- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- bb0t: A könyvelő szakma halott?
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Gurulunk, WAZE?!
- sziku69: Szólánc.
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Kezd nagyon elegem lenni abbol, hogy egy kis hiba utan, amikor veletlenm egcsipem a fuvet, es inkabb idot veszitek mint nyerek, torli a koromet. Ez nagyon idiotan lett megcsinalva.
-
Mai update:
1.1.2
- Fixed lap time detection system missing first laps
- Improved Physics Time Occupancy % (PHY) in Render Stat Form
- Improved overlay leaderboard to show millisecond accuracy gaps for Qual and Practice session and "PIT" indicator for pitted cars
- Fixed McLaren P1 wing always down in multiplayer
- Fixed cars not locked in pits when not starting after a multiplayer session was restarted
- Added option to suppress log in assetto_corsa.ini
- Fixed replay timestamps on the timeline
- Fixed useless yellow flags on race start
- Fixed getTrackConfig Python API returning wrong string
- Launcher: added forced exit timer on shutdown
- Launcher: added more details in content loading errors -
Gadfly
tag
Kedves Versenyzőtársak!
Mivel hamarosan az SRS útnak indítja a 2015-ös Seat Bajnokságát ill. a B3R közreműködésével a tehetség kutató sorozatát, így a kezdés előtt szeretnénk tisztázni az AC szerver igényeit, hogy problémamentesen tudjanak indulni a fent említett sorozatok. Éppen ezért a mai napon 21:00 kezdéssel 4 különböző szerveren indítunk azonos kombókat, hogy egyesével (remélhetőleg nagy létszámmal) meg tudjuk nézni, hogy az adott szerveren esetlegesen milyen rendellenességek lépnek fel. Ehhez kérnénk a segítségeiteket, melyet előre is köszönünk!
A szerverek nevei:
SRS TEST SERVER 1
SRS TEST SERVER 2
SRS TEST SERVER 3
SRS TEST SERVER 4Jelszó mind a 4 szerverre: hun
Férőhely: 20Autók:
BMW Z4 GT3
McLaren MP4 12C GT3
Mercedes-Benz SLS GT3Pálya:
NürburgringA kezdés 21:00 órakor az 1-es szerveren lesz. Az átcsatlakozást a többi szerverre chaten fogjuk közölni. Arra kérnénk mindenkit, akik jönnek, hogy az AC mellett ne futtassanak semmi olyan programot, melyek az internetkapcsolatot zavarhatják (torrent stb.).
-
Joshi
titán
válasz
MPowerPH #5767 üzenetére
Látod megy ez neked csak akarni kell.
(#5768) subaruwrc "nem hiszem el hogy már itt is felbukkantál."
Ezt inkább én mondhatnám.A Haswell topikra nem mondok semmit, meg aztán nem is ide tartozik.
"...de ez egy baráti közösség,jó hangulatban beszélgetünk"
Néhány héttel ezelőtt baráti hangulatban gyilkolta egymást itt néhány fórumtárs.
[SP]Egyébként meg semmi közöd hozzá hogy én másnak mit írok és javaslok, ha neked is van véleményed akkor írd le te is a sajátodat, aztán majd az illető mérlegel.[/SP]
-
subaruwrc
félisten
válasz
barcalaci84 #5779 üzenetére
2 sec bőven elég lenne mindenhol
nagyon maximum a 3 de az se olyan helyen ahol amúgy padlógázzal át kéne zúzni
pl eau rouge a 2 is sok bukó mert az összes lendületed is oda lesz.
oké hogy nem kell vágni de mondjuk egy jól elkapott rajt után mikor 3-an estek be a kanyarba senki nem fog lelépni a gázról -
barcalaci84
őstag
válasz
subaruwrc #5778 üzenetére
az irány szerintem jó
nem büntet minden pályaelhagyást , csak az akár előnyszerzésre alakalmasokat...ha kicsúszol akkor nem lassít be feleslegesen stb
viszont as büntetés mértékkeével elszálltak kicsit...a kb 2-3 seces gázelvétel álatalában mindenhol elég lenne ....pont elég ahhoz h mindenkinek megérje a pályán menni, ha mégis túl feszíti valaki a húrt akkor bukik vele az ember , de mégse kukázza versenyt, csak veszít vele az ember pár nehezen megszerzett pozíciót... -
subaruwrc
félisten
válasz
barcalaci84 #5777 üzenetére
ehhez képest Kunos a gyári pályákon 5 10 15 és néhol még 20 mp-s gázelvételt határozott meg (vagy lelassítani 35 km/h környékére
)
jézus f...a
az 50km/h is oltári baromság volt.
lecsíped az eau rouge-t hideg gumin,aztán jön egy ilyen 5 másodperces okosság és még a nagyanyám is elhúzott melletted 240-nel mire rendesen tovább mehetsz..
arról nem beszélve hogy életveszély versenypályán ennyivel menni. -
barcalaci84
őstag
válasz
subaruwrc #5776 üzenetére
kb szerintem is...Ai val teszteltem és ott ez a 2 mp pont elég arra h a vágással bukjon az ember és ha szorosan mögötte vannak akkor ez poziciókba is kerülhet...
ehhez képest Kunos a gyári pályákon 5 10 15 és néhol még 20 mp-s gázelvételt határozott meg (vagy lelassítani 35 km/h környékére)
szerencsére ezek simán átírhatóak , ha egy liga használni akarja ligafutamokon akkor csak a saját szája íze szerint kell beállítgatni a szervezőknek a serveren ,majd az indulókkal meg lehet osztani a változtatásokat (maga Aris javasolta)
-
subaruwrc
félisten
válasz
barcalaci84 #5774 üzenetére
2mp bőven elég egy ilyen hosszú egyenesben
-
#70869248
törölt tag
válasz
barcalaci84 #5774 üzenetére
holnap tudom csak, jelenleg újrateszem az egész AC-t, du meg dolgozom.
De holnap délelőtt megtesztelem. -
barcalaci84
őstag
úgy néz ki h tényleg faszán használható ez az új büntetési rendszer, csak finomhangolni kell szerintem az egyes pályákhoz...
a barcelonai pályán ezt a finomhangolást meg is tettem 2 perc alatt...így akár versenyre is nyugodtan be lehet kapcsolni , hisz objektív a vágásokkal kapcsolatban és nem is büntet túl szigorúan...
az utolsó sikánban így büntet ha valaki a zöld részen megy lecsípve a kanyart...a büntetés ilyenkor h még a kör vége előtt el kell venned a gázt 2 mp-ig (célegyenesben ezt könnyen meg is tehetjük nem zavarva a többieket) ha nem tesszük ezt meg akkor fekete zászlópróbáljátok ki!, várom a véleményeket h érdemes lenne -e hosszabb gázelvétellel büntetni , esetleg rövidebbel stb...
-
KaraDani
addikt
válasz
MPowerPH #5769 üzenetére
Lassabb nem leszel, maximum nagyon a legelején amíg kicsit esetleg keménynek érzed a megszokotthoz képest. De nálam ez kb 5 kör volt. Nagyon gyorsan tök természetes lesz. Gyorsabb utána sem leszel vele feltétlenül egy körön, ha jól fékeztél a potis pedállal. De mivel sokkal könnyebb a határon tarani, hosszú távon sokkal könnyebb jól fékezni így konzisztensebb lehetsz és így gyorsabb. Érzésre meg milliószor jobb. Ha G27 modot tervezel én ott a pedálutakat is meghosszabbítanám, hosszabb jobban adagolható gázpedált azonnal imádtam a nulladik körtől
kép
-
JoinR
őstag
válasz
MPowerPH #5769 üzenetére
Lassabb nem, még az elején se. Gyorsabb se feltétlenül, 1 körön legalábbis biztos nem. Ezekben az időkben, ahol a GT3 mindent maga alá temet, az ABS mellett szerintem hosszú távon se lehet belőle nagy előnyt kovácsolni, de a valósághoz valamivel több köze lesz (persze az elmozdulás jellege továbbra is problémás marad, de legalább a mért paraméter rendben van).
-
subaruwrc
félisten
válasz
MPowerPH #5769 üzenetére
realisztikusabb lesz sokkal,akinek van mindenkitől azt hallottam hogy nagyon közelít a valósághoz,ezáltal ha megtanulod,tapadás határon lehet vele fékezni állandóan,amilyen keményen csak lehet.
ez oké hogy lényegében igaz csak minek egy oldalon át erőltetni hogy de akkor is nekem van igazam..
-
MPowerPH
félisten
válasz
subaruwrc #5768 üzenetére
Tulajdonkeppen jogos volt a keres, mert egy rossz valtassal gatya a motornak/valtonak, es mar uszik a kor. Leven ez is a vezetes technika resze... En csak arra akartam ravilagitani, hogy kozvetlen a sebessegre/koridore nincs kihatassal, es a futomu sem karosodik a kor alatt.
Azert fasza, hogy most megtanulok menni ezzel, aztan jon a load cell-es pedal, es tanulhatok mindent elorol. Load cell es a potis fek kozott milyen valtozasokra lehet szamitani, miket lehet tapasztalni? Jobb rosszabb, avagy ez olyan mint a H valto, realisztikus lesz ,de lassabb is?
-
subaruwrc
félisten
neked mindig..
nem hiszem el hogy már itt is felbukkantál.
a haswell topikban is csak nyomod a saját találmányaidat nem érdekes hogy senki nem ért vele egyet.
oda már inkább nem írok de ez egy baráti közösség,jó hangulatban beszélgetünk,ha lehet fejezd be a kukacoskodást és a hangulat rontást. -
MPowerPH
félisten
Futomu akkor karosodik, ha odavagom. A bukkanoktol, vetoktol nem... Es ahogy elhagyod a palyat, eleg csak ket kerekkel, mar ervenytelen a korod.(hany ilyen volt, rohadt jo ido, veszitettem azzal, hogy fuvet csiptem, es megis torolte, eleg nagy bullshit...) Ha azt irtad volna, hogy esetleges elvaltasnal a motor/valto karosodik, azt elfogadom. Az okozhat lassulast.
Elso helyezett nem tudom hogy csinalta, amit csinalt. Szerintem lehetetlen, de aztan ki tudja. -
MPowerPH
félisten
Ha nem csapom oda, akkor nem befolyasolja.... Ha meg odacsapom, akkor ugyis torli a kort. Azert raktam 0-ra, hogy ha odavagom, akkor tudjam folytatni, ne kelljen restartolni, amivel elveszik a lendulet.... A nem hivatalos 30-as idom meg 100%-os toressel volt, sot a -4s-es javitast is ugy ertem el.
Hataron autozni nagyon nehez. Ilyen 7:37-38 -as idoket megyek ugy, hogy nem eroltetem. Viszont igy hiba nelkul megy... Mig hotlapson 10-bol ha egy sikerul hibamentesen. Legtobbszor mar az elejen eldobom, elszurom. Ezt meg kimaxolom, aztan valtok egy masik autora. De nekem az EVO lett a kedvencem.
-
MPowerPH
félisten
Nah, ez a korom a 9. helyre volt jo. Maradt benne meg par s, a kovben mar a palya 1/3-aban -2s-ben voltam, csak elcsiptem a fuvet, es torolte a koromet.
A 7:10 vege kb. elerhetetlen, szerintem, nem tudom, hogy tudtak azt osszehozni. De most megyek a 3. helyert.
-
wolf033
senior tag
Uff.
Kipróbáltam ezt a Trento-Bondone nevezetű tök egyszerű pályát a BMW M235-el.
Jó móka csak egy-két kanyarba elég nehezen fordult be.
-
.LnB
titán
Nissan GT-T @ Nord Touris
6:53.136 (bár be kell vallanom elvette a kört mert egyszer kicsit lecsúsztam)
Mindjárt más mint a tegnapi. -
Joshi
titán
válasz
Maxell014 #5750 üzenetére
Pont az ellenkezőjét írtam, most vedd meg a játékot és inkább vedd visszább a grafikai részletességet csak hogy jobban fusson. Még médium beállítással is jól néz ki az AC. A konfigod pedig már régi és gyenge, most itt elsősorban a procira gondolok. Nekem is volt X2 550-em amit X4 B50-ként használtam igaz hogy DDR2-es rendszerben.
-
Maxell014
senior tag
Helló
Szerintetek a lentebb látható konfigommal futna élvezhető kb. High grafikai szinten a játék multiban ? Mert nagyon tetszik és meg szeretném venni de csak akkor ha élvezhetően tudok vele játszani. Singleplayerben már kitudtam próbálni és ott szinte maximumon futott ha egyedül voltam a pályán vagy maximum 5 ai de felette már keveslette a cpu-t. Multiban is ugyan ez volna a helyzet vagy mivel azok nem ai-k ezért jó volna ? -
-
Macsjoz
tag
Sziasztok
Tudnátok linkelni jó és letölthető pályákat ?Előre is köszi !
-
Gadfly
tag
SRS szerver a vasárnapra kiírt kombóval fut!
SZERVER: SRS FUN SERVER + SRS FUN SERVER 2 (szerver teszt jelleggel)
|P|R|: |5|2|AUTÓK:
Alfa Romeo 4C
BMW 1M
Lotus Elise SCPÁLYA:
NordschleifeTeamSpeak IP: 79.172.212.194
TS jelszó: srsTovábbi információk: LINK
Jó szórakozást!
-
Joshi
titán
válasz
tome0001 #5731 üzenetére
Ha FX-re váltasz akkor alaplapot és memóriát is venni kell, akkor inkább válts Intelre, tudom hogy drágább de egy i5-4690+H87 v H97-es lap időtállóbb megoldás lenne. A helyedben én körül néznék az aprón használt de még garis cuccokért.
(#5736) RECSKA: Nem hinném hogy a 955-ös menne 4Ghz-en, nekem 965-öm volt de a tuningot nem nagyon bírta.
-
wolf033
senior tag
válasz
tome0001 #5731 üzenetére
Itt inkább lehet az a kérdés, hogy a magok száma számít inkább vagy az órajel.
Egy fx-6350 3,9 ghz-en zakatol az fx-8320 3,5 ghz-en fx-8350 meg 4 ghz-en de nem tudom mi a lényeg. Biztos lenne jobb választás is csak az már nem ennyibe kerülne.Na majd jönnek a hozzáértők és megmondják.
Lehet egy vga cserével jobban járnál.
-
tome0001
senior tag
Sziasztok. AC-nál egy amd phenom II 955 BE lecserélése egy FX-8320-ra hozzávetőlegesen mekkora teljesítménynövekedést (FPS-ben) jelentene egy Sapphire 270X Toxic, és 8GB DDR3 1333mhz ram mellett?
-
válasz
Doki-HUN1978 #5726 üzenetére
Sehol. Gondolom automata kuplunggal és váltóval mész, az meg %-osan nézi a gázpedál állását és aszerint old. Ne rakd addig sebességbe.
Erről jut eszembe... ha itt megoldották a kiugrás lehetőségét, azaz a false start-ot, akkor minden más versenynél mi a ló****ért nem képesek?!
-
Doki-HUN1978
senior tag
Sziasztok!
Hol lehet beállítani, hogy pl. drag race-nél full gázfröccsre nem dobja sebességbe?Köszi
-
neilszab
őstag
-
neilszab
őstag
Ma este folytatódik a GT3 Tesztkupa Suzuka-ban!
A szerdán megjelent Assetto Corsa Dream Pack-nak köszönhetően lehetőség nyílt két új GT versenygép, a Nissan GTR GT3 és a Corvette C7.R GTE beválasztására is a futamon használható autó közé... végre itt az alkalom komoly versenytávon és éles versenykörülmények között is jól meghajtani az új gépeket, a döntés a Ti kezetekben van, infók itt:
Futamkiírás: AC GT3 Tesztkupa - Suzuka
A futamon a részvétel NYÍLT, viszont előzetes nevezés szükséges!
-
MPowerPH
félisten
válasz
KaraDani #5718 üzenetére
Nah, EVO-val sikerult kipresenem egy 7:31-es idot. Egyszer el kellett vennem mert fuvet fogtam, ketszer pedig elrontottam a visszavaltast, kicsi volt a gazfroccs, es kitort az auto fara, igy ugy kellett osszeszednem. Viszont volt par resz, ahol konkretan ugy jottem at, hogy el sem hittem, hogy igy el lehet az ivet talalni.
Rajottem mitol lehet gyorsulni, bar egy kicsit munkas. differencialnal elk el szalni az ertekekkel.Mondjuk a gumit biztosas eszi ez a stilus.
Jo lenne kozosen tolni par karikat, csak igy PH-sok.
Parszor egy heten, par oracskara. Legalabb normalisak az emberek.
-
KaraDani
addikt
Abszolút jogos amit írsz, már rFactor1-ben is megoldható volt ez H váltó upgrade opcióval az autóra amit ligában lehetett monitorozni, hogy csak jogosultan lehessen használni, upgrade nélkül fix váltási időt szimulált ami lassabb volt, mint ahogy H-val lehet váltani. iRacingben az autoclutch lassú, clutch nélkül váltani meg instabilabb, így ott maximum az van előnyben aki scripteli a clutchot, de aki már ennyire elvetemült az nyerjen vele 2-3 tizedet leszarom
-
MPowerPH
félisten
Nordon? Siman. Sajnos a soft is igy van megirva. Hiaba kuplungozok veszettul, az egy kattintas gyorsabb. De fektavon buksz a legtobbet. Pluszban a motor is megsinyli a valtoval egyutt, ahogy nezem. Foleg ha sietos.
En sem dobom a valtot, mert igy az elvezet.
Csak nem a legjobb vele pillangos mezonyben menni. Es minel erosebb az auto, annal jobban hatrany.
Pedalokat kidobom, veszek egy clubsportot, mert jobb a loadcell.
-
JoinR
őstag
-
wolf033
senior tag
válasz
MPowerPH #5712 üzenetére
Az a baj, hogy nagyon eredmény orientáltak sokan és az élvezet helyett rámennek az eredményre inkább. Én ha lassabb vagyok H váltóval akkor sem megyek szekivel H váltós autóval, de ismerek még ilyen embereket szerencsére akik nem hajlandóak az élvezetet eldobni egy jobb köridőért.
-
MPowerPH
félisten
Nagyon elvezet H valtoval menni, minden visszavaltasnal folyamat adagolni a gazt fekezes kozben... A dolog szepseghibaja, hogy mindenki mas pillangoval megy, amivel hatvanyokkal gyorsabbak meg az egyenesben is, nem beszelve a fektavokrol.
Mentem egyet pillangoval, elso koromben adtam 10s-et a H valtos idomnek. -
.LnB
titán
válasz
Penge@Borisz #5706 üzenetére
Ha én megcsináltam akkor te is megtudod. Én most kezdtem. Nem setupoltam. Ahol most tartok azokat már én sem tudom megnyerni. De majd még próbálkozom.
pocokxx ott tartok én is, az nehéz nagyon. Ferrarik ellen... Az SLS meg nem akar fordulni, a fék pedig nyúlik mint a rágógumi.
-
Penge@Borisz
tag
Aranyra?
Azt hogy? Van egy versenyszám, ahol láthatóan van legalább 3-4 verda, ami jóval gyorsabb, mint amit kapunk. Vagy te setupolsz és akkor úgy már verhetőek? Mert különben tényleg nem értem, hogyan lehetne azokat lenyomni. Más játékokban azért verem a gépet keményen, it meg...
-
.LnB
titán
válasz
Penge@Borisz #5703 üzenetére
Az még semmi. Azt aranyra megcsináltam mind. Majd utána lesznek a durvák.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- GOPRO Hero 11 BLACK - 5.3k akciókamera - 2 akku, tartozékok (5.)
- DJI AVATA 2 Fly More Combo 1 akku - drón szett DJI Goggles N3 FPV szemüveggel
- Sony PlayStation 5 ( PS5 ) Sony PlayStation VR2 Csomag
- Dell Precision 7680 Eco FHD+ 13600HX 14C / 16G D5 / 1T G4 workstation
- Gigabyte GA-Z68A-D3-B3 LGA 1155 alaplap
- LENOVO ThinkBook 13s - 13.3" FullHD IPS - i5-10210U - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Epson Expression 12000 XL Nagyformátumú A3 szkenner
- Dell Latitude 5495 Full HD IPS Ryzen 5 pro 2500u Radeon Vega Mobile Gfx i5-8350u verő Bp MPL Foxpost
- Bomba ár! HP 250 G8 - i5-11GEN I 16GB I 512GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I HDMI I W11 I Cam I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest