- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- aquark: Jó platformer játékokat keresek!
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- pusszycat: JEYI - okos, színes, interaktív, ssd külső ház.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 5 – Edények és konyhai eszközök
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 6 – Néhány egyszerű tésztaétel
- sellerbuyer: Milyen laptopot vegyek? Segítek: semmilyet!
Aktív témák
-
borsi
tag
Bocs hogy belepofázok, de ha nem foglalkoznátok a célszeméllyel, úgyis megunná.
Így meg neki kánaán, mindenki beszélget vele. -
Rick4
félisten
válasz
hunnylander #23190 üzenetére
En nem akarom, hogy ignoraljak a velemenyemet, de ha valaki valamikor nem tud vele egyeterteni akkor vagy toleralnia kell vagy ignoralni.......valamit kifelejtettél, és pont emiatt tart itt a topic, ahol. mi van akkor, ha a véleményeddel szembeállít valaki egy tényt? neked nem kellene tolerálni, vagy ignorálni? csak ezen az egy dolgon gondolkozz el, másoktól azt várod el, amit Te magad nem csinálsz meg. hol itt a következetesség?
-
aesir
veterán
válasz
hunnylander #23196 üzenetére
Nem tudom mire fölényeskedsz, de jelzem... ez csak a saját gyengeségedet és jellembeli hiányosságaidat mutatja. A kérdés nem költői hanem konkrét, válaszolsz rá, vagy kibújsz alóla?
Egyrészt azon akadok fenn amin akarok, ehhez semmi közöd. Másrészt állítottál megint valamit, amit nem tudsz igazolni, tehát hazudsz. Ilyen egyszerű ez...
-
aesir
veterán
válasz
hunnylander #23194 üzenetére
Te nem válaszoltál a kérdésemre...
-
hunnylander
őstag
válasz
[CS]Blade2 #23193 üzenetére
Az F3-as idok alapjan 1:35-1:40-re tippelik az F1-es koridoket. Hosszu, munkas palya. Sokan SC-os crashfest-nek josoljak a futamot. Erzesem szerint is lesz SC a futamon.
-
PazsitZ
addikt
-
hunnylander
őstag
Egyelore epp az ellenkezoje all fenn. Mindenki az en szemelyemmel akar foglalkozni. Most oszinten mire jo ez nekik, a valenciai onboarddal meg senki se foglalkozott. En ugy latom, hogy ok meginkabb csak offolni es szemelyeskedni jarnak ide.
En nem akarom, hogy ignoraljak a velemenyemet, de ha valaki valamikor nem tud vele egyeterteni akkor vagy toleralnia kell vagy ignoralni. En ezt a szemelyeskedes helyett javasoltam. Nem tudok mindenkinek megfelelni es a velemenyem sem fog mindig megegyezni masokeval, ez most mar feljogosit masokat arra, hogy belemkossenek es el akarjanak tuntetni a forumrol? Akkor bombazzanak tegedet privikkel es kerjek ezt nalad vagy mas moderatoroknal, hatha el lehet engem innen tavolitani mondvacsinalt indokokkal. De en teged nem olyannak ismerlek, aki ebben partner lenne.
-
lenox
veterán
válasz
hunnylander #23182 üzenetére
Hmm, en meg ugy vettem eszre, hogy ketfajta f1 forum van, egyik ahol max 1-2 hozzaszolast irtal, meg ahol mar sokakkal osszetuzesbe keveredtel. Nem tudom, miert jo mindenhol utaltatnod magad, mindenesetre ahogy en latom, ez nem ph specifikus.
-
gyiku
nagyúr
válasz
hunnylander #23182 üzenetére
omg, hogy lenne mar neked szakmai velemenyed?! talan tenyleg vmi kimaradt fejlesztomernok vagy?
faxt, csak azt mondod, amit mashol olvasol. ez a szakmai velemeny neked?
lol.
-
dokar
addikt
válasz
hunnylander #23182 üzenetére
tehat nem all szandekomban lelepni innen
na akkor most döntöttem el, hogy egy darabig nem fogom lesegetni eme topikot, majd a következő futam előtt benézek, hátha "kedvezőbb lesz a széljárás"
-
Pompi
nagyúr
válasz
hunnylander #23182 üzenetére
Bocs, de az miért jó neked ha mindenki ignorál? Minek olyan helyre irogatni ahol senki nem veszi figyelembe amit írsz? Ennyi erővel blogot is írhatnál...
-
hunnylander
őstag
válasz
Markgx10 #23180 üzenetére
En a Forma-1-et szeretem, meg a PH!-t, tehat nem all szandekomban lelepni innen. Tudom, hogy kisebbsegben vagyok es azt is hogy sokan utalnak, de ez nem hat meg. Felesleges a szemelyemmel foglalkoznotok, szivesebben vennem, ha a topik temajanal maradnatok, talan ugy kevesebb is lenne velem a problematok.
A szamotokra elfogadhatatlan szakmai velemenyeimet meg vagy toleralni vagy ignoralni kene es mar meg is van szuntetve a feszultseg forrasa.
-
Markgx10
őstag
válasz
hunnylander #23162 üzenetére
1. Ne nyafog senki.
2. Itt nem hangember senki.
3. Előled nem bújik el senki, én például szívesen találkoznék veled személyesen.
4. Nem látod, hogy akármilyen dolgokat linkelsz, (szinte) mindenki rühelli a hszgyűjtésed és a stílusod? Én pl. évek óta írok a gyúrós topikba, de ha csak egy hétig is azt látnám, hogy mindenkinek baja van velem, azonnal lekopnék, mert nincs értelme olyan társaságba járni ahol utálnak. Ezt te nem veszed észre? Csak kíváncsi vagyok, miért ragaszkodsz olyan helyhez, ahol nem igazán szeretnek? -
PazsitZ
addikt
válasz
D@ni88 #23175 üzenetére
Én nem mondom, hogy távoznia kellene.
Csak változtatni a hozzáállásán. Bár ezt leírta már, hogy nem teszi meg, mert szerinte ez nyalizás lenne [link]
Egyébként tényleg van, amikor hasznos infót is megoszt velünk.
- Csak sok volt a túlzott ömlengés, de ebből nekem úgy tűnt már visszavett!
- Mindent jobban tud ő is, meg a kedvence is bárki másnál
- Ha kiderül, hogy valami nem úgy van, vagy ki akarja magyarázni vagy gyökeresen ragaszkodik az elképzeléséhez
- Ha megkérik valamire, neki azt is "nyalizás" lenne teljesítenie (lásd: óriásképek beszúrása-linkelgetése)Ezek az intoleráns dolgai idegesítőek tudnak lenni. De emellett vannak hasznos hsz-ei is, ha arányában ez kicsi is
!
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #23177 üzenetére
De elmondhatom, de akkor már egyből belekötsz a másikba...
És ezzel nem csak én vagyok így, hanem elég sokan. Motion szted mért nincs erre? meg még írták egy páran hogy szeretnének ide írni, de valaki miatt nem lehet... -
hunnylander
őstag
Ennyire nehez a felfogasod? Amit most linkelsz az sem utasitja el a baleset fo okat, ha nem venned eszre. Vagyis en nem arrol beszeltem, hogy a serult alkatresz HELYETT Glock a fo hibas 100%-ban, hanem arrol, hogy a serult alkatresztol FUGGETLENUL Glock nem jol teljesitette azt a kanyart. Felfogtad mar vegre?
-
D@ni88
addikt
[OFF]Sztem jónéhányan megosztanánk a gondolatainkat, csak hát hiába próbáljuk, van egy olyan user, aki egyből beleugat mindenbe, mindenről elmondja a véleményét, ha még teljesen f@szság az egész akkor is. Nem értem mért kell mindenkinél okosabbnak mutatnia magát... Megkértük már hogy távozzon, de hát nem hagyja itt a forumot, pedig a forum 95%-a örülne neki sztem.
Az utolsó 1000hszből is 600 tuti az övé, teleszarja a forumot képekkel. És olyan elfogultsággal beszél a kedvenc csapatáról hogy az elképesztő, és úgy állítja be magát mintha versenymérnök lenne.Nem vagyok moderátor, de jó lenne ha távozna.
Továbbá nem okítás képpen, de sztem annak az illetőnek nincs magánélete vagy nem tom, mert bármikor ír valaki, 20percen belül ott rá a válasza. Aztmondta hogy már nem gyerek szval 14év alatt, akkor meg sztem össze kéne szedni egy barátnőt, és nem a gép előtt kockulni egész nap, és írogatni a "szakvéleményeket".kár hogy itt nem lehet szavazást indítani mint a hwsw-n. pedig jó lenne egy olyat hogy ki akarja annak a személynek a távozását. Vannak más forumok pl kedvenc csapatának foruma, ott még örülnének is a hsz-einek. Ha viszont ott unná magát és nem tud kötekedni és itt ez a célja hogy mindenkit felhúzzon akkor tényleg elmehetne[/OFF]
Szval szivesen kifejtenénk a véleményünket, de valakit visszatart minket. Mert mi oda nem írunk ahol állandóan belekötnek az emberbe. Normális embereknél így működik.
-
lsc
nagyúr
válasz
hunnylander #23173 üzenetére
Igazad van , ez tegnap volt , erre már tényleg nem kell emlékezni . Amennyiben a futómű sérült volt akkor nem lehet , hogy a futómű ott adta meg magát és ezért volt a baleset , nem pedig Glock hibájából ? Egyébként tudod mit , nem kell válaszolnod , a szövegértés nem nekem nehéz , feleslegesen ne gyártsunk hsz-eket .
Még annyi ha linkelsz egy cikket és nem szól hozzá senki , akkor hiába linkeled be még egyszer az akkor sem fog érdekelni senkit /igaz a hsz gyarapszik / . -
hunnylander
őstag
Neked ez mar tul osszetett dolog? Hol irtam, hogy a futomu kiszakadasat csakis Glock hibaja okozta?
Nem tudod egymas melle tenni a ket dolgot? 1. A futomu serult lehetett. 2. ETTOL FUGGETLENUL Glock rosszul/ugyetlenul/szerencsetlenul vette a kanyart.
Felfogtad mar, hogy ez esetben nem egyszeruen ketpolusu a dolog, hogy Glock okozta a problemat vagy egy serult alkatreszt?
-
lsc
nagyúr
válasz
hunnylander #23167 üzenetére
Akkor most ki a hülye , nem volt ez olyan régen , viszont ha arra sem emlékszel mit írtál egy órája akkor úgy tényleg nehéz .
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #23154 üzenetére
jajj már megint az imádott mclaren futóműve jó csak
csak azon csodálkozom hogy a Hamikét nem kalibráltad bele, hogy ő még szilárdítja is az anyagot, nehogy eltörjön
-
gyiku
nagyúr
válasz
hunnylander #23165 üzenetére
inkabb hagyjuk.
-
dokar
addikt
válasz
hunnylander #23161 üzenetére
miért kell kétszer ugyanazt belinkelni?
már korábban linkelted itt: #23154
nem kéne ez a vad hsz gyűjtés. -
hunnylander
őstag
Onallo gondolat?????!!!! Pont azzal van bajotok! pont azt sokalljatok, te meg kevesled? Jo lenne mar, ha eldontenetek, hogy mit akartok.
Esetleg te nem lennel hajlando a te gondolataidat megosztani velunk F1-es temaban, mert eddig te is csak a szemelyemet illetoen tudtal csak offolni.
Na es attol fuggetlenul, hogy mint barkinek, nekem is megvannak a forrasaim, attol meg linkelhetted volna te is az elso onboardot, ha olyan ugyes es informalt lennel.
-
lsc
nagyúr
válasz
hunnylander #23162 üzenetére
Úgy elég nehéz bizonyítani , hogy Te írod hogy a Toyota elismerte a műszaki hibát , de azért vitatkozol mindenkivel , hogy Glock hibája volt . A blogos javaslatomat érdemes lenne megfontolnod , szerintem mindenki jobban járna vele , illetve ott kiderülne hányan kíváncsiak a "szakmaiságodra" .
-
gyiku
nagyúr
mashol olvasgatni, es linkelni, terjeszteni, mint a szentirast... szerintem ilyet mindenki tud. esetleg vmi onnallo gondolat?
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #23160 üzenetére
Egyebkent ti nyafogok, miert nem tesztek ellenem, miert bujtok el? Ne a szemelyemmel foglalkozzatok, hanem toltsetek meg ertekes tartalommal a topikot. Ha pl. azok akik most is csak szemelyeskednek megtoltenek igazi szakmaisaggal a topikot az en agymeneseim egyszeruen eltorpulnenek a ti bolcsessegetek mellett. Akkor meg miert tartjatok vissza, miert fosztotok meg bennunket bolcsessegetektol es szakmai hozzaertesetektol? Miert nem bizonyitjatok be, hogy nektek velem ellentetben van ilyenetek?
Talan mert csak hangemberek vagytok, akik megiscsak a szemelyeskedeshez ertenek igazan?
Az elso REAL Valencia onboardot ki linkelte szamotokra? En, 'mert ti ugyesebbek es gyorsabbak voltatok'.
-
hunnylander
őstag
-
Markgx10
őstag
válasz
Integra #23153 üzenetére
És csodálkozik a gyerek, hogy mindenkinek baja van vele. Még olvasni is szar így a topikot, régebben teljesen más volt itt, most gyakorlatilag egy ember félig-meddig blogot ír, amibe mások ritkán, de beleszólhatnak. (persze értelme nincs, mert akkor csak még többet ír)...
-
Integra
titán
hasonló képpen gondolom.
csak van pár ember akinek igenis kíváncsi vagyok a véleményére, mert ők valóban konyítanak valamit az egészhez, de ők is érthető okokból keveset írnak.
így viszont legalább 20-30 sec alatt átscrollozom a topicot és már tudom, hogy nem történt semmi sem.
inkább hanyagolom. -
hunnylander
őstag
válasz
#70869248 #23151 üzenetére
Valencia Street Circuit onboard F3
A gyilkos frekvenciak, ritka es szerencsetlen esetek. Technikailag ahhoz nagyon sok mindennek kel klappolni, pl a futomu hangolasa es meg a konstrukcioja is, az auto sebessege, a razoko surusege stb. Pl. a Mekinek olyan kulonleges lengescsillapitoja van ami a razokoveken belagyul, mig mas autok hamarabb elemelkednek/pattognak a razokoveken. De ideje lenne mar ejteni a temat, a Tacoma peldat csak erdekessegnek emlitettem meg. De tovabbra is fenntartom, hogy egy kerekveto szerencsetlen esetekben okozhat komoly karokat egy auton, lasd Coulthard esetet, ha Glocket nem fogadjatok el.
-
Integra
titán
az utolsó 50 hsz-ből kb 4-5 volt az aminek volt értelme
a többi a csengettyűs sipkás agymenése volt..
semmi értelme a topicnak így -
gyiku
nagyúr
válasz
hunnylander #23150 üzenetére
Na es Coulthard eveleji futomukiszakadasa? Felulvizsgaltak a cuccot, nem volt sem anyaghiba, sem konstrukcios hiba. A Red Bull azota is azzal a futomuvel versenyzik. Ott is a nagytempoju helytelen kozlekedes plusz a razoko egyutt okozta a problemat.
ez Coulthard mondta neked? vagy vmelyik redbullos? vagy csak te egyszeruen tudod, es kesz? -
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #23150 üzenetére
625féleképpen besokalltak ott az autók, Kovalainen, Webber..stb. Egyébként ebből a szempontból tökre hasonlít a Silverstone-i célrafordító rázókövére (ahol Glock olyan látványosan felugratott).
Egy autóval nem lehet úgy versenyezni, hogy a rázókő vibrációi eltörhetik a felfüggesztést...képtelenség, ilyen rázókövet nem hagyhatnak a pályán.
Az az alkatrész anyagfáradás vagy bármi ilyesmi miatt tört el, és persze akár még a vibráció is benne lehet abban hogy a végén megadta magát. De ez se nem vezetői hiba, sem pedig az autóversenyzés része. -
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #23149 üzenetére
Miert is, mert Lewisnak volt egy klasszikus defektje az iden?
aesir, Mike: Glock pocsekul vette a kanyart, az autoja pedig serult lehetett a Toyota allaspontja szerint.
Na es Coulthard eveleji futomukiszakadasa? Felulvizsgaltak a cuccot, nem volt sem anyaghiba, sem konstrukcios hiba. A Red Bull azota is azzal a futomuvel versenyzik. Ott is a nagytempoju helytelen kozlekedes plusz a razoko egyutt okozta a problemat.
Megemlitettem tegnap a Tacoma Narrows 1940-es esetet, erzekeltetni, hogy mire kepes a megfelelo frekvencia (azt a massziv hidat a 40 mph-as lagy szello intezte el). Hasonlo dolgokra egy razoko is kepes, eleg ha a futomuvet egymasutan nehanyszor mindig a felfelekilengesnel eri a kerekveto 'csucsai' altali utessorozat. Marpedig Glock pont olyen szerencsetlenul ereintette a razoko kulso peremet, hogy hosszabb utessorozatnak tette ki a jobbhatso kereket. Senki sem igy szelesitette ki azt a kanyart, azok kozul akik belekerultek a kozvetitesbe.
-
D@ni88
addikt
hagyjátok már rá, nem lehet neki semmit bemesélni... egyszerűen annyira vak, hogy amit egyszer a fejébe vesz azt ki nem verheted onnan.
Na Mézesmackó, most én találtam ki valamit
A MEKLÁRENEKNEK KONSTRUKCIÓS HIBÁJA VAN, mivel idén náluk volt a legtöbb defeketilyen ez az angol-német "autógyártás" még kész tervrajzokról se tudnak másolni rendesen
-
Yahhher
aktív tag
Mentem párszor ilyen rázóköveken. Vannak amik durvábbak, de arra kicsit se mennek rá, amik meg lájtosak, arra lehet nyugodtan. Attól nem törhet ki a kereke.
-
-Mike-
addikt
válasz
hunnylander #23145 üzenetére
pedig a bal oldali kerekeit kellett volna a kerekveto belso reszere
Ha így csinálta volna az +0.2mp körönként. Szakértő.
-
aesir
veterán
válasz
hunnylander #23143 üzenetére
"Lattam a futamot, a kerekvetos kepet is videofajlbol keszitettem, es senki sem szankazott vegig olyan hosszan a kerekveto kulso peremen, mint Glock."
Volt neked egy külön kamera az utolsó kanyarra és csak azt nézted egyfolytában?
A Hungaroringen a sikán új, megemelt kerékvetőjére hányan mentek rá? Tudnod kell, láttad a futamot...
-
hunnylander
őstag
En csak azokkal nem ertenek egyet akik azt allitanak, hogy Glock az idealis iven ment es nem kovetett el semmi hibat. En azt mondom, besokallt rendesen es a jobboldali kerekeit tette a kerekveto kulso elesebb peremere, raadasul hosszan, pedig a bal oldali kerekeit kellett volna a kerekveto belso reszere. Az nem szunteti meg Glock hibajat, hogy mas is vetett hasonlot.
-
lsc
nagyúr
válasz
hunnylander #23143 üzenetére
Azért érdekes a kérdésed /Egyebkent, mi a fenerol probaltok vitatkozni velem?/ , mivel Te vitatkozol szinte mindenkivel , szerintem is "sima " műszaki hiba volt , látszik ahogy a kerék először "megcsuklik " , majd utána törik le a felfüggesztés . A kocsik legalsó pontja tudtommal a fa "aljvédő" , amennyiben az leér azt látni lehet , itt erről szó sem volt . Glock egyébként ott nem is vette a legszélesebben a kanyart , nem egy versenyző sokkal szélesebben közlekedett .
-
hunnylander
őstag
válasz
mefistofeles #23142 üzenetére
Lattam a futamot, a kerekvetos kepet is videofajlbol keszitettem, es senki sem szankazott vegig olyan hosszan a kerekveto kulso peremen, mint Glock.
Egyebkent, mi a fenerol probaltok vitatkozni velem?
Azt gondoljatok, nem ismerem el, hogy a futomu serult lehetett? Tevedtek, pont en linkeltem a rola szolo hirt?
Akkor min problemaztok? Az a bajotok, hogy azt merem allitani, hogy Glock rossz helyen es modon kozlekedett? Fenntartom, az egy hibas kanyarvetel volt, akarki csinalta volna ezt mondanam.
-
válasz
hunnylander #23140 üzenetére
Hagyd már azt a kerékvetőt, kissé unalmas. Tényleg azt kell feltételeznem nekem is, hogy nem láttad a futamot. Ha láttad volna akkor bizonyára észreveszed, hogy szinte minden körben kiment ott pár ember, Kimitől, Massán keresztül Hamiltonig. Mikor jobban, mikor kevésbé. Volt akki sokkal brutálisabban is mint Glock.
-
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #23140 üzenetére
Igen, de a Toyota leellenőrizte a futóművet mielött újra használták volna... ezért hasonlít a kettő (az eltérés csak anyni, hogy ott az összeszerelés elött, itt meg egy futam után volt a hibás ellenőrzés).
(El is ismerték a vizsgálat hibáját, és elvileg azóta módosítottak is az ellenőrzésen, hogy többet ilyen ne forduljon elő.)
#23133: Nem tudtam róla, hogy az különleges engedély lett volna... persze ettől még lehet, hogy az volt.
Nade mostmeg lényegtelen a bukás szempontjából? Pont te hoztad fel vele kapcsolatban -
hunnylander
őstag
válasz
Nowhereman #23139 üzenetére
A Toyota allitasa szerint serult, gyengult lehetett az a felfuggesztes, de a kerekvetokrol annyit tudni kell, hogy a kulso peremuk mar nem olyan baratsagos, mint a belso aszfaltba simulo reszuk.
Es, ha valaki mar latta azokat a hires filmfelveteleket, ahol a szellokesek megfelelo ritmusa/frekvenciaja belengetett es ossztort egy hidat, az sejtheti, hogy, ha a futomu egy bizonyos frekvenciaval kapja a lokeseket, akkor azok osszeadodva siman kicsinalhatjak azt. Marpedig Glock szepen vegigszankazott a kulso peremen, hosszan es nagy tempoval.
-
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #23130 üzenetére
ugyanis ahonnan Glock jott vissza, oda szabalyosan nem is kerulhet ki auto, tovabba a kerekveto kulso pereme nem ugy van kialakitva, hogy azt is kenyelmesen es kockazat nelkul igenybe vehessek.
Ahol Glock volt, ott menetrendszerűen megfordultak az autók, ha véletlen figyelted volna a futamot, a szegélykő pedig nem egy féloldalas csapda, mert azért már rég kiverték volna balhét a versenyzők. Szerinted millákat költenek a biztonságra, hogy aztán meg direkt csapdákat csinálnának a pályán?...
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #23135 üzenetére
-
asthma
tag
válasz
manutdzoli #100 üzenetére
Pontosan, de most talán toyota elkapta a ritmust
Barrichellot és Buttont sajánlom a hondanál
-
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #23134 üzenetére
Tessek, mutass nekem egy olyan kanyarvetelt mastol (a hockenheimi futamrol), ahol ugyanigy beleakad a jobbhatso kerek a kerekveto kulso peremebe es a futomu kibirja.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
PazsitZ #23125 üzenetére
Az előtte lévő autó is szinte ugyanott ment.
Csak Glock egy kicsit már lecsúszott a műfűre, és ettől állt keresztbe. Amit nem bírt a rossz felfüggesztés. Sőt, tartok tőle még többen is voltak a versenyen akiknek ugyanígy sikerült párszor az említett kanyar, s nekik bírta felfüggesztésük.
Nincs itt semmi más.
De ahogy nézem csak egy valaki nézi fejjel lefele a képernyőt...Mindenki másnak egyértelmű.
-
hunnylander
őstag
Nem hagyhatja el (olasd el a szabalykonyvet), az kivetewles eset volt es Charlie engedelyevel. Emlekezzunk csak egy Ferraris elhagyta
, egy masik pilota rakerdezett, Charlie meg engedelyezte es tudattak a tobbiekkel. Hockenheimben nem ismerunk ilyen kivetelt, de ez lenyegtelen a bukas szempontjabol, mert Glock nem elonyszerzes szandekaval sokallt be (veletlenul es hibabol el lehet hagyni a palyat), hanem mert elszabta a tempot, es a technika nem is dijazta azt.
-
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #23130 üzenetére
Magny Cours-i időmérő alapján elhagyhatja, és szabályos... (ott is pont a célegyenes ráfordítónál volt ráadásul)
-
hunnylander
őstag
válasz
Nowhereman #23129 üzenetére
Az Glock eseteben nem vezetesi stilus, hanem rosszul vett kanyar. Az a kanyarvetel eloszor is nem szabalyos ugyanis az auto osszes kerekevel nem hagyhatja el a feher vonallal kijelolt palyat, masodszor pedig az a kanyarvetel ugy volt rossz ahogy volt es nem volt egeszseges a futomu szamara es mas autonal is okozhatott volna galibat egy ugyanolyan brutalis visszavagtatas. Nezd mar meg figyelmesen, hogy a jobbhatso kerek mennyire megakadt a kerekveto kulso peremeben es az szakitja ki a futomuvet. A kerekveto azon reszet nem is szabadna kivulrol 'tamadni', ugyanis ahonnan Glock jott vissza, oda szabalyosan nem is kerulhet ki auto, tovabba a kerekveto kulso pereme nem ugy van kialakitva, hogy azt is kenyelmesen es kockazat nelkul igenybe vehessek.
Es mar megint, hogy jon a kepbe Lajoska? O.o
-
Nowhereman
őstag
válasz
PazsitZ #23116 üzenetére
Dehogynem, ha mondjuk valaki a kanyart a kerék és a szalagkorlát 2 cm-es átfedésével akarja bevenni. Máskérdés hogy a durva bánásmód előbb előhozza szalmát az önvényből... - gondoljunk Kimi kockagumijaira, amik a kereket is leszakították a versenyen... más, hogy Glock vezetési stílusától a keréknek még ahelyén kellet volna maradnia, és az is tény, hogy Lajoska kimélőbben bánik a géppel. Főleg a fékeket kiméli - a piros lámpázott boxzutca-kijáratnál!
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #23125 üzenetére
A fo ok az volt (hivatalosan), amit a Toyota kozolt le, vagyis a felfuggesztesnek mar lehetett meggyengult resze. De ettol fuggetlenul Glock helytelenul teljesitette a kanyart es oriasi temponal dobta vissza az autojat ugy hogy a kerekveto kulso peremen megakadt a kerek (mert az igenis meredek ahhoz a tempohoz, az F1-es autok futomuvehez es hasmagassagahoz), ami mar sok volt a futomunek (a valamennyire gyengult futomunek). De szerintem az feltetelezheto, hogy normalis kanyarvetelnel nem valoszinu, hogy ilyen durva modon jelentkezik a problema, ha jelentkezik egyaltalan.
-
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #23123 üzenetére
Na jó még egy próba: 19-22sec
Nézd meg nyugodtan azt a hatalmas kerékvetőt. Nem mondom, hogy nem ment ki de ha ettől tört volna el a felfüggesztés az elég aggasztó lenne az összes pilótára nézve.De most már jóvoltadból tudjuk, hogy Glock a felfüggesztést nyűvi el.
Nem szükséges reagálnod, nem érdekel...
Bár tudom, hogy írni fogsz, nem bírod ki, mivel te vagy a szakmai szakértőnk. -
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #23123 üzenetére
Fárasztó vagy. Asszem ideje megint felraknom a "hunnylander-szűrőt".
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #23122 üzenetére
Vannak olyan kerekvetok amire ra lehet dobni az autot, de vannak olyanok amelyekre mar rizikos, ez az utobbi kategoriaba tartozott es nagysebessegu kanyarnal is volt, szovel ez nem egy alacsony konnyed kerekveto volt, se nem egy alacsony sebessegu sikan. Glock ott egyertelmuen besokallt es olyan helyen kozlekedett, ahova nem szokas menni. A kerekveto az auto hasa ala kerult, a kerek pedig tulkerult a kulso peremen es ez szakitotta ki a hatso kereket amikor nagy sebesseggel 'kanyarodott vissza' a palya kozlekedesre szant reszere.
Hamilton is magara vethetne, ha igy venne egy kanyart, a kerekveto nem az auto hasa ala valo, hanem csak a kereke ala, es csak egy bizonyos mertekig.
-
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #23121 üzenetére
De én biztos vagyok benne, hogy Hami megfogta volna
futóművet cserélni kellett volna ez történetesen igaz. Hány helyen van, hogy még a rázókövön kívülre dobják a kocsit és ettől hány felfüggesztés töret el eddig?
Látom nem érted, de mindegy.
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #23119 üzenetére
Azt nem lehetett megfogni, mikor mar a kerek leszakadt. Nem kellett volna ramenni, a silverstoni futomuvet pedig ki kellett volna cserelni, mert sokat kapott mar Silverstoneban is. A linkelt cikket elolvastad?
Es mar megint, hogy jon ide Hamilton? Most is csak ti foglalkoztok vele.
-
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #23115 üzenetére
-
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #23118 üzenetére
Hamilton meg szétfékezi a gumikat...
Nem?
Most komolyan, nem kell a hülyeséget tetézni.
Hamilton bezzeg megfogta volna még akkor is a kocsit gondolom....
-
hunnylander
őstag
válasz
tuskooo #23117 üzenetére
Toyota determine cause of Glock's crash
A kanyarvetel pedig annyira rossz volt, hogy amiatt meg egy hibatlan felfuggesztes is megserulhetett volna. A kerekvetok arra vannak kitalalva, hogy ha nagyon ramennek vagy megkozolik, akkor karokat okozhasson. Pl. a hungaroringi uj kerekveto mit okozott volna az autoknak, ha egyesek at akartak volna menni rajta? Es nemde a pilota is felelos egy ilyen serulesert? De, mert rossz helyen kozlekedik.
-
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #23115 üzenetére
Anyaghiba, aminek semmi köze se Glock vezetési stílusához, se ahhoz, hogy előtte mi volt...vedd már le a szemellenződ, köszi.
-
PazsitZ
addikt
Ennyi értelmetlen meddő vitát.
Én meg voltam olyan hülye hogy végigolvastam."Glock rossz kanyarvetele" Nem tudom miről beszélsz
Azt tudjuk, hogy Hami tökéletesebben veszi be azt a kanyart, de "akármilyen rosszul is vegye be" nem attól pattan el a felfüggesztés -
hunnylander
őstag
Toyota: a silverstoni futomuvet hasznaltak Hockenheimben, ami Silverstoneban kaphatott seruleseket. Es nem, a Toyota F1-es csaptanak ezen elovigyazatlansaga miatt, tovabba Glock rossz kanyarvetele miatt a japan utcai autok minosege nem romlik. Es a Toyota bakijaira nem lehet elsutni a japan minoseg poent, mert az nem pejorativ, vagyis te is kevered a szezont a fazonnal es nem tudtad ertelmezni a Ferrari froclim lenyeget.
-
Male
nagyúr
Most volt az F1 magazin... Palik kopaszon... csak engem emlékeztet Darth Vaderre?
(amikor Luke leveszi a sisakot róla) Gyakorlatilag csak a vágásnyom hiányzik a fejéről
hunnylander: Toyota hátsó felfüggesztés, ami eltört? Ott is a gyenge minőségellenörzés volt a baj... akkor a japán autók is biztos híresen pocsékok
-
hunnylander
őstag
válasz
tuskooo #23111 üzenetére
Az F1-es Ferrari motor volt froclizva, megpedig az olasz autoipar sztereotipiajaval.
Olasz minoseg, ezuttal a Ferrarinal is kiutkozott.
Nem tudom, mit vartatok, hogy egy ilyen magas labdat nem csapok le miutan kiderult, hogy a hibat a gyenge minosegellenorzes okozta?
(#23112) Rick4: Nem osszekeveres, hanem osszekapcsolas, meg pedig azon celbol aminek be is valt.
-
Rick4
félisten
válasz
Oliverda #23107 üzenetére
nem arról van szó, hogy azok a régiek milyen autók voltak, hanem az utcai ferrarik sohasem tartoztak a olasz autó sztereotipiába, az olaszoknak kitüntetés, megtiszteltetés a ferrari gyárban dolgozni, a világ többi részén is mindenki elismeréssel beszélt az összes ferrariról, amik a mai napig a lehető legjobb minőséggel, teljesítménnyel büszkélkednek. a ferrarinak semmi köze ahhoz, hogy a fiat milyen autókat csinál. ezért volt furcsa, hogy ezt a dolgot valaki indok, vagy egyéb tény nélkül jól összekeveri, és rajta kívül még sehol senki nem skatulyázta be a ferrarit az olasz autók kategóriájába, ettől függeltenül az olasz autó részben leminősítő jelző, de pont erre a márkára nem érvényes...
-
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #23110 üzenetére
Te magad írod, h az f1-es motorról van szó, akkor hogy jön ide a Fiat? Én csak mondtam példának, hogy rohadtul nem kellene akármilyen párhuzamot húzni az f1 és az utcai dolgok között.
-
hunnylander
őstag
válasz
tuskooo #23108 üzenetére
Ontsunk mar tiszta vizet a poharba.
Az F1-es Ferrari motor volt froclizva, megpedig az olasz autoipar sztereotipiajaval. Es sajat magaert volt kritizalva, nem az olasz kozuti autok miatt, ugyhogy a Renault-os peldad nagyon santit.
Tisztaban vagyok vele, hogy az utcai Ferrari auto nem egy minosegi kategoriaba tartozik pl. az utcai Fiattal, utaltam is ra, hogy emiatt pusztan a Ferrari marka nem szunteti meg az olasz autokrol kozismert velemenyt, mert a Ferrari autok csak nehany ezreleke vagy tizezreleke az olasz autok csoportjanak.
Egyebkent miert is kellene fikazni az F1-es Renault vagy a Toyota motorokat megbizhatosag tekinteteben, mikor jobbak a Ferrarinal?
-
#70869248
törölt tag
hát MS nem túl szerencsés az Oschersleben-i futamon, féltávnál beszedtek 69 kör hátrányt, teli voltak technikai jellegű problémákkal.
FIM endurance -
hunnylander
őstag
válasz
Adrián29 #23100 üzenetére
Utoljara 7.-en foglalkoztam valamennyire Hamiltonnal, ebben a hszben. Azota volt mar egy csomo mas tema, azokkal foglalkoztam pl.
- Kovalainen karikaturaja,
- es gyozelme,
- A birodalmi katona tanyalasa,
- 10 hetveges motor,
- FOTA
- budget cap/koltsegvetesi limitEzutan jottel te 4 egymas utani antihamiltonoid agymenessel. *hanyingeres szmajli*
- majd foglalkoztam a McLaren vs Ferrari eroviszonnyal egy gumihasznalatrol szolo cikk kereteben, amit mas belinkelt
- utana linkeltem es tomoren forditottam, milyen gumit fog a Bridgestone vinni az uj szingapuri palyara es a szezonzaro futamra, ahol valtozas tortent
- utana foglalkoztam az F1 varhato technikai jovojevel a KERS tukreben
- aztan bumpoltam a topikot egy a Valenciara valo felkeszulessel kapcsolatos cikkel
- aztan foglalkoztam a te 4 hsz-ed minosegevel, ami 100%-os igenytelen ellendrukkolasnak jott ki
Mindenki jozan itelokepessegere bizom, hogy eldontse, ki milyen szinvonalat kepvisel. Csak egy keres, szamold mar meg, hogy en akarmelyik 4 hszem kozul hanyban foglalkozok rosszindulatu Alonso-ellenszurkolassal! Koszonom.
-
válasz
Adrián29 #23103 üzenetére
Te miről beszélsz?
Én arra reagáltam, hogy azért utálta meg hamiltont mert annyira rajozzák mások.
Nem sértődtem be, nem tudom mit olvasol és hol. Igaz, hogy én nem írom tele a topicot mint egyesek, de nem is tömjénezek senkit és asszem azért is sokat kéne keresgélned, hogy arra találj példát amikor egy pilótát fikáztam.......más: próbálhatják poleba nyomni, de kb. annyira lesz ez sikeres mint eddig....
-
Adrián29
aktív tag
válasz
mefistofeles #23101 üzenetére
Szerintem nagyon korrekt módon tette.Túl kéne ezen lépni,hogy ha valaki a másiknak szúrkol,és egyből besértődünk.
És inkább a F1-el foglalkozni.
Pl hogy nagyon várom már a következő futamot.kiváncsi leszek a Renault megpróbálja-e megint Lonzit pole pozicióba nyomni,kevesebb üzemanyaggal.Üdv!
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
hunnylander #23097 üzenetére
Én nem találtam erről statisztikát.
Még ha lenne is, biztos nem számolták, hogy Ferrari motorral 6 autó, mig pl bmw motorral 2 autó van szerelve....
-
válasz
7Heads Drago #23089 üzenetére
Már megbocsáss, de téged minősít, ha egy elvakult fanatikus, hozzászólás özöne miatt utálsz meg egy jó pilótát.......
és a többi Hami utálót is, mert igaz, hogy van aki megtölti Hamilton tömjénezésével a topicot, de ti meg az ócsárolásával teszitek ugyanezt.....
Aktív témák
Hirdetés
- Apple iPhone 13 128 GB Fekete 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3163, 100% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3022
- LG 55G4 - 55" OLED evo - 4K 144Hz & 0.1ms - MLA Plus - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium
- iPad Pro 13 M4 256GB wifi újszerű 2028.04-ig jótállás
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest