Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    Doom: The Dark Ages teljes tesztek (nem csak 1-1 kiragadott screenshot :D ):

    ComputerBase
    PCGH
    TPU

    Egy kis összefoglaló:

    Motor: id tech8
    API: Vulkan
    Kötelező RT (hardveres RT gyorsítás nélkül a játék nem indul el), az RT a tükröződéseket és GI-t javítja.
    Mindhárom felskálázó van a játékban: DLSS 4, FSR 3.1 és XeSS 2. Ezek közül a DLSS 4 kizárólag az új, Transformer modellt támogatja, a játék nem használja a régi CNN modellt. FSR 4 nincs a játékhoz, hiszen az FSR 4 nem támogatja a Vulkan API-t. Ez az AMD játékosoknak elég nagy pofon, mert az FSR 3.1 olyan iszonyatosan pocsék képminőséget ad, hogy a független tesztek egyértelműen az XeSS-t ajánlják az AMD felhasználóknak. Képminőség terén a DLSS 4 messze ver mindent, még a játék saját TAA algoritmusánál is jobb, de nyilván ez sem tökéletes, viszont tény, hogy a legjobb kéminőséget csak RTX videokártyával lehet elérni.
    Az id tech8 motor csökkentette a VRAM étvágyat is (Indiana Jones-hoz képest). Jelenleg 12 GB mindenre elegendő, a készítők által javasolt 16 GB majd nagy valószínűséggel a Path Tracing-hez fog kelleni, ami majd később fog érkezni.
    A Frame Time a játékban minden hardverrel példaértékű, kiváló, semmilyen akadás sincs (üdvözlet az UE-nek)!
    RTX Blackwell széria jelenleg nem teljesít valami jól, még mindig nagyon fékezi valami úgy is, hogy már a 2. game ready driverrel mentek a tesztek.
    A játék nagyon rosszul skálázódik a grafikai részletesség csökkentésével, mai annyit jelent, hogy a grafikai preset alig hoznak gyorsulást.

    Alex már dolgozik a DF videón.

Új hozzászólás Aktív témák