Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:15

LOGOUT.hu

Banggood tapasztalatok

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#7456) énvagyoka...


énvagyoka...
csendes tag

Sziasztok! Facebookos kupon-oldalon keresztül rendeltem egy telefont Banggoodról, a Xiaomi Official Store-tól. A Facebook-oldal üzemeltetője a kuponkódot tartalmazó posztban a vámmentesség végett a Priority Direct Mailt javasolta, többen rákérdeztek, hogy valóban vámmentes-e, ő minden esetben igennel felelt. A rendeléskor ezen felül a Shipping Insurance-t is bepipáltam, bár ez, ha jól értelmezem, a csomag épségére vonatkozik, a vámmentességhez semmi köze.
Ma kaptam az SMS-t a postától, hogy ajánlják figyelmembe az oldalukat, ahol tájékozódhatok a csomagom vámügyintézésének menetét illetően.
Felvettem a kapcsolatot a Facebook-oldal üzemeltetőjével, aki minden felelősséget hárít arra hivatkozva, hogy a rendszerében nem látja nyomát annak, hogy az ő linkjén keresztül rendeltem a telefont (kedvesen még odaszúrta, hogy igazából amúgy sem lenne kötelessége segíteni).
Írtam azoknak, akik a poszt alatt rákérdeztek, hogy biztosan vámmentes-e a szállítás, ők is megjárták, a Facebook-oldal üzemeltetőjétől pedig ködös válaszokat kaptak.

Jelenleg ugyanitt, ugyanezt a telefont a Priority Direct Mail mellett European Direct Maillel is meg lehet vásárolni (az augusztus végi rendelésnél nem emlékszem ilyen opcióra). Emellett ingyenes Air Parcel Register szállítási mód is van, ekkor a Tariff Insurance opció is bepipálható (a másik két szállítási módnál ez nem választható).

A fentiekkel kapcsolatban felmerült kérdéseim:
1. Milyen költségekre számítsak?
2. Van-e arra reális esély, hogy akár a Banggood, akár a Facebook-oldal üzemeltetője a többletköltségemet részben vagy egészben megtérítse?
3. Ha igen, kinél kell kopogtatni, és mi a menete a dolognak?

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.