- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- ricsi99: 6. Genes alaplap tündöklése.. kontra MS/Zintel korlátozásai.(Mehetnek a levesbe)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Mr Dini: Ebook okosítás: kijelző kalandok
- sellerbuyer: Te tudod, mi mennyit fogyaszt az otthonodban?
- Lalikiraly: Sencor SMC BS30 aktív hangfalszett bemutató
- GoodSpeed: Megint 3 hónap Disney+ akciósan :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Raggie #40089 üzenetére
Nem az API a hibás. A Borderlands 3 esetében a memóriamenedzsment a gond. Ezt úgy fogják orvosolni, hogy az egészet úgy ahogy van kicserélik az AMD által írt D3D12 Memory Allocatorra. Viszont ezt nem tudják csak úgy kiadni, mert utolsó pillanatban hozott döntés, és nincs elég teszt erre vonatkozóan.
A probléma onnan származik, hogy az Unreal Engine 4 DirectX 12-re írt memóriamenedzsmentje nem thread-safe. Tehát nincs garantálva, hogy többszálú feldolgozásnál hibátlanul működik. Ellenben a Borderlands 3 többszálú parancsgenerálást használ, amivel az erőforrások létrehozása is többszálú. Na most a thread safety probléma kezelésére van beépítve a motorba egy olyan rutin, amely ellenőrzi folyamatosan, hogy az adott erőforrás használatban van-e, és ez okozza a rendkívül rossz működést. Ennek a megoldása az Unreal Engine 4 esetében az, hogy a rendszer csak erősen korlátozottan használjon többszálú parancsgenerálást, úgy, hogy ne kelljen alkalmazni ezt a rossz hatásfokú rendszert. A másik lehetőség a Vulkan, ugyanis a Vulkan API tekintetében az Unreal Engine 4 már thread-safe memóriamenedzsmentet használ, csak az erre vonatkozó fejlesztések, még nem kerültek visszaportolásra a motor DirectX 12 leképezőjébe.
A harmadik lehetőség írni egy egyedi DirectX 12-es memóriamenedzsmentet az Unreal Engine 4-be, vagy beépíthető az AMD D3D12 Memory Allocator, ami eleve thread-safe megoldás. Viszont az Unreal Engine 4 miatt ebbe is lehet, hogy módosítás kell, mert ezt a memóriamenedzsmentet az AMD az erőforráshalmazra vonatkozó specifikációknak a tier_2-es szintjére írta, és ugyan kezeli a tier_1-et is automatikusan, csak szimplán olyan egyszerű megoldást alkalmaz rá, hogy elszeparálja az erőforrásokat és kész. Szóval valószínűleg lesznek itt is módosítások még, bár kiindulásnak jó.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- E-roller topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Milyen processzort vegyek?
- További aktív témák...
- SAPPHIRE AMD Radeon RX 7900 XTX Vapor-X 24GB GDDR6 Nitro+
- ZOTAC GeForce RTX 4070 Ti SUPER Trinity Black 16GB GDDR6X videokártya
- MSI Radeon RX 6400 AERO ITX 4GB GDDR6 64bit Videokártya !
- AZONNAL VÁSÁROLOK RTX 4090 és RTX 5090 videokártyákat! Akár nem működő, hiányos, sérült is lehet!
- Asus TUF GTX 1660 Super OC 6GB
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 9 5900X 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Geforce GTX 1050, 1050 Ti, 1060, 1650, 1660 - GT 1030 - Low profile is (LP)
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro Max 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3376, 100% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE A520M R7 3800X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB ZALMAN N4 Cooler Master 650W
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T590 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest