Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • paprobert

    őstag

    Az elmúlt 5.5 év felskálázást érintő vs. érvei felsorolva, a teljesség igénye nélkül:

    DLSS1 (2019 február)
    -A DLSS használhatatlanul csúnya. Haha, inkább veszek erősebb kártyát sok VRAM-mal, mint hogy bekapcsoljam a DLSS-t. A 16GB-os videokártyák jelentik a jövőt, nem holmi felskálázás.
    -A tréningezésnek óriási költsége van játékonként, a játékstúdiók nem fognak ezért fizetni, zsákutca a DLSS.

    DLSS2 (2020 április):
    -Hazudik az NV arról hogy AI van a DLSS-ben, 95%-ban nem AI.
    -A játékfejlesztők nem fognak energiát fordítani arra, hogy kibelezzék az engine-üket a DLSS kedvéért.
    -Megtévesztés, hogy kéne AI-t használni, szinte ugyanolyan jó a fix algoritmus. Marketing bullshit az egész, és aki ezt nem látja az zöld-szemüveges...
    -A Digital Foundry-t az Nvidia pénzeli titokban, a videóikat Santa Clara-ban állítják össze előre.

    Frame generation (2022 szeptember):
    -A DLSS frame generation lerontja a válaszidőt, és teleartifactolja a képet. FÚ FÚ FÚ HASZNÁLHATATLAN!!!
    -Ugyan kinek kellene fake frame? Átverés.

    FSR1 (2021 június):
    -Az FSR nyílt, szabadon állítható a fejlesztők által, lekörözi a zárt zöld okádékot.
    -Az FSR népszerűbb lesz, mert elég egyszer dolgozni vele, és mindenen futni fog.
    -A spatiális FSR sokkal jobb, mert könnyebben implementálható. Imádják a fejlesztők, hogy nem nyúl bele a grafikai pipeline-ba.
    -Sőt, mivel spatiális az eljárás, nincs ghosting az előző képkockából.
    -Az FSR egyszerűségében van a nagyszerűsége, és ha hunyorítok, ugyanolyan szép mint a DLSS.
    -Mit szerénykedek, szebb az FSR, mert a kontraszt-adaptív(CAS) élesítés jobb minőségű az NV élesítésénél.

    FSR2.0 (2022 március):
    -Oké, az FSR2.0 is temporális, ghostingol, de jobb az élesítés benne! És hardverfüggetlen! Az DLSS mindig túlélesít!
    -Stabilabb a kép!
    -Csak az FSR adja vissza az eredeti artist által megálmodott képi világot! A DLSS, XeSS széttúrják a pixeleket, taszító a képi világ velük.
    -Imádják a fejlesztők hogy testreszabható az utolsó kódsorig. A eredmény szinte garantált, mert a hozzáértő fejlesztő mint egy jó kovács, a motorjához patkolja az FSR által felkínált lehetőségeket, így a végeredmény mindig tökéletes.

    FSR 3.0 frame generation (2023 szeptember)
    -Akár duplázza a képkockaszámot, és fut mindenen. Hát nem csodás?

    FSR4.0 / PSSR (hamarosan, valamikor)
    -Ilyet még nem látott a világ, annyira jó lesz.
    -Valós idejű AI tartalomgenerálás
    -Ez AI-bb mint bármi amit eddig AI-nak neveztek. A DLSS csak szeretne ennyire AI lenni.
    -A Digital Foundry újabb lejáratóhadjáratba kezdett. Nyilvánvaló hazugság a "minőségre jobb mint az FSR, de rosszabb mint a DLSS" megállapításuk.

    /s

Új hozzászólás Aktív témák