Hirdetés

2024. április 18., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:15

LOGOUT.hu

Banggood tapasztalatok

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#7401) Dluinet válasza MittuDomain_ (#7398) üzenetére


Dluinet
nagyúr

oktober közepére, talán

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#7402) luciferk


luciferk
senior tag

Tisztelt V/ topik gazda, a #7387 hozzászólásomra lenne valami észrevételed?

(#7403) zeon.hu válasza luciferk (#7402) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

Célországban feldolgozva: Nálam 4-14 nap is volt már.

"Vajon mikor fog a Magyar posta normális szolgáltatást nyújtani mint pl a külföldi posták?"
Ezt gondolom költői kérdésnek szántad, mert itt nem lesz rá válasz :)

#?*@&!

(#7404) V/ válasza luciferk (#7402) üzenetére


V/
Topikgazda

Annyi, hogy én folyamatosan veszekszek velük most is ott dekkol náluk egy csomagom (09.04.-én reggel érkezett meg hozzájuk) ami a telefonos ügyfélszolgálat szerint arra vár hogy vámeljárás lesz vagy nem lesz. Bár nem Kínából jött, hanem tényleg Hollandiából, egy ottani lerakatból.
Az érték a küldeményen látható, ha átvilágítják akkor be is tudják azonosítani hogy az igaz és értékhatár alatti.
De addig sem jut el a paraszt hogy kérjen vételár igazolást és akkor egyértelműen tud dönteni, mit kell azon gondolkozni?

[ Szerkesztve ]

(#7405) korikmate válasza vegyszer (#7397) üzenetére


korikmate
tag

Te voltál a kiakadás tárgya? En nem is értettem, nagyon furcsa az a topic, a gazda is az :). Az én akkum 2 hét alatt jött meg, Banggood, air parcel registered, tariff insurance, nem volt gond ... Viszont a 08.08 án postázott drón még sehol... EDM :(

(#7406) luciferk válasza zeon.hu (#7403) üzenetére


luciferk
senior tag

"Célországban feldolgozva: Nálam 4-14 nap is volt már."

Nem tudom, hogy olvastad e, hogy priority (elsőbbségi) csomagról van szó, nehogy már normális legyen az, hogy egy elsőbbségi csomag 2 hét alatt érjen be a kerületi postahivatalba amikor már belföldön van a csomag. :F Szerintem privatizálni kéne a magyar postát (a bkv-re is ráférne) ekkor talán normálissá válna a működésük.

(#7407) zeon.hu válasza luciferk (#7406) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

Olvastam.
Viszont a magyar posta (finoman fogalmazva) elégtelen működéséről se a Banggood, se én nem tehetek :)

#?*@&!

(#7408) peestike


peestike
senior tag

Most néztem rá appban a rendelésekre. A múltkori pointsmall-os hangszóró elvileg 08.21-es dátummal shipped lett. Erre most, 09.10-es dátummal order cancelled, pontoknál ugyanez, a 30 pontot visszaadták. A 3 forint sorsát még nem tudom. :)

42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.

(#7409) zeon.hu válasza peestike (#7408) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

Értesítést nem kaptál?
Mindenképpen írj a supportnak.

Szerk.
Közben olvasom, hogy mások is így jártak.

[ Szerkesztve ]

#?*@&!

(#7410) peestike válasza zeon.hu (#7409) üzenetére


peestike
senior tag

Értesítés nem volt. Legközelebb, HA lesz legközelebb ilyen vásárlás, akkor kifizetem az ajánlott postát. Ott legalább látszana, ha megmozdul a tn. Mindenesetre most nagyon szánalmasan kezelik ezt a helyzetet...

42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.

(#7411) zeon.hu válasza peestike (#7410) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

Beszélj a supporttal, de egyébként ez az eljárás szerintem sem korrekt.

#?*@&!

(#7412) peestike válasza zeon.hu (#7411) üzenetére


peestike
senior tag

Írtam egy levelet, kíváncsi leszek milyen kamu duma fog jönni.

42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.

(#7413) HisHis


HisHis
csendes tag

Én úgy látom, hogy sikerült nekik visszafordítani a pointsmall os csomagokat (lehet konténerestül) és most kaphatták meg.
Rossz csatlakozojú drón antennát rendeltem és egyből rendeltem hozzá átalakítót is.
A mai napon ennél az átalakítónál maradt a shipped állás és új sorban újra felvették, hogy csomagolás alatt.
Jelenleg megpróbáltam visszamondani, mert az antennát se küldik. Legközelebb meg már jó csatlakozósat rendelek (persze nem náluk, mégha egy picit drágábban is).

(#7414) Beni2360


Beni2360
félisten

A kiszállítás alatt levő táskánál ez a sárga gomb jelent meg. Mit kell csinálnom? A nyomkövetési szám is eltűnt.

A magyar posta szerint már itt van.: LZ748467771CN

[ Szerkesztve ]

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#7415) V/ válasza Beni2360 (#7414) üzenetére


V/
Topikgazda

Egyenlőre semmit, ha megkapod kicsomagolod és ha gond van, akkor rákattintasz a sárga gombra.
Azért tűnt el a nyomkövetési, mert elérte a várható kézbesítési dátumot.
Holnap már kézbesítik.

[ Szerkesztve ]

(#7416) hattrickuser


hattrickuser
tag

Tanácsra lenne szükségem. Volt 2 rendelésem, ami sajnos nem érkezett meg. VISA kártyával fizettem, mindkettő esetben Augusztus 15.-én refundolták az összeget. Elvileg. Azonban a számlámra még mindig nem érkezett meg az összeg. Több alkalommal volt már refund Banggood-ról erre a számlára, eddig soha nem volt probléma. cservice ezt a képet küldte: [kép] (másik is ilyen, csak eltérő az összeg.)
Banggood azt javasolja, hogy menjek be a helyi bankba, feltételezem részükről itt lezárták a témát.
Az OTP-be mi alapján tudnának egyáltalán utánajárni a meg nem érkezett összegnek? Bár nem nagy összeg, inkább maga a tény zavar...
Illetve a BGPay-t azóta aktiváltam, de ott sem jelenik meg az összeg.

(#7417) vegyszer válasza hattrickuser (#7416) üzenetére


vegyszer
addikt

De most tényleg, négyszemközt, áruld már el, hogy miért nem lehet erre a PayPal regisztrációra azt a nettó 4 percet rászánni?
Annyival könnyebb lenne vele az élet, mint nélküle.

Tudom, tudom. Pont azért, amiért az emberek a 4x4 autókat is szeretik:
Hogy ott is el tudjanak akadni, ahol mégkevesebb ember jár, meginkább nem kap segítséget...

"Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell

(#7418) V/ válasza hattrickuser (#7416) üzenetére


V/
Topikgazda

A BG vásárlási történetben mit látsz ezekre a vásárlásokra? Refunded ? Mert akkor igaz amit írtak.
Biztos hogy a számládon van, nézd át a Netbankban az augusztus 17 és 24 közt a főszámládat, ott lesz az 1953 Ft. Az augusztusi számlakivonaton is megtalálod.
Azt OTP is azt csinálja hogy megnézi hogy 15-étől jött-e jóváírás, utána lehet járni. Én ezért nem szoktam a bankba menni, főleg úgy, hogy mindig megkaptam a visszatérített összeget.
A BgPay minek? Arra csak akkor küldenék ha már a vásárláskor aktiválva volt.
De az arra kapott pénzt azt csak náluk lehet levásárolni, mi van ha meggondolod magad és még sem kell mondjuk ami nem érkezett meg és visszakapnád az árát?

[ Szerkesztve ]

(#7419) V/ válasza vegyszer (#7417) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem PayPal téma volt a kérdése, nem is szükséges a fizetéshez és nem szoktuk használni, mert a Banggood-nak van vásárlói védelme és a PayPal szerint is ott kezdjük el a probléma megoldást.
Mivel itt ők megoldották a problémát közelébe sem kellett volna menni a PayPal-hoz.
Mindenki szabadon dönt hogy miként fizet vásárlásai során, ha csak kártyás fizetést választ azt akkor tiszteletben kell tartani, lehet több oka a választásának.
Nem igazán kell az autó hasonlatod, felesleges indulatokat generálni.

(#7420) Beni2360 válasza V/ (#7415) üzenetére


Beni2360
félisten

Köszi, e szerint változás történt az oldalon, régen nem volt ilyen és egy kicsit bezavart a sok refundos hsz.

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#7421) hattrickuser válasza V/ (#7418) üzenetére


hattrickuser
tag

A BG oldalán refund szerepel mind a kettő rendelés mellett.
Smartbankon már tegnap egyéni lekérdezést csináltam, miután nem szerepelt egyik összeg sem a teljes számlatörténetben. Így vettem észre a problémát. Az Ali-s refunddal semmi gond nem volt, de ezek a tételek hiányoztak.
Ezt követően kértem csak itt tanácsot.

(#7422) V/ válasza hattrickuser (#7421) üzenetére


V/
Topikgazda

Számla kivonat. Nem lekérdezés. De akkor kérdezd le a kártyaszámlát is meg a másikat is. A kifizetés is meg van? Akkor az arra vonatkozó adatokat megadva is meg tudják nézni, hogy volt-e visszatérítés. Számomra teljesen érhetetlen. Hivatalosan ezt írják, de hamarabb megszokott jönni a pénz.
The refund may take up to 14 days to show in your account
Bővítsd a lekérdezést a mai napig.

[ Szerkesztve ]

(#7423) Flashy válasza HisHis (#7413) üzenetére


Flashy
veterán

nekem is az összes pointsmall-os orderem cancelled lett egyszerre. hát nem egy fair dolog. a duplikáltakat helyből törölték, oké (bár akkor minek engedte megrendelni), aztán néhány terméket különösebb indok nélkül töröltek, oké, van ilyen, belekeveredett az akcióba, de kisebb volt a készlet. de most meg az összes, elvileg feladott rendelés törölve... a visszaadott pontok nem vigasztalnak, van belőle hatezeöccá :) de azt hittem egy kicsit szerencsésnek érezhetem magam, pedig semmi igazán durván komolyat nem vettem (nem ütöttem le ezerdollárosat két forintért). na mindegy, ez van.

(#7424) hattrickuser válasza V/ (#7422) üzenetére


hattrickuser
tag

Számlakivonatot tudok pdf formátumban letölteni az OTP weboldaláról. A legutolsót csak e hónap 1.-ig, azon nem szerepel. A lekérdezést tudom a mai napig akár, azon sem szerepel. Mindkettő módszerrel nézve a vásárlás viszont szerepel májusban. Mindenképpen érdekes az eset, ezt úgy tűnik csak bankfiókban fogom tudni tisztázni. Az értéket tekintve célirányosan ez miatt nem fogok bemenni, de ha arra lesz dolgom utánajárok, és jelezni fogom, hogy mi volt a probléma.
Köszönöm a tanácsot!
Kb. 500 rendelésnél tarthatok, 12-15 refunddal, de mindenhonnan 2-3 munkanap után jóváírták az összegeket.

(#7425) Beni2360


Beni2360
félisten

Rendeltem egy esernyőt. Írták, hogy Szept. közepén szállítják most meg Back Order status látható. Semmi rendelés törlés vagy hasonló nincs az oldalon. A mostani rendelési státusza Preorder 09.17-i további szállítású dátum nélkül. Mit csináljak várjak? Nem utalták vissza a pénzt.

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#7426) V/ válasza Beni2360 (#7425) üzenetére


V/
Topikgazda

Preorder 09.17 azt jelenti, hogy azután fogják rendezni a dolgokat, küldeni stb. ez kifizetett előrendelés lenne. Még van 5 nap.

[ Szerkesztve ]

(#7427) Terentius


Terentius
őstag

Sziasztok! Adott terméknél a PDM-et vagy EDM-et érdemes választani tréfa helyett?

Poco F5 12/256 Gb

(#7428) V/ válasza Terentius (#7427) üzenetére


V/
Topikgazda

Összefoglaló, 8. Speciális szállítási módok

(#7429) korikmate


korikmate
tag

Sziasztok! Sokan írtátok a 60 napot mint refound előtt kivárandó időt. Az én csomagomon van biztosítás, es ezt írja a Banggood róla: "Our customer service will arrange a refund or a reshipment of your order within 1 business day after confirming that your parcel did not arrive at your destination within its estimated delivery time" nekem az EDT 09.15 az order details szerint. Ez azt jelenti, hogy ekkortól akár refoundot is kérhetnék? Koszi

(#7430) V/ válasza korikmate (#7429) üzenetére


V/
Topikgazda

Nálad is meg fog jelenni ez a gomb:

Ha ezt választod akkor a következő dolgok lehetnek.
Megkérnek várj még egy hetet.
Kérhetsz refund-ot
Kérhetsz újraküldést.
Én ezt a dátumot veszem alapul, nem a napokat számolom, de lehet hogy épp 60 nap.

[ Szerkesztve ]

(#7431) hattrickuser válasza V/ (#7422) üzenetére


hattrickuser
tag

Mégis elmentem ma az OTP-be, nem hagyott nyugodni a kíváncsiság.
Nem érkezett meg a refund. Az ügyintéző hölgy a fizetést mindkettő esetben látta, de jóváírás ezzel kapcsolatban nem érkezett. Kinyomtatta 6 hónapig visszamenőleg a számlaértesítőmet, igaz csak elsejéig szól, de onnét sem szerepel a gépben ilyen jóváírás.
Rejtély...

(#7432) V/ válasza hattrickuser (#7431) üzenetére


V/
Topikgazda

Értem. És felhívta a könyvelési részleget vagy ott nézte a gépén? Mert neki sincs mindenhez jogosultsága.

De írja akkor a BG-nek a kapcsolatfelvételi űrlapon, ezzel a témával: After-Sales - Other after-sale inquiry
hogy az XXXX számú bankkártyára nem kaptad meg a refund összegét. Persze kell majd a Order number is.

[ Szerkesztve ]

(#7433) hattrickuser válasza V/ (#7432) üzenetére


hattrickuser
tag

Csak a gépet nézte, nem hívott közben senkit. Annyira nagyon nem volt segítőkész, elmondtam a problémát, amire gyakorlatilag annyi volt a válasza, hogy ha egy áruház nem adja vissza a pénzemet, azzal ők nem tudnak mit csinálni. Persze ne értsem félre, megnézi a pénzforgalmat, igényem szerint kinyomtatja a számlaértesítőt ingyen, de azt javasolta, hogy az üzlettel vegyem fel a kapcsolatot. De ha már itt vagyok, tudna ajánlani nagyon kedvező hitelkártyát vásárlásaimhoz... :D
Megköszöntem a lehetőséget, és a kinyomtatott lapokat, majd elváltunk egymástól.

Google fordító segítségével teszek még egy utolsó próbát. Bár a BG azt írta, hogy forduljak a bankhoz, mert ők elutalták, a bankban pedig azt tanácsolták forduljak BG-hez, mert nincs ilyen utalás. Egy kör lement, de talán jobban tenném, ha elengedném...

:R

(#7434) imis válasza hattrickuser (#7433) üzenetére


imis
senior tag

Pár nap kell az ilyennek, pláne ha központilag intézi a a BG (azaz kötegelten indít), -+ idő, hogy könvyveljék a számládon. Az aliról nekem 2 hét alatt jött vissza. A Geek-ről egy hét pp-vel.

Bocs, most néztem, hogy régebbi, mindenképpen rá kell kérdezni.

[ Szerkesztve ]

(#7435) V/ válasza hattrickuser (#7433) üzenetére


V/
Topikgazda

Megnéztem újból a képet amit feltettél. Ott forintot látok hogy az küldtek vissza. Az jó? Mert $-ban menne ott a fizetés, más deviza nem ajánlott.
De egy konkrétabb igazolást próbálj meg kérni, amin valami banki információk is vannak a visszautalással kapcsolatban, azzal az indokkal hogy ez alapján nem találták meg a bankban.
A refundról szóló e-mail sem beszédesebb? Nekem ugyan PayPal-on keresztül küldték vissza de bele írták a PayPal tranzakció azonosítót, ami alapján a PP megtudja keresni ha lenne valami gond. Ha normál bankkártyás fizetés volt, akkor is talán írnak valamit.
Valójában el tudom képzelni hogy bizony az OTP könyvelésében van hiba, a pénz simán megy vissza arra a bankszámlára amelyről ment a BG-hez. Volt már hogy 28. nap találták meg a 30 napból a pénzt, amikor is visszaküldték volna.
Azt pénzt ami külföldről érkezik egy parkoló számlára teszik, ha nem tudják beazonosítani és azt természetesen nem látják a bankfióki ügyintézők, mert az nem személyekhez kötött.
Az hogy két tételnél is tévesen dogozik a BG az is hihetetlen.

[ Szerkesztve ]

(#7436) w.miki


w.miki
veterán

írt valaki a BG-nek a 3Ft-os törölt rendelések miatt?
Én még nem, akartam, csak nem tudom, van-e értelme? :F

Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu

(#7437) Ciccuka válasza w.miki (#7436) üzenetére


Ciccuka
veterán

Nekem nem válaszoltak.

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#7438) Dluinet válasza w.miki (#7436) üzenetére


Dluinet
nagyúr

írtam nekik hogy elfogathatatlan, azt válaszolták, hogy nagyon sajnálják

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#7439) Flashy válasza w.miki (#7436) üzenetére


Flashy
veterán

nekem sem válaszoltak. igazából csak kíváncsi vagyok mit írnak, nem is különösebben agresszíven kérdeztem rá, inkább értetlenül hogy ez miért van.

(#7440) zeon.hu válasza Flashy (#7439) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

Nem írtam nekik egyelőre, értelmét se látom sajnos.
Mikor automatikusan törölték a vásárlás után rögtön a sátrat és a bőröndöt, akkor jött email róla.
Viszont a pontokat nem adták vissza. A 3Ft-okat se, de azért nem fogok reklamálni, bár lehetne :)

#?*@&!

(#7441) V/ válasza zeon.hu (#7440) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha törlik a vásárlást és kártyával fizettél a pénzt visszaküldi a rendszer. Nem volt ezekre a 3 Ft-os dolgokra valami szabályuk?

(#7442) V/ válasza w.miki (#7436) üzenetére


V/
Topikgazda

A válasz jó eséllyel ez lesz amit itt írsz.

(#7443) zeon.hu válasza V/ (#7441) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

Nem láttam ilyesmi leírást.
Nyilván nem zavar a 3Ft és a bőrönd esetében meg is értem, hogy nem küldik, ezzel nincs is gond.
A pontokat viszont jóváírhatták volna.

#?*@&!

(#7444) V/ válasza zeon.hu (#7443) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor máshogy kérdezem. Ez valami akció volt ahol 0,1$-ért lehetett meg venni. Ha ilyen akció akor annak vannak szabályait. Pl: 1 ember 1 vásárlás a megadott időszakban, így az elsőként megvett és kiifizetett dologra vonatkozik. Vagy csak 5 tétel. Csak PayPal fizetés. 30 percen belül fizetni. Korlátozott mennyiség.
A legtöbb esetben mindig van valami szabályuk. Pl itt is.

[ Szerkesztve ]

(#7445) zeon.hu válasza V/ (#7444) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

Mindenből 1-et rendeltem, nem szoktam harácsolni.
Akció legelején vettem.
Mellesleg pl a wc papír tartónál akár teljesen reális is lehet az akció, amúgy se egy ökör ára :)
Másoknál volt, hogy törölték a többit, de olyan is, akinek mindkét (jó drága!) drón kontrollert feladták (elvileg).

#?*@&!

(#7447) Dél


Dél
csendes tag

Sziasztok! Se a PDM, se a EDM esetében nem lehet választani tariffe insurancet. Másik szállítási módoknál van. Akkor most mindkettő tréfa mentes? Vagy csak szerintük én meg szopok ha rosszat választok? Jött már több határ feletti cucc kintről, minden gond nélkül. Valami miatt most PDM választottam, erre meg többen azt mondják szopó ági.

(#7448) UberMutant válasza Dél (#7447) üzenetére


UberMutant
őstag

tegnapig még nem volt gond egyikkel sem.
tariff insurance opció meg már rég nincs.

(#7449) Dél válasza UberMutant (#7448) üzenetére


Dél
csendes tag

De csak ennél a kettőnél. Nekem ebből az jön le, hogy tréfa sincs.

(#7450) V/ válasza Dél (#7447) üzenetére


V/
Topikgazda

Az EDM esetén miért lenne? EU-n belülről küldik így nem kell a vámbiztosítás.
A PDM-nél meg nem minden terméknél van biztosítva, bár most amiket néztem ott nincs. Normál posta és fEMS-nél van.
A PDM esetén csak óvatosan, lehet meglepetés.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.