Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:15

LOGOUT.hu

Banggood tapasztalatok

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#7201) peestike válasza zeon.hu (#7200) üzenetére


peestike
senior tag

Rákerestem a contact customer-re, gugli dobott találatot, ott címet kellett megerősíteni. Ezt nem értem valójában: For your order 53454435, as the Spike order could only placed one order.
Amennyiben törölni akarják, akkor töröljék. Lehetnének egyértelműbbek. Pár hónapja ugyanilyen akcióban vettem egy termékből 6ot, akkor nem volt probléma. (6 db kiskanál volt 18 huf.)

42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.

(#7202) zeon.hu válasza peestike (#7201) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

Banggood fórumon én is olvasgattam, de nem lettem okosabb sajnos.

#?*@&!

(#7203) RedCactus válasza V/ (#7197) üzenetére


RedCactus
senior tag

Hát igen, de bosszantó ez a huzavona. Már jeleztem nekik többször is, hogy szívesen elállnék a vásárlástól és boldog lennék, ha visszatérítenék a vételárat, de ragaszkodnak a 60 naphoz. Pedig még biztosításért is fizettem, hogy ne akadékoskodjanak.

(#7204) SpydeR3412


SpydeR3412
aktív tag

Sziasztok!
Expedited shipping service-el rendelnék és arra lennék kíváncsi, hogy ez vám mentes-e?

(#7205) V/ válasza SpydeR3412 (#7204) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem.
Elméletben ez a kettő:
EDM, de lassú lehet, nem biztos a kiírt 7-35 nap,
PDM, de biztonság kedvéért tariff insurance. 100$ alatt 100%, afelett 50%, de az eljárási költséget nem fizetik vissza.

[ Szerkesztve ]

(#7206) SpydeR3412 válasza V/ (#7205) üzenetére


SpydeR3412
aktív tag

Köszönöm szépen!

(#7207) Flashy válasza peestike (#7199) üzenetére


Flashy
veterán

nekem amiből kétszer vettem, azokat lezárták értesítés nélkül. a gyerek játszósátornál valami hibára hivatkoztak és kaptam 20%-os kupont rá (40 dollár az ára...). még 2 terméknél Contact customer van, egyik a Digoo, másik meg a borosüveg dugó, de ezekről üzenet nem érkezett még. a weboldalon egyáltalán nem találok üzeneteket, a sátorról is csak e-mail jött...

(#7208) Ciccuka válasza Flashy (#7207) üzenetére


Ciccuka
veterán

Contact Customer
a teniszlabda, égő, borosüveg dugó
sátor meg törölve :(

[ Szerkesztve ]

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#7209) oke válasza V/ (#7185) üzenetére


oke
senior tag

Megoldódott a kérdés, megkaptam a csomagot. Az okozta a problémát, hogy munkahelyre rendeltem és a címhez/céghez tartozik postafiók, ezért automatikusan a posta oda küldte. Hiába volt egyéni néven a rendelés....

(#7210) V/ válasza oke (#7209) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor pontos volt a kézbesítési idő bejegyzése, mivel berakták a postafiókba. A név nem igazán fontos, címre játszik a posta.

(#7211) Rob\'s


Rob\'s
csendes tag

Sziasztok!

Egy olyan problémám lenne hogy regisztrálásnál én hülye hibás email címet adtam meg (gmail.hu .com helyett :W ) mit tudok ezzel kezdeni ugye így nem kapom meg az aktiváló emailt se próbáltam létrehozni egy gmail.hu-s címet hátha elküldi arra de nem :( valaki járt már így mi a teendő? vagy csináljak új fiókot ezt meg töröljem?
Köszi előre is!

(#7212) V/ válasza Rob\'s (#7211) üzenetére


V/
Topikgazda

Esetleg csináld meg a jó e-mail címmel, ezt pedig elfelejtik, mert nem aktiválja senki. Esetleg törlöd, de lehet, hogy az nem fog működni, mert a nem aktiváltat nem törli.

(#7213) peestike válasza peestike (#7201) üzenetére


peestike
senior tag

folytatom a levelezést. :)
írtam, hogy nem értem mi a bajuk, jött válasz:
Each customer could only place one Spike order for the same item. You have placed order 53454435 and 53454373 . The order 53454373 is shipped out . Would you like we cancel your order 53454435 and refund you ?
most visszaírtam, tettem be képet is, hogy az egyik óra, másik egy wireless speaker. meg rákérdeztem, hogy rossz lenne a szemem, vagy ez a két termék valóban ugyanaz? az árak megegyeztek, az tény. :D
nem is foglalkoznék vele, ha megírják, hogy bocs, elrontottuk, ennyiért nem adjuk.

42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.

(#7214) Andralin


Andralin
aktív tag

Sziasztok!

Van két nagyon furcsa nyomkövetésem, ilyet még nem láttam.
Szépen jöttek a csomagok a kézbesítő postáig, majd egyszer csak "visszaugrottak" Hollandiába! :Y :Y :Y

Ez most mégis micsoda? Valaki látott már ilyet? És egyszerre két különböző csomaggal is ez a helyzet. :W

Küldemény postai feladása / Item accepted by postal operator
2018.08.08. | 10:41NLAMSA(Netherlands (

Célországba elküldve / Item sent abroad
2018.08.15. | 10:11NLRTMC(Netherlands (

Célországban feldolgozva / Processed in the destination country
2018.08.21. | 07:20

Belföldi feldolgozásra továbbítva / Forwarded for domestic sorting
2018.08.23. | 03:43

Kézbesítő postához érkezett / Arrival to delivery Post
2018.08.24. | 06:50

Célországba elküldve / Item sent abroad
2018.08.24. | 13:00NLRTMC(Netherlands (

(#7215) UberMutant válasza Andralin (#7214) üzenetére


UberMutant
őstag

17track szétválasztja a magyar és a holland posta bejegyzéseit, azzal kéne megnézned, mert szerintem összekeverte a kettőt

(#7216) V/ válasza Andralin (#7214) üzenetére


V/
Topikgazda

Az alábbi bejegyzés szerint ma meg érkezett a lakóhelyed szerinti postára:
2018.08.24. | 06:50 Kézbesítő postához érkezett / Arrival to delivery Post
A Posta Ügyfélszolgálattal kellene pontosítani, mert ezt ma megpróbálják kézbesíteni.
Az, hogy van még ezután valami más bejegyzés szerintem lényegtelen, itt gondolkozhatunk rajta, de a posta jobban tud segíteni.

[ Szerkesztve ]

(#7217) Vertigo18


Vertigo18
addikt

Nah, egy kicsit most én is megszívtam a Bangood-dal. Rendeltem a Points Mall keretein belül egy JJRC H51 Rocket drónt. Megérkezett, kibontottam, örültem neki, mentem melóba. Majd egy héttel később, amikor végre tettem a távba aksit, akkor derült ki, hogy az egyik "szárnyának" a motorja hibás, nem pörög, csak kecereg...

Csináltam róla videót, fotót, elküldtem a Bangoodnak, erre ma egy olyan levél várt, hogy egészítsem ki a panaszomat ezzel:

1.The photos of shipping label and SKU bar code, which stick on the package of the parcel and the product protecting bag

Most, ha konkrétan én jól értem, azt szeretnék, hogy küldjem el a drónról készült fényképet, ami alatt pl. ott van a csomagolás, meg a csomagoláson található kód? Most ez komoly? Miért kellene annak még meglennie? Ráadásul mit befolyásol ez, mikor videót készítettem a hibáról?

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...

(#7218) zeon.hu válasza Vertigo18 (#7217) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

Pedig érthető részükről, azzal bizonyítod, hogy tőlük vetted.
Egyébként ezért csinálunk kicsomagoló videót és rövid tesztet, főleg az értékesebb holmikról.

#?*@&!

(#7219) Vertigo18 válasza zeon.hu (#7218) üzenetére


Vertigo18
addikt

Jah, tehát többszáz vásárlás után abból indulunk ki, hogy majd lerázzuk a 10 dolláros tételnél a vásárlót azzal a dumával, hogy nem bizonyítható, miszerint tőlük vettem?

Értem én, hogy mit szeretnének és miért, dehát ha csináltam volna kicsomagoló videót, akkor sem látszott volna a defekt, az nem feltétlenül arról szól, hogy be is izzítom egyből az eszközt! Főleg egy drónt elég nehéz az alap, elindításnál jobban kipróbálni egy kicsomagoló videóban...

Dehát jó, akkor megírom, hogy nincs már meg a csomagolás, meglátjuk mit szeretnének.

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...

(#7220) DJ. Ru$y válasza zeon.hu (#7218) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Másik, ami miatt a csomagolást kérik, hogy valóban most próbálod ki, és nem te tetted tönkre. Vertigo, ez sajnos a saját hibád lesz, kár a Banggood-ra kenni, jogosan kérik, próbáld meg az ő nézőpontjukat is figyelembe venni és máris rájössz. :(

Repültél vele kettőt, ráesett a motorra mind a 2x, meghalt és azt mondjuk gyári hibás, gondolhatják ezt is.

[ Szerkesztve ]

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#7221) Vertigo18 válasza DJ. Ru$y (#7220) üzenetére


Vertigo18
addikt

Oké, legyen ez a hozzáállás! :W

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...

(#7222) WestBam válasza Vertigo18 (#7221) üzenetére


WestBam
senior tag

Évekkel ezelőtt volt garis bajom, akkor is kérték. Azóta egy fiókban a zacsikat gyűjtöm gari esetére 😅

⭐⭐⭐ https://elemlampablog.hu/linkek ⭐⭐⭐

(#7223) DJ. Ru$y válasza Vertigo18 (#7221) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Nem rólad írtam, hogy nem vagy korrekt, de ez is lehet a dolog.

Én is azt csinálom, mint WestBam, és BG tőlem is kérte már, amikor BW kábelből nem annyit küldtek, mint amennyit kellett volna például.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#7224) Vertigo18 válasza DJ. Ru$y (#7220) üzenetére


Vertigo18
addikt

Ha minden zacsit félretennék, akkor az megint elég tetemes mennyiség lenne sajnos. Ezt taláűn akkor Westbam kollégának nem kell ecsetelnem, ráadásul hiába "nagy érték", mégiscsak 10 dodóról van szó...

Ráadásul szerintem az, amit kérnek, az semmit sem bizonyít, ha most fogom és csinálok egy fényképet a hibás termékről, ami rá van téve az Ő zacsijukra, az mit is bizonyít? A fenti eszmefuttatást továbbfolytatva azt, hogy vettem egy JÓ terméket a Bangoodról, majd egy hibásazt máshonnan és a Bangoodos csomagoláson fényképezem le a másik helyről vásárolt, hibás terméket? Mert szerintem az, amit kérnek, ha TÉNYLEG ezért kérik, semmit sem bizonyít...

Ráadásul a termék még egyszer sem szállt fel, hibás az egyik szárnya.

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...

(#7225) V/ válasza Vertigo18 (#7224) üzenetére


V/
Topikgazda

Most tényleg ezen kell agyalni? Magkaptad, akkor le ellenőrzöd hogy jó-e. Hogy nem értél rá az nem érdekli a Banggood-t.
Miért? Az alábbi helyen leírt szabályok segítenek.
Van a napon belüli hibás termék garancia. 3 days DOA product guarantee Ha ez alaőpján jársz el ugye a hiba kellő időben kiderül, igénybeveheted a garanciát. A szabály az amit neked is írtak:
1. Within 3 days of receiving the product, contact us with a photo or video showing the issue and whether you want a refund or replacement;
-What we will need from you.
A photo or video showing the issue;
A photo of the shipping label and original packaging;
To tell us if you prefer a refund or replacement;
2. We will review your claim and contact you if we need more information;
3.If approved, we will arrange a refund or a replacement of the defective product, and you may be asked to return it. We will be responsible for paying the return shipping fees.

Ez a lehetőség kifutott nem a BG hibája miatt.

Van a 3 napos nem tetszik a termék visszaküldés. 3 days return to us Visszaküldöd és visszakapod a pénzed, a visszküldés költsége a tied. Ez nálad nem volt aktuális.

Van az általános garancia Product warranty ezt tudod igénybe venni. Erre a megérkezés napjától számított 30 nap vonatkozik.
Az hogy ennek ellenére még elfogadnák a megérkezési garanciát, az nem negatívum. A kettő közt a kárpótlás megoldása és költségvonzata a különbség.

Ehhez az alábbiakat kérik:
Below please find the procedure of our warranties:
1. Take a video or some photos showing the issue occurred with this item and contact us to submit your claim;
2. We will contact you for more information or give you a response within 48 hours;
3. If a product is still covered by our warranties, you may have to return it. The responsibility for paying the return shipping fees depends on the actual problem of the item you want to return.

Ezek a kizárások:
Warranty exclusions:
If a product is defective before you start using it or is not working, you can return it to us within the validity period of our warranties.
However, the following scenarios are to be considered outside the scope of this protection:
a) The user voids the warranty if he or she
- Flashes the firmware of a device;
- Opens the body in an attempt to fix the product;
- Modifies, removes or swaps parts of a product;
- Uses the device in a way that it is not intended for;
- Continues to use it once the fault occurs and causes more damage;
- Fails to contact us when the problem first occurs;
b) Warrantees do not cover cases of damage to products from accidental breakage, misuse, or general wear and tear.
c) Please contact us before returning a defective item; otherwise, your return request may be delayed.
d) If a repair is impossible or we can not offer a replacement due to limited stock availability,we will send you a refund to the same payment account you used to place the order. You can then use the money for purchasing this product again.
e) Intimate apparel and adult toys can not be returned due to hygiene reasons.
f) If items are lost while being returned, we will not be able to assist you as we wish we could. We recommend that you select a tracked shipping method to return the defective products.

[ Szerkesztve ]

(#7226) Vertigo18 válasza V/ (#7225) üzenetére


Vertigo18
addikt

Szokásos V/ stílus! Köszönöm a tényeket, segítettél.

Kimentem, bemásztam a kukánkba. Két dolgot találtam benne: energiaitalos dobozokat és kínai küldemények csomagolásait. Szerencsére még megvan az említett csomagé is.

Még egyszer köszönöm.

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...

(#7227) w.miki válasza Vertigo18 (#7217) üzenetére


w.miki
veterán

Meglátjuk mi lesz, nálam sem tökéletesek az olcsó drónok.
Mintha valaki a másik topikban írta volna, hogy szétszedte, és házilag javította. Nem emlékszem, hogyan :(

Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu

(#7228) szabifotos válasza w.miki (#7227) üzenetére


szabifotos
senior tag

Nálam ugyan ennél a drónnál ugyan ez a hiba. 2 is hibásan érkezett, még fel sem szálltam vele.. A harmadikat ki sem merem bontani :D Még egyelőre nem írtam a supportnak, de nem várok semmi korrektet, ahogy olvasom amiket írtok. Az a dühítő, hogy egy apró műanyag alkatrész a baja. Műszakilag teljesen tökéletes, és ilyen apróság miatt használhatatlan. :W

[ Szerkesztve ]

(#7229) V/ válasza szabifotos (#7228) üzenetére


V/
Topikgazda

Talán írjál ha hibás, esetleg küldenek pótalkatrész vagy valamit. Nem tudom mit olvastál, de van garancia itt is, legfeljebb az adott ídőtartamot túllépve nincs megoldásuk.
Bár pótalkatrészeket egy másik helyen be lehet szerezni ( ha itt nem lenne) és ha annyi pénzt visszajuttatnak mint amennyibe kerül, akkor esetleg az korrekt megoldás lenne. De ehhez fel kell velük venni a kapcsolatot.
Ők eladják, nem gyártják, de ha gyári hiba, akkor azt is jelezni kellene feléjük.

[ Szerkesztve ]

(#7230) Vertigo18 válasza V/ (#7229) üzenetére


Vertigo18
addikt

Nah, látod, főnök, ne vagyok egyedül! :B

Viszont... Szerintem tartózkodjunk attól, hogy inkorrektséggel vádoljuk a Bangoodot, meglátjuk mit ajánlanak, előre tényleg ne fessünk ördögöt a falra.

És mindenképpen fel kell velük venni a kapcsolatot, anélkül nehéz lesz bármiféle megoldásra is jutni. Hozzáteszem: MIELŐBB!

Az én példámból kiindulva eddig korrektek, simán próbálnak segíteni, pedig az általuk lefektetett üzletszabályzatban írtak alapján már kicsúsztam bőven a határidőből, mégsem hajtottak el a francba!

[ Szerkesztve ]

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...

(#7231) szabifotos válasza Vertigo18 (#7230) üzenetére


szabifotos
senior tag

Írtam nekik a bajomról a megrendelésemnél. Jól értem, hogy emailben várjam a választ?

[ Szerkesztve ]

(#7232) Vertigo18 válasza szabifotos (#7231) üzenetére


Vertigo18
addikt

Várhatod bárhol, de mailben kapod... :)

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...

(#7233) vargalex válasza Vertigo18 (#7230) üzenetére


vargalex
félisten

Nekem ez lett a megoldás.

Alex

(#7234) Vertigo18 válasza vargalex (#7233) üzenetére


Vertigo18
addikt

Viszont olvastam a következő hozzászólásodat is abban a topikban, ahol pont a H51-ről írtad, hogy nem vesz fel hangot. Eszerint érdemes letesztelni minden egyes funkcióját, nem leragadni az elsőnél és azzal kapcsolatban levelezni velük. Égés utána új dispute-ot nyitni egy másik, újonnan felfedezett problémával.

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...

(#7235) vargalex válasza Vertigo18 (#7234) üzenetére


vargalex
félisten

Azt csak a topictárstól kérdeztem, mert a másik típusnál hiányosságnak említette. A H51-nél sehol nem ígérték szerintem, hogy audiót is rögzít...

Alex

(#7236) redfox222


redfox222
csendes tag

Sziasztok!

Ezek közül melyik az áfamentes posta?

- Air Parcel Register
- European Direct Mail
- Priority Direct Mail
- Expedited Shipping Service

(#7237) vegyszer válasza redfox222 (#7236) üzenetére


vegyszer
addikt

22€ alatt mind.
:)

Afölött a kettő középsőt tartják annak.
De a vám/áfa a megfelelő olcsóbb országok egyikében rendezve van valamely módon.

"Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell

(#7238) redfox222 válasza vegyszer (#7237) üzenetére


redfox222
csendes tag

Köszi!
Közben megtaláltam feljebb a választ én is :D
70 USD lenne.
Írta V/ a tariff insurance-t is, de csak Shipping insurance-t látok a rendelésnél!?

(#7239) Vertigo18 válasza vegyszer (#7237) üzenetére


Vertigo18
addikt

Wáááh, "troll mode on"! :D ;]

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...

(#7240) UberMutant válasza redfox222 (#7238) üzenetére


UberMutant
őstag

sajnos jól látod

(#7241) papelado válasza oroszlan12 (#7195) üzenetére


papelado
aktív tag

07 .07 ln rendelt csomagomara egy hét után ezt írták...Azóta már 3x....

Drágaszágom....

(#7242) korikmate válasza papelado (#7241) üzenetére


korikmate
tag

Azóta sincs semmi mozgás? :O

(#7243) 2N


2N
csendes tag

2018.06.27-én rendeltem EDM-mel (előrendelés). 07.02-én kellett volna feladni. 07.04-én még nem volt feladva (Backorder). Rájuk írtam, azonnal átállították feladott státuszra. 07.02. óta lefoglalva a GLS csomagszám, ami meg sem mozdul. Később belépve azt láttam, hogy valójában(?) 07.07-én adták fel...

Többször chateltem velük, türelem, szállító, vám, bla, bla...

A 07.02-én lefoglalt csomagszám azóta sem mozdult meg, úgyhogy meguntam és nyomtam egy refundot, meglátom mit szólnak hozzá.

(#7244) V/ válasza 2N (#7243) üzenetére


V/
Topikgazda

Szerintem azt amit a többieknek várjál még. Egyébként ezen a héten várható a megérkezése. Írták a vámolási problémát.

(#7245) w.miki válasza vargalex (#7235) üzenetére


w.miki
veterán

Ezt válaszolta a BG:
"We recommend that you first test the non-rotating motor with the motor that works in the diagonal position, then let us know the result."

Nem igazán értem, mit akarnak :F

Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu

(#7246) V/ válasza w.miki (#7245) üzenetére


V/
Topikgazda

Esetleg azt hogy ellenőrizd azt motort, mondjuk csatlkozásilag, kap-e áramot vagy ha direkt adsz neki akkor forog-e. Ha nem, akkor megírod hogy ugyan elmegy oda az áram, de no pörgés.
Ezt ugyan nem írják de ez lebegés lenne, ne pedig oldalírányú elmozdulás?

(#7247) 2N válasza RedCactus (#7196) üzenetére


2N
csendes tag

És érdekes... Refundot kértem, erre azt válaszolták, hogy (nekem is) megsérült a címke, ezért 6 napot késik a csomag...
Nahát!

(#7248) szabifotos válasza 2N (#7247) üzenetére


szabifotos
senior tag

A címkéről jut szembe. A múltkor több BG-s csomagomról is lemaradt a házszámom utolsó jegye. De szerencsére ideért a csomag. Valami rendszerhiba, mert az adatbázisban jól szerepel a címem. :F

(#7249) HPAA


HPAA
őstag

üdv
gyerkőc tegnap tudtomon kívül rendelt a PayPall számlámmal egy MI8 telefont :((( ,Banggood...
mikor este észrevettem azonnal próbáltam pp-on sztornózni a tranzakciót , de ott nem fogadták el az indoklást
mivel dolgozok , most nézem Banggood oldalon a rendeléseimnél Order Status : Canceled
üzenetet viszont nem kaptam tőlük...
ilyenkor mi az ügymenet ?
gondolom visszatérítés , csak mikor , hogy stb ...
:F

[ Szerkesztve ]

************* censored

(#7250) V/ válasza HPAA (#7249) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha a Banggood-n vásárol valaki és nem kell neki amit kifizetett, akkor ott kell jelezni a vásárlás törlését nem fizetési szolgáltatónál, mert azoknak nincs joguk törölni.
Ahogy a bankban sem lehet csak úgy egyszerűen sztornóztatni a kártyás vásárlást.
Ott volt a Cancel order gomb, rákattintottál és kész, erről már neked nem küldenek üzenetet, csak törlik. A pénz meg max 14 nap múlva visszakerül a bankszámládra.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.