- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Argos: Adjátok vissza a netet! - szeretnék elaludni!
- droidic: Időutazás floppyval: A 486-os visszavág PCem-men
- sziku69: Szólánc.
- LordAthis: Ismét egy "Idióta" A.I. Projekt, hogy meglovagolja az aktuális trendeket...
- votlage71: Kábel menedzsment
- Gurulunk, WAZE?!
Új hozzászólás Aktív témák
-
proci985
MODERÁTOR
na most hogy megy rendesen a jatek a 290xen is, teszteltem picit nordscheifen.
a Hyura tenyleg picit hajlamos 250 folott instabil lenni, de semmi kritikus. legalabbis a GTR Evolution + Koenigsegg CCX parositashoz kepest meg mindig kezesbarany. gazzal esszel kell banni, de meg lehet fogni ha megcsuszna.
ok, jelenleg olyan 7:30 korul vagyok, ezt meg talan olyan 7:00-7:10 korulre le lehetne szoritani. viszont ami tetszik az uj paganiban, hogy kb egyenletes a nyomatekleadasa.
-
Kommy
veterán
-
Viper26
nagyúr
Szerveren engedélyezett TC, és társai egyénileg kikapcsolhatóak valahogy?
-
Enton
addikt
Gondoltam, hogy nem olcsó egy verda de, hogy ilyen áron adják, nem semmi:
Megyek gyorsan összetöröm párszor.
-
gabri83
csendes tag
Köszönöm szépen, a segítségeteket most ki is próbálom
és a saját ízlésemre állítóm
-
macy
addikt
válasz
Doki-HUN1978 #5982 üzenetére
Szivesen.
Valaki árulja már el hogy lehet P1-el 350km/h-t menni nordon. 337 a legnagyobb sebességem. 66-ik vagyok RSR-en. -
macy
addikt
válasz
Doki-HUN1978 #5978 üzenetére
Ha kiviszed az egeret jobbra előugrik az app sáv. Ott van minden.
-
izitom
tag
válasz
gabri83 #5964 üzenetére
[link]
Na ezt meg az assettocorsa.net-en állította össze egy user.Próbáltam ezt is, nekem pár óra megszokás után bejött, de van aki nagyon utálja.
Ha átnézed ezt a több mint 60 oldalt, kb. azt látod ahány felhasználó, annyiféle beállítás.
Az biztos hogy a gain-t érdemes 60-70% között tartani, az majdnem mindegyik kocsihoz jó, ha azt akarod hogy minden jel átjöjjön a kormányra.
Esetleg a kormányon a DRI-t 2-3-ra.
Load cell-es pedálnál meg nem nagyon állítgat senki(1.0-ás gamma, azt kész) -
Viper26
nagyúr
Ez a McLaren P1, hát aztaqrva..
(#5966) neilszab.:
Pont ma?
-
neilszab
őstag
Ma esti FunRace: GT2 & Corvette C7.R - Silverstone!
Április elején indul az új Assetto Corsa bajnokságunk az GT2-es autókkal! A ma esti Fun futam az erre való felkészülés jegyében zajlik, hogy komoly versenykörülmények között is próbára tegyük ezeket a gépeket, gyertek!
-
Chrys_
addikt
-
gabri83
csendes tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék tőletek kérni. Fanatec csw v1-hez és elite pedálhoz milyen beállítást használtok?! Elég sokat kipróbáltam, de még nem az igazi sajnos -
MPowerPH
félisten
Az letezik, hogy pl. az EVO gyengult egy picit az utolso frissitesekkel?
-
neilszab
őstag
Frissült az AC Rank App!
Új verzió került kiadásra a magyar versenyzők körében nagyon népszerű Rank App-ból, mely most már képes kezelni a Nordschleife különböző nyomvonalait, valamint a személyes profilok beállításának menete is jelentősen egyszerűsödött, automatizálódott..
A régi program verziók már nem működnek, innen lehet frissíteni:
Letöltés: Rank App
Köridők: Assetto Corsa Rank (+10 000!!)Az alkalmazás a háttérben megbújva az egyes etapok végén feltölti a versenyzők legjobb idejét a központi adatbázisba, de ezen felül menet közben képes jelezni a pályalevágásokat és különböző vezetői hibákat, úgy mint: túlkormányzás, stabilitás vesztés, blokkoló-, vagy kipörgő kerekek!
Az AC Rank App adatbázisa jelenleg több mint 10 000 köridőt tartalmaz javarészt magyar versenyzőktől, melyeket Ti is megtekinthettek a fenti linken, ahol az egyes köridők körülményeiről is részletes információkat kaphattok: a gumi- és a pálya állapotáról, használt segítségekről, stb...
-
MPowerPH
félisten
válasz
neilszab #5938 üzenetére
Szerintem a szimulatorozas alapbol ugy kezdodik, hogy minden segitseg off, ABS pedig factory. Szoval e teren nem tudom, kell e kulonbseget tenni.
Szeron csataztam egy sraccal, persze tok elvezetes volt, bar arrol szolt, hogy o fel kor alatt megelozott, majd visszaengedett, majd ismet megelozott, 2 koron keresztul. A vegen azert csak elarulta, hogy pillango+TC+ABS on. Jah....
Mar bocs, de eleg kedv rombolo hatasu, ha egy korben ketszer is megeloznek. Kozben meg realis korulmenyek kozott lehet korbe sem erne ertekelheto idovel...
En csak ezert nem indulok ilyeneken. Szeretem a kotott szabalyokat, mert megiscsak van kis tetje a dolognak. Funnolni ott vannak a szabad szerverek, ahol lehet bohockodni. -
Viper26
nagyúr
Mióta kijött az 1.1 nem próbáltam a játékot...
Beállítások megmaradtak, MiniStatsBarPlus működik?
Hallani egy új Logitech driverről is, bár ebből nem tudom mi igaz. -
barcalaci84
őstag
válasz
neilszab #5948 üzenetére
konkrétan mutatja szerverre lépéskor h valaki a menüben Hváltót állított a menüben vagy csak a pillangóra rakta...a pályán már ezt nem tudod átállítani, így aki Hval lép be az H-zni fog...
ilyen egyszerű...szóval szerintem ez 100%gombra mondjuk teheti , de úgy szerintem még nehezebb
+7 gomb ami teljesen életidegen wtf?
a segítségek ellnőrzése az más tészta ...azzal a segítségeket lehet ellőrizni h h van beállítva adott felhasználóknak... -
neilszab
őstag
válasz
barcalaci84 #5946 üzenetére
Ezt vágom, de konkrétan a H váltót nem tudod ellenőrizni, csak azt, hogy kuplungol-e váltáskor, vagy sem. Illetve egy módszer mégis van, ha több fokozatot vált egyszerre, akkor biztos H váltója van... mondjuk gombra is teheti.. szóval ez se 100%!
-
barcalaci84
őstag
válasz
neilszab #5945 üzenetére
az ellenőrizhető h valaki H-shifter használ vagy pillangózik...
illetve az is h ki van e kapcsolva a kuplung segítség...
ha valaki H-váltót használ és pro módban , akkor muszáj használni a kuplungot mert nem tudsz váltani...vagy esetleg a megfelelő fordulatszám elatálásakor éppen be is veheti az adott fokozatot (ahogy a valóságban is)...de kuplunolás nélkül azért lassabb is meg ugye veszélyesebb is...tempót nem lehet így menni mert hamar kinyírod a váltót az autóban... -
neilszab
őstag
válasz
barcalaci84 #5944 üzenetére
Hogy ellenőrződ? Hogy benyomja-e a kuplungot váltáskor?
-
barcalaci84
őstag
válasz
MPowerPH #5937 üzenetére
ha jól tudom akkor felesleges is tiltani a kuplungsegítséget például, mert ha átváltasz pillangós vezérlésre akkor az AC-ban eleve nem kell kuplungolni f(függetlenül attól h ki van kapcsolva a menüben a kuplung segítség)...azt csak akkor kell ha H-shifterre van állítva a verzérlőbeállításokban...
van előnye is a H-váltónak ahogy írtam, a hátrányit pedig szerintem túlmisztifikálod...1 körön alig-alig van különbség a pillangó javáéra...hibázni viszont sokkal könnyebb vele az biztos...én spec a folyamatosan 3-as helyett 1-st rakok vagy 4-es helyett 2-est
egy th8-as váltósnak pl ezért is van előnye , azzal sokkal könnyebbv hiba nélkül menni...
sose lesz egyenlőség ...de minél nagyobb a mezőny annál nagyobb az esély h mindenki talál olyat akivel tud csatázgatni...
megnéztem most fun szerveren hányan mentek H-val az egyik funon...nem találtam olyan hú de sokat...talán a negyedét eléri az embereknek...
ha 4-5 szerverre való ember lenne, akkor talán lehetne próbálkozni H-s bajnoksággal
(megszervezni meglehetne már most is, mert ellenőrizhető h tényleg H-val megy-e az illető, de szerintem sem érdemes jelenleg szét darabolni a mezőnyt)
ha egy stabil 3-szerver összejön , akkor már felmerülhet h érdemes egy H-sat is indítani -
Kommy
veterán
1.1.5-nél tart a játék vagy 1.1.4-nél mert nekem még 1.1.4-et ír ki., és ha nyomok egy integrity check-et akkor is marad ez a verzió
-
-
neilszab
őstag
válasz
MPowerPH #5937 üzenetére
A mezőny kettébontása sosem jó megoldás... sajnos mindig lesz valamilyen olyan megkötés, elv, vagy kritérium ami két (vagy több) táborra bontaná a mezőnyt (ABS, cockpit nézet, locked setup, vágás szabály, stb...), ha mindig minden tábornak külön futamokat rendeznénk, akkor 4-4 ember körözne egymás ellen a versenyeken...
A buli pedig minden jel szerint jó lesz, szerintem meg fogunk tölteni majd 2 szervert ezekkel a régi vasakkal, csak a H váltó miatt kimaradni szerintem badarság. Akár hol is leszel a mezőnyben és bármilyen technikát is használsz, biztosan "szenvedni" fogsz, mert bőven lesz aki borsot törjön az orrod alá, vagy így, vagy úgy.
Szóval javaslom előre nem foszd meg magad az élménytől és a kihívástól... tegyél egy próbát, a részvétel ingyenes lesz, az meg már a Te döntésed, hogy milyen váltót fogsz használni.
Én például ABS nélkül fogok menni a Mercivel, ez meg az én hülyeségem...
-
MPowerPH
félisten
válasz
barcalaci84 #5936 üzenetére
Ezt nem tudtam, eleg erdekes... rFactorok utan meg fura. Meg talan az F1 Challenge-ben is lehetett tiltani a kuplungot. Spa -ban pl. egybol 1s minimum. Az ezekkel az autokkal mar egy koron is rengeteg, nemhogy egy futamon. Pluszban konstans gyorsan menni is egyszerubb a pillangoval.(nincs se visszavaltasi hibalehetoseg, sem az, hogy egy nem tul eros gazfroccs hatasara kitor az auto fara, amit ha meg is fogsz, akkor is elhasznalsz egy rakat gumit) Ha meg elozni akarsz, akkor maximum egy lassu reszen, mert egyenesben elhagynak. Ez persze a program hibaja is....
Ertem en a dolgot, nem tudom mekkora az erdeklodes ez irant. Am ha van egy megfelelo letszam, akkor erdemes kettebontani. En pl. csak azert nem indulok, mert nincs kedvem szenvedni a kozepmezonyben. Technikas reszen fenntartanak, a gyors szakaszokon, es nagyobb fektavokon, ahol meg tudnek elozni, ott elmaradok. Fun raceken mar ki lett targyalva ez. Ott is irtak paran, hogy alapbol H-val mennek, de elesben pillangora valtanak, mert kulonben eselytelenek.
-
barcalaci84
őstag
válasz
MPowerPH #5935 üzenetére
ahogy Szabi is Írta nem lehet tiltani szerveroldalról a kuplung segítséget illetve a blipet-sem...
(mondjuk lehet ellnőrizni h valaki használt-e a H-váltót vagy sem, tehát éppen lehetne indítani H-s bajnokságot)DE azért sokaknak nincs is H-váltója...(persze valaki nek van , csak nem használja
9
egyenlőség úgyse lesz sose...a H sok között se, mert azért egy th8 vagy egy clubsport H váltó azért előny a g27-es vcáltókhoz vagy az általam használt gagyi fanatec váltóhoz képest...és azért nem esélytelen a H-váltós sem... kicsi hátrány , de szerintem túl van dimenzionálva...
meg azért előnye is van: rajtnál például látványos előnyben vagyunk a pillangósokkal szemben... -
MPowerPH
félisten
válasz
neilszab #5934 üzenetére
Csak azert, mert jelen helyzetben aki alapbol H valtos autot hasznal pillangoval, az elonybe kerul. Ellenben ha szerver oldalrol a throttle blipp is tiltva lenne, mar nehezebb dolguk lenne, de meg mindig elonyben lennenek a gyorsabb felvaltasok miatt. Engem konkretan egyenesben mindig romma utnek...
Es szerintem eleg sok ember kuldi H valtoval, legalabbis a szerveren sokan voltunk.
Csak azert fogalmazodott meg bennem a dolog, mert igy egy bajnoksag eleg komolytalannak tunik. Mert a H valtosok egy gyarilag H valtos autoval eselytelenkent indulnak a futamokon a pillangosokhoz kepest.
-
neilszab
őstag
válasz
MPowerPH #5933 üzenetére
Sajnos nem lehet még mindent tiltani szerver oldalról, viszont amit lehet azt megtesszük: stabilty help tiltva lesz, illetve az ABS és a TC factory beállításon...
A H váltó használatát nem lehet kötelezővé tenni, illetve a versenyzők jelentős részének amúgy sincs H váltós kormánya. Aki akarja, az persze használhatja.
Csak az tudjuk megszabni, illetve tiltani, amit a szerver oldalról is be lehet állítani.
-
neilszab
őstag
Ma esti FunRace: DTM 1993 - Silverstone!
Április elején indul az új Assetto Corsa bajnokságunk az 1993-as DTM-es autókkal! A ma esti Fun futam az erre való felkészülés jegyében zajlik, hogy komoly versenykörülmények között is próbára tegyük ezeket a gépeket, gyertek!
-
JoinR
őstag
válasz
pocokxx #5925 üzenetére
Ez nem force feedback, hanem effect feedback
Igaz még nem próbáltam ilyen arányokkal, de kíváncsiságból lehet benyomom majd
Nálam kb. 60-5-0-0-0-0
A speed sensitivity pedig szigorúan 0. (bár ahogy látom, Momo-hoz készült a profil, aminél gondolom a 900° hiánya miatt húzott rajta, bár én akkor sem tenném)(#5927) Chereiose: Logi profiler-ben jó esetben sosem kell állítani semmit, a legnépszerűbb szimes beállítás ez (felső csúszka 100-105 között ízléstől függően).
-
izitom
tag
1.1.4
- Alfa Romeo GTA aero drag correction. Laptimes will be slower now.
- McLaren P1 is now simulating diffuser stall from front active aero that provokes dirty air
- LaFerrari is not simulating diffuser stall from front active aero that provokes dirty air
- Corrected instrument panel with more information on Alfa Romeo 155 Ti V6
- Corrected instrument panel for Pagani Zonda R
- Corrected instrument panel for McLaren P1
- Corrected instrument panel for KTM X-BOW R -
Gadfly
tag
SRS ESEMÉNYEK
Jövő vasárnap startol a SEAT LEON EUROCUP 2015 bajnokság!
A korábbi Seat Leon EuroCup 2014 sikerességét követően folytatódik a sikersorozat! A Seat Leon EuroCup 2015 Bajnokság, a 2015-ös szezon versenynaptárát, továbbá egyedi festések (skinek) lehetőségét és értékes nyereményeket nyújt az érdeklődők számára a B3 Racing és a Simhouse jóvoltából.Eddig 23 versenyző adta le jelentkezését, viszont a Bajnokság továbbra is várja az érdeklődőket.
A "Prequal" és a "Teszt" szerver a mai naptól elérhető!
További részletek/jelentkezés: LINK
Várunk minden érdeklődőt!
Akik esetlegesen lemaradtak az előző bajnokság eseményeiről, azok erre a linkre kattintva nézhetik meg a futam közvetítéseket:
2014-es bajnokság tabellája/végeredménye: LINK
-------------------------------------------------------
B3R Seat Leon Trophy 2015
Jelentkezés/információk: LINK
-
wolf033
senior tag
Eltűnt a képernyőről nekem a sérülés visszajelző okosság. Hogy lehet ezt visszavarázsolni?
-
neilszab
őstag
Új Assetto Corsa Bajnokságok!
Áprilisban két új 6-6 futamból álló bajnokságot indítunk a DTM és a GT kategóriákban. Ti is részt vehettek a lebonyolítás részleteinek kialakításban, infókért katt a képre!
-
válasz
#16729600 #5915 üzenetére
Valami topic csak van hozzá a neten vagy a hivatalos fórumon, azért látni ilyen kontrollerrel is komolyabb időket (nem világverő, de tényleg vannak egész jók, RSR-en feltűnnek itt-ott). Akkor meg biztos be lehet állítani úgy, hogy használható legyen.
Vagy csak simán driver error. -
Joshi
titán
válasz
#16729600 #5908 üzenetére
Pont ma vettem egy használt tabletet a DashMeterPro-hoz és a Logitech F710-el próbáltam ki, teljesen igazad van mert szinte használhatatlan. A gázadás teljesen jól működik, de a kormányzást egyszerűen nem tudtam normálisan használni. Szerencsére nekem van egy cockpitem szóval nekem nem gond.
-
#16729600
törölt tag
Az analóg használhatatlan ( bármilyen beállítással ).És igen,miért lenne akkora erőfeszítés a fejlesztők részéről,hogy akárhogy lehessen konfigolni a beállításokat? Más.hozzám hasonló ( végletesen amatőr ) donor is akarhat D-padra/gombokra rakni irányítást
(#5909) sultansmith Hmm, a szappantartó például érdekes alternatívának tűnik
-
#16729600
törölt tag
Sajnos nálam ott elvérzik a játék,hogy Xbox 360 cont.nál csak analóg gombokra lehet beállítani a kormányzást pld.Ez így nagyon assetto-gagyoretto
Új hozzászólás Aktív témák
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Linux kezdőknek
- Xbox Series X|S
- Bittorrent topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Revolut
- Nők, nőügyek (18+)
- Sony Xperia 1 VII - Látod-e, esteledik
- Xbox tulajok OFF topicja
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- További aktív témák...
- iKing.Hu - Motorola G86 5G Dark Blue Használt, karcmentes állapotban 8 GB RAM / 256 GB tárhely
- Lenovo ThinkPad 40AF docking station (DisplayLink)
- AKCIÓ! FEHÉR ipad pro 13" M4 billentyűzet, VADIÚJ! EU-MAGYAR átvilágítós (lézeresen)
- Lenovo ThinkPad T15 Gen 2 Intel Core i5-1135G7
- DELL PowerEdge R740 rack szerver - 2xGold 6130 (16c/32t, 2.1/3.7GHz), 64GB RAM, 10Gbit HBA330, áfás
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest