Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ricshard444: iPhone 17 Pro Max - Kedves téglám
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Meggyi001: Kuponok....
- Gurulunk, WAZE?!
- bambano: Bambanő háza tája
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Rap, Hip-hop 90'
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- 
			  LOGOUT FIGYELEM  
 A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
 Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT 
 _________________________________________________________
 SYSTEM STATUS: [link]
 -----
 CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
 -----
 HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
 -----
 LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
 Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
 Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
 Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
 Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap). 
 ---
 (Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			  sb veterán válasz  pictigjis
							
							
								#10018
							
							üzenetére pictigjis
							
							
								#10018
							
							üzenetéreÜgyfélhitelesítés kapcsán év elején beszéltünk róla, hogy a 2FA online vásárlások mellé bevezetésre kerültek white-/blacklist-ek ami alapján megbízhatónak minősül az adott kereskedő. Tudtommal el lehet tekinteni a 2FA-tól is ha megbízható/history alapján megszokott partnerről van szó, nem? Ha így van akkor pedig a háttérben ezt kezelnie kell a rendszereknek. @xcsabo 
 A deviza választást ismerem, az szokott működni.
 Itt nem ez történt. A lehúzás után azonnal, 1mp-en belül jön az elutasítás és közben azonnal megjelenik a telefonon a PIN bekérés/azonosítás. Tehát itt vmi más az interakció... egyértelműen vmi azonosítási folyamatot indít el.De ennek ellenére nem sikerül fizetni 2-3 körben sem, folyamatosan feldobja az azonosítást/PIN kérést miközben nyilván eleve is fel volt oldva a telefon és a próbák alatt már N-szer lehúztam pluszban is az ujjlenyomatom vagy beírtam a PIN kódot. Az a fura, hogy van - szerencsére ritkán - amikor rendszerhiba miatt nem sikerül vásárolni. Elutasítja ugyanúgy 1-2-3x. Utána mégis sikerül... vagy másik boltban 10 perc múlva működik. 
 Nyilván kommunikációs hiba is lehet vagy bármi. De ilyen esetekben tiszta sor, hogy hibáról van szó. A fentiben az azonosítási kísérletekből látszik, hogy vmi más folyamat indul el. Véletlenszerű se nagyon lehet mert ott eléggé determinisztikusan dobja ugyanazt többször is.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Óvodások homokozója
- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gitáros topic
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- OpenWRT topic
- Munkahelyek tízezreit szünteti meg az AI
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3667 100% Akkumulátor
- Eladó egy Gigabyte GA-H55-UD3H ATX alaplap
- MacBook Pro 13, 14, 15, 16, MacBook Air M1, M2 M3 M4 bill magyarosítás lézerrel / sapkacserével
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3497
- Blabok nyakrögzítő M méret
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
 
						

 
								 
							
