- shadowkidhu: SFF Itthoni labor
- bobalazs: Alulfeszelés profilok tesztelése és százalékos eltérés a gyári profilhoz képest
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gerner1
- Lalikiraly: Letiltott a Marketplace
- eBay-es kütyük kis pénzért
Aktív témák
-
Raymond
titán
válasz
TomBoy1986 #7708 üzenetére
4870 = $299 vs. GX260 = $399
-
Raymond
titán
válasz
BullZeye #7327 üzenetére
Mondjuk amit te is es a tobbi hutesfanatikus is valahogy ignoral az az hogy a kartyan levo huto leg. Vagy komolyan azt gondolod hogy a gyarto maga aki a chiupet es a kartyat tervezte nem tudja milyen huto menjen ra? Egy gyarto sem akarja hogy visszakeruljon hozza egy termek. Azt akarjak hogy megvedd es tobbe ne zaklasd oket csak ha ujra venni akarsz valamit. Eszem megall ettol a homerseklet diskuratol itt.
-
Raymond
titán
Techreport poll: What's the best new graphics card?
Azt hiszem a nep valasztott
-
Raymond
titán
válasz
rumkola #6686 üzenetére
Moge mersz allni annak amit irtal? Ha igen, akkor menj vissza az oldalra tedd a kurzort a 8800GT-re es ettol az lesz a 100%. Utana megnezheted hogy mennyi szazalekkal gyorsabb a 4850 minden tesztelt jatekban az altalad kiemelt 1600-as felbontasban. Kulonosen 4xAA-val. 8xAA-t ne is nezd, ott agyonveri a GT-t. Ird be ide az eredmenyeket es allitsd hogy meg mindig vicc. Persze elbujhatsz a " 800!!!!! shaderrel" moge, de az tovabbi rovidlatasrol lenne bizonyitek ugyanis engem peldaul nem erdekelne ha 3000 shaderrel is csinalnak meg ugyanezt ha a kartya annyiba kerul es annyit fogyaszt mint most. Egyebkent a +20 FPS rohadt sok tud lenni ha 30 vs. 50 FPS-rol van szo
-
Raymond
titán
"Bakker, oldalakon keresztül egyetlen hasznos infó nincs."
Na tegnap ejjfel utan/korul kellett volna itt lenned (voltal?) amikor a foldmuvelo kollega a szel ellen pisalt kitartoan mielott ban lett a vege. Reg volt mar olyan jo buli egy topic-ban. Par oldal hsz torolve lett
-
Raymond
titán
"sem pedig a kiadás előtti találgatásoké"
Pedig az
Csak par napja lett atnevezve amikor az a keves info hivatalos lett mert mar a szomszed nagymamajanak is volt 4850-es kartyaja
Egyebkent ugy viselkedsz mintha most jottel volna a PH!-ra. Par eves palyafutasom alatt itt nem valtozott semmi. Allandoan vannak emberek akik read-only modban forumoznak es ez igy is lesz orokke. Foleg az itteni atlag eletkor mellett.
-
Raymond
titán
"Interestingly, NVIDIA's got wind of the pricing and, probably, the performance numbers from ATI's new architecture. We know just how serious the green team is taking the threat by looking at what's happened to GeForce 9800 GTX pricing today. Etailing for around $289 (£170) yesterday, NVIDIA is now recommending an online price of $199 (£125) - some 30 per cent off! What's more, NVIDIA will introduce a higher-clocked version, GeForce 9800 GTX+, at $229, we hear."
Nem rossz. Mar azert meglatszik a mult het vegetol a dolog. 8800GTS (640 es 512MB) van 200 EUR-ert es 9800GTX is van 250 alatt. Ha ez meg lejebb megy akkor jo nyarunk lesz, sok jo termek mindket taborbol
-
Raymond
titán
A 3850 256MB most is 99-110 EUR kozott van, szerintem ez marad is. A 3870 konnyen lehet hogy kihal es csak az 3850 512MB marad a 130 EUR kornyeken. 160-180 arresbe lesz a 4850 512MB, aztan 200-210 korul lehet lesz egy 1GB valtozat. Meglepne ha lenne 200 alatt 4870-es, az egyetlen info amit lattam az a 4870 1GB volt 269-ert es igy mondjuk meg egy 512-es beferne 220-230-ba.
-
Raymond
titán
Egy uj teszt most mar egy kicsit mainstreamebb oldaltol:
[link]
Nem akarmi a kartya -
Raymond
titán
Lehetne lassan jovo het szerda
-
Raymond
titán
Nem eleg a kavaras? Itt van meg egy lapattal:
"The Radeon 4850 features a 625 MHz core clock and GDDR3 clock in excess of 2000MHz. Corporate documentation explains that the 480 stream processors on the RV770 processor offer considerable enhancements over the 320 stream processors found in the RV670 core, though AMD memos reveal little about how this is accomplished."
-
Raymond
titán
válasz
#65755648 #3702 üzenetére
Nem tudom. De abbol itelve hogy a FireStream kartyara azt mondjak 200GFlops DP teljesitmenye van arra lehet kovetkeztetni hogy az 1 komplex + 4 egyszesu SP egy csoportban felallast sem valtoztattak meg mert csak a komplex vegzi a DP feldolgozast es igy az arany ul (200 DP vs. 1000 SP GFlops).
-
Raymond
titán
Egy jobb minosegu die photo. Ezen meg jobban latszik a 10 SIMD array.
[link] -
Raymond
titán
Veszettul jol neznek ki azok a demok: [link]
-
Raymond
titán
válasz
#65755648 #3666 üzenetére
A #3656-ban levo kep szerint nem lehet. Ha megnezed csak 5 kiemelkedo resz van minden sorban (vagyis ahogy ott van forditva a chip minden oszlopban). Az also kicsit hosszabb resz a TU egysegek a cache-el es folotte van a 4 kisebb "dudor". Az a 4 adja a 16x5 SP-t ugyanugy mint eddig az RV670-nel.
-
Raymond
titán
A lentebb linkelt RV770 architektura abraja szerint a full chip 10x16x5 felosztasu 40 TMU-val. A szinten linkelt 3Dmark szintetikus fillrate eredmenyek szerint viszont pont 32TMU van a 4850-es kartyaban.Valaki felvetette a B3D-n hogy mi van ha "Maybe RV700XT 1000SP+40TMUs and RV770PRO 800SP+32TMUs". Mivel kepek is vannak mar a chiprol ahol latszik a fizikai struktura en inkabb ugy mondanak a 4870-es a full kartya (10x16x5 es 40TMU) a 4850-es pedig az ahol ket SIMD array-t letiltottak es igy lett belole 8x16x5 (640SP) es 32TMU. Nem elkepzelhetetlen a dolog. Foleg az arkulombseget nezve a ket kartya kozott. Ha csak orajelben kulonboznenek ahoz kicsit sok a kb. 100 EUR difi.
-
Raymond
titán
RV770 architecture: 800SP, 40 TMU, 16 ROP
-
Raymond
titán
válasz
VaniliásRönk #3402 üzenetére
A novekedes a tobbi shader alapu tesztben orajelre normalizalva a 480->800 alapjan alakul:
Perlin noise = 2.37 ; Pixel Shader = 2.34 ; Particle Shaders = 2.2
Az MT fillrate eredmenybol az latszik hogy 32 TMU van az viszont akkor nem vilagos hogy lehet 800 shader akartyaban. Ha 10x16 a felallas akkor 40-nek kene lennie.
-
Raymond
titán
válasz
VaniliásRönk #3386 üzenetére
Mi alapjan?
-
Raymond
titán
3DMark 2006
fillrate - single texturing:
HD4850: ~ 7300
HD3870: ~ 6500
RV670X2: ~ 11400
GTX 280: ~ 14300
fillrate - multi texturing:
HD4850: ~ 19800
HD3870: ~ 12300
RV670X2: ~ 25300
GTX 280: ~ 40177
pixel shader:
HD4850: ~ 680
HD3870: ~ 360
RV670X2: ~ 710
GTX 280: ~ 845
vertex shader - simple:
HD4850: ~ 292
HD3870: ~ 315
RV670X2: ~ ?
GTX 280: ~ 246
vertex shader - complex:
HD4850: ~ 160
HD3870: ~ 180
RV670X2: ~ 370
GTX 280: ~ 119
shader particles:
HD4850: ~ 160
HD3870: ~ 90
RV670X2: ~ 170
GTX 280: 177
perlin noise:
HD4850: ~ 335
HD3870: ~ 175
RV670X2: ~ 355
GTX 280: ~ 300 -
Raymond
titán
válasz
janos666 #3233 üzenetére
1) Hiaba van 2,5x annyi shader benne es hiaba is lenne 2x olyan gyors a kartya mind a 38xx megfeleloje ha mar most a 8800GT(S) annyival gyorsabb a 38xx-nel hogy ha annak a shader szamat megduplazzak akkor megint elszalad elore.
2) Nem tudod melyik kartya hogyan szerepel valos jatekokban
3) Nem tudod milyen orajelen mennek a GT200-ban az egysegek
4) Nem tudod mennyivel lasabb egy 260-asnal a 48xx kartya
5) Nem tudod mennyibe fog kerulni sem a 48xx sem a 260-asFentiek fenyeben meresz kijelenteseket teszel
-
Raymond
titán
"When we presented you with a slide saying the RV770 core sports 800 shaders and not 480 like most people believed, it was met with a certain amount of skepticism, which is very understandable as many of the larger news sites have been reporting 480 shaders, although without presenting any proof for it. We know now that the rumor of 480 shader processors was planted by AMD and that RV770 indeed has 800 shader processors. We also know that AMD is aware that the RV770 as a single core is not enough to match the GT200 core from NVIDIA. Not surprisingly, AMD is going to play its trump of price/performance, but that doesn't mean that there's no raw performance to play with."
-
Raymond
titán
A 800 mellett mondjuk az szolna hogy meretben van hova terjeszkedniuk. A mostani csucs termekuk 192nm2 merete nagyon kilog a regiek kozul. Meg ha megduplaztak volna a tranzisztorok szamat (800SP+32TMU) akkor is kisebb lenne az uj chip mint az R600 (420nm2) es alig nagyobb mint az R580 (352nm2).
-
Raymond
titán
***************
perlin noiseHD3870: 175
HD4850: 335
***************Ha ezek valos eredmenyek akkor vagy az uj chipek frekvenciaja sokkal magasabb mint az elozoke es igazak voltak a par honappal ezelott felroppent hiresztelesek hogy 1100+ Mhz a cel vagy ott van a 800SP mert pont ugy jonne ki
-
Raymond
titán
válasz
janos666 #2953 üzenetére
Latom sikerult nem felfognod a hozzaszolas lenyeget, ami az volt hogy hiaba magasabb a CAS ertek ha a frekvencia is magasabb igy a valos chip altal latott kesleltetes nem vagy csaak alig novekszik. Nem a duplajara mint peldaul egy CAS4->CAS8 valtasbol gondol(hat)ta volna.
-
Raymond
titán
Nem ertem hogy hiheti barki is az elozo hetekben kiszivargott *normalis* - tehat nem idiota PS-olt prezentaciok vagy teljesen ertelmetlen random marhasagok valami azsiai oldalrol - infok utan hogy 800SP van a chip-ben. Nincs. Ha mar mas nem lett volna csak a valahol elorebb linkelt folding@home forumos post Vijay Pande-tol ahol azt irta az uj generacioban 480 darab van mar az is eleg lehetett volna. Nem veletlenul lett az a post nagyon gyorsan eltuntetve onnan. A kerdes csak az hogy (4x24)x5 vagy (6x16)x5 vagy (8x12)x5 a konfiguracio. A utolso lenne a legjobb szvsz.
-
Raymond
titán
válasz
VinoRosso #2548 üzenetére
Lehet kicsit kemeny volt az a beszolas, csak bennem maradtak amiket az elozoleg irkaltal es ez nagy valoszinusegel befolyasolta a hangnemet
Nem az altalanossagokkal volt problemam amiket leirtal mondjuk az elso par mondatban. Valakinek valaszoltal aki kerdezett megertem miert van ott. Itt van par dolog ami azert (a 24 oldalas tanulmany elkeszitese utan is
) nem az igazi:
"A 3d pipeline folyamatai(vagy inkább szálai) pedig masszívan párhuzamosítható, adatintenzív számításokból állnak. Ez azt jelenti konyhanyelven, hogy könnyen párhuzamosíthatóak, és így jóval nagyobb csökkenést lehet elérni a végrehajtási időben mint pusztán az órajel emelésével."
Ez igy korites nelkul nem allja meg a helyet. Pl. ha van X shader egyseget amely Y flops teljesitmenyt nyujt Z orajelen akkor Y*2 teljesitmenyt elerhetsz X*2 shader egyseg hasznalataval ugyanugy mint Z*2 orajelen. A teljesitmeny nem lesz nagyobb az egysegek szamanak duplazasaval mint az orajel duplazasaval. Persz ha azt irod hogy konyebb X*8 shader egyseget odarakni mint Z*8 orajelet elerni az mas. Szinten nem egyszeru (gyartastechnologiai limitacio ugyanugy mint az orajel emelesenel) de mar azert kicsit pontosabb
"Ez nem egy mai tendencia, tulajdonképpen a kezdetek óta így van, kb 2000 2001 óta a GPU-k legebőpontos műveletkeben elhagyták a CPU-k teljesítményét, és azóta jóval több tranyót is tartalmaznak."
Az hogy valamiben tobb tranzisztor van nem mond semmit a teljesitmenyrol. Ugyanugy ahogy az orajel mindefele mas informacio nelkul nem. Az elso ugy-ahogy GPU-nak nevezheto chip az R300 volt 2002 oszen es utana az NV30 2003 tavaszan. Csak a problema az, hogy ez a lebegopontos szamitasi teljesitmeny nem hasznalhato semmi masra a limitalt pixel manipulacion kivul azokon a chipeken. A komolyabban (es nagyobb teljesitmneyt nyujto) hasznalhato chip nem jott el az R520-ig (2005Q4) vagy ha gondolod az NV40-ig 2007Q2-ben. Az igaz hogy ezek az elso chipek is mar tobb tranzisztort tartalmaztak (kb. 2x annyit az akkor Northwood-hoz kepest) de itt lathato hogy ez nem jelent sokat a hasznalhatosag szempontjabol. Arrol nem is beszelve hogy ezt a tr. mannyiseget 5x alacsonyabb orajelen hajtottak mar akkor is.
"Azóta a magméret egyre csak nő, tehát egy lassan 7-8 éves tendenciáról van szó. A mag tehát nem most lett "b@szott nagy" hanem már eddig is az volt, és mindig is szörnyeket dobtak piacra,"
Igen a magmeret no de nem volt mindig "baszott nagy". Elegge elszaladt a lo a chipekkel ami a meretet es a fogyasztast illeti. Foleg ugy hogy mondjuk egy R360 is megette a maga 50+ W-at az akkor Northwood 65 W-hoz kepest. Es azert ami a hirekbol eddig lejon az az hogy egy GT200 kb. annyit eszik majd mint 3 darab 3Ghz 4 magos Penryn. Szoval nem dobtak mindig szornyeket a piacra, a helyzet kimutathatoan romlott az evek soran. Az RV670 es a G92-vel leptek egyet a jo iranyba, de ugy latszik ez most megint lenullazodik juniusban.
"Amig egy prociban van 4 mag, addig egy GPU-ban van 96-128-320 streamproci. Ezek tuljadonképpen önálló processzoroknak foghatóak fel,"
Na ez mondjuk a manapsag emlegetett egyik legnagyobb baromsag es kizarolag az NV marketing osztalyanak koszonheto. Nem artana megnezni nekik mit is jelent valojaban az hogy "processzor". A valosag az, hogy egy kis joindulattal ugy lehet leirni a ket mostani chipet hogy 4 darab processzor (16 wide SIMD) az RV670-nel es 16 darab a G80/G92-nel. Az a 96-128-320 darab csak sima ALU egyseg. Egy TI DSP-re se mondod azt hogy 8 magos peldaul.
"Igaz ezek a procik jóval butábbak az asztali CPU-knál, de mivel céleszkközről van szó,"
Csak mert ezek nem processzorok. ALU egysegek.
"Ezért is gyorsabbak sokkal(10x-100x) a masszívan párhuzamosítható számításokban."
Nem azert gyorsabbak mert egyszerubbek hanem azert mert sok van beloluk. Peldaul ott van a CELL. Annak a hasznalhato SP float teljesitmenye kb. 204 Gflops az SPU-kbol (25.6 Gflop darabonkent 3.2Ghz-nel) pedig csak 8 van beloluk nem 320 mint mondjuk a 475Gflop-os R600-ban. Es az a kb. 200 GFlops el is erheto hasznalhato applikaciokkal (nem egy pelda van ra mostanra) nem ugy mint az R600 teoretikus 475-je.
"A nagy integráltsági fok miatt ugyanis nem lehet könnyen emelni az órajelet, és csökkenteni a fogyasztást."
A kettot nem lehet egyszerre. Es ennek az oka egyszeru. Mindig a maximumot fogja a gyarto kihozni az eppen elerheto folyamatbol. Tehat hiaba von 2 node-al kisebb csikszelesseku gyartas, egyszeruen megnovelik az egysegek szamat addig ameddig a gazdasagossag engedi. Ugyanaz van itt is mint mondjuk a vizualis effektek vilagaban. Hiaba van ma 100x gyorsabb CPU mint par eve, az atlag renderelesi ido kepenkent ugyanugy 90 perc mint eddig. Mert egyszeruen tobb effektet es jobb minosegben celoznak meg.
"A dologhoz azonban az is hozzátartozik, hogy ezzel a koncepcióval van egy kis problem, mégpedig az, hogy a végrehajtási egységek számának növelésével azok elériési ideje is növekszik, ami teljesítmény veszteséget okoz, és ezt bele kell kalkulálni, amikor arra vagyunk kiváncsiak, hogy mekkora teljesítménynövekedést hozhat a többszörözés."
Ha a (listabol itelve) CUDA-t tanulmanyoztad akkor tudod hogy milyen eszmeletlen mennyisegu thread van mar most is on-the-fly egy chip-en belul. Meg mondjuk a paralelizalasrol szolo megjegyzesedbol azt gondoltam tudod hogy az gyakorlatilag lenyegtelen. A problema inkabb az hogy legyen eleg munka az egysegek szamara. Nem problema peldaul hogy a memoriaban levo adatok tobb szaz ciklusra vannak a feldolgozo egysegektol. Ha olyan feladatra akarod hasznalni a GPU-t ahol a random memoria eleres a legofntosabb akkor bocs, de "you`re doing it wrong". Stream feldolgozasnal epp az a szep hogy az adatok formalya a lenyeg hogy adagolod oket az egysegeknek. Ezen all vagy bukik a kihasznaltsag. De lehet hogy itt felreertettem amit mondani akartal.
"Ezért elengedhetetlenül fontos az alapos tervezés, tesztelés, mert hibá lesz nagyon jó az r700 architektúrálisan, ha egyszerűen gyenge lesz grafikában."
Ez jo volt. Ha egy grafikus chip nem jo grafikaban akkor eleve nem lehet jo architekturalisan
Ez olyan hogy az eke nagyon jo van megtervezve, csak nem lehet vele szantani.
-
Raymond
titán
válasz
VinoRosso #2530 üzenetére
Holy wheelspin, Batman!
Ennyi marhasagot osszehordani megint. Egy dologban biztos vagyok. Ha par ev mulva ragad rad valami es mar erteni is fogod ezeket a dolgokat nagyon szegyellni fogod ezt es a tobbi itteni hozzaszolasodat.
Elnezest de nincs kedvem darabokra szedni es valaszolni ra mert gyakorlatilag majdnem minden mondatra lehetne irni valamit. Ha gbors-nak vagy Abu85-nek vagy masnak van kedve elszorakozni vele akkor en rajuk hagyom. Ha nincs akkor marad igy ahogy van
-
Raymond
titán
válasz
VinoRosso #2310 üzenetére
Az hogy miben renderel es hogy milyen a vegso upscale felbontas nem mindegy.
A jatek 1152x640 felbontasban megy. Itt van meg par jatekrol info milyen valos felbontasban az AA-val (vagy anelkul) mennek: [link]
GTA4 PS3 es Xbox360 FPS eredmenyek pedig itt: [link]
Kicsit azert erteni is kene ahoz amirol ilyen boszen diskuralsz nem csak a sok f@szsagot osszehordani esznelkul.
-
Raymond
titán
válasz
einstein #1869 üzenetére
A valogatast ugy hivjak binning. Az elejen amikor a kihozatal alacsony a teljesitmeny szerint kerulnek a chip-ek az egyes kategoriakba. Kesobb mar csak a piac diktal. Ha sok alsobbkategorias kell nem fogjak a felsokategoriaba tokozni a termeket.
Egyebkent meg van mit csinalni a 4850 kovetelmenyeket nem teljesito chip-ekkel is. Abbol lesz az azelott GT-nek hivott verzio - peldaul egy 360SP / 24 TMU valtozat
-
Raymond
titán
válasz
[CS]Blade2 #1844 üzenetére
"Nem elég, a 1gb-joz már 512bit és gyors ram kell"
Ennek semmi ertelme. A meret es a sebesseg igy nem fugg ossze. Ha pl. a 4870-es max mondjuk 100GB/s savszelesseget tud kihasznalni akkor ertelmetlen lenne ennel tobbet rakni melle. Mindegy hogy 512MB vagy 1GB. Nem jelentene semmi elonyt.
Az 512bit-et probald mar elfelejteni. Nem az a fontos hogy 128, 256 vagy 512bit hanem hogy a vegso elerheto savszelesseg mennyi. Ha megcsinalnak 64GB/s savszelt 128bit-en az ugyanolyan mintha 256-on vagy 512-on lenne. A chip nem fog kulonbseget latni koztuk.
-
Raymond
titán
Ebben a tablazatban legalabb a fillrate ertekek ulnek
-
Raymond
titán
válasz
ulveczkii #1828 üzenetére
Figyelembe veve hogy az ertekek nem ulnek egymassal siman hamisitvany. Peldaul hogy lehetne 1050Mhz-n 86.4GB/s a mem bandwidth. Vagy mennyi ROP kell ahoz hogy 11.3GP/s pixel fillrate jojjon ki 850Mhz-en? Mert normalis szamot ebbol nem lehet kihozni. Foleg nem az ott szereplo 16-ot. A 850Mhz core es 1050 Mhz valos mem freki szinten nem lehet olyan pontos ahogy ott van. Stb.
-
Raymond
titán
válasz
[CS]Blade2 #1772 üzenetére
Nem latom sok ertelmet. Az 1100Mhz GDDR3 draga mivel a kategoria csucsa. Ezen kivul 2x annyi chip kell az adott memoria kapacitashoz mint a GDDR5 chipekel. Az elert savszelesseg pedig kb. 140GB/s vs. 110GB/s a GDDR3 javara. Teljesitmenyben pedig szvsz ertelmetlen lenne. Nezd meg az R600 es RV670-et. Az utobbinak nagyobb a teljesitmenye fele akkora savszelesegel. Es ha azt veszed hogy csak 50%-al novekszik a shaderek szama es legyen igaz hogy 100%-al a texturazo kepesseg akkor is boven eleg kell hogy legyen a 110GB/s a kartyanak.
Tehat a GDDR5 megoldas gazdasagosabb mert kevesebb chip kell es ezert egyszerubb NYAK is eleg (routing, kakao).
-
Raymond
titán
Bundas22, nem mesz veletlenul 2-3 het szabira a kozeljovoben? Lehetoleg inet kapcsolat nelkulire? Nem artana a PH!-nak egy kis szunet toled...
-
Raymond
titán
A 480 SP mostmar biztos:
[link]"We've been very much keeping the new hardware in mind. Note that the high end board has 480 SP's (960 is for the X2, which means that we could hopefully run 2 copies of FAH on that once everything gets worked out). We've already been keeping in mind the larger 480 SP count and there are larger WU's on the way which are going to be very exciting from the science point of view and should use all 480 SP's nicely (we hope -- we're still testing)."
-
Raymond
titán
válasz
janos666 #1535 üzenetére
1) Nem tudod mennyibe fognak kerulni a kartyak
2) Nem tudod mikor es mennyi lesz beloluk elerheto pontosan
3) Nem tudod mit valtoztattak a chipeken a mostaniakhoz kepest
4) Nem tudod hogy teljesitenek a jatekokbanDe azert siman kijelentesz olyanokat hogy "az ATI megint csatát vesztett" es hogy X kartya sokkal jobb lesz ("nem hagyja ott csúnyán") mint Y kartya.
Gratula
Aktív témák
Hirdetés
- iPhone topik
- PlayStation 5
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Diablo II: Classic és Resurrected
- shadowkidhu: SFF Itthoni labor
- Filmvilág
- Eredeti játékok OFF topik
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Milyen monitort vegyek?
- Prohardver app (nem hivatalos)
- További aktív témák...
- Fotó állvány eladó
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK H310CM i5 8500 16GB DDR4 960GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Bomba ár! Dell Latitude 5410 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Honor 200 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest