Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sziku69: Szólánc.
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- sidi: 386-os Chicony gázplazma laptop memóriabővítése
- Pitterix: Gyógytorna
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- GoodSpeed: Kell-e manapság egérpad vagy sem?
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			  Enton addikt 
- 
			
			  #70869248 törölt tag Sztem alap a Lada HSW..csak az a alap! pl ezen a pályán: [link] 
 illetve a Malagoli Honda-Opel, pl: [link] elég jók. Van egy Seat Ibiza is amiből a vr6 változat elég jó, az alap elég lassú, a turbó meg túl gyors ..de nem tudom frissítették-e.
 Illetve nálam bent van a Cadillac: [link] érdekes autó video video
- 
			
			
- 
			
			  Jack@l veterán Nekem sikerült izzadva 9 alá benyimni, de kicsit lecsúsztam az ívről az egyik kanyarban és nem valid. Viszont néztem most a versenyt, hossszú egyenesekbe én nemhogy a 260-at, de a 240-et jó ha kihozom. Az enyhe felfele emelkedőn pl 220-nál elfogy a cufla a kocsiból. Valami nem okés még mindig technikailag. BMW setupjával sikerült 20 mp-et faragni, de a végsebességeket nem értem. 
- 
			
			  MPowerPH félisten En most fejeztem be, eleg volt. Az elso szektorban van meg 1s, de iszonyat nehez osszekaparni, ezert mar inkabb hanyagolom. Egyebkent jo ez az auto, tetszik.  Pont ahogy mondtatok, ilyen hosszu palyan nem lehet nem hibazni. Mindig van egy-ket kisebb hiba, ami x+y masodpercbe kerul. Viszont ahogy egyre jobban ismered a palyat az adott autoval, ugy tudsz fejlodni. 
- 
			
			  vlevi nagyúr Az azért eléggé a hihetetlen kategória. Ezen a pályán minden második kanyar szopatós, csalóka ívű, amiben kőnnyű besokallni, dombtetőn lévő beláthatatlan kanyar. Ha ezt valaki látatlanban végig akarja úgy nyomni, hogy tempót is megy, az tuti 10x eldobja egy körben. 
 Evora gtc-vel próbálta?
- 
			
			  vlevi nagyúr Nincs trükk, nincs titok. Akik elöl vannak, nagyon sok éve szimulátoroznak. Az a setup, ami sokunknak egy idegbeteg vezethetetlen vacak, az nekik gyorsabb, mint az, amivel az átlag normálisan végig tud menni. 
 Ez egy hihetetlen hosszú pálya, ha mindegyik kanyarban csak minimálisat hagysz benne, már akkor is másodperceket buksz, mire körbeérsz.
 Egyszerkétszer kipróbáltam néhány kanyart gyorsabban venni, egyszerkétszer bejött, akkor sokat nyertem, de többnyire nem sikerült kivitelezni, olyankor disznónagy fetrengés lett belőle.
 pl. 7-es szárnyállással a flugplatz hosszú egyenes végén az enyhe balost be lehet venni nyélgázon. Ha sikerül. És van még 2-3 ilyen kanyar, ami menne padlón. De a kanyargósabb részen midegyik kanyart nagyon "megtisztelem"
 [link]
 Erre lehet jó a hotlapozás, akár saját ghost autót figyelve is. Hol van az, ahol mégegy kicsit később lehet fékezni, mi az, amikor viszont korábban kell, és mikor lehet a kanyar kijáratánál padlót nyomni, hogy az egyenes (márpedig abból nagyonsok van) tökéletes legyen.
 És a baromi hosszú pálya. Csak ott van azért, hogy nehogy elrontsam, mert akkor félóra idő megy a levesbe (az ESC utáni újabb felvezetőkörrel együtt).
 Én is próbáltam Sinka Dani setupját, de én sem bírtam vele mit kezdeni. Visszaálltam a gyárira, váltót hosszabbra vettem, szárnyat 7-re, hátsó felfüggesztés slow rebound pedig 10 (az eredeti 13 helyett). 6-os szárnyállással már nálam is állandóan eldobálja a hátulját
- 
			
			  subaruwrc félisten ahogy most az exos 125 s1-gyel kőrözgetek arra jöttem rá hogy a durva leszorító erő lesz a megoldás a kis lotusnál is. különben túl sok időt vesztesz a kanyarokban és a féktávokon. nagy leszorító erővel meg talán összeszedsz annyi előnyt hogy a 10-15km/h mínusz sem vészes a hosszú egyenesben.máskülönben nem tartom elképzelhetőnek. 2-3mp csak annyi lenne hogy valahol több mindent elvállalnak de 25-30mp az még egy ekkora pályán is ordas különbség 
- 
			
			  barcalaci84 őstag 
- 
			
			
- 
			
			  JoinR őstag Hacsak nem soft keveréken mész, nem fogy el a gumi. A medium slick a felvezető körben tiporva is 98-99%-os a 2. kör kezdetekor. 
 Amúgy ajánlom a hard keveréket is, nyilván kicsit lassabb, de a hátsó kerekek hőingása sokkal kisebb, így nincs az, hogy néha instabillá válik az autó, miközben 2 kanyarral előtte még minden oké volt.
- 
			
			  ooooobi senior tag A legújabbal pr´báltam, meg az egyel régebbivel, Csak annyira jöttem rá hogy ha kiveszem a pipát az enable prost processing effects-röl akkor nincs hiba, ugyhogy valamelyik ottani effekt nem tetszik a kártyámnak vagy a drivernek, azóta nem volt idöm játszani, így nem szarakodtam vele hogy rájöjjek az ottani efektekböl melyik csinálja ezt a hibát. Egyesével kellene ki be kapcsolgatnom. 
- 
			
			  Jack@l veterán 
Új hozzászólás Aktív témák
- 144 - Lenovo LOQ (15ARP9) - AMD Ryzen 7 7435HS, RTX 4060 (ELKELT)
- LG 65B4 - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- iKing.Hu - Nubia Z70 Ultra 5G Black Teljes kijelzős zászlóshajó, AI-erejű teljesítmény
- BESZÁMÍTÁS! 8TB Western Digital Red Plus SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- ASUS RTX 5080 ROG ASTRAL OC 16GB GDDR7 eladó garanciával! BeszámítOK!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
 
								 
							
 
								 
								 
								
 
								 
								 
								 
								 
  
								 
								
 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 )
 ) 
								 csak belső nézetből nem csinálja...
 csak belső nézetből nem csinálja... 
								 
								
