Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Aktív témák

  • hunnylander

    őstag

    válasz Peat;) #5844 üzenetére

    Igen, a nyomáskülönbség a kulcs. Nem tervezhetik az autó felső részét se eszetlenül, pl. úgy hogy olyan légáramlatokat teremtsenek ott, ami csökkenti a kialakítható legnagyobb légnyomást, mert akkor oda az autó alatti kis nyomás haszna is.

    Eklatáns példa, az űrben mire megy az ember a tapadókoronggal? Semmire, mert nem lesz meg a külső nyomás, ami miatt működhetne.

    Lehet boncolgatni a diffúzorok működését, majd meg is teszem, ha jönnek a legújabb 2010-es variánsok, lehet mondani, hogy a diffúzor elsődlegesen nem saját maga az a felület, amin létrejön a jelentős leszorítóerő (bár a jelenlegi diffúzorok kialakítása, olyan, hogy még saját magukon is produkálnak valamennyi leszorítóerőt), de a diffúzorokat egyértelműen a leszorítóerő növelése végett fejlesztik. És meglehetősen megszállottan, mert pl. a jelentősen degradált hátsó szárnyakkal ellentétben bennük komolyabb potenciál volt/van.

  • #70869248

    törölt tag

    válasz Peat;) #5844 üzenetére

    Ez így is van, ettől működnek dolgok.
    Nem tudom ezt-e mondta Hunny' vagy Wild'...
    Én az autó alján szívóhatásról beszélek, Wild arról hogy az leszorítóerő (mivel hozzáadódik a leszorítóerő hatásának összeségéhez), Hunny' meg tapadókorongról beszélt. :)

Aktív témák