akar: fényezni magát...
A DTM nem kispálya. A DTM-ben például Mattias Ekström sem olyan gyengusz gyerek - lévén leverte őkelmét a bajnokok krémjével egyetemben a bajnokok tornáján, meg úgy az egész bajnokság színvonala felér egy formulás kontinensbajnoksággal.../az a túraautók F1-e/
Aztán szaladhatna a mesterhármasért, hogy a monaco mellé begyüjtse Le Mans 24-et az Indy 500-al egyetemben...A mocival csak a nyaka törhet el, nem a nimbusza...
Azzal, meg hogy lebegteti a dolgot, kicseszik QuickNickkel, Sauberrel...
-
hunnylander
őstag
Na ez a nap mégis megmaradt Bransonéknak. Írtam egy kis ismertetőt a ma bemutatkozott csapatról. Van benne link fotógalériához és egy érdekes videóhoz is.
Szimpatikus és stílusos imidzsű csapat, remélem nem leghátul fognak kullogni.
-
Oliverda
félisten
-
grabber
addikt
válasz
Motion_Blur #5258 üzenetére
Lassan vége a holnapnak
-
JJános
addikt
Sumi tesztel? És Hondát! hír
-
#70869248
törölt tag
válasz
Nowhereman #5283 üzenetére
Erre céloztam,...nem hinném hogy olyan ostoba lenne MS, hogy azért nem teszi amit szeret, nehogy leromboljon valamit a nimbuszából.
Azért jutott oda ahol, mert meri és tudja azt csinálni amit szeret, ...ha van benne még lendület akkor azt ki kell hogy fussa.
A DTM nem pálya szvsz...lehet hogy beleülne mert német, de az nem világbajnokság, a Le Mans már más kérdés..az simán elképzelhető, de az eddig Ferrari-val nem működhetett..mármint a legfelső, prototípus kategóriákban.Én azt gondolom hogy MS azt fogja csinálni amit akar
-
RedWing
aktív tag
Őszintén szólva én is nagy dilemma előtt állok! Egyelőre fogalmam sincs, hogy miért kellene F1-et néznem jövőre. A kedvencem befejezte, csapatnak sosem szurkoltam, a jelenlegi mezőnyből nem fog meg senki sem... Sosem voltam divatdrukker... mindig csak a kedvencemnek szurkoltam, jóban, rosszban! Kimit követni fogom a WRC-ben, ez nem kétséges, kíváncsi vagyok mire lesz képes! A finn rali után elismerően nyilatkoztak róla a versenyzők.
F1-F1, hát nem tudom! Talán a kis Senna mutat valamit. Reménykedem! -
proof88
addikt
Trehányak a formula1.comnál, akik a video lejátszót csinálják, mert múltkor módosítottak rajta valamit, pl azt, hogy a futam videó végén megjelenő panelra rárakták a watch onboard gombot, tehát egyből a pályához tartozó onboardot meg lehet nézni, nem kell a menübe visszalépni. Azóta nem működött a menübe visszaléptető gomb, csak bal alul. Lehet azóta működik, de újabb hiányosságot vettem észre: a 2008-as összefoglaló végén is ott van a watch onboard.
Rá is kattintottam, de miután rájött, hogy nem tudja betölteni a videót, visszalépett a menübe. No de akkor is ...
Más: WRC-ben nincs Spa, mi?
Tudom hülye kérdés, de ha már Kimi ...
-
Nowhereman
őstag
válasz
#70869248 #5252 üzenetére
Ha az lenne a kérdés, akkor nyomhatta volna a DTM-et, Le Manst, Champ Cart, vagy valami hasonlót. Pompásan ki élhette volna magát ott is...
A kérdés neki az: ki a legnagyobb autóversenyző?
No és tiszta, hogy itt az ÉN mögé nem akar egy kérdőjelet a felordító jel helyébe... -
Oliverda
félisten
válasz
grabber #5280 üzenetére
"Nem hiszem, hogy 2006-ban szeretett volna visszavonulni" - folytatta Hill. "Azt hiszem megkérték rá, inkább a visszavonulása mellett érveltek. Ez egy politikai dolog volt és a Ferrari rákényszerítette döntését. Kissé bántó volt számára és talán egy befejezetlen dolgot hagyott félbe."
Na de majd ha Hunny lefordítja a teleregényt.
-
grabber
addikt
Én lehidalok.Schumacher-t csak Ferrariban tudom elképzelni
Most akkor kinek vagy minek szurkoljak?Mercedes/Mclaren-t sem szeretem és pont oda kell mennie?Ha meg ennyire akar versenyezni,akkor nem kellett volna abbahagyni 2006-banAz a gond olyan sok pletyka van már,hogy lassan igaz lesz,mint Alonoso/Ferrari pletykák,pedig senki sem gondolta volna,hogy Kimit elküldik.
-
-
adman
tag
ha visszajön és 5-6 versenyen keresztül Nico mögött lesz, akkor hirtelen ki fog derülni h fáj a nyaka
mondjuk erre nincsen sok esély, mert jobb Nico-nál meg ezt azért Brawn sem hagyná
-
Csabee.
nagyúr
válasz
!Overdose! #5271 üzenetére
Én is megmondom! Visszatér az öreg
-
hossszú
őstag
-
Pá
addikt
válasz
enzodasilva #5267 üzenetére
link?
-
enzodasilva
csendes tag
HIVATALOS! Michael Schumacher 2010-től a Mercedes GP versenyzőjeként folytatja pályafutását.
[Mit művel!?]
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #5263 üzenetére
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #5258 üzenetére
Annak Branson nem fog örülni. Úgy tervezték, hogy az a nap róluk fog szólni.
Én már abszolút nem tudom kitalálni, hogy Schumi mit akar. Érzésem szerint egyszerűen unja a komoly szintű versenyzés nélkül az életét, mert még túl energikus. Igazán visszavonulni megnyugodva akkor lehet, ha már az ember erőtlennek és/vagy motiválatlannak érzi magát a riválisokhoz képest.
Ha megnézed, hogy a hőskorban milyen korú emberek nyerték a címeket, azt mondod, hogy Schumi még kifejezetten fiatal.
Még Villeneuve-öt dobja meg valaki egy állással, csak hogy meglegyen az 5 világbajnok. Elvégre fiatalabb MS-nél, tehát itt a helye.
-
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #5258 üzenetére
-
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #5258 üzenetére
Izzítsd a tetkóst hogy készítse a jobb vállra való a merga csillag sémát.
-
Motion_Blur
félisten
Az az érzésem, hogy holnap bejelentés lesz
-
RedWing
aktív tag
Hát nem tudom. Én nagyon meg lennék lepődve, ha Mercibe ülne Schumi!
Azért a Ferkának is lehet beleszólása, ha jól tudom élő szerződése van velük, márpedig ha van, akkor valamilyen szinten tuti benne volt/van a jövő évi fejlesztésekben is. Így viszont érdekes lenne elengedni az egyik riválishoz. Brawn ide vagy oda... -
#70869248
törölt tag
válasz
Nowhereman #5250 üzenetére
Sztem hiányzik neki...márpedig ha így van, akkor hiba lenne a róla kialakított kép 'hatalma' miatt ezt elfélni.
Sztem tök egyszerű a kérdés:
-akarok vezetni?
Mint az állat.
..
Innen kezdve már tényleg csak a család az amivel egyeztetni kell. -
Oliverda
félisten
Schumacher a hétvégén már egy Mercedesszel furikázott
Megunta a Ferrari-t?
-
Nowhereman
őstag
válasz
#70869248 #5245 üzenetére
Nos, aki a főállású korában is rendre képes volt övön alul ütni, az nem hiszem, hogy csak a pofozkodás kedvéért jönne vissza a ringbe. Ha nem érzi, hogy jó esélye lenne a VB. címet megszerezni, akkor nem jön vissza kockázatatni az imázsát... Simán kapott volna egy ülést a DTM-ben, vagy bárhol, de csak kétkeréken volt meg az a nyugalma, hogy nem várja el tőle a hívők hada, hogy nyerjen...
-
attisx
addikt
Érvénytelen szponzori szerződés a Henkel és a Mercedes között?
Na, úgy néz ki, a Sauber után, Brawn is szépen besétált egy szélhámos hálójába.
-
Oliverda
félisten
Troli és Kova lesz a jövő évi páros a Lotus-nál. Legalább majd tudják egymásnak dobálgatni a labdát tehát egyik sem fiuja tudni kitúrni a másikat.
-
#70869248
törölt tag
válasz
venember83 #5244 üzenetére
Sztem semmit nem akar nevesítve egyik versenyzőtől sem, egyszerűen versenyezni akar.
Mosley elment, Todt ült a helyére, így Brawn csapatában egész jól élvezheti az életet.Adva lenne minden, jó motor-jó kocsi-jó csapatvezető és MS...Rosberg-re viszont veszélyes, mert bár MS mindenképpen jót tesz a csapatnak, de szvsz inkább Vettel-t vetíti előre mint Roberg-t.
-
venember83
nagyúr
válasz
#70869248 #5241 üzenetére
Azt tudom elképzelni, hogy Schumi vissza akar vágni Alonsónak meg Hamiltonnak, ennyi. Más motivációja nem nagyon lehet. A pénz nem játszik, világbajnoki címek sora megvan, hírnév, presztízs adott, más nem maradt, mint a bosszú. Mondjuk furcsa lesz nem Ferrariban látni, ha visszajön.
-
proof88
addikt
-
brownus
veterán
kova és trulli a lotusnál ők tudják...
-
#70869248
törölt tag
válasz
venember83 #5239 üzenetére
Térjen vissza, nem rossz az...bár ezzel Heidfeld kiszorul a Mergából.
De MS egyértelműen az a kaliber akit be kell ültetni az autóba ha ő azt akarja. Ezt Brawn is tudja....sok-sok beszélgetés mehet erről köztük, de annak nem hinném hogy sok köze van a pénzhez, vagy egyéb olyan dolgokhoz ami más versenyzőnél alap.
Sztem itt arról lehet szó hogy felmérjék mibe kerül ez az egész. Mibe kerül ez MS-nek..és ha ezt megoldják akkor meg kell lépni, egy évre meg pláne.
Mint néző nem fogok azon aggódni hogy mit veszíthet MS...ezen aggódjon ő ha akar, én egyszerűen látni akarom mire képes. -
Pompi
nagyúr
Azért az eurosport tehet egy szivességet... nem 0-kor, hanem 1-kor kezdődött a gála...
-
venember83
nagyúr
Most akkor visszatér vagy sem?
-
hunnylander
őstag
-
Oliverda
félisten
válasz
Nowhereman #5234 üzenetére
Ez a sok "ha".... ha Sutil lett volna atom anti akkor lehet hogy nem tör össze annyi autót. Az eredmények adottak, a versenyeket lefutották. Szerintem ezen tényk alapján kell és lehet véleményt formálni.
"Fölösleges a meki és a merci botlására fogni az egészet, mert akkor azt kéne mondani, hogy majd az egész mezőny perecelt."
Ezt ne nekem mondd.
-
Nowhereman
őstag
válasz
Oliverda #5213 üzenetére
Fölösleges a meki és a merci botlására fogni az egészet, mert akkor azt kéne mondani, hogy majd az egész mezőny perecelt. Kik voltak előrébb? Brawn féle Brawn, a Newey féle RB, és a nagy múltú Williams. Mindnek volt egy varázsló a tarsolyában. De volt egy csapat, aki pontmentesen zárta a tavalyi idényt, mégis összehoztak Belgiumra egy olyan verdát, amelyhez ha társult volna egy megfelelő pilóta-mérnők páros, akkor több győzelmet zsákolhattak volna, mint a tavalyi év nagymenői együttvéve./mert ugye Sutil elidétlenkedte a szitukat, Liuzzi csak ismerkedett az autóval, és a versenymérnökök se kérdezték meg: Fisico, +10-15 literrel tudnád tartani a lépést Kimivel?.../
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #5232 üzenetére
-
grabber
addikt
válasz
Oliverda #5225 üzenetére
Ezért nem is engedélyezték a 3. autót.
Schumacher,Alonso,Massa hármasnál nehéz lenne jobb csapatot mondaniAjánlhatsz nekem angol olvasmányokat,mikor még magyarul is alig tudok
Azért átolvasom,a szavakból talán kitalálom miről van szó.
Massa szerződése nem jár le jövőre?Mert jöhetne akkor a helyére,csak nem biztos,hogy ki akarja túrni.
Vagy csinálhatna magának egy saját csapatot -
Oliverda
félisten
válasz
grabber #5224 üzenetére
Ez szerintem messze nem ilyen egyszerű.
Massa-t biztosan nem túrta volna ki csak azért hogy visszajöhessen. Alonso pedig most húzza maga után a Santander nevű mézesbödönt, tehát őt sem nagyon lehet kiütni onnan. Pont ezért lobbizott annyira a harmadik autóért a Ferrari.
Amúgy neked is ajánlom elolvasásra ezt.
-
grabber
addikt
Ha MS vissza akart volna jönni,akkor nem Alonso került volna a Ferrarihoz.
Azt meg kétlem,ennyi Ferrari és ilyen Ferrari évek után csak úgy elmenne egy másik csapathoz.
De addig is jó reklám neki és gondolom élvezi,hogy a középpontban van.Azért nem nyilatkoznak,mert sz@r sem igaz,de akkor nem foglalkozna a sajtó velük. -
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #5219 üzenetére
Szerintem már MS sem olyan szívesen asszisztálna egy olyan csapatnak ahol se Todt, se Brawn, se Rory Byrne...(se Nigel Stepney
) Viszont van Alonso aki 2006-ban pont előle kaparintotta meg a címet.
Ellenben a Mercedes-nél van Brawn meg van Mercedes aminek elég sokat köszönhet.
-
sekli
addikt
válasz
Motion_Blur #5219 üzenetére
jobb lett volna, ha nem igazolta volna le a Ferrari Alonsot..., sokkal-sokkal szívesebben látnám Schumachert a Raikkonen helyén, meg szerintem a Ferrari is jobban járt volna.
-
Csabee.
nagyúr
válasz
Motion_Blur #5219 üzenetére
Ezzel nem csak te vagy így
-
attisx
addikt
-
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #5216 üzenetére
Hol a cáfolat? Vagy a cím lenne az?
Schumacher fittnek és egészségesnek érzi magát! Fél lépésre a Mercedes-től!
-
Motion_Blur
félisten
-
Oliverda
félisten
Focus: Schumacher megegyezett a Mercedesszel
Hill: Schumacher még sikeres lehetne a Formula-1-ben
Hill úgy gondolja, Schumacher megérzi, itt a lehetőség a bizonyításra, azután, hogy 2006-ban sokan azt feltételezték a Ferrari kérésére vonult vissza, teret engedve a csapatnál Kimi Räikkönennek.
"Nem hiszem, hogy 2006-ban szeretett volna visszavonulni" - folytatta Hill. "Azt hiszem megkérték rá, inkább a visszavonulása mellett érveltek. Ez egy politikai dolog volt és a Ferrari rákényszerítette döntését. Kissé bántó volt számára és talán egy befejezetlen dolgot hagyott félbe."
-
-
proof88
addikt
hmm... nyáron néztem de mintha akkor nem ez lett volna... viszont érdekes, mert ahol ez évben Massa a gumikba csapódott, ott a képen sóder van, márpedig már beton van ott, régebben volt sóder. Mert hogy a beton biztonságosabb... mondjuk ezt nem értem, a sóder miért nem az? Simán megállította volna Massát vagy legalábbis sokkal jobban lelassította volna, nem? Igaz nem is az volt a szívás, hogy belement a falba...
Egyébként én pont formula autókat vélek felfedezni a képen.Szép napos idő van, tehát tuti nem ez év szombatja, mert akkor borongós volt, ill. ha már sütött a nap, akkor sokkal több néző volt... emlékeim szerint pont pénteken még jó meleg volt, tehát elképzelhető lenne, hogy pénteki edzés volt, de mondom sóder van beton helyett, tehát tuti nem ez évi a kép. Gondolom tavalyi (nem tudom mióta van beton sóder helyett abban a bukótérben).
-
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #5203 üzenetére
2007-ben nem voltak versenyben az utcsó helyszínig?? ja de
.. akkor ez ugye semmi, érvnek felejtős.a másikhoz detto csak ennyi:
2007:
Ferrari:205
McLaren: (kizárták..legyen 200)2008:
Ferrari:175
McLaren:1512009:
McLaren:71
Ferrari:70Tényleg feleslegesen írtam annyit...mármint neked. De hát ez van, nem kell őszülni rajta.
-
Dumb
senior tag
Tudtátok hogy a Google maps-en a 'ringen épp vmilyen forma verseny zajlik?
-
Pá
addikt
-
Oliverda
félisten
válasz
#70869248 #5201 üzenetére
Feleslegesen írtál annyit.
"Nem kerülnek a mezőny hátsó harmadába egy pillanat alatt, egy csapat még mellényúlhat, de kettő már valószínűtlen..."
A 2009-es év pedig egészen pontosan ezt bizonyította. Mondom hogy nézd meg a versenyeket.
Bár a legtöbb sajnos unalmas volt...
"megvan mindennek az oka, nincs benne semmi mesebeli."
Persze hogy megvan az oka. Konkrétan az ok az hogy elqrták. Egyrészt kevesebb idejük volt a fejlesztésekre a 2008as csata miatt másrészt rossz döntéseket hoztak. Ebben valóban semmi mesebeli nincs.
-
attisx
addikt
válasz
Oliverda #5195 üzenetére
"Aztán majd ha már 7 verseny után VB lesz valaki akkor megint lehet nyavalyogni."
Nem feltétlenül, ugyanis az arányok nem változtak a dobogós helyeken, csak mindent felszoroztak 2,5-el. Ahogy nézegettem az ex-formula.hu-n már számolgattak és úgy tűnik ezzel a pontrendszerrel sem lett volna említésre méltó változás az elmúlt évek végeredményében. Szóval ez annyira még sem nagy újítás, össz-vissz annyi, hogy kettővel többen kapnak pontot.
Ráadásul tényleg a logikátlan [5,5,5,2,2,1,2,1,1] differenciás rendszert fogadták el. Komolyan mondom, ezeknél az átlag IQ nagyjából egy szinten lehet az átlag életkorral (+/- 10 egységnyi szórással)
-
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #5200 üzenetére
Pedig olyan egyszerű
állandó szabályok mellett a kemény munka megtérül..lehet építkezni futamról futamra, jól építeni-jól dolgozni-jól szerződni...és akkor ki lehet építeni azt az előnyt amit csak akkor lehet megdönteni, ha valaki ezen folyamatok valamelyikében hasonló vagy még jobb munkát végez.
Egyre jobb és jobb adatok gyűlnek különféle időjárási körülmények között, egyre jobb célpont lesz a szakemberek számára és a tehetséges versenyzők számára a csapat.
Ez az a folyamat amit kemény és jó munka támaszt alá.
Normális esetben ezt a teljesítést nem lehet megdönteni egy év alatt, de a hosszabb távú lehetőség minden csapat előtt nyitva áll...felfedezni egy jó versenyzőt, szerezni egy nagyon jó szponzort..és megszerezni jó szakembereket akik jól tudnak együtt dolgozni.
2 ilyen kiforrottan jól dolgozó csapat van a mezőnyben, a McLaren és a Ferrari, de term. a Renault is erősebb mint amire az idei év mutat.
Nem kerülnek a mezőny hátsó harmadába egy pillanat alatt, egy csapat még mellényúlhat, de kettő már valószínűtlen...megvan mindennek az oka, nincs benne semmi mesebeli.A Renault anyagi problémái jó ideje ismertek, Briatore közvetve erre ment rá...és most végül ott tartanak ahol.
Nem kell ebben is szélsőségekben gondolkodni mint tetted azt a pontrendszer esetén.A Ferrari, McLaren idei kiindulási helyzete elkeserítő volt, és a teszttilalomnak köszönhetően nehezen is kapaszkodtak fel....de teszem azt a McLaren felkapaszkodott az idény végére.
Azaz ők továbbra is jól dolgoztak, a Ferrari helyzete Massa kiesésével pedig arra ösztönözte a csapatot hogy jövőre dolgozzanak.
Megítélésüket továbbra is jó szerződések jellemzik, jó versenyzők-erős szponzorok állnak melléjük.
Azt írtad hogy a Force India idén jobban dolgozott mint tavaly és lám pontot tudtak szerezni, és ez szvsz igazságtalan velük szemben...mert tavaly sem dolgoztak rosszabbul, meggyőződésem hogy tavaly is kőkeményen dolgoztak, de idén kedveztek a körülmények is.
szerk:leléptem kiscsillag koncertre, majd holnap visszanézek.
Aktív témák
- Eladó egy XMG P406 laptop
- Lenovo Legion 5 Ryzen 5 5600H RTX 3060 16GB 1,5TB SSD
- AKCIÓ! GIGABYTE AORUS ELITE Z790 i7 14700K 64GB DDR5 1TB SSD 7900 XTX 24GB be quiet! SB 802 1000W
- AMD Ryzen 5 5500 - Új, 3 év garancia - Eladó!
- AKCIÓ! ASRock Z370 i5 8500 16GB DDR4 512GB SSD 2060 Super 8GB Zalman Z9 Plus Enermax 750W
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G4 - i5-7GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W10 I Garancia!
- MacBook felvásárlás!! Macbook, Macbook Air, Macbook Pro
- Samsung Galaxy A9 2018 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 2 TB-os Kingston NV3 M.2 SSD - 6000 MB/s olvasás
- HP Victus 15-fb1002AX - 15,6"FHD IPS - Ryzen 5 7535HS - 8GB - 512GB SSD - RTX 2050 - Win11