- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
- bambano: Bambanő háza tája
- Gurulunk, WAZE?!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
Aktív témák
-
Dare2Live
félisten
válasz
IreN!CuS #2299 üzenetére
én meg egy 13.000FTs E2140@3ghzen játszottam végig egy 8800GTvel, minden probléma nélkül.
igaz 2gb ramom van dehát az nekem igyisugyis kell meg amikor 1gb ram 4000ft....ja látom vista alól játszotál, úgy nem kell csodálkozni én akkor szoktam le vistarol mikor highon crysis xp alatt 40fpst hozott vista alatt meg 14et. az meggyözött.
-
IreN!CuS
addikt
-
TTomax
félisten
-
Dare2Live
félisten
válasz
VinoRosso #2292 üzenetére
"OpenGL java2me játékprogram(3D!!) simán elfut egy 400Mhz -es procin, 128K-s memórialimittel, miközben ugyanez a program PC-n..."
node jsr239el nem is csinálsz konzol/pc szintü grafikát...Másik peddig, hogy még csak nem is most kell nézni, most még nem nagy a difi. PS2 is sokáig jól tartotta magát, aztán tessék összehasonlítani pár PS2n grafikailag etalonnak tartott gamet 2003-2004-2005ben a PCs társaikkal. PS2 akárhogy is nézük addigra már egy szánalom volt és lehet most még tartja magát ps3/x de már látni, hogy ez már nincs sokáig így. Tessék csak belerakni egy Crysis texturat 1080Pben 256ramba. Ja és crysis egy tavalyi játék....
hiretlenjében pár gondolat...
-
Mozso26
senior tag
Mass Effect gépigény és gyáriteszt: Vicces az egyetlen hsz-t érdemes elolvasni.Az elsö tesztben a 9600 gt lenyomja a 9800gtx-et ..ezt se gondoltam volna.
-
janos666
nagyúr
Akkor nemsoká lesz TomsHardware teszt.
Szerintem sokat már nem gyosrul attól a DDR4->DDR5-től úgyhogy elég jó képet ad majd. Sőtt, ha kedvesek csinálnak olyan tesztet ahol kihajtják a RAM-ot ameddig sikerül miközben alapon hagyják a GPU órajelet és ebből belehet saccolni mennyit gyorsul a jobb RAM-tól... -
VinoRosso
veterán
válasz
Bundás22 #2278 üzenetére
Lehet hogy nem mondtad, de szerintem amit idéztem az arra utal, hogy ezt gondood. De mondd, Te programoztál már valaha? Az hogyan van, hogy egy mobil készülékre( telo, pda, stb... ) megírt pl OpenGL java2me játékprogram(3D!!) simán elfut egy 400Mhz -es procin, 128K-s memórialimittel, miközben ugyanez a program PC-n ugyanekkora futási teljesítménnyel de kb 2-3M, és nem fut jobban egy quadon sem? Amint korábban már említettem a ps3 egy célhardver( méghozzá nem is akármilyen, nem véletlenül használják kissebb-nagyobb teljesítményigényű tudományos számításokban [link][link][link] [link][link]), és mint olyat sokkal arra használni amire való, mivel sokkal hatékonyabb eszközök egy adott cél elérésére, vagyis ezek kevesebb erősforrással is beérik, és nagyobb teljesítményűek, ha arra használják őket amire valók. A másik meg az, hogy olyan dolgokat is mérlegelni kell, hogy a szóban lévő szoftver külön plattformon fut. Sőt még ha egy adott plattformon is futna, csak a termékcsalád más tagjain, pl egy Xp vs Vistán, már akkor sem mondhatnád azt, hogy a két plattformon futó szoftver ugyanaz. Funkcionalitását tekintve a kettő nem különbözik egymástól(bár ez sem egészebn igaz, gondolja arra pl a dx10 opció nincs Xp-s a játékoknál ), mind a kettőben ugyanazok a pályák, a karakterek stb...Viszont a kód teljesen más. Nem mondhatod azt, hogy egy dx9es x86Xp-s Crysis 1:1ben megegyezik egy x64Vistás dx10es Crysissal, vagy ha igen, akkor vagy nem játszottál ezekkel, vagy vak vagy. No ha már a xp és Vista közt ennyi különbség van, akkor mennyi lehet egy teljesen eltérő plattformokon futtatott játékok közt??? Egy célhardver SW-HW architekrúrája teljesen más mint egy PC-jé. Egy PC-nek széleskörő funckionalitással kell rendelkeznie, sok olyan dolgot kell támogatnia, amit egy konzolnak pl nem. A jobbak még OS sincs, van egy beágyazott SW, ami tudja futtani a jétékot azt bab. Nem szakítja meg játkot kernel kód, nem foglalja le előle a memóriát, nem kell figyelnie arra, hogy a program kernel címtarttományt használjon, nem kell lapkészletet biztosítania több száz vagy ezer folyamatnak, nincs húszezer környezetváltás stb... egy ilyen eszközre optimalizált programnak pedig közel sincs akkora erőforrásigénye, sokkal kevésbé komplex, mint egy PC-s. Így a kettőt nem lehet úgy összehasnolítani, ahogyan te teszed, hogy jó PC-n a crysis 800M-et foglal van egy 1,5G-s működő lapkészlete, akkor biztosan nem fut konzolon. Persze én azt nem mondom, hogy minden egyes programot át lehet ültetni konzolra, mert mondjuk ha PC-n egy programot nem tudsz úgy megírni, hogy elég legyen neki 2G ram, akkor fogod magad és beleteszel még 2G-t és az már elég, vagy ha nem elég a proci, akkor veszel bele még két magot azt csá, mivel a PC az komponens alapú, bővíthető, egy konzolt meg összeraknak aztán utána már max nagyobb memóriakártyát vehetsz bele. Szóval a legetőséges sokkal inkább behatároltak, de ez nem azt jelenti, hogy ne lehetne emiatt a FC2-t úgy megcsinálni, hogy ne fusson el konzolon, ha PC-n nagyon komoly gépigénye lesz. Sőt Vista miatt, sokkal könnyebb ott megoldani ezt a feladatot, mint PC-n.Nézd meg hogy az összes dx10es SW mennyire csiszolatlan, aluloptimalizált, és bugos bajok vannak az egésszel, a ps3 meg már egy kiforrott plattform.
-
TTomax
félisten
válasz
Bundás22 #2278 üzenetére
Nem tudom mit erőlködsz a konzollal,azon nem fut egy erőforrás pocsékoló operációs rendszer...attól még,hogy azon 25 stabil fps-el fut valami annak átirata nem evidens ,hogy majd PC-n is jól fog...Talán éppen a Gears of War elég jó példa,na mer az aztán tud szaggatni rendesen...
-
rocket
nagyúr
Radeon HD 4870 GDDR4 ES On Sell Now , gyujtoknek kotelezo darab
-
munky
őstag
válasz
Bundás22 #2268 üzenetére
"szal ami elfut konzolon az elfut egy jó gépen"
Ha az elméleted igaz lenne akkor az elkövetkezendő években (amíg Xbox 360-ra és PS3-ra írják a játékokat) nem kellene hardvert fejlszteni minden futna egy 8800 GT-n mivel a konzolok már elérték a határaikat... (legalábbis Te ezt állítod ami nem így van)
Jelen pillanatban nem jut eszembe olyan konzolos játék ami 3870/8800GT-t "megakaszt" de lesz belőle bőven idén csak figyelj! (nem kell hozzá az nvidiának trükköznie sem.)
Ha a HD 4000 széria és az új Nvidia sorozat megjelenik a 8800 GT, 3870 és társaik képezik majd a középkategóriát (30K körül mondjuk már most is) ahol már nem száguld midnen maxon.
-
Parano1d
tag
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
janos666 #2243 üzenetére
Az OpenGL kompatibilítása és működése más, mint a DX. Az OpenGL kiterjesztésekre épül, a visszafelé kompatibilítás pedig egyedi. Attól, hogy a program teszem azt OpenGL 2.1-re épült fut 1.0 kompatibilis rendszeren is, csak a nem támogatott kiterjesztések nem futnak le.
-
-
VinoRosso
veterán
1. Mondtam hogy most ne akarj összehasonlítani 2 ddr2es memóriát, mert itt ebben az esetben ddr2 vs ddr3 agy ddr1 vs ddr 2 összehasonlítás lehetne maximum( de még ez is evontatott olyan mintha egy kamion lengéscsillapítót hoznád össze egy gyorsasági motoréval a vga memkezelése egész másképp néz ki, mint a procié), hiszen ddr3+512bbit vs ddr5+256bit ről van szó, és a ddr2 vs ddr3 vagy ddr1 vs ddr2 -t is csak nagy általánosságban lehetne megtenni. Sok függ ugynais a chipsettől. Pl aw9d-maxon 975xben 800!!!-as cl3-as memóriákkal elértem 41 ns késleltetést. A mostani p35 1100 c4 60 ns ehhez képest lótúró, mégis vagy 2 perccel jobb vagyok vele SP32M-ben.
2. Ha már tesztelsz legalább ugyanolyan környezetben ugyanolyan feltételek mellett tedd. Persze hogy jobb lesz a késletetés akkor, ha emeled az FSB-t hiszen a memóriavezérlő is nagyobb órajelen ketyeg. Úgy kellett volna megnézned, hogy fixálod az fsb-t egy értéken, és adott strap mellett megnézed a legmagasabb dram frekin cl5ben, aztán eggyel alatta cl4ben. Mondjuk valahogy így:
5-5-5-15-35@1200( 9x400 strap 400Mhz ) 68.3 ns
4-4-4-12-25@1066( 9x400 strap 400Mhz ) 66,8 ns
3. Ezen ne vesszünk össze, ha majd kijönnek a kártyák akkor szépen meglátunk mindent
-
depzoo
tag
Nem értelek titeket itt élünk végre a tökéletes virtuális valóságban és ti már ebben is a virtuálisat fejlesztitek?
-
-
TTomax
félisten
Azért tényleg van benne valami... futtatjuk a még ki nem adott játékot a meg nem jelent grafikus megjelenítőn....ezt nem tudtam kihagyni,én kérek elnézést.
-
Bundás22
őstag
tudsz olyan konzolos játékot aminek ütős gépigényű a PC-s változata?
mert én amiket próbáltam pl.: AC példásan fut
2269: akkor úgy mondom h tudsz-e olyan konzolos játékot ami egy 3870/8800GT-t megakaszt, mert én nem, egy mai modern gépet
nem arra gondoltam mikor a 7300GT volt a menő, szal a konzolok hardvere adott, mikor kijöttek erősnek számítottak, de a PC elhaladt mellette több generációval(8-as Gef, 9-es gef, 2000-as atik 3000-as atik, 4000-as atik...stb), szal ami elfut konzolon az elfut egy jó gépen(hacsak nincs valami Nv-s szivatás a háttérben
)
-
Bundás22
őstag
válasz
VinoRosso #2161 üzenetére
sztem amilyen cuccok vannak a ps3-ban és az xboxban, azok mai szemmel elavultak
amikor ezek kijöttek/tervezték(2006-ban), na akkor mi volt a csúcs kábé a 7800GTX kábé
sztem valami hasonló lapul ezekben, ps3-ban nvidia, xboxban ati, ezekkel kell a játékfejlesztőknek gazdálkodniuk
csodálkozol hát h egy 8800-as karinak vagy 3800-nak meg se kottyannak ezek a konzolos játékok, nem hinném h az FC2-t olyan gépzabálóra csinálnák, mert az xbox meghalna alatta
nézd meg a turokot szaggat a gépeden? az is konzolos játék, tele fákkal, dzsungellel, AC száguld szvsz.FC2 se fog logikátlan amit mondasz. Egy konzolos gém se akasztja meg a gépemet, majd a PS4a crysis az más, a németek nem kötnek kompromisszumot, nem is jelenik meg konzolra mert azon a hardveren nem futna megfelelően, az FC2 talán picit csúnyább lesz de sokkal gyorsabb, vagy agyonoptimalizált mint a FC1
-
depzoo
tag
Azt tudom hogy visszafele kompatibilis, meg odafele is meg mindenhogy, kifejezetten az érdekelt hogy észre lehet-e venni a különbséget. 1-200 3dmark pont ide vagy oda nekem nagyon mind1, ha szemre nincs különbség akkor minden ok. Tehát akkor nyugodtan vehetek ilyen vga-t a meglevő lapomba? Csak azért kérdezem mert valamelyik külföldi fórumon kábítottak mindenféle sávszélesség különbséggel a két foglalat között, és azt is tudom hogy nagy sávszélességű lesz ez a kártya, elkezdtem parázni hogy hátha akkor a pci-e 1 akkor már szűk neki. Viszont nem értek ilyen szinten a dologhoz, a sávszélesség még tudom mit jelent, de a modern vga technológiákból még nem képeztem magam, nemtudom minek mihez van köze és abból mi szemmel látható a monitoron.
-
Gaboman
nagyúr
Nem értem mindenki azzal jön hogy ez ennyivel meg az annyival gyorsabb lesz,mi lenne már ha befejeznétek ezt.
És nem itt előre megmondani hogy az NV 30%-al vagy az ATi 25%-lesz gyorsabb.
Még kint sincs a piacon az új széria,majd ha kint lesz a hivatalos teszteknél mindenki megtudja melyik a jobb.
Előre kijelenti valaki hogy az biztos hogy jobb lesz,a másik meg ellentmondást nem tűrve a másikra löki ugyan ezt a rizsát.
Ezért felesleges az ilyen topick amit előre megnyitnak a kártyák debütálása elött 2-3hónappal.
Olyan hülyeségeken vitáztok amiről egyenlőre teljesen felesleges. -
depzoo
tag
Üdv!
Kérem valaki aki ért hozzá és meg is tudja mondani hogy miért, válaszoljon:
Egy hd4870-es kártyát ha pci-e 1-es foglalatba rakom, akkor lassabb lesz-e mintha egy pci-e 2.0-ásba? Vagy jól remélem hogy tökéletesen tökmind1 hogy milyen meg hányszoros meg kigyártotta lapba rakom, amíg pci-expresses? Csak mert nem akarok alaplapot is cserélni nyár végén. (asus m2n-e nf570ultra lapról van szó)
Válaszokat előre is köszönöm.
-
janos666
nagyúr
Szerintem sincs sok értelme, de azzal lehet legjobban szimulálni a bitben mért sávszélt.
És ne keverjük azt se hogy 0.8ns DDR3 RAM vagy hogy 80ns-t késik utánna mérésben GPU-RAM olvasáskor. Nem csak a RAM időzítés befolyásolja az elérési időt, hanem a frekvencia is -> lásd előbbi hszt is <- az meg most nagyot ugrik. -
HSM
félisten
válasz
janos666 #2250 üzenetére
Én is két téma közt vacakolok általában ilyen baromságokkal.... XD
Amúgy a single/dual tesztnek szerintem nem sok értelme lenne, sztem sokkal többet nyom egy vga-nál a latba a memória késleltetése, mint a sávszélessége. (Ráadásul a két sávszél nagyságrendileg azonos...)
Annak idején a 2900XT is alig fél hajszállal volt gyorsabb egy 3870-nél, pedig kb +30% memsávszél volt elérhető rajta..... -
HSM
félisten
válasz
VinoRosso #2184 üzenetére
kicsit nézegettem a késleltetéseket.... Nekem ddr2 667Mhz-en, 266mhz cpu fsb-vel, 4-4-412-es időzítéssel a késleltetése 80ns. Ugyanaz a gép, ugyanaz a memória/fsb arány, 360mhz fsb, ddr2 900Mhz, langyos időzítéssel: 6-7-7-25 késleltetés: 79.9ns. Még mindig ugyanott, ugyanúgy ddr2 900Mhz, 5-5-5-18 (normál) időzítéssel a késleltetés: 67.1ns. Szval inkább fontos az órajel, mint az alacsony késleltetés.
-
janos666
nagyúr
Akik már megvették azt mondják jól tűri a 8800GT is Crysisen kívül minmdenben AA nélkül, néztem teszteket és radeonok átlagban fele annyit lassulnak ahogy nő a felbontás mint a geforceok és most a 4800-asoknál azt igérik mégjobban rádolgoztak a HD témára.
Szóval én már nem félek inkább azt mondom kötelező darab egy jó kis Full-HD monitor 4870 mellé is. (legfeljebb az AA-ról kell lemondani de azzal mostanában úgyis sok a gond, a DX10.1-es AA meg elvileg szinte ingyen van, úgyhogy...) -
janos666
nagyúr
válasz
schwartz #2242 üzenetére
Ja, de carcmarkék meg ott baszták el hogy OpenGL 1.0 és semmi több, ha az kell SM 1.0-ba leprogramozzák az élethű virtuális valóságot, pedig akor is volt más SM 2.0-nak is OpenGL megfelelője, ha nem több.
Viszont nemrég olyanokról beszélt ez a Carmark hoyg még az se lenne csoda ha DX 10.1-et meg tesszelátort és használnának a következő motorban néhol sugárkövetéssel fűszerezve hogy hab is legyen a tortán. És a következő játéknak meg ez okozza majd a vesztét, a másik oldalon esnek le a lóról...
Na persze az most csak az én pillanatnyi agyszüleményem. -
IreN!CuS
addikt
válasz
Overlocker #2219 üzenetére
rendben legyen bor
on:mennyire lehet komolyan venni ezt a megjelenési dátumot?!
-
janos666
nagyúr
válasz
leviske #2235 üzenetére
Hmm, azért a saját techdemói gyakran íródtak OpenGL-ben, a Gef7-é még tuti, a Gef8-asokat ép csak egyszer ha lefuttattam, de úgy rémlik talán a human head vagy a modellnős közül egyik OpenGL-es.
Lentebb más vetette amúgy fel az OpenGL-t, nem én, csak ha már feljött nekem is beugrott vele kapcsolatban pár kérdés. Főleg hogy a 8.4-es vagy 8.5-ös catalystnál olvastam hogy rákeményítettek az OpenGL-re és nem értettem miért ha kihaló félben van. (már az nv se foglalkozik vele, játék és munkára szánt szoftver is egyre kevesebb használja, akkor a catalyst opnegl driverét hova hegyezik? gondoltam hátha közültek tudott volna valami játékról ami OpenGL-ben jön...)
-
Zoo123
senior tag
Nem egészen idevág de talán mégis:
Van rá reális esély, hogy a 4870 jelentősen gyorsabb lesz (értsd: min 50%) egy 8800 GT-nél, vagy hogy esetleg eléri egy 8800 GT SLI sebességét?
-
leviske
veterán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
janos666 #2233 üzenetére
Az OpenGL 3.0-nak már ki kellett volna jönnie. Jelenleg senki sem mond semmit, így egyszerűen annyit tudunk, hogy jön, de időpont nincs megadva.
A Projectek azért térnek át DX-re, mert az új DX10 API olyan újdonságokat tud felmutatni ami már nagyságrendi előny az OpenGL2.1-hez képpest. -
janos666
nagyúr
Lefele könnyebb bővíteni.
Amúgy lentebb elhangzott egy kis kérdés hogy miért nem erőltetni az nv az OpenGL-t. Jön még bármi játék a közeljövőben ami OpenGL-t használ majd? Mert ahogy elnézem a profibb munkaszoftverek is kezdenek DirectX-re átállni (AutoCAD2009 után a többi Autodeskes cucc is az lehet majd...) Fura hogy poénból se hoz ki senki OpenGL2.1-es játékot.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
VinoRosso #2191 üzenetére
Azért a Cuda és a CTM eléggé más úton közelítik meg a dolgokat. A CTM egyik hátránya, hogy nem teljesen publikus. Az is fontos eltérés, hogy a CTM alapvetően alacsony szintű programozást helyezi előtérbe. Ez némileg előny, mert sokkal jobban ki lehet aknázni a hardver képességeit, viszont eléggé pro programozónak kell lenned. Ezért közelíti az AMD a FireStream kártyákkal a hardcore részleget, mert kisebb projectek fejlesztői nem biztos, hogy elbánnak a CTM-mel. Van a CTM-nek is magas szinten programozható verziója Brook néven, de ez még nem túl kidolgozott.
A CUDA előnye, hogy valamennyivel egyszerűbb a használata a CTM-nél és teljesen publikus. Ám korlátozottabb a hardver közeli "mahinálás" lehetősége. Ellenben rengeteg kártyát támogat, így kisebb projectekhez ideálisabb ez a rendszer. -
-
tzsolesz
nagyúr
válasz
janos666 #2225 üzenetére
Akkor errekérünk választ. Mivel én külön nem találtam a 2600XT-men videóbemenetet.
Most vizsgálom a dobozt, van benne egy RGB bontó, de nem tudom, hogy kifele vagy befele haladnak az elektronok.
na meg van egy sárga átalakító is, amit eddig videónézésre nem tudtam használni. Külön vettem egy s-video átjátszót. -
janos666
nagyúr
válasz
tzsolesz #2222 üzenetére
Tudom te mire gondoltál, a hardveres MPEG4 kódolgatásra, de arra szerintem vannak jobb ingyenes szoftverek is amik szintén GPU-ba dolgoznak DX9-el, akár nv, akár ati kártyán.
Viszont a geforceokon nincs vedió bemenet, aminek örülnék és úgy tudom az AVIVO-s radeonokon meg van. (régivideó példa...) -
tzsolesz
nagyúr
janos666: Én nem éppen így látom, ebben igen levan akkor maradva az NV. Nézd meg a linket, és ez csak egy 2600XT.
-
leviske
veterán
válasz
VinoRosso #2200 üzenetére
A HD4870 és a GTX280 közt van ugy 17GB/s különbség...ezt belátom, de érdemes elgondolkodni azon, hogy melyiknek lesz nagyobb szüksége erre a sávszélességre...
A 70-es azért csak egy közel fele akkora tudású kártya lesz, mint a GTX280... onnantól szerintem felesleges attól félni, hogy pont az ATi fut ki a sávszélességből.
Az X2-nél pedig, mivel marad az eddigi felépítés, ezért 256+256...tehát a sávszélesség dupláját kell venni.
-
tzsolesz
nagyúr
válasz
janos666 #2216 üzenetére
"A VIVO-t viszont én is hiányoltam a 8800-akról, pedig veszel egy falusi TV-szerelőnél kidobott videót amin új korában fasza minőségű volt így jó a TV-tunere és a kimenete, de potom pénz ha javíthatatlan a lejátszó része, rákötöd a VGA-ra és jobb mint egy kimondottan drága TV-tuner..."
Bocs, de nem értem.
-
janos666
nagyúr
Van valami progi amivel lehet GPU-ban (akár gef6-tól fölfele, nem is kell a beépített videóproci, csak a dx9 kompatibilitás) kódolni xvid-et, meg x264-et is. Gyorsabb mint egy qaud CPU-n, de van azért néhány hátránya (nincs maximális minőség opció, limitáltabb hány menetben megy végig rajta, stb.)
A VIVO-t viszont én is hiányoltam a 8800-akról, pedig veszel egy falusi TV-szerelőnél kidobott videót amin új korában fasza minőségű volt így jó a TV-tunere és a kimenete, de potom pénz ha javíthatatlan a lejátszó része, rákötöd a VGA-ra és jobb mint egy kimondottan drága TV-tuner...
-
tzsolesz
nagyúr
Ja ja. A cuccok rész az adatlapodon tiszta üres, igaz ebbe aztán nem lehet belekötni.
-
IreN!CuS
addikt
válasz
Overlocker #2213 üzenetére
hát ha megkérdezed jövök 1 sörrel
vagy 2vel,vagy....
amugy ez a gddr5 olyan mint a ddr3 egyszer elkell kezdeni,után kamatozni fog a dolog szvsz
-
HSM
félisten
válasz
Overlocker #2203 üzenetére
De legalább nem erőltették bele egy csipbe, és nem nevezték el 4870-nek....
-
tzsolesz
nagyúr
válasz
Raymond #2195 üzenetére
Nem szóltam. Csak azért tény, hogy a kari még ki sem jött, és már most nem jó semmire. hogy is van ez?
Ha nem lesz túl drága, jó lesz az.
Azt is mondtam, hogy két kari között vacilálok 9600GT vagy HD3850, esetleg HD3870. Mondjuk az utóbbi jobb lenne mindkettőnél számomra, mert sokat konvertálok, meg a gépet használom házimozira, és nekem jobban bejön az ATI ebből a szempontból. Már a 2600XT-vel sokkal gyorsabban konvertálok AVIVO-ban mint egy külső konvertálóval PL. NERO stb...
Ezért vonz az ATI, ennyi.Nem pedig rajongó vagyok, meg hasonló. Mindjárt átmegyek egy NV-s topicba bosszantani őket hülyeségekkel, nem tudom mit szólnának hozzá. De én nem ilyen vagyok, meg aztán amúgysem értek annyira szakmailag a VGA-khoz...... Azért is olvasom mindennap a PH!-t
-
HSM
félisten
-
IreN!CuS
addikt
válasz
Overlocker #2196 üzenetére
[link] esetleg nem tod a szám cimét?
-
rocket
nagyúr
válasz
Overlocker #2185 üzenetére
Meg az is, hogy nem egy kategoria a HD4850/70 es a GTX260/80
Aktív témák
Hirdetés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Elektromos cigaretta 🔞
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Nintendo Switch 2
- The First Berserker: Khazan
- Motoros topic
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...
- Medion Erazer Beast X40-hez vízhűtés (MD 60961) (ELKELT)
- Eladó Apple iPhone Xr 64GB fekete / ÚJ KIJELZŐ / 100% AKKU / 12 hónap jótállással!
- Eladó szép állapotban levő Huawei P30 Pro kék 6/128GB 12 hónap jótállással!
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged