- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Yutani: Yutani Retró Hangkártyái: AdMOS AdWave 32
- user2: Kia Ceed Gold 160 1.5 T-GDI MY2024
- Kempingezés és sátrazás
- gerner1
-
LOGOUT
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ACE-
addikt
Sprinter futárszolgálatnél fizetésre van valakinek infója, hogy milyen MCC-vel megy tovább Gbit esetén?
-
ACE-
addikt
Ha egy adott tranzakciónál kérsz igazolást e-mail címre, nálatok is minden benne van az email-ben, csak pont egy fontos adat, az összeg nincs?
-
kmarci25
veterán
Örömmel jelenthetem, hogy a terminál sztornózott kifizetésemet a mai napon visszautalták. Először a Curve-től jött email, aztán jött a bankom sms-e is. Tanulság: az egy hét várakozás kevés, valóban minimum 2 hét, és ha azután sincs semmi, csak akkor kell utánamenni az ügynek. Mindenkinek köszönöm, aki válaszolt!
-
PioDVD
senior tag
Google tasks és Google szolgáltatói szolgáltatások frissítése után 1x megjött a kód, de nem fogadta el, utána az eddigi hiba.
A fizetés szerencsére működik.
-
Somatom
veterán
Az Androidos topikokban sorra jelentenek Google hibákat. Lehet, hogy összefügg ezzel?
-
Fifi
őstag
válasz
Oliverda #9489 üzenetére
Még szerencse, hogy itt olvasom, megspóroltatok egy újratelepítést nekem.
Különben bennünk a hiba, mert a Curve Status oldalán minden rendben van. -
PioDVD
senior tag
Nekem most fejreállt az app.
Először csak baromi lassúnak tűnt, 2 perces belépés, aztán kiderült, hogy törlődött az account. Próbálom felvenni, telefonszám beír, Contineu, kicsit gondolkodik, kiírja hogy nem sikerült és újra várja a telefonszámot. Közben megjön az sms a kóddal. Eljátszottuk 3x,utána feltűnt, van új verzió. Telepít, de eredmény ugyanaz. -
pictigjis
Topikgazda
járt le valakinek mostanában kártyája? küldik automatikusan az újat, vagy mi a helyzet? a feleségemé januárban jár le, de amilyen kaotikusnak tűnik most a helyzet, lehet, inkább jelezni kéne, hogy nem működik a paypass, küldjenek újat. és talán januárig meg is jön...
-
kmarci25
veterán
-
Sordoran
addikt
válasz
pictigjis #9436 üzenetére
Megírtam a kínom még csütörtökön e-mailben, jött válasz a ticket-re is, hogy már e-mailben folytatjuk kommunikációt. Ahogy sejteni lehetett, azonosítást kértek, jött link, megcsináltam, és mivel írták hogy 3 napom van rá, ha előbb végzek jelezzek vissza a gyorsabb ügyintézésért, így is tettem. Tehát azután hogy jött a link 5 perccel már megcsináltam és vissza írtam nekik hogy kész. Azóta semmi. Közben az első hónapos 1% cashback lejárt, a revolut-al pedig ott is tudok fizetni gpay-el és online is ahol a curve elvérzett. Nem tudom, miért is akarom még használni a curve-t?
(Nem szidni akarom őket, csak ez a sok szenvedés a semmiért frusztrál. A fizikai kártyájuk szép, és a levél amiben küldték jópofa volt.)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #9480 üzenetére
és a curve amúgy külön kéri is, hogy ilyen helyzetekben tőlük kérjen az ember segítséget, ne chargebackkel rohanjon a bankjához, ami teljesen érthető, hiszen ők a "kereskedők"
az más kérdés, hogy talán soha olyan mélyen nem volt a support, mint most, a fórum is majd' felrobban a dühös brit userek miatt. kb. minden erőforrás azzal van elfoglalva, hogy ki és miért és mennyit fizetett curve kártyával az ns&i-nek
-
pictigjis
Topikgazda
akárki miért kérne egy sztornózott tranzakcióról igazolást? szerintem ezt eléggé túlgondolod. nem tudjuk, hogy tényleg sztornózva lett-e, vagy a pénztáros elrontott valamit. a konkrét tranzakciót pedig csak a helyszínen tudják visszakeresni, hogy tényleg törölték-e, vagy valami félrecsúszott. nem olyan bonyolult dolog egy konkrét összegű tranzakciót visszakeresni a dátum és pontos idő alapján
ennyi idő alatt azért már meg kellett volna érkeznie a visszatérítésnek is, ha azzal a megoldással operáltak (volna)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
kmarci25 #9474 üzenetére
de ha ugyanaz az összeg lenne, akkor sem jelentene semmit. a múltkor moziba mentünk a gyerekekkel, az asszony a mancs őrjáratra ült be a kisebbel, én a szilajra a nagyobbal. egy percen belül két ugyanolyan összegű terhelés volt a pénztárban egymás után, ráadásul valós
szóval nyilván a benzinkút csak azért kellene, hogy megkapd azt a papírt, amit akkor valamiért nem adtak oda neked
-
kmarci25
veterán
Az a baj, hogy nem ugyanaz az összeg. Van egy kedvezménykártyám. Kezdő volt a pénztáros, és először rosszul húzta le a kedvezménykártyát, amit én nem tudtam, ezért fizettem kártyával. Majd mikor megkaptam a blokkot, akkor szóltam, hogy nincs rajta a kedvezmény. Ekkor hívták a tapasztalt pénztárost, aki innen átvette. Sztornózott egyet, láttam is a blokkot, amit eltett, majd lehúzta újra a kedvezménykártyát, ami miatt a második terhelés 200 Ft-tal kevesebb. Azért gondoltam a kútra menni, mert csak van valami nyilvántartás, amiből vissza tudják keresni, hogy ugyanaz a kútoszlop, ugyanannyi üzemanyag, ugyanabból a típusból, és dupla fizetés 1 percen belül.
Lehet, felhívom az ügyfélszolgálatukat...
-
szilasz007
aktív tag
válasz
kmarci25 #9460 üzenetére
Nekem DPD-nél sikerült egyszer kétszer kifizetnem a történetet. Visszautalták. Ez nem DPD, viszont. Szerintem itt se lesz ezzel gond, ÜFSZ. ÉN nem várnám a mikulást, ha nyugodtabb, ha tisztán látsz. Ők látni fogják a két tranzakciót és vagy kártyás varázslással, vagy máshogy megoldják. Az biztos, ha foglalkozol vele, pénzed biztosan vissza fogod látni.
Különben extrém eset, rendőrségi feljelentéssel (lopás) bemész a bankodba és kikövetelsz egy chargeback-et. De ez elött inkább ÜFSZ.
-
simati
csendes tag
Csütörtökön vásároltam Easybox automatánál. Android google pay és Curve kombóval. első próbálkozásra azt mondta az automata, hogy használjam a fizikai kártyát (elutasította). Az újra tábla után sikeres volt a fizetés, csak másnap vettem észre, hogy mind a két tranzakció szerepel a számlatörténetben. Még nem könyvelte le az OTP. Tudok valamit lépni, vagy még várjak?
-
kmarci25
veterán
válasz
pictigjis #9461 üzenetére
igen, utólag én is erre jutottam. Sajnos egy lagzi és pár óra alvás után nem voltam toppon.
Mindegy, ma bemegyek, aztán meglátom mi lesz. Dátum, időpont megvan, csak vissza tudják nézni a tranzakciókat és adni egy papírt arról, hogy az egyik sztornózott fizetés volt.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
kmarci25 #9460 üzenetére
nem adta oda a papírt? ajjjjjjajaj. mert így sajnos nem nagyon van bizonyíték a kezedben. sajnos kénytelen leszel visszamenni, mert a curve és a bankod ebben nehezen fognak tudni segíteni. nem hiszem, hogy szándékosan át akartak verni, egyszerűen csak fogalmatlan volt a pénztáros (valószínűleg)
-
kmarci25
veterán
Nem teljesen idevág, de hátha... Múlt hét szombaton tankolást fizettem. Gond volt a hűségkártyával, ezért miután kifizettem, azt a fizetést a terminálon sztornózták (ott nyomtatott is egy olyan papírt, de azt eltette a pénztáros), majd lehúzták a kártyámat még egyszer. Sajnos azóta a Curve-ben is, és a bankomnál is könyvelt tétel lett mindkettő, azaz már nem csak zárolt. Ilyenkor mi a teendő? Menjek vissza a kútra és egyezkedjek velük? Majd 20 ezer forintot, azért nehezen nyelnék be...
-
pictigjis
Topikgazda
hosszú idő után újra jött egy elutasítás a dpd futár terminálján (mikor máskor, mint esőben). fizikai kártyát bedugva sikerült a tranzakció
-
balinlin
senior tag
válasz
Freerider89 #9456 üzenetére
nekem van 1-2 bejáratot ATM, ahol fel szoktam venni pénzt, azokkal még soha nem volt gondom telefonnal.
De igen, ha biztosra akar menni az ember akkor legyen nála fizikai kártya is. -
_ak_
addikt
válasz
Freerider89 #9456 üzenetére
Dettó, OTP automatához ma hiába tartottam oda a telefont, rám sem hederített. Rendes kártyával egyből ment, vagyis sajnos nem próbáltam csak az otpset. Pedig emlékszem, hogy egyszer már működött, igaz másik telefonnal és a simple appal.
-
Freerider89
tag
válasz
norrberth #9438 üzenetére
hazamentem a fizikai kártyáért végül,
DE:
CIB atm, nincs is lehetőség érinttéses használatra (legalábbis az adott ATM-nél)
ERSTE atm, van lehetőség, pittyant is, órára és telefonra is az ATM, de kiírta, hogy érintéses használat jelenleg nem lehetséges. 2/0. Nem árt tisztában lenni vele, hogy azért fizikai kártya nélkül jelenleg pénzt kivenni nem biztos hogy sikerülni fog függetlenül attól, hogy curve vagy nem curve (próbáltam "sima" kártyát is) -
JóGéza
aktív tag
válasz
undercover #9446 üzenetére
Ahogy Somatom írta. Google pay miatt, vagy külföldi vásárlások, Ali, Amazon stb, nyaralásra kp. felvétel, akkor megérheti.
-
anadroid
senior tag
válasz
undercover #9446 üzenetére
Ha például Vivided is van és a SuperDeal időszakodon belül vagy, akkor ha Curve-ön keresztül fizettél, a 30 napos Go Back in Time funkcióval a korábbi vásárlást át tudod tenni a Vivid számládra, és a korábbi vásárlásodat követően feléledt visszatérítést utólag is igénybe tudod venni. Például Curve+OTP-vel vásároltál 2 hete az Aldiban, ahol 15-e óta két héten át 12% visszatérítés jár, akkor ki tudod nyerni ezt a kedvezményt a GBiT használatával. A többi Vivides dolgot lásd a Vivid topikban.
-
Somatom
veterán
válasz
undercover #9451 üzenetére
Ha jól tudom, akkor a K&H közvetlenül is regelhető Google Pay -re.
Nekem szerencsém van, az UK bines Curve jól működik a Pay -jel. Revolut és Erste debit van mögötte. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
undercover #9451 üzenetére
lehet, hogy neked szerencséd lesz, és kiválóan fog működni a gpay, de erre nincs garancia, és aztán itt feleslegesen kérdeznéd meg később, miért nem megy
a curve természetesen kényelmes, az otp+kh+revolut ráadásul már három kártya. kipróbálod, aztán legfeljebb nem használod
-
undercover
őstag
válasz
Somatom #9450 üzenetére
Ahogy mondja a kollége
Google pay-hoz is jó lett volna, de így, hogy nem működik hmmm
De gondolom ha van két bankártyám akkor jó ha egy fedél alatt tud lenni a kettő. Pl. OTP meg K&H.
Lehet kicsit off topik, de én általában nem jól választok bankot
Mi számít most korrektnek?
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
undercover #9446 üzenetére
ez attól függ, mire akarod használni. ha csak forintban költesz, erre felesleges még egy kártyát igényelned
ha az online vásárlásaid olykor devizában is történnek, megérheti curve mögé rakni az otp-kártyádat, bár az alkalmi vásárlásokat a revoluttal is meg tudod oldani
szóval ez tőled függ, "megéri-e", nem lehet erre látatlanban válaszolni
-
Somatom
veterán
válasz
undercover #9446 üzenetére
Sztem a debit kártya + Revolut + Curve akkor éri meg, ha sokat utazol, gyakran kerülsz kapcsolatba valutákkal. Illetve, Google Pay.
-
undercover
őstag
Üdv!
Ha van egy OTP-s számlám, amivel szoktam fizetni vásárláskor, étteremben, online stb...
Megéri még Curve kártyát csinálni? Vagy olvastam korábban sima bankártya--->revolut--->curve kombóról is?
-
pictigjis
Topikgazda
igen, én is azért voltam nyugodt az első manuális gbit előtt, mert azt feltételeztem, a működés ugyanaz, mint amit az app csinál. én is néztem, hogy ez étterem volt, hol van a maradék 3 százalék, még reklamáltam is az ersténél, és ők írták meg, hogy a kifogásolt tranzakció 8999-es mcc-vel érkezett be. innen minden világossá vált
írnak ezek mostanában mindent összevissza, amellett, hogy borzalmasan lassú, félelmetesen hülye is a support úgy általánosságban, és ez nagyon nem jó irány sajnos
-
sb
veterán
válasz
pictigjis #9443 üzenetére
Köszi.
A kivételeket ismerem de ez egy olyan bolt volt ahol az előző, általam végezz GBIT-ek simán működtek eredeti MCC-vel.
Rémlett ez a manuális eset is, de ebben nem voltam biztos. A supportos erőltetése ill. a hivatalos leírásban friss dátummal szereplő mondat pedig elbizonytalanított.
Főleg a dátum miatt gondoltam, hogy hátha most valóban változtattak az alap működésen. Bár ezzel gyk. elcseszték volna az egészet... ha a 30 napos visszaállás nem lett volna elég.Nyilván a levelekben én is többször próbáltam ráterelni arra a válaszra, hogy a refund+kézi miatt ez egy spec eset lehet. De többszöri válaszra sem erősítette meg, hanem jött a fenti szöveg a "most likely change" -el.
Ez, plusz a több napos várakozások most eléggé kiakasztottak. Amúgy nekem 99%-ban saját használatban eddig alig volt vele gondom. (Az online megerősítés óta nagy összegű, új boltnál szokott gondom lenni max, de régen se volt 1-1 hibás napot kivéve.)
Most kivételesen van még egy nem jóváírt (így duplán terhelt) GBIT-em is, még arra is várom a választ. Ez az első 1.5 év aktív használat után amikor decline/refund nem ért nálam célba.
-
pictigjis
Topikgazda
szerintem ez korábban már volt téma. az mcc-k átadása az összefoglalóba írt (már megtalált, mert biztos vannak még) kivételekkel továbbra is működik
DE
a manuális back in time-nál az mcc MINDEN ESETBEN 8999-re változik, ezért kaptál 4 helyett 1 százalékot, és ezért nem volt opció nekem sem hónapokig (amíg nem ment a gbit magyar bin-es kártyákkal 5000 felett), hogy ők rakosgassák át nekem a cuccokat
szerk.: valahova ezt is beleteszem az összefoglalóba...
-
sb
veterán
Sziasztok!
Változott valami a GBIT/MCC kódok kezelésében?
Egy friss kiemelt szöveg:
https://help.curve.com/en_us/how-do-i-move-a-transaction-HkxHBOnUd
the original Merchant Category Code (MCC) of the transaction won't be preservedA supporttal való levelezés során jutottunk el ide. Egy részlegesen refundolt tranzakciót szerettem volna GBIT-tel áttenni amit nem engedett a rendszer (bár a leírásban az szerepel, hogy mennie kellene)
A supportos ámozgatta, ezután tűnt fel (hitelkártyán), hogy 1%-ot adtak rá 4% helyett.
Rákérdeztem és azt a választ kaptam, hogy szinte mindig változik az MCC.
Leírtam neki, hogy 1.5 éve nem futottam bele változásba, kivéve a hibákat, de ugyanitt tartunk.Most változott a kezelése vagy teljesen fogalmatlan?
Egyébként ilyenek is megjelentek a levélben:
- "the MCC code will most likely change as GBiT is a money transfer and – as such – has a different MCC than the original transaction"
- "In this case, as I moved the remaining amount of your refund to your ??? card, your card issuer possibly charged you for this."Money transfer? Ha nem vásárlás lenne akkor eleve nem járna rá visszatérítés. Ugyanolyan kártyás vásárlás művelet ugyanazokkal - az MCC-t is beleértve - paraméterekkel.
Issuer charging?
Az már csak hab a tortán, hogy az automatikus 48 órás levél után 3-4 nap mire válaszolnak. Ennél konkrétan duplán szivattak, mert a hónap forduló után mozgatták át a 3-4 napos válasz miatt. Így a régi hónapba nem fért bele, cserébe az újat terhelte, de csak 1%-kal.Szóval kezdjek el GBIT helyett direktben hitelkártyázni vagy tök hülyeség a fenti eszmefuttatás?
A chat is kiváló találmány levél helyett. Tr related levélnél a chatbot rákérdez sorban 3-4 tr adatra amit rohadtul nem látsz a chat közben, ki kell lépni, leolvasni (megkeresni újra a tr-t, mert elmászik róla, sőt még a keresőfiltert is leszedi), visszalépni és leírni. Az első adatot. Utána jön a következő kérdés/adat... :rolleyes: még 2-3-szor... majd a végén l*sz nem történik, ugyanúgy elmegy a levél és jön a válasz, hogy 48 órán belül blablabla... amire válaszolnak 4 nap után.
Ezt a workflow-t senki nem próbálta ki vajon?szerk: Feleségemnél a passcode-ot kellett megkérdezni, 4 napja nincs válasz.
-
pictigjis
Topikgazda
úgy tűnik, a curve supportnak mostanában nem is nagyon lesz ideje a hétköznapi ügyekkel foglalkozni, mert el van foglalva azzal, hogy a uk usereket vegzálja...
"My support reply now gives me 10 days to supply all bank statements, all card statements, all NS&I statements. If I don’t provide this this will close my account."
-
norrberth
addikt
válasz
Freerider89 #9437 üzenetére
Persze simán megy.
Én vettem le telóval.Órával nem tudom, azt próbáld ki.
-
Freerider89
tag
sziasztok!
Lehetséges, hogy curve független a kérdés, készpénzfelvételnél itthon automatból, lehetséges érintéssel használni a kártyát? A kérdés bagatelnek tűnhet, ami egyáltalán nem fontos, de ha pl a fizikai kártya nincs nálam, de az órám vagy telefonom igen, akkor vajon tudok e curve-ről pénzt ki venni automatából -
pictigjis
Topikgazda
válasz
Sordoran #9435 üzenetére
ha eddig nem válaszoltak, az a ticket már elsüllyedt. írjál újra emailben, az URGENT szóval kezdve az üzenetet
könnyen elképzelhető, hogy azonosítás is kell, szóval én egyből valami olyasmit írnék, hogy gond van a limitekkel, nem tudod használni a kártyát, és ha esetleg azonosítási procedúrára lenne szükség, akkor írják meg, és küldjék a linket hozzá
-
Sordoran
addikt
válasz
Sordoran #9351 üzenetére
Csütörtök reggel írtam ezzel kapcsolatban support-nak az app-on keresztül, azóta nincs válasz (48 órát írtak). Közben lejár szépen az első hónap, és ha nincs már az 1% cashback, akkor nem látom értelmét ezzel foglalkozni, Revolut-al megy Gpay. (Curve-el se mobilos fizetés, se online vásárlás nem megy spending limit miatt azóta se) Limitet nem tudom hol megnézni, és ha ez havi limit lenne, akkor következő hónapban előjön megint? (csak 90k-t költöttem a hónapban míg le nem tiltott)
-
niklebi
senior tag
Lehet, hogy nekem szerencsém van, de tavaly április óta használom a Google Pay-t a telefonon ami rootolva van. Talán egyszer volt, hogy 2-szer kellett érintenem, mert az első nem volt jó. Amikor telepítettem a letöltött programot, és beregisztráltam a Curve kártyát rögtön megjelent, hogy J*** szeretnéd fizetésre használni. Naná azért tettem fel. Június óta új telefonon is tökéletesen működik, pedig ez is rootolva van. Lehet a trükk az, hogy én a Curve kártyát beregisztráltam a Play áruházba alapértelmezett kártyaként, és csak utána pár héttel telepítettem G.Pay-t a telefonra. Van ahol nem tudok vele fizetni. Ilyen hely a gyógyszertárak. Ott meg tudok fizetni az órán lévő S.Pay-el.
Javaslom akinek nem megy nézze meg az alkalmazásban baloldalt felül 3 csík, Érintéses beállítások, ha ott minden ki van pipálva (amit az alkalmazás állít be) akkor működnie kellene szerintem. Ha valamelyik nincs akkor ott a hiba. -
IG55
senior tag
Curve kártyát felvettem Google pay-be, és nem megy az NFC-s fizetés. Azt írja a teminál, hogy csekkoljam a telefonomat, de az nem jelez semmit. Sem a Gpay, sem a Curve appban. A kártyával amúgy megy a contactless fizetés. A telefonon nem a default NFC-s app a Gpay, az számíthat?
-
Fifi
őstag
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
windlord #9425 üzenetére
az ugye megvan, hogy semmit nem jelent, hogy a revolutban milyen pénznemen hagyod a képernyőt? van egy elég fixen definiált sorrendje annak, hogy miből próbálja levonni a vásárlás fedezetét, de ennek semmi köze ahhoz, hogy te mire "kapcsoltad" a telefonodon. tehát még egyszer: ha kunában akarsz vásárolni revoluttal curve közbeiktatásával, akkor a revolut-kártyát is kunára kell állítanod a curve-appban
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
windlord #9423 üzenetére
igen, hétvégén a curve-nek is van felára. ha a revoluton van kuna, nyugodtan fizethettél volna közvetlenül a revolut-kártyával is, de ha valamiért csak a curve volt nálad, akkor a revolut-kártyát is kunára kellett volna állítanod az appban. így nem történt volna váltás
-
windlord
őstag
Mit rontottam el?
Curve kártya alatt Revolut.
Curve fontban, Revolut kunaban, Horvátországban vagyunk.Fizettem tegnap (vasárnap) curve -vel (revoluton volt kuna, és arra is volt állítva) viszont számolt fel plusz költséget, többször is próbálva.
Hétvége miatt a Curve is felszamol?
Curve pénzneme legyen kuna? -
pictigjis
Topikgazda
nem vásárolt valaki az oázis kertészetben akármikor curve nélkül, és tudja az mcc-t is? hétvégén voltunk, de curve-vel fizettem, és 5399-es mcc-t mutat a kh-s app. gyanúsnak tartok egy 5261 -› 5399 átalakítást is...
-
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
akaszajanos #9416 üzenetére
de mi a hibaüzenet? mi az elutasítás oka a blokk szerint? én aztán tudom, mennyire szar volt a curve például tavaly év végén, de hónapok óta nem volt egy elutasításom sem
-
akaszajanos
tag
Nem egészen értem, miért szívat a Curve rendszeresen.
Most újfent véletlenszerűen elutasítja tranzakciókat fizetésnél. Csak úgy, amikor olyan a kedve -- pedig bőven van egyenleg a kiválasztott kártyán, amivel tudok is fizetni, miután a Curve cserbenhagyott.
Nem buli ez így, hogy 10-ből kb 4 alkalommal leéget a kasszánál a cucc. Érdekes módon mindig sikerül ezután fizetni a kártyával, ami a sikertelen fizetésnél is mögötte volt... -
gg72
veterán
Kaptam visszatérítést az emag-tól, jött is sms az OTP-től (áruvisszavét), de az egyenlegen nem jelenik meg... A curve-től is jött mail, hogy "A refund was issued for one of your transactions. Note that it may take a few days for your bank to process your refund back onto your account." Most itt csak azt nem értem, hogy ha az OTP-től jött sms, akkor az egyenlegen miért nem jelenik meg?
-
Fifi
őstag
válasz
kanyi51 #9404 üzenetére
Van GBP zseb és csekély összeg is van rajta:
Amint látszik 08.13-án a topup ment ugyanarról a Curve kártyáról.#9405 pictigjis:
Nekem John Smith nem segített, pedig az e-mail címe sem volt azonos a Curve és a Revolut-nál megadott címemmel. Sőt most PC-n is próbáltam, de ott sem tetszett neki a Postcode. -
Fifi
őstag
válasz
Oliverda #9393 üzenetére
Soha nem használtam még a pénzbekérést, de gondoltam ennek is itt az ideje, tesztelem.
1. Curve-ban Curve Cash kiválaszt fizetőeszköznek, tettem rá 5,4 GBP-t
2. Revolut-ban fizetési kérés készítése 5,4 GBP értékben
3. Fizetési kérés linkének megnyitását és a Curve kártyám adatait megadva az alábbi hibaüzenet fogad:Pedig a Curve alkalmazásban az adataim ellenőrzésekor az irányítószám jó:
Hogyan tovább?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- BestBuy topik
- Formula-1
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Házimozi belépő szinten
- Synology NAS
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 11 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Probook 640 G2 (14/i3-G6/8GB/256SSD/Magyar/Win11) - Szép!
- ThinkPad P1 Gen3 15.6" 4K IPS i7-10850H Quadro T1000 32GB 1TB NVMe magyar vbill ujjlolv IR kam
- Gamer Gép - MSI PRO H610M, Intel I7 12700KF, 32GB DDR4, RTX 4070 12GB , 4 TB M.2 SSD, 550W
- Samsung Galaxy S10+ 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Microsoft Surface Book 3 - 15 col
- DELL PowerEdge R730xd 16LFF+2SFF rack szerver - 2xE5-2680v3,64GB RAM,4x1GbE,H730 RAID v ZFS
- Iphone 16E 128GB Fekete Bontatlan 24 Hónap Garancia
- Beszámítás! Apple Watch SE 2024 44mm Cellular okosóra garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 13400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB DeepCool MATREXX 40 650W
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest