- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Ndruu: Segíts kereshetővé tenni a PH-s arcképeket!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- bambano: Bambanő háza tája
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
- sziku69: Szólánc.
Hirdetés
Aktív témák
-
Oliverda
félisten
válasz
#70869248 #5199 üzenetére
Mondjuk úgy nem is fogod megérteni ha becsukott szemmel és bedugott füllel nézted a versenyeket.
Mert a Ferrari és a McLaren csak jó munkát végezhet az összes többi csapat meg csak sz@rt. Ezt teljesen logikus, mi sem nyilvánvalóbb ennél. Ennél a két csapatnál nem is emberek dolgoznak hanem a jövőből visszajött robotok, akik nem képesek hibát vétetni. Arról nem is beszélve hogy a felhalmozott tapasztalat és tudás, na meg az elmúlt évtized világbajnoki trófeái, pajzsként verik vissza az esetlegesen mégis becsúszó hibákat.
Szerintem neked megártott a sok Andersen. Bár arról nem tudtam hogy ő Forma1-es meséket is írt.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #5194 üzenetére
Persze-persze
a konkurencia elkezd "balf@szkodni"..
mint a mesében...az összes világbajnoki csapat "balf@szkodni" a mesebeli kislegény meg pont jobban dolgozik.
Nem számít a felhalmozott tapasztalat és tudás, elég jobban dolgozni és máris meg van az ami senkinek nem sikerült egy évtizede, azaz megverni az elmúlt évtized világbajnoki csapatait. -
Csabee.
nagyúr
válasz
Oliverda #5195 üzenetére
A pontrendszernek nem örülök Schuminak viszont igen!
Ha valaki sorozatban megnyer 5-6 futamot.. azzal elég nagy sansza lehet a VB-re! (ha közben változik a másik két dobogós hely)Vagyis, az első helyezett 25 pontot, a második 20, a harmadik 15, a negyedik 10, az ötödik 8, a hatodik 6, a hetedik 5, a nyolcadik 3, a kilencedik 2, az utolsó pontszerző pedig 1 pontot kapna a 10. helyért.
-
Oliverda
félisten
2010-ben már új pontrendszer lesz!
Aztán majd ha már 7 verseny után VB lesz valaki akkor megint lehet nyavalyogni.
-
Oliverda
félisten
válasz
#70869248 #5189 üzenetére
Szerinted ez a helyzet ami pedig szerintem bullshit.
"A Force India..idén sem szerzett volna pontot erőből, nem ők jöttek feljebb, hanem a McLaren-Ferrari kettőse esett vissza. Márpedig azt mondani hogy a Force India jobban dolgozott mint a McLaren vagy a Ferrari elég nagy hülyeség"
Tudod minden relatív. Te azt hiszed hogy a Force India nem végezhet jobb munkát csak a Ferrai meg a McLaren rosszabbat. Tehát ha a konkurenciám évekig jobban dolgozott mint én, és valamiért egyszer ez a bizonyos konkurencia elkezd balf@szkodni (ergo rosszabb munkát végez valamilyen oknál fogva mint ahogy az addig megszokott volt) akkor ettől az én aktuális munkám nem számít jobbnak?
"...és majd jövőre megbeszélhetjük hogy mennyire jól dolgozik a Force India a McLaren-nel és a Ferrari-val szemben."
Én nem a jövő évről beszéltem hanem az ideiről. Nem tudom hogy hogyan jön ide a jövő év.
"Ez az év egy különleges év volt, több dolog összjátéka...aminek az egyik főszereplője a tesztilalom és a kiindulási helyzet...a többi részlet most felesleges."
Nem értem hogy ez mégis miért kicsinyítené le ez az eredményeiket. Ugyanazok a szabályok vonatkoztak a McLaren-re és a Ferrari-ra is mint a Force India-ra. Csak az utóbbinak töredék költségvetés állt a rendelkezésére az említett két nagyobb csapathoz képest.
-
Nowhereman
őstag
válasz
SzalaiG #5182 üzenetére
- egy pilóta, aki elől a mostohagyerek másodpilóta lenyúlta bajnokságot. nem is nagyon termelt ki a 60 év másik ilyen lémert...!
Vettel a listán! Én már attól falnak mentem, hogy a szezon legjobbjának megválasztották egy-két helyen. Akit egy lábhajtásos ferrarival is olyan sokáig lehet feltartani...
Mondjuk volt jobb szavazásos lista is valamelyik honnlapon:
A kérdés: Át akar-e térni a Windows 7-re?
60% - Linuxot használok
39% - Mac tulaj vagyok
1% - a többi verzió... -
Plutor
aktív tag
-
Nowhereman
őstag
válasz
Oliverda #5184 üzenetére
Ha még egy évtizedet mennél vissza, akkor még több csapat lenne a listán. Akkor még előselejtezők is voltak, és ne tud meg, hogy az underdog csapatoknak mit jelentett, ha egy versenyen feljutottak a rajtrácsra/igen, olyan hatalmas örömet/. Pedig ez jövőre mindenkinek alanyi jogon járni fog...
-
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #5187 üzenetére
Pedig ez a helyzet....és majd jövőre megbeszélhetjük hogy mennyire jól dolgozik a Force India a McLaren-nel és a Ferrari-val szemben.
Ez az év egy különleges év volt, több dolog összjátéka...aminek az egyik főszereplője a tesztilalom és a kiindulási helyzet...a többi részlet most felesleges....és ezzel nem a Force India-t akarom kicsinyíteni...mert remek munkát végeztek.
De a McLaren-Ferrari tapasztalataival, szakember és tudás hátterével, a világbajnok versenyzőivel..stb jobb munkára képes...ezt a McLaren, aki fektetett energiát az idei évbe, be is bizonyította. -
Oliverda
félisten
válasz
#70869248 #5185 üzenetére
"A Force India..idén sem szerzett volna pontot erőből, nem ők jöttek feljebb, hanem a McLaren-Ferrari kettőse esett vissza."
Hmm?
Te nézted idén a futamokat? Mert ebből nekem az jön le nem igazán.
"Márpedig azt mondani hogy a Force India jobban dolgozott mint a McLaren vagy a Ferrari elég nagy hülyeség"
Márpedig aero-ban jobb lett az autójuk mint a McLaren vagy a Ferrari. Ez tény. Ráadásul ők még a diffúzor botrányból is kimaradtak. Ott volt Spa vagy Monza. Esetleg nézd meg újra azokat a versenyeket.
-
attisx
addikt
válasz
hunnylander #5169 üzenetére
Remélem, hogy ez csak valami félreértés/ elgépelés lehet. Mert így kicsit logikátlan a dolog. Kizárt, hogy arányaiban jobban értékeljék a 7. a 8.-hoz képest, mint a 6. a 7.-hez viszonyítva.
25 (-5) 20 (-5) 15 (-5) 10 (-2) 8 (-2) 6 (-1) 5 (-2) 3 (-1) 2 (-1) 1
Szerintem is úgy lenne logikus, ahogy te írod.
25 (-5) 20 (-5) 15 (-5) 10 (-2) 8 (-2) 6 (-2) 4 (-1) 3 (-1) 2 (-1) 1
Egyébként szerintem is rendben van, legalábbis jobb mintha éremrendszer lenne. Így legalább lesz értéke a győzelemnek, illetve a dobogós helyekért is foggal körömmel kell majd küzdeni. Így egy VB esélyes nem engedheti meg magának, hogy a 3.-4. helyen biztonsági autókázzon.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #5184 üzenetére
Nem erről van szó, amúgy sem hiszem hogy végletekben kellene keresni a megoldást.
A -csak az élmezőny kap- és a -mindenki kap- között van még más megoldás is...A Force India..idén sem szerzett volna pontot erőből, nem ők jöttek feljebb, hanem a McLaren-Ferrari kettőse esett vissza.
Márpedig azt mondani hogy a Force India jobban dolgozott mint a McLaren vagy a Ferrari elég nagy hülyeség, ...jövőre meg amikor a két világbajnoki csapat megint jó lesz akkor meg majd megint nem dolgozott jól a Force India??! -
Oliverda
félisten
válasz
#70869248 #5181 üzenetére
Ja, erre mondtam hogy akkor adjanak mindenkinek pontot meg egy kazal pénzt aki célba ér és akkor mindenki kényelmesen ülhet a babérjain.
Ezzel legalább gyorsabban elérnék az előbbiek természteres velejáróját vagyis a pontok elértéktelenedését. Konkrétan azt hogy nem sok mindenkit fog meghatni 1-1 pont a középmezőnyben és annak végén.
Pedig itt még 10-6-4-3-2-1 volt felállás...
A Force India pl tavaly egy pontot sem szerzett és mégsem dőlt össze a világ. Idén már összejött nekik mert keményen megdolgoztak érte. Én nem adnék egy darab pontot sem az újonc csapatoknak ameddig nem mutatnak fel valamit. Emlékszek amikor 97'-ben Damon Hill-nek 8 verseny után sikerült összekaparnia az első pontját Silverstone-ban és úgy örült neki mintha versenyt nyert volna. Na hasonlók nem lesznek ha tovább bővítik a pontszerző helyezések számát. Ez az egész ostoba pontozási rendszer nem illene a F1-hez. Nagyon remélem hogy nem fogják elfogadni.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #5174 üzenetére
A jelenlegi pontrendszer nem jó...eddig sem volt az, de most pláne nem illeszkedik be az FIA által kijelölt irányba.
Itt most volt egy elnökváltás, de ez nem személytől függ szvsz, a 'kiscsapatok' bejövetele jó, és nem mellesleg szükséges is.
De semmi használható rangsorolásra nem számíthatnak, ha a Mercedes-McLaren-Ferrari versenyzőpárosait nézzük, és nem megfeledkezve a Red Bull-ról (valszeg marad a Reanult motor), valamint a várhatóan legerősebb Cosworth-s Williams-ről..Kell versengést és sikerélményeket vinni a (várhatóan) hátrébb szoruló, de fontos érkezők közé, kellenének a pontok.
-
SzalaiG
addikt
válasz
hunnylander #5169 üzenetére
Jó érvelés. Remélem elfogadják a csapatok. Igazságosabb lenne így!
-
Oliverda
félisten
-
brownus
veterán
válasz
hunnylander #5172 üzenetére
nem, yimmyayo-nál találtam a képet
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #5169 üzenetére
Ennyi erővel akkor adjanak mindenkinek pontot aki célba ér. 5 pont az első három között pedig már baromi sok. Elvileg nem hülye emberek ülnek a WMSC-ben de úgy látom néha tényleg hajlamosan elfelejtkezni a korábbi döntéseik okairól. Most éppen arról hogy miért olyan a pontrendszer mint amilyen. Ha már mindenáron ki akarják terjeszteni a 10. helyig (ami ugyan nem tudom hogy miért lenne jó) akkor legalább 12-10-8-7-6-5-4-3-2-1 arányban csinálnák.
Érdemes újraszámolni hogy mi lett volna idén ezzel a 25 pontos rendszerrel... Még az a minimális kis izgalom sem lett volna.
-
SzalaiG
addikt
válasz
!Overdose! #5161 üzenetére
Szerintem is.
-
brownus
veterán
durva egy kép:
-
Oliverda
félisten
válasz
!Overdose! #5163 üzenetére
Remélem nem fogadják el. Elértéktelenednének a pontok.
94-ben még csak az első 6 kapott pontot 10-6-4-3-2-1 arányban és akkor is 26 autó volt.
-
sekli
addikt
válasz
hunnylander #5162 üzenetére
és ha egy elektronika nem hagyná elindulni a kocsit, amíg rajtavan a cső? hiába nyomná a gázpedált, nem indulna el a kocsi...
-
DopeBob
addikt
válasz
!Overdose! #5163 üzenetére
Szerintem jó lesz, nagyobb értéke lesz a dobogós helyezésnek. Remélem megvalósítják
-
!Overdose!
őstag
-
hunnylander
őstag
Most hirtelenjében nem találom a forrásinfót (emlékeim szerint egy pénteki sajtótájékoztató anyagában olvastam, ahol gyakorta a csapatok vezetői és szakemberei a résztvevők), ezért nem emlékszem, hogy autónként vagy csapatonként minimum két szett tankolóberendezés kerül szállításra. Az egész [futam alatti] tankolás-mizériát költségesnek mondták, a szállítási költségek, az eszközök karbantartása és folyamatos biztonsági ellenőrzése és hitelesítése miatt, továbbá megemlítették, hogy az eszközök java része a kiöregedés határán van, és le kellene cserélni. A veszélyessége szerintem kiiktathatatlan. Persze közbevághatnák egyesek, hogy most is meg kell valahogyan tankolni az autókat. Ez igaz, de az eltérő szituáció miatt, a versenyhelyzetből való kivétel miatt, sokkal egyszerűbb, kényelmesebb és olcsóbb módon oldhatják ezt meg.
(#5161) !Overdose!: Itt a forrás. Én is csináltam belőle hírecskét, hamarabb, mint az F1Hírek.
-
!Overdose!
őstag
Az F1-es pilóták szerint is Ayrton Senna a legjobb
9. Fernando Alonso
17. Lewis Hamilton
22. Kimi Räikkönen
26. Sebastian Vettel
30. Jenson Button -
sekli
addikt
válasz
hunnylander #5155 üzenetére
tetszett az írásod!
A tankolás legfőbb okainál írtad, hogy költséges veszélyes, és nem előznek miatta...
Veszélyesnek veszélyes, de simán meg lehetne oldani valami elektronikával, hogy ne tudjon elindulni addig, most meg a nagyobb kapkodás miatt lehet, hogy többeknek esik majd le úgy a kereke, mint Alonsonak. De miért olyan költséges? -
P00By
nagyúr
-
JJános
addikt
Tapasztalt pilóta, és volt világbajnoké a merci egyik ülése. Hmmmm. Jó lenne Sumi, de akár Hakkinen is lehet, vagy ......... [forrás]
Uborkaszezon?
-
hunnylander
őstag
válasz
hunnylander #5155 üzenetére
Hozzáadtam egy szavazópanelt.
-
hunnylander
őstag
Ha valaki unatkozna; Startoljanak a tankerek!
-
JJános
addikt
válasz
tibi666 #5150 üzenetére
Te a másik oldalát látod. Én azt, hogy jól ment, jól qualifikált, és előzéseket hajrorr végre, ami ugye elég kevés van. Az előzés adja az autósport sava-borsát.
Aki ilyet tud, az nagyon hamar befut. Mert ugye mi kell az előzéshez?
Kell gyorsaság, bátorság, biztos kéz........és sok minden. -
#70869248
törölt tag
válasz
tibi666 #5150 üzenetére
Az előzés témája jóval összetettebb (szvsz) annál, hogy az autó külsejét változtatva megoldódjon.
Segít valamit valszeg...és sok változtatás jó irányba mozdította el ezt a problémát.
De sztem most egy ideig jó irányba fog változni ez a versenyág....bár nyugodtan visszatérhetnének a 'klasszikusabb' kinézethez.
slick, nincs tankolás->qual, alacsonyabb költségvetés..sok elektronika kihajítása.
Már csak a televíziós pénzek osztásának kellene megváltoznia..de ezt sajnos jó alaposan elqrták.
..na meg persze a pontozást is át kellene gyúrni..meg van pár dolog, de semmi nincs annyira végletesen elcseszve mint a tvpénzek. -
Oliverda
félisten
Január végén Valenciában lesz a közös autóbemutató
Ezt a marhaságot. Most mennyit spórolnak ahhoz képest mintha egy tesztnap reggelén kitolták volna a garázs elé az autót? Ezzel persze megint a kis csapatok szívnak mert nyilván jóval kevesebb figyelem jut majd rájuk...
-
Csabee.
nagyúr
válasz
hunnylander #5143 üzenetére
Szerintem stream-en lesz! Majd figyelem
-
JJános
addikt
válasz
Nowhereman #5146 üzenetére
Hát Sauber úrnak kivánok jó autót, Kobayashit, és Heidfeldet pilótának.
De Fisico, és Kobayashi is jó lenne.Meglátjuk mennyire szól bele az üzlet. Ferrari motor.
A japán srác tényleg az év pilótája, én is kapkodnék utána.Ha összejön, egy drukkert máris kap.(Én)
-
stvnppp
senior tag
válasz
hunnylander #5138 üzenetére
Meg azért Bernie nem gondolta komolyan, hogy most ne legyen brit nagydíj, amikor pont beindulna az üzlet azon a piacon. ( majdnem full angol csapat, ráadásul a jövő év favoritja )
(#5146) Nowhereman
Egyetértek.
Business is business. Ami három dologról szól: pénz, pénz, és még több pénz. -
Nowhereman
őstag
Szerintem ez sem csak Sauber bácsin fog múlni... Első tényező, hogy Heidfeld lesz-e a mercis német, mert ha nem, akkor valszeg egymásra fognak találni, Nick az egyik legjobb szabad pilóta, Sauber pedig a legjobb szabad hely - ha a 2. merci elkelt... Itt már másodlagos, hogy Saubácsi valszeg eléggé kedveli Nicket - kb. hány pilóta kapott mostanság F1 autót a főnökétől? Ha nem ő, akkor valszeg Fisico...
Kobayashi? Valószínű... A srác 2 verseny alatt lett világsztár, és japán egyetlen hirdetési felülte(azaz olyan, mintha egy 20M$-os csekkel közlekedne). Azon csodálkozom, hogy még nem nyúlták le... -
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #5121 üzenetére
Nos nem tudom, mennyire vagy otthon ennek a fizikájában. A gördülési ellenállás gyakorlatilag nem más mint a kerék-és a vele érintkező talaj süppedése miatt képződő egyfajta lejtő legyőzéséhez szükséges járulékos erőtöbblet, valamint létezik egy kevés letapadás feloldása is. Mármint egyenes menetben, az íven haladást most hagyjuk. Nos az első kétféle módon csökkenthető kemény kerék-út páros - a süppedés csökkentésére /erre jó példa a vasút/, a második a kerék átmérősének növelése - ezzel az azonos süppedéshez tartozó lejtő szöge csökken/erre pedig az óriásdömper/. A letapadás pedig anyagpáros és keresztmetszetfüggő - ez ugye olyasmi, mint amikor a sárból akarod kihúzni a lábad. Nos a gördülési ellenállás tényleg csökkenhetett, mert nagyobb lett az első kerék átmérője, és valszeg a letapadás is csökkent. De mondjuk ha az abroncsoknál maradunk, akkor a nagyobb kerék miatt nőtt a légellenállás, és ha már a légellenállásnál tartunk, akkor valszeg már korábban is csökkentették volna a mérnökök a szélességet, ha az ilyen pompás előnnyel járna hátrány nélkül...
Szerintem a tankolás körül kell keresni az okokat... - kisebb maximális tömegből adódó terhelés->puhább gumi, kisebb tank-> kisebb tengelytáv... -
Pompi
nagyúr
A díjátadós FIA gála mikor lesz? (vagy már volt?
)
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #5138 üzenetére
Olvastam már. Tetszik, amit írsz. Csak így tovább.
Miért pont 17?Talán valaki azt mondta, még 17 évig szeretnék élni, és amíg én élek, addig Silverstoneba lesz F1-es futam.
Egyébként Donington sokkal keskenyebb, rövidebb, kanyargósabb pálya, nem F1-re való.
JRC 1000-el viszont elég jó.(GRID) -
JJános
addikt
Silverstone 2010-es nagydíjra, már sok jegyet eladtak. Hami, és Gombos miatt.
6500 jegy már elkelt.forrás
-
stvnppp
senior tag
Csak valószínűleg a Ferrari motorokkal jön Fisico, és korábban Sauber nyilatkozta, hogy egy tapasztalt meg egy újonc kell neki, mint a BMW idők előtt. Én hiszek neki.
Szerintem Heidfeld a Mercinél lesz, csak még játszanak a gondolattal, Schumival, meg a mi idegrendszerünkkel, de Heidfeld szinte az egyetlen, aki úgy megfelelő lehet.
Még akit lehetségesnek tartottam, az Sutil, de őmarad a Force Indiánál. -
stvnppp
senior tag
Nagyon uborkaszezon van...
De Heidfeld problémái tetszenek... Mást nem, elindul azzal jövőre.
-
P00By
nagyúr
-
-
puttputt
őstag
válasz
hunnylander #5112 üzenetére
Kösz a linket! Jó lesz végre valami értelmeset... ebben az "üresjáratban"... ("indexelés" helyett pl...)
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #5114 üzenetére
Csak kíváncsi voltam.
Amúgy én is benyomtam bukkmárkba meg mentettem pár képet.
Ez a favorit. Csak a középső tag nem (volt) az annyira.
-
hunnylander
őstag
válasz
Nowhereman #5120 üzenetére
Javítom, ha szükségesnek látod. Egy Mark Tyrrell (tyrrell-racing.com hivatkozás állt a neve mellett, ami azóta már lenn van, nem tudom teljesen lenyomozni, hogy ki ő pontosan) cikkből is merítettem, ő emelte ki ezt a két dolgot; a légellenállás és a gördülési ellenállás csökkenése. Azt tudom, hogy mivel a '98-as szabályváltozások igencsak a nagyobb revíziók közé tartoznak, sok minden módosult arra az évre, ezért sok minden is belejátszhatott a köridőkbe, de csak a gumikkal kapcsolatos változásokat érintettem.
Pont ezért is nincs még nyilvánossá téve, hogy beleszólhassatok és kijavíthassam a hibákat, nem vagyok tévedhetetlen meg sok téma még a szakértők között is vitatott.
-
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #5114 üzenetére
Nos, mondjuk a gumis munkádon a köridős dologban kihagytál nyomósabb dolgokat, mint a gördülési ellenállás, de azért gratula. Szinvonalasabb, mint sok hivatásos írás...
-
válasz
hunnylander #5114 üzenetére
/fav
Csak törekedj arra hogy objektív legyél... -
Csabee.
nagyúr
válasz
hunnylander #5112 üzenetére
Király blog nézegetni fogom!
-
!Overdose!
őstag
válasz
hunnylander #5112 üzenetére
-
Markgx10
őstag
válasz
hunnylander #5114 üzenetére
Hozzáadva a kedvencekhez
-
P00By
nagyúr
válasz
hunnylander #5114 üzenetére
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #5112 üzenetére
Mi a jelszó?
-
hunnylander
őstag
Ha valaki unná a téli szünetet és közönséges cikkeket/bejegyzéseket akar olvasni az én közönséges blogomban, az már megteheti; hunnylander.wordpress.com
Csak néhány napja kezdtem bele a 'projektbe', ezért még kevés a tartalom, de komolyabb és komolytalanabb, hosszabb és rövidebb írások várhatóak.
-
rocket
nagyúr
Ha visszaterne Schumacher es versenykepes lesz jovore a Ferrari, McLaren, Mercedes, es a Red-Bull erdekes szezon ele neznenk, de egyelore sok a ha meg.
Erdekes lenne latni mire menne egymassal a 4 vilagbajnok Alonso, Hamilton, Schumacher, Button, es akkor meg ott van Massa, Rosberg, Vettel akik mar bizonyitottak valamit a tehetsegukbol.
Persze vannak meg nehanyan akik csatlakozhatnak a sorbaSzerintem ez az egesz csak egy alom, es marketing van az egesz mogott, kell egy kis hype Schumachernek, es a Mercedesnek is.
-
Oliverda
félisten
Alonso-t onnan már nem lehet kitúrni csak ha Schumacher beszállna névadó szponzorként és még pénzt sem kérne azért hogy versenyezhessen. Massa-val meg állítólag puszipajtások tehát őt sem túrná ki és ezzel be is zárult a kör.
Mondjuk azt megnézném ahogy egy Mercedes-szel kergeti Alonso-t aki pedig egy Ferrari-ban ül. 3 éve ezért az előző mondatért itt biztos kijárt volna az elmebeteg cím.
-
Iron Funeral
őstag
válasz
hunnylander #5106 üzenetére
Nagy szám lenne, ha visszatérne, különösen ha még valami maradandót is alkotna a Mercivel (abból a bizonyos valamiből begyűjtené a 8. úgy értem
) Megint láthatnánk a zsenit működés közben
Na jó, inkább leállok mielőtt nagyon beleélném magam
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #5096 üzenetére
„Michael mindennap úgy edz, mint egy örült. Ezt nem a semmiért teszi.”
Szerintem ilyet egy évvel ezelőtt is nyilatkozhatott volna Rolf.
De Michael unatkozik, hiányzik neki a Forma-1. Azért mégis csak egy német; egy Silberpfeil már felkeltheti az érdeklődését. A Ferrari azt mondta elengedné.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #5087 üzenetére
nem az a gubanc, ...hanem az a logika amely szerint Kimi elszenvedője az F1-ben eluralkodó szponzorok és üzleti érdekek akaratának...lásd a Santander miatt kell távoznia Kimi-nek gondolkodás.
Majd egy lélegzettel kétszeres fizetést teljesen rendben lévőnek találni Loeb-bel szemben..mert hogy üzletileg érthető......Ez ami zavaró.
Aktív témák
Hirdetés
- Revolut
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Tőzsde és gazdaság
- Samsung LCD és LED TV-k
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Spórolós topik
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 128GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3081
- Xiaomi Redmi 9 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3074, 100% Akkumulátor
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- GYÖNYÖRŰ iPhone 15 Pro Max 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3067
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest