Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Megérkezett a Android 15 és a HyperOS 2-! (EEA Stable ROM)
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mike81
senior tag
válasz diegho #49797 üzenetére
Én is így tettem. 13000-nél lecseréltettem a szerelőmmel az olajat csak elfelejtettem resetelni. Aztán kb 3000 km után el is elkezdet jelezni hogy cserélni kellene. Akkor kapott resetet. Majd a 30000-re begurulok a "szak"szervízbe a gari miatt. De 45-nél megint fogom cserélni.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz diegho #49797 üzenetére
Persze, szerintem is sok a 30k, de azt se szabad elfelejteni hogy egy PHEV esetén aki sötétzöld módban használja 90% elektromos üzemmódban annak az olaja nem feltétlen használódik el még 15000-nél sem. Viszont kérdés hogy konnektorosan tud-e menni többet 2 év alatt.
Utána olvastam és Mustangos fórumban is panaszkodnak erre az intelligens olajélettartam jelzőre: nekik 1 év / 15000 km a csere periódus, és már van akinek 7000km-nél azt írja cserés az olaja... Gyanús hogy ezt az algoritmust úgy programozták be, hogy megfelezze az előírt csereperiódust. Ami mondjuk nem rossz a motornak.
De valaki írta, hogy Ford kereskedő felhívta mert a rendszer azt mutatta már rég lejárt az olajélettartam és nem vitte cseréltetni. És próbálta rábírni a dologra.⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
Kialakult egy jó kis vita a német Kuga PHEV csoportban arról, hogy mikor kell olajat cserélni az autóban garivesztés elkerülése érdekében.
Ugye van a kocsiban az "intelligens olajélettartam kijelző" és van a 2 év / 30000 km szerviz intervallum.- Egyik tábor azt mondja akkor kell olajat cserélni, amikor az olajélettartam kijelző mondja max 1500km ráhagyással.
- Másik tábor szerint garancia megtartásához elég 2 év / 30000 km intervallumban olajat cserélni (amelyik előbb esedékes).Ami cáfolja az első tábor állítását az az, hogy BÁRKI és BÁRMIKOR resetelheti az olajélettartam kijelzőt anélkül, hogy olajat cserélne az autóban.
Szerintetek?
Ford oldalán ez van:
A kötelezően előírt olajcsere időszakok mellett a Ford lehetőséget biztosít rugalmas olajcsere időszak választására is. Miért?
A motorok olajfogyasztása nagymértékben függ a járművek használati módjától és igénybevételétől, ezért bizonyos esetekben a kötelezően előírt időpontoknál korábban is szükség lehet az olajcserére. A gépjárműhasználat egyéni sajátosságai alapján meghatározott olajcsere időszakokat választva ügyfeleink a lehető legalacsonyabban tarthatják járműveik fenntartási költségeit. Az olajcsere időpontjának rugalmas megválasztása nincs hatással a kötelező karbantartási időközökre. Az Intelligens olajélettartam-figyelő pedig segít megóvni a motorokat a korai kopástól és károsodástól.
A következő tényezők csökkenthetik az olajcserék közötti időtartamot:
- Gyakori autózás zsúfolt városi környezetben, alacsony sebesség mellett (>50 km/h)
- Rendszeres rövid távú utak (>3 km)
- A motor komolyabb igénybevételével járó vezetési körülmények, pl.: erősen megterhelt jármű, pótkocsivontatás, gyakori hegymenetA kötelezően előírt időpont előtt megjelent a műszerfalon az „Olajcsere szükséges” üzenet. Meddig használhatom az autómat olajcsere nélkül?
Az „Olajcsere szükséges” üzenet megjelenése után maximum 1500 km-t tehet meg, vagy 1 hónapon át használhatja (amelyik előbb bekövetkezik) autóját. Ezt követően az olajat mindenképp ki kell cserélni, az IOLM-et pedig a Ford márkakereskedőnek alaphelyzetbe kell állítania. Az olajcsere elmaradása a motor korai elhasználódásához, károsodásához vagy akár meghibásodásához is vezethet.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz gabor9991 #49793 üzenetére
Hmm, akkor valaki tudja jól is csinálni.
A link, ha már kikerestem:
https://kereksulykft.hu/12x15-nyitott-kerekanya-gyari-ford-alufelnikhez-19-kulcsnyilas-778
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Ruszki #49783 üzenetére
Legolcsóbb leszedni a kupakokat lehet szükség lesz feles fejekre (vagy legalább egy 18.5-re például).
Utángyártott nem lyukas anya is jó, vagy lehet kapni olyat ami nem külön préselt lemez, hanem egy anyagból készült zárt anya, ha gyári kinézet kell. Ha a linkelt is egy anyag, menet-hossz-kúp stimmel, akkor jó -
Ruszki
senior tag
Így már akkor 120%, hogy marad a csere az általam belinkeltre...
Van olyan amin már nekem sincs kupak, holnap megnézem rá 18-as dugókulcsot!
Az optimista a fényt látja az alagút végén, a pesszimista a sötétet az alagútban, a realista a közeledő vonatot, a mozdonyvezető pedig a három idiótát a síneken.
-
Ruszki
senior tag
válasz radi8tor #49784 üzenetére
Köszi!
Szerintem elhasználódott!
Ma voltam szervizben, kellett cserélni jobb hátsó kerékagycsapágyat és jelezte a szerviz, hogy érdemes lenne lecserélni.
Rajta van az a r@@adt lemez és ha lejön akkor 18-as dugókulcs kicsi rá a 19-es meg nagy lesz!
De azt még mindig nem értem.... Mért jó az a FORD-nak.Az optimista a fényt látja az alagút végén, a pesszimista a sötétet az alagútban, a realista a közeledő vonatot, a mozdonyvezető pedig a három idiótát a síneken.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Ruszki #49783 üzenetére
Én inkább gyárit vennék rá, igaz hogy drágább, de na.
Amúgy a mérete stimmel annak amit találtál.Cikkszám: 2434886
Márka: FORD
Megnevezés: KERÉKANYA ALUFELNIHEZ M12x1,5 / 2010-2020-
Ford bruttó listaár: 1.175 Ft
Kedvezmény: 12.00 %
Online bruttó ár/db: 1.034 FtMi a baja az anyáknak? Tönkre tette a gumis vagy a fagytól ment szét?
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Ruszki
senior tag
Üdv!
2016 Ford Focus-on szeretném lecserélni a vacak gyári kerékanyákat - jelenleg gyári mind és gyári alufelni van - valami jobbra.
Utána járás után nekem ez jött ki azaz, hogy ez jó lehet!
Ha valaki cserélt már és ha van bevált típus/oldal ne tartsa magában!
Esetleg még annyi, hogy aki tud erősítsen meg abban, hogy a linkelt méret jó lehet!
Autóról hamarosan képek!
Köszönöm!
Ruszki!
Én is akarok Autós kártyát az összefoglalóba!Az optimista a fényt látja az alagút végén, a pesszimista a sötétet az alagútban, a realista a közeledő vonatot, a mozdonyvezető pedig a három idiótát a síneken.
-
gabor9991
őstag
válasz radi8tor #49780 üzenetére
Bocs hogy beleszólok de az alsó bak az tényleg csak azt próbálja meggátolni hogy gàzadáskor/mitorfékkel lassuláskor billegjen a motor, cseréjekor nem is kell alátámasztani a motort.
Én azt gondolom hogy a két felső az amelyik tartja, ha azok el vannak szakadva akkor remeg az egész autó. -
westcoastog
veterán
válasz molnarpeter #49758 üzenetére
-
RazoR
veterán
2004 MK1 1.6 benzines, alapjárati rázkódás miatt cseréltem a felső motortartó bakot, el volt szakadva a régi, el volt öregedve a gumi nagyon.
Jobb lett a helyzet de még mindig nem az igazi.
Tipp, hogy merre tovább? -
-
Mike81
senior tag
Hogy lehet felvetetni az autód az összefoglalóba? Ez bevallom nekem még új volt
Radi8tor Köszönöm az infót
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
molnarpeter
nagyúr
válasz westcoastog #49757 üzenetére
Mi az utód?
-
westcoastog
veterán
Sziasztok, az összefoglalóban lévő autóskártyám törölheti aki tudja szerkeszteni azt, az autó már nincs a tulajdonomban.
-
diablo1984
veterán
válasz Mike81 #49752 üzenetére
1x volt pajzs az egyik autómban, soha többet. Egy tákmány ahogy beszerelik(motorvezérlő kábelét elvágják, gyári szigetelését is szétcseszik és szigszalaggal betekerik, a pára meg belemegy és eloxidálódik a kábel, a motorháztető bovdenjét is elágják, stb-stb) random tiltott az autó, egy fos. Lehet manapság jobban megcsinálják, de egykoron borzasztó volt még használni is az autót. Szívből sajnálom azt aki rakatott a sajátjába, mert értékcsökkentő tényező annak aki már tapasztalta.
-
Mike81
senior tag
válasz radi8tor #49751 üzenetére
Casco nekünk is van értelemszerűen. Én egy időben a Pajzson gondolkoztam de nem tudom hogy tényleg olyan jó e mint a híre vagy csak a marketingjük jó. Az S-Maxnál és a Galaxynál is csak a pótkerék helyén van akkumlátor semmi extra nincs ráépítve a padlólemezre. Az meg ugyan az a 2 típusnál. Az utolsó Max és Galaxy egy időben lettek piacra dobva és frissítést is egyszerre kaptak Nekem a Galaxynak a Vignale hütömaszkja tetszik de beszerezhetetlen nyílván pedig arra lecserélném a mosganit
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Mike81 #49750 üzenetére
Galaxy szerintem korábbi tervezés, vagy ez a kipuff több helyet foglalna hátul amire abban nincs hely.
Jaja csak az ST-Line karosszéria mutat jól Focuson is.
Vignale-n gondolkoztam a világos tetőkárpit miatt de túl sok a króm rajta meg a bőr ülése se jön be.
Amúgy az árazása elég fura Kugáná a Vignale-nak szinte egy árban vannak ST-Line X-el.Casco van rajta kötelezően 5 évig addig nem láttam értelmét extra cuccnak ami Hibridbe csak tákolva beépíthető…
⭐ Stella
-
Mike81
senior tag
válasz radi8tor #49749 üzenetére
Szép A Mátra pedig nekünk is egyik kedvenc térségünk
Amúgy szerintem a Kuga csak ezzel a front résszel néz ki dögösen. Az alap szériás nekem nagyon nem jön be, és ez igaz az új Focusra is. Bar ott az ért nem annyira gáz mint a Kugánál. Te rakattál vagy gondolkozól rajta hogy rakatsz bele valami plusz lopásgátlót? Én agyalok rajta hogy lehet nem ártana valami még.
Amúgy nem értem hogy miért van az hogy pl a hybrid S-Maxoknál meg nálad is a Kugán ilyen kipufogók vannak. Nekünk meg a Galaxynál el vannak rejtve. És még kérni sem lehetett valami felszereltséggel. Pedig ezen is jól mutatna szerintem[ Szerkesztve ]
-
Mike81
senior tag
válasz dellfanboy #49719 üzenetére
Bocsi átsiklottam a hsz-en. Igen ezt nemmis tudtam. Majd utána keresek akkor. Köszi az infót
-
Mike81
senior tag
válasz radi8tor #49740 üzenetére
Mondjuk én nem kértem nem alkudoztam mert már annak is örültem hogy 5 miskával beljebb voltam vásárláskor. De pont a lehető legjobbkor történt ez, kellett a csillagok együttállása Mi február elején szerződtünk rá 2 hétre kitört az Ukrán háború de az alkatrész ellátási mizéria sem érintett minket annyira, mert eredetileg augusztus végére volt varható az autó és végül november végen vehettük át. Mondjuk mikor rendeltünk akkor úgy kezdte az értékesítő hogy ha gyorsabban szeretnénk hozzá jutni az autóhoz akkor 2 dologról kell lemondanunk. Az egyik hogy disel legyen, a másik meg a panoráma tető mert annak a chipje eléggé lutri hogy van vagy nincs és az megtudja tólni a határidőt. Így arról le kellett mondanunk pedig én nagyon bele akartam rakatni de ennyi kompromisszumot kellet kötni, főleg hogy az idő is szorított hogy kifogjuk nőni az 5 személyes MK5 Mondeo kombit a gyerkőc születése miatt. Mondjuk a mai napig sajnálom a Mondeot mert első diselünk volt de nagyon megszerettük. Az öreg 1.6 Focus után igazi luxus meg űrtechnika volt számunkra Igaz csak a 150 🐎 volt de nekünk böven elég volt. Mai napig szoktam látni az autót mert 2 várossal arrébb költözött csak és még mindíg szomorúan nézek utána De második autónak minimális futásra drága lett volna megtartani. Meg persze az ára is kellett a Galaxyba főleg hogy sokkal többé adtuk el mint amennyiért mi vettük előtte egy évvel.
cappa72 Igen az. Nagyon jól áll neki főleg egy Desent felni szettel amin a nyári gumik vannak. Majd dobok fel róla képet ha megyek ki az autóhoz. Kapott kerámia bevonatot 7 év garival és az A oszlopig fóliázva is van. Arra talán 5 év gari van de abban nem vagyok biztos.De korrekt a srác aki készítette. Elég drága és sokszor ritka autók is megfordulnak a keze alatt.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz radi8tor #49740 üzenetére
Hovány ügyesen csinálja, minden típusra ad egy kis pluszt emlékeim szerint, nyilván a népet hozzájuk terelő húzás. Porsche Hungária is így oldotta meg, gyár ad 2 évet, ők plusz 2-t, HA márkakerbe van hordva (lehet kicsit pontatlanok a számok, de a lényeg ugyanaz mint a Fordnál csak egyik az importőr szintjén adott, másikat a kereskedő önállóan).
[ Szerkesztve ]
-
Mike81
senior tag
válasz radi8tor #49725 üzenetére
Nekúnk 7 év van. 5 jár alapból és az ertékesítő adott még kettőt ha a kötelezőket a Hovanynál csináltatjuk.
Amúgy nekünk 2 év vagy 30 000 km van megadva. Mi most jarunk 19 000-nél szóval majdnem.egy év alatt beletekertünk 20 000. Mondjuk ha alkalmam van rá akkor a Galaxyval is jarok melózni ami azért alkalmanként 80 km oda vissza. De hat azért vettük hogy használjuk -
Mike81
senior tag
válasz Mauzes #49721 üzenetére
Amikor mi rendeltük még "csak" 14 volt az alapára. Rakattunk bele pár extrát ledes lámpát fényezés. Így lett 15,3 a vetelár. De akkor még élt az állam adta 2,5 és mondta az ertékesítő hogy igenyeljük meg a NOE kártyát azzal betud venni a flottába és leugrott még 2,5. Így lett árgaranciával 10,3 a végösszeg. Mákunk volt akkor ezekszerint. Én nem néztem új autót csak véletlenül keveredtem be a Hoványhoz amíg a felesegem vártam. De utana már mentem is vissza vele
Amúgy ami ki volt nézve Galaxy az egy 17 vagy 18 manuál 2.0 TDCI volt MO-i forgalombahelyezésü 76 000 km-el.
Amúgy ő a mi bálnánk. Azóta kapott már egy garnitura Dezent felnit is azzal még tutibb -
SkiDev
őstag
válasz radi8tor #49734 üzenetére
Ez a problémám, minden szaki a fővárosban van.
Keleten találni valakit már nehezebb ilyen gonddal.molnarpeter: Vagy rosszat nézek vagy nem tudom, de a bal oldali check engine feletti lámpára azt találtam, hogy az automata váltó hibáját jelzi, na most ez érdekes egy manuális autóban...
[ Szerkesztve ]
Siemens A40 \ Siemens C35 (BOCI Ver.) \ Siemens AF51 \ SE k310i \ Nokia 3110c \ SE k800i \ LG GT 500 \ SE Xperia X8 \ Sony Xperia SP \ LG G4 Brown Leather \ Huawei Mate 10 Pro \ Realme X2 Pro \ Samsung Galaxy S21 Ultra \ iPhone 16 Pro
-
SkiDev
őstag
válasz radi8tor #49730 üzenetére
Tudom lerágott csont, de a km jeladó már ellenőrizve lett?
Még nem.Gyári, 185/65 r14.
[ Szerkesztve ]
Siemens A40 \ Siemens C35 (BOCI Ver.) \ Siemens AF51 \ SE k310i \ Nokia 3110c \ SE k800i \ LG GT 500 \ SE Xperia X8 \ Sony Xperia SP \ LG G4 Brown Leather \ Huawei Mate 10 Pro \ Realme X2 Pro \ Samsung Galaxy S21 Ultra \ iPhone 16 Pro
-
SkiDev
őstag
Nyár vége óta csinálja, random időközönként. Most legutóbb 3 hétig nem jött elő, ma például egész nap össze vissza ugrált. Nem lenne gond, hogy ha inkább azzal lenne baj, mert amúgy is csináltatni kellenne, mivel hibásan mér. Nem többet, hanem kevesebbet mutat a sebességmutató, de az már mióta megvettem: 40-et mutat az óra, a valós 46...
Óracsoportot hol tudok javíttatni?
[ Szerkesztve ]
Siemens A40 \ Siemens C35 (BOCI Ver.) \ Siemens AF51 \ SE k310i \ Nokia 3110c \ SE k800i \ LG GT 500 \ SE Xperia X8 \ Sony Xperia SP \ LG G4 Brown Leather \ Huawei Mate 10 Pro \ Realme X2 Pro \ Samsung Galaxy S21 Ultra \ iPhone 16 Pro
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz lezso6 #49727 üzenetére
Ok, én is csak leírtam a tapasztalataimat, amikor nekem óracsoport hiba volt az más jelenséget produkált:
csupa 8888888
minden mutató nullán
minden hibalámpa égett
ajtók nem záródtak automatikusan elindulás utánÉs általában csak télen, nyirkosabb időben csinálta. Nyáron sosem.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
válasz radi8tor #49726 üzenetére
Sebességjeladónál csak a km óra és állás hal le. Nála a fordulatszámmérő és úgy tűnik a hőfokjelző is rossz. Szerintem azért lehet óracsoport hiba, mert az kb bármi random kijelzéshiányt generálhat.
Thinkpad P16 eladó: 16(24) mag(szál), 96 GB RAM! | Make Asia Great Again!
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Mike81 #49718 üzenetére
Én is fizettem a kiterjesztett 8 éves gari miatt. Szóval eladtam én is a lelkem az ördögnek.
De ez tulajdonképpen 3 márkaszervizben megejtett szervizelést jelent. Az utolsót 8 évnél már nem kötelező ott megejteni - ha jól számolom és nem km alapján jön előbb el az idő.⭐ Stella
-
dellfanboy
őstag
válasz SkiDev #49722 üzenetére
ha generator akkor nem lenne egyszerubb a mostanit kivenni/bemerni es ne adj isten felujitani, ha tenyleg ez a hiba forrasa? most ez szerelo, vagy alkatresz cserelo mester? mi lesz ha nem a generator a hibas?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
SkiDev
őstag
Sziasztok!
MK1 Focus 2003. Szeretnék segítséget kérni: akár parkolóban, akár út közben gondol egyet az autó és az alábbi hibajelenséget produkálja.
Eltelik valamennyi idő és visszaáll minden. Aztán ez helyzetfüggő mikor mennyiszer, milyen gyakran és gyorsan csinálja.
Szerelő szerint generátor probléma. Autodocon melyiket érdemes megvenni?[ Szerkesztve ]
Siemens A40 \ Siemens C35 (BOCI Ver.) \ Siemens AF51 \ SE k310i \ Nokia 3110c \ SE k800i \ LG GT 500 \ SE Xperia X8 \ Sony Xperia SP \ LG G4 Brown Leather \ Huawei Mate 10 Pro \ Realme X2 Pro \ Samsung Galaxy S21 Ultra \ iPhone 16 Pro
-
Mauzes
addikt
válasz dellfanboy #49719 üzenetére
Lehetséges, meglesem majd a cikket. De sajnos azt is el tudom képzelni, hogy ilyen esetben minden lehetőséget próbál megragadni a márkaszerviz, hogy hogyan és miért bújjon ki a garancia alól...
Mike81: mákod van, hogy pont akkor vettél autót, nagyon rövid időablakban volt elérhető a hibrid Galaxy. Én is egyértelműen azt vettem volna, de idén januárban már nem volt semmilyen Galaxy rendelhető... Hibrid S-max lett volna, felszerelve 18 millióért, úgyhogy kihagytam és vettem egy fiatal diesel Galaxy-t féláron (hibridből 0 db volt hirdetve, pedig sokáig néztem).
Megkérdezhetem, milyen áron volt akkor a hibrid Galaxy?
[ Szerkesztve ]
-
Mike81
senior tag
válasz Mauzes #49715 üzenetére
Nekem is fentebb írtam hogy 117 körül saccolta a Hovány. Viszont 0 km-es az autó szóval a gari miatt kell. Egy esetleges nagyobb hiba húzósabb tétel azért. Mondjuk én pont az ilyen szervízes számlák miatt soha nem akartam új autót venni. Viszont mikor felextrázva megláttuk hogy 1.3 a difi egy éppen kinézett disel és az új 0 km-es hybrid Galaxy között akkor nem volt kérdés hogy melyiket kell venni. Főleg hogy mi nem.pályázunk rengeteget hasznaljuk rövid távra, ezért kinyírtuk volna a diselt előbb vagy utóbb
[ Szerkesztve ]
-
-
Mike81
senior tag
válasz radi8tor #49713 üzenetére
Most direkt megkerestem a tavaly februári szervíz ajanlatot. Február 9-én szerződtünk le az autóra akkor az első 30 000 szervíz lett volna 45000. Most meg 117000 kb. Mondjuk jó hogy nem evente hanem 2 évente kell csak szervízbe gurulni vele. Amúgy a legdrágább szervíz is azon az áron 55 lett volna.
Persze tudom.ha van pénz 🐵 akkor legyen banánra is. Ki is tudom, meg fogom is fizetni. Csak azért bosszantó. Viszont a gari miatt meg erősen ajánlott. -
radi8tor
MODERÁTOR
Most tolta arcomba Facebook ezt a 2019-es Fiesta Clubsport átépítést.
Élném.Íme a klubsport átalakításom:
- Revo Stage 1 regisztrált (240 LE / 400 Nm / 250 km/h)
- Jelenleg Revo Stage 2 van rajta (275 LE / 460 Nm)
- A PLC segítségével 95 / 98 / 102 oktánszám között állítható
- K&N légszűrő
- Pro Hoses szívótömlő
- Wagner intercooler
- Milltek Sport kipufogórendszer az OPF-től
- Ford Performance Parts coilover készlet (Nürburgring beállítás)
- Ford Performance Parts rugóstag
- Revo nyomatékkar V2
- V-MAXX nagy fékkészlet 330 mm, 4 dugattyús féknyereg sárga színben, elöl
- PAGID RSL29 első versenyfékbetétek
- SPEED Engineering első fékhűtés
- Tarox F2000 hátsó féktárcsák
- Ferodo DS2500 hátsó fékbetétek
- Evolity acél fonott fékvezeték elöl és hátul
- Fékfolyadék - Castrol React SRF Racing
- Autec ClubRacing felnik 7,5x17 ET38-ban
- Nankang Sportnex AR-1 (Semi Slick)
- Stern Performance karbon rugóstag + biztonsági háló sötétvörös színben
- Stern Performance Clubsport szőnyeg
- A hátsó ülést eltávolítottam
- Kétülésesként történő regisztráció
- Recaro pole pozíciós ülések Wiechers konzolokkal
- Az oldallégzsákok kikapcsolva
- OMP 4 pontos öv ECE jóváhagyással
- Szabályos vonóhurok
- CAE váltó teljesítménycsomaggalJelenlegi üres tömeg 100%-os tankkal nélkülem: 1160 kg
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Mike81
senior tag
válasz Mauzes #49706 üzenetére
Neked disel vagy hybrid Galaxyd van? Melyikre kaptad az árajánlatot? Nekem az első 30 000 kötelező szervízre mondtak előzetesen 110 és 120 000 közötti összeget.
Amúgy tavaly februárban még olyan ajanlatot kaptam 5 évre lebontva hogy nem érte el összesen az 500 000 sem ha jól rémlik. -
radi8tor
MODERÁTOR
-
senior tag
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Ron Swanson #49708 üzenetére
Nézd meg a beállításoknál nem-e psi-re vagy kPa van állítva?
Beállítások / Mértékegységek
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
senior tag
A Ford Pass appban a guminyomást hogy kell értelmezni? Ha azt írja hogy pl 305 az 3,05 bar-t jelent?
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz diegho #49702 üzenetére
Van ahol vannak akciók. Kérdezz rá.
Ivanicsnál pl 28500 az olajcsere ha még él az akció. (Budapesten és Fehérváron)Nekem ez 2500 ccm-re pont annyival volt drágább hogy ne érje meg és inkább magamnak cseréltem.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
molnarpeter
nagyúr
válasz diegho #49702 üzenetére
Gyári szűrő, maszek szerviz(/otthon) szvsz. Max annyi, hogy nem hagynám éjszakára kicsepegni, de az csak egyéni para (változó szállítású lamellás olajszivattyú a 2.2-3.2 Puma dízeleknél le tudott levegősödni, volt is rá 10 perces limit betölteni, de máshol erről nem hallottam igazából .)
-
diegho
nagyúr
Lassan elérem a 10k km-t, a gyári előírás 20k, de én 10k körül le akarom cserélni az olajat és a szűrőt. Milyen árak vannak mostanában a márkaszervízben?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest