Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Elite: Dangerous

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:11:11

LOGOUT.hu

Témaösszefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#41551) cabala1 válasza FehérHolló (#41550) üzenetére


cabala1
tag

Szerintem abba ne hagyd a játékot! :) Ha majd esetleg már a vérdíjazásból is eleged lesz, akkor menj el pár Guardian site-ra :) Az is marha jó! :)

(#41552) duvi válasza FehérHolló (#41547) üzenetére


duvi
nagyúr

Szia!
"Először úgy próbálkoztam, hogy medium/high security rendszer, nav beacon, érkező hajók scannelése. Nagyon ritkán ad olyan hajót, amin 100k fölötti bounty van. Merre/hogyan érdemes próbálkozni?"
- Gyűrűs bolygók körül találni Resource Extraction Siteokat (RES). Amíg nem vagy otthon combatban, addig inkább a Low és Med RES-eket látogasd. Itt mindig találsz security hajókat, amik levadásszák a wantedeket. Ahogy Peppo is írta, azokat érdemes betámadni, melyeket már lőnek a security hajók. Így biztonsággal vadászhatsz. A célpontoknál nem csak a hajó típusára kell figyelni, hanem a rangjára is. Egy Elite Viper nagyobb kihívás tud lenni, mint egy Novice Anaconda. Ettől függetlenül a közepes, nagyobb hajókért többet fizetnek, mint a kicsikért. Winges küldetéseket (főleg combatot) még ne egyél fel.

- Diamondback Explorer nem combat, hanem explo hajó. Persze ettől még fel lehet szerelni harcra, de - főleg kezdőként - nem javaslom. Krait Mk II. kimondottan harci gép, de ennél is fontos, hogy meglegyenek a mérnöki fejlesztések. Az NPC-k mérnökölt hajókkal repülnek, szóval a legjobban felszerelt alap A modulos hajó is hátrányból indul ellenük.

"Van valami értelmes játékon belüli keresési lehetőség, hogy melyik felszerelés/hajó melyik legközelebbi állomáson érhető el?"
- Inkább a játékosok által folyamatosan frissített adatbázist ajánlanám modul és hajókeresésre. INARA modul/fegyverkeresője. INARA hajókeresője. Mindkettőnél beírod a jobb felső sarokba a keresett modult/hajót és a jelenlegi tartózkodási rendszeredet. Keresés után válogathatsz a hozzád legközelebbi rendszerekből/állomásokból. A találati listából csak azokat vedd figyelembe, ahol az adatok 24 órán belüliek.

"Bérelhető NPC pilóták mi a francra jók?"
- A Fighter Hangárral rendelkező hajókra tudod felvenni az NPC pilótákat, ahol vagy beülteted a fedélzeti vadászokba őket, vagy te repülsz ki a vadásszal és a nagy hajót bízod rájuk(eleinte inkább az előbbit javaslom). Minden felvett pilóta pénzbe kerül. Nemcsak a felbérelésük, hanem az összes bevételedből részesül! Minél magasabb a szintjük, annál többe kerül a zsoldjuk! Ha megsemmisül a hajód és a fedélzeten volt egy NPC pilóta, akkor véglegesen elveszíted, ami egy felnevelt Elite pilóta esetében elég fájdalmas tud lenni.
Fighter Hangárral felszerelhető hajók listája:
Alliance Crusader
Anaconda
Beluga Liner
Federal Corvette
Federal Gunship
Imperial Cutter
Keelback
Krait MkII
Type-9 Heavy
Type-10 Defender

(#41553) FehérHolló válasza duvi (#41552) üzenetére


FehérHolló
veterán

Neked is köszi szépen!

Felvettem egy nagyobb, high security bányász csillagrendszer melletti két nagyon kicsi rendszerből az előbbiben végrehajtandó kalózmészárlós küldetéseket, összesen 12-14 darabot. Főként a sok kalózos, wing-eseket. Aztán vissza az bányász rendszerbe, és körbejártam a mission target-es helyszíneket, néha benéztem a high RES-ekhez is.
4.5-5 óra alatt összejött 42M környéki pénz belőlük úgy, hogy az első órában csak haltam, mert nem tudtam hogy melyik hajókat, mikor és milyen ívből szabad megtámadni. A közepén sikerült egyedül végeznem egy valószínűleg alacsony szintű type-10 defenderrel is, egyszerűen nem tudott felém fordulni...
Dől a lé. :D

[ Szerkesztve ]

Skynet is real. It's called Google.

(#41554) Submarine válasza FehérHolló (#41553) üzenetére


Submarine
senior tag

:)
Nehogy kedvedet szegje!
Kezdjél inkább repuzni, meg mérnöközni, aztán bányászni, folytatod a mérnöközést, meg guardianozást, majd építesz egy brutál harci hajót. Aztán már tudsz darálni.
Meg fognak pukkadni. Szó szerint.
:D
De arra még most sem jöttem rá, mi vezeti a hangot az űrben.
:P
Az egész játékban a legszebb összetett mondat a: Target shield offline, target destroyed.
;]
A gém valahogy így van felépítve, csak nem vezet rá. Gyere rá magadtól..
Szerintem kellene valami story vonal, amit végig lehetne játszani, és közben végigvinne mindenen. Te meg eldöntheted, per pillanat mire fekszel rá, de amúgy is ezt kell csinálni.

Az meg, hogy inkább elvesz mint adjon az nagyon nem szimpi hozzáállás a fejlesztők részéről, bár én kifejezetten alkalmi játékosnak számítok, valszeg ezért viselem nehezen egy egy bukás anyagi vonzatát. Anélkül meg nem lehet tanulni.
De vonzó maga a témakör, úgyhogy azért sem tágítok!

Ahogy beljebb ásod magad, egyre jobb lesz, ez viszont tény.
Egyre színesedik, bonyolódik, kirajzolódik a sava borsa.
Hajrá Komondor!
:DDD

(#41555) Peppo válasza FehérHolló (#41553) üzenetére


Peppo
őstag

Néhány dologra kell figyelni, és akkor elvileg nem lesz baj. Az egyik, amit mondtam, hogy kb. 10 másodpercenként kell rájuk lőni egyszer. Az NPC-k az alapján választják a célpontjukat, hogy ki a legveszélyesebb rájuk. És nyilván az a legveszélyesebb, aki a legnagyobb tűzerővel lövi őket. Ezért kell csak néha-néha beléjük lőni egyet. Ha elkezded folyamatosan lőni valamelyiket, akkor előbb-utóbb célpontot vált, és az nem jó.

A másik, hogy ha az ellenfél wingben van, akkor nagyon óvatosnak kell lenni, mert simán lehet, hogy rajtad kívül három Anaconda lövi éppen a fickót, a haverjai mégis téged választanak. Ilyenkor lehet, hogy érdemesebb kivárni, amíg legalább az egyiket szétlövik.

Aztán nem árt azért az erőviszonyokat is felmérni. Általában a biztonsági erők (zöld hajók a radaron) kényelmes többségben vannak, de van olyan, hogy mégsem. Ha egy elite Anaconda kalóz és egy competent Eagle biztonsági lövi egymást, és nincs a környéken más, akkor nem biztos, hogy jó ötlet beszállni a játékba, mert az az Anaconda hamarosan nyerni fog, és utána nem felejti el, hogy ki támadta még meg. Szóval érdemes nézni, hogy milyen szintű és típusú hajók lövik egymást, mert nem mindig egyértelmű a dolog.

Fontos, hogy ne legyen nálad rakomány. A hajókból időnként kihullanak materialok, azokat nyugodtan összeszedheted, és olykor rakománybálák is, na azokat viszont össze ne szedd, mert ha van nálad rakomány, a kalózok maguktól is támadnak. Ráadásul ez lopásnak számít, szóval még bírságot is kapsz érte.

Egyébként ha bajban vagy, és mondjuk nem lőttek szét pár másodperc alatt, akkor futás a legközelebbi zöld hajók felé, de még jobb, ha belépsz supercruise-ba, majd visszaugrasz ugyanoda. Akkor újraspawnolnak a hajók, és senki nem fog bántani.

Az biztos, hogy ez a pénzszerzés egyik legszórakoztatóbb módja. Nem a leggyorsabb, de legalább nem unalmas. Aztán ha már 100-200 milla környékére érsz, elgondolkodhatsz valami komolyabb hajón.

(#41554) Submarine A mérnökök "megszerzése" nagyjából végigvezet az alapokon. Fel lehet fogni egy jó hosszúra nyúló tutorialnak. De amúgy igen, valami sztori jellegű dolog, vagy legalább valami összefüggő küldetésekből álló "kaland" beleférne, hogy a szóló játékosoknak is legyen valami.

[ Szerkesztve ]

(#41556) Submarine válasza Peppo (#41555) üzenetére


Submarine
senior tag

:K
Csak emlékezz a Freelancer-re, tuti játszottál vele, az valami mesés volt..
Meg lehet azt úgy is írni, hogy akár csapatban is játszható legyen..
Akár indulhatna azzal, hogy felcsap a játékos űr-magánnyomozónak, és végig lehetne vezetni mérnökökön, guardianokon át egészen a power playig. Nem kell minden apróságnak benne lennie, de a lényeget tárja fel.
Na nem ragozom, még elkap a hév..
:B
A síneken meg mindig nagy vérfoltot hagyok.
;]

(#41557) Peppo válasza Submarine (#41556) üzenetére


Peppo
őstag

Az a helyzet, hogy nekem egy nagyon hosszú szünetem volt az ilyen jellegű játékokban, így a Freelancer már pont kimaradt. De talán egyszer még pótolni fogom. Az ED-t megelőzően utoljára kb. 20 éve az X-Wing Alliance-et toltam ezerrel, ami űrhajós, lövöldözős játéknak tekinthető. :D Na ha még annak csinálnának egy új verziót...

(#41558) K.Andras.Vfx válasza Submarine (#41556) üzenetére


K.Andras.Vfx
tag

Nem volt rossz a freelancer és toltam anno sokat, de akkoriban én valami olyanról álmodtam mint a mostani elite, csak kiegészítve a spaceleg-el is. Nagyon remélem, hogy a köv kiegészítő bejelentésekor megvalósulhat az álmom. Persze igen lesz Star citizen egyszer valamikor, de én az egész galaxist akarom! :DD

[ Szerkesztve ]

(#41559) Submarine


Submarine
senior tag

:)
Azóta sem értem az SW-t miért nem nyúzták meg ebben az irányban jobban.
Volt egy két harci feldolgozás, abban volt egy-egy epizódnyi röpködés, de az lófütty.
Jók voltak ezek a maguk idejében.

Sztem egyelőre örülhetünk ha ideérnek végre a f.carrierek.
Speciel én ennek a mászkálásnak semmi értelmét nem látnám /há' ha van nekem térhajtóművem, mé' mennék gyalog?? ;] /, de sokan odavagytok érte.
Hát legyen. Légkörrel rendelkező lakható bolygók viszont.. hmm..
:O
Részemről a jelenlegi kinézeten is volna mit csiszolni, meg ilyen apróságokat nem értek, hogy egy docking compu miért külön tétel amikor egy mai már gagyinak számító telefon hardvere is eltudná végezni a szükséges számításokat hozzá, a farzsebedben. Persze ha ketté nem törik.
:D
Meg a galaxis többi sarkában miért ne lehetnének egyéb idegen intelligens fajok?
Na mindegy, ezt sem mi döntjük el.
:DDD
Legalább időnkén szavaztatnák a népet, mit szeretnénk.
Meglenne az illúzió, hogy talán be is kerül a játékba egyik másik.

(#41560) Raymond válasza Submarine (#41559) üzenetére


Raymond
félisten

Ezt a space legs oruletet en se ertem. Van kismillio masik dolog amit javithatnanak vagy fejleszthetnenek mielott annak nekiallnak. Pl. hogy mas bolygokra is le lehessen szallni, egy update a bolygofelszinek generalojanak is jot tenne, a hajokon is pofozhatnanak egy kicsit hogy a mereteket normalisabban lehessen megitelni mert most sokszor az van hogy a 40 meteres hajo olyan mintha csak picivel nagyobb lenne mint egy Ford Galaxy. Na meg ott a jatekmenet amin szinten lenne mit tekerni hogy pl. ne legyen egy dolog amivel milliardokat kereshetsz mint a banyaszat most hanem lehessen mas tevekenysegel is ilyet elerni. Vagy valaminek buff vagy a banyaszatnak nerf. Igaz kolteni nemigen van mire igy a sok penznek nem sok ertelme van. Vagy hogy a community goals (vagy ahogy most hivjak initiatives) valami tobb legyen mint hogy X tonna akarmit kell egy allomasra odahordani par nap/het alatt.

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#41561) Peppo válasza Submarine (#41559) üzenetére


Peppo
őstag

Azt én sem értem. Bőven lett volna benne lehetőség, és az ezredforduló környékén még volt piaca is az ilyen jellegű játékoknak. De talán még most is lenne.

A space legs engem sem nagyon érdekel, ellenben a Fleet Carriert nagyon várom. Azzal együtt megoldhatnák a hajók ill. modulok tárolását is, mert ami most van, hogy az ember egy rakás hajóval csövezik a Jamesonon, az elég szánalmas. A modulokról nem is beszélve. Alacsony a tárolókapacitás, és macerás az egész. Valami armory jellegű cucc kellene, ahol tárolhatnád mindened, és ott lehetne összeállítani és elmenteni különféle buildeket, amelyeket aztán egy gombnyomással fel lehetne pakolni a hajókra. Ha meg nem ott van egy hajód, akkor igenis fizess egy komolyabb összeget a parkolásért! Pénz úgyis van a játékban, amennyit csak akarsz.

A DC probléma nekem is fáj. Simán lehetne az is meg az SC assist is a hajók része.

Abban azért bízom, hogy nem csak mi és a bogarak vagyunk a galaxisban. Legalább a Guardianok előkerülhetnének.

A szavazás is lehetne egy opció. Bár én ott általában kisebbségben maradok. :D

(#41560) Raymond

Na akkor nem csak engem zavar, hogy százméteres, ezer tonnás hajók kis vadászgépeknek tűnnek repkedés közben. Abszolút nem érezni sem a méreteket, sem a távolságokat. Emlékszem, ez már az őskorban is így volt, pl. az X-Wing széria is ugyanezzel küzdött. Nem is tudom, hogy volt-e olyan űrszim, amelyben ez jól meg lett volna csinálva.

Szerintem a kereskedelemre férne rá némi buff. Az most nagyon harmatos. Gyakorlatilag egy szállítóküldetéssel a sokszorosát meg lehet keresni jóval rövidebb idő alatt. A bányászat meg tényleg nagyon op. 200milla/órás hozamok mellett a legdrágább hajó full A modulokkal is megvan egy nap alatt.
Személy szerint a powerplayt fejleszteném még. Abban volna lehetőség, hogy hosszabb időre lekösse a népet. De most leginkább csak arra használja mindenki, hogy kifarmolja a speciális modulokat/fegyvereket.

[ Szerkesztve ]

(#41562) wollnerd válasza Peppo (#41561) üzenetére


wollnerd
aktív tag

"Guardianok előkerülhetnének"
A Guardian egy kihalt faj! Kb. 1.000.000 évvel ezelőttig voltak. LINK.
Vagy ingame a CODEX-ben azon belül a tudásbázisban is olvashatsz/hallgathatsz ismertetőt. :)

PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház

(#41563) Peppo válasza wollnerd (#41562) üzenetére


Peppo
őstag

Köszi! Valamiért úgy rémlett, csak eltűntek. Ezek szerint teljesen.

Mondjuk azt mindig viccesnek találtam a különböző sci-fi filmekben/könyvekben/játékokban, mikor kategorikusan kijelentik egy csillagközi utazásra képes fajról, hogy teljesen kihaltak. Egy ilyen faj tagjai már akárhol is járhatnak, és még ha valami nagy háború is érte őket, akkor is lehetnek túlélők. Pont a csillagközi utazás az, ami óriási mértékben növelné egy faj túlélési esélyeit. Nincsenek egy adott bolygóhoz/rendszerhez kötve, így ha ott történik is valami, máshol még élhetnek.

Szóval sajnálom, hogy a készítők így döntöttek, szerintem lett volna lehetőség a Guardianokban. Bár mintha azt is ígérték volna, hogy a következő kiegben többet tudunk meg róluk. De lehet, hogy rosszul emlékszem.

Ettől függetlenül van a galaxisban pár százmilliárd rendszer. Elférne még valami felfedeznivaló idegen civilizáció.

(#41564) K.Andras.Vfx válasza Peppo (#41561) üzenetére


K.Andras.Vfx
tag

"Na akkor nem csak engem zavar, hogy százméteres, ezer tonnás hajók kis vadászgépeknek tűnnek repkedés közben. Abszolút nem érezni sem a méreteket, sem a távolságokat."

Akkor ezek szerint te nem VR-al tolod, márpedig abban még egy cobra is hatalmasnak tűnik, nemhogy egy anaconda vagy egy corvette! :C

Iszonyatosan jó VR-ban az elite, hatalmasak a méretek! :K

Persze én is el tudnék a space leg mellett képzelni egyéb dolgokat fejlesztéseket is.

(#41565) Raymond válasza K.Andras.Vfx (#41564) üzenetére


Raymond
félisten

VR-ban is ugyanez a problema. Jobb mint laposban de Ott se all ossze a kep igazan.

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#41566) K.Andras.Vfx válasza Raymond (#41565) üzenetére


K.Andras.Vfx
tag

Ugyan már, az egyik legjobb VR élmény. Marha jó és minden klappol ott. :K

(#41567) Raymond válasza K.Andras.Vfx (#41566) üzenetére


Raymond
félisten

Nem azt mondom hogy nem az egyik legjobb VR elmeny mert az :) De messze nem klappol minden. A modellekel eleg sok problema van, egyszeruen hianyzik sok apro reszlet az aranyok es meretek megfelelo megitelesehez. Ez a cockpitra es a hajok kulso nezetere is igaz ugyanugy ahogy az allomasokon is problemas a dolog. Lenne ott mit csiszolni.

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#41568) K.Andras.Vfx válasza Raymond (#41567) üzenetére


K.Andras.Vfx
tag

Pedig de, klappol minden.

De, De, De, De, De. :DDD

(#41569) Peppo válasza K.Andras.Vfx (#41564) üzenetére


Peppo
őstag

Akkora különbség nem tud lenni ott sem. Láttam a játékot VR-ban is, és ez a része szinte semmivel sem jobb. Ha meg nagy monitoron nézed, ahogy én is, még kisebb lesz a különbség.

(#41570) Balcsix


Balcsix
senior tag

Hello!

Újra kedvet kaptam a játékhoz. Utoljára akkor voltam aktív amikor előtérbe kerültek a Thargoidok a storyline-ban. Pontosan nem tudom, ez lehetett olyan 1,5-2 évvel ezelőtt.
Az lenne a kérdésem, hogy azóta milyen érdemi változásokon ment át a játék?

(#41571) BandiT85 válasza Peppo (#41561) üzenetére


BandiT85
aktív tag

"Na akkor nem csak engem zavar, hogy százméteres, ezer tonnás hajók kis vadászgépeknek tűnnek repkedés közben. Abszolút nem érezni sem a méreteket, sem a távolságokat. Emlékszem, ez már az őskorban is így volt, pl. az X-Wing széria is ugyanezzel küzdött. Nem is tudom, hogy volt-e olyan űrszim, amelyben ez jól meg lett volna csinálva."

Freespace 1-2! Ott tényleg akár percekig repülsz egy lasabb géppel mire egy nagyobb hajó elejétől a végéig elrepülsz. Freespace 2 Open project moddal szerintem a mai napig megállja a helyét, és a sztori is nagyon élvezhető! :K

(#41572) Raymond válasza BandiT85 (#41571) üzenetére


Raymond
félisten

Itt [link] pl. van egy FBC es ugyan a kepen par pillanati keresni kell, de a kozepen van egy Python is. Na most ha belepsz egy rendszerbe ahol ott parkol egy FCB es elrepulsz mellette/korulotte akkor messze nem fog ekkoranak hatni. Nagyon kozel kell hozza repulni, szinte mar surlodsz hozza hogy valami rendes merete latszodjon, pl. mint itt: [link] Amit picit tavolabb vagy mar messze nem jon elo a merete.

Vagy ha a fenti kepen latott Python-al ami a jatek szerint 87m hosszo leszallsz egy bolygon es akkor az SRV-bol nezegetve inkabb egy talan ket kocsis kamion hosszat adja es nem valami kozel 100m targyet.

Egy Anaconda merete is itt inkabb latszodik mint a jatekban: [link] es azert mert itt vannak olyan reszletek a kepen amihez az Anaconda meretet hasonlitani tudod.

A cockpit problema is ugyanez - a nagy meretu cockpit-ok gyakorlatilag ugyanaz mint a kismeretu csak nagyitva. Tehat nincs tobb kisebb reszlet ott, max az van hogy van ott egy rakat ures hely. De az amirol viszonyitani tudnal es amit szinte allandoan bamulsz - a radar es az elotted valo cockpit resz ugyanolyannak hat fuggetlenul attol mekkora hajoban ulsz.

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#41573) FehérHolló válasza BandiT85 (#41571) üzenetére


FehérHolló
veterán

Freespace 2-ből egy grafikailag felújított változat azonos történettel és játékmenettel elég álomszerű lenne. :)

Skynet is real. It's called Google.

(#41574) BandiT85 válasza FehérHolló (#41573) üzenetére


BandiT85
aktív tag

Freespace 2 Open Project. A FS2 motorjával készült, de eléggé feltuningolt grafikával végig lehet nyomni az 1-2- tőt, meg a kiegészítőket. Illetve tucat, az eredeti történethez kapcsolódó fan made storyt, új hajók mellett akár voice actinggel! :K Iszonyat jó!

Rajmond: ezt a Conda az anyahajón képet én is láttam, teljesen leültem hogy ekkora, vagyis ekkorának kéne érezni, de személy szerint olyan 100 méter körülinek saccolnám, ha nem tudnám mekkora.

[ Szerkesztve ]

(#41575) mrzed


mrzed
senior tag

Volt már itt linkelve a hajóarányokról ez a videó:
https://www.youtube.com/watch?v=hkjWl4nkzCE

(#41576) Submarine


Submarine
senior tag

Na ezt is sikerült félreértenem.
Duval kisasszonnyal való 4 heti spanolás elérésével, rögtön megvehetővé válnak a prismatic shieldek nem kell a következő csütörtökig várni.
És bármelyik állomáson hozzáférhetőek ahol pajzsot kapni. Nekem ez is új volt.
:C

Más:
Auto Hotkeyhez átállítottam a le-fel-jobbra-balra gombokat jobbctrl+ -ra de úgy nem sikerült pittyegésre bírni. Aztán jobbshift+ -ra, és úgy egyszer sikerült, de utána nem múkodott.
Valamivel összeakadhat, sztem az asus gpu tweak-el.
AH-ban valahogy így >^UP kellene ilyesmi kombót létrehozni. Egyéb sorokkal is lehet probléma, még erősen teszt fázisban vagyok.
Valakinek sikerült esetleg hasonló?

[ Szerkesztve ]

(#41577) Submarine válasza Submarine (#41576) üzenetére


Submarine
senior tag

Jelenleg ez működik, de még van mit csiszolni rajta:

#IfWinActive ahk_class FrontierDevelopmentsAppWinClass
SetKeyDelay, 100, 50
;s4e1w1
Numpad1::
send {Down}
send {Left}
send {Left}
return

;s1e4w1
Numpad2::
send {Down}
send {Up}
send {Up}
return

;s1e1w4
Numpad3::
send {Down}
send {Right}
send {Right}
return

;RequDock
Numpad0::
send, 1
sleep, 500
send, ee{Space}d{Space}e1{LControl}
return

;QuickSC
NumpadDot::
send {LShift}
send {NumpadDiv}
send 7
send u
send {Tab}
return

Csak az alsó Num gombsort tettem be mutatóba, de a szisztéma mindenhol u.a.
Ez egy régi AH-hoz készült (találtam fórumon - már átírtam) de még működik.
Most próbálgatok hozzá egy gyors fighter deployt, csak valahogy a menü nem mindig ugyanoda teszi magát.
Az utolsó, az egy auto supercruise cargo ajtó becsukással, fegyverbehúzással, fullgázzal, meg egy boost becsempészésével.
:D

Valami a legelső sorral nem smakkol, de nem lenne hülyeség, hogy a script csak aktív elite ablakban működjön. Még nem másztam bele jobban hogy hogyan kellene átírni.

[ Szerkesztve ]

(#41578) Cooper911 válasza Balcsix (#41570) üzenetére


Cooper911
senior tag

Nőtt a verziószám. :))

Komolyra fordítva:
- Thargoidok ellen jöttek guardian fegyverek amiket a guardian site-oknál található nyersanyagokkal lehet unlockolni.
- Thargoidok álltal megtámadott állomásoknál civilek mentése, majd állomás újraépítése
- Új felfedezési rendszer, van egy "tekergetős" minijáték amivel fel lehet fedezni az egész rendszert, nem kell odamenni mindenhova, váltani kell a combat és az exploration mód között a HUD-on.
- Új bányászati módszerek. Aszteroida felrobbantása. (jelenleg a bányászat az egyik letöbb pénzt hozó tevékenység)
- Kaptunk ARXot amit a játékban is lehet szerezni és ha jó sokat gyűjtesz akkor vehetsz rajta skineket. Persze valódi pénzért is vehetsz Arx-ot.
- Ígértek Megashippeket ami baromi drága lesz, de Decemberről eltolták jövőre.

Hát így hirtelen ennyi jut eszembe.

[Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]

(#41579) FehérHolló


FehérHolló
veterán

Liz Ryder-t hogy a püspök zúzmarás leheletében lehet unlockolni?
Friendly vagyok a Eurybia Blue Mafia frakcióval, végtelenszer váltottam már open-solo között, nem jelenik meg semmi extra küldetés egy Eurybia Blue Mafia által vezetett rendszer ugyanezen frakció által birtoklott bázisán.

(#41578) Cooper911: Új felfedezési rendszer..
Ez eddig nem így volt? :F
Bocs, én utána csatlakoztam.

[ Szerkesztve ]

Skynet is real. It's called Google.

(#41580) FehérHolló válasza Submarine (#41577) üzenetére


FehérHolló
veterán

Mivel próbálkozol?
Vannak erre elég értelmes külső programok.

Skynet is real. It's called Google.

(#41581) Submarine válasza FehérHolló (#41579) üzenetére


Submarine
senior tag

Még + Awyra Flirble-n(Eurybia) kell felvenni egy Engi Inv küldit hozzá.
Ha megcsinálod, akkor kapod a meghívót Liz Ryder-hez.
Ezzel én is szívtam.. :D

Tényleg nem így volt a felfedezés, de jobb így.
:D

Auto Hotkey-el próbálkozok, vagy mire gondolsz?

[ Szerkesztve ]

(#41582) Raymond


Raymond
félisten

Nem akar menni a jatek. Az EDLauncher hibaval kilep.

Unhandled Exception: Object reference not set to an instance of an object

Elmeletileg a legujabb, legalabbis a Steam nem mutatja hogy lenne update. Masnal megy/

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#41583) Submarine válasza Raymond (#41582) üzenetére


Submarine
senior tag

Annyit tudsz tenni, hogy ED/Tulajdonságok/Helyi fájlok/Játékfájlok épségének ellenörzése

Én is steames vagyok, bár ha csak simán "X:\Steam\steamapps\common\Elite Dangerous\EDLaunch.exe"-t futtatod akkor is elindul a kliens, ma is játszottam vagy 2 órát.
A pilótám novice lett.. :DDD

(#41584) Raymond válasza Submarine (#41583) üzenetére


Raymond
félisten

A Steam-et csak az update-ekhez hasznalom, a jatekot eleve a sajat launcher-evel inditom. Az dobja a hibat.

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#41585) duvi válasza FehérHolló (#41579) üzenetére


duvi
nagyúr

Vittél neki 200 aknát?
"Unlock requirements
Provide 200 units of Landmines."

(#41586) Raymond válasza Raymond (#41584) üzenetére


Raymond
félisten

Megvan a "megoldas" - ha megy az Oculus Home akkor osszeomlik a launcher. Gondolom az uj 1.43-as Oculus update hozta az aldast. Kar, mert csak igy jatszok :(

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#41587) FehérHolló válasza Submarine (#41581) üzenetére


FehérHolló
veterán

Köszi szépen! Felvettem a küldetést.
De ez komoly, hogy a rendszeren belül egy 250 ezer fénymásodpercre lévő helyre küld? :O
20 perc mire odaér...

Kis türelmed kérem, nem találom az itthoni gépen, hogy mivel szoktunk GUI-t tesztelni.
Közben: milyen oprendszered és beviteli eszközeid vannak (pontos típus)? :)

duvi: ott még nem tartok.

[ Szerkesztve ]

Skynet is real. It's called Google.

(#41588) FehérHolló válasza FehérHolló (#41587) üzenetére


FehérHolló
veterán

most értem oda, volt az 30 perc is.

Skynet is real. It's called Google.

(#41589) Raymond válasza Raymond (#41586) üzenetére


Raymond
félisten

Ket restart utan mukodik. Nem tudom mi lehetett a valodi ok.

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#41590) Peppo válasza FehérHolló (#41588) üzenetére


Peppo
őstag

Fél óra? Be volt kapcsolva a SC assist?

(#41591) FehérHolló válasza Peppo (#41590) üzenetére


FehérHolló
veterán

persze, csak közben voltak bolygók a közelben, így nem gyorsult 300c fölé.

Submarine: honnét szedted az információt, hogy honnét kell felvenni a küldetést? egyik megszokott oldal sem tartalmazza (wikia, inara, fórum, stb).

[ Szerkesztve ]

Skynet is real. It's called Google.

(#41592) Peppo válasza FehérHolló (#41591) üzenetére


Peppo
őstag

Ha nincsenek bolygók, akkor sem fog, mert az SC assist egy sokkal kényelmesebb tempót diktál, mint amit amúgy manuális irányítással el tudsz érni. Ez nagyobb távolságok esetén még jobban kijön sajnos. Szóval, ha messzire mész, ajánlatos kikapcsolni és full gázon menni addig, míg be nem érsz a bűvös 6 másodperces távon belülre. 250000 ls kb. 10 perc, ha te vezeted a hajót.

(#41593) FehérHolló válasza Peppo (#41592) üzenetére


FehérHolló
veterán

Nemrég tudtam le SC assisttal egy hasonlóan nagy távot, ott simán ment 600c fölött.
Ha megközelítesz bolygókat, akkor a csutka gáz is lemegy 20-30c környékére, utána meg percekbe kerül visszagyorsítani 200c fölé. :(
Értem én, hogy szimuláció, de ez pont a kitalált (fizikát mellőző) része a játéknak. Tehették volna kicsit érdekesebbé/gyorsabbá csillagrendszeren belüli ugrálással/jobb gyorsulással, vagy valami...

Meg nem fogok 10 percet se a gép előtt ülni úgy, hogy nem csinálok semmit. Inkább SC assist, azt addig elmegyek enni/olvasni/emailt írni, ilyesmik. Közben meg nem kell aggódnom, hogy bikából belerohan egy bolygóba/űrállomásba a hajó. :)

[ Szerkesztve ]

Skynet is real. It's called Google.

(#41594) duvi válasza FehérHolló (#41593) üzenetére


duvi
nagyúr

"Meg nem fogok 10 percet se a gép előtt ülni úgy, hogy nem csinálok semmit. Inkább SC assist, azt addig elmegyek enni/olvasni/emailt írni, ilyesmik. Közben meg nem kell aggódnom, hogy bikából belerohan egy bolygóba/űrállomásba a hajó."
Ez se életbiztosítás, mivel kiszedhetek ID-vel és mire visszamész a géphez, ilyenkor már csak a biztosítási képernyő fogad :( Szerintem jelenlegi formájában tök fölösleges az assist, bár én régi motoros vagyok és más szemmel nézem a játékot.

(#41595) Peppo válasza FehérHolló (#41593) üzenetére


Peppo
őstag

Felmegy, de sokkal tovább tart neki. Az SC assist mindig lassabb, mint a kézi irányítás.

Nem rohansz bele semmibe. Állomásba eleve nem is tudsz, azok mellett simán elrepülsz, de bolygóknál és egyéb nagyobb dolgoknál is csak annyi történik, hogy ha túl közel repülsz hozzájuk túl nagy sebességgel, akkor kidob SC-ból. Jellemzően azért minimum pár száz kilométerre a felszíntől. Ilyenkor kb. fél percig tart, mire az FSD magához tér, utána már mehetsz is tovább.

És igen, ahogy Duvi is írja, közben kiszedhetnek SC-ból, és szétlőnek.

A rendszeren belüli ugrás tényleg nem lenne rossz. Vagy legalább ugrás után oda érkezhetnénk a rendszeren belül, ahova akarunk. De sajnos nem így van. Én mondjuk ezért kerülöm is az olyan helyeket, ahol sokat kell repkedni.

[ Szerkesztve ]

(#41596) FehérHolló válasza duvi (#41594) üzenetére


FehérHolló
veterán

Bounty és cargo nélkül ha ki is szednek, egy scan után továbbállnak.
Cargoval persze neccesebb.

Skynet is real. It's called Google.

(#41597) Peppo


Peppo
őstag

Lőhetnek még powerplayes nézeteltérés miatt is, de ez nem gyakori. Viszont ha 2-300000 ls távolságra mentem, azt szinte mindig rakománnyal megpakolva tettem. Általában valami küldetés miatt megy az ember ilyen helyre, más okból nem kínozza magát vele.

(#41598) Submarine válasza FehérHolló (#41591) üzenetére


Submarine
senior tag

Szerintem innen szedtem:
[link]
(CMDR Exigeous a jutyúbról 1:07-nél látszik a képen)
Érdemes az ő vidijeit is átpörgetni ha elakad az ember.

Voltam én már olyan küldin is, ami 4 millió fénymásodpercre volt a csillagától.
Fincsi volt. Valami 50%-ra lekopott a gépsárkányról a kulimász.
Közben elkészült a vacsi, meg még el is mosogattam.

Én sem használok assistot, csak a legvégén, amikor már látszik az érkezési pötty, az utolsó pillanatban még rátolom a kakaót, aztán behúzom célirányba egy, "Na ebből lépj ki hülyegyerek" felkiáltással.
Van amikor nem sikerül neki.
;]

[ Szerkesztve ]

(#41599) FehérHolló válasza Submarine (#41598) üzenetére


FehérHolló
veterán

Köszi! Meglesem. Bár a kereshetősége (=kereshetetlensége) kicsit eltántorít. :)

Auto Hotkey helyett ajánlanám az AutoIT-et, a billentyűzet macro-zást itt írják le. Ez mindent is tud.
Egy próbát megérhet.

Skynet is real. It's called Google.

(#41600) Submarine válasza FehérHolló (#41599) üzenetére


Submarine
senior tag

AutoIT-t kipróbálom, köszi!

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Elite: Dangerous
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.