- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
- bambano: Bambanő háza tája
- Gurulunk, WAZE?!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shodan
őstag
Sziasztok!
Kis segítséget kérnék. A DFGT-n a dpad nem működik assetto alatt. Ahogy néztem másnak se...
De ha a Logitech profilierben hozzárendelek egy gombot és úgy bindelem be a játékba, akkor se megy.
Pedig ilyen megoldást találtam és másnak megy is. pl : [link]
Az advanced alatt a combine with keyboardot is bekapcsoltam, de ugyanúgy semmi... -
hermanyi
addikt
És te mivel voltál ? Z4 mint én ?
Most jöttem én is szerorol egyszerűen nem értettem ,hogy miért maradok le kigyorsításnál . Egyszerűen nem fért a fejembe,de a végén kiböktem nem ugyanabban a géposztályban voltunk
Belépésnél nem is figyeltem ,hogy van több osztály engedélyezve . -
Valaki használja esetleg Logitech Rumblepad 2-vel az Assetto-t? Megpróbáltam belőni hozzá, de az Assetto nem fogadja el féknek és gáznak a diitális gombokat, csak az analóg karokat. Eddig egyetlen ilyen játékkal sem találkoztam, Shift 2, race07, GTR-2, és még a jóég tudja, hány programot toltam végig ezzel az eszközzel.
-
macy
addikt
Mentem az előbb egy 6 köröst AI-val Spa-n. Egy GT2-es bömös úgy otthagyta a mezőnyt, csak lestem, hogy mi a franc van. Második lettem, 7 másodpercet kaptam a bömöstől. Az első körben kicsit feltartott egy Merci, de nem éreztem a tempón hogy annyira útban lenne.
-
Már ki lehet próbálni.
-
DigitXT
félisten
Gondolod, hogy az nV "lefizette a fejlesztőt", hogy ATI-n rosszabbul menjen?
Sokkal logikusabb magyarázat, hogy azért fizettek, hogy nV-n jobban...És
bár ugyanannak hangzik a végeredmény, messze nem ugyanaz van mögötte.
Mi van, ha ez a motor kevésbé fekszik a GCN-nek? (Kössék fel magukat?)
-
neilszab
őstag
Igen, az alábbi tesztben ezek a dolgok már ki lettek vesézve, aki még nem olvasta, annak érdekes lehet:
-
Joshi
titán
válasz
KaraDani #3575 üzenetére
Mielőtt messzemenő következtetéseket vonnánk le ti is teszteljétek le a dolgot.
Az mindenképpen furcsa hogy vannak olyan effektek amik igazából cockpit nézetben mit sem érnek de még is "futnak", alkalmazva vannak. Ezek a tükröződések, maszatolások nagyon jól néznek ki de ha bepattanok a cockpitbe akkor miért maradnak aktívak? Kunosék erről tudnak?
-
KaraDani
addikt
Kösz a tesztet
Ezt a szekciót akkor majd jobban meglesem én is.
"vannak olyan ficsörök amik semmi másra nem valók csak a gépet fogni"
Igen ez mindenhol előfordul, iR-ben anno jót röhögtem amikor behozták a tooltipeket a beállításokhoz, high detail mirrornál ez van: gyakran jelentős csökkenést eredményez a frame rate-ben hozzáadott érték nélkül, ezért ez az opció általában nem ajánlott -
Joshi
titán
válasz
DigitXT #3573 üzenetére
Igen és pont ezért volt alacsony fps-em 4670k-val, most hogy a 4790k proci lett azért látszik a különbség. Egyenlőre nem merem kijelenteni hogy a 4790k miatt megy jobban az AC vagy az 1.0-ás verzió miatt. Az idő majd megmondja. Az viszont tuti biztos hogy vannak olyan ficsörök amik semmi másra nem valók csak a gépet fogni.
-
DigitXT
félisten
Azt hiszem, ezek a tükröződések a CPU-t (is) nagyon eszik.
Engem amúgy is zavart: lassan azért, mert akadozás érzetet kelt,
gyorsan meg azért, mert nagyon megterhelő a gépnek. (Mérni ezt
nem mértem, csak "érzésre" mondom...) Valamelyik formaautónál
néztem, hogy látszik az orra, tök hülyén néz ki rajta a tükröződés:
kikapcsolva viszont ilyen karbonmintás lett, ami nekem elmegy. -
Joshi
titán
Ismét lenyomtam néhány beállításos tesztet és a következő eredményre jutottam.
A Reflections fül alatt a Reflection Quality és ez alatt a Reflection Rendering Frequency beállításokkal lehet a legtöbb FPS-t megspórolni. Én az alábbi két módot próbáltam és drasztikus lett a különbség az fps-t illetően.
Fraps-al monitoroztam az fps-t, csak a képeken látott beállításokon változtattam. Gondolom egy gyengébb videokártyánál más is befolyásolhatja az fps számát, de ennél a beállításnál nem szembetűnő a különbség az fps-t leszámítva.2014-10-24 22:58:23 - acs
Frames: 19767 - Time: 243734ms - Avg: 81.101 - Min: 72 - Max: 972014-10-24 23:23:07 - acs
Frames: 52769 - Time: 427047ms - Avg: 123.567 - Min: 103 - Max: 144 -
Joshi
titán
Nálam elég szembetűnő a különbség.
Depth of field quality OFF
Depth of field quality NORMAL -
macy
addikt
Az nekem is normálon van de nálam nem mossa el a képet.
Tegnap bohóckodtunk haverokkal. -
Joshi
titán
Köszi nektek is, majd még kísérletezek a beállításokkal aztán majd meglátjuk.
Nagyon komolyan néz ki az Assetto, na és ez a Ferka 458 GT2 eszméletlen jó.SPA-ról meg csak áradozni tudok.
-
Joshi
titán
Köszi mindkettőtöknek, ezeket már vissza is vettem.
A fókuszt azaz az elmosódást mi befolyásolja? Arra gondolok amikor egy tükörreflexes géppel csak a kókuszban lévő terület éles a többi homályos. Ez nekem most nagyon erőteljes ezen szeretnék lejjebb venni.
szerk.: mindhármótoknak.
-
Joshi
titán
Kipróbáltam online is a játékot kíváncsi voltam hogy 1.0 RC óta mennyi az annyi. Sajnos csak négyen voltunk a szerveren, később csatlakoztak +négyen de ebből is leszűrtem hogy komoly előrelépést tapasztaltam. Mivel procit és alaplapot is váltottam(alaplap nem mérvadó) így nem tudom biztosan hogy a proci csere vagy a játék 1.0-vá válása okozott-e gyorsulást.
Az alábbi beállításokkal néztem a beépített FPS mérővel és 100fps alá szinte nem is ment a jelenlegi szerver.Szerintetek melyek azok a beállítások amik tök feleslegesek a látvány tekintetében? Hozzá teszem hogy az alábbi beállításokkal nagyon jó a grafika talán az elmosódások egy kicsit túlzóak azon szívesen visszább vennék.
-
-
KaraDani
addikt
válasz
szacsee #3552 üzenetére
"aztán ha megunják go NV oldalra"
Pont elsősorban AC miatt cseréltem most gtx 970-re.Megnéztem amúgy a hsz után, iR nálam úgy nézett ki, hogy a volume shadows nem volt bekapcsolva, illetve olyan dolgok voltak low-n ami vezetésközben nem érdekes (crowd, pitlane ilyesmi), emelett 4x és 8x élsimítással és AA-val volt 100-150 fps-em spaban. Nekem csak ezért volt szimpatikusabb mert kicsit életelibb volt azért így, mint AC tök minimumon. De ha mindkettőt felhúzva nézzük, akkor nem kérdés pillanatig se melyik szebb minden téren
-
szacsee
nagyúr
válasz
KaraDani #3548 üzenetére
Nekem zavaróan ha a recés cucc az út szélén, de pálya válogatja. Pl Donington is elég új és itt is recés eléggé.
Bömös elejéről ne is beszéljek ha kicsit feljebb van állítva a grafika kicsit illúzió romboló, de ahogy elnézem az IR fórumot ott is sokan panaszkodnak... aztán ha megunják go NV oldalra.Viper26: Gondoltam, kis szarkazmus próbált volt lenni kunosék irányába, de még erőltetnem kellett volna magam ahogy elnézem.... a végén a :
nem véletlenül volt ott.
-
KaraDani
addikt
válasz
szacsee #3545 üzenetére
Érdekes, én pont iR grafikájával voltam jobban megelégedve OC 7950-el. Már olyan szempontból, hogy mit lehet kihozni az egészből. Felhúzva nem kérdés, hogy az AC szebb. Én csak natív felbontást próbáltam, kisebbet nem, de úgy AC-ban post process nélkül, medium körüli grafikán ment 60-100 fps körül, míg iR-ben jobban fel tudtam húzni a részletességet, és vígan 100 fps fölött voltam. Az tény, hogy az picit recésebb volt, gondolom ez szubjektív kit mi zavar jobban.
-
szacsee
nagyúr
válasz
Viper26 #3542 üzenetére
Persze frankó lenne DLC-ben.
DLC tulajoknak esik eső mint az állat és alig látnak, míg a DLC nélkülieknél süt a nap kék az ég....
Ha pár dolgot csiszolnak, + nordot berakják és normális társasággal lehet versenyezni akkor ez a kánaán lesz így is.
Grafikával kapcsolatban:
IR-t most próbáltam belőni, de nem gyere be. 3 monitorral recés a felfestés az út szélén + a kerítésnél, ami már számomra zavaró. AC-ban 2-4x AA-val nem zavaró, sőt 5760x1080 helyett 4800x900-ban is gyönyörű a kép és 100-120FPS-em van OC 7950-el ami nem rossz. Post process igaz ki van lőve, de így is nagyon szép a játék. IR-ben hasonló minőséggel kb 50-60FPS-em van, mert ott látványosan zavar az AA nélküli pálya.
Először azt hittem VGA upgrade nélkül nem fogok tudni játszani AC-val, de így kellemesen csalódtam.
AA szinte nem is nagyon kell, annyira szépen oldja meg a játék motor, és szinte csak a játékon belüli minőségi beállítások zabálnak az FPS-ből. IR-nél fordítva van... ott az AA alatt fogy az FPS de nagyon, amíg a "rece" nélküli minőséget eléred, illetve a játékon belül az árnyékok beállításával lehet az FPS-t redukálni erősen.CF, SLI felejtős a bugok és a laggok miatt, jöhetne valami jóval erősebb csúcskártya, ami kb 2x erősebb a mostani közép kategóriánál...
-
tome0001
senior tag
Ti milyen időket mentek Spa-ban a Merci sls amg-vel supersoft gumin? Köszi
-
neilszab
őstag
válasz
neilszab #3536 üzenetére
Gyertek, ma és vasárnap este 21:00-kor Spa!
A részvétel nyílt, infók itt: AC Tesztkupa - Spa-Francorchamps
-
Viper26
nagyúr
válasz
Attila2003 #3541 üzenetére
Elviselném ha lenne egyszer.
Majd DLC-ként megjelenik.
-
Attila2003
tag
Az Assettoban időjárás (eső) nem is lesz?
-
Gadfly
tag
Hétvégi program (csütörtök-vasárnap):
SZERVER: MAGYAR AC FUN SERVER (MASZIM)
JELSZÓ: hun
KEZDÉS: ~20:00
|Q|R|: |10|6|
FÉRŐHELY: 24
PÁLYA: SPA
AUTÓ: BMW M3 GT2, Ferrari 458 GT2A szerver a nap 24 órájában online!
A szerver/körülmények egyéb paraméterei:
ABS: Gyári
TC: Gyári
Stability: Nincs
Kuplung: Van
Dinamikus pálya változás: Van
Kezdeti pályatapadás: 94% (körönként +1% tapadás)
Büntetés pályaelhagyásért: Van
Sérülés: 50%
Üzemanyag fogyasztás: 1x
Gumikopás: 1x
Gumimelegítő paplan: van
Napszak: 10:00Jó szórakozást!
-
JONAS77
aktív tag
Remélhetőleg holnap én is indulok a GT2-es teszten, már alig várom. Holnap fogom megvenni a szimet, eddig a pCars-t vártam, de bejelentésük jövő márciusra húzódott. Remélem nem fogok csalódni az Assetto-ban, pár tesztet, és hozzászólást már olvastam magáról a játékról, mindenhol pozitivan irnak róla! Ferrari 458-at GT-t várom benne nagyon. Addig is sziasztok.
-
neilszab
őstag
Assetto Corsa Tesztkupa - Spa-Francorchamps!
E héten Spa-ba látogatunk el csütörtök és vasárnap este, az eddig futamok alapján garantáltan 20 fő felett lesz a mezőny, a részvételt nyílt, bátran lehet csatlakozni!
További infók itt: AC Tesztkupa - Spa-Francorchamps
-
neilszab
őstag
Azt gondolom, hogy ha PCars vs AC vitába keveredtek egymással, akkor nem árt először tisztáznia scope-ot...
Össze lehet egymással vetni a funkcionalitást és feature-e listát (tehát hogy van-e eső, éjszaka, box, zászló szabályok, sérülések, kocsik és pályák száma, stb...), a grafikát és hangokat, illetve a szimulátorosok számára a legfontosabbat, magát a szimulációs modellt, a kocsi fizikát és vezetési élményt, hitelességet.
Azt hogy kinek mi a fontosabb, azt mindenki maga dönti el magának... lehet, hogy vki számra azért lesz jobb a PCARS mert van eső, meg törés, meg zászlószabályok, vki számára meg azért lesz jobb az AC, mert neki hitelesebbek érzi az a fizikát, és ezen szempontok/érvek között nehéz igazságot tenni...
-
SityiSXT
őstag
válasz
Pitti11 #3532 üzenetére
Van Project Cars topik, ott folytassuk.
-
Joshi
titán
Az Assetto Corsáról beszélgessetek a többit meg privátban.
-
Pitti11
tag
válasz
SityiSXT #3531 üzenetére
Amikor a pCars indult volt benne a formula A (vagy B már nem is emlékszem pontosan) a régi Lotus meg egyetlen pálya és iszonyat jó volt. Aztán egy év múlva addig jutottunk, hogy mindet sikerült elrontani, ennek már kb 3 éve és arról beszélsz, hogy messze nincs még kész, najó
Nem akarok flame-t, főleg nem itt -
SityiSXT
őstag
válasz
Pitti11 #3529 üzenetére
A játékok nem csak úgy nőnek a boltok raktáraiban - mi több, a játéfejlesztés messze nem lineáris dolog. A fő különbség ebben a tekintetben az AC Early Access és a Project Cars WMD filozófiája között az, hogy míg Kunosék akkor adnak oda valamit, ha az nagyjából már kész van (de legalábbis náluk stabilan működik és már csak piszkálni kell), addig az SMS most már minden munkanap végén úgy és azt az állapotot teszi elérhetővé, ahogy épp a játék áll. Ez egyben azt is jelenti, hogy bizonyos dolgok hol javulnak, hol elromlanak - ez a fejlesztéssel jár. Ahogy az is, hogy nagyon sok dolog még messze nincs kész - az FFB, amire a legtöbben panaszkodnak, például ilyen.
-
Pitti11
tag
A pCars-al egyetlen bajom, hogy félig sem kész tartalmak voltak benne hosszú hónapokig. Bármilyen autó + pálya kombót is választottam, tuti, hogy 10+fps-el futott, az autónak nem volt cockpitje hónapokig, teljesen irreálisan mozog kormányzást ffb-t azt is elrontották ami jó volt, kormány áttételezéssel szívtam az elején rengeteget, ...aztán jött az AC beültem és vezettem és azóta is élvezem.
Nem érdekel, hogy cars-ban mi a jó, ha nem jó vezetni. Nézem a videókat és leesik az állam a grafikától, de ha nem jó vezetni akkor ez csak egy renderelt mozi.
De igérem most a hétvégén ki fogom próbálni a legfrissebb buildet, mert legalább fél éve nem indítottam el. Szóval a véleményem is egy fél évvel ezelőtti állapotot tükröz.
Nem emlékszem már pontosan mikor indult a fejlesztés én az első héten bevásároltam magam team member-nek. Vártam a heti buildeket türelmetlenül és belefáradtam...
Nem kívánok ezzel senkit megsérteni, saját szubjektív véleményem...
Ezért a posztért egy másik fórumon komoly fenyítést kaptam... -
SityiSXT
őstag
válasz
#70869248 #3520 üzenetére
Nem áll szándékomban riposztolni, mivel semmi örömöm nincs abban, ha az AC-s közösséget provokálom. Ezen felül az AC-t jó játéknak tartom - sok olyan tulajdonsága van, amiben jobb is, mint a Cars, de ez fordítva is nagyon igaz. Ott az alapvető hiba, hogy a két szimulátort közvetlenül hasonlítja össze sok játékos, holott a valósághoz viszonyítva kéne ezt tenni - már ha nem statisztikai adatokról van szó, ezek ugyanis közvetlenül is összehasonlíthatóak). Mondok egy példát: a Project Carsban a valós zászlószabályok közül a sárga, a kék, a fehér, a fekete-fehér és a fekete már benne van - az Assetto Corsában nincsenek zászlók, de a pályalevágásért büntet. Tehát látszik, hogy ezen a téren az AC le van maradva - de a leggyakrabban elkövetett "bűnt" azonnal tudja büntetni. De mondhatnám a pálya felgumizódását is: az AC-ben ez lényegesen valósághűbben van szimulálva, viszont a Project Carsban az eső negatívan is tudja befolyásolni a gumizódást, illetve a nedvesség miatt képes különbséget tenni a száraz és a nedves ívek között. Az éjszakai vezetés-versenyzés pedig olyan dolog, amit a Cars tud, az AC nem, de ennek nincs akkora jelentősége, hiszen gyakorlatilag a WEC 24 órás futamain kívül egyetlen valós verseny során sincs napszakváltozás. Az AC-ban mindegyik pálya laserscan, a Project Carsban csak négy az (Brands Hatch, Donnington Park, Outlon, Cadwell).
Remélem, érthető, mire akarok kilyukadni. Billeg a mérleg nyelve ide-oda, nem lehet egyértelműen kijelenteni, hogy a Cars meggyőzően jobb lenne, mint az Assetto, és vice versa. Az én alapelvem az, hogy virágozzék minden virág - de ha a szomszéd virágoskertje hasonlóan szép, mint a mienk, azt értékelni, és nem letaposni kell.@mrgreen: A Steam Family Sharing valami ilyesmi lenne, de a Project Cars (érthető okok miatt) nincs az engedélyezett játékok listáján. Emellett félkész játékokat összehasonlítani szerintem nem a legbölcsebb - ha majd az AC-ról lekerül az Early Access jelzés és megjelenik a PCars, akkor viszont értelmet nyer.
-
mrgreen
csendes tag
Sajnos a steam-ben nincs olyan opcio, hogy jatek "kolcsonadasa" pedig nagyon szivesen megosztanam a Pcars-t azokkal akik meg nem jatszottak vele hogy kiprobaljak. Erdemes lenne, melle odaadnam meg a fel labbal a sirban levo rF2-t es akkor lehetne a 3 jatekrol egyszerre velemenyt alkotni.
-
#70869248
törölt tag
-
SityiSXT
őstag
"Szerintem várjuk ki a Project Cars megjelenését próbáljuk ki és utána mondjunk véleményt. De igazság szerint akkor se kell élesen elköteleznünk magunkat az egyik v a másik mellett, örüljünk hogy van sok autós játékunk."
Erre próbálok én is célozgatni!Egyik játék sem tökéletes, megvannak a maga hibái, de összességében véve aki azt mondja, hogy nagyságrendekkel jobb az egyik a másiknál (és itt tetszőleges helyre behelyezhető mindkét cím), az hazudik és/vagy elvakult.
Én kérek elnézést, hogy így belevau, de a púpom tele van már az AC-sok lesajnálkozó fikázásából. Érdekes mód a legtöbb Carsos erényei elismerése mellett tudja kritizálni az AC-t - fordítva nem nagyon sikerül. Zárt bétateszt alapján persze sokan csak a videókra hagyatkozhatnak, illetve arra a virágbolti verzióra, amiben nincs/rossz az FFB, de hát nem véletlenül történt újabb halasztás: egyszerűen nincs kész a játék. Ha majd mind az AC, mind a Cars eléri a végleges állapotot, onnantól lehet szerintem érdemben hasonlítgatni.
Bocsi, b-type, de pont emiatt nem is folytatom hibák további felsorolását, nem akarok sem trollkodni, sem flame-et.
-
#70869248
törölt tag
válasz
SityiSXT #3515 üzenetére
bár a törésen még kell dolgozni, de 210-nél az Eau Rouge-ban megcéloztam a gumifalat, és az az autó (Tatuus) onnan már nem megy sehova ...mindkét baloldali futómű sérült, jobbra már egyáltalán nem kanyarodott, nem is reagált a kerék.
nem kedvelem a formula autókat, ezzel is alig mentem, de erre kíváncsi lettem, szal ez nem igaz, tény hogy szemre nem deformálódott semmi, de az autó meghalt, ahogy írtam, csak balra volt kormányozható. -
Joshi
titán
Ha szimulátorról beszélünk PC-és körökben akkor elsősorban nem a grafika a lényeg hanem a vezethetőség, fizika és még sorolhatnám. Természetesen a grafikának is meg kell ütnie a mércét 2014-ben ez nem vitás, de ha cockpit nézetből versenyzel akkor nem biztos hogy az autó tükröződése a legfontosabb tényező. Szerintem várjuk ki a Project Cars megjelenését próbáljuk ki és utána mondjunk véleményt. De igazság szerint akkor se kell élesen elköteleznünk magunkat az egyik v a másik mellett, örüljünk hogy van sok autós játékunk.
-
Na, szépen beleköptem itt a lecsóba!
Nem akartam flame-et gerjeszteni,sőt. Igazából mindkét játékkal szimpatizálok már legalább 1 éve, és bevallom, nekem nagyon is bejött a PC, sőt, a számtalan gameplay megnézése után azt gondolom, jobban néz ki,és összegészében talán jobb játék is lesz, mint az AC.
Viszont 5k alatt hozzájutottam az AC-hez most, ennyit pedig akkor is megért, ha márciustól elő sem veszem, mert annyival jobb lesz a PC. Azt azért hozzáteszem, hogy három kedvenc autós játékom van/volt: a Gran Turismo 2, a Shift 2, illetve a GT-R 2. Ha így nézem, kettő az egyhez, hogy a PC jobban be fog jönni, de kettő darab billentyűzettel megtett kör után azt gondolom, az AC-vel sem lesz probléma!
(Itt jegyezném meg, hogy az optimalizációra gyúrni kellene még, mert az én konfigomon igen csak nem néz ki jobban, mint a Shift 2 nézett ki 2 éve, sőt. Igaz, ezt nem tudom fullon futtatni, azt ellenben igen, de ez nem változtat azon a tényen, hogy komolyan elpicsázza látványban az AC-t, ami azért több, mint meglepő.)
Csak a rend kedvéért a konfigom: Phenom II X4 955 BE@ 3,6 GHz, 8 GB DDR3 1600, R9270x OC 2 GB.
-
SityiSXT
őstag
válasz
ricshard444 #3514 üzenetére
Ja, ha a Tatuust 250-nel a falhoz vágom, simán megy tovább, csak húzni fog a sérült irányba... Ne szórakozzunk már! (Carsban ha falhoz csapsz egy autót ekkora tempónál, ha tovább is bír menni, nem biztos, hogy mind a 4 kereke meg lesz.) És ez még csak egy hiba/hiányosság a sok közül...
Tudom, ez az AC topik, de mivel még egyik játék sincs még kész, hülyeségeket, fals információkat ne terjesszünk már... -
-
Átrakták a Project: CARS megjelenést tavaszra? Akkor dögöljön meg a lovuk, megvettem az Assetto-t!
-
bucketb0b
őstag
Oké köszöntem, hát igazából mindenben amivel el kezdek játszani azért játszok vele, mert szeretnék jó lenni, különben el sem kezdenék vele játszani, de egy idő után látom magamon, hogy milyen szinten vagyok és nem fogom a fejem a falba verni ha esetleg nem sikerül az elit krém szintjén játszani egy játékkal
-
Gadfly
tag
Ma és holnap esti program:
SZERVER: MAGYAR AC FUN SERVER (MASZIM)
JELSZÓ: hun
KEZDÉS: 2014-10-21 és 2014-10-22 ~20:00
|Q|R|: |10|8|
FÉRŐHELY: 22
PÁLYA: Vallelunga
AUTÓ: Shelby Cobra 427 S/CA szerver a nap 24 órájában online!
A szerver/körülmények egyéb paraméterei:
ABS: Gyári
TC: Gyári
Stability: Nincs
Kuplung: Van
Dinamikus pálya változás: Van
Kezdeti pályatapadás: 90% (körönként +1% tapadás)
Büntetés pályaelhagyásért: Van
Sérülés: 50%
Üzemanyag fogyasztás: 2x
Gumikopás: 3x
Napszak: 14:00Jó szórakozást!
Csütörtökön ismét visszatérünk SPA-ba, viszont akkor már a BMW M3 GT2, Ferrari 458 GT2 volánjai mögött!
(a GT2-es kombó vasárnap estig fog tartani) -
szacsee
nagyúr
válasz
Solesz84 #3501 üzenetére
Köszönjük Emese!
Jó emberbe álltál bele, szerintem csak tanácsot adott, hogy tudjon választani.
Ha megvan a válasza, hogy mennyire akar elmerülni kapott volna segítséget.
Minden sim kicsit másképp setupolható. Függ a gumimodell pontosságától, a felfüggesztés leszimulálásának pontosságától és egyéb a játék motor sajátosságából adódó dologtól is.
Aki setupolni szeretne az is választhat, vagy túr a neten, vagy elolvas pár guide-t és nekilát.
A túrós módszer előnye, hogy nem kell pepecselni, de ha pl egy vasárnapi sofőr belefut egy alien setupba, akkor jó eséllyel többet lesz a kavicságyon.
Weber Gabi setup guide leírása, illetve pár találat a neten, amit belinkeltünk volna amúgy is.
Anélkül, viszont hogy tudnánk mit szeretne a fórumozó, nem lehet eligazítást adni.
Ezért írta le Szabi az opciókat.
Ennyi!
Amúgy Peace!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- HP Probook 650 G4 15,6 i5-8350u 8. gen. GYÁRI MAGYAR VILÁGÍTÓ BILL!!!
- LG 65C2 - 65" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- AKCIÓ! Apple Mac Studio M1 MAX 2022 32GB 512GB számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASRock Z370 i5 8500 16GB DDR4 512GB SSD 2060 Super 8GB Zalman Z9 Plus Enermax 750W
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i7 12700K 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700 XT 12GB Rampage SHIVA Enermax 750W
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest