- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Pajac: PassMark - Lenovo ThinkCentre M83 i3-4130 HD 4400
- Parci: Ég veled, KEndre! :(
- sziku69: Szólánc.
- moha bácsi: VIII. Viharsarki Hobbi Elektronika Találkozó Békéscsaba 2025.06.14. szombat
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
-
LOGOUT
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
robertka
tag
A Ford gyári szerelői utasításait elérhetem valahol "olcsón"?
A fordserviceinfo.com-on ahogy látom egy óra 16€ egy nap 66€ ba kerül de láttam, hogy neten (ebay) offline programot is hirdetnek, beszerezhető az máshonnan is van valakinek tapasztalata ezzel? -
radi8tor
MODERÁTOR
-
#31600896
törölt tag
válasz
radi8tor #47645 üzenetére
Hát igen itt nem az volt a cél, hogy jobb legyen a hangminőség. Akkor az zsebbe nyúlósabb lett volna.
A korábbi rádión voltak esztétikai hibák, illetve a keretén is 2 mély karc. Már évek óta terveztem, hogy kicserélem. Valakinek így is kellett, mert eladtam. Jött helyette ez, ami teljesen újszerű állapotban van.camelferr: bontható ez is, de nem szeretném többet kiszedni.
-
#31600896
törölt tag
válasz
DeFranco #47639 üzenetére
Keret lepattint, egy laposfejű csavarhúzóval kiszedem a ragasztót és kijön a rádió. Már próbáltam, mert legelőször ferdén állt a rádió és a keret nem ment fel.
Nem hinném, hogy ki akarnám venni, az előző sem volt kiszedve a megelőző 17 év során.kcsa: 5000 forintot kellett rápótolni. Mivel a két hátsó hangszóróim ki vannak ütve (ezeket nem is szándékoztam cserélni), és elől sem a Sony-hoz való műanyagmembrános hangszórók vannak, így okafogyott a Sony, plusz nem is tetszik. Ha döngetni akarom a zenét, bemegyek a nappaliba és hifizek.
-
zoger
tag
Sziasztok!
Voltak itt a fórumban akik ajánlottak hibakód olvasást. Valakinek lenne egy kis ideje rádugni az olvasóját a fiestámra?
4-5 éve volt egy balesetem vele s azóta nem működik úgy a klíma ahogy kéne. Régen 24 fokra állított klímával utaztunk vele. Most 22 fok (a kompresszort is csak kapcsolgatja mintha elég hideg lenne a kabinban) sem elég pedig LO állásban maxra állított ventivel (folyamatosan menő kompresszorral) ezerrel tolja a hideget. Szivárgása nincs a rendszernek s a töltet is rendbe van, ezeket kizárnám. Inkább arra vetek, hogy valami hőmérséklet érzékelő nincs a helyzet magaslatán.
Néztem a kabinhőmérőt, s a két érzékelőt az elpárologtató után, úgy tűnik rendbe vannak (összehasonlítva a focusunk hasonló alkatrészeivel hőmérsékletváltozásra hasonló ellenállás értékeket ad). A napsütés érzékelőt is néztem multiméterrel s az is egyértelműen reagál a napfényre. Még a környező hőmérséklet érzékelő maradt ami úgy tűnik működik rendesen, de abba nem vagyok biztos.
Ha valaki tudna segíteni Mogyoród vagy Budapest s környékén kiolvasni a hőmérséklet adatokat azt megköszönném. -
#27070592
törölt tag
-
zoger
tag
Sziasztok!
Esetleg valaki tudja mekkora ellenállása kell lennie a külső hőmérséklet érzékelőnek különböző hőfokokon.
2007-es fiesta. -
A Zéé
addikt
válasz
ViZion #47613 üzenetére
Nagyon függ a gazdájától természetesen. Én az alattam lévő autókkal mindig úgy bánok, mintha a sajátom lenne. Ugyanúgy elviszem kitakarítani, ha valami nem gömbölyű jelzem, és megy szervízbe, mint az én nevemen lévő.
Ugyanakkor van olyan kollégám, aki telibe szarja, és olyan mocskos az autója belül is, mintha valami lepukkant brigádautó lenne, mert hogy "nincs ideje ilyenekre".Aztán van olyan is, ami mindenkié, tehát igazából senkié sem. Na azokon általában még is látszik. Dolgoztam olyan furgonon is, amit 3-an vittünk felváltva, természetesen soha nem volt gazdája sem a mechanikai meghibásodásnak, sem az esztétikai hibáknak. "Amikor én használtam még nem volt ilyen". Aztán amikor az első 1-2 alkalom után én kaptam a fejmosást, amikor szóltam, akkor én is hagytam a francba...
-
Balcsix
senior tag
válasz
ViZion #47613 üzenetére
Ez valóban így van, nekem is ez a tapasztalatom a flottás gépekkel.
Még régebben volt egy céges Mk3-mas Mondeonk a híresen (akkor még) megbízhatatlan 2.0 TDCi-vel.
Azt hiszem, hogy kb. 160k KM-nél került hozzánk, és olyan 260-ig nálunk is volt.
Kívül-belül elég megkímélt volt, és a motor megbízhatatlanságának ellenére nem volt vele semmi egyéb komolyabb probléma. Nem azért ment a háztól mert bármi baja is lett volna, csak szimplán szerettünk volna egy kicsit újabbat.
Persze valószínű, hogy közrejátszott egy kis szerencse is a történetben. -
ViZion
félisten
válasz
#27070592 #47631 üzenetére
Uhh, remélem megúszom én is, nyilván lehetne találni hibákat (esztétikait igen, rozsdákat kezeltük/tem, a többi rendben van tartva folyamatosan). Az első féktárcsán van egy kis váll, majd hétfőn a szerelő megmondja, h felszabályozás, csere, vagy ez még OK. A hátsó stabilizátor (lehet nem az, a rúd a két kerék között) felfogatója elég szarul néz ki, ezt már jeleztem neki, h cserélje. A többi meg majd kiderül egy hét múlva...
-
#27070592
törölt tag
válasz
ViZion #47626 üzenetére
Tavaly nyáron vizsgázott a húsz éves Focusom. Húzták a szájukat a rozsdás jobb hátsó fékvezeték miatt, az egyik arc be is akarta bizonyítani hogy egy vészfékezéssel szivárogni kezd majd. A féktesztnél úgy megtaposta a pedált ahogy tudta.. de nem kezdett szivárogni. (azóta pedig kicseréltem a francba az egész hátsó rozsdás szart új réz-nikkel vezetékekre)
Mással nem szőröztek, csak megjegyezték hogy lett költve az autóra. -
hdanesz
őstag
válasz
diablo1984 #47629 üzenetére
Aha, már 8 éve.
-
diablo1984
veterán
válasz
hdanesz #47625 üzenetére
Te is Hajdúböszörményi lettél? Azt hiszem Debrecenben laktál korábban.
A feleségem ugyanerre a viszonylatra a fóka mk 2,5esemet használja 1,4 benzin motorral, de már gondolkoztam dízelen is neki, de jobb a békesség, 2liter fogyasztástöbblet megéri, mint egy dízelben több összetevő is le tudja fosni a bokáját. -
gabor9991
őstag
válasz
ViZion #47626 üzenetére
Szerencsére igen itt is szigorúan veszik a szabályokat
Átnézik és ha nem jó nincs műszaki, így a rozsdás, repedezett gumis,bemattult lámpás, füstölő ótvar sz@rok amikre garantáltan nem költenének az elkövetkező 2 évben egy forintot sem, hacsak meg nem áll, már nem mennek át egy húszasért a vizsgán.
A 2007-es focusomon egy trapézgömbfejet írtak fel, kicsit kellemetlenül is érintett, hogy ezt nem én vettem észre és így jártam vele -
ViZion
félisten
Felétek is ilyen szigorú lett a műszaki? Itt be is zártak most is 1 hónapra egy vizsgabázist... korrupt az egész rendszer. De... legkisebb rozsdafoltra bukta, guminak nem csak a mélységét, a repedezettségét is nézik, ill. belekötnek bármibe is.
Bennehagyom szerintem a led helyzetjelzőket, húzzanak meg azért.
Gondolom a korrupcióból kieső bevételt pótolják azzal, h megbuktatnak és újra jöhetsz műszakizni. -
hdanesz
őstag
válasz
diablo1984 #47623 üzenetére
Hajdúböszörmény-Debrecen közötti ingázás, illetve évente max. 10 alkalom autópálya Bp-re.
Illetve a hétvégenkénti kirándulások ide-oda. Kb. 25-30 ezer között megyek egy évben. -
diablo1984
veterán
válasz
hdanesz #47606 üzenetére
Fú, te szűk fél év alatt végigmentél a használtautó vásárlók minden kénköves bugyrán a focussal. És sajnos az 1.0 ecoboost hozta a sztereotipiákat, hogy meghal és tette is az elvárhatót.
Nem mondom, hogy 170ezer km-rel nem lehet jó autót venni, de jellemzően a flottások nem véletlenül ennyinél reptetik az autókat, vw esetén 200ezerig van gari, az még előny, de akkor ford esetén a 150ezer már nem igazán.
Focus szintjén az 1,5 ecoboost benzin is jó választás tudtommal, dízellel vigyázz, már már nem sokkal bonyorultabb mint egy ecoboost benzin, de hogy ne jöjjön a fejfájás, nem árt hosszabb távon használni. Te jellemzően milyen használatra tervezed az autót? -
diablo1984
veterán
válasz
molnarpeter #47621 üzenetére
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
diablo1984 #47609 üzenetére
Euro 6-on belül volt vagy 3 alverzió, az első körben még belefértek ilyen dolgok egész széles körben.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
hdanesz #47610 üzenetére
Mk5 Mondeo-ban ami 1997 ccm, az az egyszerűbb eset, a jó öreg PSA DW10
Alan Howatt youtube csatornáján tenger infót találsz róla. 1995 ccm már a Panther motor, AdBlue, olajban futó szíj, stb. 2019 február volt elvileg a váltás, itt is a régebbieket ajánlanám (amit néztél), csak itt nem volt generáció váltás. Lóerő csak szoftveres kérdés, gyengébb-erősebb különbséget pár kattintás áthidalni. Megbízhatóság-fenntartás szempontból kézi váltó lesz a nyerő, ezekben talán már a powershift sem feltétlenül vállalhatatlan, de nem is olcsóbb üzem
-
válasz
ViZion #47613 üzenetére
Pontosan!
Az MK3-as fóka kombim ~280k-t futott cégesként olyan 6,5év alatt.
Végig osztrák szakszervizben volt szervizelve rendszeresen,nem is volt szétütve amikor vettem.
Most 353k van benne,motorja hibátlan,futómű sem lóg (280k-t osztrák utakon futott,nem a tankcsapdás magyaron),egyedül a kéttömegű kezdi jelezni hogy lassan cserés lesz (és vele együtt a kuplung is),de ennyi méternél ez teljesen normális.
Mielőtt honosítottam a helyi szervizes átnézésnél azt kérdezte,hogy nem akarom-e visszatekertetni olyan 120-130k-ra az órát,mert az állapota alapján simán elmenne annyinak is a kocsi.Nem tekertettem,ez így egy őszinte autó.
A kéttömegűből most kihajtom az utolsó forintot is,új munkahely miatt ideiglenesen napi 2x140km-t megyek olyan 3 hónapig, cirka 17-18k-t beletekerek 3 hónap alatt (plusz a “privát” használat). -
hdanesz
őstag
válasz
ViZion #47613 üzenetére
A Focus ami bekrepált 178 ezernél is flottás volt. Azt, hogy gyepálták-e azt nem tudom. Nekem ez már sokadik flottás/céges autóm és a korábbiakkal (Superb, Octavia) sosem volt gond. Így alapvetően én pozitívumnak ítélem a céges létet...
Most egy Mondeoval szemezek, szervizkönyves...180 lóerős dízel, 160 ezer km-et futott. Szervizek: 28 ezer km, 58ezer km, 89 ezer km, 118 ezer km, 133 ezer és 153 ezer km. Ezek olaj és szűrőcserék voltak. 58 ezernél ill. 118 ezernél cseréltek üzemanyagszűrőt is. Más szerelgetésnek nyoma nincs. És ez is céges autó volt, feltételezem valami vezető beosztású emberé mert van benne minden csilivili franc, kamera, parkolási asszisztens, holttér figyelő...a rossebb tudja mi. Valamint nagyon szép állapotban van belül, sehol egy repedés a bőrülésen...stb.
A motorkód T8CC... Remélem nem betegágy. A speedzone-os használt Mondeo videóban Göbi azt mondta, hogy a 150 lóerős dízelt érdemes venni, mert az kevésbé kihegyezett.
-
ViZion
félisten
válasz
hdanesz #47601 üzenetére
Sokan félnek a cégesektől a km miatt, de ha nem pizzafutáré volt (gyanúsan rizikó
), akkor a céges autó szervízkönyves (mert megkövetelik) és ott nem sz@rolnak, ha vmit javítani kell. Legalábbis én ezt láttam a legtöbb helyen, vagy céges autós ismerőstől. És aki ilyet kap, az már nem gyilkolja csak azért, mert céges... szerintem. De biztosan van más tapasztalat is.
-
Gergőke88
addikt
válasz
diablo1984 #47609 üzenetére
Mk4 Focusban nekem se volt adblue
-
hdanesz
őstag
válasz
molnarpeter #47607 üzenetére
És a 2.0 TDCi ....T8CCF....kezdetű motorkóddal? Arról mi a vélemény? 179 LE, 1997cm3.
Ez már Mondeo. -
diablo1984
veterán
válasz
molnarpeter #47605 üzenetére
Euro6 és nincs adblue? Tudtommal a legutolsó adblue nélküli dízel euro5-ös volt, euro 6-os olyan szigorú lett, hogy csak scr katival lehet teljesíteni, vagyis eddig én így tudtam.
-
Gergőke88
addikt
válasz
molnarpeter #47607 üzenetére
Nekem volt mindkettő (igaz nem faceliftes volt az mk3) de szerintem helykínálatban és felszereltségben is jelentős az eltérés
-
hdanesz
őstag
válasz
molnarpeter #47605 üzenetére
Igen, elkelt.
Szerencsére.
Akkor ez már előbbi verziós autó lehet?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
hdanesz #47601 üzenetére
Voltak regen problémák (üzemanyaggal híguló olaj és így pár ezer kilométer után csere, meg ugye eredendő új széria kezdeti nyűgök)… részemről sokkal inkább egy széria végi mk3 facelift 1.5 dízelt vennék, akkor AdBlue sincs, de szintén euro 6, körítés meg kiforrott, még az olajcsere is 20e km maximum a szokásos 30 ellenében. Főleg egy ilyen élmény után érdemes lenne kerülni a kockázatokat
Előző ezek szerint elkelt? -
gabor9991
őstag
válasz
hdanesz #47601 üzenetére
Motorjár nézd meg rendesen, hidegen ne legyen füstpamacs illetve melegen nézd meg a kartergázt, nemrég sikerült egy ilyennek 170ezer után felújítani a hengerfejét+gyűrűzni a dugattyúkat.Még nincs összerakva így nem derült ki hogy jó lett-e vagy nem.
akkora volt a kartergáz hogy mindenhol fújta ki az olajat és nem a pcv volt a hibás pedig elsőre az volt a tipp.
A gépműhely szerint ezeket a hengerfejeket már 150ezer körül elkezdik hordani felújításra, nyilvána gyári olajcsereciklus is besegít hogy ez ilyen legyen.
Az eggyel ezelőtti 1.5dízel a jobb választás a műhely szerint.
ettől persze lehet jó ez a példány, amennyibe kerül annyiért kifogástalannak kellene lennie szerintem. -
hdanesz
őstag
Sziasztok,
Ugyan legutóbb megszívtam az Ecoboost-al....most mégis kísértem a sorsot.
1.5 Ecoblue dízel....ez is kerülendő motor lenne?
120 lóerős, 1499 cm3.....172 ezret futott autó. 4 éves múlt februárban.
Focus kombi, majdnem full ugyanolyan mint nekem volt csak a szín más és digit klímás. Annyira szerettem a féket/kormányzást/útfekvést....jó lenne ismét fókázni.
ITT a hirdetés, aki szeretne rápillantani. (Igen-igen, biztosan céges/területi képviselő autó volt)
Előre is köszi a tippeket!
Új hozzászólás Aktív témák
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- Új Cosori Premium Air Fryer / forrólevegős sütő, 5.5L (CP158-AF-RXB)
- Techsend Electric Scooter Cyber Monster elektromos roller 2024, garanciával, eladó!
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 1,5 év garival! -
- Eging PV 410W silver napelem verhetetlen áron
- Nanni Equinox CoolMax 140x200 használt memóriahabos matrac
- Reolink Duo 3V PoE IP kamera - dupla lencse, 180 látószög, új
- Motoros nadrágtartó hózentróger. Széles pánt, erős krokodilcsipesz
- Nespresso kapszula átalakító adapter Nescafé Dolce Gusto kávéfőzőhöz
- Eladó KTM 26 Col-os Mountain-bike kerékpár!
- AKCIÓ! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1070 8GB Rampage SHIVA Kolink KL 500W
- Beszámítás! Apple Mac Studio M1 MAX 2022 32GB 512GB számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- DDR5 8/ 16/ 32GB 4800-5600MHz SODIMM laptop RAM, több db- számla, garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Gigabyte H610M i5 13600K 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Zalman S2 TG Seasonic 650W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest