Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sh4d0w: Kalózkodás. Kalózkodás?
- bambano: Bambanő háza tája
- Hieronymus: Kalózkodás. Kalózkodás? hozzászólás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- droidic: Windows 11 önállóság nélküli világ: a kontroll új korszaka
-
LOGOUT
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ma a LIDL-ben utasította el a telefonos Google Pay fizetést úgy:
"(306) sikertelen"Levonta, majd utána pár másodperc múlva egyből visszatérítette.
Ez egyre jobb...
-
pictigjis
Topikgazda
igy a mieinknek is
nem tudom, mennyire kell ahhoz inkompetensnek lenni, hogy javitas helyett azt is elrontsak, ami addig mukodott
es valamit biztos varialtak, mert az egyetlen tranzakciom, ami 5000 felett is mukodott volna az eredeti tranzakcio GBP devizaneme miatt, na most mar az se
bombazom oket a screenshotokkal
-
kircsi21
csendes tag
válasz
pictigjis
#8792
üzenetére
Nem tudom, mit sikerült csinálniuk, de nálam most épp' ugyanaz a nóta, mint nálad a magyar bin-es kártyával... Nem tudok GBiT- t csinálni, mert azt írja, hogy csak 5000 GBP alatti összegekre mehet
. Az enyém UK bin-es kártya... Pénteken még működött minden jól. Bakker... Ilyenkor tényleg egyesével kell megkérni a GBiT-t a support-tól? -
pictigjis
Topikgazda
hoppáhoppá, közben pár perc alatt új fejlemények! remélem, nem én döbbentettem rá őket arra, hogy ha "fél éven belül valamikor" szeretnék kijavítani, akkor komoly problémáik lehetnek a lejáró kártyákkal. mert most egyik pillanatról a másikra ez jött:
I'm pleased to inform you that we've kept pushing for a fix to the GBiT issue you've been experiencing and the Product and Engineering Team are almost ready to release it. However, they require a user to test this fix, and we were wondering whether you would be happy to test it for us?
Looking forward to hearing from you.
természetesen szívesen tesztelek, ha már eddig csesztettem őket!
-
pictigjis
Topikgazda
egy jó alternatív megoldás megtalálása nem két perc (vagy két hét), jó munkához idő kell a curve-nél. tutira én leszek a kedvenc ügyfelük!
I was pleased to see that the block was removed from your wife's account on Friday. I'm sorry for any inconvenience caused.
Please be assured I'm still investigating alternative solutions for you and will be in touch regarding this as soon as possible.
Thanks for your ongoing patience.
-
spider23
senior tag
Nekem ugyan ez volt kempingben valami 50.000 körül fizettem volna de a terminál kérdést tett fel hogy GBP -ben akarom e fizetni. Kérdeztem hogy ilyenkor mit kell nyomni hogy forint legyen? Azt mondta a recepciós hogy zöldet de megnyomva egy kis idő után declined lett.
Majd K&H val fizettem ki.
Valahol régebben volt ugyan ez a kérdés hogy GBP vagy más, ott pl tudta a pénztáros hogy a 4-es gombot kellett megnyomni a HUF -hoz. De hogy ezt miért nem írja a ki a terminál hogy hogyan kell választani?? -
<Adamsky>
nagyúr
" ... hogy a Wise valtson es ne a Curve." - miért nem veszed fel a Wise-t is GPay alá? Úgy tudom lehet.
Természetesen az is működik, amit zsola400 írt, de én - a biztonság kedvéért (azért a Curve-re "nem bíznám az életemet") biztos - betenném a Wise-t is a Google Pay alá.#8787 fap333 & #8783 RBJ
Nem mondta a pénztáros, hogy PIN-t kér a terminál? Rögtön történt az elutasítás? Csak 1× próbáltad (próbáltátok)? -
davao
tag
Sziasztok!
atolvasva jo par oldalt nem talaltam valaszt a kerdesemre:
Curve moge be van allitva egy Wise kartya (HUF balance-szal) es vesz esetere egy OPT kartya - de ettol most tekintsunk el.Nyaralasra keszulunk es kivancsi vagyok, hogy mikent kene beallitani a Curve / Wise-t, hogy a Wise valtson es ne a Curve. (Talan meg mindig olcsobb egy kicsit a Wise valtasa).
(amire valtani kene az horvat kuna lenne
)
Ha valakinek van ezzel tapasztalata, ne tartsa magaba!
Koszi elore is! -
RBJ
addikt
Ma is megszivatott a curve a Praktikerben. Egyszerűen. Nem tudtam fizetni vele. Elutasította. De simán az OTP kártyával ami alá van rendelve ment .
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis
#8780
üzenetére
most oldották fel, miután a complaints részlegnek küldött aktuális "szerelmeslevelembe" is beleírtam, hogy oldják már ezt meg, miután ez is részben miattuk volt
véletlenül pont utána meg is oldódott

kriminális, mennyit kell küzdeni velük néha (ja, és persze alternatív megoldási javaslatot azóta se találtak ki a gbit problémára)
-
pictigjis
Topikgazda
na, szeptember 6-tol 90-rol 30 napra megy le a back in time "ablak". harmadolas helyett a felezes 45-re talan logikusabb lett volna, de meg jo, hogy nem az eredeti 14 napra mentek vissza

mellesleg ez is olyan ize. tudom, 10 millio font ezen a szinten jatekpenz, megis a userek ennyit osszedobtak nekik, ezert cserebe meg visszafejlodik a gbit, a curve send meg eltunik. nem mintha hasznaltam volna, csak az irany: fejlesztes helyett visszalepes...
-
w.miki
veterán
Curve az (még) ingyenes?
Nem biztos, hogy használnám, csak szeretném kipróbálni, van valami hátránya? -
pictigjis
Topikgazda
nos, tisztában vagyok vele, hogy a feltételek eddig is azt mondták, saját névre szóló kártyát lehet csak hozzáadni, de a gyakorlatban azért működött a más nevére szóló kártya hozzáadása is
most viszont a feleségem kapott egy ilyen emailt. nem azt mondják, hogy ez tilos, csak azt, hogy nem szeretik, szóval senkit nem tudok arra biztatni, hogy más nevére szóló kártyát adjon hozzá (ez is a vivid kimaxolás és az én kártyámmal korlátozottan használható gbit miatt kellett. az a vicces, hogy már két hete ki akartam törölni, de elfelejtettem...)
Hope this email meets you well.
We've noticed your funding card ending 9963 added to your Curve account under a different name. Could you please confirm your relation to the cardholder?
Please note that we prefer our customers to only add funding cards that belong to them and kindly ask that you remove these cards from your account and confirm once this has been done.
Please note that we have had to place a block on your card. Let us know directly once you have successfully completed this.
az mondjuk kicsit idegesít, hogy ilyenekre van kapacitás, arra viszont nincs, hogy kijavítsanak egy alapvető hibát
-
-
kircsi21
csendes tag
Van valakinek friss tapasztalata, hogy a fizikai kártya kb. mennyi idő alatt jön meg?
Nekem anno 5 napon belül itt volt. Van egy meghívottam, aki erre vár 2 hete, mert online nem vásárol...
-
Fifi
őstag
De jó fej ez a Curve:
"I've checked your account and can confirm that your referral code has not been used.
For security reasons, I'm unable to discuss your friend's account. If they get in touch with us quoting your referral link, we'll be happy to add the bonus to your account."
Saját kezemmel csináltam az ismerősök Curve regisztrációját, biztos nem használtam a referral linket
Most írhatok egy sablon levelet és kérhetem meg őket, hogy küldjék el e-mailben a Curve-nek.
-
niklebi
senior tag
Új telefonom van, ha feltelepítem rá a Curve appot akkor végig kell csinálni mindent, vagy csak elég bejelentkezni az adatokkal?
-
Divinity
őstag
válasz
szilasz007
#8763
üzenetére
Mivel Wear OS alapú lesz ami lényegében Android én nem lepődnék meg ha mind a kettő menne rajta, mint a telefonokon is.
-
szilasz007
aktív tag
válasz
zeon.hu
#8762
üzenetére
Mondjuk egy mondat erejéig... tudom ez itt erős off.
azért kiváncsi leszek a következő órájukra, ami Wear-t fog futtatni. Tippre dobják a Samupay-t, azt lesz helyette google pay... Azt meg órán, ha jól szemezgettem, proxyzva, még jobban varázsolva lehet belőni? Az órás fizetés nekem sokkal praktikusabb, mint a telefon. Nem kell strandra levinnem, se pénzt, se telefont. Semmi stressz. Lényeg a lényeg, érdekel, milyen lesz gyakorlatban a Samsung következő óra platformja. -
zeon.hu
nagyúr
válasz
szilasz007
#8761
üzenetére
Szintén Samu óra, de persze magyar bin...
-
szilasz007
aktív tag
Nalam max akkor johetne szoba a magyar BIN, ha menne vele a SamuPay... Az oras fizetes nagyon hianyozna....
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda
#8759
üzenetére
alapvetően én is örülnék neki, ha működne minden funkció, de ez meg más miatt szar :/ és back in time nélkül nem tudom, mi értelme a curve-nek, a telefonomban amúgy is ott van minden kártyám
(és hát a "fél éven belül ki lesz javítvát" is úgy hiszem el, mint azt, hogy pár hete "már az utolsó fázisban" volt a munka - "this does confirm that this work is entering the final phases of completion")
-
pictigjis
Topikgazda
szerintem kezdjetek fosni ti is

Regarding the reissuing of cards outside of the UK, as stated within Alex's response, the Product Team confirmed that a fix to this issue is likely to be completed within the next six months. This means that issuing country-specific BINs to existing customers next year will not affect more customers, as the issue will have been fixed.
I realise that you have been incredibly patient in waiting for a resolution to this issue. I am currently looking into whether any alternative solutions would be possible for you, and will be back in touch regarding these as soon as possible.
Please let me know if you have any questions in the meantime.
-
olizatriznyá
tag
válasz
olizatriznyá
#8754
üzenetére
Ja, a bank persze zárolta az összeget, igaz, csak egyszer.
-
olizatriznyá
tag
válasz
olizatriznyá
#8752
üzenetére
Korai volt az öröm. Hiába sikerült hozzáadni nfc-s fizetéshez a kártyát, két fizetési kisérletből két elutasítás "nincs ilyen ügyfél" szöveggel a terminálon, és "try another card" - dal a curve appban.
-
Fifi
őstag
Mi a tapasztalat, hogy mostanában milyen gyors a support reakcióideje?
Már elég régen kerestem őket, de most június elején voltak meghívottjaim, akik után az 5£-t sem kaptam meg, nemhogy az ígért plusz 15£-t, így írtam nekik 21-én.
Automatikus választ perceken belül kaptam, amiben írják, ha az abban olvasottak nem orvosolják a gondom, akkor forduljak hozzájuk. Persze írtam nekik azonnal.
28-án ismét érdeklődtem, hogy mi a helyzet, de erre nem is reagáltak.
Feltételek teljesültek, az itt és itt olvasottak alapján.
Még képernyőmentéseket is küldtem a meghívottaim Curve alkalmazásaiból az e-mailben, amiből teljesen egyértelműen látszanak a költések.Válasz és a jóváírások is a habokban ....
-
olizatriznyá
tag
Érdekes! Végre sikerult hozzáadni a gpayhez a kártyát. Már nem próbáltam egy ideje, de most ment egyből bármiféle törlés, vagy más hókuszpókusz nélkül. Igaz, hogy görög ip-ről vagyok, ami eddig nem így volt.
-
olizatriznyá
tag
válasz
olizatriznyá
#8487
üzenetére
Ma végre eltűnt a zárolás, és ezzel "visszkaptam" a pénzt. Az ügyfélszolgálat semmit sem segített, csak igérgettek, hogy soon, meg 1-5 napon belül, de eltelt egy hónap, mire rendeződött.
-
ACE-
addikt
Emag-on vásároltam, majd valamit nem tudtak kiszállítani és kaptam 600 Ft refund-ot. Na most ez az eredeti vásárlásra jött rá, amit így már nem tudok Gbit-elni a hitelkártyára... faxa. ez így jó szar.
-
nokia3650365
aktív tag
Van aki konkrétan Galaxy Watch 3 al megcsinálta a régió kód váltást és használja az nfc-s fizetést?
-
vnorbi
aktív tag
Én itt nem tudok ilyet, de odaát az indexen van.
-
RBJ
addikt
Van a curve nél összeg limit? Ma a Praktikerben beégtem.
Nem engedte de ha simple Pay átállítottam az nfc úgy ment. -
pictigjis
Topikgazda
nem a szánalmas alamizsnájuk kellene, hanem egy működő szolgáltatás
amúgy az imént feltettem a költői kérdést, hogy sok kártya jár le a következő hónapokban, mégis mi lesz a BIN-ekkel? mert ha mindenki országosat kap, akkor elég sok érintett ügyfél lesz, szóval tényleg, őszintén nem értem, miért kell ezt halogatni
-
Fifi
őstag
válasz
pictigjis
#8721
üzenetére
Ez a GBiT hiba pontosan hogy is jelentkezik nálad?
Az app engedi átteni másik kártyára az 5eFt-nál nagyobb vásárlásaid, de mindkét kártyán terhelve marad? Vagy eleve nem is engedi GBiT-elni az 5eFt feletti költéseket és a supportnak kell írnod, hogy melyik tranzakciót rakják át másik kártyára? -
ACE-
addikt
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda
#8719
üzenetére
éppen most válaszoltam nekik, hogy oldják ezt meg ők, ha nem hajlandók rá, akkor tényleg megy a manuális címmódosítás. de az világos, hogy ebből a hat hónapból se lesz semmi, szóval nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a lejáró kártyákkal: az eredeti uk kártyaszámokkal küldik majd az újat, vagy minden magyar usert magyar bin-re állítanak át, és akkor lesz majd elég sok hiszti
-
pictigjis
Topikgazda
oké, szerintem kimondhatjuk, hogy soha, SOHA nem fogják kijavítani, mert leszarják
Alex here - the Manager of the Complaints Team at Curve. Thank you for your continued patience regarding the issue you're having using the Go Back in Time feature, and I'm sorry for how long this is taking to fix. I completely understand your frustration.
First of all, I would like to assure you that, as a team, we have been pushing regularly for an update regarding the GBiT bug, in which some customers using certain currencies are unable to use the feature. On the back of your last message I personally reached out to the Head of our Product Team to request an update and they have confirmed that it's most likely to be fixed within the next 6 months, but they were unable to provide a definitive timeframe. I appreciate that this isn't the outcome you were hoping for and I'm sorry for any frustration this causes.
To provide some context, our various Product (and Engineering) Teams work on issues on the basis of priority, which are decided within those teams. These could range from fixing existing bugs to working on new features like the upcoming Curve Credit product and our launch in the US. Based on the examples that the product team have, the GBiT bug that you're experiencing is affecting a small group of our customers which is why they won't be able to prioritise it against the rest of the work they're doing. Again, I appreciate that this isn't the outcome that you were hoping for, but I hope I've been able to clarify why this is taking longer than expected to be fixed.
To compensate you for the additional time you've spent reaching out to us regarding this, I have credited your Curve Cash account with an additional £20 as a gesture of goodwill. In the meantime, rest assured if you ever need us to manually move a transaction for you then we'd be happy to do so.
I can see that you've mentioned raising another complaint regarding this but, since you've already raised a complaint about this issue, it may be more beneficial for you to refer your original complaint to the Financial Ombudsman Service instead. Ordinarily, this would need to be done within 6 months of our final response but, given the circumstances, we will still accept the case if the Financial Ombudsman Service passes it through to us. Feel free to let them know this if they mention that it's been over 6 months since our final response. I have attached their details below:
Address: Financial Ombudsman Service Exchange Tower London E14 9SR
Telephone: 0800 023 4567 or 0300 123 9123
Email: complaint.info@financial-ombudsman.org.uk
Website: www.financial-ombudsman.org.ukI would like to take this opportunity to apologise again for the lack of progress regarding the GBiT bug you're experiencing. I hope you enjoy the rest of your week.
-
hard74
senior tag
válasz
nokia3650365
#8716
üzenetére
BTU.
De az órát, nem a telót. -
spider23
senior tag
válasz
olizatriznyá
#8710
üzenetére
Nekem hozzá van adva és hibátlanul működik. GearS3 régióváltással természetesen.

-
nokia3650365
aktív tag
Köszi, csak emiatt csináltatnék kártyát, de így akkor számomra érdektelen.
-
kmarci25
veterán
válasz
nokia3650365
#8704
üzenetére
Korábban volt Active 2-re valami hack (valószínű 3-ason is működött, mert szoftver-hardver ugyanaz), valami brazil régióváltás kellett hozzá. Én abba nem fogtam bele, mert nem bízom az ilyen váltásokban. Emiatt a frissítések is másképpen érkeznének, úgyhogy inkább hagytam.
-
unicumnext
aktív tag
válasz
nokia3650365
#8704
üzenetére
Úgy tudom itthon szinte esélytelen főleg magyar bin-es kártyával.
Angol bin-es kártya esetén régió váltással esetleg működhet. -
nokia3650365
aktív tag
Galaxy Watch 3- al működik valamilyen módon az nfc-s fizetés?
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda
#8700
üzenetére
annak nem annyira orultek, hogy olyasmit irtam, megis hogy gondoljak, hogy ennyire leszarjak a nem angol ugyfeleket, es hogy nem vagyok olyan turelmes, amilyennek esetleg gondolnak. es hogy ennek lesznek kovetkezmenyei (=ujabb panasz), de szerintuk ez mar "threatening language" volt. hat legyen, ertelmezhetjuk igy is, de tenyleg baromi pipa lettem a tegnapi valasztol
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Veszélyben vannak az adataid? Gond van a WD népszerű HDD-ivel
- Path of Exile (ARPG)
- Linux kezdőknek
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- OLED monitor topic
- Gyúrósok ide!
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Macbook Pro 2019 // i7 // 16/512GB // Számla+Garancia //
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RX 9060 XT 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Új Asus 16 Vivobook WUXGA IPS Nano Ryzen5 7430U 4.3Ghz 16GB 512GB SSD Radeon RX Vega7 Win11 Garancia
- Samsung Galaxy A16 / 4/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / BONTATLAN NULL Perces
- MÉG OLCSÓBB 10.21. !!! Új elekrtomos rollerek 2/3 áron és e-bike dobozban, 1 év garanciával:
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



Köszi!
)
), tehát csak be kell jelentkezni.


